abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_263932
Van Quenda® (Forumleider) - 17 Mei 2000

--------------------------------------------------------------------------------

Hier kun je je commentaar, opmerkingen en vragen over de streamverslagen kwijt.
Je kunt hier ook melden als de streams het (weer) niet doen.

Vriendelijk verzoek om alleen hier de commentaren etc te plaatsen, om zo de streamverslagen leesbaar te houden.

Quenda. ik was even zo vrij.

Cynix, lees eens iets uit je verleden,
Heel zo gek nog niet!!

i/s/Forum12/HTML/000292.html



Mooi verslag ook van Fondaco.

Kreeg de indruk, dat er een Mr. Populariteit Poll wordt bijgehouden, waarin Séki of Jop (Ik denk Jop, gezien de wijze waarop Iwan e.e.a. mededeelt) tweede staat.
(Ik heb dit gesprek niet helemaal goed kunnen thuisbrengen, omdat ik Aktueel niet ter beschikking heb.


Het wordt Hoog tijd dat Hunter weer eens naar de Kapper gaat.


------------------
Wie wint de Oliebol-Award


Wie wint het millioen??
Klik hier


WWDNPVDUSA?? Klik hier

[Dit bericht is gewijzigd door Coos (Datum 17 Mei 2000).]

pi_263933
Maar weer eens een stukie stream gedaan waarbij mij een paar dingetjes opvielen:

iwan woorden met iemand van de crew


deze uitspraken van tessa:
-tes wil ook wat zeggen maar zegt dan "ooh nee laat maar , dat kan nu niet"

-tes (tegen ant) : "je wil wat tegen me zeggen he ? ik zie het aan je gezicht".(al de derde keer dat ze dit zegt)

Dit is volgens mij tekenend voor het failliet van het concept , omdat er namelijk genoeg mogelijkheden zijn om dingen onderling te bespreken (uitbraak , werk of andere gelegenheid , die er genoeg geweest zijn) , worden sommige dingen dus niet in de bus besproken.


tessa die weer wat gemanipuleer van de redactie verklapt :
En om het allemaal erger te laten lijken gooiden ze zelf een vuilnisbak en zo op de grond.


en tot slot :
job heeft ant zitten stangen , dat haar vriendin weer een deuk in haar auto heeft gereden en dat deze het nu helemaal niet meer doet.

volgens mij wil hij gewoon weer een plaat maken die hij aan haar opdraagt (is toch al eerder een keer boven verwachtin gegaan dus waarom niet)
Dus 2e single van job :
Wil je ook zo'n auto met van die deuken aan de zijkant

ps fondanco zou u eens wat eerder kunnen posten
als ik stream kijk schrijf ik meestal wat korte samenvattende zinnetjes op en als ik zie dat niemand dat al gepost heeft , schrijf ik het een beetje uit.
dus ik typen en zag pas daarna dat jij ook al had gepost grrrr

Maar gezien de verschillende kijk op het "zeurpieten-incident" ook weer niet zo heel erg....
(sorry dat ik zo zeur maar ik haat typen )

[Dit bericht is gewijzigd door PC eend (Datum 17 Mei 2000).]

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_263934
Onze stream-verslaggevers zijn reeds ver in dromenland .... de zonnevlammen zijn heftig .... Arjuno kan de slaap niet vatten .... na een uurtje antidotum tuned hij af op een van hen ....

... Sanne ligt in de spiegel tegen Webjunk te brabbelen. Samen rollen ze over het grote bed. En almaar kijken ze op hun horloge. Ze zetten het vooruit, maar het springt terug. Telkens weer. Sanne mompelt: "mijn primeur - pf - hij moet me mailen, hij moet me mailen, hij moet me mailen". Nu staat ze, muis in haar hand, bij de zonnebank maar huh, alweer WebJunk? Ze buigt voorover en deinst terug als het schalt "dat méééén je niet!" Ze vlucht de douche in en botst .... tegen .... wie is dat .... is het C ? .... dan herkent ze het bemodderde gezicht van Q ... die uitbarst in een eindeloze giegel ....

