abonnement Unibet Coolblue
pi_80945204
Zit je weer eens je Androidworld bij te lezen, blijk je zelf in een post te staan

http://www.androidworld.n(...)taat-op-de-planning/
pi_80961153
quote:


Nozzman voor op Android telefoons
Nozzman kijken op je Android apparaat kan nu ook! Dankzij een geweldige vrijwilliger die het ding in elkaar heeft gesleuteld. Dus haal hem voor niks uit de market (zo heet dat toch bij Android?) en veel plezier ermee! Woohoo!!
pi_80962088
Ingesteld als background .
  maandag 3 mei 2010 @ 12:23:50 #155
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_80963788
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:06 schreef DennisMoore het volgende:
(Nozzman op android)
Haha een Android app voor de cartoons van de Apple Jehova van Fok Ik zie vooruitgang
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_80964263
Ik kan het zo snel niet vinden, maar is er ook een (kalender) app die de verjaardagen uit de Gmail contactpersonen in de agenda kan zetten, en een melding geeft bij een verjaardag?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 3 mei 2010 @ 12:49:50 #157
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_80964728
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_80965268
quote:
Op maandag 3 mei 2010 12:39 schreef fruityloop het volgende:
Ik kan het zo snel niet vinden, maar is er ook een (kalender) app die de verjaardagen uit de Gmail contactpersonen in de agenda kan zetten, en een melding geeft bij een verjaardag?
ik weet wel dat je bij http://www.google.com/calendar bij instellingen moet kijken, dan bij agenda's, dan door interessante agenda's bladeren, daarna Verjaardagen van contactpersonen en afspraken. voeg die toe op je agenda, dan kun je instellen of je er melding van krijgt
pi_80968981
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:04 schreef Incolumis het volgende:

[..]

ik weet wel dat je bij http://www.google.com/calendar bij instellingen moet kijken, dan bij agenda's, dan door interessante agenda's bladeren, daarna Verjaardagen van contactpersonen en afspraken. voeg die toe op je agenda, dan kun je instellen of je er melding van krijgt
Dat is de truc, dankjewel! Niet echt een logische oplossing naar mijn idee, maar goed..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_80971831
quote:
Op maandag 3 mei 2010 11:06 schreef DennisMoore het volgende:

[..]


Die heb ik er al een tijdje opstaan... Heerlijke humor!
Website: Sneaker-forum.nl
  maandag 3 mei 2010 @ 19:45:04 #161
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_80979954
vandaag PureCalendar gekocht, echt een app die zijn geld meer dan waard is! handig, er makkelijk aan te passen en hij ziet er gewoon zeer gelikt uit!
Lege virente, virent cuncta
pi_80980420
quote:
Dat er al duizenden apps voor Android zijn mag duidelijk zijn. Dit loopt uiteen van simpele spelletjes tot enorm nuttige applicaties voor zakelijk gebruik. Maar echt belangrijke, levens reddende applicaties waren nog niet in grote getale aanwezig in de Android Market. In de zomer van 2010 komt hier verandering in, Android gaat je leven beschermen!

iFall
De Florida State University is bezig met het ontwikkelen van een zeer belangrijke app voor Android. De naam (iFall) van de applicatie verklapt stiekem al wat het exacte doel is. De applicatie leunt sterk op de ingebouwde accelerometer. Door real-time alle accelerometer gegevens uit te lezen is het mogelijk om alarmdiensten in te schakelen wanneer dit nodig is. Zodra je de applicatie installeert zal je weinig merken van deze tool, je ziet of hoort hem niet. Tot je valt! De applicatie zal direct in actie komen omdat het gedetecteerd heeft dat je bent gevallen. Vervolgens zal je telefoon alle toeters en bellen af laten gaan die het in huis heeft, je scherm gaat knipperen en er klinkt een enorm kabaal uit je speaker. Ook de trilfunctie zal proberen je aandacht te trekken. Als je hier binnen een ingestelde periode niet op reageert, zullen de door jou gedefinieerde contacten benaderd worden. De ingestelde contacten ontvangen binnen no time een SMS met de tijd van het ongeluk en de GPS coördinaten. Het is voor de contactpersoon zelfs mogelijk om te proberen door je telefoon-speaker jou op te roepen. Als niks hiervan lukt kan ervoor worden gekozen om een alarmcentrale in te lichten.

Zo kan je dus voorkomen dat er iets met je gebeurt op een afgelegen op stille plek. De ingestelde contacten zullen op de hoogte worden gebracht en kunnen je te hulp schieten. Wij denken dat dit een hele serieuze applicatie kan worden, mits de uitwerking goed is. Mensen die een wat mindere gezondheid hebben kunnen hier daadwerkelijk van profiteren door de juiste contacten in te stellen.

Voor nu is het afwachten wanneer de applicatie precies in de Market van Android komt. De universiteit geeft aan dat dit in de zomer van 2010 zal plaatsvinden.
http://www.androidworld.n(...)levens-redden-ifall/
  maandag 3 mei 2010 @ 20:01:09 #163
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_80980662
quote:
Het is te hopen dat ze dat heel slim maken. Niet dat je halve familie samen met politie, ambulance en brandweer op je stoep staat als je telefoon uit je broekzak valt.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_80981249
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:01 schreef Dromer het volgende:

[..]

Het is te hopen dat ze dat heel slim maken. Niet dat je halve familie samen met politie, ambulance en brandweer op je stoep staat als je telefoon uit je broekzak valt.
Grijns, dat was nou ook net een beetje mijn gedachte... Of je telefoon hangt aan de lader, jij staat onder de douche (waardoor je een eventueel alarm niet hoort) en je kat/hond loopt je foon van de tafel/kast...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  maandag 3 mei 2010 @ 23:06:12 #165
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80989903
quote:
Op maandag 3 mei 2010 13:04 schreef Incolumis het volgende:

[..]

ik weet wel dat je bij http://www.google.com/calendar bij instellingen moet kijken, dan bij agenda's, dan door interessante agenda's bladeren, daarna Verjaardagen van contactpersonen en afspraken. voeg die toe op je agenda, dan kun je instellen of je er melding van krijgt
Het vreemde is: ik heb dat online wel, daar krijg ik gewoon mijn herinneringen te zien voor de verjaardagen maar in de agenda op mijn Hero zie ik dit niet terug. In mijn PureCalendar widget kan ik wel aanvinken dat het weergegeven moet worden, maar ook daar krijg ik dan geen meldingen.
Iemand enige suggestie?
Life is what you make it.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 12:24:51 #166
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_81002838
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_81004191
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:01 schreef Dromer het volgende:

[..]

Het is te hopen dat ze dat heel slim maken. Niet dat je halve familie samen met politie, ambulance en brandweer op je stoep staat als je telefoon uit je broekzak valt.
quote:
Op maandag 3 mei 2010 20:14 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Grijns, dat was nou ook net een beetje mijn gedachte... Of je telefoon hangt aan de lader, jij staat onder de douche (waardoor je een eventueel alarm niet hoort) en je kat/hond loopt je foon van de tafel/kast...
Zat ik ook al te denken vraag me af hoe ze dat soort dingen gaan voorkomen..
  Redactie Frontpage woensdag 5 mei 2010 @ 17:25:50 #168
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_81054516
Ik kreeg gisteren een telefoontje van de provider dat ik nu al een nieuw toestel mag uitzoeken. Na en beetje rondzoeken twijfel ik nog tussen de Desire en de SE X10. Met Android heb ik dankzij mijn G1 al ervaring opgebouwd, en ik wil geen ander OS meer. Maar nu twijfel ik dus. Ga ik voor der ervaring van HTC mbt Android of de ervaring van SE als telefoonbouwer?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_81055093
Voor de ervaring van HTC m.b.t. Android en als telefoonbouwer. Hoe dan ook, 'k heb geen ervaring met de X10, maar ik kan je wel garanderen dat je van het kiezen van de Desire geen spijt zult krijgen.
  Redactie Frontpage woensdag 5 mei 2010 @ 18:07:27 #170
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_81055624
Ik lees trouwens net dat de Desire geen UMTS ondersteunt. Hoe gaat dat in de praktijk? Ik woon in Drenthe, en daar is nog lang niet overal HSDPA, UMTS is zelfs nog niet overal! Betekent dus dat als er geen HSDPA is, je gelijk teruggaat naar GPRS?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:08:29 #171
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_81055648
die X10 is in het wit wel echt

Net bekend, de update naar 2.1

sony-ericsson-x10-family-to-get-android-2-1
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_81055851
Ik love mn X10
Tot nu toe geen minuut spijt van! geen idee hoe de andere android phones werken. maar als er nog een betere is

Foto's zijn als je je camera goed instelt echt goed voor een telefoon



tuin omgespit (ja het ziet er uit als een bejaarde tuin eerst het huis zelf opknappen! straks de fik in die takken )

[ontopic]

2.1 mis ik ook niet volgens mij? wat is daar op het moment de meerwaarde van?
Narf!
pi_81055899
Narf!
  Redactie Frontpage woensdag 5 mei 2010 @ 18:35:10 #174
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_81056390
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:18 schreef Sickert het volgende:
Mischien helpt dit in je keuze?

http://www.androidworld.n(...)-hd-video-recording/
Heeft me alleen maar meer aan het twijfelen gebracht. ik neigde juist meer naar de Desire...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_81056468
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:35 schreef Djeez het volgende:

[..]

