abonnement Unibet Coolblue
  zondag 21 mei 2000 @ 09:17:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_264553
Gisterenavond bij Kopspijkers was er weer een fragment te zien van de Bus. Nou laat Spijkerman iedere week een stukje zien, waaruit zou blijken hoe kinderachtig de bussagiers wel niet zijn. Gisteren was dat een stukje waarbij Esmeralda een zwart touwtje uit haar sexy korte broek deed voorkomen als tampon draadje. Onder enorm veel gegiechel, gelach en nog eens gegiechel maakte ze hier grappen over tegen Eric. Hetgeen uiteraard weer gepaard ging met een hoop gegiechel (hier op het forum ook wel gehinnik genoemd).
Jack liet hierna weten dat hij de kinderachtige Esmerlada het liefst zo snel mogelijk de bus zag verlaten en riep tot vier keer toe iedereen op om massaal te bellen. En dan op iedereen, behalve Essy te stemmen.
Dit zal SBS leuk vinden, dat levert een hoop geld op. Overigens heeft dit totaal geen zin want in de allang lopende stemming staat Es bovenaan met Antonette. Ook in de poll op mijn site ,na 1800 stemmers, is ze nog steeds de populairste bussagiere.

Helaas heb ik geen video opname gemaakt van de uitzending, dus ik kan er geen realvideo fragmentje voor op mijn site van maken. Niet eerder dan Donderdag tenminste want dan is de herhaling.

[Wel een nieuwe Seki parodie toegevoegd in mp3 vandaag]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zondag 21 mei 2000 @ 11:37:00 #2
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_264554
Ik vind dat jou poll nogal afwijkend is van de andere pollsites.

voorspel.nu laat hele andere standen zien bijvoorbeeld en dat was tijdens BB toch een van de meest betrouwbare site's. Ook de site van coos laat andere standen zien.

  zondag 21 mei 2000 @ 11:40:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264555
De 1e gedachte die bij mij op kwam toen ik naar Spikers keek was:"getver, hoeveel heeft Jack Spijkerman toegeschoven gekregen van sbs om dit nummer te noemen" en"getver, Spijkerman gaat toch commercieel "
(van vara naar sbs?)

vind het een eigenaardige actie.....heb er dus mijn bedenkingen over.....

  zondag 21 mei 2000 @ 13:44:00 #4
3847 Sanne®
streamteam
pi_264556
Bij mijn weten noemde Jack het nummer niet goed, en vergat het laatste cijfer...
  zondag 21 mei 2000 @ 14:34:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264557
Sanne? Ik ken de nummers blijkbaar niet zo goed als jij
Mag ik hieruit de conclusie trekken dat je hoge telefoonrekening te wijten is aan het bellen naar sbs?
  maandag 22 mei 2000 @ 21:58:00 #6
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_264558
Hierbij wil ik dan toch Jack Spijkerman bedanken, en mede het grote aantal kijkers die gehoor heeft gegeven aan de actie van Jack. Velen dachten dat Jack al in commercieel was gegaan, maar hier uit blijkt gewoon dat de macht toch aan het volk is.
Niets is onmogelijk zullen we maar denken.

Voor de mensen die de oproep gemist hebben, deze wordt donderdagmiddag herhaald om 14.58 uur herhaald op Nederland 3.

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  maandag 22 mei 2000 @ 22:43:00 #7
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_264559
Eh..als je suggereert dat Spijkerman's oproep blijkbaar succes heeft gehad, dan is hij op die manier dus wel degelijk de kas aan het spekken van de commerciëlen waar hij zich met zijn theatervriendjes-maffia zo graag over mag verkneukelen. Overigens bestaat er tussen het kijkerspubliek van beide programma's (De Bus en dat van Spijkerman) niet zo'n wijde kloof als hij zelf graag wil geloven.
Maar maak je geen zorgen, geen enkele oproep van wie dan ook maakt enig verschil voor de uitslag van de 'stemming', aangezien SBS alle uitslagen toch zonder al te veel wroeging aan zijn laars lapt...
pi_264560
quote:
op 05-21-2000 om 11:37 AM schreef marky het volgende:
Ik vind dat jou poll nogal afwijkend is van de andere pollsites.

voorspel.nu laat hele andere standen zien bijvoorbeeld en dat was tijdens BB toch een van de meest betrouwbare site's. Ook de site van coos laat andere standen zien.


