abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 mei 2010 @ 01:01:22 #101
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81238239
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

bij de eerste was het gewoon omdat hij lief was, en ook nog eens enorm mooi, en ik kwam er naderhand pas achter dat het gewoon echt een onzeker mannetje was... elke keer weer een stapje erger

het begon bij geen korte broeken aan willen/ durven omdat ie zich schaamde voor zn eczeem, en het eindigde in een groots drama dat als ik het ooit uit zou maken, hij nooit meer een ander kon krijgen, blablabla en toen ik het uitmaakte dat ik niks om die tijd had gegeven en ik weet het allemaal niet meer

en een ander was mn beste vriend, die het 'moeilijk' had, en van het een kwam het ander, en bleek dat ie enorm veel shit met zich meedroeg, en omdat ik wel enorm begaan ben met mn vrienden en ook alles voor iedereen over heb en soms ook echt te veel voor ze doe/ overheb om hun problemen minder te maken, omdat ik mn vrienden echt niet wil zien lijden, heeft ie me toen ook in zijn 'zielige dal' meegetrokken
Ik trek het even naar mezelf, maar dat soort vriendjes had ik ook. Deels omdat dat was hoe de verdeling thuis was en deels omd)at het prettig is als iemand je nodig heeft, achteraf. Een soort bevestiging van je nut of zo. Ik zeg niet dat het bij jou dezelfde redenen heeft, maar wel dat het misschien best goed is om er over na te denken hoe dat bij jou zit, ook kritisch naar jezelf toe zeg maar. Er zijn immers genoeg lieve, mooie en leuek mannen zonder dergelijke issues die je niet uitkoos. :
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:01:26 #102
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_81238242
05. 260 Graseter
Hihi ik sta in top 5
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_81238246
Ik heb ook een zwak voor foute mannen, maar vind dat helemaal niet zo erg eigenlijk .
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:01:41 #104
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_81238247
quote:
Op maandag 10 mei 2010 00:57 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Toch heerlijk.. een vrouw die kookt, je was doet, je kleren koopt en je sokken stopt. Als je mazzel hebt mag je nog eens per maand neuken ook .
jaa, heerlijk
nee, dat lijkt me echt niks, ben ik te zelfstandig voor
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:02:33 #105
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81238274
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:01 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb ook een zwak voor foute mannen, maar vind dat helemaal niet zo erg eigenlijk .
Want je wil geen leuke man?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_81238280
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:01 schreef Graseter het volgende:
05. 260 Graseter
Hihi ik sta in top 5
Dat is eigenlijk niet iets om trots op te zijn .
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:03:46 #107
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_81238297
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:02 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk niet iets om trots op te zijn .
Heul wel
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_81238301
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:02 schreef Ripley het volgende:

[..]

Want je wil geen leuke man?
Het zijn leuke mannen. Gewoon mannen die me uiteindelijk enorm kwetsen, maar dat hoort er een beetje bij, denk ik. (God, klinkt dit heel erg fucked-up? )
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:04:15 #109
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_81238314
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:01 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik trek het even naar mezelf, maar dat soort vriendjes had ik ook. Deels omdat dat was hoe de verdeling thuis was en deels omd)at het prettig is als iemand je nodig heeft, achteraf. Een soort bevestiging van je nut of zo. Ik zeg niet dat het bij jou dezelfde redenen heeft, maar wel dat het misschien best goed is om er over na te denken hoe dat bij jou zit, ook kritisch naar jezelf toe zeg maar. Er zijn immers genoeg lieve, mooie en leuek mannen zonder dergelijke issues die je niet uitkoos. :
Nja, ik ben iemand die heel erg op uiterlijk valt, en erover kan vallen
niet netjes, maar zo is het wel

en nja, bij geen van beide was ik direct verliefd, maar dat kwam later pas.. bij die eerste wat eerder dan bij die andere, want die vond ik al leuk voor ik er wat mee deed, maar ik ben wel iemand die echt moeilijk verliefd kan worden..

