abonnement Unibet Coolblue
pi_81036941
Ik ga deze zomer samen met een vriendin 7 weken op Kreta werken in een bar als serveerster/propper in Chersonissos. Maar ik vroeg me af of andere mensen ervaringen/tips hebben. Natuurlijk het liefst over werken in Chersonissos maar algemene tips zijn ook altijd welkom
Verhalen over hoe het werken daar was en wat er allemaal gebeurde, alvast bedankt.
ps: ik weet niet helemaal zeker of er al een keer zo'n topic is geweest maar ben er nog niet heel handig in en heb even rondgekeken
pi_81037225
Bekijk de film "Costa". Dan weet je hoe het gaat allemaal.
pi_81037359
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 00:48 schreef Socios het volgende:
Bekijk de film "Costa". Dan weet je hoe het gaat allemaal.
Maar dat is allemaal zo standaard Hoopte op iets meer info
pi_81039451
Zorg dat je goed gebruind en met een te laag topje op straat sta dan komen de gasten vanzelf.en dan natuurlijk de kaartjes voor gratis shotjes niet te vergeten. We blijven Nederlanders
pi_81039537
Mijn zwager heeft dit ooit gedaan, volgens hem een ervaring om nooit te vergeten (ik weet zelf niet in welk opzicht).

Tip is denk ik wel om je niet onder te laten betalen en voor jezelf op te komen in de tijd dat je er bent, anders kun je wel vakken gaan vullen in Nederland.

Maar anders... leef
..:: Have you ever wonderd what life is all about? ::..
  Leukste jonkie 2022 woensdag 19 mei 2010 @ 10:37:17 #6
213457 engine
pi_81614373
Een vriendin van me heeft dat ooit gedaan. Moest ze een hele zomervakantie 's nachts in een friettent werken
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')