abonnement Unibet Coolblue
pi_80739655
Mensen ik zou het op prijs stellen als jullie de tijd nemen om mijn huil verhaaltje te lezen en te vertellen hoe jullie er tegen aan kijken. Vooral meisjes/vrouwen jullie reacties zijn het meest welkom!

Sinds begin februari ben ik met zo'n meisje aan t daten, we zitten op dezelfde onderwijs instelling. Ik ben 22, zij is 18. We zien elkaar wekelijks en hebben dagelijks contact over de tel/ping. We hebben t hele standaard ding gedaan etentjes, filmpje, iets drinken in de stad, filmpje kijken bij mij etc etc.
Ik vind haar echt leuk, zonder dat ik haar hele dagen aan t stalken ben. Ik doe mijn ding, zij de hare. Sinds deze halverwege maart wil ik dat dit tussen ons wat "serieuzer" word, oftewel : vriendje vriendinnetje enzo. Maar zij houdt de boot af. Ze zegt dat dit komt omdat mensen vaak zijn vreemdgegaan en dat ze t moeilijk vind om jongens te vertrouwen hierdoor, ps ik heb haar nog nooit een reden gegeven om mij persoonlijk niet te vertrouwen.

In t begin dat ze de boot afhield dacht ik , komt wel goed ik moet haar die ruimte geven en t komt vanzelf wel.. maar laatste weken krijg k t gevoel dat t niet verder dan onze huidige situatie zal ontwikkelen, waar ik erg mee zit. Heb op verschillende momenten aangegeven dat ik wil dat ze me chick word. Ze zegt dan "je weet dat ik iets voor je voel" anders zou ik toch niet met je afspreken bla bla..

Andere relevante info in dit verhaal is dat ze is nog maagd (miss als ze me vriendin is dnkt ze dat ze gelijk die pussy moet geven en daarom de boot afhoudt?). Ik heb nog nooit haar vriendinnen/familie buitenom school ontmoet, maar ik weet dat ze wel weten wie ik ben en dat ze met me omgaat. Als ik ter sprake breng dat ik t raar vind dat ze niet weet wat ze wilt en dat ik denk dat ze me misschien played, of een andere boy heeft, word ze (natuurlijk) boos. Verder dr oma is net overleden, dr pa is ook heel erg ziek is ze laatst achtergekomen.

Dus kort door de bocht: ik wil dit naar t next level tillen (op zich niet raar na 3 volle maanden afspreken toch hahaha) maar ze houd nog steeds de boot af. Moet ik nog t nog een op zn beloop laten en t laten rusten voor een paar weken, en dan nog is over beginnen? Of moet ik een ultimatium stellen (maar dan hangt t nog steeds van haar af) .

Ik had haar gister nog op bezoek bij mij thuis en heb t niet ter sprake gebracht omdat ik er niet constant over wil hebben natuurlijk, moet natuurlijk wel gezellig blijven toch?

Jullie reacties worden erg op prijs gesteld! (als ze ergens op slaan natuurlijk)

[ Bericht 1% gewijzigd door jongenjeweettoch op 26-04-2010 20:29:51 ]
pi_80739935
Ze is een spelletje aan het spelen jongenjeweettoch
Patat Friet
pi_80740060
Normaal is het altijd de dame die een relatie wilt.
Denk dus dat ze een spelletje speelt.
Als vrouwen echt gek op je zijn dan willen ze (heel vaak) exclusiviteit!
pi_80740446
qua exclusiviteit zit t wel ok (denk ik). ik weet dat als ik zou zeggen of zij dat we iets met iemand anders hadden gedaan dat het klaar zou zijn.
pi_80740504
quote:
Op maandag 26 april 2010 20:28 schreef jongenjeweettoch het volgende:
qua exclusiviteit zit t wel ok (denk ik). ik weet dat als ik zou zeggen of zij dat we iets met iemand anders hadden gedaan dat het klaar zou zijn.
Boeie dan! Dan is het toch al een relatie eigenlijk, alleen niet officieel.
Maak je er niet druk om.
pi_80740599
ik maak me alleen druk om t feit dat ik nog nooit haar vriendinnen heb ontmoet die NIET bij ons op school zitten en dat ik dr ma ook nog nooit heb gezien. t zit bij mij niet echt lekker. misschien ben ik een control freak, achterdochtig of gewoon gek maar zulke dingen kunnen me echt dwars zitten.
pi_80741007
Niemand zin om te reageren?? shiiiit
pi_80741009
Hmm ik kan me ook niet echt voorstellen dat als je iemand echt leuk vind, je terughoudend gaat doen als diegene wat serieuzer wil worden. Meestal zijn het juist de vrouwen die die stap willen zetten.

