abonnement Unibet Coolblue
pi_264108
Daar word ik dus helemaal niet goed van. Trouwens niet alleen de Stem in het programma maar ook Sylvana haar stem word altijd honingzoet als zij met zoete Esje praat. Maar spreekt zij Tessa dan voel je het venijn in haar stem.
Ook op de bussite speelt dit. Ik heb tot nu toe nog niets anti Es gelezen (misschien ben ik het vergeten maar dat is dan lang geleden)
Het is duidelijk dat sbs graag heeel graag Esje als winnares ziet. Ja zij is natuurlijk ook ideaal voor hen. Zij bedenkt De Bus spellen, zij schrijft ellenlange verhalen in dagboeken, zij is blont en makkelijk te paaien.Zij is goedlachs en ziet er goed uit. een voorbeeld? Esmeralda heeft altijd prachtige verhalen"(stem)
Het is zo saaaai. Ik keek tot 3 weken geleden trouw maar ik vergeet gewoon dat de bus op tv is of heb er geen zin in. Net zoals ik de streams niet meer kan verslaan dankzij lach 1,2,3,en 16 van Es kan ik ook niet meer naar het progamma kijken.
En dan gaat dat kreng waardoorik niet meer kan streamen zonder te en er met de hoofdprijs vandoor? no way. achter de ellebogen sbs en Esmeralda.
  woensdag 17 mei 2000 @ 21:49:00 #2
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264109
quote:
op 05-17-2000 om 09:35 PM schreef itsme het volgende:
Daar word ik dus helemaal niet goed van. Trouwens niet alleen de Stem in het programma maar ook Sylvana haar stem word altijd honingzoet als zij met zoete Esje praat. Maar spreekt zij Tessa dan voel je het venijn in haar stem.
Ook op de bussite speelt dit. Ik heb tot nu toe nog niets anti Es gelezen (misschien ben ik het vergeten maar dat is dan lang geleden)
Het is duidelijk dat sbs graag heeel graag Esje als winnares ziet. Ja zij is natuurlijk ook ideaal voor hen. Zij bedenkt De Bus spellen, zij schrijft ellenlange verhalen in dagboeken, zij is blont en makkelijk te paaien.Zij is goedlachs en ziet er goed uit. een voorbeeld? Esmeralda heeft altijd prachtige verhalen"(stem)
Het is zo saaaai. Ik keek tot 3 weken geleden trouw maar ik vergeet gewoon dat de bus op tv is of heb er geen zin in. Net zoals ik de streams niet meer kan verslaan dankzij lach 1,2,3,en 16 van Es kan ik ook niet meer naar het progamma kijken.
En dan gaat dat kreng waardoorik niet meer kan streamen zonder te en er met de hoofdprijs vandoor? no way. achter de ellebogen sbs en Esmeralda.


Nog niets anti Es gelezen??
Dan denk ik toch dat je enkele forums gemist hebt.