Neem nou maar van FOK!kers aan, die polls van hem deugen altijd!

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  dinsdag 23 mei 2000 @ 01:24:00 #9
272 R@b
No-nonsens
pi_264561
Tegen de ondoorzichtigheid van de stemmingen bij SBS6 kan geen enkele poll op.

Het is vrijwel onmogelijk dat Esmeralda ineens op de bank moest gaan zitten of...........

OF er bellen zo weinig mensen, dat een simpele actie van Jack Spijkerman de percentages flink door elkaar kan schudden. Er werd al bijna 2 weken gestemd, en al die tijd stond Esmeralda bovenaan, en dan in 2 dagen tijd zakt ze naar de onderste plaats ?? Laat me niet lachen
Dus de enige 2 mogelijkheden zijn:
---Er bellen weinig mensen
---SBS6 besodemieterd de boel

Kies zelf maar uit

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  † In Memoriam † dinsdag 23 mei 2000 @ 01:30:00 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_264562
Of:
Er bellen weinig mensen en SBS6 besodemietert de boel!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_264563
Of:
Er bellen VEEL mensen EN SBS6 belazert de boel.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  dinsdag 23 mei 2000 @ 01:38:00 #12
3554 laffer
Ouwe LUL
pi_264564
er bellen geen mensen en SBS besodemietert de boel
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  dinsdag 23 mei 2000 @ 01:53:00 #13
2018 PC eend
relativist
pi_264565
Samenvattend komt het dus hier op neer :

( variabele factor : )
Soms bellen er geen mensen;
Soms bellen er weinig mensen;
Soms bellen er veel mensen.

( constante factor : )
sbs besodemietert de boel altijd.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 23 mei 2000 @ 08:51:00 #14
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_264566
Duh... Natuurlijk weet ik wel dat Jack's actie er niets aangeholpen heeft. Of het moet sbs6 doorgedrongen zijn dat ze toch wel erg iritant was. Maar toch ga ik zaterdag kijken hoe blij hij daarom is
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  dinsdag 23 mei 2000 @ 14:09:00 #15
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_264567
Wat zijn jullie nou toch allemaal aan het zeuren. Eerst waren jullie allemaal blij als ze zou vertrekken en nu is ze vertrokken gaan we lopen zeuren dat het niet kan.
  dinsdag 23 mei 2000 @ 14:25:00 #16
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264568
Of, Esmeralda heeft een leuke aanbieding gehad(clip,modellenbureau?) en iemand heeft een handje geholpen om haar eerder uit de bus te krijgen.(mamsje?nieuwe werkgever?)

Maar dat er plotseling véél mensen gebeld zouden hebben, dat gaat er bij mij niet in

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 23 Mei 2000).]

  dinsdag 23 mei 2000 @ 14:27:00 #17
3904 Koos Voos
teringhond
pi_264569

ome Koos wordt haar eerste klant.


[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos (Datum 26 Mei 2000).]

  dinsdag 23 mei 2000 @ 14:29:00 #18
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264570
Ome Koos,

ik heb hier maar 1 woord voor:
Geweldig

never play games........
  woensdag 24 mei 2000 @ 03:28:00 #19
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264571
Koos Voos is wederom Grandioos!

(ehmz, dat versjorging wat houd dat precies in??? Of is dat SowieSo alleen voor mannen??)

pi_264572
quote:
op 05-23-2000 om 01:53 AM schreef PC eend het volgende:
Samenvattend komt het dus hier op neer :
( variabele factor : )
Soms bellen er geen mensen;
Soms bellen er weinig mensen;
Soms bellen er veel mensen.
( constante factor : )
sbs besodemietert de boel altijd.

Ohhhhh, Briljant!!!!!
HET helemaal.

-----------------
die deun moet uut mien kop

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  woensdag 24 mei 2000 @ 03:50:00 #21
2018 PC eend
relativist
pi_264573
quote:
op 05-24-2000 om 03:35 AM schreef Borgia het volgende:

Ohhhhh, Briljant!!!!!
HET helemaal.

