abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 24 juni 2010 @ 17:23:50 #51
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_83250730
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 13:39 schreef KhaZ het volgende:
Prachtige wagen.. ik wil ooit een Giulietta of een 159 met Ti pakket
Tja, qua interieur vind ik de Guiletta weer helemaal niks.

Mijn 159 is trouwens verlaagd, 19" velgen, sideskirts. Wel, geen officieel Ti pakket. Probeer nu de alu pedalen te regelen, maar dat schijnt nogal lastig te gaan omdat ik dus een Qtronic uitvoering heb. Ene dealer kan het mogelijk wel regelen, ander zegt dat het niet mogelijk is. Lijkt me raar dat de pedalen voor de automaat niet leverbaar zijn, want de Ti uitvoering heb je ook voor de automaat. Morgen hoor ik meer.

Daarna eens kijken voor een Massimo tuning kuur bij Squadra.
pi_83273897
Vandaag in de Guiletta gezeten bij de dealer. Nog niet gereden. Wacht tot de 2l diesel en de 1750 TB binnen is
pi_83279811
voorkant van mijn alfa is net een kerkhof, mijn broer heeft hem dinsdag mee gehad en op de terug weg dacht hij dat het regende, maar dat waren allemaal vliegen en ook een paar motvlinders is echt ernstig hoe de voorkant van mijn 166 en de spiegels er nu uit ziet. nu moet ik dus weer zien dat ik dat er allemaal af krijg.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:36:12 #54
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_83283385
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:13 schreef sjoemie1985 het volgende:
voorkant van mijn alfa is net een kerkhof, mijn broer heeft hem dinsdag mee gehad en op de terug weg dacht hij dat het regende, maar dat waren allemaal vliegen en ook een paar motvlinders is echt ernstig hoe de voorkant van mijn 166 en de spiegels er nu uit ziet. nu moet ik dus weer zien dat ik dat er allemaal af krijg.
Je doet iets fout.. beter maakt hij 'm schoon!
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:41:50 #55
11102 knep
Mountainfreak
pi_83307981
Vanavond bij de dealer geweest voor de Giulletta en ik kan er fatsoenlijk in zitten, wel alles in de uiterste stand maar goed . En wat is ze mooi in het echt .

Sportpack 3 en 18 inch is het trouwens wel, mooi die zwarte bekleding met die rode stiksels .
Vond verder ook details aan de auto echt mooi zoals de smalle knipperlichtjes aan de zijkant en überhaupt de koplamp-units.
  zondag 27 juni 2010 @ 21:36:03 #57
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_83374541
bij de telegraaf (kutkrant) zat ook een Autoweek Alfa Romeo bijlage
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  maandag 28 juni 2010 @ 08:36:07 #58
11102 knep
Mountainfreak
pi_83387247
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:36 schreef lipje het volgende:
bij de telegraaf (kutkrant) zat ook een Autoweekvisue Alfa Romeo bijlage


Trouwens in de autovisie en uitgebreide rapportage over de Giulietta en ook 100 jaar Alfa.
Erg de moeite waard .
pi_83401335
quote:
Op maandag 28 juni 2010 08:36 schreef knep het volgende:

[..]



Trouwens in de autovisie en uitgebreide rapportage over de Giulietta en ook 100 jaar Alfa.
Erg de moeite waard .
Ik zag ergens op het voorblad iets met top 12 Alfa's ofzow? Moet het blad dan nog maar ff halen.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 21:16:27 #60
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_83461665
kweet niet blaadje ligt nog bij de schoonpappa
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_83879422
Ik was nog niet bekend met deze serie, maar zag vandaag bij de Stumpel een exemplaar liggen over Alfa Romeo.



http://www.okm.nl/html/uit_de_archieven_van_.html

Het exemplaar kost 11,95. Misschien is iemand er al bekend mee. Ik moet nog beginnen met lezen, hoewel ik op de site lees dat er vooral heel veel (oude) platen in staan, maar dat is voor mij ook prima
pi_84050631
de airco pomp van m'n alfa 166 is kapot ga er volgende week woensdag mee nar de garage waar ik hem gekocht heb, omdat ik hem nog maar amper 4 maand heb.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
  woensdag 14 juli 2010 @ 16:22:21 #63
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_84050720
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 16:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
de airco pomp van m'n alfa 166 is kapot ga er volgende week woensdag mee nar de garage waar ik hem gekocht heb, omdat ik hem nog maar amper 4 maand heb.
Dit is normaal gedrag, nergens om je zorgen over te maken.

