abonnement Unibet Coolblue
pi_263885
quote:
op 05-17-2000 om 02:29 PM schreef hannus het volgende:
<snip>
Begrijp me goed; als Iwan iets doet wat niet door de beugel kan zal ik zijn acties zeker niet tot in het oneindige verdedigen. Deze actie was echter met feiten verdedigbaar en daarom kon ik het even niet laten om te reageren!

Gegroet,
hannus


Hannus,
niettegenstaande mijn bovenstaande post en oproep tot compassie,
moet me wel even van het hart de vraag:
hoe gaan jullie om met evt. reacties op Iwan's klaarblijkelijke harteloze gedrag tegen dieren (met name kleine: insecten) zoals gefilmd in de laatste weken ?

Bij mij persoonlijk heeft hij op zo'n moment nl. geheel 'afgedaan' - ongeacht wie of wat daar weer zijn/haar commentaar op heeft.

Begrijp me goed, ik weet dat zulk (onbewust) wreed gedrag veel voorkomt bij kinderen, maar als ik het bij volwassenen/adolescenten nóg zie, vind ik het een stuitend gebrek aan ontwikkeling/beschaving/opvoeding.
Ook dàt is weer niet geheel aan Iwan zelf te verwijten zul je zeggen. Ik zou hem er alleen in een persoonlijke ontmoeting meteen op aanspreken.

pi_263886
Hé 'Dierenvriend' ben je er weer.
Je hebt gelijk. Veel erger is dat SBS dit nog uitzendt, als zijnde volkomen normaal.
OOK hierdoor zien wij weer met wat voor zieke geesten wij te maken hebben. "bewegende beelden"? Melk uit. Kannie schele wazze doen
  donderdag 18 mei 2000 @ 23:16:00 #28
3050 hannus
says hi ...
pi_263887
quote:
op 05-18-2000 om 01:26 AM schreef Moor het volgende:
Hannus,
niettegenstaande mijn bovenstaande post en oproep tot compassie,
moet me wel even van het hart de vraag:
hoe gaan jullie om met evt. reacties op Iwan's klaarblijkelijke harteloze gedrag tegen dieren (met name kleine: insecten) zoals gefilmd in de laatste weken ?

Bij mij persoonlijk heeft hij op zo'n moment nl. geheel 'afgedaan' - ongeacht wie of wat daar weer zijn/haar commentaar op heeft.

Begrijp me goed, ik weet dat zulk (onbewust) wreed gedrag veel voorkomt bij kinderen, maar als ik het bij volwassenen/adolescenten nóg zie, vind ik het een stuitend gebrek aan ontwikkeling/beschaving/opvoeding.
Ook dàt is weer niet geheel aan Iwan zelf te verwijten zul je zeggen. Ik zou hem er alleen in een persoonlijke ontmoeting meteen op aanspreken.


Moor, ik ga nu bij jou geen punten scoren ben ik bang .... ben namelijk zelf net zo'n lul die eerst de vlieg doodmept alvorens ik na ga denken (als ik er al over na zou denken). Op het forum van de Iwan-fanclub las ik ook enkele, zeer verontwaardigde, berichtjes over Iwan die met het grootste gemak een leger meikevers uitroeide. Nu ik er door jou toe gedwongen wordt om over dit onderwerp na te denken moet ik bekennen dat ik je het antwoord schuldig moet blijven. Als je Iwan er op aan zou spreken zou hij ook beduusd reageren. Ik weet dat het in zijn geval niet aan z'n opvoeding ligt (bij mij wel ). Iwan's ouders zijn natuurliefhebbers bij uitstek. Het zal dus inderdaad eerder een gebrek aan ontwikkeling en/of beschaving zijn. Ik wou dat ik een excuus voor dit gedrag voor handen had maar dit is helaas niet het geval dus pleit ik ons 'schuldig' en hoop dat de rechter ons, tijdelijk ontoerekeningsvatbaar zal verklaren. Ik zal zelf in het vervolg echter wel degelijk nadenken voordat ik de 'bug' vermoord!

sommiche passahiers drijven wel euns over!
pi_263888
Heb diep in mezelf altijd wel geweten dat ik ergens volkomen FOUT ben ....

Wegmeppen die wespen, neerzetten dat mieren-lokdoosje, Ouwe Goudse in die val!

Lieve dierenvrienden, het lukt me gewoon niet om me aan mijn evolutionaire geschiedenis te onttrekken. Ik walg van die bio-industrie maar eet even zo vrolijk twee maal weeks vlees. En die beesten, lieve vrienden, die hebben een partijtje geleden hoor!

Quenda, mochten er bezwaren zijn tegen de aanwezigheid van een persoon als mij op dit forum, tja, dan moet het maar ... doe maar weg mijn account

p.s. ik kan er héus niks aan doen hoor

The trick is to keep breathing
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')