maar als je eenmaal in mn vriendjeszone zit, ben ik ook enorm trouw en wil ik alles voor je doen. En daarmee moet ik ophouden
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_81238320
Hola
  maandag 10 mei 2010 @ 01:05:16 #111
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_81238334
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:04 schreef Italo het volgende:
Hola
Hola
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_81238353
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:04 schreef Italo het volgende:
Hola
Hoi soortvancollega
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_81238369
GvE: loyaliteit jegens vrienden vind ik geen slechte eigenschap. Waarom moet je daarmee ophouden?
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:07:39 #114
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_81238376
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:07 schreef Lily-Ella het volgende:
GvE: loyaliteit jegens vrienden vind ik geen slechte eigenschap. Waarom moet je daarmee ophouden?
je hebt loyaliteit en dat is geen probleem, tot je je eigen problemen voor een ander aan de kant gaat zetten
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:07:59 #115
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81238381
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Nja, ik ben iemand die heel erg op uiterlijk valt, en erover kan vallen
niet netjes, maar zo is het wel

en nja, bij geen van beide was ik direct verliefd, maar dat kwam later pas.. bij die eerste wat eerder dan bij die andere, want die vond ik al leuk voor ik er wat mee deed, maar ik ben wel iemand die echt moeilijk verliefd kan worden..

maar als je eenmaal in mn vriendjeszone zit, ben ik ook enorm trouw en wil ik alles voor je doen. En daarmee moet ik ophouden
Dan nog val je dus op knappe mannen met issues. Precies mijn profile vroeger. Er zijn ook zat mannen die dat niet hebben en toch lekker zijn. Je kunt meer over jezelf leren aan de hand van je exen dan je denkt - ipv het bij hen neer te leggen leer je meer door je eigen rol te onderzoeken. dat is namelijk het enige dat je echt kunt veranderen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_81238421
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

je hebt loyaliteit en dat is geen probleem, tot je je eigen problemen voor een ander aan de kant gaat zetten
Maar dat noem ik geen loyaliteit meer, dat is jezelf verliezen, dáár moet je mee ophouden .
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:09:28 #117
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_81238424
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:07 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dan nog val je dus op knappe mannen met issues. Precies mijn profile vroeger. Er zijn ook zat mannen die dat niet hebben en toch lekker zijn. Je kunt meer over jezelf leren aan de hand van je exen dan je denkt - ipv het bij hen neer te leggen leer je meer door je eigen rol te onderzoeken. dat is namelijk het enige dat je echt kunt veranderen.
Oh, maar de fout lag ook niet (geheel) bij hun, en dat weet ik ook
zoals ik al zei.. ik cijfer mezelf te snel weg voor een ander
en daarin moet ik nee leren zeggen
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:10:50 #118
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_81238461
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:09 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Maar dat noem ik geen loyaliteit meer, dat is jezelf verliezen, dáár moet je mee ophouden .
en dat heb ik dan nu ook gedaan
ik heb een hele hoop 'vrienden' de deur gewezen omdat ze alleen maar op mij leunden.
Ik had meer shit voor mezelf dan hun bij elkaar maar zij, en ik, behandelden dat andersom
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:10:56 #119
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81238468
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Oh, maar de fout lag ook niet (geheel) bij hun, en dat weet ik ook
zoals ik al zei.. ik cijfer mezelf te snel weg voor een ander
en daarin moet ik nee leren zeggen
Dat is de eerste stap mijns inziens. De volgende is volgens mij uitvinden waarom je dat doet. In plaats van symptoom bestrijden iets met de bron doen zeg maar.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:12:11 #120
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81238495
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:03 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Het zijn leuke mannen. Gewoon mannen die me uiteindelijk enorm kwetsen, maar dat hoort er een beetje bij, denk ik. (God, klinkt dit heel erg fucked-up? )
Ergens wel. Er zijn zat leuke mannen die je niet zullen kwetsen. Maar jij zoekt kennelijk die pijn op. Waarom dan?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:12:40 #121
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_81238506
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:10 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat is de eerste stap mijns inziens. De volgende is volgens mij uitvinden waarom je dat doet. In plaats van symptoom bestrijden iets met de bron doen zeg maar.
nja, ik denk dat als je vanaf het begin dat duidelijk maakt, dat het ook al een hoop scheelt
en waarom ik het doe, geen flauw idee.. volgens mijn collega 'wil ik te lief en te aardig gevonden worden' terwijl ik vind van niet, want ik zeg wel wat er op mijn hart ligt, ook al baalt de ander daar enorm van
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:13:20 #122
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_81238520
Waarom allemaal van die lange post
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_81238550
Niet jezelf wegcijferen, dat is echt het laatste wat je moet hebben. En is trouwens ook een vorm van onzekerheid, je zet de andere in een hoger vaandel, niet echt gezond.
pi_81238564
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