Het zal vast vaker voorkomen, maar dan met een ander duur onderdeel
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
pi_84069140
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 12:44 schreef xFriendx het volgende:
Ik was nog niet bekend met deze serie, maar zag vandaag bij de Stumpel een exemplaar liggen over Alfa Romeo.

[ afbeelding ]

http://www.okm.nl/html/uit_de_archieven_van_.html

Het exemplaar kost 11,95. Misschien is iemand er al bekend mee. Ik moet nog beginnen met lezen, hoewel ik op de site lees dat er vooral heel veel (oude) platen in staan, maar dat is voor mij ook prima
Zat 'm vanochtend maar weer door te bladeren in de trein. Ik dacht dat de tuimelschakelaars in de nieuwe Giuiletta o.a een afgeleide waren van de nieuwste 8C, maar als ik die oude plaatjes zo zie dan kan je ook stellen dan zie ik dat ook terug in de Giulia Sprint GT (1967) en zie ik bij de 1750 Berlina (dacht altijd dat Berlina gewoon een naam was, maar blijkbaar stond het dus voor sedan) dat een stuk tekst vermeld dat de instrumenten in de middenconsole gericht waren op de bestuurder, wat me dan weer sterk deed denken aan de 156 van mijn pa waar dat ook het geval was. Wat is het toch een mooi merk.
pi_84456568
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 23:41 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Zo, het was even schrikken afgelopen woensdag. Tijdens het nemen van een afrit viel de motor van mijn Alfa 156 opeens uit en kwam ik langs de kant te staan met een rokende motor. De ANWB kwam langs die vertelde dat de radiateur lek was en dat ook de mogelijkheid zou bestaan dat de koppakking daardoor lek zou zijn. Godzijdank schijnt alleen de radiateur lek te zijn, tot nu toe zijn er in ieder geval 0,0 aanwijzingen dat de koppakking ook lek zou zijn en de garage die vandaag de radiateur vervangen heeft (kosten 225 euro, viel me erg mee) repte ook met geen woord over de koppakking, maar de komende tijd is het wel zaak de temperatuur en het peil van de koelvloeistof goed in de gaten te houden. De temperatuur heb ik al eerder goed in de gaten gehouden en deze gaf altijd goede waarden aan, dus schonk ik er op den duur niet zoveel aandacht meer aan. Stom dus achteraf gezien.
Als de motor het er inderdaad zonder kleerscheuren vanaf heeft gebracht ben ik voorlopig dik tevreden over de negatieve reputatie die Alfa heeft (of had inmiddels?).
Mijn Alfa Romeo 156 rijdt na dit incident weer vrolijk rond zonder problemen. Alleen de radiateur bleek lek te zijn dus dat was een mooie meevaller! En aangezien ik vandaag eindelijk eens een digitale camera heb gekocht vond ik het wel eens tijd om wat foto`s te posten, wat ik in het vorige deeltje al beloofd had.




Bij de laatste foto is de verlichting niet helemaal 100%.
Tok.
pi_84460118
quote:
Op zondag 25 juli 2010 00:57 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Mijn Alfa Romeo 156 rijdt na dit incident weer vrolijk rond zonder problemen. Alleen de radiateur bleek lek te zijn dus dat was een mooie meevaller! En aangezien ik vandaag eindelijk eens een digitale camera heb gekocht vond ik het wel eens tijd om wat foto`s te posten, wat ik in het vorige deeltje al beloofd had.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bij de laatste foto is de verlichting niet helemaal 100%.
Mooi kleurtje. Ziet er in het totaal ook goed uit.

