abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 mei 2000 @ 19:19:00 #1
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_264054
Dat Tessa tamelijk vet is, was reeds duidelijk, maar...

TESSA BLIJKT DE VETTE REUZEL VAN EEN FRIKANDEL TE ZIJN!!!

HOE MOETEN WE ANDERS VERKLAREN DAT DIKKE ERIC HAAR TRACHTTE TE VERSLINDEN???

Of is het besturingsprogramma van een goedkope formido-eric geinfiltreerd in het Sodom en Gomorra dat De Bus heet?

Meerhoer, gij geestelijk vader van de formido-eric, verklaart u!!!

pi_264055
ALLEREERST MIJN VRIENDELIJKE DANK VOOR HET OPMAKEN VAN AL MIJN LACHSEL VOOR DEZE AVOND!!!!

quote:
op 05-17-2000 om 07:19 PM schreef Trainspotter het volgende:
Dat Tessa tamelijk vet is, was reeds duidelijk, maar...
TESSA BLIJKT DE VETTE REUZEL VAN EEN FRIKANDEL TE ZIJN!!!
HOE MOETEN WE ANDERS VERKLAREN DAT DIKKE ERIC HAAR TRACHTTE TE VERSLINDEN???
Of is het besturingsprogramma van een goedkope formido-eric geinfiltreerd in het Sodom en Gomorra dat De Bus heet?
Meerhoer, gij geestelijk vader van de formido-eric, verklaart u!!!

Daar gaat de nieuwe Eddie Murphy film die ik voor vanavond gehuurd had, zit ik zonder lachsel.

Ten tweede geef ik je de (huid)uitslag van het nog opkomend onderzoek van het korpsballenkoor de Emmercompascuum "Ons bier is beter" die tevens TNO-onderzoeken trachten te doen voor een redelijke prijs. Zij waren ook verantwoordelijk voor het gratis verstrokken verkeersonderzoek te Groningen waarbij zij alle verboden in te rijden borden gratis hadden weggehaald om te zien wat voor resultaat dat had. Boze tongen beweerden dat het hier om een diepere hoeratie ging maar dat zal ik hierbij uit de weg helpen:

DIT IS NIET WAAR!!!!
(Jongens, vergeet mijn bordeel korting niet he?)

Daar gaat 'ie:

"Uit grootschalig onderzoek is gebleken dat Tessa een cloon is van Wieteke van Dort. - Door drs. Pieter P. van Palen."

"Na langdurig onderzoek te hebben gedaan blijkt dat Tessa niet is wie zij lijkt, het gaat nl. eigenlijk om een gecloonde Wiete van Dort, al dan niet zwaarder omdat de ontbrekende DNA-string uit een voor de hand liggende Frikandel is gehaald. Omdat ze bij de NOS een nieuwe presentatrice zochten, zochten ze in de archieven alwaar zij zwaar verouderde botten van Wieteke van Dort hebben gevonden. Zij was destijds verslonden door Han Pekel die al dagenlang vast had gezeten in dezelfde archiefruimte en zijn honger niet meer kon stillen na alle archiefbanden al verslonden te hebben. Wat te doen? Ze zaten nog steeds zonder presentatrice, dus besloten ze haar DNA te clonen, waar dus verschillende componenten nog ontbraken. Het ging om schaamhaar en wat andere componenten. Het schaamhaar was geleend van Andre van Duin, waarop ze de rest haalde uit een voor de hand liggende Mora-Frikandel. Toen de cloon klaar was zagen ze dat ze een hevige vergissing hadden gemaakt, er bleken niet alleen DNA-opvullingen van Andre van Duin en een Mora frikandel in te zitten, er bleken ook stukjes Han Pekel in te zitten en haar honger was niet te stillen."

"Ze moesten haar kwijt, maar ze wisten zo snel niet hoe, tot ze er achter kwamen dat een louche TV-Firma op zoek was naar kandidaten voor een lugubere TV-Show genaamd de Bus. De rest weten jullie. Om de gevaarlijke Tessa te kunnen stoppen is een tweede cloon, een cloon van Mart Smeets, ingezet die we kennen onder de codenaam Dikke Eric V2.0, of hij haar nog kan stoppen valt slechts te gissen. Al onze hoop is op hem gevestigd."

Een schokkende onthulling welliswaar! Maar hierbij dus uiteindelijk de echte waarheid. Tessa is de bastaarddochter van een Han Pekel, Wieteke van Dort, en een Mora frikandel, en Dikke Eric V2.0 is niet meer dan een rip-off van Mart Smeets puur en alleen gemaakt om bovengenoemde te stoppen. Hoe zal dit aflopen?!

GEZALLICH!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

pi_264056
OMHOOG MET DIE HOERIGE TOPIC!!!!

Ik heb bovenstaande onzin niet voor de kat zijn viool zitten posten!!!!

GEZALLICH!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

  donderdag 18 mei 2000 @ 00:31:00 #4
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264057
DAT MEEEEEEEN JE NIET

trouwens mij is ter ore gekomen dat de bijnaam van Tessa is:

quote:
tijdens de chat van woensdag 17 mei.

Berehapje Tessa

redactie Waarom hebben ze je Berehapje genoemt? vraagt Aapje01
Tessa Dat woord heeft Jop voor mij verzonnen en dat is een koosnaampje geworden.
Pittig van buiten, zacht van binnen


DAT MEEEEEEN JE NIET

Heeft zij soms aandelen in de snackbar????

