abonnement Unibet Coolblue
pi_264836
LAATSTE NIEUWS!!! ESSY ZIT OP DE BANK VANAVOND!!!!! [22/5/2000 | *voltran* | nieuw! ]
Dag beste leden.

Ik heb zojuist vernomen dat er na alle speculaties op de Fanclubs een einde is gekomen aan: "Wie zit er nou op de Bank?"

Dat is dus ESMERALDA geworden!

Ze zal zeer waarschijnlijk met tessa op de Bank zitten.

Wie gaat er nu uit.. Essy hzal het nu wel heel moeilijk krijgen..

Wat nog frapanter is, is dat na weken op nummer1 en 2 te hebben gestaan ze nu op de Bank zit!


Wederom stonden de tellers/percentages van de Bussagiers vandaag op nul... Dus nachecken kan niet..

Wat nu..????????

groetjes,

*voltran*

Bron: Bullent-fansite

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_264837
Ik moet zeggen: een meesterzet van SBS
Dit zal nog lang naklinken
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 22 mei 2000 @ 18:36:00 #3
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_264838
Dan gaat er in elk geval een irritant figuur de Bus uit. Dus op zich zou dit scenario nog niet zo gek zijn. Als Essy eruit gaat zijn we tenminste van dat stomme gegiechel af en als Tessa de Bus verlaat, zijn we van ons monster af. Tja, wat zou dan het beste zijn he??? Alle twee dan maar, denk ik!!
  maandag 22 mei 2000 @ 18:40:00 #4
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_264839
Ik heb zo het vermoeden dat dit een poging is om de Bullentfans aan het stemmen te krijgen voor Essy.

Maar als het zo is dan zou het werkelijk fantastisch zijn dan zijn we eindelijk verlost van het psychogewouwel van onze nep psych.

pi_264840
Esmeralda is irritant OK HEEEEEELL irritant maar toch hoop IK dat tessa eruit vliegt ik heb zo'n bloedhekel aan dat mens.
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
  maandag 22 mei 2000 @ 19:10:00 #6
1243 G. Orwell
En daar houd ik mij aan!
pi_264841
In het land van de blinden is eenoog koning.
Laat dus alsjeblief dat ranzige mens van een Tessa eruit gaan en laat Essie blijven!
Voetbal is oorlog


pi_264842
Een ieder die me hier een beetje kent zal weten dat ik Tes op z'n zachtst gezegd een
takketrol vindt, maar ik heb nu net weer even 10 minuutjes zitten kijken na een hele
week geen Bus gezien te hebben en ik verbaas me NOG over het enorme gezwets van Es,
wat een ongelooooooooooflijke muts is dat toch.

Er kwamuh bij mij altijd hele intulligente mensuh hor, die mensjuh wisjtuh veel meer
fan medisjijnuh dan uh mensjuh die feel souduh moetuh wetuh fan medisjijnuh. Toen ze
ook nog over samuhsjweringuh begon ben ik afgehaakt.

Attenoje, als je haar er niet bij zou zien zou je denken dat er een meissie van pak
weg 10, hooguit 11 jaar zat te praten. Ant en Iwan moesten ook erg hun best doen om
hun gezicht in het gareel te houden en Tes had zich wijselijk teruggetrokken met een
boekje, was de gebruiksaanwijzing van de magnetron geloof ik maar alles beter dan 't
geneuzel van Es, dat moet ik 'r nageven.

Dus laat Tes en Es maar op die bank, uiteraard gaat in dat geval Es eruit en zullen
we het nog een week met Tes moeten doen, het zij zo.

pi_264843
Het is zelden dat ik persoonlijke communicatie zoek met de Heer. Mij is ook geleerd dat je aan Hem nooit iets persoonlijks mag vragen, maar wel als dat voor het algemeen belang is.
Tot mijn vreugde is het moment aangebroken om de Heer persoonlijk te mogen benaderen over een zaak die te velen onwelgevallig is.

Daarom o Heer, wil ik voorgaan in een nationaal gebed en richt ik mij nu vol overgave tot U.
Dat het U moge behagen ons een nationale doorn uit het volksoog te halen.
Dat U genegen bent onze gebeden te verhoren en de abominabele leugenachtige, intrigante Zeug van onze beeldbuis te verwijderen.

En dan nu o Heer, nog een woord van persoonlijke aard.
Ik beloof U geen Appelflappen meer te verslinden en dat ik mij overwegend zal ophouden binnen een straal van 3 meter van een Uwer Gebedshuizen, teneinde U voortdurend te kunnen bewieroken in mijn Joodsche Gebeden.
Het ergste o Heer, ik meen dit alles uit de bodem van mijn ziel, al zou een enkele snoodaard mij kunnen betichten van het ironiseren mijner gebeden. Maar bedenk, o Heer, de waarheid schuilt niet in de vorm maar in de inhoud.
Amen

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  maandag 22 mei 2000 @ 19:35:00 #9
572 Sniper
Gull Catcher
pi_264844
quote:
op 05-22-2000 om 06:40 PM schreef marky het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat dit een poging is om de Bullentfans aan het stemmen te krijgen voor Essy.