Kijk maar eens op deze forums:
i/s/Forum12/HTML/001200.html

of
i/s/Forum12/HTML/001171.html

never play games........
pi_264110
reageerde je ook zo toen er b.v zoveel sheki topics geopend werden? forumleider?
pi_264111
En zo zet "de stem" Tessa in een heel slecht daglicht (hoewel ze dat bij de meesten al staat, mij uitgezonderd).
Voorbeeld vandaag (of gisteren): Tessa en Iwan stonden samen te ploegen. Voordat je hun gesprekken hoorden zei de stem: "Tessa lijkt er nogal zeker van dat zij op de anderen kan rekenen als zij op de bank zit, Iwan daarentegen denkt er wat anders over(of zoiets).
Toen hoorde je het gesprek en het ging er juist over dat Tessa vond dat zij er eerder uit zou gaan, en Iwan juist niet. Als Iwan dan zei als hij samen met haar op de bank zat dat hij er dan uit zou gaan, vond Tessa dat een beetje belachelijk. "neeeeee" zei ze de hele tijd. Nou stem, ze rekent dus echt wel op haar medepassagiers hoor.....
pi_264112
quote:
op 05-17-2000 om 10:54 PM schreef Ossie het volgende:
En zo zet "de stem" Tessa in een heel slecht daglicht (hoewel ze dat bij de meesten al staat, mij uitgezonderd).
Voorbeeld vandaag (of gisteren): Tessa en Iwan stonden samen te ploegen. Voordat je hun gesprekken hoorden zei de stem: "Tessa lijkt er nogal zeker van dat zij op de anderen kan rekenen als zij op de bank zit, Iwan daarentegen denkt er wat anders over(of zoiets).
Toen hoorde je het gesprek en het ging er juist over dat Tessa vond dat zij er eerder uit zou gaan, en Iwan juist niet. Als Iwan dan zei als hij samen met haar op de bank zat dat hij er dan uit zou gaan, vond Tessa dat een beetje belachelijk. "neeeeee" zei ze de hele tijd. Nou stem, ze rekent dus echt wel op haar medepassagiers hoor.....

Goed geluisterd. Inderdaad dacht de Iwan 2.3 er nogal wat genuanceerder over als dat 'de stem" ons probeerde te laten denken.

En bij de weg, ik ben zeker geen Fan van Tessa, maar je kunt haar "emoties" in ieder geval lezen. Ze probeert nu te redden wat er nog te redden valt. Ant en de Iwan 2.3 heeft ze al in haar zak. Nu Essie nog. Zal niet meevallen na al die vijandige opmerkingen van de afgelopen weken. Maar Essie is wel errug blond!!

Hoe krijgen we dit wangedrocht met dat irritante kutgegiegel uit de bus. Help!!
Heb het geluid van de stream al uitgegooid.
Ik wil vannacht wel een keer slapen. Ja!!

pi_264113
De 'stem' is slechts de Voice-over slaaf van Van den Ende (niet sbs6!) en hij leest het keurig op van een papiertje, verplicht tot letterlijk weergeven. Vandaar dat het soms wat ironiserend uit de strot van 'stem' komt.
Hem treft geen blaam, ook dit is weer regie en helemaal voorgebakken en voorgekauwd. Hij hoeft het alleen nog maar uit te spuwen.
Moet ook zijn hypotheek betalen, weet je wel......

-------------------
Don't go for a Zero
take a Hero

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_264114
quote:
op 05-18-2000 om 02:25 AM schreef Borgia het volgende:
De 'stem' is slechts de Voice-over slaaf van Van den Ende (niet sbs6!) en hij leest het keurig op van een papiertje, verplicht tot letterlijk weergeven. Vandaar dat het soms wat ironiserend uit de strot van 'stem' komt.
Hem treft geen blaam, ook dit is weer regie en helemaal voorgebakken en voorgekauwd. Hij hoeft het alleen nog maar uit te spuwen.
Moet ook zijn hypotheek betalen, weet je wel......


Wij verwijten "de stem" ook niets.
Zal ook Mavo gedaan hebben.
Alleen, ieder 'normaal' denkend mens zal twee keer na denken voor hij "zijn stem" zulke uitspraken laat doen.
Wil je een paar niet relevante, maar overduidelijke voorbeelden??
(b.v.uit de periode 1933-1944)


------------------
Wie wint de Oliebol-Award


Wie wint het millioen??
Klik hier


WWDNPVDUSA?? Klik hier

[Dit bericht is gewijzigd door Coos (Datum 18 Mei 2000).]