(ps. is de vrouw des huizes op foto 1 dr make up nog aan het doen met behulp van het spiegeltje in de zonneklep?)
  zondag 25 juli 2010 @ 13:23:05 #67
115025 IbeBen
Yuck Foo!
pi_84464946
Mn lease Giulietta is besteld! _O_

1.4 benzine 170PK Distinctive met Pack Premium, SP2 en sportleer :) Verwachte bestelduur - 12 weken, maar ik vrees dat het weleens langer kan gaan duren.
pi_84470862
quote:
Op zondag 25 juli 2010 09:16 schreef xFriendx het volgende:

[..]
(ps. is de vrouw des huizes op foto 1 dr make up nog aan het doen met behulp van het spiegeltje in de zonneklep?)
Nee, was gewoon puur voor de zon bedoeld hoewel die op deze plek niet aanwezig was. ;)
Tok.
pi_84482432
Nog mensen naar A.L.A.R.M. trouwens? Ik ga wel heen, twijfel alleen nog of mijn pa en ik ieder met de eigen auto heen gaan of met 1 auto. Met je eigen daar staan is weer toffer, alleen de reis zelf is vaak weer leuker als je met z'n tweeën in de auto zit.
  zondag 25 juli 2010 @ 22:55:59 #70
11102 knep
Mountainfreak
pi_84486656
quote:
Op zondag 25 juli 2010 13:23 schreef IbeBen het volgende:
Mn lease Giulietta is besteld! _O_

1.4 benzine 170PK Distinctive met Pack Premium, SP2 en sportleer :) Verwachte bestelduur - 12 weken, maar ik vrees dat het weleens langer kan gaan duren.
Quanta costa?
  maandag 26 juli 2010 @ 18:08:20 #71
115025 IbeBen
Yuck Foo!
pi_84513179
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:55 schreef knep het volgende:

[..]

Quanta costa?
U bedoelt wat het ding moet kosten? Iets minder dan 33k EUR.
  maandag 26 juli 2010 @ 19:01:23 #72
11102 knep
Mountainfreak
pi_84515030
quote:
Op maandag 26 juli 2010 18:08 schreef IbeBen het volgende:

[..]

U bedoelt wat het ding moet kosten? Iets minder dan 33k EUR.
Nee, de leaseprijs.
  maandag 26 juli 2010 @ 19:27:42 #73
115025 IbeBen
Yuck Foo!
pi_84516362
quote:
Op maandag 26 juli 2010 19:01 schreef knep het volgende:

[..]

Nee, de leaseprijs.
811 EU bruto, das inclusief leasemy. korting + fleetownerkorting.
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:45:14 #74
11102 knep
Mountainfreak
pi_84618884
quote:
Op maandag 26 juli 2010 19:27 schreef IbeBen het volgende:

[..]

811 EU bruto, das inclusief leasemy. korting + fleetownerkorting.
Thanks. Jammer dat het imago nog altijd leidt tot een lage restwaarde en dus een relatief hoge leaseprijs.
  donderdag 29 juli 2010 @ 10:54:59 #75
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_84619165
De eerste Giulietta's zijn sinds de 20e afgeleverd ongeveer.. je zou ze nu steeds meer moeten zien rijden :)
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
pi_84646613
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 10:45 schreef knep het volgende:

[..]

Thanks. Jammer dat het imago nog altijd leidt tot een lage restwaarde en dus een relatief hoge leaseprijs.
Hoezo? Valt volgens mij reuze mee. Je denkt toch niet serieus dat je een Audi A3, BMW 1 of VW Golf VI voor een veel lager leasebedrag kunt krijgen?

Ligt natuurlijk wel aan het soort lease, die van mij is 30k/48 mnd
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:53:49 #77
11102 knep
Mountainfreak
pi_84658495
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 22:41 schreef IbeBen het volgende:

[..]

Hoezo? Valt volgens mij reuze mee. Je denkt toch niet serieus dat je een Audi A3, BMW 1 of VW Golf VI voor een veel lager leasebedrag kunt krijgen?

Ligt natuurlijk wel aan het soort lease, die van mij is 30k/48 mnd
Ja misschien valt het inderdaad mee. Heb nog de leaseprijzen van de 147 in mijn hoofd. En de Giulietta lijkt net weer wat hoger in de markt te staan.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:57:37 #78
115025 IbeBen
Yuck Foo!
pi_84658621
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:53 schreef knep het volgende:

[..]

