abonnement Unibet Coolblue
pi_263896
Moet me toch even van het hart. Gister in de live uitzendeing zat een a.s. bruidspaar wat de passiers uitnodigde voor hun bruiloftsfeest. Ten eerste: Wie doet dat nou?.....
Ten Derde (grapje ben Aziz), tweede dus: Laten we eerlijk wezen, welke idioot gaat nou naar een bruiloft van mensen die je niet kent! (KAN op z'n Esmeralda's (en dus NIET op z'n Amsterdams want Amsterdammers zijn niet dom (p.s. die doos woont toch in Almere?))).
Van de in mijn toch nog korte verleden, de 1000 bruiloften vaarvan ik 1 van de genodigde was waren er maar 3 ECHT een groot feest en de andere dramatische verplichte uitzituren!(En dan praat ik nog geneens voor de bruidsparen zelf) Misschien hadden die 997 bruiloften hun feest opkunnenleuken (sorry dit woord past bij die 997 bruiloften) met een paar kunstkopperige leeghoofden uit de bus. Een gezellige dag nog!!

PROOST ik neem er nog een......

pi_263897
Ai Squeek, dat wist je natuurlijk nog niet, maar als jij trouwt dan komen wij Fokkers massaal naar je bruiloft
The trick is to keep breathing
pi_263898
komt er een feesie, WAAR? WAAR? WAAR?
heb dorst, en lust ook wel een toosie.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  dinsdag 16 mei 2000 @ 22:40:00 #4
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_263899
quote:
op 05-16-2000 om 10:32 PM schreef Arjuno het volgende:
Ai Squeek, dat wist je natuurlijk nog niet, maar als jij trouwt dan komen wij Fokkers massaal naar je bruiloft

Dan gaan we het vast de hele avond over de Bussers hebben, want dat is namelijk hetgeen waar wij gezamelijk over kunnen praten.
(tenzij we dan nog niet gillend gek zijn geworden)

never play games........
pi_263900
Dat was ook de eerste keer dat ik een vaag gevoel van meelij voelde voor de
bussagiers, die werden maar mooi voor het blok gezet door die vraag, zou wel
eerlijk maar ook nogal bot zijn geweest als ze op dat moment nee zouden hebben
gezegd, maar je zag ze denken.....
Het zegt veel over het stelletje dat gaat trouwen zullen we maar denken!
  dinsdag 16 mei 2000 @ 23:46:00 #6
2705 cynix
is verdwaald
pi_263901
Een feest is geen feest als er geen ex-bussagier is geweest!
Staat natuurlijk wel garant voor een hoop pers. Misschien wil de bruid of bruidegom graag 'iets doen in de media'.

Ook ex-BB-ers zijn overigens te huur, 10 mille voor 2 uurtjes lachen met Ruudje.
Snijdt-ie ook de taart nog aan!

pi_263902
Ben binnenkort ook wel aan een feessie toe.
Echter, ik kom alleen als het Fokdameskoor (jullie weten allamaal wie ik daar mee bedoel. Niet dan?) 186 keer bossie rode rozen voor me zingt.
pi_263903
He !! Tante Bep ik heb het topicje in een stoffig hoekje teruggevonden. Joooo!!! Komt ie misschien nog van pas.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')