Heeft me alleen maar meer aan het twijfelen gebracht. ik neigde juist meer naar de Desire...
Misschien helpt dit dan wel


  • Tweakers: "De fijnste Android-smartphone die tot nu toe op de redactie heeft gebivakkeerd".
  • AllAboutPhones: "De HTC Desire is al met al een prachtige telefoon".
  • Engadget: "The Desire is yet another fine piece of work from HTC".
  • Gizmodo: "Yes, it's definitely worthy of your desire".
  • Slashgear: "This isn't just “good for an Android device”, it's brilliant".
  • Techradar: "In short, this is a phenomenal phone".
  • Mobileburn: "The HTC Desire is one of the most impressive handsets we've used to-date".
  • Pocket-Lint: "There is little fault with this superphone".
  • T3: "The number one phone for technophiles without a doubt".
  • TrustedReviews: "The HTC Desire is a truly wondrous smartphone".
  • RegHardware: "The Desire is the one to go for".
  • Gizmag: "If you want an Android phone today, this is what you should be buying".
  • Pocketnow: "The best Android phone that you can buy right now".
  • CNet: "HTC is onto a real winner with the Desire".
  • Mobile-Phones-UK: "This is as good as it gets".
  • Metro: "It's one of the best smartphones on the market right now – quite possibly the best".
  •   woensdag 5 mei 2010 @ 18:59:40 #176
    87334 lekzzz
    It's not easy being green
    pi_81057187
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 17:25 schreef Djeez het volgende:
    Ik kreeg gisteren een telefoontje van de provider dat ik nu al een nieuw toestel mag uitzoeken. Na en beetje rondzoeken twijfel ik nog tussen de Desire en de SE X10. Met Android heb ik dankzij mijn G1 al ervaring opgebouwd, en ik wil geen ander OS meer. Maar nu twijfel ik dus. Ga ik voor der ervaring van HTC mbt Android of de ervaring van SE als telefoonbouwer?
    Desire, vind hem helemaal top. Tenzij je echt voor de foto's wilt gaan dan heb je misschien meer aan de SE X10
    Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
    pi_81058892
    Net systeemupdate gehad. Eerste verandering is dat Layar nu wel te downloaden is op de market.
    Eens met wat hierboven staat
      woensdag 5 mei 2010 @ 20:16:48 #178
    220026 Treces
    Hier had uw tekst kunnen staan
    pi_81060066
    Zijn er nog apps die ik echt moet hebben als nieuwe Android gebruiker?

    En wat is nou een goeie gratis navigatie app?
    pi_81061032
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 20:16 schreef Treces het volgende:
    Zijn er nog apps die ik echt moet hebben als nieuwe Android gebruiker?

    En wat is nou een goeie gratis navigatie app?
    Taskiller met widget op je homescreen, spaart batterij . Nav Launcher met google maps navigation beta is gratis maar krijg ik op mijn Legend niet goed werkend omdat hij de speechsynthesis niet wil installeren vanuit de market (en dan heb je geen gesproken navigatie, alleen beeld). Bovendien loopt hij bij mij af en toe vast. Ik heb nu Sygic mobile maps 10, nog niet uitgeprobeerd, maar ben over de vorige versies (McGuider) wel erg tevreden dus deze zal ook niet tegenvallen denk ik. Die is echter wel betaald.
      woensdag 5 mei 2010 @ 21:41:18 #180
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_81063790
    Taskiller moet je dus NIET gebruiken. Dat programma sluit andere apps af op de verkeerde manier (beetje zoals ctrl-alt-del op je pc) en bovendien zorgt Android zelf dat programma's worden afgesloten zodra dat nodig is, en dan wél op de goede manier

    Verder ondersteunt de Desire gewoon UMTS hoor
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
    pi_81064067
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 21:41 schreef Devolution het volgende:
    Taskiller moet je dus NIET gebruiken. Dat programma sluit andere apps af op de verkeerde manier (beetje zoals ctrl-alt-del op je pc) en bovendien zorgt Android zelf dat programma's worden afgesloten zodra dat nodig is, en dan wél op de goede manier

    Verder ondersteunt de Desire gewoon UMTS hoor
    Op de verkeerde manier kan ik me nog wel voorstellen, maar de verkeerde ! dat kun je zelf instellen namelijk!
    Narf!
    pi_81064442
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 21:48 schreef Sickert het volgende:

    [..]

    Op de verkeerde manier kan ik me nog wel voorstellen, maar de verkeerde ! dat kun je zelf instellen namelijk!
    Je weet toch niet welke applicatie van welke andere app gebruik maakt? Hoe dan ook, zo'n soort applicatie op Android is compleet overbodig en ik merk zelfs dat alles veel sneller werkt sinds dat ik geen taskkiller meer gebruik.

    Zie ook
    http://android-developers(...)ing-android-way.html
    't deel When does an application "stop"? en de Process Lifecycle. Android heeft het geheugengebruik echt meer dan prima geregeld.
    pi_81067718
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 21:55 schreef Ireyon het volgende:

    [..]

    Je weet toch niet welke applicatie van welke andere app gebruik maakt? Hoe dan ook, zo'n soort applicatie op Android is compleet overbodig en ik merk zelfs dat alles veel sneller werkt sinds dat ik geen taskkiller meer gebruik.

    Zie ook
    http://android-developers(...)ing-android-way.html
    't deel When does an application "stop"? en de Process Lifecycle. Android heeft het geheugengebruik echt meer dan prima geregeld.
    Kan wel wezen maar ik merk toch echt sinds ik het gebruik dat mn accu velen malen langer mee gaat.
    Er schijnt ook een update aan te komen die je batterij duur verlengt door bepaalde applicaties uit te schakelen.
    Narf!
      Moderator woensdag 5 mei 2010 @ 23:32:49 #184
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81069153
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 21:55 schreef Ireyon het volgende:

    [..]

    Je weet toch niet welke applicatie van welke andere app gebruik maakt? Hoe dan ook, zo'n soort applicatie op Android is compleet overbodig en ik merk zelfs dat alles veel sneller werkt sinds dat ik geen taskkiller meer gebruik.

    Zie ook
    http://android-developers(...)ing-android-way.html
    't deel When does an application "stop"? en de Process Lifecycle. Android heeft het geheugengebruik echt meer dan prima geregeld.
    Dingen welke bij mij dan gesloten worden: twitter apps, en andere losse apps welke zga. geen connectie hebben.
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_81069301
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 18:07 schreef Djeez het volgende:
    Ik lees trouwens net dat de Desire geen UMTS ondersteunt. Hoe gaat dat in de praktijk? Ik woon in Drenthe, en daar is nog lang niet overal HSDPA, UMTS is zelfs nog niet overal! Betekent dus dat als er geen HSDPA is, je gelijk teruggaat naar GPRS?
    Desire heeft gewoon GPRS - 3G - HSDPA ..
    pi_81069356
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 23:01 schreef Sickert het volgende:

    [..]

    Kan wel wezen maar ik merk toch echt sinds ik het gebruik dat mn accu velen malen langer mee gaat.
    Er schijnt ook een update aan te komen die je batterij duur verlengt door bepaalde applicaties uit te schakelen.
    Voor de accu wel ja.
    Ik heb vliegtuigmodus widget op mijn hoemscreen met daaronder widget van task killer.
    Als ik ga slapen standaard beide aanklikken en accu gaat nauwelijks achteruit.
    pi_81072278
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 18:16 schreef Sickert het volgende:
    2.1 mis ik ook niet volgens mij? wat is daar op het moment de meerwaarde van?
    Betere camera 'app' en meer homescreens. Vooral dat laatste is fijn.

