abonnement Unibet Coolblue
  Boks-Chick woensdag 28 april 2010 @ 20:59:31 #1
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_80819218
Ik plaats deze oproep voor een hele goede vriendin van mij. Zij en haar man zoeken een liefdevol huis voor hun twee fantastisch toffe ragdolls. Ben je daar zelf naar op zoek, ken je iemand die ze wil hebben, gratis en voor niets? Laat het hier weten! N.B.: Mijn vriendin heeft dagelijks contact met de fokker van Minos en Dushi, voor het geval zij iemand tegenkomt die ze zou willen, daar zij ook graag wil dat ze goed terecht komen.

Ik laat vanaf hier mijn vriendin zelf haar relaas doen:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Naam huisdier: Minos
Soort: Kat
Ras: Ragdoll
Leeftijd: 5 jaar
Dierenpaspoort beschikbaar: ja
Gechipt: ja
Gesteriliseerd/Gecastreerd: gecastreerd
Datum laatste inenting (indien noodzakelijk): oktober 2008
Datum laatste dierenartsbezoek: oktober 2008
Reden laatste dierenartsbezoek: chippen
Aard van het beestje:: Schuw. Hecht niet snel aan mensen en blijft bij vreemden graag op afstand. Voor ons is het een lieve teddybeer die graag even een knuffel komt halen. Voelt zich 's avonds naast ons op de bank al op zijn rug liggend het beste.
Omgang met kinderen: Minos wenst geen omgang met kinderen. Deze zijn te wild. Hij gaat angstig miauwen als hij in het nauw gedreven wordt, maar zal nooit zijn nagels gebruiken of zelf maar blazen.
Bekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig): wordt snel te zwaar
Volgt het dier een speciaal dieet?: Ja, Hill's R/D Prescription diet, brokjes. Tweemaal per dag een bodempje.
Hoe ben je zelf aan het dier gekomen?: via de fokker in Goes, gekocht als kitten
Waarom word er afstand gedaan van het dier?: Hij geeft zelf al aan dat hij niet kan wennen aan kinderen. Zodra we thuis zijn zit hij of bovenin de krabpaal of boven op de boekenkast. Buiten in de afgeschermde tuin als onze dochter binnen speelt.
Verdere dingen: Minos heeft een stamboom. Zijn volledige naam is: Anaphista's Meka Rama. De kleur is: seal-point bicolour.

Foto Minos:


Naam huisdier: Dushi
Soort: kat
Ras: Ragdoll
Leeftijd: 5 jaar
Dierenpaspoort beschikbaar: ja
Gechipt: ja
Gesteriliseerd/Gecastreerd: gecastreerd
Datum laatste inenting (indien noodzakelijk): oktober 2008
Datum laatste dierenartsbezoek: oktober 2008
Reden laatste dierenartsbezoek: chippen
Aard van het beestje:: nieuwsgierig. Iedereen kan hem wel aaien. Hij praat veel. Bietst en springt op het aanrecht.
Omgang met kinderen: Laat veel toe, gaat miauwen als hij iets niet leuk vindt. Zal nooit zijn nagels gebruiken. Wil niet dat kleine kinderen hem aaien, die doen te wild.
Bekende gezondheidsproblemen (indien aanwezig): tandsteen
Volgt het dier een speciaal dieet?: ja, Hill's Science Plan lever/kip, per dag 156gram
Hoe ben je zelf aan het dier gekomen?: via de fokker in Goes, gekocht als kitten
Waarom word er afstand gedaan van het dier?: Hij is véél te lief. Laat teveel toe en heeft dus veel te verduren van onze dochter. Kleine kinderen zijn gewoon niet zijn ding. Zou hij eens zijn nagels goed gebruiken, dan leert onze dochter hier meer van dan alle straf die ze van ons krijgt.
Verdere dingen: Dushi heeft een stamboom. Zijn volledige naam is: Anaphista's Azul Miwa. De kleur is: seal-point bicolour.

Foto Dushi:


Onze jongens zijn broertjes en komen uit een nest van drie, geboren op 8 augustus 2004.
Ze hebben teveel wit in hun vacht, welke door een wit-gen komt bij de moeder. Hierdoor zullen ze geen shows winnen, wat wij verre van belangrijk vinden.
Ook heeft Dushi een masker die iets te laag valt. Dit maakt hem voor ons uniek.
Minos (=Griekse koning) is onze grapjas. Je kunt erg om 'm lachen. Zijn 'Raggieflop' is een giller.
Dushi is een pittig ding, die je graag overhaalt om hem een plakje kipfilet te geven.
Ze eten geen snoepjes. Vinden kattenkruid geweldig en krijgen zo af en toe gekookte biefstuk, tonijn of inderdaad een plakje kipfilet.
Soms eet Dushi te snel en dan geeft hij over. Hij krijgt ook regelmatig haarbalpasta.
Minos heeft hier totaal geen last van. Hij heeft aanleg snel te zwaar te worden en zal de laatste kruimel uit Dushi's bakje likken.
Dushi zal nooit bij Minos bietsen, want hij walgt van brokjes.

Onze katten schrikken van andere katten en als reactie daarop vallen ze elkaar aan.
Ook zijn ze geen honden gewend.

Wij zouden het fijn vinden als ze nog in een afgeschermde tuin rond zouden kunnen lopen en ze moeten van ons sowieso samen blijven.
Voor ons is het belangrijk dat ze in een huisje komen zonder kinderen en dat ze de volle aandacht krijgen die ze verdienen.

Ze zullen vreselijk gemist worden. Ook door onze dochter die nog steeds denkt dat een miauwende kat het net als zij enorm naar zijn zin heeft.

Graag zien wij een toegewijde liefhebber die zegt ze een rustige ouwe dag te geven.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ken Minos en Dushi zelf, heb meerdere vakanties op hen gepast. Ik vind het twee geweldige katten! Dushi is inderdaad veel aanhankelijker dan Minos, maar heb je Minos zijn vertrouwen, dan zit het helemaal goed! Ik heb dat mogen ervaren op de volgende (enigzins komische) wijze.

Midden in de zomer, bloedje warm en benauwd. Minos en Dushi zijn in de (afgeschermde) tuin. Ikzelf zit binnen achter de laptop. In ene, vanuit het niets, begint het kneiterhard te onweren met gigantisch veel regen en kabaal en flitsen. Een echte kustonweer. De deur naar de tuin was ook dichtgevlogen. Dus ik ren naar de deur, doe hem open en roep de katten. Dushi komt gelijk uit de tunnel (zo'n kruipdoor-tunnel die midden in de tuin lag) gekropen en het huis in gerent. Van Minos echter geen teken! Dus ik loop de tuin in, bang dat hij van schrik uit de tuin is geklommen. Ik zie hem echter in de tunnel zitten en loop daarheen om hem er uit te halen. Hij sprong zowat in mijn armen om hem te kunnen helpen! Dus ik naar binnen met hem en sindsdien week hij haast niet meer van mijn zijde

Minos en Dushi zijn momenteel woonachtig in Wassenaar. Ze kunnen opgehaald worden, maar ook gebracht, geen enkel probleem. En als je wil kan je er deze krabpaal bij krijgen tegen een hele minimale vergoeding:



Ik hoop écht dat wij iemand hier gelukkig kunnen maken met deze twee schatten

Vragen staan vrij, ik antwoord op vanalles!

[ Bericht 0% gewijzigd door BrandX op 28-04-2010 21:24:32 ]
lolwut
  Boks-Chick woensdag 28 april 2010 @ 21:04:52 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_80819467
nog een foto van beiden

lolwut
  woensdag 28 april 2010 @ 21:09:09 #3
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_80819659
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:04 schreef BrandX het volgende:
nog een foto van beiden

[ afbeelding ]
Sjee, wat een prachtige katten. Succes.
Leef en Laten Leven
  woensdag 28 april 2010 @ 21:17:50 #4
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_80820109
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:09 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Sjee, wat een prachtige katten. Succes.
Dat dus. Daar moet wel goed plekje voor te vinden zijn.
  woensdag 28 april 2010 @ 21:18:54 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80820162
Die vinden zo een nieuw huis.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Boks-Chick woensdag 28 april 2010 @ 21:24:16 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_80820422
De fokker van Minos en Dushi is overigens geen broodfokker, dit is de website van de fokker: http://www.anaphista.nl/home.php

babyfoto van Minos en Dushi van deze site:

lolwut
pi_80820681
Prachtige katten!
pi_80820845
Wow zeg, wat een beesten Ik hoop dat ze gauw een nieuw (t)huis vinden
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 april 2010 @ 21:34:22 #9
163650 Greys
pi_80820921
Echte beauties!
Zo te lezen zijn ze inderdaad beter af in een huis zonder kinderen.
Ik hoop dat ze een heel goed huis gaan vinden en dat je vriendin nog regelmatig contact zal onderhouden met het nieuwe baasje om te volgen hoe het met ze gaat
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 28 april 2010 @ 21:43:48 #10
277627 Seven.
We are Borg.
pi_80821436
En hoe oud is dochterlief?
Resistance is futile.
  Boks-Chick woensdag 28 april 2010 @ 21:48:52 #11
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_80821703
quote:
Op woensdag 28 april 2010 21:43 schreef Seven. het volgende:
En hoe oud is dochterlief?
Nu ruim 2. Ze wordt in augustus 3. En ze is een echte vrolijke wildebras van een meid.

Het probleem is dus, dat dochterlief de katten fantastisch vindt en achter ze aan zit (helemaal nu ze goed kan lopen/rennen). En hoezeer de ouders haar ook straffen dat niet te doen, als ma en pa wegkijken is het toch leuk. Dochterlief denkt namelijk dat de poezels het ook leuk vinden, omdat die gaan mauwen.
Ze doen verder helemaal niets (naja, hoog en droog zitten dan). Als ze nou een keer de nagels uit zouden gooien, zou dochterlief ondervinden dat de poezels het heul niet tof vinden allemaal.

Maar ook als er andere kinderen over de vloer komen, het is gewoon te druk voor de jongens. Helemaal voor minos dus. Al die chaotische drukte die gepaard kan gaan met kinderen, kan minos gewoon niet zo goed tegen.

Gewone drukte, van visite bijvoorbeeld, is overigens totaal geen probleem. In het slechtste geval zal minos op een afstandje zitten kijken wat er allemaal gaande is, want hij vind het stiekem heel gezellig

[ Bericht 1% gewijzigd door BrandX op 28-04-2010 22:26:07 ]
lolwut
pi_80828878
Wat een prachtbeesten.
Ik zit aan mijn tax,met 5 katten.
Hier een link.
http://www.kittentekoop.nl
Herplaatsing
Ik hoop dat zij een goed tehuis vinden.

[ Bericht 37% gewijzigd door senesta op 29-04-2010 09:35:13 ]
  Boks-Chick donderdag 29 april 2010 @ 06:57:43 #13
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_80830953
quote:
Op donderdag 29 april 2010 00:29 schreef vronie het volgende:
-weg-
je mag hier dieren niet te koop aanbieden, en al helemaal mijn topic niet kapen

edit: dit is gewoon spam overigens, dus ik haal je post leeg.
lolwut
pi_80831480
Tvp.
pi_80832539
wat een prachtbeesten!
Hoop dat ze snel een rustig, fijn nieuw huisje vinden.
  Moderator donderdag 29 april 2010 @ 09:37:38 #16
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_80832763
quote:
Op donderdag 29 april 2010 06:57 schreef BrandX het volgende:

[..]

je mag hier dieren niet te koop aanbieden, en al helemaal mijn topic niet kapen

edit: dit is gewoon spam overigens, dus ik haal je post leeg.
Ze had een verkeerd linkje gepost maar ook aangepast al

Kittentekoop.nl is een bemiddelingssite ontstaan omdat mensen/fokkers hun dieren niet op marktplaats wilden zetten. Hier kunnen fokkers hun kittens voorstellen en ook kunnen er (voornamelijk ras)katten ter adoptie worden aangeboden, er word echt veel gekeken.

Dus ik heb het linkje even terug gezet

Maar eigenlijk hoop ik stiekem dat ze bij een FOK!ker terecht komen zodat we ze nog een poosje hier kunnen volgen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator donderdag 29 april 2010 @ 09:41:52 #17
155227 crew  Guppy
dus
pi_80832889
Wat een mooie katten! Ik hoop dat je snel iets vind
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_80838758
Kunnen ze ook goed alleen (/samen) zijn overdag? Ivm werken overdag?

En hoe zijn ze met meubels (voornamelijk banken en stoelen)?
  Boks-Chick donderdag 29 april 2010 @ 13:48:27 #19
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_80840998
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:34 schreef Anne het volgende:
Kunnen ze ook goed alleen (/samen) zijn overdag? Ivm werken overdag?

En hoe zijn ze met meubels (voornamelijk banken en stoelen)?
Ze kunnen perfect de hele dag alleen zijn. Mijn vriendin en haar man werken gewoon overdag, ze gaan meestal tussen half 8 en 8 al op pad, en zijn dan tussen 5 en 6 pas thuis. Wel vinden ze het dan heerlijk om wat aandacht te krijgen

Ze laten alles helemaal heel in huis. Zijn absoluut geen slopers. Ze hebben thuis bijvoorbeeld een leren bankstel staan, die staat daar al vanaf dat Minos en Dushi kitten zijn, nooit problemen gehad.
lolwut
  Boks-Chick donderdag 29 april 2010 @ 13:48:53 #20
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_80841017
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:37 schreef senesta het volgende:

[..]

Ze had een verkeerd linkje gepost maar ook aangepast al

Kittentekoop.nl is een bemiddelingssite ontstaan omdat mensen/fokkers hun dieren niet op marktplaats wilden zetten. Hier kunnen fokkers hun kittens voorstellen en ook kunnen er (voornamelijk ras)katten ter adoptie worden aangeboden, er word echt veel gekeken.

Dus ik heb het linkje even terug gezet

Maar eigenlijk hoop ik stiekem dat ze bij een FOK!ker terecht komen zodat we ze nog een poosje hier kunnen volgen
ohw, ok
lolwut
pi_80841976
En is het een vereiste om de tuin daadwerkelijk helemaal katdicht te maken?
Ook als het een rustige buurt betreft?

Er lopen hier wel heel veel katten, daar zullen ze toch aan moeten wennen. Maar als ze nog nooit uit een tuin zijn geweest, denk ik ook niet dat ze dat heel erg snel zullen doen? En zo wel, dan kunnen ze inderdaad andere katten tegenkomen.

In de nacht zou ik ze sowieso binnen houden trouwens, anders maak ik mij ongerust .
  Moderator donderdag 29 april 2010 @ 14:19:52 #22
155227 crew  Guppy
dus
pi_80842111
Een ren zou een optie kunnen zijn, Anne? Zie ook --> Hoe de kat zo veilig mogelijk naar buiten kan
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 29 april 2010 @ 14:20:58 #23
163650 Greys
pi_80842153
Een ren bevalt mij hier in elk geval echt perfect! En dat is de ren die in dat topic genoemd staat
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Boks-Chick donderdag 29 april 2010 @ 14:40:21 #24
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_80842814
quote:
Op donderdag 29 april 2010 14:15 schreef Anne het volgende:
En is het een vereiste om de tuin daadwerkelijk helemaal katdicht te maken?
Ook als het een rustige buurt betreft?

Er lopen hier wel heel veel katten, daar zullen ze toch aan moeten wennen. Maar als ze nog nooit uit een tuin zijn geweest, denk ik ook niet dat ze dat heel erg snel zullen doen? En zo wel, dan kunnen ze inderdaad andere katten tegenkomen.

