abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 mei 2000 @ 00:11:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264671
Hier kun je je commentaar, opmerkingen en vragen over de streamverslagen kwijt.
Je kunt hier ook melden als de streams het (weer) niet doen.

Vriendelijk verzoek om alleen hier de commentaren etc te plaatsen, om zo de streamverslagen leesbaar te houden.

  maandag 22 mei 2000 @ 01:34:00 #2
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264672
sanne, doe voor mij maar een leco typje

alvast bedankt!

Uhh, ik was even te voorbarig. Het is mij eigenhandig gelukt. Begin ik zowaar nog slim te worden met mijn blonde haar.

[Dit bericht is gewijzigd door femfatale (Datum 22 Mei 2000).]

never play games........
pi_264673
Ligt het nu aan mij, of is het zo, dat het volume van de mics in de bus met wel een 50% teruggedraaid zijn t.o.v. Ameland?
Ik heb in ieder geval barstend veel moeite om ze te verstaan.
  maandag 22 mei 2000 @ 02:11:00 #4
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264674
dat had ik dus ook Fondaco, gelijktijdig met het openen van de stream topic,dacht ik, ff streams aanzetten, maar na 5 minuten heb ik de volume knop voluit moeten zetten .Denk dat de nachtploeg van het geluid zelf ook niet meer tegen het gezeur van de meiden kon.
Esmeralda zat bovenop een halfontblote Antoinet(massage) en Tessa lag ernaast.
Het gesprek was waardeloos en absoluut niet de moeite waard om één volwaardige zin met inhoudelijke waarde, van te typen.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 22 Mei 2000).]

  maandag 22 mei 2000 @ 02:12:00 #5
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264675
Fondaco, ik heb hetzelfde probleem.
Ik was eerst al bang dat ze met z'n allen dat onverstaanbare gewauwel van dikke Eric hadden overgenomen. Maar nadat ik mijn boxen op z'n hardst heb gezet, hoor ik het ietsje beter, maar helaas klinkt er dan een gigantische ruis doorheen.

[Dit bericht is gewijzigd door femfatale (Datum 22 Mei 2000).]

never play games........
pi_264676
Tante Bep wil even laten weten dat ze de nieuwe plaatjes van het streamteam heel leuk vindt!

  maandag 22 mei 2000 @ 09:21:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264677
* Quenda® zal de komende dagen wel vaker gaan wisselen van plaatje.

* Quenda® baalde al een hele tijd van haar evenwichtig overkomende smiley.

Vind persoonlijk Sanne® super in het vinden van mooie plaatjes!!!

  maandag 22 mei 2000 @ 09:42:00 #8
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264678
PC-Eendje!!!!!!!!!!!!

quote:
je schreef de afgelopen nacht Het uitdelen van een gele kaart voor fluisteren heeft een averechts effect er worden nu op andere manieren dingen besproken)
es heeft een verhaal aan ant verteld (in verhulde termen en met handgebaren) en tes is nu heel nieuwsgierig wat het nou is en zit hierna te vissen , es wil het niet vertellen maar geeft vaag aanwijzingen. tes begrijpt het niet en kan dit niet uitstaan. es zegt dat ze het morgen wel in de auto zal vertellen (naar het werk , red.). tes zegt het autoritje met spanning af te wachten.
(wat ik eruit begrijp is dat het om bullent gaat , dat deze wel met es zou willen samenwonen , ik maak dit op uit de aanwijzingen en het gesprek dat volgt maar het blijven speculAZIZ
mocht ik gelijk hebben dan zegt ze in ieder geval hier niet op in te gaan)

Neeeeej, Esmeralda roddelde nooit, Esmeralda verzon nooit iets.(behalve dat ze Tessa voorziet van allerlei verhaaltjes
Emseralda:"Tessa...ik heb met Büllent getongt, maaruh, je mag het niet vertellen hoor, want Büllent wil niet dat de anderen het weten of dat er per ongeluk iets van uigezonden wordt....."
Esmeralda: "joh en ik maak altijde sowieso dat soort dingen mee he...ik bedoel....dan worden ze altijd maar verliefd op me, en uiterlijk is voor mij sowieso niet belangrijk hoor, maar dit was zo'n mooie jongen, donker en daar hou ik so van, kijk maar op die foto!!die linkse was een marokaanse jongen, een halfbloedje...so'n mooie jongen joh...
Emseralda: "Tess, ik vertel je morgen wel waarom Büllent de bus uitging hoor, want eigenlijk, issie verliefd op mij,en hij wilde niet dat dat op tv kwam,ik snap ook niet waarom hoor, maar jah, aan de andere kant begrijp ik ut wel,hij heeft net een huissie gekocht,en hij Seidattie het liefste wil meteen gaan samenwonen,hij Sei, dat we toch al een proefperiode "op elkaars lip zitten"hadden gehad in de bus, ennuh, ja dat heb ik nou he, ik wil naar school, ik wil nog helemaal geen eigen verantwoordelijkheden, ik ga in principe, eerst nog in die clip dansen, en daarna ga ik eens kijken op welk aanbod uit die mailtjes ik inga voor dat fotomodellen bureau...ik wil eigenlijk nog niet samenwonen....maar ja , hij wil het zo graag, en hij komt sowieso vlakbij wonen, dus, kan ik altijd nog wel beslissen op mijn hersencapaciteit het aankan he...

