abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 april 2010 @ 10:47:50 #1
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_80720774
Ik, man van begin 20 heb een hele goede vriend. Ik deel met hem in principe alles.

Regelmatig chillen wij met 2 vriendinnen. Het geval nu wil dat wij beiden gevoelens zijn gaan ontwikkelen voor hetzelfde meisje. Gisteren even erover gesproken, en het ligt dus erg lastig.

Op het moment dat één van ons 2én wat zou krijgen met het desbetreffende meisje, gaat zoiets flink pijn doen bij de ander. Dat is niet iets wat wij willen, omdat wij gewoon echt goede vrienden zijn. Het afkappen met die meiden gaat ook niet zomaar, want het zijn gewoon goede vriendinnen, we gaan er regelmatig mee om.

Het probleem is, als wij vanaf nu weer met die meiden gaan afpreken, dan kan je nu niet bepaald spreken van een natuurlijke situatie. Alles wat je nu gaat doen, gebeurt zowiezo telkens met die vraag in het achterhoofd.

Het ligt nog iets complexer, maar ik denk dat bovenstaand wel duidelijk is. Graag jullie visie hierop.

Alvast bedankt.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  Leukste jonkie 2022 maandag 26 april 2010 @ 10:49:26 #2
213457 engine
pi_80720816
Gewoon afspreken dat je allebei van die chick afblijft
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_80720825
Het lijkt te gaan om een laatste paasei dat je wil verdelen.

Hou in je achterhoofd dat het niet aan jullie is maar aan dat meisje.
Als ze voor 1 van jullie kiest is dat haar keuze en zal de ander daar mee moeten leren leven.
En als ze niemand van jullie kiest is het nog gemakkelijker.
pi_80720829
Spreek onderling af dat jullie beiden een ander meisje gaan zoeken. Dit gaat nooit werken natuurlijk.
Google is your friend, abuse your friends
  maandag 26 april 2010 @ 10:50:25 #5
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_80720854
Misschien even een tijdje wachten met afspreken en kijken welke gevoelens blijft overhouden ( wie serieuzer is )?

Als één van jullie een kans heeft op een goede gelukkige relatie met haar waarom zou je je daar dan nog druk om willen maken als jullie zo goed bevriend zijn ?
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  maandag 26 april 2010 @ 10:51:35 #6
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_80720888
Begin een groep en noem die SSWZU
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_80720900
Zorg dat jij haar eerder neukt
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  maandag 26 april 2010 @ 10:52:05 #8
251656 Saaaaab
niet de auto
pi_80720905
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:49 schreef eNGine10 het volgende:
Gewoon afspreken dat je allebei van die chick afblijft
Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
  maandag 26 april 2010 @ 10:54:16 #9
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_80720989
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:51 schreef Jesse_ het volgende:
Zorg dat jij haar eerder neukt
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_80720995
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:49 schreef MaGNeT het volgende:
Het lijkt te gaan om een laatste paasei dat je wil verdelen.

Hou in je achterhoofd dat het niet aan jullie is maar aan dat meisje.
Als ze voor 1 van jullie kiest is dat haar keuze en zal de ander daar mee moeten leren leven.
En als ze niemand van jullie kiest is het nog gemakkelijker.
tot op zekere hoogte heb je gelijk, wanneer beide heren er voor zouden gaan. Ze kunnen echter ook, zoals al voorgesteld, samen afspreken niets met het meisje te beginnen.

Is het enkel nog een kwestie van volhouden.

Persoonlijk denk ik dat je dit soort dingen niet in afspraken moet afvangen. Als 2 mensen verliefd op elkaar worden, gebeurt dat. Doe je niets tegen. Hopen dat ze voor jou kiest is in principe het enige wat je kan doen. Kiest ze voor je vriend, janken, zuipen, accepteren en verder gaan. Is mijn ervaring iig
  maandag 26 april 2010 @ 10:56:30 #11
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_80721052
Vrienden gaan voor meisjes...