In de nacht zou ik ze sowieso binnen houden trouwens, anders maak ik mij ongerust .
Naja, ze zijn een afgeschermde tuin gewend. Qua afmeting gemiddeld. De angst zit hem vooral in dat de katten op de openbare weg terecht zouden kunnen komen, en dat is iets wat ze helemaal niet kennen.
lolwut
pi_80843517
Schitterende katten, die vinden vast snel een goed tehhuis
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_80844410
Wat een mooie poezels.
Hopelijk vinden ze snel een blijvend huisje
pi_80845684
quote:
Op donderdag 29 april 2010 14:40 schreef BrandX het volgende:

[..]

Naja, ze zijn een afgeschermde tuin gewend. Qua afmeting gemiddeld. De angst zit hem vooral in dat de katten op de openbare weg terecht zouden kunnen komen, en dat is iets wat ze helemaal niet kennen.
Dit is mijn tuin in ieder geval:

http://www.woneninweeze.n(...)010/04/schutting.jpg
http://www.woneninweeze.n(...)tting-betonpalen.jpg

Er staat dus wel een schutting, maar daar kunnen ze eventueel overheen (en op dit moment nog onderdoor).
En daarachter is in ieder geval geen openbare weg, die zit namelijk aan de voorkant van het huis. En dat is eigenlijk een weg waar alleen mensen komen als ze hier dus ook wonen, dus het is rustig.

Maar is het sowieso niet gewoon een kwestie van wennen voor ze?
Hetzelfde als een nieuw huis + omgeving + mensen?
  Boks-Chick donderdag 29 april 2010 @ 16:48:14 #28
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_80847659
quote:
Op donderdag 29 april 2010 15:57 schreef Anne het volgende:

[..]

Dit is mijn tuin in ieder geval:

http://www.woneninweeze.n(...)010/04/schutting.jpg
http://www.woneninweeze.n(...)tting-betonpalen.jpg

Er staat dus wel een schutting, maar daar kunnen ze eventueel overheen (en op dit moment nog onderdoor).
En daarachter is in ieder geval geen openbare weg, die zit namelijk aan de voorkant van het huis. En dat is eigenlijk een weg waar alleen mensen komen als ze hier dus ook wonen, dus het is rustig.

Maar is het sowieso niet gewoon een kwestie van wennen voor ze?
Hetzelfde als een nieuw huis + omgeving + mensen?
Oh maar dat ziet er goed uit! Mijn vrienden hebben ook alleen een hoge schutting om hun tuin heen, daar gaan ze nooit over heen!

Voor de zekerheid zal ik je post even naar hun mailen, kan ze even kijken.

Wow Anne, lijkt me supertof!
lolwut
  Moderator donderdag 29 april 2010 @ 16:53:13 #29
155227 crew  Guppy
dus
pi_80847867
En anders zou je nog zoiets kunnen doen:

[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Boks-Chick donderdag 29 april 2010 @ 16:57:06 #30
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_80848061
Anne, ik heb even gebeld met ze, vanavond kijken ze even naar je foto's van de tuin .
lolwut
pi_80850637
Oke, maar ik wil wel dat ze weten dat ze eventueel wel de tuin uit kunnen.

Een ren is btw geen optie.
Een ren niet vast aan het huis zie ik niet zitten, want dan kunnen ze er alleen in als we thuis zijn en een ren aan het huis vast maken gaat niet.


Ik wil er trouwens zelf ook nog even grondig over nadenken!
  Boks-Chick donderdag 29 april 2010 @ 18:41:47 #32
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_80851000
quote:
Op donderdag 29 april 2010 18:25 schreef Anne het volgende:
Oke, maar ik wil wel dat ze weten dat ze eventueel wel de tuin uit kunnen.

Een ren is btw geen optie.
Een ren niet vast aan het huis zie ik niet zitten, want dan kunnen ze er alleen in als we thuis zijn en een ren aan het huis vast maken gaat niet.


Ik wil er trouwens zelf ook nog even grondig over nadenken!
Snap ik Niets overhaasten
lolwut
  Boks-Chick donderdag 29 april 2010 @ 19:53:21 #33
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_80853335
Ik kreeg per mail reactie op de posts hier van mijn vriendin:

------------------------------------------------------------------
leuke reactie's!

Ze zijn ook heel mooi en zachtaardig. Vandaar dat buiten op straat lopen vervelend voor ze is.
In een confrontatie verliezen ze het en incasseren ze alles. Ik denk zelf ook niet dat ze behoefte hebben om weg te lopen. Soms krijgen ze bij ons in de voortuin ineens een kans en dan glippen ze ook weer naar binnen.

Op de foto van de achtertuin kun je zien dat de schutting niet veel verschilt. Bij ons zit er een hardhouten plank onder en daarmee is de hoogte zo'n twee meter.
Wat belangrijker is, ze weten niet wat er daarna volgt. Dus zullen ze de sprong niet maken.
Van de andere kant komen er wel katten voorbij, maar als die onze jongens zien springen ze nooit de tuin in.

Verder lijkt alles me wel OK. De tuin is zeker groot en wat ze gewoon het leukst vinden is het loeren op vogeltjes of nog beter, domme duiven!! Soms landt er eentje in de tuin die dan vervolgens schrikt van twee paar verbaasde kattenogen die zeggen: "jij bent dom!".

Hoop dat ze een goed huis vinden, maar laat iedereen maar goed de tijd nemen om vragen te stellen.
Het zijn geen slopers inderdaad, wel hebben ze een krabpaal nodig da's duidelijk.

Ik wil ook echt even benadrukken dat je wakker gemaakt wordt voor eten en dat je je keuken liever afgeschermd hebt, zodat Dushi niet op een aanrecht kan springen. Het tijdstip van wakker worden is wellicht variabel, maar wij zijn nu elke ochtend om zes uur wakker.


----------------------------------------------------------------------
lolwut
pi_80853679
Hehe, dat wakker worden gemaakt en in de keuken geen eten laten staan herken ik wel van mijn ouderlijk huis.
pi_80912362
Wat een lieverds hopelijk vinden ze snel een leuk huisje
♥ scars make us who we are ♥
pi_80980611
8 mei gaan we ze ophalen. Erg spannend!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 mei 2010 @ 20:04:48 #37
163650 Greys
pi_80980816
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:59 schreef Anne het volgende:
8 mei gaan we ze ophalen. Erg spannend!
Oh wat een geweldig nieuws! Leuk en inderdaad spannend!
Hou ons op de hoogte! Krijgen ze een eigen topic in F&F? Ah?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Boks-Chick maandag 3 mei 2010 @ 20:10:35 #38
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_80981073
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:59 schreef Anne het volgende:
8 mei gaan we ze ophalen. Erg spannend!

Wat ontzettend tof Gefeliciteerd met jullie schatten, want dat zijn ze

En wat jammer tegelijkertijd, ik ga ze ook missen
lolwut
  Boks-Chick maandag 3 mei 2010 @ 20:11:02 #39
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_80981094
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh wat een geweldig nieuws! Leuk en inderdaad spannend!
Hou ons op de hoogte! Krijgen ze een eigen topic in F&F? Ah?
Oeh ja, ah?
lolwut
pi_80985501
Ah ja oeh.
pi_80985933
Dat was dus een ja hè .
  Moderator dinsdag 4 mei 2010 @ 09:01:54 #42
155227 crew  Guppy
dus
pi_80996650
Wat cool Anne
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 4 mei 2010 @ 09:45:25 #43
163650 Greys
pi_80997574
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:54 schreef Anne het volgende:
Dat was dus een ja hè .


Hoe gaan jullie het aanpakken met de tuin, gewoon er aan laten wennen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:05:22 #44
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_80998084
Ik kom weer binnen op het juiste moment Wat leuk! Gefeliciteerd Anne met de poezenbeesten
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_80998104
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:45 schreef Greys het volgende:

[..]



Hoe gaan jullie het aanpakken met de tuin, gewoon er aan laten wennen?
Weet ik nog niet.. . In het begin sowieso nog even niet naar buiten, dus misschien dat we dan nog tijd hebben om iets te regelen/maken. Maar heel de tuin afzetten gaan we niet doen nee. Maar als ik het goed heb begrepen zijn het sowieso niet zo'n over-de-schutting-springers. Dus dan komt dat wel goed.
  Boks-Chick dinsdag 4 mei 2010 @ 11:20:13 #46
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81000428
KLopt, dat zijn ze inderdaad niet
Als ze al ergens heen rennen is het onder de stoel of het huis in

Maar in het begin even lekker binnen houden is inderdaad het verstandigste, kunnen ze even goed wennen aan hun nieuwe huis en hun nieuwe baasjes
lolwut
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:20:59 #47
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_81002716
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:20:39 #48
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_81004737
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:25:08 #49
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_81004920
Wauw

Tof Anne

Krijgen ze nog wel even een spoedcursus Duits offe
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:29:31 #50
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_81005093
Wat goed
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_81091435
tvp
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:29:10 #52
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_81092466
Wat een mooie Poezekindjes.
Gefeliciteerd Anne!
  Boks-Chick zaterdag 8 mei 2010 @ 07:09:49 #53
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81168495
Vandaag de spannende dag... Succes met ophalen Anne, ik weet zeker dat je ze gelijk tof vind
lolwut
pi_81168656
Thanks BrandX!

Wel een beetje balen, volgens mij ben ik een beetje ziek. Maarja, gewoon gaan!
  Boks-Chick zaterdag 8 mei 2010 @ 08:10:35 #55
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81168697
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 08:04 schreef Anne het volgende:
Thanks BrandX!

Wel een beetje balen, volgens mij ben ik een beetje ziek. Maarja, gewoon gaan!
Oeh sterkte dan! Tis best een lange rit. Nemen jullie de krabpaal trouwens ook?
lolwut
pi_81168700
. Als het gaat passen!

Wel fijn dat ze dan iets hebben wat ze al kennen, zeg maar.
  Boks-Chick zaterdag 8 mei 2010 @ 08:13:07 #57
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81168713
Ja precies
Ik ben zooooo benieuwd hoe jullie het gaan vinden, hoe zij het gaan vinden en hoe het allemaal gaat!
Geef mijn oppaspoezelss maar een extra dikke knuf
lolwut
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 mei 2010 @ 09:59:41 #58
163650 Greys
pi_81169563
Veel succes Anne! Hou ons op de hoogte en hoop dat je je strakjes weer beter voelt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81169594
Vandaag Beterschap en veel succes vandaag!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator zaterdag 8 mei 2010 @ 10:19:56 #60
155227 crew  Guppy
dus
pi_81169824
Ooh, je gaat je vast weer beter voelen door die twee mooierds
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 8 mei 2010 @ 10:38:22 #61
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_81170111
Spannend hoor, vandaag
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_81174211
We rijden nu net weg.

Ik vond het toch wel erg om de twee mee te nemen, voelt als afpakken.

Ze zitten nu een beetje angstig om zich heen te kijken, maar zijn wel heel rustig.
  Moderator zaterdag 8 mei 2010 @ 13:13:40 #63
155227 crew  Guppy
dus
pi_81174522
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:03 schreef Anne het volgende:
We rijden nu net weg.

Ik vond het toch wel erg om de twee mee te nemen, voelt als afpakken.

Ze zitten nu een beetje angstig om zich heen te kijken, maar zijn wel heel rustig.
Kan me voorstellen... Maar ze gaan het vast heel fijn hebben bij jullie
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Boks-Chick zaterdag 8 mei 2010 @ 13:18:46 #64
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81174692
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:03 schreef Anne het volgende:
We rijden nu net weg.

Ik vond het toch wel erg om de twee mee te nemen, voelt als afpakken.

Ze zitten nu een beetje angstig om zich heen te kijken, maar zijn wel heel rustig.
Je weet niet hoe vreselijk blij ik ben dat ze vertrouwd terecht komen.

zit stiekum te huilen hier, ga ze missen gvd
lolwut
  Moderator zaterdag 8 mei 2010 @ 13:41:59 #65
155227 crew  Guppy
dus
pi_81175436
Misschien mag je wel eens langskomen, als je in de buurt van Weeze bent voor BrandX
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_81175793
tuurlijk mag dat!
  Boks-Chick zaterdag 8 mei 2010 @ 14:00:02 #67
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81175989
wie weet, als ik eens in de buurt ben.

Thanks
lolwut
  zaterdag 8 mei 2010 @ 14:02:07 #68
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_81176049
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  zaterdag 8 mei 2010 @ 14:15:17 #69
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_81176390
Ooohh, je hebt ze al
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_81176892
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:18 schreef BrandX het volgende:


zit stiekum te huilen hier, ga ze missen gvd

Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_81178146
Ik ben thuis. Ze hebben eigenlijk de hele weg gelegen en misschien zelfs geslapen.

Nu liggen ze hier nog angstig in de bench te kijken. Ze durven er nog niet uit.
Dus ik laat ze nog maar even met rust .
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 mei 2010 @ 15:17:36 #72
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_81178196
Daarvoor heb je dat huis dus gebouwd Veel plezier met je nieuwe huisgenootjes
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_81178488
Thanks .

Dushi is al op de verken-toer.
  Moderator zaterdag 8 mei 2010 @ 15:30:00 #74
155227 crew  Guppy
dus
pi_81178562
Ooh, dat komt wel goed dus
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Boks-Chick zaterdag 8 mei 2010 @ 15:31:19 #75
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81178600
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 15:27 schreef Anne het volgende:
Thanks .

Dushi is al op de verken-toer.
Oeh spannend!
lolwut
pi_81182152
Nu de krabpaal binnen staat (ik kon hem niet tillen ), heb ik ze daar maar even ingezet.
Toch iets vertrouwds.

Dushi komt er af en toe even uit (zoals nu) om een klein stukje de kamer in te lopen, maar gaat af en toe toch weer terug en veilig naar de krabpaal.

  Boks-Chick zaterdag 8 mei 2010 @ 17:22:29 #77
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81182203
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:21 schreef Anne het volgende:
Nu de krabpaal binnen staat (ik kon hem niet tillen ), heb ik ze daar maar even ingezet.
Toch iets vertrouwds.

Dushi komt er af en toe even uit (zoals nu) om een klein stukje de kamer in te lopen, maar gaat af en toe toch weer terug en veilig naar de krabpaal.

[ afbeelding ]
_!
Tja complete shock voor ze natuurlijk, ze zijn als kitten direct bij mijn vrienden gekomen, en zijn nooit verhuisd.
Maar ze liggen er tof bij
En Dushi is dapper
lolwut
pi_81183497

Moooooooooooooi!
TT change???
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator zaterdag 8 mei 2010 @ 18:01:48 #79
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_81183632
Wat een prachtige krabpaal ook

Wat spannend Anne!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_81183680
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:01 schreef senesta het volgende:
Wat een prachtige krabpaal ook

Wat spannend Anne!
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 17:58 schreef tombolafan het volgende:

TT change???
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_81183719
Och wat zijn ze toch mooi, ik hoop dat ze snel wennen
En wat een krabpaal, wowsers
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_81184242
Anne! Wat leuk! * verder lezen gaat
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_81211340
Wtf .

Ik zei net voor de gein "zit" tegen Dushi. En toen ging ie nog zitten ook. Maar ik dacht "neh, toeval".
Daarna zei ik om te testen/voor de grap "af" en toen ging ie liggen.

Is dit aangeleerd BrandX ?
  Boks-Chick zondag 9 mei 2010 @ 14:08:48 #84
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81211415
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:06 schreef Anne het volgende:
Wtf .

Ik zei net voor de gein "zit" tegen Dushi. En toen ging ie nog zitten ook. Maar ik dacht "neh, toeval".
Daarna zei ik om te testen/voor de grap "af" en toen ging ie liggen.

