abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 20 mei 2000 @ 00:44:00 #1
3029 Rona
Kermisfan
pi_264393
het openbaar vervoer en dan lekker ontspannen naar Hilvarenbeek toe.

Wel wat flauw maar na de commotie van gisteren tijd voor iets anders!
Dit gezien op kermis-site: http://go.to/kermisfreaks


De tip v/d maand is aangemeld door de fam. v/d Linden uit Hilvarenbeek, en terecht denk ik want er staat een mooie kermis op een mooie locatie en er is van alles te doen.
Maar eerst even over de plaats zelf, er wonen ruim 10.000 mensen in ligt in noord-brabant, ongeveer 11 km onder Tilburg.
Hilvarenbeek is natuurlijk ook bekend door Safaripark Beekse-Bergen, kan je mooi combineren met een bezoek aan de kermis.
De kermis wordt gehouden in het centrum op een groot plein "de Vrijthof" van zaterdag 27 mei t/m donderdag (hemelvaart) 01juni.
De openingstijden zijn van 13.00 t/m 24.00 uur op alle dagen.
Er worden diverse activiteiten georganiseerd op en rond de kermis, dat begint al op de vrijdagavond 26 mei, om 18.00 uur is daar de Beekse kermisscholierenloop en om 19.30 uur is er op het sportpark de Roodloop een voetbalwedstrijd tussen de gemeenten en de kermisexploitanten.
Op maandagmiddag is er voor de kinderen een ballonnenwedstrijd (15.00 - 17.00 uur)., en s'avonds komt Bassie naar de kermis. Op dinsdag en woensdag avond is er een grote loterij, met geweldige prijzen o.a. een vakantiereis naar keuze.
Op donderdagavond (omstreeks 23.00 uur) wordt de hemelvaart en kermis afgesloten met een groots vuurwerk.

Geplaatst zijn de volgende zaken, Grootvermaak: Autoscooter, Magic, Move-It, Snow-Jet, Para-Jump, Luna-park en Air-Jet Simulator.
Kindervermaak: Baby-flug, Draaimolen, Buggy's, Aqua Blasta en Pony-Rijden.
Overige: Holly-Cranes, American Skee-Ball, Schietsalon, Jackpot-Apollo, Flessenspel, Lotenverkoop, Eendensport, Pusher (schuifspel), Balco-Rotor, Bussensport, Lijntrek, Vuilnisbakkenspel, Boksbal en Straatfotografie.
Verkoopzaken: Nougatkraam, Gebakkraam, Smulboetiek, Suikerspin, viskraam, Ijsverkoop en Ballonnenverkoop.

Al met al een kermis van formaat en dus wel een bezoekje waard dacht ik.
Ik bedank de fam. v/d Linden voor het inzenden van de tip en de gemeenten Hilvarenbeek voor de medewerking.
Tot slot wil ik alle inwoners van Hilvarenbeek en omstreken en de exploitanten een goede kermis toewensen.

*********************************************
En dus meteen even de plek bewonderen waar onze geliefde bussagiers hebben gebivakkeerd.

We'll meet again!


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')