abonnement Unibet Coolblue
  zondag 21 mei 2000 @ 12:06:00 #1
3023 lica
fan of...
pi_264587
Als je het mij vraagt,heeft hij ontzettend genoeg van haar stompzinnige verhaaltjes, haar kinderachtige geluiden en haar voortdurende gegiechel.
Het valt mij op dat Eric probeert nog enigszins uit beleefdheid vriendelijk op haar te reageren, maar hij straalt non-verbaal uit haar zwaar irritant te vinden. Er kan nog maar net een lachje af.

Ik kan mij dat dus goed voorstellen. Zou er niet aan moeten denken voortdurend met zo'n griet opgescheept te zitten. SBS6 laat weliswaar net die fragmenenten zien waarin Esmeralda de boventoon voert, maar dan nog. Hierbij is natuurlijk wel duidelijk dat SBS6 Esmeralda niet als winnaar voor ogen heeft en begrijpelijk...

Ik vraag mij ook af of dit nou de "echte" Esmeralda is. Als ik mij goed kan herinneren, kwam zij in het begin toch volwassener over. Zij had toen nog weleens verstandige uitspraken. Nu hoor ik ze niet meer.

Erger is nog wanneer een medepassagier zich laat overhalen mee te doen aan die kinderachtige acts van Esmeralda.

Sad but true....
  zondag 21 mei 2000 @ 12:29:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264588
Lica???
Naar welke zender heb jij gekeken om de uitzendingen te volgen?

Esmeralda en "in het begin slimme opmerkingen'"??????

Kun je er misschien een paar noemen om mijn korte termijngeheugen op te frissen??

(overigens, de "leuke manier van belichten"op tv, heeft mijns inziens , te maken met het feit dat Antoinet redelijk hoor staat volgens de poll van sbs, en zij hopen dat er mensen gaan bellen ($$$$) voor de toch altijd zo aardige, sociale, altijd luisterende, lieve, knappe, mooie, creatieve, stuntende ,springende, zingende, lachende aankomende psychologe ésmerlalda?

  zondag 21 mei 2000 @ 12:32:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264589
O jah, wat het non verbale betreft, klopt!!
(maar ook Iwan en Antoinet hebben last van een OD Esmerlada hoor )

Tessa daarintegen voelt zich al meer op haar gemak bij haar grote voorbeeld en leeftijdgenootje.

pi_264590
Quenda Ik sluit mij hier weer helemaal bij aan.
en hoe kom je er in godsnaam bij dat sbs in Esmeralda niet de winnaar ziet???
Zij zijn juist Es enorm a.h promoten praten alleen maar positief over haar en wat je zelf zegt laten haar de boventoon voeren in de tvuitzendingen. Dus je logica snap ik ook niet helemaal.
  zondag 21 mei 2000 @ 14:03:00 #5
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_264591
Niet teveel naar het commentaar van SBS luisteren Quenda, Es is echt geen aankomend psychologe!!!
fake a dream
  zondag 21 mei 2000 @ 14:19:00 #6
521 ruby
Hell yeah!
pi_264592
quote:
op 05-21-2000 om 12:06 PM schreef lica het volgende:
Als je het mij vraagt,heeft hij ontzettend genoeg van haar stompzinnige verhaaltjes, haar kinderachtige geluiden en haar voortdurende gegiechel.
Het valt mij op dat Eric probeert nog enigszins uit beleefdheid vriendelijk op haar te reageren, maar hij straalt non-verbaal uit haar zwaar irritant te vinden. Er kan nog maar net een lachje af.
Esmeralda is. Als ik mij goed kan herinneren, kwam zij in het begin toch volwassener over. Zij had toen nog weleens verstandige uitspraken. Nu hoor ik ze niet meer.

Ja, bijvoorbeeld een paar uitzendingen geleden dat Eric even in de tuin zat om dat hij zich niet zo lekker voelde. Hij had wat medicijnen van de dokter gehad. Denkt ie lekker effe tot rust te komen, komt Esmeralda gezellig bij 'm zitten met de meest onnozele grappen van 'r. Ik kan me niet meer herinneren waar het precies over ging, maar ik weet wel dat ik het gevoel kreeg van plaatsvervangende schaamte. Eric toverde inderdaad een beleefde glimlach op z'n gezicht maar volgens mij moet die jongen toch echt gedacht hebben:"Esmeralda, lazer asjeblieft 's een eind op". Althans dat dacht ik in ieder geval.
Nou heb ik echt geen hekel aan Esmeralda, maar ze is wel een ontiegelijke muts zo nu en dan.

Groetjes Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 21 mei 2000 @ 14:48:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264593
Ruby Klopt!
(af en toe verschijnt er een wandelende camera in de tuin, waar Esmeralda direct op reageert, Eric was idd ziek, en trok zich even terug,in de tuin, maar pech voor Eric, want Esmeralda zag, vanuit het busraam, de wandelende camera )

(zij reageert ook heel sterk als ze een seintjes van de regie krijgt (het licht brand dan plotseling even feller in den bus, en hoppa, Essie springt,zingt en wiegt met haar heupjes )

Eigenlijk heb ik een beetje medelijden met haar, gezien de situatie waarin zij is opgegroeit, immers, haar moeder zag haar als "product"en heeft haar van jongs af aan meegesleept naar mode - shows, baby wedstrijden, kleuter mini playback-shows, jazz ballet etc......

(wil wel even vermelden dat Esmeralda , mogelijk, door deze behandeling , instinctmatig reageert, en hier dus weinig aan kan doen)

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 21 Mei 2000).]

  † In Memoriam † zondag 21 mei 2000 @ 15:00:00 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_264594
Volgens mij ergert ook Tessa zich de pleuris aan Essie, maar doet zij anders voorkomen om
a) Vrienden te winnen bij de a.s. stemronde
b) Goed over te komen op TV (i.v.m. after-bus)
Het geforceerde druipt er m.i. af.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')