Is dit aangeleerd BrandX ?
geen idee!
Hoewel van dat 'zit' heb ik geloof ik wel eens gehoord, maar weet niet zeker
Ik zou zeggen, probeer nog een paar keer uit

Hoe gaat het verder met ze? Hebben ze al gegeten? lopen ze al rond enzo?
lolwut
pi_81211489
Gisteren wilde ze niks eten (zelfs geen kipfilet), dus ik heb het eten laten staan vannacht.
En één bakje was leeg.

Dushi loopt gewoon rond ja (af en toe nog even verstopt achter het gordijn) en zit ook continu bij me op schoot.
Minos durft nog niet goed.
  Boks-Chick zondag 9 mei 2010 @ 14:13:42 #86
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81211615
Naar verwachting dus

Minos zal paar daagjes nodig hebben voordat die wat gaat wennen. Grote kans dat hij vannacht wel al een beetje heeft rondgewandeld. En hij zal zich vanzelf optrekken aan Dushi
lolwut
pi_81211826
Ja, je hebt gelijk. Minos ligt nu samen met Dushi onder de tafel hier.
Minos wil wel bij ons zitten, maar ook weer niet zeg maar .
  Moderator zondag 9 mei 2010 @ 15:21:34 #88
155227 crew  Guppy
dus
pi_81214024
wat klinkt het allemaal schattig zeg!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_81261329
Zo, ik vind het allemaal wel erg goed gaan .

Ze hebben net gegeten waar ik bij was , Minos huppelt nu ook vrolijk rond en wil er ook graag bij zitten.

Dushi ligt op dit moment onder de kleine tafel te snurken (we hebben daar 2 mandjes neergelegd, want ze kropen dus eerst elke keer achter het gordijn, nu dus onder de tafel):



En Minos zit naar het bakkie voer van Dushi te staren en te wachten tot ik eens opzout :



Het enige waar ze nog voor wegrennen, is als we de trap afkomen of gewoon de deur openmaken. Zodra ze merken dat er niks aan de hand is komen ze ook meteen weer tevoorschijn, maar ze schieten dus wel even achter het gordijn of de bank of onder de tafel.
pi_81261414
Dushi heeft gisteren trouwens ook kennis gemaakt met de buurkatten. Die huppelen nou eenmaal vaak rond in onze tuin en gisteren kwam er dus even eentje snuffelen bij het raam.



En dat vond Dushi blijkbaar erg interessant, want hij heeft er de rest van de middag gezeten .
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 mei 2010 @ 18:16:09 #91
163650 Greys
pi_81261423
Wauw, dat gaat echt heel voorspoedig Anne!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81261466
Wat een mooierds
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_81261496
Ja! Had ik niet verwacht. Vooral met Minos niet, maar die ligt nu ook naast me op de grond te kroelen.
  Boks-Chick maandag 10 mei 2010 @ 18:46:52 #94
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81262687
Wat ontzettend heerlijk om te horen!

ik kreeg net nog een emailtje van de exen
quote:
Anne kan de onderkant van de schutting tijdelijk met een rolletje kippengaas afsluiten.
Daaroverheen wat plastic en dan een laagje zand. Kippengaas zet je een beetje vast met tentharingen.
Dan hoeven ze niet te wachten, totdat de grond samen met de buren opgehoogd is.
Wachten is wel het beste, zo weet je zeker dat hun tuin niet hoger komt te liggen. Dan heb je geen kans dat regenwater bij hun in de tuin terecht komt.

onze dochter - en ik ook wel - hebben de ergste schok overleefd. Mijn man heeft nu vooral veel lol met de kat van de buren. Da's een Ragdoll die buiten loopt. Charlie is zo gek als een deur en zit regelmatig een klein stukje onderin de kinderwagen.

Ben blij dat het steeds beter gaat met ze. Ze draaien wel bij en zoeken de aandacht zo wel op.
Enne..... nee, we hebben ze geen kunstjes geleerd!

Laat ze ze maar een dikke knuffel geven.
Minos een paar flinke klopjes op zijn rug (voor de staart). Ook met een klein borsteltje rond zijn sik is favoriet.
lolwut
  maandag 10 mei 2010 @ 19:00:14 #95
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_81263301
Applaus!

Ik ben blij dat ze goed terecht zijn gekomen! Mijn kat is een kruising heilige birmaan/ragdoll en die zou ik ook niet zomaar aan iedereen overhandigen, want het zijn zulke mooie katten
pi_81467616
We hebben toch inderdaad maar niet gewacht op de buren . Alleen geen kippengaas! Maar betonnen bandjes:



In eerste instantie durven ze nog niet:



Maar Dushi laat niet lang op zich wachten:



Hij heeft zelfs nog even op de duifjes zitten jagen (ik heb ze dus ook maar even een belletje om gedaan, want de duifjes hier zijn nogal vrek en dom) en heeft de buurt ook even laten horen dat ie er is (mèeeeeowwww x100).

Minos durfde niet (maar is uiteindelijk ook even buiten geweest de garage was ook interessant):

  Boks-Chick zaterdag 15 mei 2010 @ 20:31:27 #97
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_81467659
Geweldig! En wat een goede oplossing!
Ze zien er super uit Anne, ze voelen zich al aardig thuis geloof ik
lolwut
  vrijdag 28 mei 2010 @ 19:28:09 #98
246614 KingsCrown
The opposite of Faith is Fear!
pi_82034268
Met een beetje geluk nemen wij binnenkort ook 2 Ragdolls over...!

Zondagmiddag gaan we ze voor het eerst bekijken/kennis maken.

Nu zag ik jullie geweldige krabpaal/boom, waar hebben jullie die gekocht/hoe duur was ie?
Ben er benieuwd!

Thx!
  Moderator vrijdag 28 mei 2010 @ 19:52:03 #99
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82035268
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:28 schreef KingsCrown het volgende:
Met een beetje geluk nemen wij binnenkort ook 2 Ragdolls over...!

Zondagmiddag gaan we ze voor het eerst bekijken/kennis maken.

Nu zag ik jullie geweldige krabpaal/boom, waar hebben jullie die gekocht/hoe duur was ie?
Ben er benieuwd!

Thx!
Zit je?

Volgens mij is het deze: http://www.catpalace.nl/index2_nl.htm
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 28 mei 2010 @ 19:56:38 #100
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_82035417
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:52 schreef senesta het volgende:

[..]

Zit je?

Volgens mij is het deze: http://www.catpalace.nl/index2_nl.htm
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Boks-Chick vrijdag 28 mei 2010 @ 20:04:49 #101
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_82035688
Het was idd een hele duure naar ik mij herinner En volgens mij hebben ze toen zo'n basismodel gekocht, en zelf nog losse onderdelen eraan. Hij kwam bij hun thuis bijna tot aan het plafond, was dus ruim 2 meter hoog.

De hoge modellen op die pagina hebben allemaal zo'n huisje, dat zit niet op die van Minos en Dushi, daarom vermoed ik de losse onderdelen op het basismodel.

Als je wil kan ik het wel voor je navragen?
lolwut
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:08:04 #102
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_82035820
Ik zag een paal van ¤535 of zo
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator vrijdag 28 mei 2010 @ 20:08:11 #103
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82035823
Als je kijkt bij groot in het menu en dan e2.x en e4.x dan heb je ook het halfronde huisje Ik dacht dat dat hem was
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:08:56 #104
246614 KingsCrown
The opposite of Faith is Fear!
pi_82035853
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:52 schreef senesta het volgende:

[..]

Zit je?

Volgens mij is het deze: http://www.catpalace.nl/index2_nl.htm
Ik zit! Wel gaaf zeg, beter dan cheapass ding van de intratuin

Ik zag nog een leuke oplossing voor de kattebak!





Geniaal toch!
  Boks-Chick vrijdag 28 mei 2010 @ 20:09:39 #105
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_82035890
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:08 schreef senesta het volgende:
Als je kijkt bij groot in het menu en dan e2.x en e4.x dan heb je ook het halfronde huisje Ik dacht dat dat hem was
Oeh zo ver had ik nog niet gekeken. Die e4x lijkt er idd wel heel erg op! Die zou hem zo kunnen zijn.
lolwut
  Boks-Chick vrijdag 28 mei 2010 @ 20:10:43 #106
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_82035929
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:08 schreef KingsCrown het volgende:

[..]

Ik zit! Wel gaaf zeg, beter dan cheapass ding van de intratuin

Ik zag nog een leuke oplossing voor de kattebak!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Geniaal toch!
Behalve dan dat wanneer de katten gaan 'graven', en dat doen ze, al die grind door de gaten heen door je badkamer heen ligt

En het lijkt me op een gegeven moment best vies worden, helemaal als eentje een keer de diarree heeft Lijkt me haast onmogelijk goed schoonhouden

Maar het ziet er wel mooier uit dan een gewone kattenbak idd
lolwut
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:14:56 #107
246614 KingsCrown
The opposite of Faith is Fear!
pi_82036091
Nog een leuk idee!



pi_82046898
Deze is het volgens mij btw:

http://www.catpalace.nl/e4x_nl.htm

Alleen de hoogte tussen het bovenste stuk en daaronder lijkt hier wat dichter op elkaar te zitten.
  Boks-Chick vrijdag 28 mei 2010 @ 23:41:26 #109
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_82046927
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 23:40 schreef Anne het volgende:
Deze is het volgens mij btw:

http://www.catpalace.nl/e4x_nl.htm

Alleen de hoogte tussen het bovenste stuk en daaronder lijkt hier wat dichter op elkaar te zitten.
Ah goed onthouden dus
lolwut
  zaterdag 29 mei 2010 @ 00:00:12 #110
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_82047811
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 23:40 schreef Anne het volgende:
Deze is het volgens mij btw:

http://www.catpalace.nl/e4x_nl.htm

Alleen de hoogte tussen het bovenste stuk en daaronder lijkt hier wat dichter op elkaar te zitten.


Staat daar nou 685 ¤ ??

Ik knutsel een halve kamer vol voor de helft
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 29 mei 2010 @ 11:27:00 #111
246614 KingsCrown
The opposite of Faith is Fear!
pi_82055756
Ik had deze gespot:


185,- EUR

http://www.catpalace.nl/index2_nl.htm
pi_82056100
Wat leuk dat het de poezen zo goed vergaat.

Over die krabpalen (en dit is echt geen spampost): kijk eens bij Zooplus. Daar hebben ze prima palen voor minder dan de helft van de prijs van Cat palace. Ik heb er hier eentje staan van 170cm hoog, die wordt uitgewoond door drie katten en na een half jaar is er nog niks van beschadiging te merken. Buiten de normale gebruikssporen natuurlijk.

Edit: Mijn krabpaal. Hij is zelfs 188 cm! En dat voor minder dan 70 euro en gratis bezorgen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 29 mei 2010 @ 12:02:19 #113
246614 KingsCrown
The opposite of Faith is Fear!
pi_82056488
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 11:45 schreef Cat22 het volgende:
Wat leuk dat het de poezen zo goed vergaat.

Over die krabpalen (en dit is echt geen spampost): kijk eens bij Zooplus. Daar hebben ze prima palen voor minder dan de helft van de prijs van Cat palace. Ik heb er hier eentje staan van 170cm hoog, die wordt uitgewoond door drie katten en na een half jaar is er nog niks van beschadiging te merken. Buiten de normale gebruikssporen natuurlijk.

Edit: Mijn krabpaal. Hij is zelfs 188 cm! En dat voor minder dan 70 euro en gratis bezorgen.
Dat is een Top Tip!


Maar 40,- EUR
pi_82056617
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 12:02 schreef KingsCrown het volgende:

[..]

Dat is een Top Tip!
[ afbeelding ]

Maar 40,- EUR
Harstikke leuk toch? Ik ben er gaan shoppen na een tip hier op fok en ga er nooit meer weg, gisteren nog een bestelling gedaan. Feliway is daar 4 euro goedkoper dan in de dierenwinkel en dat geldt voor zowat alle produkten.

En nu houd ik erover op, dit is een Minos&Dushi topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 29-05-2010 12:18:32 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_82119519
Zal ik dan maar even een fotospammetje doen?















Een paar dingetjes op een rij die me even snel te binnen schieten:
- Minos trekt wat meer naar Tim toe.
- Dushi trekt wat meer naar mij toe.
- Dushi luistert dan ook niet naar Tim.
- Dushi ligt graag lepeltje-lepeltje op de bank.
- De krabpaal is nog steeds favoriet bij Minos (om in te slapen vooral, helemaal bovenin, op zijn rug, met de pootjes buiten boord). Ligt trouwens ook graag languit, plat op zijn buik, op de bank (heeft het warm denk ik?).
- De mandjes zijn gelukkig ook favoriet, bij beide (zie foto's!).
- De bank om aan te hangen is jammer genoeg ook favoriet (moet ik ze toch gaan afleren).
- Minos lust trouwens álles, dus ook kattensnoepjes.
- Een dag de tuin niet in geweest, is een dag niet geleefd geloof ik. Jammer genoeg is onze tuin één grote zand-bende. Ons huis tegenwoordig dus ook, maar dat nemen we voor lief.

.
  Boks-Chick zondag 30 mei 2010 @ 21:47:37 #116
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_82119737
Wat liggen ze er geweldig, prinsheerlijk en gelukkig bij!
Dat van de bank schrik ik wel een beetje van
Komt wellicht omdat ze een leren bank gewend zijn, en jullie stoffen bank aan hun krabpaal doet denken
lolwut
  zondag 30 mei 2010 @ 21:49:02 #117
285351 dalaiblama
too much bla
pi_82119815
Wat een fotogenieke ultralounge poezen zeg. Ze luiwammessen wel heel vakkundig en blijven er maar goed uit zien
Zouden ze stiekem een zakspiegeltje in hun vacht hebben om zichzelf te fatsoeneren voor elke foto?
  zondag 30 mei 2010 @ 21:51:50 #118
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_82120009
Oh Anne, wat gaat het super!
En wat liggen ze er lekker bij
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 30 mei 2010 @ 21:54:09 #119
163650 Greys
pi_82120222
Wat een prachtig stel is het toch!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_82120342
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:47 schreef BrandX het volgende:
Wat liggen ze er geweldig, prinsheerlijk en gelukkig bij!
Dat van de bank schrik ik wel een beetje van
Komt wellicht omdat ze een leren bank gewend zijn, en jullie stoffen bank aan hun krabpaal doet denken
Ik denk inderdaad ook dat het komt doordat het van stof is . Het is vooral Dushi die het doet hoor.
En volgens mij doet ie het om aandacht te trekken. (en dat werkt )
pi_82120424
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
Wat een prachtig stel is het toch!
+1!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 30 mei 2010 @ 21:58:07 #122
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_82120594
Wat zien ze er tevreden uit

Tip voor krabpalen: ebay.de
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_82120632
Wat fijn dat het zo goed gaat En wat zijn ze toch mooi zeg, heb echt die foto's herhaaldelijk bekeken, wat een plaatjes
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Boks-Chick zondag 30 mei 2010 @ 22:01:50 #124
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_82120936
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:55 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad ook dat het komt doordat het van stof is . Het is vooral Dushi die het doet hoor.
En volgens mij doet ie het om aandacht te trekken. (en dat werkt )
\
Ik heb net even een linkje naar mijn vrienden gestuurd van je fotopost.
lolwut
  Boks-Chick vrijdag 11 juni 2010 @ 20:39:48 #126
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_82682918
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:38 schreef Anne het volgende:
Ze worden zelfs getwitterd:
http://twitter.com/NightSmk/status/15943923642
lolwut
pi_82685654
Wat een leuk topic dit
En ik ben echt geen kattenmens maar wat zijn dit een snoepies
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_83016202
Na een konijntje: Help? Klein konijntje..
had Minos gisteren ook nog ff een vogeltje te pakken. Weer een doosje in en de garage in.

Nu heb ik op dat doosje nog een best zware doos gelegd, zodat het beestje niet ineens kan wegvliegen.
En vanochtend ga ik kijken, is het doosje leeg. En de zware doos stond er nog op. Like wtf?