nja, ik denk dat als je vanaf het begin dat duidelijk maakt, dat het ook al een hoop scheelt
en waarom ik het doe, geen flauw idee.. volgens mijn collega 'wil ik te lief en te aardig gevonden worden' terwijl ik vind van niet, want ik zeg wel wat er op mijn hart ligt, ook al baalt de ander daar enorm van
Daar doet je nick wel eer aan als ik het zo lees.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:15:48 #125
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81238578
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

nja, ik denk dat als je vanaf het begin dat duidelijk maakt, dat het ook al een hoop scheelt
en waarom ik het doe, geen flauw idee.. volgens mijn collega 'wil ik te lief en te aardig gevonden worden' terwijl ik vind van niet, want ik zeg wel wat er op mijn hart ligt, ook al baalt de ander daar enorm van
Dat sluit elkaar niet uit hoor

ik denk echt dat je als je van jezelf begrijpt waarom je bepaalde dingen in relaties doet en zoekt, dat je dan bewust iets aan de basis kan doen en ook echt fundamenteel de dingen kan wijzigen die jezelf inbrengt als patroon in een relatie.

Dat wil niet zeggen dat dan opeens alles rozengeur en maneschijn is, maar wel dat je het meer in eigen hand krijgt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:16:44 #126
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81238607
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:14 schreef RaXz het volgende:
Niet jezelf wegcijferen, dat is echt het laatste wat je moet hebben. En is trouwens ook een vorm van onzekerheid, je zet de andere in een hoger vaandel, niet echt gezond.
En je geeft jezelf meer waarde omdat een ander je nodig heeft. terwijl je dat eigenlijk helemaal niet nodig zou moeten hebben.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_81238610
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:12 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ergens wel. Er zijn zat leuke mannen die je niet zullen kwetsen. Maar jij zoekt kennelijk die pijn op. Waarom dan?
Ja, ik denk dat ik dat wel weet, maar ik weet niet zo goed hoe ik dat moet veranderen. En ook niet of ik dat wil.

Het is hoe dan ook een verhelderende avond voor mij .
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:17:32 #128
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_81238626
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:14 schreef RaXz het volgende:
Niet jezelf wegcijferen, dat is echt het laatste wat je moet hebben. En is trouwens ook een vorm van onzekerheid, je zet de andere in een hoger vaandel, niet echt gezond.
Nja, niet eens van onzekerheid
het was gewoon echt omdat ik het niet kan zien dat vrienden van mij problemen hebben..
ik ben toch wel een soort mama
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:17:44 #129
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81238631
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:16 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat ik dat wel weet, maar ik weet niet zo goed hoe ik dat moet veranderen. En ook niet of ik dat wil.

Het is hoe dan ook een verhelderende avond voor mij .
Waarom zou je dat niet willen eigenlijk dan? wel de lol, maar niet de pijn?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_81238638
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:13 schreef Graseter het volgende:
Waarom allemaal van die lange post
Zo komen we nooit in de top 5 zeker?
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:19:25 #131
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_81238677
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:15 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat sluit elkaar niet uit hoor

ik denk echt dat je als je van jezelf begrijpt waarom je bepaalde dingen in relaties doet en zoekt, dat je dan bewust iets aan de basis kan doen en ook echt fundamenteel de dingen kan wijzigen die jezelf inbrengt als patroon in een relatie.

Dat wil niet zeggen dat dan opeens alles rozengeur en maneschijn is, maar wel dat je het meer in eigen hand krijgt.
Nja, alleen dat is dus echt heel moeilijk, omdat ik te veel vertrouwen in mensen leg. en de momenten ertussenin te weinig

er zijn maar 2 mensen die ik alles onvoorwaardelijk toevertrouw, en de rest mogen een stukje weten, maar de rest blijft mijn zaak
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_81238680
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:17 schreef Ripley het volgende:

[..]