Haha. Ik weet het wel zeker. T***A en Eric zitten op de bank.

  maandag 22 mei 2000 @ 19:38:00 #10
3847 Sanne®
streamteam
pi_264845
Mijn haat jegens Tessa en Esmuts is inmiddels meer dan een vleesgeworden demon!!!

Als dit toch waar is, kunnen ze er dan niet meteen alletwee uit?

Kan ik gewoon weer lekker slapen...

VAMOS
sorry, dat mag zeker ook niet meer?

pi_264846
Dit kan niet waar zijn!!!

Of, hij bestaat echt.

Dus SBS heeft meegelezen

http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/001171.html


------------------
Wie wint de Oliebol-Award


Wie wint het millioen??
Klik hier


WWDNPVDUSA?? Klik hier

[Dit bericht is gewijzigd door Coos (Datum 22 Mei 2000).]

pi_264847
OOOOhh sjesus dat kan toch niet waar zijn!!! Waar moet ik me dan aan ergeren?! Als Tes weg is zijn de roddels weg, als Es weg is blijven mijn tenen recht.. Het viel me by the way op dat er weinig Essy giechels waren vanavond. Dat komt zeker van dat furby meeltje.
(de domme praat daargelaten..)Ik kan me niet ergeren aan Iwan das een nietszeggende droplul die klinkt alsof ie zwaar aan de (leuk snabbeltje voor Essie ) meediessijne is. Antonnete is o.k. en Eric mag van mij met de poen er snel vandoor gaan.Maar ik wil me nog wel even ergeren aan iemand!!!

ONZE UBB SMILIES
pi_264848
quote:
op 05-22-2000 om 07:38 PM schreef Sanne® het volgende:
Mijn haat jegens Tessa en Esmuts is inmiddels meer dan een vleesgeworden demon!!!

Als dit toch waar is, kunnen ze er dan niet meteen alletwee uit?

Kan ik gewoon weer lekker slapen...

VAMOS
sorry, dat mag zeker ook niet meer?



Mijn afkeer overstijgt wellicht de jouwe. Mijn oesophagus maakt bewegingen tegen de stroom in bij het aanschouwen van die amorfe kwakende dan wel scheldende boosaardige massa moleculen.
Ware ik de Schepper, voorwaar ik zou die in mij woekerende tumor ruim extirperen.

Het is mij evenwel angstig te moede. Den Satan, die een behagen schept in het leugenachtige wezen, heeft reeds enkele malen bewezen haar te kunnen beschermen tegen De Bank. In deze tijden waarin het Kwaad overheerst heb ik weinig fiducie dat het helse wicht terecht komt waar ze al weken hoort. Op de Bank.
-----------------------
Maar ik blijf bidden,
mischien staat de wind vandaag goed.

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  maandag 22 mei 2000 @ 20:05:00 #14
380 Lucky
FOK!member
pi_264849
Ik moet eerlijk zeggen dat het Furbygeval vanavond een erg laag giegelgehalte had, er moet een aanpassing zijn gedaan door $B$ in haar giegelchip, kan bijna niet anders....
Maar helaas ondanks haar lage giegelgehalte heb ik me dus weer aardig aan die Nep Furby zitten ergeren, tjongejonge hoelang heeft ze nou eigenlijk als praktiserend Psycholoog mogen werken ?? als ik haar verhalen hoor al minstens een jaar of 20 !! Quote : '....de mensen die bij mij in de praktijk kwamen....' volgens mij heeft ze alleen nog maar ergens stage mogen lopen !

Ik hoop dus van ganse harte dat ze vanavond op de bank zit en dat we na 22.00 uur eindelijk van die giegelmuts verlost zijn.

hehe dat lucht op

Het gaat er niet om waar het om gaat.....
  maandag 22 mei 2000 @ 20:12:00 #15
3050 hannus
says hi ...
pi_264850
Esmeralda zit inderdaad op de bank want dat heeft haar vriendin-Cindy al vanmiddag op Essy's fansite geplaatst die Cindy zelf beheert. Iwan zit in ieder geval niet naast haar!!!

sommiche passahiers drijven wel euns over!
pi_264851
Maar ik blijf bidden,
mischien staat de wind vandaag goed.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_264852
ESSY OP DE BANK!!!!!! [22/5/2000 | vriendin-cindy | nieuw! ]
Nou mensen...het is afgelopen!!!!...Essy zit op de bank vanavond!!! Waarschijnlijk samen met Tessa...dat betekend dus dat ze eindelijk weer thuis is vanavond!....Dit had ik, en ik denk alle fans met mij, niet verwacht.....al 4 weken lang samen met Antonette op nummer 1/2 posite(internet) en dan nu op de bank!...Hoe vaker ik het zeg...hoe ongeloofwaardiger het klinkt!....Wat is sbs van plan....ze verdienen hun geld toch wel aan haar en van de rest is dat nog onzeker (arrogant, i know)...maar ja...wat voor verklaring kan je anders bedenken....
Eigenlijk andere dingen van plan vanavond...maar ja...dan toch maar naar de studio!....