Minos was in ieder geval de hele avond sjago omdat ie niet meer naar buiten mocht.
En vanochtend hadden Minos en Dushi behoorlijke ruzie. Of om het voorval van gisteravond, of om de buurkat, die stiekem zat te gluren vanachter de schutting. Ik hoef ze in ieder geval niet meer te kammen, gezien het haar wat buiten ligt .
pi_83218007
Charming:



En de voorkant is nog debieler icm de achterkant:



.

En Dushi is eigenlijk bijna niet meer buiten, dus deze is uniek:

  Boks-Chick woensdag 23 juni 2010 @ 22:22:33 #130
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_83219114
die foto's
lolwut
pi_84954618
*zucht*

Ik word een (klein) beetje gestoord (of eigenlijk krijg ik er slechte zin van) van Dushi. Die loopt de hele dag zo 'jengelend' (lijkt echt net een baby en zoals misschien bekend is wil ik geen baby's of kinderen) te mauwen.
Nu bijvoorbeeld zit ie weer op de gang (oh, hij verplaatst zichzelf nét naar boven) de hele boel bij elkaar te mauwen. En dan niet eventjes, nee, gewoon úúúúren achter elkaar, aan één stuk door. En het enige waarmee ik het kan stoppen, is om op de bank te gaan zitten en het beessie op schoot te nemen.

Maar ik kan dus niet de godganse dag op de bank hangen met hem op mijn schoot .
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:46:14 #132
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84955469
Het is een kat, je hebt geen keuze, aaien zul je
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:46:37 #133
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_84955485
Och, hij is gewoon graag bij je O+

Dodge is hier ook zo'n klepper, miauwen en prrrrt geluidjes alom :D
Maar is dat sinds kort of altijd al zo? Anders is er misschien wel iets met hem?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_84956397
Het is hier (ik weet natuurlijk niet hoe het voorheen was) altijd al wel een béétje geweest.
Maar sinds ze hier helemaal los gaan is het erger geworden.

Ze hebben trouwens tegenwoordig af en toe ook ruzie met elkaar, om de bank :').
En dan gaat het om deze bank:



Waar je makkelijk 20 katten kwijt kunt, bij wijze van.

Maar goed, Minos neemt inderdaad behoorlijk wat bank in beslag en volgens die 2 is de bank dus echt veel te klein voor ze, want ze moeten zelfs op en over elkaar gaan liggen :{w.















Nou ligt Dushi eindelijk te slapen O+. Nu moet ik dus niet naar de keuken, gang, boven of buiten lopen, want dan begint het weer. Ook hoop ik dat er even niemand thuis komt.

*geniet van de rust*
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:10:43 #135
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84956444
Goeie combinatie langharige katten en een stoffen bank. Geniet van het ongeschonden uiterlijk zolang het kan :+
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_84956498
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:10 schreef Klonk het volgende:
Goeie combinatie langharige katten en een stoffen bank. Geniet van het ongeschonden uiterlijk zolang het kan :+
Ze mogen het, omdat de bank het inderdaad al begeven heeft :').

Ik kan ook heel lang naar die eerste foto staren, waar ie nog hagelnieuw was. Zucht O+.
pi_84956544
:') :D.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:14:10 #138
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84956595
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:11 schreef Anne het volgende:

[..]


Ze mogen het, omdat de bank het inderdaad al begeven heeft :').
:')

Wij kochten eerst altijd via de kringloop een cheap ass bank en dan een grand foulard eroverheen, tot we een jaar geleden niets leuks konden vinden maar wel een nieuwe bank nodig hadden.

Dus wij naar de IKEA, mooie bank uitgezocht, bak geld achtergelaten aan de kassa, en als ik zie hoe dat ding er nu uitzie weet ik zeker dat ik nooit meer een nieuwe bank koop zolang ik 4 poezen heb :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:15:13 #139
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_84956636
En dan hebben ze door het hele huis 4 krabpalen staan, van groot tot klein, maar de bovenkant van de bank is veel fijner om je nagels te scherpen...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:15:20 #140
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_84956642
:D Het is inderdaad geen ideale combi :P

Maar zo samen op die bank, ik vind het echt een briljant stel _O-
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_84956719
Ja. De krabpaal. Die wordt hier inderdaad ook helemaal niet meer gebruikt! (om in te liggen dus)
Misschien in de winter weer? Al betwijfel ik het..
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:17:40 #142
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_84956772
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:16 schreef Anne het volgende:
Ja. De krabpaal. Die wordt hier inderdaad ook helemaal niet meer gebruikt!
Misschien in de winter weer? Al betwijfel ik het..
En ze hebben nog wel zo'n mooie :o

Hier word graag en veel gebruik gemaakt van de krabpalen :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_84956826
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:17 schreef senesta het volgende:

[..]



En ze hebben nog wel zo'n mooie :o

Hier word graag en veel gebruik gemaakt van de krabpalen :Y
Hier in het begin door Minos heel veel :Y.
Maar ik geloof dat ie zich nu echt helemaal op zijn gemak voelt en daarom de krabpaal niet meer gebruikt.
pi_85572976




:P.
  zondag 22 augustus 2010 @ 16:07:16 #145
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_85573063
Wat is het toch een prachtig stel O+

En meubels in huis is sowieso onhandig met katten, eiks moet je gewoon wat lege bierkratten neerzetten :+ :')
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Boks-Chick zondag 22 augustus 2010 @ 16:45:42 #146
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_85574117
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:04 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

:P.
O+ wat een heerlijke kiekjes!
lolwut
pi_85575242
Het lijkt nu wel alleen alsof ze de gehele dag op de bank hangen. Maar da's dus niet zo hè :') !
  Boks-Chick zondag 22 augustus 2010 @ 18:01:53 #148
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_85576211
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:27 schreef Anne het volgende:
Het lijkt nu wel alleen alsof ze de gehele dag op de bank hangen. Maar da's dus niet zo hè :') !
pfff, geloof er niets van :{w
lolwut
pi_85584663
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:27 schreef Anne het volgende:
Het lijkt nu wel alleen alsof ze de gehele dag op de bank hangen. Maar da's dus niet zo hè :') !
Dat denk je maar omdat je waarschijnlijk niet de hele dag thuis bent maar ondertussen ;).
pi_104449514
Er is al 450 dagen niet in dit topic gepost.

Het is denk ik inderdaad eens tijd voor een kleine update en sommigen van jullie vragen zich misschien wel af wat er nou eigenlijk met deze 2 monsters is gebeurd en waar ze zijn.

Ergens eind vorig jaar heb ik mijn spullen gepakt en ben ik samen met de poezzels vertrokken uit het grote huis met de grote tuin en ben ik in het huis van mijn broer gaan wonen dat toevallig tijdelijk leeg stond. Een huis met gelukkig ook een tuin en omheining en een huis met al een bewoonster, namelijk Moppie, een al wat oudere 'buitenpoes'. Minos heeft menig poging gewaagd er vriendjes mee te worden, maar Dushi gooide nogal wat roet in het eten wat dat betreft. Dushi heeft daar ook nog geleerd om over de omheining heen te klimmen (waarschijnlijk afgekeken van Moppie).

Sinds 1 oktober ben ik verhuisd naar een klein (42 m2) appartement samen met vriendlief en de poezzels, met helaas, geen tuin en geen balkon. Flink wennen, vooral voor Minos, aangezien hij echt van buiten en de frisse lucht kan genieten en hij dit nu moet missen. De oplossing:



Minos laat duidelijk weten dat ie dit heerlijk vindt, door op de leuning van de bank te zitten en naar het kozijn te staren, als in "sesam, open u". Ook liggen ze nog steeds saampjes lekker tegen elkaar op de bank (als deze niet bezet is) en ook de krabpaal (die ze in het vorige huis even hebben moeten missen) is weer favoriet:



Stofzuigen is een echte hel voor ze :D :o. Voorheen hadden ze een heel huis om zich in te kunnen verstoppen. Tegenwoordig hebben ze maar één ruimte (slaapkamer is verboden) en tja, ook daar moet gestofzuigd worden.

Anyway, ze hebben dus al aardig wat verhuizingen meegemaakt in korte tijd en dit is ook zeker de laatste niet, gezien ook dit weer een tijdelijk verblijf voor ons allemaal is.
Maar ze houden zich er prima onder en daarom ben ik best een beetje trots op ze O+.
pi_104452988
Nog een foto ter verduidelijking van de eerste:



:P.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 november 2011 @ 21:29:42 #152
163650 Greys
pi_104453390
Er is idd veel met ze (en je!) gebeurd zeg, dus geheel terecht trots op de pluizebollen! :D O+

Die genietende smoeltjes op die bovenste foto van je vorige post zijn goud.
En ben je niet bang dat er eentje straks een keer naar beneden springt? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 16 november 2011 @ 21:32:25 #153
155227 crew  Guppy
dus
pi_104453564
Pfoeh, wat Greys zegt, eigenlijk! Maar wat zien ze er goed uit :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_104454425
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:29 schreef Greys het volgende:
Er is idd veel met ze (en je!) gebeurd zeg, dus geheel terecht trots op de pluizebollen! :D O+

Die genietende smoeltjes op die bovenste foto van je vorige post zijn goud.
En ben je niet bang dat er eentje straks een keer naar beneden springt? :D
Sounddragon blijft er meestal braaf bij als ie het raam open gooit volgens mij, ik daarentegen ben laatst gewoon gaan afwassen (op de gang) en heb ze hun gang laten gaan. Het is redelijk hoog, dus ik denk niet dat ze zullen springen. De enige die het héél misschien zou doen is Dushi, maar Dushi is er ook weer zo eentje die ons in de gaten houdt en graag is waar wij zijn. Dus net zoals toen ik ging afwassen, liep meneer ook gewoon rond in de gang, waar ik dus was. Over Minos maak ik mij totaal niet druk. Da's een echte goedzak :P !

Edit: Ze trekken trouwens wel wat bekijks als ze daar met zijn tweetjes zitten :D.
We zitten aan een behoorlijk drukke weg.
pi_118948932

Volgens mij wil ie mij iets vertellen B-).
  woensdag 7 november 2012 @ 23:47:41 #156
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_118963517
:D O+
Wat een prachtig beest :Y
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_122587680
*skupje*

Volgens mij, zo te lezen, had ik het nog niet eerder verteld:

Maar sinds een jaar of 2-3 kucht Dushi z'n longen uit z'n lijfje. Het werd steeds erger en ging vooral gepaard met het uitspugen van zijn eten. Niet echt geweldig als je weet dat ie 'maar' 4 kg weegt en nogal de slankste is.

We hebben hem uiteindelijk op aanraden van de dierenarts eens een tablet prednisolon gegeven. Dat ging helemaal fout; hij werd behoorlijk ziek en was een zielig, klein en slap propje die zichzelf onder spuugde (en liet zich zonder zich maar ook een beetje te verzetten wassen).
Uiteraard meteen gestopt, met de dierenarts gebeld en die gaf aan dat het eigenlijk niet door de prednisolon kon komen. En daarom hebben we toen ie weer wat aan de betere hand was nog eens een halve tablet gegeven en dat pakte gelukkig al een stuk beter uit.

Sinds 2 maanden werken de tabletten jammer genoeg ook niet meer; dus weer terug naar de dierenarts. Ik moet even opzoeken hoe 't spul ook alweer heet, maar hij krijgt tegenwoordig zo om de 6 weken ongeveer een injectie. De eerste twee zijn gezet door de dierenarts en de komende injecties gaan we gewoon zelf zetten.

Leuk dingetje: Elke keer probeert de dierenarts naar zijn longen te luisteren. Maar het motortje (prrrr) van Dushi loopt aardig goed waardoor het elke keer maar niet wil lukken :') wat we ook proberen. Hij is absoluut niet vies van aandacht, in welke vorm dan ook.
  Moderator donderdag 7 februari 2013 @ 10:29:48 #158
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_122587799
Naw, lief O+

Maar heeft hij dan een soort van astma of zo?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_122588015
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:29 schreef senesta het volgende:
Naw, lief O+

Maar heeft hij dan een soort van astma of zo?
Chronische bronchitis denken ze aan :Y.
Ik moet wel zeggen dat ze geen afwijkingen van de longen of luchtwegen op röntgenfoto's hebben kunnen vinden, dus het is volgens mij wel een beetje 'gissen'.
  Boks-Chick donderdag 7 februari 2013 @ 11:02:04 #160
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_122588575
quote:
3s.gif Op donderdag 7 februari 2013 10:26 schreef Anne het volgende:

Leuk dingetje: Elke keer probeert de dierenarts naar zijn longen te luisteren. Maar het motortje (prrrr) van Dushi loopt aardig goed waardoor het elke keer maar niet wil lukken :') wat we ook proberen. Hij is absoluut niet vies van aandacht, in welke vorm dan ook.
O+!

Tof dat je een update geeft trouwens ^O^ Hopelijk slaan de prikken goed aan.
lolwut
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:34:00 #161
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_126227623
quote:
» Er is al 89 dagen niet in dit topic gepost.
Effe wat aan doen;

Ragdoll's zijn heel makkelijk; als je ruimte tekort hebt kun je ze zelfs stapelen.





Sorry voor de foonpics, maar toen ik de camera pakte was het natuurlijk ineens tijd om op te staan ;(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 mei 2013 @ 18:44:00 #162
163650 Greys
pi_126227974
:D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 8 mei 2013 @ 18:45:52 #163
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_126228051
_O-
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_126229782
Hihi *; .
  woensdag 8 mei 2013 @ 19:25:42 #165
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_126229988
Waar is zn hurr
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 8 mei 2013 @ 20:00:02 #166
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_126231914
Aaaaaw O+ :D
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Boks-Chick woensdag 8 mei 2013 @ 20:30:05 #167
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_126233523
quote:
14s.gif Op woensdag 8 mei 2013 18:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Effe wat aan doen;

Ragdoll's zijn heel makkelijk; als je ruimte tekort hebt kun je ze zelfs stapelen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sorry voor de foonpics, maar toen ik de camera pakte was het natuurlijk ineens tijd om op te staan ;(
*;
lolwut
  woensdag 8 mei 2013 @ 21:49:06 #168
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_126238211
quote:
11s.gif Op woensdag 8 mei 2013 19:25 schreef Harajuku. het volgende:
Waar is zn hurr
hebben we verkocht, de stofzuiger raakte overspannen :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_126372899
Vandaag waren de rollen omgedraaid. Minos bovenop Dushi:





En in de doos liggen ze eigenlijk altijd te kroelen, zoals bijvoorbeeld op deze manier:



Hebben ze van hun baasjes :P *; .
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:49:25 #170
403520 Sway-
La vie est belle
pi_126673420
quote:
12s.gif Op zondag 12 mei 2013 00:41 schreef Anne het volgende:
Vandaag waren de rollen omgedraaid. Minos bovenop Dushi:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En in de doos liggen ze eigenlijk altijd te kroelen, zoals bijvoorbeeld op deze manier:

[ afbeelding ]

Hebben ze van hun baasjes :P *; .
Die laatste foto O+ Heerlijk
pi_126675840
Hoi

Ik las je stukje, ik heb zelf ook ragdolls gehad en had destijds ook 1 die altijd maar aan kwakkelde, bij hem konden ze ook niet veel bijzonders vinden, maar als je nagaat dat dit ras is ontstaan uit een zwangere kat die een ongeluk heeft gehad, zet ik toch wel eens mijn twijfels bij de genenpool.
Ik kan je wel aanraden hou hun gebit goed in de gaten, ze staan erom bekend tandvlees problemen te hebben.
Verder zijn het heerlijke knuffelkatten, heb je echt een leuk duo aan
pi_126947396
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 14:56 schreef LittleLady het volgende:
Hoi

Ik las je stukje, ik heb zelf ook ragdolls gehad en had destijds ook 1 die altijd maar aan kwakkelde, bij hem konden ze ook niet veel bijzonders vinden, maar als je nagaat dat dit ras is ontstaan uit een zwangere kat die een ongeluk heeft gehad, zet ik toch wel eens mijn twijfels bij de genenpool.
Ik kan je wel aanraden hou hun gebit goed in de gaten, ze staan erom bekend tandvlees problemen te hebben.
Verder zijn het heerlijke knuffelkatten, heb je echt een leuk duo aan
Thanks voor je reactie :) (en sorry voor mijn late reactie).
Tandvleesproblemen hebben ze nog niet gehad en ze werden/worden elk jaar netjes gecheckt. Wel is Minos al eens onder het mes geweest voor het verwijderen van een kies die uit elkaar dreigde te vallen. Zijn gebit ziet er eigenlijk het mooist/schoonst uit, maar is blijkbaar toch het slechtst van de twee.

