abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_264600
Jop (ex-bussagier) was afgelopen Vrijdag in Meppel om z'n nieuwe cd te promoten, natuurlijk was ik erbij om hem eens van dichtbij te zien

Voor alle Jop fans is hier de handtekening:


Natuurlijk waren er ook Jop-haters van de partij, zij hadden Jop met een tomaat bekogend, helaas was het mis (grapje)

[Dit bericht is gewijzigd door basst (Datum 21 Mei 2000).]

| You should have no expectation of privacy! |
pi_264601
quote:
op 05-21-2000 om 03:32 PM schreef basst het volgende:
Jop (ex-bussagier) was afgelopen Vrijdag in Meppel om z'n nieuwe cd te promoten, natuurlijk was ik erbij om hem eens van dichtbij te zien

Voor alle Jop fans is hier de handtekening:


Natuurlijk waren er ook Jop-haters van de partij, zij hadden Jop met een tomaat bekogend, helaas was het mis (grapje)


Wat is een grapje?
A. Jop werd in het geheel niet bekogeld, terwijl je in de kop aangeeft dat dit wel zo was.
B. Jop werd wel bekogeld, maar de tomaat miste zijn doel. Jij deed alsof je dit jammer vond terwijl je het eigenlijk niet meent.
C. Het feit dat Jop gewoon met een tomaat werd bekogeld vond je leuk en dus een grapje.

Was het hele optreden trouwens de moeite waard???

  † In Memoriam † zondag 21 mei 2000 @ 16:21:00 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_264602
Of was het hele optreden een grapje?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_264603
oe oe een handtekening!!!
zwijmel zucht
pi_264604
hij was echt bekogeld met een tomaat!
alleen ik zij "helaas was het mis" dat was als een grapje bedoelt....snappie?
| You should have no expectation of privacy! |
  zondag 21 mei 2000 @ 16:58:00 #6
3847 Sanne®
streamteam
pi_264605
Waarom doet je plaatje het niet?
pi_264606
Plaatje doet het niet omdat hij van zijn harde disk heeft opgeladen in plaats van een website.

Kunst, lieve FOK!kers, ECHTE kunst wordt ALTIJD met tomaat bekogeld. Men herinnere zich de ludieke Aktie Tomaat.
Als het nou rotte eieren waren, ja dan werd het toch weer een hele andere zaak.
maar Jop staat op 25, MOET dus wel kunst zijn. Kunnen zoveel Nederlanders zich zo vergissen??? (JAAAAAAAAAAAA, want het zijn geen FOK!kers!)

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_264607
nee, m'n plaatje doet het niet omdat die server waar het in zit plat ligt!
| You should have no expectation of privacy! |
  zondag 21 mei 2000 @ 19:43:00 #9
572 Sniper
Gull Catcher
pi_264608
Die handtekening : Wow! Jop kan dus echt schrijven! Opmerkelijk!

En voor wat betreft die bekogeling: Zonde van de tomaten. Gooi dan gewoon wat je op straat vind: bakstenen, hondepoep etc.

  zondag 21 mei 2000 @ 20:15:00 #10
2018 PC eend
relativist
pi_264609
Is het wel zijn handtekening?
of zit hij soms in een identiteits-crisis en begint ie al z'n eigen naam door te strepen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_264610

Je eigen handtekening doorstrepen wijst op onzekerheid en een negatief zelf beeld. Open o’s en p’s tonen dat hij ongeduldig is. Grote letters slaan op vrolijkheid.
OOOH AAAH
pi_264611
Volgens mij bekogelt de meppeler jeugd alles
wat hun bevattingsvermogen te boven gaat.

Zucht, de weg is nog lang
pi_264612
De volgende keer bekogelen we de tomaten met Jop. Als het dan misgaat, komt ie gewoon weer op straat terecht, waar al dit soord would-be artiesten uiteindelijk hun plaatsje weer vinden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')