abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 20 mei 2000 @ 16:59:00 #1
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264472
Ja, ik weet het ik loop een beetje op de zaken vooruit, maar dat komt door hetgeen ik op de site van SBS las. nl dit:

quote:

Vakantie, valsspelen en versieren
datum: Zaterdag 20 mei 12:45
bron: Internetredactie op de zaken vooruit
Vanavond in de BUS
Om 18:45 uur kun je op SBS6 kijken naar een nieuwe aflevering van de BUS. Vanavond laat Iwan Tessa een mailtje lezen om haar jaloers te maken. Dat Tessa haar gevoelens voor Iwan duidelijk onder controle heeft, zie je aan haar reactie. Hoewel de passagiers al veertien weken in de touringcar doorbrengen, hebben ze toch zin in vakantie. Aan de hand van de advertenties in de krant mijmeren ze over verre bestemmingen. Een spelletje Mens-Erger-Je-Niet leidt tot grimmige verhoudingen onder de passagiers. Het is ieder voor zich op het gele bord. Tenslotte kun je bij de passagiers terecht voor tips omtrent het versieren van een vrouw. De passagiers hebben niet allemaal dezelfde aanpak, blijkt uit de discussie die volgt.
MS

De zin die vet gedrukt staat, daar ben ik dus wel heel erg nieuwsgierig naar.

Welke reactie zal zij geven?
En dan gaat het vooral om haar blik (die kan nog wel eens dodelijk zijn).

Zal ik vanavond dan toch maar eens gaan kijken?

* femfatale hoopt hier geen bijverschijnselen aan over houden.

[Dit bericht is gewijzigd door femfatale (Datum 20 Mei 2000).]

never play games........
  zaterdag 20 mei 2000 @ 17:02:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264473
Neen, niet kijken!! (dan gaan de kijkcijfers omhoog....)

Ik bedoel bij de populairiteitspoll klopt het ook al niet (1 beller=12%)

kun je nagaan wat er gebeurt als er 1 kijker bijkomt ( X 10.000)

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 20 Mei 2000).]

  zaterdag 20 mei 2000 @ 17:06:00 #3
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264474
* femfatale krijgt waarschijnlijk toch geen toestemming van Mamma 'Tante Bep' .
never play games........
pi_264475
Natuurlijk toch weer gekeken, en wederom geweldigenoten!

Is SBS een anti-Tessa campagne gestart, of wil ik dat er weer in zien?

Het Mens-erger-je-niet, het voetballen, Iwan uit de tent lokken; het kon niet beter.

Is er een multimediahoer die van de uitzending van vandaag wat leuk materiaal voor later wil verzamelen???

  † In Memoriam † zaterdag 20 mei 2000 @ 19:49:00 #5
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_264476
Toen de 'stem' zei dat er maandag weer een weg moet, stond de camera alleen maar op Tessa gericht. Zegt dit iets? Lijkt mij wel.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 20 mei 2000 @ 19:52:00 #6
272 R@b
No-nonsens
pi_264477
Het zal wel aan mij liggen, ik heb vanavond sinds tijden weer eens van 18:45 tot 19:30 gekeken, maar ik kon toch weinig leuks aan de uitzending ontdekken.

Slap gezwets zoals gewoonlijk, nóóit wordt er eens serieus over een onderwerp gepraat, het gaat alleen maar over hun zelf,( hun eigen) , en hoe anderen over hun denken.

Het zal er ook wel mee te maken hebben dat die hele Tessa en haar mogelijke relaties me geen reet interesseren. (geldt ook voor giecheltje Esmeralda overigens)

Niveau 0 die hele bus. Het wordt ook de laatste real-life soap die ik volg vrees ik, heb er meer dan genoeg van ( ik vind zo wie zo het hele media gebeuren eromheen veel interessanter)

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  † In Memoriam † zaterdag 20 mei 2000 @ 19:56:00 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_264478
Kop op R@b, niet zo nega!
BB had ook alleen maar serieuze gesprekken vanwege een ex-kanker patient.
Is dat je pleidooi? Meer patienten van ernstige ziektes in BB2?