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 22 Mei 2000).]

pi_264679
Leuk plaatje Quenda!
(en een lekker album natuurlijk )
(And) I know life is getting shorter. I can't bring myself to set the scene.
Even when it's approaching torture, I've got my routine.
pi_264680
Uhm, Bep zou ook best 's een ander wat exclusiever plaatje willen, hint, hint....


  maandag 22 mei 2000 @ 15:23:00 #11
3847 Sanne®
streamteam
pi_264681
Tante Bep (mama),
U zegt het maar! Ook voor u wil ik wel even snuffelen op dit fantastische medium.

(Moet strax toch nog even aan de slag voor FF)

Wat willen we; rond, gezallich wijffie?

  maandag 22 mei 2000 @ 15:47:00 #12
3847 Sanne®
streamteam
pi_264682
Femmetje, ik heb wat blonde Leco-typjes gevonden voor je; maar je hebt geen e-mailadres?

Voor de anderen: Als je een leuk plaatje weet/hebt, mail mij dit dan even; dat is wat gemakkelijker.

  maandag 22 mei 2000 @ 16:46:00 #13
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264683
quote:
op 05-22-2000 om 10:36 AM schreef HummingBird het volgende:
Leuk plaatje Quenda!
(en een lekker album natuurlijk )

Je doelt op Elastica neem ik aan?

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 22 Mei 2000).]

  maandag 22 mei 2000 @ 17:13:00 #14
3560 HummingBird
Live forever
pi_264684
eh ja..

en ik zal het er voortaan wel ff bijzetten, gezien de roulatie snelheid van sommige plaatjes

(And) I know life is getting shorter. I can't bring myself to set the scene.
Even when it's approaching torture, I've got my routine.
pi_264685
quote:
op 05-22-2000 om 03:23 PM schreef Sanne® het volgende:
Tante Bep (mama),
U zegt het maar! Ook voor u wil ik wel even snuffelen op dit fantastische medium.

(Moet strax toch nog even aan de slag voor FF)

Wat willen we; rond, gezallich wijffie?


Ja, kind je kent je moe, doe maar iets gezallichs rond snollebollerigs


  maandag 22 mei 2000 @ 22:32:00 #16
3847 Sanne®
streamteam
pi_264686
Lieve zusjes, broertjes, neefjes, nichtjes, opa's en buurjongetje.

Ik hoor net van die andere streamer dat hij geen geluid ontvangt. Zelf heb ik na de grote schok van vandaag geen tijd/zin meer om te streamen. Is er iemand die even kan inspringen?

Het geluid is al een hele tijd zeer slecht, maar volgens mij vallen er nu wel wat leuke dingen van de Four4Ever op te vangen.

En dan straks weer zo'n feest; als Tessa Teefje eruit gedonderd wordt.

* Sanne® gaat offline want zit te broeden op mooi stukkie over Es, en moet morgen echt weer eens op werk verschijnen.

P.s.: Weet iemand van jullie of ik een gifje kan editten?
P.s.2: Toch vreemd ben BBvips alweer helemaal vergeten > strax toch nog even de herhaling scannen.

pi_264687
Gelukkig we zijn er nog. Dacht even dat Fok net als vorige week weer was getroffen door een klojo.

Dik drie kwartier onbereikbaar geweest. Quenda insinueerde als zoiets van lekker off forum de nacht doorbrengen.

Borgia, hier ligt werk voor jou.
Zo'n lellebel toch!!!

  dinsdag 23 mei 2000 @ 08:46:00 #18
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_264688
Ik zal vanavond thuis nog wat streams proberen te verslaan. Ik kan dat overdag niet omdat ik dan op de universiteit zit en daar heb ik geen geluid. Ik ben ook niet zo goed in liplezen. Ik doe mijn best vanavond.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_264689
Coos, dacht dat het aan mijn provider lag, kan op piekuren zowat niet meer laden joh,
maarja via de kabel scheelt 't wel enorm in de telefoonrekening dus mij hoor je niet,
zo rond 23 uur kon ik niet meer op FOK komen heb het een uurtje later nog een poging
gedaan maar helaas.
Bij de weg, vond Laurel en Hardy leuker hoor.
  dinsdag 23 mei 2000 @ 21:28:00 #20
3847 Sanne®
streamteam
pi_264690
Ik zal even kijken of ik nog wat kan opvangen.
  dinsdag 23 mei 2000 @ 21:34:00 #21
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_264691
quote:
op 05-23-2000 om 09:28 PM schreef Sanne® het volgende:
Ik zal even kijken of ik nog wat kan opvangen.


Het is echt mega saai Sanne. Ik heb trouwens per ongelijk nog een commentaren topic geopend. Foutje. Ik had over deze heengekeken. Kun je die andere misschien beter dichtgooien Quenda

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')