Wat ons nu trouwens opvalt is dat Dushi's haar niet meer aangroeit, of het gaat zo langzaam dat het bijna niet te zien is. Denk dat het komt door de spuiten die hij krijgt, daar zou het immuunsysteem ook een klap van krijgen namelijk, dus dat zal allemaal wel met elkaar te maken hebben.

Minos heeft zijn langere manen alweer bijna terug en Dushi is nog kaaltjes (is hierboven op de foto's ook te zien).
pi_126947864
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:39 schreef Anne het volgende:

[..]

Thanks voor je reactie :) (en sorry voor mijn late reactie).
Tandvleesproblemen hebben ze nog niet gehad en ze werden/worden elk jaar netjes gecheckt. Wel is Minos al eens onder het mes geweest voor het verwijderen van een kies die uit elkaar dreigde te vallen. Zijn gebit ziet er eigenlijk het mooist/schoonst uit, maar is blijkbaar toch het slechtst van de twee.

Wat ons nu trouwens opvalt is dat Dushi's haar niet meer aangroeit, of het gaat zo langzaam dat het bijna niet te zien is. Denk dat het komt door de spuiten die hij krijgt, daar zou het immuunsysteem ook een klap van krijgen namelijk, dus dat zal allemaal wel met elkaar te maken hebben.

Minos heeft zijn langere manen alweer bijna terug en Dushi is nog kaaltjes (is hierboven op de foto's ook te zien).
Geef hem gewoon van die fijngestampte biergisttabletjes door zijn natvoer, dat geeft altijd wel een boost.
Ik geef dat momenteel ook aan de katten gezien ze allemaal zo vreemd in de vacht zitten door het rare weer
pi_126948179
Ik vind het niet erg dat zijn haar niet groeit hoor ;) maar het zegt wel wat over de spuitjes die hij krijgt..
pi_127019382
Dat past wél!



  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 13:05:57 #176
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127019432
:D Lief! Wat een verschil in haarlengte he? :o
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_127019519
Yeah :o ! Het groeit bij Dushi alleen op zijn buik en op zijn borst een beetje. Voor de rest ziet ie er precies nog uit als toen ie van de kapster af kwam. Je ziet de 'strookjes' van het scheren nog zitten.
pi_127019606
Ik vind trouwens dat Minos echt steeds mooiere kleuren heeft en krijgt na elke scheerbeurt O+.
Van dat donkergrijze en lichtgrijze door elkaar.
  zondag 26 mei 2013 @ 13:10:29 #179
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127019660
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:09 schreef Anne het volgende:
Ik vind trouwens dat Minos echt steeds mooiere kleuren heeft en krijgt na elke scheerbeurt O+.
Van dat donkergrijze en lichtgrijze door elkaar.
Net als de baas :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 13:10:31 #180
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127019663
Ik vind het prachtige katten en mooie kleuren inderdaad :Y Laten ze het scheren ook een beetje toe?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_127019728
quote:
11s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Net als de baas :')
:D. Ik zeg niks, dan heb ik 't weer gedaan B-).
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:10 schreef senesta het volgende:
Ik vind het prachtige katten en mooie kleuren inderdaad :Y Laten ze het scheren ook een beetje toe?
Ja, makkie! Volgens mij vinden die twee alles goed, als ze maar aandacht krijgen :').

(Net als de baas..?)

Edit: Alhoewel, ik heb Dushi één keer met strontchagrijnige zin weg gebracht. Ik had haar ook al gewaarschuwd en toen was ie inderdaad wat minder lief, maar dan is 't nog steeds te doen gelukkig.
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 13:13:06 #182
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127019776
quote:
11s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Net als de baas :')
Mijn man zegt altijd "schat, dat is niet grijs, dat is wolfsgrauw" :D
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_127019807
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:13 schreef senesta het volgende:

[..]

Mijn man zegt altijd "schat, dat is niet grijs, dat is wolfsgrauw" :D
SD noemt 't blond. Zilverblond.
  zondag 26 mei 2013 @ 13:13:52 #184
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127019809
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:12 schreef Anne het volgende:

[..]

:D. Ik zeg niks, dan heb ik 't weer gedaan B-).

Soziewosie ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 13:14:06 #185
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127019817
Dat is wel prettig, dan hoeven ze ook niet onder narcose of in de houtgreep of zo. Ik wil Hummer ook laten scheren maar denk dat die niet zo makkelijk is :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_127019946
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:14 schreef senesta het volgende:
Dat is wel prettig, dan hoeven ze ook niet onder narcose of in de houtgreep of zo. Ik wil Hummer ook laten scheren maar denk dat die niet zo makkelijk is :@
Misschien eerst eens proberen om 'm te laten plukken? Als dat niet lukt uiteindelijk is het niet zo erg.
Als het scheren niet lukt zit je met een kat met één stukkie geschoren bips (of ander lichaamsdeel) :D.
  Moderator zondag 26 mei 2013 @ 13:31:01 #187
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_127020478
Ik wil hem laten scheren omdat hij in deze periode altijd echt in de klit schiet maar kammen niet toe laat. Ik doe al geen poging meer om de klitten eruit te kammen, ik knip ze gewoon weg maar zelfs dat is een drama. Ik denk dat plukken zeker niet gaat lukken maar aan de andere kant, wie weet wat een vreemde kan, misschien is hij dan wat makker ;)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_127020892
Wie weet ja.. die mensen hebben wel hun techniekjes en dingetjes ;).
  zondag 26 mei 2013 @ 15:15:44 #189
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127024497
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:31 schreef senesta het volgende:
Ik wil hem laten scheren omdat hij in deze periode altijd echt in de klit schiet maar kammen niet toe laat. Ik doe al geen poging meer om de klitten eruit te kammen, ik knip ze gewoon weg maar zelfs dat is een drama. Ik denk dat plukken zeker niet gaat lukken maar aan de andere kant, wie weet wat een vreemde kan, misschien is hij dan wat makker ;)
Vaak zijn ze dan wat makkelijker te hanteren, juist omdat het een vreemde is. Veel trimsters willen ook pertinent niet dat de baas erbij is, omdat dat het gedrag beïnvloedt. ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_130209442
Minos is naast het likken van 't regenwater van alle planten ook erg dol op een bepaalde plant uit onze tuin.
(Ja! Ze hebben eindelijk weer een tuin tot hun beschikking *O*! Dit keer blijvend!)

En ik weet niet wat het is en of het kwaad kan. Dus misschien dat men hier weet wat het precies is?
Eerst maar eens een filmpje:


Zoals je ziet doet de kleine vooral Minos na ;). Als Minos aandacht krijgt door middel van een camera op zijn neus, door het eten van een plant; Dan moet Dushi dat ook.

En even een close-up van de plant, aangezien hij in het filmpje niet zo duidelijk meer is:





Iemand die een gokje wil wagen of iemand die het zeker weet :P ?
pi_130209599
Geen plantenkenner, maar google catnip 'ns :D
pi_130209796
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:02 schreef Holyme het volgende:
Geen plantenkenner, maar google catnip 'ns :D
Potverdikkie. Dat het zo simpel zou zijn _O- ! Geen wonder dat ie er zo dol op is :D.
Ik krijg steeds meer het vermoeden dat de vorige bewoners ook katten hadden en het is goed om dat steeds meer bevestigd te krijgen, want dan zal er wel helemaal niks in de tuin staan wat kwaad kan.

Ik zal al te zoeken op dovenetel en lavendel en weet ik veel welke planten ik nog meer heb lopen googlen :').

Thanks :P !
pi_130209902
Haha, geweldig dat je dat zo in de tuin hebt, heb hier nog nergens plantjes gevonden! *denkt terug aan geplante zaadjes die bij opkomst meteen doodgeknuffeld werden ;(
pi_130209974
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 13:14 schreef senesta het volgende:
Dat is wel prettig, dan hoeven ze ook niet onder narcose of in de houtgreep of zo. Ik wil Hummer ook laten scheren maar denk dat die niet zo makkelijk is :@
Al een poging laten wagen, senes?

Minos moet eigenlijk binnenkort weer en ik heb via-via het nummer van een trimster in de buurt ontvangen. Als ze goedkoper is dan waar ik voorheen altijd heen ging, mag de nieuwe het een keertje proberen.
pi_130210039
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:09 schreef Holyme het volgende:
Haha, geweldig dat je dat zo in de tuin hebt, heb hier nog nergens plantjes gevonden! *denkt terug aan geplante zaadjes die bij opkomst meteen doodgeknuffeld werden ;(
We hebben 2 behoorlijke volle bossen op 2 verschillende plekken in de tuin.

Nu moet ik zeggen dat de vorige bewoonster hier minstens een jaar niet meer heeft gewoond (zo lang stond het huis leeg en te koop), dus het heeft ook wel even een tijdje kunnen groeien :P.
Als Minos zo doorgaat met eten, blijft er uiteindelijk ook maar weinig van over ben ik bang :'). Hij vindt voornamelijk de bloemen lekker en die zijn bijna allemaal op.
pi_130212946


Nepeta, oftewel kattekruid, vinden ze idd erg lekker :P
Dat hebben wij ook in onze kattenren!
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
pi_135401013
Ze zijn nog steeds dol op elkaar O+.

pi_135401054
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:19 schreef Anne het volgende:
Ze zijn nog steeds dol op elkaar O+.

[ afbeelding ]
Ow..... O+
Lekker mandje vol pluizenbollen!
  Boks-Chick zondag 12 januari 2014 @ 17:31:23 #199
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_135401496
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:19 schreef Anne het volgende:
Ze zijn nog steeds dol op elkaar O+.

[ afbeelding ]
O+
lolwut
  zondag 12 januari 2014 @ 17:50:31 #200
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_135402245
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:20 schreef Queller het volgende:

[..]

Ow..... O+
Lekker mandje vol pluizenbollen!
de mand die om de voet van de kerstboom stond :+

Aankomende haarballen en plukken; tijd om ze weer kaal te laten harken O-) >:)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zondag 12 januari 2014 @ 20:43:33 #201
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_135410507
Ik vind ze nog steeds superleuk en ben zo blij dat ze bij jullie zijn O+
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_136414077
Ze worden op 8 augustus dit jaar alweer 10!
In mensenjaren is dat zo rond de 56 jaar, maar zo gedragen ze zich dus echt niet.


Ze hebben na dit filmpje trouwens de halve woonkamer verbouwd, aangezien ze (en met name grote lomperik Minos) totaal niet kijken waar ze naartoe springen, waar ze op springen, rennen en rollen.

Maar ach, als zij dat leuk vinden, neem ik de haren en zooi wel voor lief O+.

Een nieuw speeltje doet dus wonderen: http://anne101doelen.blog(...)ers-van-hamelen.html
pi_136424712
Wat leuk dat je dit blijft updaten. Wat zijn het ook enorme knapperds.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator donderdag 6 februari 2014 @ 23:49:34 #204
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_136425109
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef Anne het volgende:
Ze worden op 8 augustus dit jaar alweer 10!
In mensenjaren is dat zo rond de 56 jaar, maar zo gedragen ze zich dus echt niet.


Ze hebben na dit filmpje trouwens de halve woonkamer verbouwd, aangezien ze (en met name grote lomperik Minos) totaal niet kijken waar ze naartoe springen, waar ze op springen, rennen en rollen.

Maar ach, als zij dat leuk vinden, neem ik de haren en zooi wel voor lief O+.

Een nieuw speeltje doet dus wonderen: http://anne101doelen.blog(...)ers-van-hamelen.html
Ah dat is een goede dag om jarig te zijn :D 8-)

Heerlijk stel! O+
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_137102164
Ons 6 wekelijks bezoekje aan de dierenarts zit er weer op en ik ben blij dat die kleine zo makkelijk is.

De bak blijft in de auto wel even dicht (ritje van zo'n 3 minuten), maar eenmaal in de wachtkamer bij de dierenarts gooien we 'm open. Meneer probeert eerst altijd even op schoot te sneaken, maar hij weet ook dat het niet mag en dat 'm dat niet gaat lukken.

De baas (wij) is immers toch echt de baas :P. Ook als we niet thuis zijn.





Daarna vindt ie het allemaal wel goed en koekeloert ie maar wat om zich heen (totaal niet onder de indruk van de andere beestjes, in dit geval een zwikkie honden). Zolang de bak maar open blijft, is het goed. Heel af en toe kijkt ie ons dan nog zielig aan, of komt ie nog even kroelen en mauwt daarbij ook nog even om de aandacht te trekken.



Zodra we dan bij de dierenarts binnenwandelen is het eerste wat we zeggen dat áls de DA wil luisteren, hij dat direct moet doen zodra we de bak weer open gooien. Maar ook dit keer was het weer te laat en liep Dushi zijn motortje alweer, want aandacht.. zou ie het liefst 24/7 hebben.

Afijn! We kunnen er weer wat weekjes tegenaan ^O^ !

Ik schrik wel elke keer weer van de prijs: 2 minuutjes binnen, 40 euro afrekenen. En ik weet dat de spuit zo'n 8 euro kost, aangezien we hem 2x zelf hebben gezet en dus alleen de spuit hebben afgerekend. Da's dus 32 euro voor 2 minuten spreekuur..
pi_137110198
Als je het vaker gegeven hebt en het op een bepaalde frequentie voorkomt, mag je het niet gaan geven als jij denkt dat hij er aan toe is?
En als je het echt niet vertrouwd dan alsnog langsgaan?

Gewoon belangstelling hoor, niet dat je het perse moet doen/ vragen.
pi_137111856
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:30 schreef BlueEyes het volgende:
Als je het vaker gegeven hebt en het op een bepaalde frequentie voorkomt, mag je het niet gaan geven als jij denkt dat hij er aan toe is?
En als je het echt niet vertrouwd dan alsnog langsgaan?

Gewoon belangstelling hoor, niet dat je het perse moet doen/ vragen.
Nee, want ik geef die spuiten het liefst zo min mogelijk en stel het dus ook zo lang mogelijk uit.
De ene keer is dat dus 6 weken, maar het kan ook zomaar 7 of 5 weken zijn. Dus ik ga af op zijn gehoest, dat is voor ons een teken wanneer het weer moet.

Het is ook niet alsof ie dan ineens heel erg ziek is nadat de moderin niet meer werkt. Het is alleen dat hoesten en door dat hoesten kan ie niet altijd zijn eten binnen houden (en hij is al redelijk slank, dus afvallen is helemaal niet gewenst).

Op het hoesten en overgeven na is er eigenlijk niks aan de hand ;).
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:12:30 #208
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_137119891
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:30 schreef BlueEyes het volgende:
Als je het vaker gegeven hebt en het op een bepaalde frequentie voorkomt, mag je het niet gaan geven als jij denkt dat hij er aan toe is?
En als je het echt niet vertrouwd dan alsnog langsgaan?