Aangezien jullie beiden omgaan met 2 meiden waarbij jullie beide vallen voor 1 van die meisjes is het dus niet alleen gebaseerd op vriendschap naar dat meisje toe, maar is er sprake van een wens naar meer.

Het niet kunnen afkappen vanwege de 'vriendschap' met die meisjes is dus een btje een zwaktebod...
Zou je net zo trouw zijn naar deze zogenaamde vriendschap met die meisjes als je verder helemaal geen gevoelens zou hebben voor een van die 2?

Anyways, vrienden gaan over het algemeen veel langer mee dan een crush op je 20ste. Wat voor jou belangrijker is moet je verder zelf weten. Ook speelt t natuurlijk mee dat dat meisje ook zelf bepaald met wie ze gaat en wellicht met geen van jullie 2 iets wil, of alleen maar 1 van jullie 2.. Als dat betekent dat jij dat niet bent is het heel stom om hier aanstoot aan te nemen. Ok wellicht een deuk voor je ego, maar je vrienden zijn als t goed is veel belangrijker dan dat jouw ego ff gestreeld wordt...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  Leukste jonkie 2022 maandag 26 april 2010 @ 10:56:59 #12
213457 engine
pi_80721066
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:54 schreef RvLaak het volgende:

[..]

tot op zekere hoogte heb je gelijk, wanneer beide heren er voor zouden gaan. Ze kunnen echter ook, zoals al voorgesteld, samen afspreken niets met het meisje te beginnen.

Is het enkel nog een kwestie van volhouden.

Persoonlijk denk ik dat je dit soort dingen niet in afspraken moet afvangen. Als 2 mensen verliefd op elkaar worden, gebeurt dat. Doe je niets tegen. Hopen dat ze voor jou kiest is in principe het enige wat je kan doen. Kiest ze voor je vriend, janken, zuipen, accepteren en verder gaan. Is mijn ervaring iig
Oke dat is als zij kiest. Maar als ze niet echt duidelijk een voorkeur laat merken lijkt het me niet handig om haar allebei maar te gaan versieren. Spreek dan af dat je niks doet tot zei zelf laat merken 1 van de 2 leuk te vinden.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_80721189
Zeker goed dat jullie er zo relaxt mee omgaan.
Ik zou inderdaad afspreken om allebei er vanaf te blijven om je vriendschap goed te blijven houden. Dat is in ieder geval de veiligste manier.

Bro's before ho's!
  maandag 26 april 2010 @ 11:03:28 #14
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_80721244
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:56 schreef B-FliP het volgende:
Vrienden gaan voor meisjes...

Aangezien jullie beiden omgaan met 2 meiden waarbij jullie beide vallen voor 1 van die meisjes is het dus niet alleen gebaseerd op vriendschap naar dat meisje toe, maar is er sprake van een wens naar meer.

Het niet kunnen afkappen vanwege de 'vriendschap' met die meisjes is dus een btje een zwaktebod...
Zou je net zo trouw zijn naar deze zogenaamde vriendschap met die meisjes als je verder helemaal geen gevoelens zou hebben voor een van die 2?

Anyways, vrienden gaan over het algemeen veel langer mee dan een crush op je 20ste. Wat voor jou belangrijker is moet je verder zelf weten. Ook speelt t natuurlijk mee dat dat meisje ook zelf bepaald met wie ze gaat en wellicht met geen van jullie 2 iets wil, of alleen maar 1 van jullie 2.. Als dat betekent dat jij dat niet bent is het heel stom om hier aanstoot aan te nemen. Ok wellicht een deuk voor je ego, maar je vrienden zijn als t goed is veel belangrijker dan dat jouw ego ff gestreeld wordt...
De wens naar meer is pas achteraf ontstaan.

Komen die meiden naar ons toe om af te spreken, zeg je doen we niet meer? Terwijl we veel met elkaar omgaan? We spreken zeer regelmatig af.