PS. Het niveau IS idd 0. Maar dar kan IK op een bepaalde manier toch wel weer om lachen.
(korreltje zout, weet-je-nog).

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_264479
R@b last van OD???

* Sanne® heeft één correctie op de streamverslagen.

Over het stukje waarin wordt gezegd dat Esmeralda beter in een tekenfilm kan gaan spelen. Ik verstond tijdens het streamen Pokemon 4, maar nu na de tv-uitzending blijkt dit toch Pocahontas 4 geweest te zijn.

Niet dat dit iets uitmaakt, maar goed...

  zaterdag 20 mei 2000 @ 20:16:00 #9
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264480
quote:
op 05-20-2000 om 07:49 PM schreef Cynix ® het volgende:
Toen de 'stem' zei dat er maandag weer een weg moet, stond de camera alleen maar op Tessa gericht. Zegt dit iets? Lijkt mij wel.

OK nu verraad ik mezelf. Ik heb inderdaad gekeken!

Maar ik viel halverwege de tekst van de stem is, dus het enige wat ik opving, degene die dan onderaanstaat weg moet.

Betekent dit dat er dan niet door de passagiers gestemd wordt?

Als ik dit dus echt goed gehoord heb, dan houdt dat wel in dat Tessa er uit ligt.

Kan iemand mij helpen? heb ik dit echt goed gehoord?

never play games........
  zaterdag 20 mei 2000 @ 22:18:00 #10
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_264481
Ligt het aan mij of hebben meer mensen het idee dat de relatie tusen Tessa en Antoinette aan het bekoelen is ?

Biedt wel perspectief voor de uitstemronde..

  zondag 21 mei 2000 @ 06:19:00 #11
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264482
heb de uitzending niet gezien maar dit staat dus nu op de sbs site

quote:
Tessa: "Ik houd me hier ontzettend in"
datum: Zaterdag 20 mei 22:20
bron: Internetredactie vanachter de rhododenderons
Het wordt spannend de komende dagen, de laatste wegstemronde staat voor de deur. Een passagier van het eerste BUSuur staat in de gevarenzone, Tessa om precies te zijn. Een kleine twee weken geleden ontsnapte de Zwolse al, Mike moest gedwongen de BUS verlaten. Hoe liggen de kansen nu voor Tessa? En hoe is ze zo ver gekomen? Een Tessa-analyse uit de Kasteeltuinen in Arcen.

Februari en maart, traditioneel de koude maanden. Ook in de BUS , in het hoge noorden, is de stemming soms ijskoud. Tessa, 21 jaren jong en werkzaam bij een groot olieconcern, moet wennen aan de groep, net als iedereen. Na elkaar voorzichtig te hebben afgetast, ontstaan de eerste spanningen in de groep. De wrijvingen ontstaan al bij kleine dingen, zoals het opstellen van een boodschappenlijstje. Tessa, niet op haar mondje gevallen, zegt direct wat haar dwars zit, “want ik ben eigenlijk nergens bang voor”. Ze maakt zich erg druk om Seki. Tegen Antonette zegt ze na een knallende ruzie met de Rotterdammer: "Het is een leuke BUS, maar een persoon hier loopt het te verzieken. Ik gun het hem niet. En een ding weet ik heel zeker. Als hij hier niet was geweest, dan was het een stuk leuker.”
Toch ontspringt Tessa ook niet de dans der BUSkritiek. Als het gerucht de ronde doet dat Esmeralda en Bullent elkaar in het geheim gekust zouden hebben, wijzen alle vingers naar Tessa als bron. Uiteindelijk geeft Tessa toe dat ze min of meer heeft meegewerkt aan het verspreiden van dit verhaal. De onenigheid loopt uiteindelijk met een sisser af: het wordt uitgepraat en ze belooft beterschap.

Betere tijden
Tessa krijgt rond deze tijd ook een korte inzinking. Van een onbekende ontvangt ze een brief die haar tot tranen toe roert. ”Ik houd me hier ontzettend in,” wil ze nog wel kwijt. “want voordat ik de BUS inging, had ik heel veel contact met die persoon. Nu is dat er niet meer en dat mis ik verschrikkelijk.” Voor het eerst beseft Tessa echt dat ze in de BUS zit, en niet zomaar weg kan.