    Edit: Vandaag was het qua accuduur trouwens wel dramatisch. Dat vind ik toch het grote nadeel.. Telefoon had tot 12 uur 's middags in de lader gelegen, 100% vol. Wel veel (geprobeerd) gebeld (niet zo'n lange gesprekken) en gesmst, maar hij was 20u toch echt leeg, 8 uur later. En dan zit je dus de rest van de avond zonder telefoon, super kut. Ook al gebruik je een telefoon redelijk intensief, hij zou toch wel 24u mee moeten gaan vind ik..

    [ Bericht 36% gewijzigd door Roolio op 06-05-2010 01:08:41 ]
      donderdag 6 mei 2010 @ 02:25:38 #188
    73930 Blinker
    Only one Go Ahead Eagles
    pi_81074089
    quote:
    Ik las iFail
    pi_81076267
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 02:25 schreef Blinker het volgende:

    [..]

    Ik las iFail
    Neen gekkie, iFail is de naam van die nieuwe pad van apple
    pi_81076540
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 21:55 schreef Ireyon het volgende:

    Je weet toch niet welke applicatie van welke andere app gebruik maakt? Hoe dan ook, zo'n soort applicatie op Android is compleet overbodig en ik merk zelfs dat alles veel sneller werkt sinds dat ik geen taskkiller meer gebruik.
    Plus dat héél soms m'n browser wel eens blijft hangen bij 't laden van een bepaalde pagina. En dan is 't wel prettig als ik 'm kan killen .
    pi_81077263
    Ik heb in mijn Taskiller de dingen die met zo'n systeemicoontje komen en beginnen met com. en htc. enzo, op de ignorelist staan, samen met nog wat andere dingen (wekker!).
    Maar als ik dan zie dat er soms nog maar "20 M" free memory is, en ik met het killen van de browser er ineens 20 bij krijg, vind ik dat toch wel een groot verschil.

    Ook weet ik niet precies hoe het werkt als ik de browser verlaat door op het huisje te klikken: blijft hij dan op de achtergrond lopen, en dus ook de pagina automatisch verversen? Dat kan natuurlijk als je net de frontpage van nu.nl als laatst bezochte pagina had, of de file-informatie van de ANWB, wel een hoop extra dataverkeer opleveren (wat dus eventueel weer een probleem voor je FUP kan geven)
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
      Redactie Frontpage donderdag 6 mei 2010 @ 10:16:33 #192
    3926 crew  Djeez
    Orde van de Paarsgepunte Lans
    pi_81077567
    Ik heb de Desire besteld i.c.m. mooie aanbieding! Wel zit er nog een maand levertijd op, want hij is overal kats uitverkocht. Er komt een nieure, verbeterde zending aan, dus kan ik daar maar beter op wachten. Daarnaast had ik verwacht mijn abo pas eind juni te kunnen verlengen, dus geen probleem voor mij!
    Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
    Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
      Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 10:23:02 #193
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81077739
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 01:03 schreef Roolio het volgende:

    [..]

    Betere camera 'app' en meer homescreens. Vooral dat laatste is fijn.

    Edit: Vandaag was het qua accuduur trouwens wel dramatisch. Dat vind ik toch het grote nadeel.. Telefoon had tot 12 uur 's middags in de lader gelegen, 100% vol. Wel veel (geprobeerd) gebeld (niet zo'n lange gesprekken) en gesmst, maar hij was 20u toch echt leeg, 8 uur later. En dan zit je dus de rest van de avond zonder telefoon, super kut. Ook al gebruik je een telefoon redelijk intensief, hij zou toch wel 24u mee moeten gaan vind ik..
    gek genoeg doet die van mij dat op zich wel.
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_81077755
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 01:03 schreef Roolio het volgende:

    [..]

    Betere camera 'app' en meer homescreens. Vooral dat laatste is fijn.

    Edit: Vandaag was het qua accuduur trouwens wel dramatisch. Dat vind ik toch het grote nadeel.. Telefoon had tot 12 uur 's middags in de lader gelegen, 100% vol. Wel veel (geprobeerd) gebeld (niet zo'n lange gesprekken) en gesmst, maar hij was 20u toch echt leeg, 8 uur later. En dan zit je dus de rest van de avond zonder telefoon, super kut. Ook al gebruik je een telefoon redelijk intensief, hij zou toch wel 24u mee moeten gaan vind ik..
    Welk toestel gaat dit dan over? Ik moet juist zeggen dat het mij reuze meevalt. Mijne (Legend) ging de laatste keer zelfs ruim 4 dagen mee en toen viel ie nog niet uit. (bij matig gebruik)
    Eens met wat hierboven staat
      donderdag 6 mei 2010 @ 10:28:12 #195
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_81077900
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 10:03 schreef Pandora73 het volgende:
    Ik heb in mijn Taskiller de dingen die met zo'n systeemicoontje komen en beginnen met com. en htc. enzo, op de ignorelist staan, samen met nog wat andere dingen (wekker!).
    Maar als ik dan zie dat er soms nog maar "20 M" free memory is, en ik met het killen van de browser er ineens 20 bij krijg, vind ik dat toch wel een groot verschil.

    Ook weet ik niet precies hoe het werkt als ik de browser verlaat door op het huisje te klikken: blijft hij dan op de achtergrond lopen, en dus ook de pagina automatisch verversen? Dat kan natuurlijk als je net de frontpage van nu.nl als laatst bezochte pagina had, of de file-informatie van de ANWB, wel een hoop extra dataverkeer opleveren (wat dus eventueel weer een probleem voor je FUP kan geven)
    Als je je programmaafsluit dmv 'huisje' of 'back' is het pakket niet meer actief, behalve dan bijv. de twitter clients of navigatie zoals waze of copilot (maar die zie je dan ook actief in de bar bovenin).
    Blijft een feit dat taskkillers overbodige onzin zijn.
    Dat je meer vrij geheugen ziet wil niet zeggen dat het effectiever gebruikt wordt, als Android meer geheugen nodig heeft schopt hij zelf wel processen uit het geheugen die hij niet meer nodig heeft.
    Verscheidene ontwikkelaars hebben inmiddels ook al aangegeven geen bugreports meer te accepteren van mensen die taskkillers hebben geďnstalleerd en verzoeken mensen eerst die rommel te deďnstalleren voordat ze gaan miepen dat iets niet werkt...
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
    pi_81078686
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 10:28 schreef Ceased2Be het volgende:
    Als je je programmaafsluit dmv 'huisje' of 'back' is het pakket niet meer actief, behalve dan bijv. de twitter clients of navigatie zoals waze of copilot (maar die zie je dan ook actief in de bar bovenin).
    Blijft een feit dat taskkillers overbodige onzin zijn.
    Dat je meer vrij geheugen ziet wil niet zeggen dat het effectiever gebruikt wordt, als Android meer geheugen nodig heeft schopt hij zelf wel processen uit het geheugen die hij niet meer nodig heeft.
    Verscheidene ontwikkelaars hebben inmiddels ook al aangegeven geen bugreports meer te accepteren van mensen die taskkillers hebben geďnstalleerd en verzoeken mensen eerst die rommel te deďnstalleren voordat ze gaan miepen dat iets niet werkt...
    Het gaat me niet om free memory of multitasking, maar meer dat er bij inactiviteit meer batterij wordt gespaard door zoveel mogelijk uit te hebben dat normaal op de achtergrond blijft draaien.
      donderdag 6 mei 2010 @ 10:57:28 #197
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_81078755
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 10:55 schreef -Trinity- het volgende:

    [..]

    Het gaat me niet om free memory of multitasking, maar meer dat er bij inactiviteit meer batterij wordt gespaard door zoveel mogelijk uit te hebben dat normaal op de achtergrond blijft draaien.
    Maar dat is het hele punt; behalve de processen met background replication vreet niets CPU.
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
      donderdag 6 mei 2010 @ 17:54:38 #198
    87334 lekzzz
    It's not easy being green
    pi_81095645
    Ik ga s'ochtends om 07:30 uur de deur uit en kom om 17:30 uur weer thuis. Tussendoor update m'n mail iedere vijf minuten en doe ik nog eens wat bellen en internetten. Al met al al hang ik m'n Desire tegen 22:30 uur aan de lader maar is hij nog zeker 1/3 vol.
    Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
    pi_81095834
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 01:03 schreef Roolio het volgende:

    [..]

    Betere camera 'app' en meer homescreens. Vooral dat laatste is fijn.