I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 22 mei 2000 @ 20:32:00 #18
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264853
Kan ze fijn saampjes met Büllent de kleurtjes van hun nieuwe huiskamer en slaapkamer behang uitkiezen
En......mee fokken
En...samen met Büllent die waardebon, dat vreselijk hoge bedrag, van sbs , (die bon die Büllent kreeg toen hij vrijwillig de bus verliet) opmaken aan een leuk schommelbankje in hun pas aangelegde tuintje.

Liefde....*zucht*...*pril geluk*.....

  maandag 22 mei 2000 @ 20:36:00 #19
2180 Avia
FOK-Member
pi_264854
Volgens een vriendin van mij die aan de Hogeschool Utrecht studeert, zit Esmeralda bij haar op school.
Essie is dus nog aan het stageren ( lees steigeren, hinnik!!!)
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_264855
Nee hoor allemaal mis!!!
Jop en Seki mogen op de bank!!!!
Dame zonder stand http://http://pub21.ezboard.com/fhuisenthuisfrm5
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 mei 2000 @ 21:49:00 #21
862 Arcee
Look closer
pi_264856
Jammer zeg! Ik vind (zonder 't'!) het onzin om zo negatief over Esmeralda te doen. Ja, tis wel een beetje een muts enzo, maar ik vind haar zeker niet irritant of vervelend. Gewoon een giebelmeisje... ach, moet kunnen toch? Naja, wat boeit 't ook, ze is er nu toch uit!

Antonette moet winnen!

[Dit bericht is gewijzigd door Arcee (Datum 22 Mei 2000).]

  maandag 22 mei 2000 @ 22:58:00 #22
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_264857
quote:
op 05-22-2000 om 08:32 PM schreef Quenda® het volgende:
Kan ze fijn saampjes met Büllent de kleurtjes van hun nieuwe huiskamer en slaapkamer behang uitkiezen
En......mee fokken
En...samen met Büllent die waardebon, dat vreselijk hoge bedrag, van sbs , (die bon die Büllent kreeg toen hij vrijwillig de bus verliet) opmaken aan een leuk schommelbankje in hun pas aangelegde tuintje.

Liefde....*zucht*...*pril geluk*.....


Quenda is toch zeker wel blij niet de hele dag dat gezever en gemuts aan te moeten horen tijdens het streamen ?

Wij Fokkers moeten liefde en geluk maar in onze Familie zoeken...*snif

pi_264858
De wind stond verkeerd vandaag. Ik bespeur een duivelse hand.
Was zojuist bij mijn 83-jarige moeder, die is doorgaans niet echt spring meer, maar je had die ouwe op en neer moeten zien wippen op de bank met schuim op d'r kaakjes. Had veel naar Seki geluisterd, dat kon je horen. Terwijl ik me steeds bezorgder zat de maken over haar hart (echt, ze is patient) braakte ze als een dokwerker haar ongenoegen uit:
"Die teringteef, heeft ze het weer geflikt, even buiten beeld neuken met de direktie en hup, er komt weer een constructie dat ze blijft. En hoe kan die neusvretende frikandel op de derde plaats staan? Wat is dit bedrog, en waarom zie ik dat alleen?"
Ik wist haar te kalmeren, maar ze belde me nog even: "Kind, het zit daar niet goed hoor, dat kan nooit dat die teef daar nog zit. Esmeralda was nog 1 en dan nu eruit? Seki stond ook 1 en ging eruit. Nee, die neukt zich naar het miljoen, got wat ben ik blij dat ze nog maar net de helft hebben, ik kijk in ieder geval niet meer, alleen maar op de laatste dag van de ontknoping om die kop van die teef te zien. Want Nederland kan nooit toestaan dat die aanfluiting wint, dan bellen we toch zeker allemaal. Wat die Alaafroepers kunnen, kunnen wij ook!"
Mam, ik geloof in je 83-jarige wijsheid en mensenkennis, maar zelfs jij moet ooit eens ongelijk krijgen. Ik zie het somber in met die bus, altijd al, maar nu echt.
------------------
Ieder z'n meug
Weg met de Zeug!
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')