abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 20 mei 2000 @ 19:10:00 #26
3050 hannus
says hi ...
pi_264419
OH OH OH, Hier komt een boel ellende van .......

IS ER NOG EEN PLEKKIE VOOR HANNUS IN DEZE VIRTUELE INTEELT FAMILIE???

IK ZAL MET LIEFDE 100 FRIKADELLEN PER DAG FRITUREN!!!

(graag ook ergens waar ik eventuele virtuele zusjes kan bespieden tijdens het douchen

sommiche passahiers drijven wel euns over!
  zaterdag 20 mei 2000 @ 20:01:00 #27
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264420
quote:
op 05-20-2000 om 07:10 PM schreef hannus het volgende:
OH OH OH, Hier komt een boel ellende van .......

IS ER NOG EEN PLEKKIE VOOR HANNUS IN DEZE VIRTUELE INTEELT FAMILIE???

IK ZAL MET LIEFDE 100 FRIKADELLEN PER DAG FRITUREN!!!

(graag ook ergens waar ik eventuele virtuele zusjes kan bespieden tijdens het douchen


* femfatale wil Hannus best wel als broertje hebben.

* femfatale gaat dan zeker een plaatsje reserveren om broertjes te bespieden tijdens het douchen.

never play games........
  † In Memoriam † zaterdag 20 mei 2000 @ 20:08:00 #28
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_264421
Hey fondaco, licht in de duisternis met deze stamboom!
Kijk, zo komen we ergens. De stamboom begint al goed te groeien. Enige inteelt hoort erbij, dat spreekt.
* Cynix ® is een trots lid van de grote fok!famile.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_264422
Ik ben een vondeling. Welke vader en moeder willen mij hebben?
dat ik dit nog mag meemaken!
  zaterdag 20 mei 2000 @ 20:34:00 #30
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264423
quote:
op 05-20-2000 om 08:25 PM schreef Oudjong het volgende:
Ik ben een vondeling. Welke vader en moeder willen mij hebben?



Tja, ik wil je best adopteren, maar helaas heb ik nog geen vader voor je. Wie weet meldt er zich bij deze nog eentje aan??

never play games........
pi_264424
Femfatale, dank dank. De vader komt wel want ze zeggen dat jonge moeders sexy zijn.
dat ik dit nog mag meemaken!
pi_264425
* Borgia wil Hannus en Zeeuws jongetje wel adopteren. Dat worden dus broertjes van Tante Bep. Zeeuws jongetje lijkt zo erg op Borgje dat het wel een natuurlijk zoontje moet zijn..

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  zaterdag 20 mei 2000 @ 22:09:00 #33
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_264426
quote:
op 05-20-2000 om 09:59 PM schreef Borgia het volgende:
* zeeuws jongetje wil Hannus en Zeeuws jongetje wel adopteren. Dat worden dus broertjes van Tante Bep. Zeeuws jongetje lijkt zo erg op Borgje dat het wel een natuurlijk zoontje moet zijn..



say no more..

Gezallich

pi_264427
Wow, mijn Geriatrisch Lief, wat heb je dat FANTASTISCH gedaan!
quote:
Ik ben er in geslaagd een stamboom te créeren. Vraag me niet, want mijn ,kennis gaat nog niet zo ver als van al die plaatjesplakkers en bewegendeplaatjesmakers van familieleden.
Ben er toch in geslaagd een url'tje te maken. http://11zebras.homestead.com/files/STAMBOOM.htm


Het is heel duidelijk, we moeten er wel wat kinderen bijmaken naast Beppie, want die meid draagt zowat de hele last nakomelingen in haar eentje. Ze lijkt potjandorie wel de Koningin van een bijenkolonie.
Pluis moet ook procreatiever bezig zijn. Ben blij te zien dat Quenda mijn nicht is, want: pa is Coos, die broer is van Oude Moor, die mijn vader is.
Puik werk hoor, hulde!
Je Borgje
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_264428
Laatste update van de stamboom.
De familie is nog op zoek naar verdere leden.Er valt echter niks te erven.