Ja misschien valt het inderdaad mee. Heb nog de leaseprijzen van de 147 in mijn hoofd. En de Giulietta lijkt net weer wat hoger in de markt te staan.
Tis natuurlijk ook maar waarmee je het vergelijkt. De Giu die ik heb besteld is nou niet echt 'kaal' te noemen. Had ook een offerte van een Audi A3 en die kwam rond hetzelfde bedrag uit.
pi_84704349
quote:
Op zondag 25 juli 2010 13:23 schreef IbeBen het volgende:
Mn lease Giulietta is besteld! _O_

1.4 benzine 170PK Distinctive met Pack Premium, SP2 en sportleer :) Verwachte bestelduur - 12 weken, maar ik vrees dat het weleens langer kan gaan duren.
*jaloers is* :@

Nog +/- 7 maanden sparen voor de AR 159 >:)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_84705664
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 15:47 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

*jaloers is* :@

Nog +/- 7 maanden sparen voor de AR 159 >:)
Je woont ook in de randstad :P wil em best een keertje laten zien ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door IbeBen op 31-07-2010 17:03:15 ]
pi_84705890
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:26 schreef IbeBen het volgende:

[..]

Je woont ook in de randstad :P wil em best een keertje laten zien ;-)
Mag ik er dan ook een stukje in rijden :@

Mag jij in mijn AR 146 & 156 rijden :P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_84706992
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:32 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Mag ik er dan ook een stukje in rijden :@

Mag jij in mijn AR 146 & 156 rijden :P
Nouuuu vooruit dan maar :P
Kreeg trouwens een brief van de leasemy' dat de geplande leverdatum 1 oktober zou zijn. Vervolgens staat er: 'Het is helaas eerder regel dan uitzondering dat de afgesproken levertijd wordt overschreden'. Ja, lekker is dat :')
pi_84707126
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:05 schreef IbeBen het volgende:

[..]

Nouuuu vooruit dan maar :P
Kreeg trouwens een brief van de leasemy' dat de geplande leverdatum 1 oktober zou zijn. Vervolgens staat er: 'Het is helaas eerder regel dan uitzondering dat de afgesproken levertijd wordt overschreden'. Ja, lekker is dat :')
*O* _O_

Daar had mijn tante ook last van met haar gloednieuwe Twingo. Ze moest bijna 4 maanden langer wachten dan de afgesproken leverdatum. :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_84707388
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:08 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

*O* _O_

Daar had mijn tante ook last van met haar gloednieuwe Twingo. Ze moest bijna 4 maanden langer wachten dan de afgesproken leverdatum. :')
Dan wordt ik wel gek :') Moet em voor 15 november hebben anders gaat het volgend jaar worden :( Na 15 november levert de leasemaatschappij geen nieuwe auto's meer uit.
pi_84708619
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:15 schreef IbeBen het volgende:

[..]

Dan wordt ik wel gek :') Moet em voor 15 november hebben anders gaat het volgend jaar worden :( Na 15 november levert de leasemaatschappij geen nieuwe auto's meer uit.
15 november moet toch wel lukken.

Hoop wel dat de Giulietta AR weer helemaal op de kaart zal zetten, want sinds de Mito ( :r ) is de reputatie toch een beetje achter uit gegaan.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_84710601
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:46 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

15 november moet toch wel lukken.

Hoop wel dat de Giulietta AR weer helemaal op de kaart zal zetten, want sinds de Mito ( :r ) is de reputatie toch een beetje achter uit gegaan.
Ik hoop nog steeds op een Alfa waar niet teveel poeha op zit, dus niet willen concurreren in het zakelijke segment met al die Audi's, BWM's en Volkswagens, maar gewoon weer een auto met een puike uitstraling, goed rijgedrag, niet teveel gewicht maar wel een pittige motor. Waarbij het gemis van een I-pod aansluiting niet boeit omdat het geluid van de motor/uitlaat toch mooier is, het gemis van 16 airbags je ook niet boeit, wanneer je de auto wel tegen een boom parkeert je in ieder geval kan zeggen dat je een mooie laatste rit had en een boardcomputer kan opzouten omdat je toch alleen maar oog hebt voor de 2 grote tellers in het midden.