    Edit: Vandaag was het qua accuduur trouwens wel dramatisch. Dat vind ik toch het grote nadeel.. Telefoon had tot 12 uur 's middags in de lader gelegen, 100% vol. Wel veel (geprobeerd) gebeld (niet zo'n lange gesprekken) en gesmst, maar hij was 20u toch echt leeg, 8 uur later. En dan zit je dus de rest van de avond zonder telefoon, super kut. Ook al gebruik je een telefoon redelijk intensief, hij zou toch wel 24u mee moeten gaan vind ik..
    Helemaal mee eens!

    ik red nu na een kleine week 15 uur en dat is bij normaal gebruik met afentoe een uitstappje van 2x 30 minuten naar Wifi en tussendoor soms twitter

    beetje jammer maar het schijnt naarmate je de telefoon hebt langer te worden, plus dat ze hebben aangekondigd dat de update of een update je accu duur met 2x zou verlengen
    Narf!
      Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 21:19:35 #200
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81104916
    15 uur is echt te weinig !
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
      donderdag 6 mei 2010 @ 21:31:10 #201
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_81105582
    Powertop draaien, als dat kan op de Android. Of is het Intel only?
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      donderdag 6 mei 2010 @ 21:31:56 #202
    1055 Schanulleke
    Een kop vol zaagsel!
    pi_81105613
    Hoe vaak laat je je mail dan checken? Sinds ik dat heb teruggebracht is mijn accuduur ook weer verlengd.
    Life is what you make it.
    pi_81108300
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 18:00 schreef Sickert het volgende:

    ...plus dat ze hebben aangekondigd dat de update of een update je accu duur met 2x zou verlengen
    Twee keer zo lang met de accu? Dat lijkt me héél sterk . Verlenging met twee uur misschien?
    pi_81110943
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 22:17 schreef DennisMoore het volgende:

    [..]

    Twee keer zo lang met de accu? Dat lijkt me héél sterk . Verlenging met twee uur misschien?
    Ik heb het ook maar ergens gelezen, geen idee of het waar is hoor.
    Ben nu eenmaal goed gelovig
    2 a 4 uur lijkt me aannemelijker idd. Heb iig geen seconde spijt en neem de batterij duur graag voor lief. De iphone gaat volgens mij ook niet zo lang mee.
    Narf!
    pi_81112959
    Ik hang mijn Hero 's avonds als ik naar bed ga aan de stroom, 's morgens om 7 uur gaat ie er weer af. Met WiFi alleen in huis aan en verder alleen drie mailboxen (non-Google) en in de pauze wat internetten en af en toe wat sms-en red ik het dan wel tot hij 's avonds weer aan de stroom mag.
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
    pi_81121456
    Google Goggles schijnt nu ook gefotografeerde teksten te kunnen vertalen.
    Binnenkort eens proberen op de gevel van een chinees restaurant in de buurt .
      vrijdag 7 mei 2010 @ 10:24:15 #207
    183523 Salatrel
    Salatrel
    pi_81121998
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 10:05 schreef DennisMoore het volgende:

    Binnenkort eens proberen op de gevel van een chinees restaurant in de buurt .
    "hier kattenvlees gekookt word"
    pi_81122144
    quote:
    Op vrijdag 7 mei 2010 10:05 schreef DennisMoore het volgende:
    Google Goggles schijnt nu ook gefotografeerde teksten te kunnen vertalen.
    Binnenkort eens proberen op de gevel van een chinees restaurant in de buurt .
    De mogelijkheden met dat programma lijken wel oneindig
    pi_81140205
    Is er een mogelijkheid om Soundcloud-tracks af te spelen op een Legend? Er is wel een Soundcloud-App maar die is alleen bedoeld om te uploaden..
    pi_81154376
    Beste dames en heren! Ik heb zojuist de legend in mijn bezit. allemaal te gek en gaaf natuurlijk. Ik ben alleen op zoek naar een goed SIP ding. Ik sms veel naar het buitenland en het zou ideaal zijn als het programma de volgende dingen zou kunnen:

    *verzonden berichten integreren in berichten
    * voipbuster moet erop werken

    iemand ideeën? door de 50k apps raak ik het spoor een beetje bijster...
    pi_81170171
    Fokke en Sukke komen naar Android

    Zucht... is het nu de bedoeling dat ik wéér een app download en wéér een icoontje in m'n lijst erbij zet ? Wat een bullshit om voor dit soort 'toepassingen' een app te bouwen. Maak gewoon een goeie mobile website om de stripjes in te kunnen bekijken, dan hoef ik slechts een linkje aan m'n favorieten toe te voegen.
      Moderator zaterdag 8 mei 2010 @ 11:53:19 #212
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81171898
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 10:42 schreef DennisMoore het volgende:
    Fokke en Sukke komen naar Android

    Zucht... is het nu de bedoeling dat ik wéér een app download en wéér een icoontje in m'n lijst erbij zet ? Wat een bullshit om voor dit soort 'toepassingen' een app te bouwen. Maak gewoon een goeie mobile website om de stripjes in te kunnen bekijken, dan hoef ik slechts een linkje aan m'n favorieten toe te voegen.
    Dat dus..

    Veel icoontjes *fapfap* is zooooo iPhone
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_81172604
    Je kan mapjes maken hé
    pi_81172678
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 10:42 schreef DennisMoore het volgende:
    Fokke en Sukke komen naar Android

    Zucht... is het nu de bedoeling dat ik wéér een app download en wéér een icoontje in m'n lijst erbij zet ? Wat een bullshit om voor dit soort 'toepassingen' een app te bouwen. Maak gewoon een goeie mobile website om de stripjes in te kunnen bekijken, dan hoef ik slechts een linkje aan m'n favorieten toe te voegen.
    Ik zie het probleem niet, maar stel het voor bij google om de functie te introduceren om apps uit de 'Alle Programma's' te halen, en dan ergens achteraf wegdrukken ofzo.

    Resultaat: Zelfde apps, overzichtelijker 'Alle Programma's'.
      Moderator zaterdag 8 mei 2010 @ 12:15:52 #215
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81172717
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 12:12 schreef Hagelkaas het volgende:
    Je kan mapjes maken hé
    Hmmm
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
      zaterdag 8 mei 2010 @ 12:23:35 #216
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_81172990
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 10:42 schreef DennisMoore het volgende:
    Fokke en Sukke komen naar Android

    Zucht... is het nu de bedoeling dat ik wéér een app download en wéér een icoontje in m'n lijst erbij zet ? Wat een bullshit om voor dit soort 'toepassingen' een app te bouwen. Maak gewoon een goeie mobile website om de stripjes in te kunnen bekijken, dan hoef ik slechts een linkje aan m'n favorieten toe te voegen.
    een RSS Feed reader speciaal voor webcomics wellicht?
    Meeste van die dingen hebben wel een RSS feed die je toe kunt voegen.
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
    pi_81173155
    Uhuh, het kan allemaal.

    M'n punt was vooral dat het blijkbaar zo stoer lijkt om een eigen app te hebben dat iedere website een eigen app in elkaar laat knutselen.

    *fapfap* indeed .
    pi_81182352
    Ik heb nu een Sony Ericsson Xperia10, heerlijk toestel, alleen het draait wel op een oudere versie van android, 1.6 namelijk.

    Is het mogelijk om gewoon Android 2.1 te installeren? En is dat handig? Of moet ik wachten op support van SE zelf?
    -webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
    pi_81183071
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 17:27 schreef SpeCulaes het volgende:
    Ik heb nu een Sony Ericsson Xperia10, heerlijk toestel, alleen het draait wel op een oudere versie van android, 1.6 namelijk.

    Is het mogelijk om gewoon Android 2.1 te installeren? En is dat handig? Of moet ik wachten op support van SE zelf?
    Je zal moeten wachten tot SE een update uitbrengt.
    pi_81183647
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 17:47 schreef elfzesendertig het volgende:

    [..]

    Je zal moeten wachten tot SE een update uitbrengt.
    Oke, vooruit dan maar .

    Is er een app die op mijn startpagina mijn agenda voor die dag kan weergeven? Op mijn Nokia n95 had ik daar namelijk al mijn afspraken zichtbaar staan, dat was ideaal.
    -webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
    pi_81183998
    Calwidget is een app die dat kan dacht ik
    Narf!
    pi_81184178
    Op mijn legend kan ik gewoon een widget van de agenda zelf toevoegen. hoef ik niks speciaals voor de te downloaden. Android 2.1 zit er op geloof ik.
    pi_81184308
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 10:23 schreef Splutje het volgende:

    [..]

