abonnement Unibet Coolblue
  zondag 21 mei 2000 @ 21:26:00 #26
3904 Koos Voos
teringhond
pi_264638
_____________________________________________
Nu krijg je alleen nog maar een grotere erfenis. Reden voor bijheid dus, en geen droefenis. Wel met Oma delen, he schattebolletje van me! Smmmmmmmmmmak!!!
_____________________________________________

SCHANDE !!! werd net gebuzzerd door een FOK member die mij op dit bericht attent maakte.
Wat zijn jullie toch hebberig.

nu stort ik ALLES op giro 777
alleen Just me erft mijn commodore 64.

ome Koos

  zondag 21 mei 2000 @ 21:36:00 #27
3050 hannus
says hi ...
pi_264639
quote:
op 05-21-2000 om 09:04 PM schreef Borgia het volgende:
<knipin>
Onze beppie kan tegen een stootje, ze is immer rondom goed gecapittoneerd, dat zou jij moeten weten, jij kent haar soepele stabiele wegligging als geen ander. Nou ja, bijna geen ander. Want dacht je dat zij nou echt niet wist van die slipper met Femmetje? We lagen krom van het lachen, zoals jij met bloemetjes en pindarotsjes kwam uit schuldbewustheid. Maar zelf lag ze de volgende dag te rollebollen met Cynix. Heb ik nog een mooie video van opgenomen. Doet het goed in Amerika.
Ik weet niet of die kortstondige relatie met Cynix nog vrucht gedragen heeft. Je was toen toch net aan de pil Beppie? Daar was ik nog zo op tegen, weet je nog?
<knipuit>


Jaaah, dat weet ik nog heel goed. Normaal let ik niet zo op uitbundige buien van m'n zussie maar deze vond ik destijds wel 'cool' ... heb daarna nl. als een wezenloze lopen stoken tussen Cynix en Webjunk. Het mocht niet baten. Webjunkie was helemaal niet gecharmeerd van de vodka lucht die om haar stalker heen hing!!! hannus ging, overrichter zake, naar huis om alle 'de PIL' strips van z'n zus Bep te vernietigen .

sommiche passahiers drijven wel euns over!
  zondag 21 mei 2000 @ 21:43:00 #28
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264640
geweldig hoe snel deze familie groeit.
Alleen begin ik wel een beetje het inzicht kwijt te raken door al dat incestueze gerommel onderling.

* femfatale hoopt nog steeds dat een man zich meld, want ze wil wel eens een vaste relatie, al dat gerommel met haar ooms is wel plezierig, maar ja, ze ligt 's avonds wel steeds weer alleen in bed, en zo'n groot waterbed alleen kan wel eens eenzaam zijn.

never play games........
  zondag 21 mei 2000 @ 21:52:00 #29
3847 Sanne®
streamteam
pi_264641
quote:
op 05-21-2000 om 09:36 PM schreef hannus het volgende:
<KNIP> Jaaah, dat weet ik nog heel goed. Normaal let ik niet zo op uitbundige buien van m'n zussie maar deze vond ik destijds wel 'cool' ... heb daarna nl. als een wezenloze lopen stoken tussen Cynix en Webjunk. Het mocht niet baten. Webjunkie was helemaal niet gecharmeerd van de vodka lucht die om haar stalker heen hing!!! hannus ging, overrichter zake, naar huis om alle 'de PIL' strips van z'n zus Bep te vernietigen .


WAT?

pi_264642
Hannus, ellende van mijn lendenen, wat heb je nou geflikt! Waarom wist ik daar niets van???
quote:
... heb daarna nl. als een wezenloze lopen stoken tussen Cynix en Webjunk. Het mocht niet baten. Webjunkie was helemaal niet gecharmeerd van de vodka lucht die om haar stalker heen hing

Had je effe moeten zeggen dan had ik de Wyborowa-consumptie stopgezet tot na jullie huwelijk.
Webjunkje als schoondochter, ahhhhhhhhhhhhhhhh wie wil dat nou niet! He wat spijt me dat nou. Maar Hannussie, dan bouw je toch gewoon je eigen Webjunk? Je kunt de mallen voor Robowan 2.3 toch aanpassen? Ik wil wel inspraak in de uitspraken. Dus de spraakmodule kom je fijn bij Mammie op zolder in elkaar zetten. Zie ik je ook weer eens wat vaker.
(Of ben jij er ook zo een die nooit thuis was toen hij nog thuis woonde?)
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_264643
quote:
op 05-21-2000 om 09:43 PM schreef femfatale het volgende:
geweldig hoe snel deze familie groeit.
Alleen begin ik wel een beetje het inzicht kwijt te raken door al dat incestueze gerommel onderling.