ARJANO zoekt nog zijn echte ouders. Surft nu als vondeling en vrucht van een buitennettelijke relatie door het forum.
http://11zebras.homestead.com/files/STAMBOOM2.htm


Deze stamboom is interaktief en kan dus op elk moment aan de wensen van de familieleden aangepast worden. Stel echter wel voor, dat dit in een openbare discussie plaatsvindt, waarbij de allesoverziende peetom dan het laatste woord heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 20 Mei 2000).]

pi_264429
Sorry is wat fout gegaan, ga het meteen verbeteren.
pi_264430
Mag een vondeling niet aan een stamboom? Kindje huilt...
dat ik dit nog mag meemaken!
  zaterdag 20 mei 2000 @ 23:51:00 #38
3050 hannus
says hi ...
pi_264431
quote:
op 05-20-2000 om 09:59 PM schreef Borgia het volgende:
* hannus wil Hannus en Zeeuws jongetje wel adopteren. Dat worden dus broertjes van Tante Bep. Zeeuws jongetje lijkt zo erg op Borgje dat het wel een natuurlijk zoontje moet zijn..


Ik stuur je het adoptieformulier nu op ... met een Zeeuws broertje en een tante als zus moet dat zeker goed gaan... kenne we lekkur Beppe voor het slapen gaan!!!

Hoop alleen wel dat je je natuurlijke zoontje niet voortrekt want dan wordt hannussie heel vals

sommiche passahiers drijven wel euns over!
  zaterdag 20 mei 2000 @ 23:54:00 #39
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264432
Lieve Opa Fondaco,

Bij deze wil ik U even melden dat ik sinds kort in alle blijheid kan vermelden dat ik een zeer lieve dochter in mijn armen heb gesloten die te vondeling was gelegd.
Bij deze wil ik U dus toestemming vragen om deze nieuwe kleindochter van u genaamd 'Oudjong' in de familie op te nemen.

Mijn dank zal groot zijn.

Helaas heeft zich tot mijn spijt nog geen vader voor dit kind aangemeld.

[Dit bericht is gewijzigd door femfatale (Datum 20 Mei 2000).]

never play games........
  zondag 21 mei 2000 @ 00:05:00 #40
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264433
*grin*
hoi hoi hoi hoi hoi*vreugdedansje* Bogus is mijn broertje niet*Yippie!!!
pi_264434
Dan toch de laatste update van de interaktieve stamboom.
http://11zebras.homestead.com/files/STAMBOOM2.htm

Lieve kinderen, Femfatale en Oudjong, aan jullie wens is allang voldaan. De techniek wilde met deze "eigen pagina's op de website makende" amateur nog niet zo vlotten.
Nu is echter alles in orde.

Mijn enige zorg is op dit moment Arjano, waarvan de in het net verstrikte ouders zich nog steeds niet gemeld heeft.

Nu gaat opa even fijn naar de bus luisteren om de rest van de familie weer een beetje op de hoogte te brengen van het wel en wee in dat gevaarte.
Mocht het echter slecht voor mijn hart blijken te zijn, zullen jullie dit naar ik hoop tijdig van me vernemen.

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 21 Mei 2000).]

pi_264435
HANNUS schrijft
quote:
Ik stuur je het adoptieformulier nu op ... met een Zeeuws broertje en een tante als zus moet dat zeker goed gaan... kenne we lekkur Beppe voor het slapen gaan!!!

Hoop alleen wel dat je je natuurlijke zoontje niet voortrekt want dan wordt hannussie heel vals.



Dat is dan prettig geregeld, lief kind. [Kom maar prettig aanliggen aan Borgia's schrale D-cupje]
Natuurlijk trek ik mijn natuurlijke kind niet voor. * Borgia is het schoolvoorbeeld van democratie.