Maar de tijden worden beter voor Tessa. Seki gaat weg en de rust in de groep keert langzaam maar zeker terug. Intussen is Iwan bezig zich meer en meer te profileren in de groep, iets wat Tessa niet ontgaat. Steeds nadrukkelijker zoekt ze Iwan op en al snel liggen de twee knus tegen elkaar aan in de nacht. Tessa´s motivatie is erg eenvoudig: “Als je niet lekker tegen een man kan aanliggen is het ook niet leuk.” Maar toch springt de vonk nog niet over. Zeker niet als Iwan bij zijn uitbraak Tessa niet meeneemt. “Het is toch logisch dat je mij meeneemt. Ik kom hier uit de buurt!” Zegt ze.

Discipline
Als alle commotie rond haar medepassagiers is gaan liggen, is het tijd voor zelfbeschouwing. Tessa´s gewicht komt meerdere malen ter sprake. Tessa is kilo´s aangekomen in de BUS door het afwijkende eetpatroon en gebrek aan beweging. Ze doet er alles aan om de overtollige pondjes kwijt te raken en is er dan ook als de kippen bij als er fitnessapparatuur in de tuin wordt gezet. Voordat zij in het zwarte gevaarte stapte, sportte ze actief en ze laat zien wat ze waard is op de stepmachine. Er komt ook hulp uit onverwachte hoek. Na een uitbraak met Antonette krijgt ze een gele kaart die haar en haar stapmaatje verbiedt te snoepen. Het blijkt geen probleem voor Tessa. Met ijzeren discipline houdt ze zich aan haar straf en laat alle lekkernijen links liggen. Ze zit zienderogen beter in haar vel, niet in de laatste plaats door Jop en diverse mensen buiten de BUS, die haar een hart onder de riem steken.

Of Tessa dag honderd zal halen, valt te bezien. In de vorige stemronde bleken haar mede-passagiers trouw te zijn aan de oude garde. Dit kan de redding zijn, want er is slechts een nieuwe passagier bijgekomen, namelijk Eric. Maar niks is zeker in de BUS, het vervoermiddel is nu eenmaal miles away from nowhere.
DR/MS


is dat een afscheids brief of een "bel nu toch want het is zo'n goeie meid"campagne?


R@b, de uitzendingen volg ik allang niet meer (zap er weleens langs) maar juist alles rondom dit bullshit programma maakt het zo funny, jouw site en het forum









  zondag 21 mei 2000 @ 09:22:00 #12
272 R@b
No-nonsens
pi_264483
quote:
op 05-20-2000 om 08:15 PM schreef Sanne® het volgende:
R@b last van OD???



Wat is OD ?¿?¿?

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zondag 21 mei 2000 @ 09:24:00 #13
272 R@b
No-nonsens
pi_264484
quote:
op 05-21-2000 om 06:19 AM schreef Quenda® het volgende:


R@b, alles rondom dit bullshit programma maakt het zo funny, jouw site en het forum


R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_264485
quote:
op 05-21-2000 om 09:22 AM schreef R@b het volgende:

Wat is OD ?¿?¿?


Overdosis


  zondag 21 mei 2000 @ 11:54:00 #15
521 ruby
Hell yeah!
pi_264486
quote:
op 05-20-2000 om 10:18 PM schreef zeeuws jongetje het volgende:
Ligt het aan mij of hebben meer mensen het idee dat de relatie tusen Tessa en Antoinette aan het bekoelen is ?

Biedt wel perspectief voor de uitstemronde..


Ach, het is maar hoe SBS het ons wil laten zien. Maar de laatste paar afleveringen zie je wel meer "diepere" gesprekken tussen Essie en Tessa.
En tijdens Mens Erger Je Niet hadden Tessa en Antonette elkaar wat snerende opmerkingen naar elkaar toe.
Ik heb trouwens het eerste stukje gemist van de uitbraak met Ant en Iwan. Ik ga er van uit dat Antonette bovenaan stond en Iwan meenam? Vindt Tessa vast niet zo leuk.

Groetjes Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')