Ik zou niets durven zeggen over het niet leren kennen van de mensen om haar heen, als je heel negatief bent zou je kunnen denken dat ze zich voor je schaamt (niet lullig bedoeld) of juist voor de mensen om zich heen of in het ergste geval dat ze al een vriend heeft en daarom de boot afhoudt. Dat zijn allemaal doemscenario's natuurlijk.
Wat je zegt (op een gare manier overigens) dat ze misschien bang is dat jij iets anders ermee wil, namelijk zo snel mogelijk seks kan haar ook afschrikken.
Heb je haar al duidelijk gemaakt dat het daar niet om gaat? ( )
pi_80741163
ja en nee.. ja in de zin van dat ik altijd gewoon geintresseerd ben in haar leven en als ze zich fockt voelt dat ik invoelend ben en niet alleen maar wil afspreken bij mij thuis. ik denk dat ze dat ook wel weet. Nee in de zin van heb t nooit met zoveel woorden gezegd,
pi_80741381
Oke, maar als je als meisje panisch bent over of iemand alleen maar seks met je wil dan neem je dat allemaal mee. Dus dat invoelend zijn etc etc = paaien zodat je sneller kan naaien. Misschien helpt het als je het eens zegt (op een gepast moment) en je hoeft dan niet te zeggen: hey ik hoef geen seks met je ofzo, maar gewoon dat het je heus niet alleen daarom gaat. Want ik neem aan dat je dat uiteindelijk wel wil.
  maandag 26 april 2010 @ 21:02:42 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_80741845
Ik zou over een paar weken een romantische afspraak maken. Ga ergens eten of ga iets doen dat heel romantisch is, dus waar de sfeer goed is. Kleed je goed, zoen haar, maak het een speciale avond.

Probeer dan op het meeste romantische moment haar precies uit te leggen hoe je voelt en wat je wilt.

Als ze dan nog steeds de boot afhoudt, dan speelt ze een spelletje.

Dan moet je haar aan de kant schoppen, je weet toch.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_80741947
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:02 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik zou over een paar weken een romantische afspraak maken. Ga ergens eten of ga iets doen dat heel romantisch is, dus waar de sfeer goed is. Kleed je goed, zoen haar, maak het een speciale avond.

Probeer dan op het meeste romantische moment haar precies uit te leggen hoe je voelt en wat je wilt.

Als ze dan nog steeds de boot afhoudt, dan speelt ze een spelletje.
Maar niet op het bed in je kamer dan he
pi_80742766
wat me ook dwars zit is dat het al sinds februari aan de gang is tussen ons. is niet alsof ik na 2 weken met die praatjes aan kom. en t feit dat zij er ook niet over is begonnen maakt t ook niet veel beter. wat ik wel weet is dat ik tentamens heb deze week en me niet kan concentreren door deze shit. kan denk ik geen weken meer wachten met die shit.
  maandag 26 april 2010 @ 21:37:47 #14
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_80743433
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:23 schreef jongenjeweettoch het volgende:
wat me ook dwars zit is dat het al sinds februari aan de gang is tussen ons. is niet alsof ik na 2 weken met die praatjes aan kom. en t feit dat zij er ook niet over is begonnen maakt t ook niet veel beter. wat ik wel weet is dat ik tentamens heb deze week en me niet kan concentreren door deze shit. kan denk ik geen weken meer wachten met die shit.