-----------------
die deun moet uut mien kop



Ja dank je...
Ik was door jou voorgaande post geinspireerd.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 24 mei 2000 @ 12:47:00 #22
3050 hannus
says hi ...
pi_264574
Dit las ik zojuist op de debusop6 site:

Exit Esmeralda, experiment Spijkerman gelukt
datum: Woensdag 24 mei 11:20
bron: Internetredactie

"Stapelgek werd ik van haar." Presentator Jack Spijkerman windt geen doekjes om zijn irritaties over Esmeralda. Beroepshalve kijkt hij iedere dag naar de BUS voor het BUSitem in het programma Kopspijkers. De lach van de blondine bezorgde hem bijkans een zenuwinzinking. Afgelopen zaterdag riep hij zijn kijkers op om massaal niet op Esmeralda te stemmen. Blijkbaar met succes, want Esmeralda moest het op de bank afleggen tegen Tessa. Maar hoe weet Spijkerman dat Esmeralda's exit zijn 'prestatie' is? De internetredactie vroeg het aan de presentator.
"Onder de buskijkers is Esmeralda heel populair. Ze zou nooit weggestemd worden door dat publiek. Ik heb anderhalf miljoen kijkers, die niet naar de BUS kijken. Ik vind het verstandig dat ze mijn advies opvolgen. Ook een beetje beangstigend overigens." Inderdaad. Want waar houdt Spijkermans invloed op? "Dat weet ik zelf ook niet. Maar het experiment is gelukt. Ik vond het leuk om te kijken of het zou werken." Esmeralda op de bank krijgen is één ding, een exit is vers twee. "Ik wist dat als ze op de bank terecht zou komen, dat ze er dan uit zou vliegen. Kijk maar naar de andere passagiers. Die keken consequent de andere kant op als Esmeralda iets zei." Wordt Esmeralda nog uitgenodigd voor Kopspijkers? Spijkerman peinst er niet over: "Nee. Ik zou niet weten wat ik haar zou moeten vragen." Heeft Jack nog plannen voor de toekomst? "Ik ga nu kijken of ik Willibrord Frequin van het scherm kan krijgen."
LW

---------------------------------------------

HH

sommiche passahiers drijven wel euns over!
pi_264575
Gedver, Wat een akelig mannetje die Spijkerman!
The trick is to keep breathing
  woensdag 24 mei 2000 @ 14:15:00 #24
2131 Reinier
Ach, laat ook maar
pi_264576
Maakt SBS nu handig gebruik van de actie van Jack om eventueel (nou ja eventueel) gerommel met de peilingen (om Tessa in de bus te houden door er de enige passagier naast te zetten die ze zeker aankon) te maskeren?

Begint het knoeien om Tessa er in te houden echt voor iedereen op te vallen (Aziz, twee op de bank ipv 3, nu de vrije val van Emeralda in de peiling), komt de hulp voor SBS wel uit heel onverwachte hoek.

  woensdag 24 mei 2000 @ 14:44:00 #25
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_264577
Gatverdamme. Ik heb kopspijkers altijd wel een leuk programma gevonden maar ik ga Jackie nou toch echt afschrijven. Over blond gesproken! Zou hij nou echt denken dat zijn invloed groot genoeg is om in twee dagen essie de bus uit te krijgen. Dream on!

Wat een verschrikkelijke manipulerend zooitje is SBS toch en dan nog al die mensen die niet regelmatig naar FOK! komen die roepen dat SBS vast niet zal manipuleren. Dat ze dat echt niet kunnen maken. Hoe Naief kan een mens zijn. Ik had Essie echt niet altijd bovenaan mijn lijstje staan. Maar om er op deze manier uitgemanipuleerd te worden is toch beneden peil.

Wat nou wel erg spannend wordt, is of we Essie terugvinden op het forum hier. Als ze van te voren hier kwam, zal ze ook wel weer terug komen. Na deze rotstreek van SBS zal zij toch wel willen praten over in hoeverre het gedrag van de passagiers door SBS gestuurd wordt. Let's cross our fingers and hope.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')