*O*
pi_84739345
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:46 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

15 november moet toch wel lukken.

Hoop wel dat de Giulietta AR weer helemaal op de kaart zal zetten, want sinds de Mito ( :r ) is de reputatie toch een beetje achter uit gegaan.
Dat zou wel leuk zijn ja als 15 november gehaald gaat worden :)

Hoop ook wel dat de Giulietta de reputatie van AR wat hersteld, anders is het denk ik toch over en sluiten voor dit merk... Er moet nu echt een succes komen anders is het voorbij :(
pi_84744814
Net weer thuis van A.L.A.R.M. 2010 *O*

Gezellige meeting. Wel een buitje tussendoor, maar dat mocht de pret niet drukken. Flinke opkomst hoewel ik vermoed dat niet iedereen van de lijst er was.

Tevens werd mn auto nog gekozen als showauto, wat niet direct positief hoeft te zijn, aangezien het blijkbaar qua krassen de beste auto was om de heren van het poetsbedrijf van dienst te zijn voor een demo. Desondanks, slechte publiciteit is ook publiciteit :+

Nog gekletst met een zootje mensen, schaalmodelletjes gescoord. Ook tof dat er weer een 8C aanwezig was. En van elk model zo'n beetje wel een exemplaar.

Opvallend veel Mito's, blijkbaar worden ze toch wel aardig verkocht.
pi_84745266
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:06 schreef xFriendx het volgende:
Net weer thuis van A.L.A.R.M. 2010 *O*

Gezellige meeting. Wel een buitje tussendoor, maar dat mocht de pret niet drukken. Flinke opkomst hoewel ik vermoed dat niet iedereen van de lijst er was.

Tevens werd mn auto nog gekozen als showauto, wat niet direct positief hoeft te zijn, aangezien het blijkbaar qua krassen de beste auto was om de heren van het poetsbedrijf van dienst te zijn voor een demo. Desondanks, slechte publiciteit is ook publiciteit :+

Nog gekletst met een zootje mensen, schaalmodelletjes gescoord. Ook tof dat er weer een 8C aanwezig was. En van elk model zo'n beetje wel een exemplaar.

Opvallend veel Mito's, blijkbaar worden ze toch wel aardig verkocht.
Maar nu is je stalen ros weer compleet kras-vrij?!
pi_84745772
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:19 schreef IbeBen het volgende:

[..]

Maar nu is je stalen ros weer compleet kras-vrij?!
Nee helaas, alleen de motorkap. Ook weer niet zo dat je direct mega verschillen ziet anders hadden ze lekker mijn hele auto moeten/mogen doen. Maar op zich wil ik nog wel eens aan de slag gaan met wat klei en poetsmiddel, want hij was wat vaal zwart en dat kan dus een stuk zwarter.
pi_84745898
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:36 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Nee helaas, alleen de motorkap. Ook weer niet zo dat je direct mega verschillen ziet anders hadden ze lekker mijn hele auto moeten/mogen doen. Maar op zich wil ik nog wel eens aan de slag gaan met wat klei en poetsmiddel, want hij was wat vaal zwart en dat kan dus een stuk zwarter.
Opzich interessant, ik moet mijn huidige auto ook nog even wat cosmetisch 'pimpen' voordat ik em inlever. Er zitten nogal wat krasjes her en der die nou niet helemaal zijn gemeld aan de leasemaatschappij. ¤ 150 :') per niet gemelde schade is mij iets te veel van het goede.
pi_84746127
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:39 schreef IbeBen het volgende:

[..]

Opzich interessant, ik moet mijn huidige auto ook nog even wat cosmetisch 'pimpen' voordat ik em inlever. Er zitten nogal wat krasjes her en der die nou niet helemaal zijn gemeld aan de leasemaatschappij. ¤ 150 :') per niet gemelde schade is mij iets te veel van het goede.
Weet niet hoeveel schades je te melden hebt, maar als je alles laat doen is het vaak ook niet heel goedkoop.

