abonnement Unibet Coolblue
pi_80762653
Ik zou het leuk vinden om voor de babykamer zelf een lampenkap te maken van het vliesbehang dat op één wand in de kamer gebruikt wordt. Ik wil dan twee lagen op elkaar plakken zodat het motief zowel binnen als buiten zit.

Een paar vragen:

- Heeft iemand hier ervaring mee en is het mooi geworden?
- Wanneer je uitgaat van een bestaande kap waar je overheen plakt, waar kun je deze dan zo goedkoop mogelijk vinden? Ik heb al gekeken bij Ikea, Leenbakker, Kwantum en Wehkamp. Een mooie afmeting vind ik +/- 45 x 22. De goedkoopste die ik vond was 20,-
- Of bestaan er ook setjes zonder kap?
- Welke lijm kun je het beste gebruiken om de kap zowel van binnen als buiten te beplakken?
- Is er een soort strip voor de onderkant die je over de randen kan klemmen / lijmen? Ik vind het niet mooi als je de snijranden ziet.
pi_80762728
Ik heb samen met mijn moeder een paar lampen kappen zelf behangen, je kan ze bij de xenos erg goedkoop vinden! De meeste zijn niet boven de 10 euro. Wij hebben volgens mij behangplaksel gebruikt maar dat weet ik niet zeker meer.
All good things are wild and free.
pi_80762833
Bij de kringloop kijken voor een tweedehands lampekapje?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_80762939
Was het resultaat mooi geworden?

Ik vond overigens inmiddels: http://www.ioppi.nl/home/index.php?page_id=6 ze schijnen ze bij Pippoos ook te hebben, maar daar kan ik ze niet online vinden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')