Een ding snap ik niet "dan wordt Hannussie heel vals".
Hoe kan iemand nou worden wat hij al is
Nee hoor, knulletje van me, soort zoekt soort, welkom aan mijn boezempje.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_264436
quote:
op 05-21-2000 om 12:05 AM schreef Quenda® het volgende:
*grin*
hoi hoi hoi hoi hoi*vreugdedansje* Bogus is mijn broertje niet*Yippie!!!

Quenda volgens de burgerlijke webstand ben je wel degelijk het zusje van Bogus en als ik me goed herinner nog zelfs op eigen verzoek.
Ik verzoek je dus bij je ouders Tante Bep en Verbal maar eens verhaal te halen.

  zondag 21 mei 2000 @ 01:39:00 #44
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264437
Fondaco, Pappie Verbal is de Pappie van Mirrorman, en Mirrorman is echt mijn broertje niet!!!!!!
(ook niet half )

En er ik voel teveel lichamelijke aantrekkings kracht (virtueel gezien dan)=(en dat kan helemaal niet dus maken we er geestelijke aantrekkingskracht van) tot Bogus, dat ik hem niet meer als broertje kan zien , want dan word het strax een
FknOK/FOK familie als alles uitkomt wat ik op de zolder met Bogus wil gaan doen deze week...snappie???

ik weet dat het doktertje spelen bij Mirrorman wél de gewoonste zaak van de wereld is, maarre, ik had toch ook zelf nog een keuze bij het uitzoeken van mijn vrijwillig aangemelde familieleden toch Fondaco????

Verre Tante Borgia...hellup!

pi_264438
Kindje Quenda ga jij maar lekker je gangetje. Virtueel is nu eenmaal alles mogelijk en je hoeft zelfs niet zo moeilijk te doen om Bogus. Zelfs als hij je broertje -half of niet - zou zijn, dan mag je incestcyberen. Hoe meer hoe liever zelfs.

Ik zal je maar niet vertellen (en dat wil je ook niet weten!)hoe Papa Oude Moor en ik op zolder doktertje speelden en mamma Jovan (ja, we houden haar op de vlakte maar Zij is komende) daar angstvallig buiten gehouden werd. Zij was namelijk virtueel jaloers en dat laveert lastig op de digitale highway, maar voor het overige was met haar wel een potje te breken. Alleen kregen we dan altijd politie over de vloer omdat die dames een klacht indienden wegens mishandeling.

Ach, en dan verstoppertje met TommieBombadil, mijn kleine broertje, dat werd ook altijd passen en meten. Opa Fondaco was toen nog een krachtige jongeling met een strak kontje - het was nog voor de geboorte van de (toen nog niet afgeronde) kleine Beppie. Kijk daar hebben we nooit moeilijk over gedaan.

Even niet verder vertellen, maar ik heb ooit een slippertje met Hunter gemaakt en daaruit is Hannus geboren. Hunter heeft hem onder zijn hoede genomen (Meister ons aller Meester vond het net effe te ver gaan om hem Fondaco in de schoenen te schuiven) en nu vinden dat kind en ik elkaar zomaar pardoes hier op FOK terug. Het lijkt wel 'Opsporing verzocht'. Is nog wat geworden ook, doet iets met androiden, en is beroemd geworden met prototype Iwan 2.3

Zeeuws jongetje hebben we zelf gemaakt, en Fondaco wilde - bij wijze van experiment - eens uitproberen wat er gebeurt wanneer je een baby vanaf zijn geboorte selfsupporting laat zijn. Nou je ziet, is fantastisch terecht gekomen en heeft op de geur het grote FOK nest teruggevonden. Wat wil je ook, de FOK!kers zijn een briljante familie, met veel genieen.

