abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  woensdag 2 december 2015 @ 20:39:42 #276
438851 Oldground
Archibald Leitch
pi_157972684
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 20:31 schreef hafcfan het volgende:
wat vreselijk lelijk zeg _O-
:')
Why do we have a mind if not to get our way? - Fyodor Dostoyevsky
pi_157972749
ik vind het best tof met dat baksteen en hekwerk
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_157972801
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 20:28 schreef Oldground het volgende:
Ontwerp (Herzog & De Meuron) voor het nieuwe stadion van Chelsea is naar buiten gebracht. Waar ik eerst nog wel sceptisch was over de eerder gelekte beelden, denk ik toch dat dit wel iets heel bijzonders gaat worden. Baksteen in een modern stadion (Amerikaans traditionalisme uitgezonderd) van dit formaat, zie je eigenlijk niet meer. Zeker als het ook een groot aandeel heeft in de constructie. En dan de combinatie van de 'naar de context gevormde' gevel en de vrijwel totaal contextloze ronde dakrand. :D

Binnenkant lijkt helaas wel weer een saai blok te worden, zonder enige schwung.

Gelukkig ben ik geen grote fan van het huidige Stamford Brigde, anders zou dat nog een klein rouwmoment opleveren.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Meer op: http://www.designboom.com(...)e-london-12-02-2015/
Tering wat een lelijk gedrocht. Faal ontwerp. :r
Zonder wrijving geen glans
pi_157973078
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Tering wat een lelijk gedrocht. Faal ontwerp. :r
Dit wordt met afstand het lelijkste van de PL godverdomme wat erg :') Lijkt wel een doolhof van buiten
pi_157973104
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 20:53 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dit wordt met afstand het lelijkste van de PL godverdomme wat erg :') Lijkt wel een doolhof van buiten
Echt h!
Zonder wrijving geen glans
  maandag 6 maart 2017 @ 13:57:03 #281
366554 JR-Style-93
No cure for being a cunt
pi_169328988
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 20:28 schreef Oldground het volgende:
Ontwerp (Herzog & De Meuron) voor het nieuwe stadion van Chelsea is naar buiten gebracht. Waar ik eerst nog wel sceptisch was over de eerder gelekte beelden, denk ik toch dat dit wel iets heel bijzonders gaat worden. Baksteen in een modern stadion (Amerikaans traditionalisme uitgezonderd) van dit formaat, zie je eigenlijk niet meer. Zeker als het ook een groot aandeel heeft in de constructie. En dan de combinatie van de 'naar de context gevormde' gevel en de vrijwel totaal contextloze ronde dakrand. :D

Binnenkant lijkt helaas wel weer een saai blok te worden, zonder enige schwung.

Gelukkig ben ik geen grote fan van het huidige Stamford Brigde, anders zou dat nog een klein rouwmoment opleveren.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Meer op: http://www.designboom.com(...)e-london-12-02-2015/
quote:
Chelsea krijgt groen licht voor investering van bijna 600 miljoen euro

Niets lijkt de verbouwing van Stamford Bridge nog in de weg te staan. De burgemeester van Londen, Sadiq Khan, heeft maandag groen licht gegeven voor de investering van circa 580 miljoen euro. Dat melden diverse Engelse media. De capaciteit gaat omhoog van 41.600 naar 60.000 man; het stadion moet voorafgaand het seizoen 2021/22 klaar zijn voor gebruik. In de tussentijd moet Chelsea zijn thuiswedstrijden elders afwerken.

Er komen 13.374 extra plekken voor supporters, terwijl het aantal business seats wordt verdubbeld naar 9.200. Khan spreekt van een 'kroonjuweel van de sport in Londen'. De burgemeester is tevreden met het 'hoogwaardige en spectaculaire design'. "Londen is een van 's werelds grootste sportsteden en ik ben blij dat we het nieuwe stadion van Chelsea kunnen toevoegen aan ons scala aan sportarena's. Ik ben ervan overtuigd dat dit nieuwe stadion voetbalfans over de hele wereld gaat aantrekken", citeert de Engelse pers.

Het nieuwe stadion wordt ontworpen door Herzog & De Meuron, het architectenbureau achter onder meer de Allianz Arena in Mnchen. Het stadion krijgt een heel andere uitstraling dan het huidige Stamford Bridge. Tijdens de verbouwing wordt bijvoorbeeld aarde verwijderd, zodat het nieuwe veld onder het grondniveau terechtkomt. Bovendien komen er ondergrondse ingangen voor thuis- en uitsupporters. Voor de bouw van het stadion worden gebouwen in de nabije omgeving van Stamford Bridge gesloopt.

Op dit moment hebben zes competitiegenoten een grotere stadioncapaciteit dan Chelsea. Bij de oplevering van het nieuwe White Hart Lane in 2018 voegt ook Tottenham Hotspur zich bij dat rijtje. Het is nog onzeker waar Chelsea tot aan 2020 gaat voetballen. Wembley is een serieuze optie, maar daar is ook Tottenham volgend seizoen actief. Verhuizing naar het Twickenham Stadium, een rugbystadion in het zuiden van Londen, is als alternatief geopperd. Wanneer die knoop wordt doorgehakt, is nog niet bekend.
Bron

Dit nieuwe stadion gaat er nu dus echt komen, wel beetje standaard uiterlijk van binnen. Van de buitenkant vind ik het wel wat hebben opzich.
Chaos is a ladder
  vrijdag 10 maart 2017 @ 15:12:00 #282
366554 JR-Style-93
No cure for being a cunt
pi_169413082
De plannen voor het nieuwe Fiorentina stadion zijn ook bekend :)
YP7DdO9.jpg
ikEgOcQ.jpg
Chaos is a ladder
pi_175202390
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 23:08 schreef lolcat8811 het volgende:
Dit wordt het nieuwe Nationaal Stadion in Brussel. Thuisbasis voor de Rode Duivels en RSC Anderlecht. Inhuldiging op 1 juli 2019. Het huidige Koning Boudewijnstadion wordt afgebroken.

Brussel is met dit stadion ook kandidaat voor de openingswedstrijd van Euro2020.
Capaciteit is 62.000.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Video: https://vimeo.com/122726113

Meer foto's: http://www.jaspers-eyers.be/eurostadium-brussels
weer een gemeente die negatief adviseert, ook dit lijkt weer mis te lopen _O-

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171120_03197227
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_175553259
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 7 december 2017 @ 16:20:16 #285
366554 JR-Style-93
No cure for being a cunt
pi_175553378
Dat zat eraan te komen. Belgi :') kunnen niet eens normaal een stadion bouwen
Chaos is a ladder
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')