Dat kleien bijvoorbeeld is niet heel lastig, maar het is nogal arbeidsintensief en dan tikt het wel aan met arbeidsloon. Maar je kan altijd eens informeren wat het kost om een bepaald soort beurt te laten uitvoeren op je Bella.
pi_84746256
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:47 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Weet niet hoeveel schades je te melden hebt, maar als je alles laat doen is het vaak ook niet heel goedkoop.

Dat kleien bijvoorbeeld is niet heel lastig, maar het is nogal arbeidsintensief en dan tikt het wel aan met arbeidsloon. Maar je kan altijd eens informeren wat het kost om een bepaald soort beurt te laten uitvoeren op je Bella.
Ik heb nu geen bella... een Opel :') Corsa. Zijn er opzich niet zo heel veel, meestal van die krassen van mensen die met een spiegel mn auto hebben geraakt (er zit bijvoorbeeld een kras op mn beide achterdeuren..). Daarnaast nog een parkeerschade voor (wel gemeld) en een of andere mafkees die me in de file iets te krap inhaalde en mn achterkant schraapte (ook gemeld). Er ligt nog een lakstift in mn kofferbak, vrees toch dat ik die ga gebruiken om het wat toonbaarder te maken, althans voor de niet gemelde schades uiteraard.
pi_84746398
Even een overzichtsfoto van Alarm 2010:



En eentje die gewoon baas is:



(met dank aan Harold GTV op alfaclub.nl voor deze foto's)
pi_84746422
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:51 schreef IbeBen het volgende:

[..]

Ik heb nu geen bella... een Opel :') Corsa. Zijn er opzich niet zo heel veel, meestal van die krassen van mensen die met een spiegel mn auto hebben geraakt (er zit bijvoorbeeld een kras op mn beide achterdeuren..). Daarnaast nog een parkeerschade voor (wel gemeld) en een of andere mafkees die me in de file iets te krap inhaalde en mn achterkant schraapte (ook gemeld). Er ligt nog een lakstift in mn kofferbak, vrees toch dat ik die ga gebruiken om het wat toonbaarder te maken, althans voor de niet gemelde schades uiteraard.
Dan zou ik inderdaad lekker met de lakstift aan de gang en zelf beetje poetsen en klaar.
pi_84746518
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:56 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Dan zou ik inderdaad lekker met de lakstift aan de gang en zelf beetje poetsen en klaar.
Dat bedoel ik :) Niet te moeilijk doen, keertje wasstraat en ff uitzuigen dan even lakstiften en gaan. Collega van me had 2 ongemelde schade's en die kreeg dus ook 2x ¤ 150 te betalen voorgescholted. En bedankt hey :)

Die foto van die hond zag ik ook net staan op de giuclub site, briljant!
pi_84747139
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:56 schreef xFriendx het volgende:
Even een overzichtsfoto van Alarm 2010:

[ afbeelding ]

En eentje die gewoon baas is:

[ afbeelding ]

(met dank aan Harold GTV op alfaclub.nl voor deze foto's)
Als ik het wist, was ik er ook bij geweest met mijn AR 146 & 156 ;(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_84747287
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:18 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Als ik het wist, was ik er ook bij geweest met mijn AR 146 & 156 ;(
Had het gezegd, had ik 1 van je auto's ernaartoe gestuurd ;) Je kan moeilijk in alletwee tegelijk rijden ist niet :)
pi_84747523
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:22 schreef IbeBen het volgende:

[..]

Had het gezegd, had ik 1 van je auto's ernaartoe gestuurd ;) Je kan moeilijk in alletwee tegelijk rijden ist niet :)
Ik heb lange armen :P

Volgende keer beter hé ;)

Heb je geen AR in bezit nu?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:28:34 #100
115025 IbeBen
Yuck Foo!
pi_84747570
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 20:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb lange armen :P

Volgende keer beter hé ;)

Heb je geen AR in bezit nu?
Nope :') Pool auto van mn werk, een Opel Corsa 1.2! Ding trekt de straatstenen eruit _O-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')