Nee, Quendaatje, ga jij maar lekker onbeheerst je perverse gangetje met Bogus (heb horen zeggen dat dat weer een onechie van Hannus is), want er is hier geen haan die ernaar kraait.
Zou zelf graag zien dat je Trainspotter gelukkig maakt, want ik heb iedere dag opnieuw weer zorg dat hij door een trein gegrepen wordt. En dan wordt hij Spotjes on the Train. Dus meer hier, man.
Heb gisteren nog Meister vanachter het douchegordijn begluurd. Prachtig! Nee Quenda, er is hier veel te beleven als je ervoor open staat. Er is maar een maar: het schijnt dat jij 's nachts in je slaap 'Nee Tessa, dat meen ik WEL!' roept en daar hou je er veel mee wakker.
Ik hoor wel hoe je romance afloopt. Arriverderci en mucho amore en zo.
Tante

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_264439
quote:
op 05-21-2000 om 01:39 AM schreef Quenda® het volgende:
Fondaco, Pappie Verbal is de Pappie van Mirrorman, en Mirrorman is echt mijn broertje niet!!!!!!
(ook niet half )

En er ik voel teveel lichamelijke aantrekkings kracht (virtueel gezien dan)=(en dat kan helemaal niet dus maken we er geestelijke aantrekkingskracht van) tot Bogus, dat ik hem niet meer als broertje kan zien , want dan word het strax een
FknOK/FOK familie als alles uitkomt wat ik op de zolder met Bogus wil gaan doen deze week...snappie???

ik weet dat het doktertje spelen bij Mirrorman wél de gewoonste zaak van de wereld is, maarre, ik had toch ook zelf nog een keuze bij het uitzoeken van mijn vrijwillig aangemelde familieleden toch Fondaco????

Verre Tante Borgia...hellup!


Inderdaad ben ik onoplettend geweest in het plaatsen van familie-leden. Maar wat wil je ook van een girerothische opa.
Ik hoop, dat deze derde versie van de fokboom weer een beetje meer de waarheid benadert.
Bogus moet in overleg met je moeder besproken worden, want die zal het toch wel het beste weten.

http://11zebras.homestead.com/files/STAMBOOM3.htm


  zondag 21 mei 2000 @ 03:25:00 #47
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264440
Wat kan ik hier nog aan toevoegen????????

Zalig, het paradijs!!!

(Bogus, ik blijf gewoon je zus hoor!!)

Je kunt wel zien van wie Tante Bep de humoristische manier van schrijven heeft
(heb zo hard gelachen dat mijn buren op de muur begonnen te bonzen, dat gebeurt ook als de wekker hier om 06.00 afgaat en ik hem niet hoor omdat ik weer eens telang geFOKt heb hoor, dus eigenlijk nix nieuws, alleen 3 uurtjes te vroeg)

Overigens, je woordtoverkunsten ga ik nu quoten en komen in de beroemde Quote topic.

Voor strax alvast, slaap lekker en een knuffeltje Tante!

pi_264441
quote:
op 05-20-2000 om 11:34 PM schreef fondaco het volgende:
Sorry is wat fout gegaan, ga het meteen verbeteren.

Lukt 't al 'n beetje met de stamboom, Fondaco ? Ik moet 'm nl. opsturen naar Jerry Springer in de US, die ons allemaal in september as. heeft uitgenodigd voor zijn show.... hij had nog nooit zoiets gezien, zei-ie..

pi_264442
Waaro?
* Borgia knelt Quenda liefdevol tegen de schamele D-cupjes.

Moet ik effe met de mattenklopper naar de buren? Of zijn het deegrol-typjes? Kom niet aan een FOK!ker, want dan kom je aan de hele familie.
Ik haal zo mijn boksballonnen van de vliering (uit mijn super lichtgewicht tijd) om te trainen.
Wat is dat voor Quote ding waarover je spreekt? Tante weet nl. niet alles al heeft ze de schijn mee.

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  zondag 21 mei 2000 @ 03:57:00 #50
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264443
Tante Borgia, zie
i/s/Forum12/HTML/001220.html

U kunt er gewoon op klikken met Uw muis hoor Tante.

(kinne we ek in ut Frysk skriuwen?)

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')