(O jah, Arjuno wil ook nog kwijt dat droomverslaggevers niet alles vemelden wat zij opvangen via het antidotum, wat dat betreft zijn ze toch best discreet )

The trick is to keep breathing
pi_263935
quote:
op 05-17-2000 om 03:44 AM schreef PC eend het volgende:

ps fondanco zou u eens wat eerder kunnen posten
als ik stream kijk schrijf ik meestal wat korte samenvattende zinnetjes op en als ik zie dat niemand dat al gepost heeft , schrijf ik het een beetje uit.
dus ik typen en zag pas daarna dat jij ook al had gepost grrrr


Heel veel sorry, maar ik type maar met één vinger.
Ik beschouw hem echter wel als een supersnelle rechter wijsvinger.
Ik werk alsvolgt: Luister met de koptelefoon op naar de streams. Maak schriftelijke notities en type ze uit, als iedereen is gaan slapen. Dit geeft me het voordeel, dat ik hier en daar wat kan comprimeren, hetgeen dan weer een ontlasting voor mijn supersnelle...... betekent.

pi_263936
quote:
op 05-17-2000 om 03:13 AM schreef Arjuno het volgende:
Onze verslaggevers zijn reeds ver in dromenland ....

Ik ben er nog hoor. Ik begrijp, dat je met je bijdrage je topic wil redden.
Zal deze moeite belonen. (Sorry COOS )
Arjun is inmiddels naar Coos overgestapt dus ga ik maar mee, zodat Arjun door Quenda gewist kan worden.

Bij mijn verslag van vanacht wil ik wat kanttekeningen plaatsen.
Ik kreeg de sterke indruk, dat er een soort van herdenking i.v.m. de ramp in Enschede voorbereid was. Daarvandaan ook mijn "tussendoortje"-topic, die nu wel weer verwijderd kan worden. (Quenda?)
Dat dit niet heeft plaatsgevonden was misschien te wijten aan het feit, dat Iwan knap aangeschoten was, maar twee duidelijk aanzetten van Tessa (ja Tessa) werden even zo duidelijk genegeerd. Enschede was subject-taboe.
Ook dit keer weer na de uitbraak ontstellend veel zelfverheerlijking. Men vindt het heerlijk om over de eigen populariteit te praten. Eerlijkheidshalve moet ik opmerken, dat in dit opzicht Es duidelijk de minst aktieve was.

De manier waarop door een aantal (weer m.u.v. Es) met hilariteit gereageerd werd op het verhaal van die fantastische Peter, die zomaar een aantal gasten in het restaurant zeurpieten durfde te noemen, was puur onbeschoft. Indien dit gedrag symptomatisch is, kan ik me voorstellen, dat ze op Ameland blij zullen zijn, als de bus en het hele gedoe er om heen oprot.

Verder vraag ik me af, of Iwan soms een vriendin heeft? Ik heb het niet in mijn streamverslag opgetekend, maar ik dacht hem te horen zeggen, dat hij ook zijn vriendin gebeld had. Dit zou verklaren, waarom Tessa ondersteuning van Ant nodig had en opmerkte niet langer meer close tegen Iwan te willen aanliggen. Morgen, dus vandaag, zou dit uitgesproken moeten worden. Een andere verklaring zou kunnen zijn, dat Tessa vernomen heeft, dat ze volgende week de bus uit vliegt en dat ze wilde weten of dit waar was. (Mijnerzijds dus flink wat gespeculeer.)

Er kwamen ook weer wat voorbeelden over manipulaties naar voren. Iwan versprak zich duidelijk en de reaktie van de rest van het stel was veelzeggend genoeg om te begrijpen, dat zijn deelname aan de uitbraak veel meer voorzien was dan wat SBS6 het publiek wil wijsmaken.
De sterkste van de dag kwam echter weer van Tessa, die beschreef, hoe de filmploeg het buitengebeuren even zodanig organiseerde,dat het de indruk zou wekken, dat een orkaan over het terrein rondom de bus gewoed zou hebben. Een rot opmerking misschien, maar je zou het kunnen omschrijven, als: "Hoe een kijkcijfergeil programma zijn eigen klein-enschede in elkaar tracht te zetten".
(Uit respect voor het leed in Enschede heb klein-enschede express met een kleine "e" geschreven. Het zijn onvergelijkbare zaken, maar de mentaliteit die er achter steekt om van beide gebeurtenissen profijt te trekken is echter dezelfde. Daarom)