Waarom zou je dat niet willen eigenlijk dan? wel de lol, maar niet de pijn?
Omdat ik heeeeeeel erg lang heilig heb geloofd dat ik zulke pijn wel verdiende. En nu jij zegt wat je allemaal zegt, merk ik dat ik dat idee nog helemaal niet zo los heb gelaten als zou moeten.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_81238704
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Nja, niet eens van onzekerheid
het was gewoon echt omdat ik het niet kan zien dat vrienden van mij problemen hebben..
ik ben toch wel een soort mama
De mama van je vrienden? Is dat dan een gelijkwaardige relatie?
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:21:16 #134
101353 mrbox
Miep miep
pi_81238723
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:16 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat ik dat wel weet, maar ik weet niet zo goed hoe ik dat moet veranderen. En ook niet of ik dat wil.

Het is hoe dan ook een verhelderende avond voor mij .
Ben jij van mening dat jij op een zekere manier niet anders verdient ?
ow ben spuit 11
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:21:43 #135
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81238729
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Nja, alleen dat is dus echt heel moeilijk, omdat ik te veel vertrouwen in mensen leg. en de momenten ertussenin te weinig

er zijn maar 2 mensen die ik alles onvoorwaardelijk toevertrouw, en de rest mogen een stukje weten, maar de rest blijft mijn zaak
dat is ook heel moeilijk ja! Ik weet er alles van hoor En je bent er nooit helemaal, maar ik merk nu wel dat je jezelf er een groot plezier mee doet zeg maar Je wordt niet opeens heel anders in dat soort dingen, maar bewustwording en leren omgaan met dingen helpen wel een hoop. je moet er alleen wel zelf klaar voor zijn.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_81238733
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:21 schreef mrbox het volgende:

[..]

Ben jij van mening dat jij op een zekere manier niet anders verdient ?
Kop + spijker, zie mijn vorige post .
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:21:46 #137
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_81238734
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:20 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

De mama van je vrienden? Is dat dan een gelijkwaardige relatie?
nee, dat is niet geweest
maar die mensen heb ik allemaal vaarwel gezwaait

en bij de mensen die ik nu nog 'bemoeder' doen dat ook terug bij mij, ook al vind ik het niet altijd leuk om te horen
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:23:03 #138
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_81238760
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:21 schreef Ripley het volgende:

[..]

dat is ook heel moeilijk ja! Ik weet er alles van hoor En je bent er nooit helemaal, maar ik merk nu wel dat je jezelf er een groot plezier mee doet zeg maar Je wordt niet opeens heel anders in dat soort dingen, maar bewustwording en leren omgaan met dingen helpen wel een hoop. je moet er alleen wel zelf klaar voor zijn.
Nja, ik kan niet zeggen dat ik er klaar voor ben, maar ook niet dat ik het niet ben.
Ik leef op veilig op dat stuk
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_81238767
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

nee, dat is niet geweest
maar die mensen heb ik allemaal vaarwel gezwaait

en bij de mensen die ik nu nog 'bemoeder' doen dat ook terug bij mij, ook al vind ik het niet altijd leuk om te horen
Vrienden 'zorgen' voor elkaar, dat is mijn ervaring ook, dat is niet erg zolang het aardig in evenwicht is. Maar in ieder geval een flinke stap dat je heel wat mensen vaarwel hebt gezegd, dat lijkt me heeeeeel lastig..
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_81238793
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:16 schreef Ripley het volgende:

[..]