pi_264115
Hai Borgia, nee ik sluit mij aan bij de spreker hier boven. Ik verwijt de stem ook niets maar wel het programma en de mensen die aan de knoppen draaien. Noemen ze dit onpartijdig!!!!!
Heel goed voorbeeld van sorry zie de namen nu natuurlijk niet en ben een zeef.Coos? het viel mij ook al op. Ik dacht al van o wat heeft Tessa nu weer gedaan? maar dat inleidend verhaaltje sloeg weer eens nergens op.
pi_264116
oeps ik bedoelde dus Ossie. ere wie ere toe komt.
  donderdag 18 mei 2000 @ 15:07:00 #10
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_264117
Ik vind het altijd enorm sorend als de stem iets zegt zoals: "Onze psychologe....." en dan doelend op Essie. Die huppelkut is geen psychologe, mocht ze willen, daar moet je echt voor studeren en niet iets op Mbo niveau doen.

fake a dream
  donderdag 18 mei 2000 @ 17:15:00 #11
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_264118
Na De Stem hebben we nu toch ongeveer wel elk mogelijk topic besproken, not?
Zit er achter De Stem wel een mens? Zou er naast Iwan 2.3 ook een andere entiteit in de Bus aanwezig zijn?
pi_264119
Ja hoor jongens, achter de Stem zit een echt mens. Nog een aardig mens ook, al twijfel ik daar bij tijden ook aan als ik hoor wat ze daar met zijn mooie warme bronzen stem doen.
Coos schreef nog
quote:
Alleen, ieder 'normaal' denkend mens zal twee keer na denken voor hij "zijn stem" zulke uitspraken laat doen.

Coos als jij bij een werkgever zit en jij ligt daar dwars, dan kun je ontslagen worden als je baas je in een lullige bui vraagt om alle prullebakken te gaan legen, en jij dan weigert.
Het is bij vdEnde zo , dat je niet in vaste dienst komt, maar een free-lance wurgcontract tekent, en na afloop ben je blij als het verlengd wordt, want die hypotheek he, en de vaste lasten. Je hebt bij de omroep vrijwel NOOIT een vaste baan. Daarom kunnen die mensen er ook zo makkelijk uitgelazerd worden. Beval je niet? Ha, voor jou enkele duizenden anderen die staan te trappelen. Als je de dertig bent gepasseerd, zoals Stem, zit je op hete kolen. Je weet nooit of je de volgende dag nog terug hoeft te komen. En je krijgt bij de bakker geen gratis brood omdat je een leuke neus hebt of zo.

Zal eens een voorbeeld geven van de 'keurige ggggggrrrristelijke' omroep NCRV. Een hele bekende tv persoonlijkheid met een gehandicapt kind gaf er de voorkeur aan om naast zijn kind te zitten als dat bij kwam uit de narcose na een vreselijke operatie.
NCRV zei: hierkomen, TV show doen, geen gedonder, je gaat maar later naar je kind.
Bekende presentator verdomde dat en gaf voorkeur aan hand van kind vasthouden. Hij vloog er op staande voet uit!!!!
Tot op heden leeft presentator in armlastige omstandigheden, straatarm, komt al jaaaaren NERGENS meer aan de bak, want ja, je kunt niet op hem vertrouwen he, hij vindt dat kind belangrijker dan de show waar het hele NOB staat te wachten en dan komt hij niet....
Dat kind is overigens van een gehandicaptheid dat je het niet thuis kunt houden om te verzorgen, of je moet 24 uur per dag beschikbaar zijn. Maar presentator en echtgenote hebben ALLES voor dat kind overgehad en het ALTIJD thuis gehouden, met ongelooflijk veel liefde en toewijding.
Kijk, die mensen redden het niet op HomoMatras in het Gooi. Met een dildo kom je daar verder dan met een microfoon. Of je Pa moet John heten, dan kom je er ook, terwijl aandelen Sony eveneens bepaalde garanties geven. He Ron?

Dames en Heren, dit was Hilversum, goedenavond!

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 19 Mei 2000).]