    Welk toestel gaat dit dan over? Ik moet juist zeggen dat het mij reuze meevalt. Mijne (Legend) ging de laatste keer zelfs ruim 4 dagen mee en toen viel ie nog niet uit. (bij matig gebruik)
    Dit gaat over de Motorola Milestone. Heb die dag wel ruim 40 (pogingen tot) gesprekken gehad, en ook nog wel een smsje of 40. Maar toch.
    Mail staat gewoon op push mail, GPS stond wel enabled, maar maakt 'ie geen gebruik van tenzij een programma er om vraagt.

    Maar misschien ging het die dag wel extra snel vanwege het overbelaste netwerk op het bevrijdingsfestival. Dan moet 'ie naar een mast blijven zoeken ofzo, misschien dat dat extra accu vergt?

    Verder nog steeds heel tevreden. En een programmatip: Music Junk. Daarmee kan je héél veel (vrijwel ieder denkbaar nummer) Mp3's downloaden, de songtekst ervan zoeken of gewoon eenmalig afspelen. Handig als je bijvoorbeeld iemand even een nummer wilt laten horen. Sneller dan het eerst op youtube op te zoeken.
    pi_81184329
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 18:17 schreef Hiya het volgende:
    Op mijn legend kan ik gewoon een widget van de agenda zelf toevoegen. hoef ik niks speciaals voor de te downloaden. Android 2.1 zit er op geloof ik.
    Ik krijg de melding dat er geen ruimte meer is op de pagina, maar ik heb geen idee hoe ik ook maar iets kan verwijderen daar
    -webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
    pi_81184418
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 10:23 schreef Splutje het volgende:

    [..]

    Welk toestel gaat dit dan over? Ik moet juist zeggen dat het mij reuze meevalt. Mijne (Legend) ging de laatste keer zelfs ruim 4 dagen mee en toen viel ie nog niet uit. (bij matig gebruik)
    Dit gaat over de Motorola Milestone. Heb die dag wel ruim 40 (pogingen tot) gesprekken gehad, en ook nog wel een smsje of 40. Maar toch.
    Mail staat gewoon op push mail, GPS stond wel enabled, maar maakt 'ie geen gebruik van tenzij een programma er om vraagt.

    Maar misschien ging het die dag wel extra snel vanwege het overbelaste netwerk op het bevrijdingsfestival. Dan moet 'ie naar een mast blijven zoeken ofzo, misschien dat dat extra accu vergt?

    Verder nog steeds heel tevreden. En een programmatip: Music Junk. Daarmee kan je héél veel (vrijwel ieder denkbaar nummer) Mp3's downloaden, de songtekst ervan zoeken of gewoon eenmalig afspelen. Handig als je bijvoorbeeld iemand even een nummer wilt laten horen. Sneller dan het eerst op youtube op te zoeken.

    Nog een tip: Transdroid. Als je gewoon via je telefoon-browser een torrent file downloadt, dan kun je met dit programma het bestand openen, en dan wordt de download gestart op je computer! (dus niet op je telefoon)
    Natuurlijk moet je pc hiervoor wel aanstaan, maar je kan dus gewoon onderweg even snel een download starten en het is klaar als je thuis bent! Ook kan je bestaande downloads beheren.
    pi_81184844
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 18:22 schreef SpeCulaes het volgende:

    [..]

    Ik krijg de melding dat er geen ruimte meer is op de pagina, maar ik heb geen idee hoe ik ook maar iets kan verwijderen daar
    Door een widget ingedrukt te houden en hem naar "Verwijderen" te slepen, wat er vanzelf onder komt te staan.
    pi_81184933
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 18:37 schreef Ireyon het volgende:

    [..]

    Door een widget ingedrukt te houden en hem naar "Verwijderen" te slepen, wat er vanzelf onder komt te staan.
    Oeh kijk! Nu kan ik ook alles ordenen, goede tip!

    Alleen is de standaard agenda zo gigantisch, neemt een groot deel van het scherm in terwijl ik alleen 1 zinnetje voldoende vind..
    -webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
      Moderator zaterdag 8 mei 2010 @ 18:42:06 #228
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81184965
    Is dat calwidget die dat kan? Ik mis die widget namelijk
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
      Moderator zaterdag 8 mei 2010 @ 18:45:18 #229
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81185060
    Weeeer een nieuwe agenda app !
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_81186507
    Kan je die standaard programma's als Google Talk etc niet verwijderen? Er staat niks in programmabeheer over..
    -webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
      zaterdag 8 mei 2010 @ 19:51:51 #231
    87334 lekzzz
    It's not easy being green
    pi_81187685
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 18:42 schreef Renesite het volgende:
    Is dat calwidget die dat kan? Ik mis die widget namelijk
    Pure grid calender kan je helemaal instellen zoals je zelf wilt. Kost je een paar cent maar heb je ook wat.
    Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
      zaterdag 8 mei 2010 @ 20:11:33 #232
    45722 Dromer
    Zo veel letters Zo weinig ruim
    pi_81188578
    Iemand een idee welke rss client voor Android ook https ondersteunt?
    I am just a dreamer, but you are just a dream
      Moderator zondag 9 mei 2010 @ 00:00:24 #233
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81197931
    quote:
    Op zaterdag 8 mei 2010 19:51 schreef lekzzz het volgende:

    [..]

    Pure grid calender kan je helemaal instellen zoals je zelf wilt. Kost je een paar cent maar heb je ook wat.
    Dit bevalt me wel. Aantekeningen aan de hand van google calender. Makkelijk aanpassen via Jorte
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_81200499
    tvp
      zondag 9 mei 2010 @ 18:27:50 #235
    87334 lekzzz
    It's not easy being green
    pi_81220787
    quote:
    Op woensdag 5 mei 2010 20:40 schreef -Trinity- het volgende:

    [..]

    Taskiller met widget op je homescreen, spaart batterij . Nav Launcher met google maps navigation beta is gratis maar krijg ik op mijn Legend niet goed werkend omdat hij de speechsynthesis niet wil installeren vanuit de market (en dan heb je geen gesproken navigatie, alleen beeld). Bovendien loopt hij bij mij af en toe vast. Ik heb nu Sygic mobile maps 10, nog niet uitgeprobeerd, maar ben over de vorige versies (McGuider) wel erg tevreden dus deze zal ook niet tegenvallen denk ik. Die is echter wel betaald.
    Ik heb ook Sygic mobile maps, het probleem is alleen dat ik de navigatie niet gesproken krijg. Werkt het bij jou wel?
    Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
    pi_81221412
    Taskkillers besparen geen batterij en maken je toestel niet sneller. Het is een placebo, tenzij je je allerlei apps hebt die zich misdragen. De developer community vervloekt taskkillers omdat ze meer slechts dan goeds brengen
    pi_81222217
    Wel ontzettend irritant dat Sony Ericsson allerlei apps erop heeft gezet die je niet kan verwijderen.. O.a. 5 programma's waarvoor je Microsoft Exchange nodig hebt.. Beetje jammer dat ik dat niet heb ..
    -webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
    pi_81224169
    quote:
    Op zondag 9 mei 2010 18:48 schreef elfzesendertig het volgende:
    Taskkillers besparen geen batterij en maken je toestel niet sneller. Het is een placebo, tenzij je je allerlei apps hebt die zich misdragen. De developer community vervloekt taskkillers omdat ze meer slechts dan goeds brengen
    op de X10 heb je ze echter wel nodig, je word echt doodziek van die moxier shit die zichzelf om de haverklap aanzet

    Wat degene boven mij al zegt jammer dat SE er dingen opzet die je niet kan verwijderen.
    Hoop dat er snel iets voor komt
    Narf!
    pi_81232291
    quote:
    Op zondag 9 mei 2010 18:27 schreef lekzzz het volgende:
    Ik heb ook Sygic mobile maps, het probleem is alleen dat ik de navigatie niet gesproken krijg. Werkt het bij jou wel?
    Ja, probleemloos.
    pi_81233622
    Ik gebruik Taskiller voornamelijk om, als de telefoon opnieuw heeft/is opgestart, de dingen als Footprints enzo eruit te gooien. En als de browser blijft hangen. De standaard processen staan bijna allemaal in de ignore list.
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
      maandag 10 mei 2010 @ 07:00:27 #241
    87334 lekzzz
    It's not easy being green
    pi_81240973
    quote:
    Op zondag 9 mei 2010 22:40 schreef -Trinity- het volgende:

    [..]