pi_263937
hahahaha
waar gaan we nou verder?
we replyen elkaar in dezelde verschillende topics als ware het een vicieuze cirkel

quote:
op 05-17-2000 om 04:07 AM schreef fondaco het volgende:
Heel veel sorry, maar ik type maar met één vinger.
Ik beschouw hem echter wel als een supersnelle rechter wijsvinger.
Ik werk alsvolgt: Luister met de koptelefoon op naar de streams. Maak schriftelijke notities en type ze uit, als iedereen is gaan slapen. Dit geeft me het voordeel, dat ik hier en daar wat kan comprimeren, hetgeen dan weer een ontlasting voor mijn supersnelle...... betekent.



zo doe ik het ook ik wacht allen lang met schrijven en check dan eerst de verslagen en hoef zo soms niets te typen (of soms alleen een kleine aanvulling) , omdat alles er immers al staat. (scheelt mij weer wat getyp )

[Dit bericht is gewijzigd door PC eend (Datum 17 Mei 2000).]

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_263938
PC Eend de eerlijkheid gebiedt me om mijn beschrijving van het zeurpieten-incident te heroverwegen. Indien ik "de groep" vervang door "ons" dan kan het best zo zijn, dat Ant inderdaad zichzelf en Jop bedoeld heeft. Voeg daaraan toe, dat ik het gelal van Iwan verkeerd kan hebben begrepen en het hele incident staat in een ander daglicht.
Dan zijn "die gasten" niet ergens anders gaan zitten, maar Jop en Ant. Daarop is de eigenaar gekomen, omdat die twee op een plek zijn gaan zitten, die niet gereserveerd was.
Met "die gasten" werden door Iwan dus Jop en Ant bedoeld. Lijkt me allemaal logisch.

Geachte forumisten ik verzoek u vriendelijk om mijn negatieve opmerkingen inzake het gedrag van cameraman Peter tot zo lang als mijn gelijk niet is bevestigd, als onjuist te beschouwen.
Het ziet er echter naar uit, dat ik mij diep moet gaan schamen.
Het nut van een dubbele verslaggeving is echter weer geleverd.

  woensdag 17 mei 2000 @ 09:18:00 #8
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263939
`Goedenmorgen warhoofdjes

Allereerst Peter, ik heb ook de hilariteit gehoord over Peter (hilariteit om iets wat gebeurt zou zijn) maar waar het precies overging is mij ontgaan vanwege de hik van Iwan (dacht in 1e instantie nog dat die "hik"gepeeld was gezien het "gelal"van Iwan, maar na een tijdje bleek toch echt dat Iwan behoorlijk was aangeschoten en écht de hik had.

Tessa vertelde 5 minuten nadat de uitbrakers terugwaren, vol geuren en kleuren hoe ze hadden geholpen bij het opruimen in de tuin.
Tess: ja echt joh, het was vreselijk, alles vloog door de tuin, de stoelen, de camera's, alles, en wij hebben geholpen met opruimen, Essie en ik
(Als je niet beter wist zou je echt denken dat Esmeralda en Tessa de avond in de tuin hadden doorgebracht om als 2 ferme meiden te helpen met opruimen, alleen, dit was dus niet waar, Tessa en Esmeralda zijn hooguit 45 seconden buiten geweest om te helpen
Daarna gingen ze weer verder met hun irritante gesprekken.
*onderwerpen:jongens,relaties,mannen,jaloerse meiden,schijnheilige mensen en, vooral het ophemelen van elkaars karakter eigenschappen.
(BB herhaling van het laatste ploegje die in de laatste weken ditzelfde spelletje speelden t.o.v elkaar)

pi_263940
quote:
op 05-17-2000 om 03:53 AM schreef Arjuno het volgende:
Onze stream-verslaggevers zijn reeds ver in dromenland .... de zonnevlammen zijn heftig .... Arjuno kan de slaap niet vatten .... na een uurtje antidotum tuned hij af op een van hen ....