Gewoon belangstelling hoor, niet dat je het perse moet doen/ vragen.
We zijn eigenlijk gestopt met het zelf zetten van de spuiten omdat hij bij de DA niet in zijn element, en dus makkelijker te handelen is. de DA zet die spuit zonder al te veel gezeik, terwijl het thuis een dik gevecht is, wat niet bevorderlijk is voor beide partijen ;)

We kunnen het zo weer zelf gaan doen. Misschien de volgende maar weer eens proberen; scheelt toch 32¤, best geld voor een consultje 'klein huisdier'.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_137120776
Bedoelde het ook alsin dat 'besparen' van de DA-kosten mits verantwoord natuurlijk.
(bijvoorbeeld ene keer zelf, keer erop met checkup door DA of 2 keer zelf 3e keer DA)
Maar begrijp ook volledig dat het gevecht het ook niet waard is.
Welzijn van poezel staat natuurlijk voorop, maar dat is allang duidelijk in het verhaal! O+
pi_139274981
Kale poezen :P.





Dushi iets minder kaal vanwege het niet zo snel groeien van zijn haar.
pi_139275128
Ze hebben onlangs trouwens onze 'nieuwe' buurt verkend.

De poort in onze tuin stond open zonder dat ik daar erg in had, dus ik liet ze vrolijk naar buiten de tuin in en ben zelf binnen verder gegaan met de was, afwas en meer leuke huishoudelijke klusjes. Toen het eenmaal donker was (minstens een uur later) en ik ze naar binnen wilde halen zag ik dat de poort dus open stond, waardoor mijn hart heel eventjes stil stond ( "Ah neeeeee :o , shit, kutterdekutterdekut! :o " ).

De straat maar ingelopen, niet wetende waar ik moest zoeken en daarnaast ben ik ook nog eens een beetje nachtblind. Uiteindelijk na een kwartier kwam Dushi mij vrolijk tegemoet gehuppeld, die ik direct naar huis heb gebracht (die 2 samen tillen gaat mij niet lukken :X :D ).

En in diezelfde richting ben ik Minos maar gaan zoeken, die op een gegeven moment een achtertuin uit kwam gelopen en snel weg wou rennen toen ie mij zag ( }:| ), 't boefje.
pi_139275169
Wat zijn ze toch verschrikkelijk leuk O+
pi_139319955
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 12:01 schreef Queller het volgende:
Wat zijn ze toch verschrikkelijk leuk O+
Als ik je post kon liken, dan deed ik dat :P.
pi_139321693
quote:
14s.gif Op zondag 27 april 2014 21:24 schreef Anne het volgende:

[..]

Als ik je post kon liken, dan deed ik dat :P.
Ja, gek is dat hè :D Ik raak ook regelmatig in de war ;)

Maar die bovenste foto van de kale katten. Wat een kop _O-

You must love 'em O+
pi_139321749
En dan gewoon 'weglopen' maar helemaal niet weg lopen _O-

Ze hebben het zo getroffen met jullie :Y
pi_139563412
Wij ook met hen hoor O+.

Ze zijn trouwens bijna even groot als ze kaal geschoren zijn. Het enige verschil qua grootte is de bollige buik van Minos:



Wat trouwens eigenlijk irritant is. Minos pikt graag Dushi zijn eten en dus krijgt Dushi altijd in de krabpaal te eten. Minos probeert dan af en toe stiekem de krabpaal in te duiken en aangezien ie het beste naar de zware stem van SD luistert, fluister ik dan ons codewoord "fruitvliegje" en weet SD dat ie even moet brullen. Alleen nu zie ik het verschil bijna niet tussen Minos en Dushi als ze met de rug naar ons toe op de krabpaal klimmen :').

D'n Dushi ligt trouwens vrijwel altijd op de volgende manier op de bank en poef (foto van vóór de scheerbeurt), met een pootje hangend naar voren:



Geen idee waarom.
Maar ik tik 'm wel altijd ff aan en roep dan "Boks, ouwe!" waarna ie mij met een kop aankijkt van "Mkay... weirdo..".

Ze worden 8 augustus alweer 10 jaar trouwens! De tijd vliegt!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 4 mei 2014 @ 21:36:46 #217
163650 Greys
pi_139565148
Boks, ouwe _O- O+

Die foto in dat mandje! Wat een lekkertjes zijn het toch!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 9 mei 2014 @ 13:06:27 #218
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_139737264
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 21:52 schreef Queller het volgende:
En dan gewoon 'weglopen' maar helemaal niet weg lopen _O-

Ze hebben het zo getroffen met jullie :Y
Eergens vorige week was die kleine etterbak weer de deur uit gepiept :( ; 2 keer rammelen met de voerbus in de tuin en hij stond als een geak aan de voordeur te krabbelen _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_139737957
Wat heb je toch een lekker stel O+ En handig dat ze zo op voer reageren dan!
  zondag 11 mei 2014 @ 12:04:47 #220
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_139821657
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 mei 2014 13:26 schreef Holyme het volgende:
Wat heb je toch een lekker stel O+ En handig dat ze zo op voer reageren dan!
Gelukkig wel, dat is met de meeste dieren zo. Brokjes magic :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_144242322
Even weer een fotospam van onze zwabber, Minos.







Dit is nog redelijk normaal voor zijn doen :Y).
  Boks-Chick zaterdag 6 september 2014 @ 16:57:44 #222
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_144242879
^O^

Ik ben echt nog steeds super blij dat jullie ze toendertijd hebben genomen _O_
lolwut
pi_144247723
Dankje! Ik ook ;).

Toen de eerste dag niet, dat weet ik nog wel. Behoorlijk gemengde gevoelens toen. Maar volgens mij, ondanks alles, hebben ze het goed naar hun zin bij mij en inmiddels ook alweer zo'n 4 jaar met SD!
pi_148336278
Met haar:



Zonder haar:

pi_148336664
En ik heb vandaag weer eens de CD met een filmpje tevoorschijn gehaald van toen ze nog kittens waren.
En sommige foto's zijn te leuk om niet te delen O+. Dus bij deze!

















  zondag 4 januari 2015 @ 22:30:21 #226
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148337073
Onderste foto links rechts; vind ik net lijken of ze hem hebben gefopt met een klapsigaar :7 :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Boks-Chick maandag 5 januari 2015 @ 07:32:13 #227
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_148346424
O+ Heerlijk!
lolwut
  maandag 5 januari 2015 @ 23:09:23 #228
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148375448
Wat recenter:

Harig.



Niet harig.



[ Bericht 4% gewijzigd door Sounddragon op 06-01-2015 12:12:30 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_148375986
Kijk eens 4 posts boven je.
pi_148379406
Wat een heerlijke foto's van Minos&Dushi
Maak was plukken geen optie geweest in plaats van scheren ;)
  dinsdag 6 januari 2015 @ 12:12:01 #231
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148384922
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:22 schreef Anne het volgende:
Kijk eens 4 posts boven je.
Goffer }:|

Kijk nog eens? :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_148385008
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Goffer }:|

Kijk nog eens? :+
:P.

Even die foto uitleggen: Wanneer wij aan het koken zijn, mogen de katten de keuken dus niet in.
Dat weten ze en dus liggen ze precies op de scheidingslijn te 'wachten'.

Want zodra wij gaan eten, krijgen ook zij eten.
pi_148385095
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 02:02 schreef vronie het volgende:
Wat een heerlijke foto's van Minos&Dushi
Maak was plukken geen optie geweest in plaats van scheren ;)
Ja en nee, de klitten zaten eigenlijk alweer te dicht op de huid + de katten vinden plukken niet zo leuk als het langer dan een kwartier duurt.

Dus scheren we ze :Y). Want mij maakt het niet zoveel uit hoe ze er uitzien en zelf vinden ze het (vooral in de zomer) erg lekker.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 15:30:09 #234
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_148390903
Brotherly love.

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  roze dinsdag 6 januari 2015 @ 15:36:15 #235
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_148391107
Aah O+
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 15:43:51 #236
403520 Sway-
La vie est belle
pi_148391339
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:14 schreef Anne het volgende:

[..]

:P.

Even die foto uitleggen: Wanneer wij aan het koken zijn, mogen de katten de keuken dus niet in.
Dat weten ze en dus liggen ze precies op de scheidingslijn te 'wachten'.

Want zodra wij gaan eten, krijgen ook zij eten.
O+ O+ O+
  maandag 2 februari 2015 @ 21:14:49 #237
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149309636
koud is heaumeau -> heaumeau is koud.

Alleen vandaag niet, toen had 'ie een dekentje van een kilo of 8; die dikke plofkop gaat er gewoon bovenop liggen :')





En omdat heaumeau zich tegenwoordig achter de TV wurmt om tegen de verwarming aan te kunnen zitten, heb ik maar een lekker bedje gemaakt voor ze van wat stukkies steigerdeel die ik nog overhad na ons tuinproject/plantenbakken maken.





[ Bericht 18% gewijzigd door Sounddragon op 02-02-2015 21:20:25 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_149309983
Die eerste foto *; .
  maandag 2 februari 2015 @ 21:32:52 #239
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149310403
We hebben ook nog wat anders geprobeerd, maar die blik zegt wel waarom dat niks werd :+

zoek de overeenkomst:

> }:| <



_O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 21:58:46 #240
155227 crew  Guppy
dus
pi_149311603
He's planning to kill you :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Boks-Chick maandag 2 februari 2015 @ 22:18:09 #241
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_149312528
quote:
14s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
We hebben ook nog wat anders geprobeerd, maar die blik zegt wel waarom dat niks werd :+

zoek de overeenkomst:

> }:| <

[ afbeelding ]

_O-
_O- _O_ _O-

De poging alleen al vind ik enorm dapper :D
lolwut
  maandag 2 februari 2015 @ 22:28:29 #242
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149313053
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:58 schreef Guppyfriend het volgende:
He's planning to kill you :Y
Zo kijkt 'ie wel ja.. :P

quote:
19s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:18 schreef BrandX het volgende:

[..]

_O- _O_ _O-

De poging alleen al vind ik enorm dapper :D
Wrom? tis een Dushi, geen tijgert O-)

Sja, je moet wat.. het was echt weer hoogste tijd om ze te laten scheren; elke dag een handvol plukken haar all over the place, ze kregen weer klitten enzo, en dan is het gewoon tijd.. We hoopten dat het wel mee zou vallen, maar die kleine heeft het echt koud. Minos heeft het equivalent van de speklaag van een walvis, dus die boeit het weinig, maar die kleine heeft gewoon 0,0 isolatie behalve zijn vacht, en die ligt een dorp verderop :+

Dat jasje was natuurlijk een long shot; zelfs de meeste honden worden doodongelukkig van zo'n ding, en Dushi is wat zulke dingen betreft helemáál een dramaqueen, maar het was te proberen.. niet geschoten... :+

Gelukkig komt de zomer er alweer aan :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 2 februari 2015 @ 22:29:36 #243
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_149313092
Whahahaaaa _O- :')

Prachtkatten ^O^
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Boks-Chick dinsdag 3 februari 2015 @ 07:12:06 #244
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_149317547
quote:
14s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zo kijkt 'ie wel ja.. :P

[..]

Wrom? tis een Dushi, geen tijgert O-)

Sja, je moet wat.. het was echt weer hoogste tijd om ze te laten scheren; elke dag een handvol plukken haar all over the place, ze kregen weer klitten enzo, en dan is het gewoon tijd.. We hoopten dat het wel mee zou vallen, maar die kleine heeft het echt koud. Minos heeft het equivalent van de speklaag van een walvis, dus die boeit het weinig, maar die kleine heeft gewoon 0,0 isolatie behalve zijn vacht, en die ligt een dorp verderop :+

Dat jasje was natuurlijk een long shot; zelfs de meeste honden worden doodongelukkig van zo'n ding, en Dushi is wat zulke dingen betreft helemáál een dramaqueen, maar het was te proberen.. niet geschoten... :+

Gelukkig komt de zomer er alweer aan :)
het kaal maken snap ik absoluut hoor :Y Ik geef jullie groot gelijk.
Maar ik denk dat als ik een van mijn katten zo'n ding probeer aan te doen, ik eerder aan diggelen ben dan dat ik kan knipperen met mijn ogen :') _O-

Die van mij zijn gewone huistuinenkeuken europese kortharen, dus wel haarstofzuigen maar scheren is niet echt een optie :D
lolwut
  woensdag 4 februari 2015 @ 18:39:00 #245
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_149364006
Hmm, het lijkt erop dat het kattenbed nogal in de smaak valt..

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_160233499
Een aantal van jullie had het al gezien; het ging niet zo best met Dushi. In het kort:

quote:
15s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 03:23 schreef Sounddragon het volgende:
Hmkay, op zoek naar een second opinion.

Wij maken ons ernstige zorgen om onze Ragdoll Dushi. Dushi is inmiddels 12, en ik denk inmiddels ongeveer vier jaar krijgt hij elke 6 tot 8 weken een injectie Moderin in depot, tegen een astmatische aandoening, als de injectie uitwerkt gaat hij hoesten en kuchen en zijn eten uitspugen. In het begin pilletjes geprobeerd maar die sloegen niet aan en de injecties bleken te werken, en daar zijn we dus bij gebleven. We weten dat die continue dosis Moderin niet overdreven goed voor hem is, maar het is of dat, of een zich ellendig voelende kat met een belabberde kwaliteit van leven.

Voor zover het voorverhaal en wat wij denken dat interessant is om te weten voordat we aan de nare kant van het verhaal beginnen.

Welnu, komtie dan; afgelopen zaterdagavond lagen we lekker TV te kijken, Dushi lag op de armleuning van de bank lekker te dutten. Ineens hoorden we een plof, en bleek sufferdje van de armleuning afgekukeld. Maj, kan gebeuren he, wie is er niet ooit uit bed ge.. . Aai over de bol en effe kriebelen, purr purr, ok niks gebeurd, doorlopen allemaal. Verder niks opgevallen aan gedrag oid verder, dus was snel vergeten. Tot, idd, komtie.. woensdagmiddag/avond loopt Anne naar de keuken, Dushi loopt voor haar uit, en ineens zakt Dushi door zijn pootjes/gaat liggen :o :{ Eigenlijk meteen, na een paar tellen krabbelt hij weer op en loopt suffig de andere kant weer op. Hij is een beetje van zijn apropos, snapt niet wat er is gebeurd is. Hmm, nu zijn we wel scherp.. Later die avond rond half 8 staat hij op de krabpaal (zijn vaste plek) te eten en ineens kukelt hij wederom richting de vloer. wederom eigenlijk is hij niet echt weg-weg maar gewoon suf, alsof hij domweg flauw valt en wil meteen weer overeind krabbelen. Heb diverse keren honden en katten met epilepsie gezien, hond gehad die heel serieus epi had, en dit is (volgens mij) geen epi, ik mis voorfases, ik mis nafases, geen eet- en drinkgedrag, niet rondlopen, geen paniek. Dushi komt weer 'terug' als een mens zou doen als hij net gewoon van zijn stokkie is gegaan.

Na tuimelpartij 2 was de optie 'toeval' natuurlijk meteen de kliko in, foon gepakt en DA gebeld. In overleg besloten om volgende ochtend eerste patient te zijn, en zo gezegd zo gedaan natuurlijk.
Bij de DA verhaal gedaan, DA hoorde tussen het spinnen door een lichte hartruis en wilde een foto van het hart maken omdat hij die kant op dacht. Ik had al voorgesteld om iig bloedonderzoek te doen, omdat ik met die Moderin in mijn hoofd zit, dat is slecht op lange termijn, en dan 'wacht' ik blijkbaar onbewust op een nier- of leverprobleem. Bloed prikken lukte niet meteen, dus roesje (prik) gegeven zodat we zonder al te veel stress die foto konden maken en meteen bloed konden afnemen. Zo gezegd zo gedaan, bloed was prima, nier en lever was goed, bezinksel was goed, eigenlijk niets op aan te merken. Temperatuur was netjes 38 graden. Foto van het hartje was ook goed, en daar zit je dan.