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  donderdag 18 mei 2000 @ 22:01:00 #13
3023 lica
fan of...
pi_264120
Wij, de kijkers, weten toch beter...???
Sad but true....
  donderdag 18 mei 2000 @ 23:26:00 #14
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_264121
Oei Borgia, die laatste zin zal je niet in dank worden afgenomen, er is hier al ooit een topic geweest waar dit soort dingen in stonden, en sommige Fokker's die zelf nauw betrokken zijn in het TV wereldje, ontkennen dat dat zo is.
Heb zelf ook, op aanraden van Tanjalies, een boek gelezen.(De TV oorlog-schrijver-peter content)en eigenlijk vind ik het allemaal nix, voor het boek niet, en na het boek al helemaal niet, maar jah, de kijkers willen nu eenmaal show, prijzen,sensatie en soaps, dat is inmiddels wel duidelijk .
pi_264122
"Met dit toestel kunt U niet alleen filmen, maar ook digitale foto's maken!"

Hoe vaak is dit zinnetje al op onze trommelvliezen ingehamerd ?
Het lijkt een bijzaak, bij een 'hoofdzaak': een programma. De waarheid is omgekeerd.
Zo ook het produktie-wereldje: het lijkt een 'snelle' werksfeer, helemaal synchroon met de adrenaline-maatschappij anno 2000, gevuld met 'vlotte jongens'. De werkelijkheid (oftepuntwelpunt.nl 1 aspect daarvan) is, dat 's avonds producers als angsthazen via een magazijn-deurtje stiekem het gebouw verlaten, i.p.v. door de hoofduitgang. Waarom ? Omdat, als er iets fout gaat, je geacht wordt, er AL je tijd aan te hebben besteed, om dat te voorkomen. En je aan normale werktijden houden, maakt dus niet zo'n 'goede indruk', kan je verweten worden, je ontslag betekenen.

Een voorbeeld van de druk, de stress. En waarvoor ? Voor goede programma's ?
Nee - voor programma's waar naar gekéken wordt, dat is een subtiel verschil.

Want dan kijkt U ook naar dat toestel, en hoort 1000 x : "Met dit toestel kunt U niet alleen filmen, maar ook digitale foto's maken!" En dààr gaat 't om - om nix anders.

  vrijdag 19 mei 2000 @ 01:34:00 #16
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_264123
Bedankt Moor, na dat berichtje zie ik opeens alleen maar camera's
pi_264124
Q.E.D.
pi_264125

Meister, HIJ leeft! Oh........Meister......

Enfin, terug tot de orde van deze vroege ochtend.
Quenda schrijft:

quote:
Oei Borgia, die laatste zin zal je niet in dank worden afgenomen, er is hier al ooit een topic geweest waar dit soort dingen in stonden, en sommige Fokker's die zelf nauw betrokken zijn in het TV wereldje, ontkennen dat dat zo is.

Tja, en ik neem de omroepen niet in dank af hoe ze met hun personeel omgaan. kan ik weten. Heb gewerkt bij vpro, tros, veronica, als freelancer natuurlijk. Ken de bewuste presentator buitengewoon goed (langdurige spirituele vriendschap, maar wat wil je ook met mensen die zo voor hun gehandicapte kind opkomen), kende er meer, maar die laten je vallen als je buiten beeld bent. Heb zelf mijn freelance ervaringen, en heb de koppen van mensen om me heen genadeloos zien vallen. Niet alleen was ik er dus nauw bij betrokken, ik zat er midden in. Ik heb Bekooij naast Bosboom zien komen, en weet dat zij op korte termijn Van Willigenburg zal moeten verlaten, want haar facelift heeft haar niet kunnen behoeden voor de vloek der ouderdom: een te ouwe kop naar de smaak van de leiding.

Ik schrijf niet opdat mijn woorden mij in dank zullen worden afgenomen. Ik schrijf om misstanden te ontmaskeren en heb me nooit afgevraagd of dat een dankbare taak was. Iemand moet het doen en ik doe het graag en uit de grond van mijn hart.

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')