Ik wil gewoon voor de zekerheid weten... ben je een neger?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_80744732
haha nee .. hoezo ik heb toch geen fatoe, tantoe, torie ofzo in me verhaal gebruikt?
  maandag 26 april 2010 @ 22:10:07 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80745067
Jullie hebben al wel gezoend?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_80745549
alles behalve "echt neuken/anaal" dus pijpen, zoenen, beffe de hele mik mak
  maandag 26 april 2010 @ 22:21:32 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_80745657
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:19 schreef jongenjeweettoch het volgende:
alles behalve "echt neuken/anaal" dus pijpen, zoenen, beffe de hele mik mak
Ben je een gewone Nederlandse jongen?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_80745790
uhm ja kben "gewoon" nederlands? hahahaha hoezo vertel? te vaak t woordje "shit" gebruikt ofzo
of is me verhaal een typisch neger verhaal?
pi_80745844
quote:
Op maandag 26 april 2010 20:42 schreef jongenjeweettoch het volgende:
Niemand zin om te reageren?? shiiiit
pi_80745878
Ze is bang om gekwetst te worden dus ze houdt je op afstand. Kan je haar niet gewoon vragen hoe jullie dat samen op kunnen lossen?
pi_80746343
Zorg gewoon dat je ervan geniet. En zie waar het schip strandt. Februari is nou ook weer niet zo lang geleden.
  maandag 26 april 2010 @ 23:01:13 #23
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_80747974
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:23 schreef jongenjeweettoch het volgende:
uhm ja kben "gewoon" nederlands? hahahaha hoezo vertel? te vaak t woordje "shit" gebruikt ofzo
of is me verhaal een typisch neger verhaal?
Je manier van praten doet me denken aan negers, ja. Ik ben zelf ook een neger en de manier van praten en denken doet me denken aan mijn Antilliaanse en Surinaamse vrienden. Niks mis ermee hoor.

Maar ja, ik denk dat mijn advies die ik eerder heb gegeven wel een goed idee is.

Anders zou ik het gewoon afwachten hoor. In principe is er niks mis mee om gewoon door te blijven gaan met hoe het nu is, toch? Als je te veel druk begint te zetten gaat ze misschien weg. Als je rustig blijft dan gaat ze van zelf een relatie willen.

Weet je wat ik persoonlijk denk? Jou manier van praten en hoe je over komt, kom je niet over als een jongen dat serieuze relatie materiaal is. Zo zijn mijn Antilliaanse vrienden ook (hoe ze praten en hoe ze dingen zien), en meisjes vinden ze ook leuk, maar meer voor de spanning/avontuur maar niet echt als die ene speciale jongen. Dus ze heeft wel vlinders in haar buik voor je, maar doordat je "stoer"/"chill"/ niet serieus over komt, ziet ze je niet als die speciale jongen maar meer een jongen waar ze gewoon van wil genieten.

Maar dat is alleen maar mijn theorie hoor, misschien zit ik er helemaal naast.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_80753384
hmm grappig dat je dat opmerkt.. ik zelf heb voor de eerste keer in me leven t gevoel dat ik juist klaar ben voor een serieuzere relatie. ben ook erg benieuwd hoe je bij dat idee komt.

verder ik ga gewoon kijken waar t schip strand en vooral niet teveel druk zetten. hoewel ik natuurlijk wel het goed recht heb om te weten/vragen waar dit gebeuren tussen ons 2en naar toe gaat. kan niet als een bitch eeuwig blijven wachten toch?
  dinsdag 27 april 2010 @ 07:12:23 #25
11043 TheFrankey
Ja. Dat zeg jij wel....
pi_80754168
ze wil geen relatie met je.
Boef!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')