    Ja, probleemloos.
    Gebruik je dan ook mobile maps 10 versie 8.06? Ik heb namelijk wel geluid als ik het test maar ik heb geen gesproken route. Heb je misschien nog een andere app nodig voor die stem?
    Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
      maandag 10 mei 2010 @ 08:40:25 #242
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_81241685
    Even een vraag geheel ter zijde. Ik heb een 8GIG sd card gekocht en als het goed is, is deze een class 6. Echter staat het nergens op de verpakking noch de kaart. Is er een manier om te controleren welke class mijn sd card is?
    Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
    pi_81241970
    Ik gebruik een taskkiller omdat de FM-Radio wel eens vastloopt.
    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
      Moderator maandag 10 mei 2010 @ 09:28:33 #244
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81242652
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 08:58 schreef DutchErrorist het volgende:
    Ik gebruik een taskkiller omdat de FM-Radio wel eens vastloopt.
    Die heeft wel minder goed bereik dan mijn nokiaatje
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_81242716
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 07:00 schreef lekzzz het volgende:
    Gebruik je dan ook mobile maps 10 versie 8.06? Ik heb namelijk wel geluid als ik het test maar ik heb geen gesproken route. Heb je misschien nog een andere app nodig voor die stem?
    Ja en volgens mij niet. Ik heb geen andere app geďnstalleerd en hij babbelt onderweg ook gewoon. Heb je al gecheckt hoe hard je mediavolume staat zodra je Sygic hebt geopend? Bij mij stond 'ie namelijk in het begin op stil.
      Moderator maandag 10 mei 2010 @ 09:40:30 #246
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81242908
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_81244685
    quote:
    Nu nog voor ING
    I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
    So I stole a bike and asked for forgiveness.
    pi_81244832
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 08:58 schreef DutchErrorist het volgende:
    Ik gebruik een taskkiller omdat de FM-Radio wel eens vastloopt.
    Heb ik ook last van ja
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 09:28 schreef Renesite het volgende:

    [..]

    Die heeft wel minder goed bereik dan mijn nokiaatje
    al vind ik het bereik wel erg goed
    Eens met wat hierboven staat
    pi_81245248
    quote:
    Dat doe ik gewoon via de (ING) website in de browser .

    En wat een #fail dat je naast je telefoon (die al beveiligd is met codes) óók nog een Rabo-reader-ding bij je moet hebben, . Dat had toch wel wat innovatiever gekund?
    pi_81245497
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 11:11 schreef DennisMoore het volgende:

    [..]

    Dat doe ik gewoon via de (ING) website in de browser .

    En wat een #fail dat je naast je telefoon (die al beveiligd is met codes) óók nog een Rabo-reader-ding bij je moet hebben, . Dat had toch wel wat innovatiever gekund?
    Hoezo is dat fail?
    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
    pi_81245986
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 11:18 schreef DutchErrorist het volgende:

    Hoezo is dat fail?
    Dat is fail omdat je weer een extra elektronisch apparaatje bij je moet dragen, terwijl het hele idee van een MOBIELE telefoon juist is dat je mobiel wilt zijn, met weinig bagage bij je.

    Je hébt al een elektronisch apparaatje bij je (namelijk je telefoon), waarom dan nog een extra reader? Het is niet innovatief of slim. Een gemiste kans.

    Waarom niet iets op basis van je sim-kaart? Je imei-nr? Een https-verbinding? Een sms'je? Desnoods de camera gebruikend om met face-recognition de eigenaar te herkennen, etc etc. Iets slimmers dan alleen maar de huidige techniek (de website) verpakken in een app met een groter lettertype.
    pi_81248020
    Nou liever dit dan al die onveilige dingen die jij voorstelt.
    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
      maandag 10 mei 2010 @ 12:26:47 #253
    10710 gday
    propria cures
    pi_81248040
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 11:32 schreef DennisMoore het volgende:

    [..]

    Dat is fail omdat je weer een extra elektronisch apparaatje bij je moet dragen, terwijl het hele idee van een MOBIELE telefoon juist is dat je mobiel wilt zijn, met weinig bagage bij je.

    Je hébt al een elektronisch apparaatje bij je (namelijk je telefoon), waarom dan nog een extra reader? Het is niet innovatief of slim. Een gemiste kans.

    Waarom niet iets op basis van je sim-kaart? Je imei-nr? Een https-verbinding? Een sms'je? Desnoods de camera gebruikend om met face-recognition de eigenaar te herkennen, etc etc. Iets slimmers dan alleen maar de huidige techniek (de website) verpakken in een app met een groter lettertype.
    Alsjeblieft niet zeg!

  • Alleen SIM-kaart: onveilig
  • Alleen IMEI-nummer: onveilig
  • Alleen HTTPS-verbinding: onveilig
  • Een sms'je: onveilig
  • Combinatie van bovenstaande methodes: nog steeds onveilig
  • Gezichtsherkenning: te moeilijk voor de gebruiker en praktisch onuitvoerbaar wegens te veel afhankelijkheid van omstandigheden zoals licht e.d.

    Laat mij maar lekker de Random Reader gebruiken hoor. Ik zou het pas een dikke #FAIL vinden als ze een van jouw onveilige voorstellen geďmplementeerd zouden hebben.

    [ Bericht 1% gewijzigd door gday op 10-05-2010 12:32:37 ]
  • A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
    Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
    pi_81248090
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 12:26 schreef gday het volgende:

    [..]

    Alsjeblieft niet zeg!

  • Alleen SIM-kaart: onveilig
  • Alleen IMEI-nummer: onveilig
  • Alleen HTTPS-verbinding: onveilig
  • Een sms'je: onveilig
  • Gezichtsherkenning: te moeilijk voor de gebruiker en praktisch onuitvoerbaar wegens te veel afhankelijkheid van omstandigheden zoals licht e.d.

    Laat mij maar lekker de Random Reader gebruiken hoor. Ik zou het pas een dikke #FAIL vinden als ze een van jouw onveilige voorstellen geďmplementeerd zouden hebben.
  • GMTA
    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
      maandag 10 mei 2010 @ 12:29:40 #255
    10710 gday
    propria cures
    pi_81248139
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 08:40 schreef Kn0x het volgende:
    Even een vraag geheel ter zijde. Ik heb een 8GIG sd card gekocht en als het goed is, is deze een class 6. Echter staat het nergens op de verpakking noch de kaart. Is er een manier om te controleren welke class mijn sd card is?
    Het hoort echt op het kaartje zelf te staan, en voor zover ik weet is dat altijd in de vorm van een enkel getal in een cirkeltje zoals rechtsboven op onderstaand plaatje:

    A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
    Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
    pi_81248242
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 12:26 schreef gday het volgende:

    Alsjeblieft niet zeg!

  • Alleen SIM-kaart: onveilig
  • Alleen IMEI-nummer: onveilig
  • Alleen HTTPS-verbinding: onveilig
  • Een sms'je: onveilig
  • Gezichtsherkenning: te moeilijk voor de gebruiker en praktisch onuitvoerbaar wegens te veel afhankelijkheid van omstandigheden zoals licht e.d.

    Laat mij maar lekker de Random Reader gebruiken hoor. Ik zou het pas een dikke #FAIL vinden als ze een van jouw onveilige voorstellen geďmplementeerd zouden hebben.
  • En toen verloor je je Reader. En toen ? Waarom dat ding niet op een of andere manier technisch/software-matig integreren in het elektronische apparaat dat je al bij je draagt? Waarom niet een combi van bovengenoemde zaken (die ik zo effe snel opnoemde)?

    Overigens werkt ING nu al lang met SMS . De enige reden voor mij om bij die bank te blijven. Geen gezeik met verdere apparaatjes, en overal bankzaken kunnen doen.
      maandag 10 mei 2010 @ 12:55:01 #257
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_81249007
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 12:29 schreef gday het volgende:

    [..]

    Het hoort echt op het kaartje zelf te staan, en voor zover ik weet is dat altijd in de vorm van een enkel getal in een cirkeltje zoals rechtsboven op onderstaand plaatje:

    [ afbeelding ]
    Dat staat dus niet op die van mij. Is er verder geen manier om het te controleren? Bij de properties ergens? (kan het daar zelf niet vinden)
    Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
      maandag 10 mei 2010 @ 13:00:27 #258
    10710 gday
    propria cures
    pi_81249232
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 12:32 schreef DennisMoore het volgende:

    [..]