femfatale hoopt nog steeds dat een man zich meld, want ze wil wel eens een vaste relatie, al dat gerommel met haar ooms is wel plezierig, maar ja, ze ligt 's avonds wel steeds weer alleen in bed, en zo'n groot waterbed alleen kan wel eens eenzaam zijn


Lieve femfatale,
ook voor jou zal spoedig

geschieden, wees gerust, zo'n lieverd als jij blijft niet lang zonder !
In the mean time waakt granddad Moor over je als geen ander en zal alle kandidaten zorgvuldig screenen...

  zondag 21 mei 2000 @ 22:52:00 #32
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264644
quote:
op 05-21-2000 om 10:18 PM schreef Moor het volgende:
Lieve femfatale,
ook voor jou zal spoedig

geschieden, wees gerust, zo'n lieverd als jij blijft niet lang zonder !
In the mean time waakt granddad Moor over je als geen ander en zal alle kandidaten zorgvuldig screenen...

* femfatale is blij dat granddad Moor over mij waakt en de huwelijkskandidaten zal gaan screenen,want ze valt altijd op de 'foute' mannen. Dat zal haar nu niet meer overkomen met hulp van granddad.

kusjes aan granddad Moor

never play games........
pi_264645
Hoi,
ik ben dat pubertje van 14 die graag een opa en een oma wil.En een echte vader.
  zondag 21 mei 2000 @ 23:17:00 #34
3847 Sanne®
streamteam
pi_264646
quote:
op 05-21-2000 om 11:14 PM schreef Ximon® het volgende:
Hoi,
ik ben dat pubertje van 14 die graag een opa en een oma wil.En een echte vader.

Is een tante ook goed?

pi_264647
Laatste overzicht van de stand van zaken.
Borgia, echtgenote van me, wil jij me even snel nog een keer uitleggen, hoe dat ook al weer zat met Hannes, want dan kan ik tenminste de naam van z'n "echte" vader invullen.
Verder feliciteer ik Arjano met zijn adoptie door Just Me (en dus ook door Tombaatje).
Daphme in the air is sinds vandaag verbonden aan Hawkwind. Volgens mij zullen ze elkaars lucht wel verdragen.
Oude Moor, de grote stichter van deze familie heeft eindelijk via Opsporing Verzocht zijn wederhelft "Sybrand" teruggevonden.
Slide weet vanaf nu door welke crossrelatie hij het levenslicht gezien heeft.


DE STAMBOOM

Eventuele op en aanmerkingen aangaande virtuele abortussen en wedergeboorten verneem ik wel weer op dit hieperactive forum.
Ik zal verzoeken het dan weer voor de bus te krijgen.

pi_264648
quote:
op 05-21-2000 om 09:43 PM schreef femfatale het volgende:
geweldig hoe snel deze familie groeit.
Alleen begin ik wel een beetje het inzicht kwijt te raken door al dat incestueze gerommel onderling.

Femmfatale hoopt nog steeds dat een man zich meld, want ze wil wel eens een vaste relatie, al dat gerommel met haar ooms is wel plezierig, maar ja, ze ligt 's avonds wel steeds weer alleen in bed, en zo'n groot waterbed alleen kan wel eens eenzaam zijn


Coos wordt aldoor, als door een magneet aangetrokken, door fatale vrouwen.

Femmetje, al sal regkom..

Verder geen incestueuze bedoelingen en aan bruine armen heb ik sowieso een bloedhekel.

  maandag 22 mei 2000 @ 01:55:00 #37
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264649
quote:
op 05-22-2000 om 01:28 AM schreef Coos het volgende:
Coos wordt aldoor, als door een magneet aangetrokken, door fatale vrouwen.

Femmetje, al sal regkom..

Verder geen incestueuze bedoelingen en aan bruine armen heb ik sowieso een bloedhekel.


Coos,ik denk wel dat jij door de strenge keuring van granddad Moor komt.

* femfatale krijgt al vlinders in haar buik.


never play games........
  maandag 22 mei 2000 @ 02:03:00 #38
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264650
Ximon® ligt inmiddels al een tijdje in dromenland maar zal blij zijn om morgen te lezen, dat het virtuele zusje van zijn moeder, hem wel als tante zegger wil....

maar
Echte opa's & Oma's met een overdosis virtuele liefde, bestaan die ook??