DA denkt dat Dushi een hartprobleem heeft, en dan niet qua ritme, maar qua flow (noemen we dat hartfalen?), en dat hij dus bij inspanning plat gaat omdat zuurstofgebrek in de hersenen. We hebben pilletjes meegekregen die volgens internet wel een beetje op doel zijn (áls het een hartprobleem is). hij krijgt 2 keer daags een half tabletje Benakor 5Mg, dat zou ervoor moeten zorgen dat zijn bloed makkelijker kan worden rondgepompt door het hartje.

So far so good zou je zeggen, maar nee; the drama continues;

Eigenlijk.. vind ik.. dat Dushi, sinds hij dat roesje heeft gehad niet meer verbeterd is.. toen we heen gingen hadden we een (as usual) doorlopend mauwende kat in de mand.. toen we teruggingen een suffe waggelpoes, wat natuurlijk redelijk normaal is.. Maar.. eigenlijk is dat een beetje zo gebleven... hij krijgt niet de energie terug, hij mauwt heel sporadisch.. loopt bijna niet.. zijn pilletje doe ik in een half blikkie Gourmet, wat special treat is hier, want brok is standaard, en dat gaat er mondjesmaat in, nu nog steeds. Brok lust ie ook matigjes, water drinkt hij weinig (té weinig naar mijn zin, maar is nog niet uitgedroogd). Hij is vandaag (voor zover we weten) minstens 3 keer omgekiept, en ik zou bijna zeggen dat we downhill gaan in een karretje zonder remmen.

Hij loopt net vanaf de bank naar de krabpaal (4 meter) springt erop en hoppa, plat ;(

Morgenvroeg hangen we weer aan de foon bij de DA, maar extra meningen en ideeën zijn ernstig welkom want dit gaat duidelijk niet goed. :'( -O-
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 03:58 schreef Anne het volgende:
Even een kleine toevoeging; hij heeft soms, na het eten of na flink wat geslapen te hebben (en dat doet ie best veel op het moment; wel heel onrustig overigens), wel even energie, maar dat duurt niet langer dan 5 minuten. En vaak doordat ie dan iets inspannend gaat doen, zoals op de krabpaal of iets te enthousiast op de bank springen, is het meteen weer mis en kiept ie om.

Hij heeft trouwens ook best wel koude oortjes: zijn teentjes/kussentjes zijn wel warm.
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Bloeddruk meting zat ik me ook over te verbazen eigenlijk, gisteren niet bij nagedacht; maar hoe kun je oordelen/vermoeden/diagnose stellen dat er een probleem met zijn bloeddruk zou zijn als je niks hebt gemeten?

Overigens na een nachtje op de bank hangen met de patiënt ben ik inmiddels van mening dat de boel stabiliseert.. het gaat absoluut niet beter met hem, maar dat heuveltje af zonder remmen lijkt gestopt. Misschien toch veroorzaakt door het 2e halve pilletje wat er gisteravond nog in is gegaan. .

OK, update:

Daarstraks met onze DA gebeld, kreeg diezelfde kerel aan de foon, was ergens mee bezig, luisterde slecht naar mijn verhaal, ik wil dat Dushi zijn bloeddruk gemeten wordt, hij zegt gewoon domweg dat hij daar de spullen niet voor heeft, en dat hij nu geen tijd heeft.. Ben ik dus meteen klaar mee..

Aan de Google geweest voor een hart echo, dat valt niet helemaal mee op zaterdag natuurlijk, of je moet bereid zijn om je te laten aderlaten in Utrecht, maar ik heb er nu eentje gevonden die het wel kan, maar pas dinsdag. Zijn daar heen geweest net voor een second opinion, Door de DA van van de week de uitslag van het bloed even op de mail laten zetten. Wederom was alles in orde, sowieso was Dushi (heeft het niet zo op autorijden) behoorlijk opgepept van het 40 minuten lang mauwen onderweg, en bij de DA was het pvd net of er niks aan de hand was :') .. helemaal druk, spinnen, knorren, rondjes lopen alsof er niets aan de hand was, terwijl je juist zou verwachten dat hij door de opwinding 3 keer per minuut om zou kieperen; vage shizzle, adrenaline misschien?

Nu dus iig wederom geconstateerd dat hij niet in acuut gevaar verkeert, hartje klinkt OK, nog steeds een ruisje natuurlijk, bloeddruk was ook acceptabel; steeds tussen de 130 - 160, zeker 4 a 5 keer een goede meting gekregen.

Op de terugweg was hij alweer ietsje makker, en nu lijkt hij moe door de aktie allemaal.

Concreet: Dinsdag hebben ze dé specialiste daar, we gaan door met de medicatie zoals hij nu is, dinsdagochtend nuchter die kant op, en dan gaan we kijken of er iets mis is met zijn rikketikje.

To be vervolgd.
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 10:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Woah, veel moeilijke woorden gehoord vanochtend.

Volgens de specialiste Heeft Dushi een atypische cardiomyopathie. In Jip en Janneke : een aandoening van de hartspier die niet in een hokje te stoppen is. Het is geen ékte HCM, heeft wel een lichte verdikking van de hartspier, maar valt volgens haar nog binnen de norm eigenlijk. Hartruis wordt veroorzaakt door een vernauwing (in/van de ingang?) van een slagader, waardoor aan één kant (ik dacht rechts) de stroomsnelheid uitgaand van het hart aan de hoge kant is, en waardoor de klep aan die kant een beetje vibreert, en dat is dus de hoorbare ruis. Er zit ook een kleine onregelmatigheid in de hartslag, maar niks alarmerends.
Hij krijgt er Atenolol 25mg bij om de snelheid van het hart iets te drukken en het bloed te reguleren. Ben alleen vergeten te vragen of hij die náást op in plaats van de Benakor krijgt; moet ik dadelijk even voor bellen. :@

Verder vond de DA dat Dushi een licht opgezette schildklier had, dus wederom bloed afgenomen om te testen (vraag me telkens weer af waarom ze dat niet allemaal tegelijk doen als het ter zake kan zijn, maar OK) daar krijgen we vanmiddag de uitslag van. Volgens de DA kan op de één of andere manier die schildklier de oorzaak zijn van dit soort grappen, en dan zou het hele verhaal ineens behandel- en omkeerbaar zijn. Dus ik hoop dat die schildklier waardes helemaal kut ruk slecht zijn vanmiddag, want dan is onze Dushi wellicht 'repairable'. If not, dan is het koffiedik kijken ;(
Uiteindelijk was het de schildklier niet. Dus vooral ik zag de boze bui al hangen ;(.

Maar gisteren en vandaag gaat het, waarschijnlijk dankzij de medicijnen, retegoed *O* *O* !
Dus we zijn blij!
Het enige wat mij nog wel opvalt, is dat ie wat meer slaapt. Maar als dat alles is, hoera *O* !

Bonuspiccies van vandaag O+.



  maandag 29 februari 2016 @ 10:09:50 #247
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_160307822
Oh ik las het in het dida-topic, wat spannend allemaal ;(

Wat liggen ze daar heerlijk zoet :') O+
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_172891009
Wooohaaa. Tijd voor een update zie ik!

Tijdens het hele gebeuren met Dushi hadden we dus al vaker een Second Opinion gedaan voor zowel Dushi als Minos bij: http://www.delingehoeve.nl
Erg tevreden over, maar ook weer veel te ver uit de buurt. Daar gaan we niet 'even' naartoe.

Dus op zoek gegaan naar een andere dierenarts hier in de buurt en sindsdien laten we alle gebruikelijke dingetjes daar doen. Bij Dushi, in verband met zijn waarschijnlijke bronchitis, wilden ze toch nog even iets anders proberen, maar dat pakte niet zo goed uit:

170803_50937_Dushi5.jpg

Een sielg propje was het. Dus aangegeven dat we geen geëxperimenteer meer willen, snel weer terug naar de moderin-injecties en die doen het gewoon weer als een tierelier.

De atenolol die hij krijgt voor zijn hartje doet het ook perfect. Zodra hij per ongeluk, heel stiekem, toch een keer zijn medicijnen niet binnen heeft gehouden, merk je dat de volgende dag ook direct. Dit betekent dus wel dat we erg nauwlettend in de gaten moeten houden dat hij elke dag zijn medicijnen krijgt. Maar als dat alles is en hij daardoor nog wat jaartjes meegaat:

Hieperdepieper 8-).

170803_50937_Dushi3.jpg

Nog een klein hoeraatje; Dushi is 0,5kg aangekomen de laatste keer dat ik bij de DA was (2 weken terug).

170803_50937_Dushi1.jpg

Minos de Pinos wordt ook een beetje krak en mikkig. Hij heeft waarschijnlijk artrose ergens in zijn rug of staart-aanzet; daar mogen we niet te vaak meer aankomen, terwijl ie dat vroegâh juist zo lekker vond. Om het zeker te weten zouden we daar een röntgen-foto voor kunnen laten maken. SD is daar voorstander van, ik niet en moet er daarom nog even over nadenken.

De reden waarom ik het niet zo zie zitten, is omdat hij daarvoor een roesje moet krijgen, want ook al zijn het allebei twee goedzakjes die de dierenarts helemaal niet zo eng vinden; stil op de rug liggen onder een vreemdsoortig apparaat, op een vreemde plek, zit er niet in.

De laatste keer dat Minos een roesje kreeg (bij het trekken van een heule hoop kiezen), kwam hij er wat betreft zijn rug slechter uit. En dat is dus de reden waarom ik het liever niet doen; bang dat het nóg erger wordt.

170803_50937_Minos1.jpg

Enniejwees, hij heeft heel lang Metacam als pijnstiller gehad, maar daar ben ik sinds vorige week zaterdag mee gestopt, want hij was er behoorlijk aan de schijterij van. Ik kon hem daardoor elke dag (soms wel twee keer) onder de douche stoppen en het liefst wilde ik de kattenbak ook een keer of twee-drie verschonen, per dag. Naar mijn idee had ie ook een stuk minder eetlust en had ie er zelf ook behoorlijk wat last van, van het kattenbakschijtgebeuren.

Ik merk sinds het stoppen geen verschil bij hem qua pijn. Hij springt nog net zo vaak op de bank, op dezelfde moeizame manier. Als ie staat of als ie zit; zijn voorpootjes trillen, met of zonder pijnstillers. Dus ik stop er voorlopig lekker mee, want de kattenbak ziet er een stuk schoner uit en hij zeurt weer lekker als vanouds om eten.

Korte samenvatting: Met Dushi gaat het kei goed. Met Minos gaat het goed. Ze worden allebei gewoon een tikkie ouder.

FOTO'S!!

Ik. Moet. Laatste. Beetje. Zon.

170803_50937_Dushi2.jpg

Net terug van het pension. Bam. Favoriete plekje direct weer in beslag genomen.

170803_50937_Minos2.jpg

Onderweg van het pension naar huis.
Sindsdien heeft Dushi volgens mij verlatingsangst. Het gaat de hele dag van miauw, miauw, miauw en hij laat me geen seconde uit het oog.

170803_50937_Dushi4.jpg

De favoriete positie van Minos. Gek genoeg is dat languit op zijn rug.

170803_50937_Minos3.jpg

Maar ook hangend op schoot. Het liefst bij de grote baas (SD), want mijn schoot is natuurlijk te klein.

170803_50937_Minos4.jpg

O+ Meow.
  Boks-Chick donderdag 3 augustus 2017 @ 23:16:36 #249
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_172893636
O+ O+ O+ naast wat ik op fb zie voorbij komen heel tof om te lezen! 8-)
lolwut
pi_172894197
O+ O+ O+
pi_174027487
quote:
14s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 22:18 schreef Anne het volgende:
Korte samenvatting: Met Dushi gaat het kei goed. Met Minos gaat het goed. Ze worden allebei gewoon een tikkie ouder.
En toen ging het ineens toch niet zo goed met Minos..

Bij de vorige afspraak bij de dierenarts kwam naar voren dat ie in ieder geval redelijk uitgedroogd was.
Ze hebben 'm daarom +- 360ml vocht toegediend en ik heb een blikkie krachtvoer mee naar huis genomen.
Wat de oorzaak van uitdroging zou zijn, was toen nog onbekend. Het bloed prikken ging namelijk moeizaam, dus ze hebben maar 1 buisje kunnen vullen en hem niet kunnen testen op ontstekingswaarden. Hetgeen wat ze wel hebben kunnen testen was oké. De lever-waarden waren iets verhoogd, maar bij het verder testen kwam daar ook niks uit. Dus we moesten even kijken of ie niet in een negatieve spiraal zat (uitgedroogd -> niet lekker -> niet eten en drinken -> uitgedroogd -> niet lekker -> niet eten en drinken, etc...)

Door het toedienen van het vocht ging het die middag eigenlijk best oké, half blikje erin gekregen meteen, ik zag het nog niet somber in, maar daarna ging het langzaamaan weer bergafwaarts.

Vandaag dus weer terug naar de dierenarts, want hij wilde weer helemaal niet meer eten of drinken, had zelfs weer gespuugd.
De dierenarts voelde toch wel een verdikking bij de lever en wilde dat toch graag nader bekijken met een echo.
En jawel.. de lever zag eruit als een spons, terwijl het mooi egaal (donker) van kleur hoort te zijn.

Dat kunnen twee dingen betekenen:
- Een ontsteking (duimen, duimen, duimen!)
- Een tumor(en)

Hij heeft daarom vanochtend de injecties (antibiotica en iets tegen de misselijkheid) gekregen, voor een ontsteking. Als ie nu binnen 48 uur niet opknapt (lees: als ie nog steeds niet eet of drinkt), kunnen we er vanuit gaan dat het een tumor is. En dan mag ik gaan beslissen of ik onze Minos wel zo verder wil laten kwakkelen (nee dus). Ik heb het daar best moeilijk mee.

Dushi heeft ook in de gaten dat het niet zo best gaat en laat Minos dus mooi niet in de steek.
Ze zijn echt onafscheidelijk die twee O+.



pi_174030073
Hij eet *O* *O* *O* !

  Boks-Chick woensdag 27 september 2017 @ 14:07:08 #253
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_174030715
quote:
14s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:26 schreef Anne het volgende:
Hij eet *O* *O* *O* !

[ afbeelding ]
O+ O+ O+

Ik zit net je vorige post te lezen ;( Ik hoop dat het inderdaad een ontsteking is en niet meer...
Ze zijn gevoelig voor dit soort dingen helaas.

En ik snap je gedachte wanneer het meer zou zijn. Hij is al 12, als het een tumor is, is het of aanklooien met een zieke ongelukkige kat, of opereren. Beiden zijn gezien zijn leeftijd en algemene toestand gewoon niet te doen. Je maakt hem er in ieder geval totaal niet gelukkig mee dan. Ik duim voor 'gewoon' n infectie die lekker nu gaat genezen! ^O^

Heel veel sterkte :*
lolwut
pi_174031111
quote:
14s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:26 schreef Anne het volgende:
Hij eet *O* *O* *O* !

[ afbeelding ]
Ik duim dat het goed blijft gaan :*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 27 september 2017 @ 16:50:43 #255
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174034228
Vanochtend voor ik weg ging knorde hij nog zo lekker toen ik hem kriebelde, hij kwam me zelfs begroeten, alleen was het maar van korte duur, toen ging hij weer zielig op zijn (tegenwoordig) favo plekje onder eettafel liggen..

