abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 17 mei 2000 @ 12:38:00 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_263982
Ik dacht, laat ik maar eens kijken of het Bus-forum nog bewoond was. En verdomd!! Jullie zijn wel hardnekkig zeg, volhoudend ook. Ik heb de Bus alleen in het prille begin gekeken (de Seki-periode zeg maar) en ben verdomd snel mijn interesse verloren. Als ik nu de topics hier lees, kijken de meesten tegen wil en dank. Knap hoor, dat jullie het nog steeds volhouden.

Ik had stiekum gehoopt dat de Bus een zachte dood gestorven was, maar niets is minder waar. Analyses, kotstopics, streamverslagen, de hele mikmak bestaat nog.

Zeg nou eens eerlijk, waarom kijken jullie nog steeds? Worden jullie gedwongen?

Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 17 mei 2000 @ 13:09:00 #2
572 Sniper
Gull Catcher
pi_263983
Ik kijk al tijden niet meer.....!

't schijnt dat het trouwens zo hier en daar als alternatieve straf gebruikt wordt: 500 gulden boete en 5 uur non-stop naar De Bus kijken. Wreed.

pi_263984
De enige reden dat ik met enige regelmaat naar De Bus kijk is DANKZIJ dit forum. Het is het zout in de pap, de slagroom op de taart en/of de schuimkraag op je bier. Zonder dit forum is De Bus niets meer dan een halfslap aftreksel van Big Brother; de moeite van het kijken niet waard.
Dat zei 'ie toen 'ie nog goed was
  woensdag 17 mei 2000 @ 13:13:00 #4
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_263985
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een paar keer had besloten om niet meer te kijken. Dat hield ik dan een paar dagen vol. Wanneer ik vervolgens weer op dit forum ging kijken, kreeg ik dan toch weer de vreemde behoefte om het nog maar es te proberen. Het zal wel een vorm van masochisme zijn...
pi_263986
Yep, zit om kwart voor zeven met het mes op de keel te kijken, anders moet ik met
m'n blote voeten naar bed. Zonder dollen dutchie, er kijken niet zoveel mensen
meer, ook niet van dit forum, maar we vinden het wel nog steeds leuk om erover te
kletsen, daarom zijn die streamverslagen ook zo ideaal, hoeven we niet te kijken
en kunnen toch alles volgen en hebben zo uiteraard nog veel meer info als wanneer
je alleen naar de uitzendingen zou kijken. Voor de streamverslaggevers hebben we
dan ook alle bewondering hier, want je zal die onzin maar aan moeten horen de hele
dag.

Ben het met je eens dat de bus alle lol van het kijken heeft verloren vanaf het
moment dat Seki de bus heeft moeten verlaten, gaat helaas niet goed met hem.
En ook daarover praten we hier nog steeds.
De bus is een grote flop geworden en heeft tot op heden nog niet eens de vijf ton
gehaald, dat miljoen wat in het vooruitzicht is gesteld is dus ook veel te hoog
gegrepen geweest. Dit alles geeft echter weer genoeg stof tot praten dutchie en
dat is dan ook de reden dat dit forum nog bestaat en er gelukkig nog steeds druk
gebruik van wordt gemaakt.

  woensdag 17 mei 2000 @ 13:19:00 #6
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_263987
Zegt ons kijkgedrag iets over ons? Zoiets van what you wach is what you is!
Ik ben online
pi_263988
Ik moet me helemaal bij Tante Bep en Rocket Ride aansluiten. Dank zij het forum kijk ik nog naar de bus. Het forum is zo'n heerlijke afleiding onder werktijd.

p.s. heb ook ronde vormen, zit zelfs op de E of F.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  woensdag 17 mei 2000 @ 16:20:00 #8
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_263989
quote:
op 05-17-2000 om 01:24 PM schreef Jolleke het volgende:

p.s. heb ook ronde vormen, zit zelfs op de E of F.


Ik ben online
  woensdag 17 mei 2000 @ 16:48:00 #9
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_263990

p.s. heb ook ronde vormen, zit zelfs op de E of F.[/quote]Sorry hoor, maar zo langzamerhand word ik er een beetje schijtziek van, dat bepaalde dames in het Forum zo nodig met hun cupmaten te koop moeten lopen. krijgen jullie soms ook last van het Essy syndroom?? Zij is blond, ik vind in jullie toch ook wel veel blond terug eigenlijk!! Jullie topics zijn meestal erg goed, maar dit geneuzel lijkt nergens naar.

pi_263991
quote:
Sorry hoor, maar zo langzamerhand word ik er een beetje schijtziek van, dat bepaalde dames in het Forum zo nodig met hun cupmaten te koop moeten lopen. krijgen jullie soms ook last van het Essy syndroom?? Zij is blond, ik vind in jullie toch ook wel veel blond terug eigenlijk!! Jullie topics zijn meestal erg goed, maar dit geneuzel lijkt nergens naar.