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 22 Mei 2000).]

pi_264651
Lieve, ik begrijp dat je er niet aan herinnerd wilt worden, maar het was die keer bij de Brandaris op Terschelling. We kwamen van de boot met z'n allen, en toen Hunter die vuurtoren zag wilde hij meteen Brandarisje met me spelen. Ik stond toevallig het dichtst in zijn buurt, het had ook Just me kunnen zijn, maar die stond net met Tom te zoenen, want ze waren net verloofd. Ik ben dus meer een 'god zegene de greep' behoeften vervullend vulvat geweest voor Hunter, die grote nood had. Toen ik zijn Brandaris zag kon ik ook geen weerstand meer bieden, en zo is het gekomen. Meister heeft het kind dat aan die waddenliefde is ontsproten ondergebracht bij de pleegouders van Liesbeth List, omdat hij jou niet met een koekoeksjong wilde opzadelen. Hannus heeft daar een goed leven gehad hoor, die mensen zijn gewend aan artistieke kinderen, en zijn pleegvader ging iedere week naar de wal om nieuwe cyberspeeltjes en chips te halen. Die met paprika vond hij altijd het lekkerste.
Zo is Hannus Androidenontwerper geworden, met Robowan 2.3 als Opus Magnum. Ik ben toch zo trots op dat jong!
maar nu tussen jou en mij: Met wie heb jij 14 jaar geleden Ximon gemaakt? Ik heb altijd geweten dat je vreemd ging, maar nu heb ik eindelijk het bewijs. Ximon is een typische Fondaco, die oorlelletjes, de inzet van de neus, die fysieke bouw, en dan dat haar!
Geef dus maar toe, ik ben niet boos. Jij was destijds ook niet gemeen toen ik zwanger was van Hannus. En ik zal Ximon koesteren als was het er een van mij. Dat arme jong kan er toch niets aan doen!
Weet je het nu allemaal weer? Alle kinderen die we hebben zijn van jou, alleen Hannus is dus van Hunter en mij. En Ximon is van jou en ....WIE IS VERDORIE DE MOEDER VAN XIMON!
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  maandag 22 mei 2000 @ 02:19:00 #40
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264652
Geachte familieleden,

Ik wil jullie bij deze even vermelden dat ik eindelijk eens hevig verliefd ben geworden.
De man die mijn hart heeft gestolen is Coos.
Tja, ik weet dat hij als zwart schaap bestempeld wordt, maar dat mag voor onze familie toch geen probleem zijn.
Bij deze vraag ik alle familieleden dus toestemming voor deze heftige relatie.

(anders moet alles weer stiekum gebeuren)

liefs
Femfatale

never play games........
pi_264653
quote:
op 05-22-2000 om 02:19 AM schreef femfatale het volgende:
Geachte familieleden,

Ik wil jullie bij deze even vermelden dat ik eindelijk eens hevig verliefd ben geworden.
De man die mijn hart heeft gestolen is Coos.
Tja, ik weet dat hij als zwart schaap bestempeld wordt, maar dat mag voor onze familie toch geen probleem zijn.
Bij deze vraag ik alle familieleden dus toestemming voor deze heftige relatie.

(anders moet alles weer stiekum gebeuren)

liefs
Femfatale


En dat alleen maar omdat dat het fenomeen "zwarte schaap" blijkbaar tot je verbeelding spreekt. Ga toch maar eens bij Moor ten rade. "Echte zwarte schapen, blijven zwarte schapen"

Niets te bieden. Alleen maar te nemen!!


  maandag 22 mei 2000 @ 02:33:00 #42
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264654
quote:
op 05-22-2000 om 02:26 AM schreef Coos het volgende:
En dat alleen maar omdat dat het fenomeen "zwarte schaap" blijkbaar tot je verbeelding spreekt. Ga toch maar eens bij Moor ten rade. "Echte zwarte schapen, blijven zwarte schapen"

Niets te bieden. Alleen maar te nemen!!


Granddad Moor zal de uiteindelijke beslissing nemen, maar hij weet dat ik heel veel te bieden heb en heel vrijgeving ben


never play games........
pi_264655
Hier volgt de de voor vannacht laatste versie.
Nu mijn ega het brandarislicht heeft laten schijnen over Hannes, is het niet langer meer mogelijk, dat Tante Bep in blijde verwachting is van Hunter.

Nu wat betreft dat aardige ventje van 14 jaar, die reeds nu dankzij zijn flaporen, zijn al dunner wordende haren, zijn vriendelijk lach en hoge inteligentie een aardje naar zijn vader is, moet dan maar de waarheid naar voren komen.
Opnieuw heeft mijn ega gelijk en is Ximon voorgesproten uit een kortstondige doch intense relatie met Just Me. Just Me heeft haar moederlijke gevoelens eigenlijk al verraden, toen zij zich onmiddellijk kandidaat stelde als tante. Het blijkt wel weer, dat het bloed vloeit, waar het niet gaan kan. Dus Ximon, ventje, maak eindelijk kennis met je numerieke vader en moeder.

Het geval Coos begint langzamerhand een probleen te worden, nu de diepe lustgevoelens van Femfatale steeds duidelijker worden. Het is daarom schrijnend te bemerken, dat Coos zich zo frigide opstelt en geen gehoor wil geven aan haar hartstochtelijke smeekbeden. Coos blijft dus nog even op stal staan blaten, waarbij ik hoop, dit voor ons femmetje niet fataal afloopt.