[Dit bericht is gewijzigd door femfatale (Datum 18 Mei 2000).]

never play games........
pi_264058
Berehapje, zeg maar gerust BEREBOUT!

  donderdag 18 mei 2000 @ 00:52:00 #6
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_264059
wie hadden er ook alweer een kaartje gestuurd om een etentje met Tessa te winnen???

Bereid je dan alvast maar voor op een onverheerlijk 3 gangen-menu in de plaatselijke snackbar

voorafje: een kaassouffle met een berenhap
hoofdgerecht: 144 fricandellen en een dikke frieten met mayonaise.
Toetje: het leegeten van de vuilnisbakken.
Bij dit menu krijg iedereen een 2 literfles cola.

Eet ze!!

never play games........
  donderdag 18 mei 2000 @ 00:59:00 #7
3680 HEI
zei 'k je nie, hei zei ut
pi_264060
Uhm... dat diner is toch wel bereid met LIGHT producten hè... anders moet ik mijn inzending herroepen.

Pssss!!!
Heb ik me zelf verraden

Ahhh dat meeeeeen je niet!!!

ach, hersenspinsels en details.....

pi_264061
Tessa en Eric??? Gaaaaapp....hebben die kinderen niks beters te doen dan mini-frikandelletjes te creeren in de bus?
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_264062
quote:
op 05-18-2000 om 12:31 AM schreef femfatale het volgende:
DAT MEEEEEEEN JE NIET
trouwens mij is ter ore gekomen dat de bijnaam van Tessa is:
DAT MEEEEEEN JE NIET
Heeft zij soms aandelen in de snackbar????

Hehehehe die vond ik wél grappig....

Grtz,

Meerhoerman.

  donderdag 18 mei 2000 @ 19:21:00 #10
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_264063
En wat meldt tot mijn grote, grote schrik de zouteloze stem van de voice-over ons:

Eric lijdt aan een kwaaaltje dat mogelijk besmettelijk is...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGHHHH!!!!!

HET ONBEDWINGBAAR-FRIKANDELLEN-EET-VIRUS IS NOG BESMETTELIJK OOK!!!!!!!!

Het klonen van Mart Smeets (hoe verzin je het Meerhoer, geweldig!) is nu reeds een groot fiasco te noemen.

Ik hoop snel dat voor dit verschrikkelijk virus een vaccin wordt ontwikkeld want we kunnen allemaal zien wat de verschrikkelijke uitwerkingen van dit wild om zich heen grijpende virus is zijn:

-Aantasting van de Nederlandse spraak, soms doorslaand naar onverstaanbar Brabants gemompel
-continu flauwe commando-verhalen uitkramen
-evenwichtstoornissen, vooral fietsend in een modderpoel.
-de onbedwingbare drang tot het roepen van het woord gezallich (ben ik soms ook geinfecteerd?)
-alles dat een groter vetpercentage dan een light-frikandel herbergt willen verslinden (Tessa dacht sjans te hebben. Niets blijkt nu minder waar)

Warning: Na uitgebreide corespondatie met het Anti Friko Instituut is mij het nieuws ten deel gevallen dat het ONBEDWINGBAAR-FRIKANDELLEN-EET-VIRUS zeer, maar dan ook zeer besmettelijk is. Oogcontact met een besmet persoon kan al fataal zijn. Kijken naar het programma De Bus van SBS wordt dan ook ten strengste afgeraden.

pi_264064
Om de gevaarlijke Tessa te kunnen stoppen is een tweede cloon, een cloon van Mart Smeets,
ingezet die we kennen onder de codenaam Dikke Eric V2.0, of hij haar nog kan stoppen valt
slechts te gissen. Al onze hoop is op hem gevestigd.


krijgen we na de bus het commentaar van de Dikke Eric V2.0 bij de EK en de Tour de F!

Choal, damus en heruh, wat gezallich, een prachtich doelpunt van Dennis Berchkamp

pi_264065
-------=-De Yell van de Dikke Eric V2.0 voor de EK 2000----------

We willen met het EK geen supportersrellen, maar Oranje Frikandellen


[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep (Datum 18 Mei 2000).]

  donderdag 18 mei 2000 @ 20:22:00 #13
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_264066
Of om maar in het busjargon te blijven:

Reuzel is oké, olé, olé

  donderdag 18 mei 2000 @ 21:10:00 #14
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_264067
tja, het is dat ik al vegetarisch ben, anders was ik het na het zien van dat authentieke staaltje "frikandellenworstelen" spontaan geworden
pi_264068
Hehehehe Trainspotter.... Ben ff te druk aan het proggelen (kutprobleem hier waar ik niet uit kom) om nog enigzins lollig te zijn, maar coolio verhaal.... Zal er nog over nadenken!!!!

GEZALLICH!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

pi_264069
tessa wordt behangen met camera's en zal gaan rondzweven boven nederland. dit is dus de zeppelin die voor de veiligheid gaat zorgen tijdens de EK. wel zal voor de start een paar ericandellen in haar kont gestopt moeten worden om de acceleratie te bevorderen
maar zullen na de landing door eric oraal worden verwijderd. gazallich
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  donderdag 18 mei 2000 @ 22:01:00 #17
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_264070
Tessa zweven?

Jezus hé, hoeveel liter helium moeten ze daar dan wel niet in pompen.

pi_264071
quote:
op 05-18-2000 om 10:01 PM schreef Trainspotter het volgende:
Tessa zweven?

Jezus hé, hoeveel liter helium moeten ze daar dan wel niet in pompen.


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')