Je kan merken dat ze familie is

Greetinx

BT

pi_263992
Het wordt saaier en saaier, die Bus....
Ben wel benieuwd naar de ontknoping, kan nog wel spannend worden. Vooral nu Tessa zich in steeds meer bochten moet gaan wringen. Het gelach van Essie komt onderhand m'n neus uit. Antonette is nauwelijks nog in beeld. Iwan stijgt langzaam steeds meer in m'n achting voor het feit dat ik hem nog steeds even respectvol met iedereen om zie gaan. Eric zou de ideale schoonzoon kunnen zijn voor mijn ouders (er komt niets zinnigs uit) en alleen al daarom vind ik hem irritant.

Dat is hoe ik naar de bus kijk. Verder vind ik het ook wel grappig om zo mee te kunnen gluren naar een stelletje mensen op een kluitje (helaas heb ik BB niet kunnen volgen wegens omstandigheden).

pi_263993
quote:
op 05-17-2000 om 04:48 PM schreef zusjegtotep het volgende:

p.s. heb ook ronde vormen, zit zelfs op de E of F.


Sorry hoor, maar zo langzamerhand word ik er een beetje schijtziek van, dat bepaalde dames in het Forum zo nodig met hun cupmaten te koop moeten lopen. krijgen jullie soms ook last van het Essy syndroom?? Zij is blond, ik vind in jullie toch ook wel veel blond terug eigenlijk!! Jullie topics zijn meestal erg goed, maar dit geneuzel lijkt nergens naar.

[/quote]

LOL, jaaaa roept u maar!

  woensdag 17 mei 2000 @ 22:47:00 #13
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263994
quote:
op 05-17-2000 om 12:38 PM schreef dutchie het volgende:

Zeg nou eens eerlijk, waarom kijken jullie nog steeds? Worden jullie gedwongen?


Ja

  woensdag 17 mei 2000 @ 22:55:00 #14
3050 hannus
says hi ...
pi_263995
How low can we go .........???

[Dit bericht is gewijzigd door hannus (Datum 17 Mei 2000).]

sommiche passahiers drijven wel euns over!
pi_263996
Nee hoor, geen dwang. Voor mij zelfs geen Bus meer, nadat het een poppenkast vol marionetten is geworden.
Als ik een aanval van belangstelling krijg lees ik effe de streamverslagen van al die nijvere lieden die ons zo liefhebben dat zij het zware werk voor ons doen. Waarvoor Hulde en Dank!

Verder zijn we - toen de Bus nog vermocht onze gemoederen tot angstwekkende hoogten op te zwepen - dusdanig aan malkander verknocht geraakt, dat het BusFORUM nu een fijn platform is geworden om gelijkgestemde zielen die je anders nooit treft te ontmoeten.
Domheid is hier een uitzondering.

Die Bus mag dan wel doodgebloed zijn, maar dit doldwaze onderhoudende forum met zijn overwegend ludieke geesten is eraan ontsproten. Wij zouden elkaar nooit ontmoet hebben, en dit soort kontakten op Internet is niet virtueel maar real.
En je leert hier voortdurend van al die knappe koppen. Bijvoorbeeld nooit geweten dat domme mensen frikandellen eten, maar nadat een van de forumleden had uitgelegd dat daar hersens in zaten begreep ik het een stuk beter.
Vandaar dat Tessa met vlijmend vals hoog kirgeluid frikandellenvliegtuigje speelde en de gapende scheur van de altijd hongerige Eric vol propte met hetgeen zijn schedel inhoudelijk zo node mist. Tja, bij mij valt het kwartje in centen, maar ik lust dan ook geen frikandellen. Mijn haar is evenwel donker mahonierood dus er is fundamenteel niets mis met me.

Was De Bus er niet geweest, dan was dit Forum niet ontstaan. Daarmee zou mij de mogelijkheid zijn onthouden om in diepe liefde te vallen voor Tante Bep. Zij is een verademing om te lezen, de dochter die ik nooit had. En dan had ik Moor, en Meister, en Sorrow, en Tom Bombadil, en R@b, en Hannus, en Mirrorman, en Arjuno en al die andere fijne mensen niet ontmoet.

Dan was ik mezelf niet tegengekomen in conflicten met mensen die ik op dat moment niet zag zitten, maar die later toch weer aardig bleken, zoals Hunter, die ik inmiddels ruimschoots adhesie heb betuigd en zelfs tot kussen ben overgegaan, zeer tot ongenoegen van Quenda, zonder wier inspanningen dit Forum zelfs niet was wat het is. Extra hulde voor Quenda.

Voor mij mag dit Forum als ontmoetingsplaats blijven bestaan, ook nadat de Bus eindelijk van de beeldbuis is verdwenen. Voor mijn part heet het dan 'In Memoriam: de Bus', of 'Busafkickcentrum', whatever!
Want het is hier heel gezallich hoor. Blijf komen, dan merk je het vanzelf. Wel zelf frikandellen meenemen. Vooral geen Lightfrisdranken want daar zit aspartaam in en dat vormt formaldehyde in chemische reactie met je lichaam, en na 5 jaar is er kans op hersentumor. Niet dat de bussagiers daar kans op lopen met al hun Light-geslemp, want om ergens een ziekte aan te krijgen moet dat orgaan wel aanwezig zijn.
Als je een lekkere fles goede Wodka Wyborowa meebrengt kun je zo aanschuiven.