    En toen verloor je je Reader. En toen ? Waarom dat ding niet op een of andere manier technisch/software-matig integreren in het elektronische apparaat dat je al bij je draagt? Waarom niet een combi van bovengenoemde zaken (die ik zo effe snel opnoemde)?
    Dan neem je een andere Reader? Ze hebben er meer dan 1 gemaakt ... maar persoonlijk lijkt het me nogal verkeerd om je beveiliging omlaag te schroeven vanwege het feit dat sommige mensen niet goed genoeg omgaan met hun spullen.

    Verder is een combinatie van jouw voorstellen óf nog steeds te onveilig óf gewoon niet goed uitvoerbaar (in het geval van gezichtsherkenning).
    quote:
    Overigens werkt ING nu al lang met SMS . De enige reden voor mij om bij die bank te blijven. Geen gezeik met verdere apparaatjes, en overal bankzaken kunnen doen.
    En die matige veiligheid (plus algehele brakheid van internetbankieren bij de ING/Postbank zoals de vele storingen en belachelijk trage transacties) was voor mij juist een van de redenen om weg te gaan bij de ING. Het zal wel een persoonlijke afweging zijn tussen meer veiligheid of meer gebruiksgemak.

    Maar goed, het gaat hier verder niet om welke bank veiliger is of niet ...
    A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
    Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
      maandag 10 mei 2010 @ 13:26:57 #259
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_81250286
    Achja ieder zijn bank he. Ik ben heel blij dat de ING de keuze meer bij de klant laat en ik mooi met 1 apparaat (mijn telefoon) waar en wanneer ik ook ben, mijn bankzaken kan beheren
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
      maandag 10 mei 2010 @ 17:08:39 #260
    138965 Kn0x
    BLLAAARGH!
    pi_81258755
    Gebruikt er iemand hier toevallig home++?
    Ik wil een Message widget hebben zoals Sense dat wel heeft. Iemand een idee hoe ik dat kan plaatsen? Gebruik een HTC Desire.
    Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
    pi_81259748
    Een hele domme vraag denk ik: maar het lukt mij niet om hotmail in het programma mail te configuren. Wat doe ik fout?
    pi_81260981
    Is het mogelijk om profielfoto's van Facebook/Twitter/Hyves te koppelen aan je telefoonboek? Of moet ik nu van iedereen een foto gaan maken en die gaan koppelen .
    -webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
    pi_81261080
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 18:02 schreef SpeCulaes het volgende:
    Is het mogelijk om profielfoto's van Facebook/Twitter/Hyves te koppelen aan je telefoonboek? Of moet ik nu van iedereen een foto gaan maken en die gaan koppelen .
    Ja, facebook koppelen is zo eenvoudig dat je het sneller vindt dat dan ik het typ. Twitter zal ongetwijfeld ook kunnen, en hyves (voor zover ik weet) alleen op de X10.
      maandag 10 mei 2010 @ 18:06:47 #264
    87334 lekzzz
    It's not easy being green
    pi_81261124
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 18:02 schreef SpeCulaes het volgende:
    Is het mogelijk om profielfoto's van Facebook/Twitter/Hyves te koppelen aan je telefoonboek? Of moet ik nu van iedereen een foto gaan maken en die gaan koppelen .
    Ja die kan je linken: Ga naar de persoon die je hebt in je contactlijst. Rechts kan je op het contactkaartje klikken. Daarin kan je een link vastzetten tussen je contactpersoon en facebook/ twitter
    Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
    pi_81261132
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 17:31 schreef P.F het volgende:
    Een hele domme vraag denk ik: maar het lukt mij niet om hotmail in het programma mail te configuren. Wat doe ik fout?
    Probeer dit eens: http://www.androidworld.n(...)s/hotmail-instellen/ .
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 18:02 schreef SpeCulaes het volgende:
    Is het mogelijk om profielfoto's van Facebook/Twitter/Hyves te koppelen aan je telefoonboek? Of moet ik nu van iedereen een foto gaan maken en die gaan koppelen .
    Je kunt toch een FB profiel toevoegen aan een contactpersoon?
    pi_81261199
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 18:07 schreef Mdrop het volgende:

    [..]

    Probeer dit eens: http://www.androidworld.n(...)s/hotmail-instellen/ .
    [..]

    Je kunt toch een FB profiel toevoegen aan een contactpersoon?
    Zie ik niet staan? (facebook aan contact)
    pi_81261268
    Ja dat het gelinkt kan worden weet ik, maar dan krijg je in je telefoonboek alleen maar onder de naam de laatste ' update' van die persoon te zien. Niet de profielfoto als ze bellen.
    -webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
      maandag 10 mei 2010 @ 18:11:55 #268
    87334 lekzzz
    It's not easy being green
    pi_81261271
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 18:11 schreef SpeCulaes het volgende:
    Ja dat het gelinkt kan worden weet ik, maar dan krijg je in je telefoonboek alleen maar onder de naam de laatste ' update' van die persoon te zien. Niet de profielfoto als ze bellen.
    klik op: telefoon onderin je startscherm> klik op het visitekaartje rechts op de contactpersoon> rechts boven in op het link icoon. Daar staat FB etc.

    Bij mij werkt het dan wel als ze me bellen
    Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
    pi_81261719
    Als een persoon gelinkt is, kun je in het link-venster via Menu de contactfoto selecteren.
    pi_81262250
    Ik zie het niet..
    pi_81262581
    Ik kan het ook niet vinden, als ik een foto wil toevoegen krijg ik drie keuzes;
    Camerastrook
    Camera
    Foto's
    -webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
      maandag 10 mei 2010 @ 18:48:15 #272
    220026 Treces
    Hier had uw tekst kunnen staan
    pi_81262750
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 18:05 schreef svefn het volgende:

    [..]

    Ja, facebook koppelen is zo eenvoudig dat je het sneller vindt dat dan ik het typ. Twitter zal ongetwijfeld ook kunnen, en hyves (voor zover ik weet) alleen op de X10.
    Bron?
    pi_81263008
    Ja sorry maar volgens mij heb ik het echt niet?
    pi_81263163
    Hotmail instellen lukt ook niet...
    pi_81263410
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 18:48 schreef Treces het volgende:

    [..]

    Bron?
    Bron waarvan?
    pi_81263437
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 18:44 schreef SpeCulaes het volgende:
    Ik kan het ook niet vinden, als ik een foto wil toevoegen krijg ik drie keuzes;
    Camerastrook
    Camera
    Foto's
    Gewoon met de Facebook applicatie (en als je die niet hebt even downloaden); inloggen en als de naam goed is gespeld of er een e-mailadres overeenkomt, krijg ik op m'n Legend een melding bij het overzicht van een bepaald contact en kan ik 'm koppelen aan m'n Facebook (of GMail etc. ). Als je geen melding krijgt, moet je 'm handmatig 'linken'.
    Dan haalt die naast de foto's ook dingen als verjaardag en overige informatie die je contact heeft ingevuld op .

    Hyves zou ik ook nog wel geďntegreerd willen zien op m'n HTC Legend !
    Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
    bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
    pi_81263910
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 19:03 schreef yosander het volgende:

    [..]

    Gewoon met de Facebook applicatie (en als je die niet hebt even downloaden); inloggen en als de naam goed is gespeld of er een e-mailadres overeenkomt, krijg ik op m'n Legend een melding bij het overzicht van een bepaald contact en kan ik 'm koppelen aan m'n Facebook (of GMail etc. ). Als je geen melding krijgt, moet je 'm handmatig 'linken'.
    Dan haalt die naast de foto's ook dingen als verjaardag en overige informatie die je contact heeft ingevuld op .

    Hyves zou ik ook nog wel geďntegreerd willen zien op m'n HTC Legend !
    Nou dat krijg ik op m'n Xperia niet voor elkaar.
    Het koppelen van contacten houdt hier alleen in dat er een facebook/twitter/hyves regeltje onder de naam komt in het fotoboek.
    -webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
      maandag 10 mei 2010 @ 19:33:09 #278
    158414 Firenzo
    Bakfiets
    pi_81264892
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 11:11 schreef DennisMoore het volgende:

    [..]

    Dat doe ik gewoon via de (ING) website in de browser .

    En wat een #fail dat je naast je telefoon (die al beveiligd is met codes) óók nog een Rabo-reader-ding bij je moet hebben, . Dat had toch wel wat innovatiever gekund?
    .
    reader is alleen nodig voor transacties naar nummers die je niet de afgelopen 3 maanden hebt gebruikt.
    Immer.
    pi_81266532
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 18:07 schreef Mdrop het volgende:

    [..]