... Sanne ligt in de spiegel tegen Webjunk te brabbelen. Samen rollen ze over het grote bed. En almaar kijken ze op hun horloge. Ze zetten het vooruit, maar het springt terug. Telkens weer. Sanne mompelt: "mijn primeur - pf - hij moet me mailen, hij moet me mailen, hij moet me mailen". Nu staat ze, muis in haar hand, bij de zonnebank maar huh, alweer WebJunk? Ze buigt voorover en deinst terug als het schalt "dat méééén je niet!" Ze vlucht de douche in en botst .... tegen .... wie is dat .... is het C ? .... dan herkent ze het bemodderde gezicht van Q ... die uitbarst in een eindeloze giegel ....

(O jah, Arjuno wil ook nog kwijt dat droomverslaggevers niet alles vemelden wat zij opvangen via het antidotum, wat dat betreft zijn ze toch best discreet )


ROTFLOL!

pi_263941
Bijna twee uur.
Esmeralda, door sommige EsmerLADA genoemd, ligt gelukkig al te slapen. 't Blijft een "braaf" meisje

Streams aan hebben is nu HEERLIJK.
Mijn gebeden zij verhoord!!
Effies geen gegiegel.
SBS, luister hier even naar. Redelijk normale gesprekken zonder hinderlijke interrupties van, "ik hep so fan" enz. enz.
Dus maandag please?? Exit mutsie!!

aanvulling:

02.10
Mijn God, waar heb ik dit aan te danken.
Ze is nog wakker. 'k heb so iets fan, weet je'......

Nu slaat de stream ook nog vast op een héél eng beeld van Es.
Tijd om het geluid weer uit te zetten.
hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihiiihihihihihihihiiiihihihihihiihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi.....weet je.

pi_263942
Van Sanne® - 18 Mei 2000 @ 01:37.

01.30 Ze zijn nog niet naar bed.
Eric ligt bovenop Tessa op de bank, boert in haar gezicht, praat alsof hij heel erg dronken is.
Tessa giert van de lach. Eric neemt nog een slok bier, en ademt weer in haar gezicht.

----------

Over manipulaties van de beelden gesproken, zien we doorgaans in de uitzendingen de beelden
van pak weg een dag of drie geleden, nu waren ze ze eens een keertje voor! Want zagen we
dit niet vanavond al in de uitzending, 't moet niet gekker worden!

pi_263943
quote:
op 05-18-2000 om 02:17 AM schreef Tante Bep het volgende:
Van Sanne® - 18 Mei 2000 @ 01:37.

01.30 Ze zijn nog niet naar bed.
Eric ligt bovenop Tessa op de bank, boert in haar gezicht, praat alsof hij heel erg dronken is.
Tessa giert van de lach. Eric neemt nog een slok bier, en ademt weer in haar gezicht.

----------

Over manipulaties van de beelden gesproken, zien we doorgaans in de uitzendingen de beelden
van pak weg een dag of drie geleden, nu waren ze ze eens een keertje voor! Want zagen we
dit niet vanavond al in de uitzending, 't moet niet gekker worden!



Tante Bep, je kan ook wel eens een avondje gewoon aan de kroketten blijven.
't Wordt steeds gekker!!
Esmuts gaat met een "buenas noches" en een "hasta mañana" nu slapen.
Ik hoop het. Blijf ik nog een uurtje op.
Gewoon genieten van een bepaalde stilte die er nu is omdat bepaalde mensen zij gaan slapen zodat bepaalde Fokkers ook effe rust krijgen.

  donderdag 18 mei 2000 @ 02:41:00 #13
3847 Sanne®
streamteam
pi_263944
Wat goed dat jij ervan geniet Coos!
Veel plezier met de stille bussagiers en de dreigende wind op de achtergrond.

(Kun je er een mp3-tje van maken?)

* Sanne® gaat slapen, maar is morgen (natuurlijk) weer terug....

pi_263945
quote:
op 05-18-2000 om 02:41 AM schreef Sanne® het volgende:
Wat goed dat jij ervan geniet Coos!
Veel plezier met de stille bussagiers en de dreigende wind op de achtergrond.

(Kun je er een mp3-tje van maken?)

* Coos gaat slapen, maar is morgen (natuurlijk) weer terug....


Was het maar waar. Alleen een wave-bestandje.
Heb wel eens aan R@B gevraagd hoe ik dat moet doen, maar NOOIT antwoordt op gehad.
Ik wil ook wel screenshots maken.