Ik hoop dat hij opknapt, want we willen hem nog helemaal niet kwijt -O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_174038438
Het gaat nu weer niet goed.. iets nieuws.. :{

Ik deed zijn halsbandje weer om en ineens, nog geen 5 minuten erna, zie ik dat ie zijn kop raar laat hangen. Ik zie hem ook een beetje raar liggen, staan en lopen, alsof ie dronken is:

170927_50937_IMG_4764.JPG

Zo hangt zijn kop dus.. Als ie zit, ligt en staat.. Soms kijkt ie even 'normaal' op.
Hij wil verder ook niet meer eten, hij wil ook geen aandacht, hij wil graag alleen in een hoekje liggen.

Ik laat hem maar even.. en duim dat het zo weg is.. ? Ik weet het ook niet...

Edit; halsbandje heb ik uiteraard direct weer afgedaan, maar denk dat dit meer toeval is geweest, want ik zou niet weten wat het halsbandje gedaan kan hebben..
pi_174039172
Wat akelig ;(

Ik duim dat het een korte inzinking is en dat ie zich straks uitbundig uitrekt en weer overgaat tot de orde van de dag...
  Boks-Chick woensdag 27 september 2017 @ 20:47:57 #258
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_174039897
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:58 schreef Anne het volgende:
Het gaat nu weer niet goed.. iets nieuws.. :{

Ik deed zijn halsbandje weer om en ineens, nog geen 5 minuten erna, zie ik dat ie zijn kop raar laat hangen. Ik zie hem ook een beetje raar liggen, staan en lopen, alsof ie dronken is:

[ afbeelding ]

Zo hangt zijn kop dus.. Als ie zit, ligt en staat.. Soms kijkt ie even 'normaal' op.
Hij wil verder ook niet meer eten, hij wil ook geen aandacht, hij wil graag alleen in een hoekje liggen.

Ik laat hem maar even.. en duim dat het zo weg is.. ? Ik weet het ook niet...

Edit; halsbandje heb ik uiteraard direct weer afgedaan, maar denk dat dit meer toeval is geweest, want ik zou niet weten wat het halsbandje gedaan kan hebben..
het kan ook zijn dat het eten wat hij daarstraks heeft gegeten, ff buik-au doet met verteren nu.
/hoopt
lolwut
  woensdag 27 september 2017 @ 20:57:44 #259
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174040248
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:58 schreef Anne het volgende:
Het gaat nu weer niet goed.. iets nieuws.. :{

Ik deed zijn halsbandje weer om en ineens, nog geen 5 minuten erna, zie ik dat ie zijn kop raar laat hangen. Ik zie hem ook een beetje raar liggen, staan en lopen, alsof ie dronken is:

[ afbeelding ]

Zo hangt zijn kop dus.. Als ie zit, ligt en staat.. Soms kijkt ie even 'normaal' op.
Hij wil verder ook niet meer eten, hij wil ook geen aandacht, hij wil graag alleen in een hoekje liggen.

Ik laat hem maar even.. en duim dat het zo weg is.. ? Ik weet het ook niet...

Edit; halsbandje heb ik uiteraard direct weer afgedaan, maar denk dat dit meer toeval is geweest, want ik zou niet weten wat het halsbandje gedaan kan hebben..
Dit lijkt me niet goed (als er nog niks veranderd is): ik zou naar de dienstdoende dierenarts bellen :@
Als die denkt dat er niks ad hand is ben je gerustgesteld en anders ben je er iig vroeg bij.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174040668
Ik heb hem toevallig een half uurtje geleden even wakker gemaakt en daarna op een afstandje naar hem geroepen.
Hij kwam normaal naar me toe gelopen, met zijn kop niet meer naar beneden, wilde een kriebel, deed even purrrrr, en liep daarna naar de bank om daar op te springen en 'normaal' te gaan liggen.

Voerbakje erbij gezet en hij wilde nog wel een beetje eten ook.

Hij ligt nu weer op de grond verder te slapen/hangen. Misschien toch maar een raar, klein dipje.
Ik hou hem in ieder geval continu in de gaten. Als zo'n dipje te lang duurt, ben ik absoluut de eerste die in de telefoon hangt.
  Moderator donderdag 28 september 2017 @ 09:55:21 #261
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_174048191
Van het kuurtje zelf kunnen ze soms ook een beetje naar zijn. Oh Anne ik hoop dat hij snel lekker verder opknapt. Ik duim me suf!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_174064539
Hij drinkt *O* !!

Dushi deed het effe pal voor zijn neus voor O+.
pi_174064804
*G*
  Boks-Chick vrijdag 29 september 2017 @ 07:13:27 #264
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_174066541
*O* O+ _O_
lolwut
pi_174083363
Nou.. vanochtend dus naar de dierenarts geweest.
In principe heb ik weinig nieuws.. het is nu nog te vroeg om te zeggen of het komt goed met zijn lever. Maar gezien de vorderingen gaan we nog even door met de antibiotica-kuur en de ontstekingsremmers.

De 'aanvallen' die ik eerder beschreef, kunnen een soort zelf-vergiftiging zijn helaas.
De lever doet waarschijnlijk op dat moment zijn werk niet.
Ik heb de aanvallen gisteravond en vanavond gelukkig niet meer gezien *afkloppen*

En nou?
Nu moet Minos over een week terug komen en dat is de dag des oordeels.
Dan gaan we middels een echo de lever opnieuw bekijken. Het kan namelijk nog steeds een tumor zijn, maar het kan, in het geval van een ontsteking, ook zijn dat de lever er nog steeds uit zal zien als een spons en de lever dus te ver beschadigd is al. In die twee gevallen is het dan alsnog helaas over en uit.

Kei hard duimen dus. Ik wil geen spons zien, v'domme! Minos moet beter!

Ik ben overigens wel blij dat Minos een stuk fitter en vrolijker is; bijna zichzelf weer!
Dan hoef ik mij voor nu ook even een week geen zorgen te maken om 'm, omdat het zo goed gaat. Ik zal hem extra veel knuffelen deze week en dan zien we wel weer verder.. Nu gewoon weer even 'genieten' zonder zorgen.
  Boks-Chick zaterdag 30 september 2017 @ 09:36:50 #266
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_174086612
nog even spannend dus allemaal. Het klinkt wel hoopgevend, dus ik duim vrolijk door!
lolwut
  Moderator / Miss SHO zaterdag 30 september 2017 @ 09:45:34 #267
22592 crew  Ole
pi_174086708
Sterkte
Ik duim heel hard mee O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 11 oktober 2017 @ 22:22:04 #268
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174361954
Nah, update; het slachtoffer knapt stiekem heel langzaam best een beetje op.. Gaat niet snel, en hij maakt nog geen salto's, maar hij krijgt weer een beetje praatjes, zoekt ons regelmatig op voor wat kroel- en kriebelwerk, de aanvalletjes zijn er heel soms nog wel, maar zo licht dat je het haast niet opmerkt.
Laatste onderzoek bij de DA was enigzins positief, er was wel wat verandering voelbaar op de lever, maar hij was nog steeds niet zoals het hoort. Hij eet zijn gekookte kip met smaak op, drinkt en is redelijk aktief (voor zover hij dat al was). DA heeft hem een depot Prednison gegeven ipv de pilletjes die hij eerst had, en dat lijkt heel aardig aan te slaan.

Ik denk ook dat we een beetje weten waar het probleem zit, het vermoeden bestaat dat hij gewoon een beetje een slechte accu heeft, dus we laten hem zo veel mogelijk onder lading liggen.



[ Bericht 4% gewijzigd door Sounddragon op 11-10-2017 22:42:02 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Boks-Chick donderdag 12 oktober 2017 @ 12:14:46 #269
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_174370590
Blij om te horen! Hopelijk blijft de vooruitgang zo goed!
lolwut
pi_174389385
O+
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:03:38 #271
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174412670
quote:
17s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:14 schreef BrandX het volgende:
Blij om te horen! Hopelijk blijft de vooruitgang zo goed!
Dat hoopten wij ook.

Helaas had hij gistermiddag/avond een major terugval ineens, hij had het serieus slecht, constant heel boos likken (duidelijk pijnstress), hij was instabiel, wazig, super onrustig, grote boze pikzwarte ogen, kroop weg in een hoekje, wilde geen contact met ons, geen aandacht, zelf kipfilet ging er niet meer in.. Hij was zichzelf aan het vergiftigen, kreeg steeds meer vocht in zijn buik..

Vanochtend in de transportbak en voor de tigste keer de afgelopen maanden maar weer naar de DA. Die bevestigde wat we al dachten.. Elke keer kreeg hij een opkikkertje, en elke keer werkte dat op zich wel, maar na de opkikker volgden 2 stappen in de achteruit. Nu was het wel genoeg geweest, deze setback was wel as deep as we wanted to go.. Als hij nog slechter zou worden zou het alleen maar egoïstisch zijn.. tuurlijk wil je hem niet kwijt, maar genoeg is genoeg..

Minos, je was een bikkel, onze bikkel :'(



De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_174412765
Heel veel sterkte met het verlies van Minos. Ik ben benieuwd hoe Dushi het gaat doen zonder partner in crime.
I solemnly swear i'm up to no good
  Boks-Chick zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:14:04 #273
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_174412880
Ik lees het net op FB. Wat ontzettend jammer en triest. Ik ben heel erg gelukkig dat de poezels bij jullie terecht zijn gekomen. Jullie zorgen zo ontzettend goed voor ze en met zo veel liefde.

Jullie hebben alles gedaan voor minos, top. Heel veel sterkte met jullie verlies :'( :'( :'(
lolwut
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:41:49 #274
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174413471
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 13:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heel veel sterkte met het verlies van Minos. Ik ben benieuwd hoe Dushi het gaat doen zonder partner in crime.
Hij zit me net aan te kijken.....

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 14 oktober 2017 @ 15:04:09 #275
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_174414970
:'(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_174415405
Gofter ;(

Hij heeft het goed getroffen en jullie hebben het fantastisch gedaan!

Sterkte :*
pi_174415455
:’(

Die laatste foto van Dushi, mijn hart breekt. Sterkte :*
pi_174416978
Heel veel sterkte toegewenst :'( :*

Ik duim dat Dushi het na verloop van tijd goed zal maken na het verlies van zijn grote vriendje. Die foto ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_174417465
Awww ;(

Altijd verdrietig afscheid te moeten nemen, maar soms is dat de meest liefdevolle keuze die je kunt maken. Sterkte.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  roze zaterdag 14 oktober 2017 @ 17:48:09 #280
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174417707
Ah damn ;( Sterkte :*
Your beauty never ever scared me.
  zondag 15 oktober 2017 @ 09:55:26 #281
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_174427383
Heel veel sterkte! ;(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_174428451
Niets ergers voor een ragdoll dan z'n maatje te moeten verliezen ;( heartbreaking. Sterkte!

Gr.gr. een mede ragdolleigenaar
pi_174428613
Sterkte met dit verlies.
pi_174434064
quote:
Ik ben zo blij dat ik deze foto nog heb gemaakt.
Ondanks dat het geen mooie-mooie foto is, is het wel een belangrijke voor me O+.

Idem voor dit filmpje van niet zo lang geleden, toen Minos ook een slechte avond had:

pi_174434148
Bedankt allemaal trouwens :*.
pi_174435932
Heel veel sterkte ;(
  Boks-Chick zondag 15 oktober 2017 @ 18:41:13 #287
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_174435948
quote:
14s.gif Op zondag 15 oktober 2017 17:02 schreef Anne het volgende:
Bedankt allemaal trouwens :*.
hoe gaat het met Dushi?
lolwut
pi_174436434
quote:
19s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:41 schreef BrandX het volgende:

[..]

hoe gaat het met Dushi?
Volgens mij wel ok. Ik betrapte hem er vanochtend op dat ie de kussens van de bank behoorlijk aan het besnuffelen was en die kan eigenlijk niet echt anders ruiken dan anders zeg maar; naar hunzelf. Maar verder merk ik er op dit moment nog weinig aan.

Hij is altijd wel al aanhankelijk geweest. Dan wel aan ons, dan wel aan Minos (soms zelfs tot vervelens toe).
Nu dus gewoon nóg meer aan ons. Vanochtend mocht ie dan ook heel even lekker naar boven, effe tussen SD en mij liggen/kroelen.

Morgen is ie voor het eerst echt alleen de gehele dag.

Volgens mij slaapt ie dan voornamelijk, maar dan zonder onze Minos als warmtebron ;).
Maar dat overleeft ie vast wel; hij heeft in ieder geval zijn volle bos haren weer terug!
pi_181034288
Doesj, onze lieve bejaar-poesj (want kater rijmt niet) is vandaag 14 jaar geworden *O* !
Foto-spam!

180808_50937_Dushi001.jpg
29 graden binnen, maar Doesj heb het koud en gaat in zijn rolletje, in zijn mandje, in de zon liggen bakken.

180808_50937_Dushi002.jpg
Buiten wachten tot de Dierenartspraktijk open gaat. Bakje móet open, anders krijg je een serenade. Ook binnen in de wachtkamer blijft het bakje open; grote honden, kleine hondjes en kindjes. Alles mag even komen snuffelen; hij geeft geen kik.

180808_50937_Dushi003.jpg
Doesj heb een koude neus.

180808_50937_Dushi004.jpg
Doesj mot weer kroelen en je (een beetje verliefd) aanstaren tot ie een ons weegt.

180808_50937_Dushi005.jpg
Doesj moet ook altijd iemand aanraken of vasthouden, anders voelt ie zich niet compleet.
pi_181034583
Gezellig katje
  Boks-Chick woensdag 8 augustus 2018 @ 19:45:10 #291
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_181038295
O+ O+ _O_ _O_ O+ O+
lolwut
pi_194455183
Update!!

Dushi is vandaag 16 jaar geworden!

*O* *O* *O* *O* w/ w/

  zaterdag 8 augustus 2020 @ 10:39:16 #293
403520 Sway-
La vie est belle
pi_194455403
Je ziet er niks van. Gefeliciteerd ♥
  Moderator zaterdag 8 augustus 2020 @ 13:33:01 #294
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_194457283
Nog even knap O+ gefeliciteerd :*
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 14:24:47 #295
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194457799
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 10:12 schreef Anne het volgende:
Update!!

Dushi is vandaag 16 jaar geworden!

*O* *O* *O* *O* w/ w/

[ afbeelding ]
Dushi-hommo O+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 14:50:03 #296
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_194458135
Gefeliciteerd!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  Boks-Chick zaterdag 8 augustus 2020 @ 16:30:56 #297
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_194459630
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 10:12 schreef Anne het volgende:
Update!!

Dushi is vandaag 16 jaar geworden!

*O* *O* *O* *O* w/ w/

[ afbeelding ]
O+
lolwut
pi_194460913
Wel een mooie dag altijd om jarig te zijn als kat!

https://en.m.wikipedia.org/wiki/International_Cat_Day
pi_194461581
En dit is...
pi_194461592
eigenlijk wel een mooi moment..
pi_194461604
dit topic te sluiten.

Dank voor het volgen allemaal O+.
  Moderator dinsdag 5 juli 2022 @ 18:45:55 #302
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_205247540
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:58 schreef Anne het volgende:
31 mei 2022
En toen was het stil in huis.. 😔
17 jaar, 9 maanden en 23 dagen oud is onze kleine jongen Dushi, Doesj, Soes, Pipi geworden. Maar op 31 mei ging het ineens heel snel bergafwaarts en hebben we hem echt moeten laten gaan.

De enige gedachte die nu enigszins troost biedt, is dat hij terug is bij zijn broer Minos ♥

[ afbeelding ]

31-05-2022, ziek, zieker, ziekst ;( :
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heel veel sterkte Anne, ze hadden geen beter mandje kunnen treffen dan bij jou :*
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')