    Probeer dit eens: http://www.androidworld.n(...)s/hotmail-instellen/ .
    Ik blijf de foutmelding krijgen dat de uitgaande server geen SSL ondersteunt. Balen, want nu kan ik dus geen mail versturen via Hotmail. Gelukkig wel lezen, maar ja, je doet het ook om te kunnen versturen.
    Geluk is een richting,
    geen punt
    ---Loesje---
    pi_81266601
    Ik moest voor de pop3-account van mijn e-mail de smtp server van mijn mobiele provider invoeren anders deed hij het niet. Misschien werkt dat voor hotmail ook zo?
    -webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
      maandag 10 mei 2010 @ 20:22:48 #281
    87334 lekzzz
    It's not easy being green
    pi_81267248
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 20:07 schreef Pandora73 het volgende:

    [..]

    Ik blijf de foutmelding krijgen dat de uitgaande server geen SSL ondersteunt. Balen, want nu kan ik dus geen mail versturen via Hotmail. Gelukkig wel lezen, maar ja, je doet het ook om te kunnen versturen.
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 20:09 schreef SpeCulaes het volgende:
    Ik moest voor de pop3-account van mijn e-mail de smtp server van mijn mobiele provider invoeren anders deed hij het niet. Misschien werkt dat voor hotmail ook zo?
    volgens mij moet dat ook ja smtp.telfort.nl of smtp.vodafone.nl etc
    Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
    pi_81267514
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 20:09 schreef SpeCulaes het volgende:
    Ik moest voor de pop3-account van mijn e-mail de smtp server van mijn mobiele provider invoeren anders deed hij het niet. Misschien werkt dat voor hotmail ook zo?
    Dat zou idd heel goed kunnen, nadeel is dan weer dat hij op WIFI niet werkt of ?
    pi_81267556
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 20:27 schreef Mdrop het volgende:

    [..]

    Dat zou idd heel goed kunnen, nadeel is dan weer dat hij op WIFI niet werkt of ?
    Geen idee, ik heb er nog geen problemen mee gehad, maar ik heb de mobiel ook nog maar een dag.
    De smtp van m'n provider was ook de enige manier om m'n account op de juiste manier in te stellen, anders begon hij moeilijk te doen.
    -webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
      Moderator maandag 10 mei 2010 @ 20:58:11 #284
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81269072
    Mensjessssss random reader is niet nodig bij die app!
    Alleen je rabofoon code die je dan kunt aanvragen. Voordeel verder is: je kan alleen geld overmaken naar bankrekeningnummers die je de afgelopen 3 maanden hebt gebruikt - anders moet je wel je randomreader gebruiken.
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_81269437
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 20:58 schreef Renesite het volgende:
    Mensjessssss random reader is niet nodig bij die app!
    Alleen je rabofoon code die je dan kunt aanvragen. Voordeel verder is: je kan alleen geld overmaken naar bankrekeningnummers die je de afgelopen 3 maanden hebt gebruikt - anders moet je wel je randomreader gebruiken.
    Dat is wel tof
    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
      dinsdag 11 mei 2010 @ 11:04:10 #286
    158414 Firenzo
    Bakfiets
    pi_81287655
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 20:58 schreef Renesite het volgende:
    Mensjessssss random reader is niet nodig bij die app!
    Alleen je rabofoon code die je dan kunt aanvragen. Voordeel verder is: je kan alleen geld overmaken naar bankrekeningnummers die je de afgelopen 3 maanden hebt gebruikt - anders moet je wel je randomreader gebruiken.
    dat zei ik toch een aantal posts eerder al?
    Immer.
      Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 14:05:21 #287
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_81295098
    quote:
    Op dinsdag 11 mei 2010 11:04 schreef Firenzo het volgende:

    [..]

    dat zei ik toch een aantal posts eerder al?
    Ja, ter verduidelijking... mensen komen opeens met randomreaderts en zo
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_81298539
    Maar voor iDeal blijft het wel nodig. En dat gebruik ik juist het meeste
      dinsdag 11 mei 2010 @ 17:09:37 #289
    1055 Schanulleke
    Een kop vol zaagsel!
    pi_81303968
    Op zich wel netjes dat er uberhaubt een app is, dat ka b.v. de ABN niet zeggen. Terwijl ik dat wel op prijs zou stellen.
    Life is what you make it.
    pi_81304534
    De app van ING is atm alleen nog voor de iPhone beschikbaar, jammer..
      dinsdag 11 mei 2010 @ 18:15:42 #291
    174134 skittelman
    Blijf kalm en grappig
    pi_81306510
    ff spammen: nieuwe accu nodig?
    [TK] HTC Hero/Magic Accu E12,50
    Lege virente, virent cuncta
    pi_81314585
    Weet iemand hoe ik de datum invoer kan veranderen bij agenda? Nu moet ik hem invoeren als Maand - Dag - Jaar ik zou het natuurlijk graag op Dag - Maand - Jaar zetten.

    Iemand?

    Thanks!
      dinsdag 11 mei 2010 @ 21:30:44 #293
    87334 lekzzz
    It's not easy being green
    pi_81315037
    menu> instellingen> datum en tijd> datumnotatie selecteren (ingedrukt houden)
    Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
    pi_81315642
    Ah dank u! Ik zat alleen maar in de agenda zelf te kijken
      woensdag 12 mei 2010 @ 14:38:26 #295
    10710 gday
    propria cures
    pi_81341037
    quote:
    Op maandag 10 mei 2010 20:58 schreef Renesite het volgende:
    Mensjessssss random reader is niet nodig bij die app!
    Alleen je rabofoon code die je dan kunt aanvragen. Voordeel verder is: je kan alleen geld overmaken naar bankrekeningnummers die je de afgelopen 3 maanden hebt gebruikt - anders moet je wel je randomreader gebruiken.
    Nice, dat lijkt een mooi compromis tussen bruikbaarheid en veiligheid. Met onbekende bankrekeningen kan dus niets worden gedaan zonder random reader.
    A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
    Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
    pi_81368841
    Handcent sms, Radio.nl, APNdroid en Tunewiki zijn echt wel de must haves op dit moment voor mij op de x10 android ftw overigens!!

    Seesmic voor twitter is ook erg goed. Op android worl kwam ik ook het Htc tb tegen voor de x10. Stukken beter dan het normale android en de standaard van de x10
    Narf!
      donderdag 13 mei 2010 @ 12:17:40 #297
    220026 Treces
    Hier had uw tekst kunnen staan
    pi_81375944
    Wat naakt de handcent sms eigenlijk beter dan de standaard app?
    pi_81376067
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 01:01 schreef Sickert het volgende:
    Handcent sms, Radio.nl, APNdroid en Tunewiki zijn echt wel de must haves op dit moment voor mij op de x10 android ftw overigens!!

    Seesmic voor twitter is ook erg goed. Op android worl kwam ik ook het Htc tb tegen voor de x10. Stukken beter dan het normale android en de standaard van de x10
    Ik heb ook Handcent, maar kun je vertellen hoe ik voorkom dat ik mijn smsjes in zowel handcent als normale inbox krijg zoals nu het geval is?
    Eens met wat hierboven staat
      donderdag 13 mei 2010 @ 13:33:56 #299
    87334 lekzzz
    It's not easy being green
    pi_81378378
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 12:21 schreef Splutje het volgende:

    [..]

    Ik heb ook Handcent, maar kun je vertellen hoe ik voorkom dat ik mijn smsjes in zowel handcent als normale inbox krijg zoals nu het geval is?
    ja dat zou ik ook wel eens willen weten, nu krijg je iedere keer dubbele meldingen binnen en moet je beide verwijderen uit je meldingen venster.
    Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
    pi_81379467
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 12:17 schreef Treces het volgende:
    Wat naakt de handcent sms eigenlijk beter dan de standaard app?
    Verschillende tonen instelbaar bij je contacten, interface, popup scherm bij binnenkomst sms waarin je meteen kunt antwoorden

    Helaas ben ik er ook nog niet achter hoe je de standaard sms app uitzet.
    Narf!
    pi_81385347
    quote:
    Op donderdag 13 mei 2010 14:03 schreef Sickert het volgende:

    [..]

    Verschillende tonen instelbaar bij je contacten, interface, popup scherm bij binnenkomst sms waarin je meteen kunt antwoorden

    Helaas ben ik er ook nog niet achter hoe je de standaard sms app uitzet.
    Klinkt handig, maar aangezien ik de stock app prima vind werken denk ik dat ik het zelf daar maar bij laat. Is vaak toch wat beter geďntegreerd etc
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')