---------------------
Don't go for a Zero
Take a Hero

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 18 Mei 2000).]

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_263997
De liefde is wederzijds hoor Moeke Borgia.
Ben d'r potdomme ontroerd van!

  donderdag 18 mei 2000 @ 06:06:00 #17
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263998
Borgia, ik heb in 1 adem je posting gelezen ( en heb nu hartkloppingen )

Je weet dat ik veel bewondering heb voor je manier van schrijven (zelfs als je ietwat uit je "hum" bent )
* Quenda® zit nu te glimmen van trots vanwege de complimenten, maar wil toch even een kantekening plaasten.

Zonder alle mensen die hier posten had dit gedeelte van het forum allang haar laatste adem uitgeblazen.De diversiteit hier spreekt mij enorm aan.Jong, oud, hoog- of laag geschoold, man/vrouw, ras,geloof het maakt allemaal niet uit, iedereen draagt zijn/haar steentje bij, en het is vaak schitterend om te lezen wat zich hier afspeelt.De bus zelf (en dat heb ik al diverse malen aangegeven) boeit me totaal niet meer, maar door de inzet van alle streamverslaggevers, kreeg ik toch telkens weer zo'n gevoel van, doorgaan.....mensen lezen het blijkbaar toch graag dus...typen met je drie vinger systeem ( ) (Coosj, je bent dus echt niet de enige hoor).
De discussies die vaak voornamelijk 's nachts. losbarsten n.a.v de streamverslagen maken het idd leuk.
De altijd zeer creatieve bijdrages van Mirrorman en Puckz, zijn zalig.(mirror, zullen we met z'n allen de vpro bellen om je voor te dragen( ?), alhoewel, bellen past niet bij echte Fokkers, dus kunnen we ze beter overstelpen met mail )
De mensen die in de poll van Coosj stonden, hebben allemaal een FOK!award verdient, vond die poll trouwens een dieptepuntje maar dat terzijde.(*lijkt verdorie wel alsof die bus al gestrand is tussen Ameland en Fryslan...ik merk bij mezelf dat ik in een hele wazige bui aan het typen ben)
Verder de column's die hier vaak spontaan ontstaan, Tante Bep,Dolphin en Sanne/Webjunk
schrijven, elk vanuit hun eigen fantasie, schitterende stukjes waar ik vaak om moest lachen , de souplesse waarmee de schrijvers typen, wekt bij mij jaloezie op, ik kan dat niet.
Halverwege de bus kreeg ik plots een ander kleurtje en mocht ik de volle topic's gaan sluiten (joepie, me happy, NOT dus, want na 3 postings met de vermelding forumleider, had ik m'n mailbox al vol met hatelijkheden ,felicitaties en goede raad)
Heb iedereen geprobeerd uit te leggen wat nu een MODDEReter is, en verder getracht zo min mogelijk in te grijpen, alleen daar waar noodzakelijk.
Crossposting nu, maar ik vind deze zo gigantisch mooi
gemaakt door Omnifit

Gepikt door Quenda uit--> i/s/Forum16/HTML/002278.html
* Quenda® gaat nu ff heel snel de keuken in want er gaan hier nu 3 wekkers af.


[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 18 Mei 2000).]

  donderdag 18 mei 2000 @ 06:22:00 #18
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_263999
quote:
op 05-18-2000 om 03:08 AM schreef Borgia het volgende:

Als je een lekkere fles goede Wodka Wyborowa meebrengt kun je zo aanschuiven.


Nou..., laat ik nog een paar flessen hebben staan !!
Ook connecties in Polska ?

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_264000
Poolse kontakten niet, het is veel erger.
Ik heb een achternaam die ik na al die jaren nog steeds niet kan uitspreken. Mijn toenmalige huwelijk met een Fries uit Wommels, gem. Hennaarderadeel (bij Zurich rechtsaf) maakte het er niet beter op, zodat ik me maar weer onuitsprekelijk maakte.
Hierbij ontken ik ieder familieverband met in de bus verblijvende slavische elementen, en evenmin stam ik af van Carol Woitila of Lech Valensa (correct me if I'm wrong, I don't speak my moerstaal). De enige poolse stad waar ik ooit van gehoord heb is Oscwieca, door de moffen tot iets anders omgedoopt.
Maar Wyborowa smaakt beter dan Smirnoff, zodoende. Ik drink alleen wanneer ik me goed voel, dus ik ben een heel matig drinker.
Polen heeft slechts twee goede zaken voortgebracht. Wyborowa en Borgia.

En QUENDA: wat jij schreef was precies wat ik bedoelde, al die mensen die het forum maken tot wat het is. En jij die het net dat beetje extra geeft met je URL's, je illustraties, je adviezen etc. Wat heb jij toch tegen complimentjes?


------------------
Don't go for a Zero
when you can have a Hero

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 18 Mei 2000).]

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')