Aanvulling:
Irritant als je zo'n dingetje voor je naam hebt. Nu staat er (in het paars) Coos gaat slapen. Coos gaat helemaal nog niet slapen.
Wenst Weppie niettemin een lekkere nacht.

pi_263946
quote:
op 05-18-2000 om 02:48 AM schreef Coos het volgende:

Aanvulling:
Irritant als je zo'n dingetje voor je naam hebt. Nu staat er (in het paars) Coos gaat slapen. Coos gaat helemaal nog niet slapen.
Wenst Weppie niettemin een lekkere nacht.


Waak ze voor ons Coos. Enne, als je een quote doet waarin dit voorkomt: [ me........] dan moet je inderdaad de haakjes weghalen en het "me" vervangen door de betreffende "nick". Of het hele zinnetje deleten natuurlijk.

* Arjuno gaat ook lekker slapen nu.... .


------------------
The trick is to keep breathing

[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno (Datum 18 Mei 2000).]

The trick is to keep breathing
pi_263947
Es heeft een zeer goede auditie voor de Nederlandse Britney Spears gedaan en heeft aangetoond, dat zij met Eric een "koningsduo" à la Gert en Hermien kunnen vormen met de busversie van "Alle duifjes op de Dam".
Ook liet Es nog even een stukkie Spaans horen, dat iedere beschrijving van haar als "dom blondje" tart. Haar wijzen van praten (daar moeten toch inmiddels ook wel 30 versies van zijn. Dus goed genoeg voor een vervolg cursus.) blijven echter irriteren net zo zeer als dat verschrikkelijk om aan te horen, domme gegiechel.

Hoewel zij het tracht te verbergen, lijkt Tessa mij knap aangeslagen door het nu toch wel regelmatige gestang van beide heren.

De klapper van vandaag was echter voor beide heren. Hun sterallures zijn zo groot geworden, dat zij menen, dat een blad (in dit geval Maxim) geen kritiek meer mag uitoefenen als zij dit blad lezen en het daardoor volgens hen promoten.
Voor zover ik heb begrepen hebben ze dit blad maar pas twee keer gekocht.
Zij hebben een E-mail aan Maxim verstuurd om zich te beklagen, dat zij in de juni-uitgave voor "dom" werden beschouwd.
In het licht, dat Eric moest vragen, hoe je "grote" schrijft en dat Iwan gedurende de hele avond bij het voorlezen van vrouwenversiergebruiksaanwijzingen moeite had met woorden met meer dan drie lettergrepen, vraag ik eenieder zijn eigen conclusies te trekken.

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 18 Mei 2000).]

  donderdag 18 mei 2000 @ 13:29:00 #17
3847 Sanne®
streamteam
pi_263948
* Sanne® begint eerste verschijnselen van RSI te ondervinden, en gaat offline tot haar werkplek voldoet aan de Arbo-normen.

Is dus vanavond terug

  donderdag 18 mei 2000 @ 17:58:00 #18
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263949
Via R@b kwam het bericht binnen dat de volgende locatie--> Arcen in Limburg zou zijn.Meer hierover op http://www.fokzine.net/news.fok?id=1906

(overigens moest ik wel eventje lachen toen ik de reactie van ene PoGo las op dit bericht )

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 18 Mei 2000).]

  donderdag 18 mei 2000 @ 21:16:00 #19
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_263950
* pluisje begint door een bus-overdosis zelfs dubbele berichten te plaatsen.

[Dit bericht is gewijzigd door pluisje (Datum 18 Mei 2000).]

  donderdag 18 mei 2000 @ 21:17:00 #20
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_263951
Ik heb net een volle minuut de streams proberen te volgen.
In die minuut heb ik Essie horen zingen, Eric iets horen mompelen wat verdacht veel op "gezallich" leek en vielen de streams ook nog 4 keer weg....
Sanne,Quenda: ik krijg met de dag meer resspect voor jullie.....
  donderdag 18 mei 2000 @ 23:10:00 #21
3847 Sanne®
streamteam
pi_263952
Het einde begint gelukkig in zicht te komen, Pluisje!
pi_263953
Ik krijg sterk de indruk, dat deze groep inderdaad naar elkaar toegegroeid is en dat zij m.u.v. Es en Eric, die zich hierin wat meer op de vlakte houden, lak beginnen te krijgen aan de redaktie.
Iwan noemt zich eigenlijk de grootste plaag voor de redaktie is daar trots op.
Ant noemt het hele spul herhaaldelijk kinderachtig.
Tessa durft Fons van Westerloo een klootzak te noemen.