DE STAMBOOM

Ga nu doktertje spelen met de zusters van de inrichting.

  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 mei 2000 @ 02:58:00 #44
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_264656
goh, ik heb meer zwagers en schoonzussen dan ik dacht. Pluisje, Arjano en Ximon.
Maareh, naast dat ik geadopteerd ben door Yvonne en Iteejer heb ik geen idee wie mijn echte ouders zijn. Iemand een idee?
Ben ik inteelt of sta ik echt buiten deze familie en ben ik aangetrouwd?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_264657
quote:
op 05-22-2000 om 02:33 AM schreef femfatale het volgende:
Granddad Moor zal de uiteindelijke beslissing nemen, maar hij weet dat ik heel veel te bieden heb en heel vrijgeving ben



Ik zit hier lekker in ’t gesticht
En ben hier heel tevree
Ik krijg op tijd mijn warme hap
En bezoek van de dominee
De zusters zijn heel aardig hoor
Eén strijkt over mijn haar
En zegt dan, ach die arme man
Die is ontoerekenbaar

Voorzichtig wordt ik dan gebracht
Naar een eigen appartement
Waar ik door vijf lieve zusters
Wordt vertroeteld en verwend
Deze zusters zijn héél aardig hoor
Eén strijkt over mijn haar
En zegt dan, ach die arme man
Die is ontoerekenbaar

PROUD TO BE THE BLACK SHEEP OF THE FAMILY


pi_264658
quote:
op 05-22-2000 om 02:49 AM schreef fondaco het volgende:

Het geval Coos begint langzamerhand een probleen te worden, nu de diepe lustgevoelens van Femfatale steeds duidelijker worden. Het is daarom schrijnend te bemerken, dat Coos zich zo frigide opstelt en geen gehoor wil geven aan haar hartstochtelijke smeekbeden. Coos blijft dus nog even op stal staan blaten, waarbij ik hoop, dit voor ons femmetje niet fataal afloopt.

DE STAMBOOM

Ga nu doktertje spelen met de zusters van de inrichting.


Femmetje,
ik weet het niet, ik weet het niet... of ik weet het eigenlijk wél: ik moet het helaas vooralsnog eens zijn met Fondaco hierboven.

Zóveel vuur als dat van jou, en dan verspelen aan een die zich voortdurend ergens achter verschuilt.... als 'puntje bij paaltje komt'..

Nogmaals... ik schort het 'oordeel' even op, jouw ziele- en lijf-heil is te gewichtig, om hier overhaast en blindelings te werk te gaan. Raak niet in de put, Femfatale, we geven het nog een paar zons-opgangen, ok ?

pi_264659

PAPPA!!!!!!!!!!!
sje peshtuh muh

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 22 Mei 2000).]

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_264660
Ik durf het haast niet meer, maar ik probeer het toch nog maar weer.

Hieronder een link, die ook voor de skeepers goed zou moeten werken.

DE STAMBOOM VOOR SKEEPERS

Wil een van de beide MOORen me laten weten, of ie 't doet op Netscape? Als dat zo is, kan eindelijk een traantje van vreugde laten na al die wilde familieverhalen van vandaag.

Oh jah, TARA, hoe zit dat precies met die pleegouders?

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 22 Mei 2000).]

  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 mei 2000 @ 03:42:00 #49
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_264661
quote:
op 05-22-2000 om 03:37 AM schreef fondaco het volgende:
Oh jah, TARA, hoe zit dat precies met die pleegouders?


Op het onzinforum was ook een halve familie ontstaan. Het geval is dat ik ge-adopteerd ben door Yvonne en Iteejer, dit omdat ik ouderloos ben, ik had alleen een schoonmoeder. Ondertussen is mijn schoonvader ook terecht
maar mijn echte ouders heb ik nooit kunnen vinden, maar Yvonne kwam me op een dag tegen en besloot me te adopteren, en als pleegouders te fungeren samen met haar man Iteejer.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_264662
quote:
op 05-22-2000 om 03:26 AM schreef Moor het volgende:
Femmetje,
ik weet het niet, ik weet het niet... of ik weet het eigenlijk wél: ik moet het helaas vooralsnog eens zijn met Fondaco hierboven.

Zóveel vuur als dat van jou, en dan verspelen aan een die zich voortdurend ergens achter verschuilt.... als 'puntje bij paaltje komt'..

Nogmaals... ik schort het 'oordeel' even op, jouw ziele- en lijf-heil is te gewichtig, om hier overhaast en blindelings te werk te gaan. Raak niet in de put, Femfatale, we geven het nog een paar zons-opgangen, ok ?


Just hard to get!!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')