En je geeft jezelf meer waarde omdat een ander je nodig heeft. terwijl je dat eigenlijk helemaal niet nodig zou moeten hebben.
Ja, dan is het meer een soort van drugs om jezelf op te peppen. Anderen helpen omdat je vooral hun wilt helpen is goed, maar je moet jezelf dan niet teveel gaan wegcijferen.
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Nja, niet eens van onzekerheid
het was gewoon echt omdat ik het niet kan zien dat vrienden van mij problemen hebben..
ik ben toch wel een soort mama
Dat is lief, maar je kan dan ook weer te ver gaan, je kan immers niet de wereld op je schouders dragen. Ik snap het wel hoor, maar ik denk dat je wat dat betreft toch een grens moet stellen.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:24:33 #141
101353 mrbox
Miep miep
pi_81238795
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:21 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Kop + spijker, zie mijn vorige post .
is dat wel het hele verhaal of gewoon een makkelijke reden ? (zeker omdat je zegt dat je het nog niet helemaal hebt los gelaten... Voel jij jezelf wel waardevol genoeg ?
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:24:55 #142
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81238808
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:19 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Omdat ik heeeeeeel erg lang heilig heb geloofd dat ik zulke pijn wel verdiende. En nu jij zegt wat je allemaal zegt, merk ik dat ik dat idee nog helemaal niet zo los heb gelaten als zou moeten.
Dat vind ik echt jammer voor je: iedere persoon verdient liefde, zonder dat het je zo'n nare nasmaak geeft. Ik hoop dat je voor jezelf ook ontdekt dat je veel te goed bent voor minder.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:26:12 #143
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81238836
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Nja, ik kan niet zeggen dat ik er klaar voor ben, maar ook niet dat ik het niet ben.
Ik leef op veilig op dat stuk
Soms heb je een tijdje stilstand nodig om je op te laden voor vooruitgang. Dat kun je alleen zelf beslissen en aanvoelen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_81238864
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:24 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat vind ik echt jammer voor je: iedere persoon verdient liefde, zonder dat het je zo'n nare nasmaak geeft. Ik hoop dat je voor jezelf ook ontdekt dat je veel te goed bent voor minder.
Woorden uit m'n mond
pi_81238879
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:24 schreef mrbox het volgende:

[..]

is dat wel het hele verhaal of gewoon een makkelijke reden ? (zeker omdat je zegt dat je het nog niet helemaal hebt los gelaten... Voel jij jezelf wel waardevol genoeg ?
Het hele verhaal omvat natuurlijk wel wat meer, maar dat is wel de kern ja. Ik vind mezelf al een stuk waardevoller dan vroeger, maar ik heb een enorm zelfdestructieve kant, al zolang als ik me kan herinneren hoor. Dat krijg je er niet makkelijk uit.

Sowieso, wat is er 'makkelijk' aan die reden?
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  maandag 10 mei 2010 @ 01:29:56 #146
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81238918
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:28 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Het hele verhaal omvat natuurlijk wel wat meer, maar dat is wel de kern ja. Ik vind mezelf al een stuk waardevoller dan vroeger, maar ik heb een enorm zelfdestructieve kant, al zolang als ik me kan herinneren hoor. Dat krijg je er niet makkelijk uit.

Sowieso, wat is er 'makkelijk' aan die reden?
Nou ja, niks. Maar gek genoeg is het "oplossen" van die reden makkelijker dan je denkt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_81238943
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:07 schreef Ripley het volgende:
Je kunt meer over jezelf leren aan de hand van je exen dan je denkt - ipv het bij hen neer te leggen leer je meer door je eigen rol te onderzoeken. dat is namelijk het enige dat je echt kunt veranderen.
Fijn dat sommigen de logica wél zien
pi_81238945
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:28 schreef Lily-Ella het volgende:

[..]

Het hele verhaal omvat natuurlijk wel wat meer, maar dat is wel de kern ja. Ik vind mezelf al een stuk waardevoller dan vroeger, maar ik heb een enorm zelfdestructieve kant, al zolang als ik me kan herinneren hoor. Dat krijg je er niet makkelijk uit.

Sowieso, wat is er 'makkelijk' aan die reden?
Hopelijk voel je je snel volledig waardevol, je mag er zijn zoals je bent. Ik ken die zelfdestructie al te goed, ik ben allang blij dat ik dat achter mij heb kunnen laten. Krijg je er inderdaad niet gemakkelijk uit, maar het begint bij jezelf wat anders te gunnen dan dat.
pi_81238972
Tijd voor een muziekje.



pi_81238999
quote:
Op maandag 10 mei 2010 01:31 schreef RaXz het volgende:

[..]

Hopelijk voel je je snel volledig waardevol, je mag er zijn zoals je bent. Ik ken die zelfdestructie al te goed, ik ben allang blij dat ik dat achter mij heb kunnen laten. Krijg je er inderdaad niet gemakkelijk uit, maar het begint bij jezelf wat anders te gunnen dan dat.
Het gaat al zoveel beter dan vijf jaar geleden, ofzo. Ik zorg goed voor mezelf, ik leid een redelijk normaal leven, ik heb echt enorm veel overwonnen de afgelopen jaren. Nu het laatste stukje nog .
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')