Men zou zeggen, dat de dames en heren genoeg beginnen te krijgen van het gemanipuleer door de organisatie en dat zij beseffen, dat zij nu het programma tegen het einde loopt in een machtspositie verkeren, indien zij een eenheid kunnen vormen.
SBS6 kan niet langer meer corrigerend/manipulerend optreden zonder daarbij het risico te lopen openlijk via de streams belachelijk gemaakt te worden.
Het kan dus nog weleens heet worden in de bus.

  vrijdag 19 mei 2000 @ 04:40:00 #23
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263954
Normaliter heb ik de streams op de achtergrond draaien, maar helaas was dat de laatste dagen niet altijd mogelijk.

Ik weet dan ook niet wat er vandaag bij B&E is besproken, maar het is duidelijk dat de gesprekken niet zo zijn verlopen als de passagiers graag wilden .
(ze wilden o.a duidelijkheid over een aantal dingen waarover zij vragen hadden gesteld, en hoopten daar door de B&E gesprekken uitsluitsel over te krijgen.Uit de streamverslagen begrijp ik dat er nogal wat onrust is (en een duidelijk recalcitrant gedrag ), dus ga ik ervan uit dat het voorstel om de rit uit te zitten met 4 personen i.p.v 3, niet is ingewilligd door de regie, en zij geen antwoord hebben gehad op hun vragen .

Hoop dat we hier nog duidelijkheid over krijgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 19 Mei 2000).]

pi_263955
Recalcitrant gedrag?, met dat warme weer heb ik alles niet zo nauwkeurig gelezen en
alleen vluchtig doorgenomen, dus dat zal de reden zijn dat het me niet is opgevallen,
maar als het zo is zal dat eens tijd worden, ik heb me (toen ik nog elke avond keek)
regelmatig verwonderd en geergerd aan het slaafse gedrag van dat stel, maar nu lijkt
er dan eindelijk een beetje verzet te komen, benieuwd hoe SBS hier mee om zal gaan.

Wil nog wel even kwijt aan Chuckie dat je het ontgetwijfeld goed bedoeld zal hebben
maar dat ik het toch niet leuk vond dat je iemand's verslag ging verbeteren door te
zeggen dat ie nog het een en ander was vergeten, iedereen neemt nu eenmaal z'n eigen
versie waar, dus Chuckie, je kan meedoen met streams verslaan, het zal je door velen
in dank worden afgenomen en vervolgens jouw versie erbij zetten, oke.

[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep (Datum 19 Mei 2000).]

pi_263956
Onder de tiltel: “Ik moet gewoon mijn huur betalen als ik thuis kom”
Datum: Vrijdag 19 mei 00.00
bron: Internetredactie op Ameland
http://www.debusop6.nl/nieuws/default.cfm?detail_id=1775&eventtype=6

Hier wordt de waarheid toch wel een groot stuk geweld aangedaan.
Men beweert min of meer, dat Ant en Tessa een twistgesprek hadden omtrent werk en financiën na de bus en dat Iwan het allemaal wel suste.

Gesprek ging alsvolgt. (zie ook streamverslagen 18 mei)

Tessa en Iwan vinden, dat ze niet genoeg geld van SBS6 krijgen om de doorgaande kosten te betalen.
Tessa zegt, dat ze bij BB 500 gulden per week kregen en de winnaar maar 10% hoefde af te dragen.
Ant merkt op, dat de winnaar bij SBS6 25% moet afdragen.
Tessa merkt nog op, dat ze van een jochie gehoord had, dat de bus (de rijdende) deze week verkocht was.
Waarop Ant na enige discussie omtrent deze laatste opmerking opmerkt, dat John de Mol er toch ook wat aan moet verdienen.

De teneur van het gesprek was dus wel heel eventjes anders en SBS6 heeft er een grote draai aangegeven

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 20 Mei 2000).]

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')