Idd, zal ze uiteindelijk voor één iemand kunnen kiezen. Maar als het met beide klikt, zal je verder moeten gaan, en dat is wat we in elkaars bijzijn gewoon niet kunnen maken.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  maandag 26 april 2010 @ 11:06:38 #15
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_80721335
Dan is ook nog de vraag wat je gaat doen, als er vanuit haar kant duidelijk word dat ze iets meer begint te voelen voor één van ons.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_80721784
Wat sta jij straks voor paal als je vriend er met de buit vandoor gaat...
Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen.
  maandag 26 april 2010 @ 12:15:20 #17
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_80723504
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:20 schreef Roadtoad het volgende:
Wat sta jij straks voor paal als je vriend er met de buit vandoor gaat...
Zou inderdaad even aankomen, maar net zo goed denk ik andersom. We hebben allebei dat we niet weten wat te doen op het moment.

Maar de consensus is dus dat we met elkaar moeten afspreken er niks mee te doen?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_80723597
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:15 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Zou inderdaad even aankomen, maar net zo goed denk ik andersom. We hebben allebei dat we niet weten wat te doen op het moment.

Maar de consensus is dus dat we met elkaar moeten afspreken er niks mee te doen?
Of dat jullie het meisje laten beslissen.
pi_80723628
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:15 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Zou inderdaad even aankomen, maar net zo goed denk ik andersom. We hebben allebei dat we niet weten wat te doen op het moment.

Maar de consensus is dus dat we met elkaar moeten afspreken er niks mee te doen?
Voor dat je dat met elkaar afspreekt, moet je voor jezelf ff goed nadenken over of jij je aan die afspraak kan houden en in hoeverre je vriend dat kan naar jouw mening.

Als beide positief beantwoord kunnen worden, afspreken .

Als je hem of jezelf niet vertrouwt met zo'n afspraak, niet doen. Voorkomt de ellende die komt wanneer iemand zich niet aan de afspraak houdt.
pi_80723656
Afspreken om er beide niets mee te doen inderdaad.

Of afspreken er beide iets mee te doen natuurlijk...
Ja, ik generaliseer.
pi_80723667
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of dat jullie het meisje laten beslissen.
Haar voor het blok zetten lijkt me een behoorlijke garantie voor problemen binnen de groep. Het lijkt mij dat vrouwen niet graag iets horen in de trant van "goh, voor wie kies je eigenlijk? Hem of mij?" Zeker niet als er nog geen echte (voor zover ik de OP lees) avances zijn gemaakt door beide.
  Leukste jonkie 2022 maandag 26 april 2010 @ 12:22:48 #22
213457 engine
pi_80723695
Had er al iemand om pics gevraagd? Anders bij deze: Pics?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_80723732
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:21 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Haar voor het blok zetten lijkt me een behoorlijke garantie voor problemen binnen de groep. Het lijkt mij dat vrouwen niet graag iets horen in de trant van "goh, voor wie kies je eigenlijk? Hem of mij?" Zeker niet als er nog geen echte (voor zover ik de OP lees) avances zijn gemaakt door beide.
Nee, niet op die manier. Maar gewoon normaal met haar blijven omgaan en als ze interesse toont in één van de twee vrienden dan weet je wie haar krijgt. Het initiatief komt dan dus van haar kant en niet van de vrienden.
Sowieso is het maar de vraag of ze niet beide in de friendzone zitten natuurlijk.
pi_80723755
Ziet het het desbetreffende meisje uberhaupt wel meer dan vriendschap in één van jullie?
pi_80723780
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, niet op die manier. Maar gewoon normaal met haar blijven omgaan en als ze interesse toont in één van de twee vrienden dan weet je wie haar krijgt. Het initiatief komt dan dus van haar kant en niet van de vrienden.
Sowieso is het maar de vraag of ze niet beide in de friendzone zitten natuurlijk.
Dat sowieso lijkt mij. Maar in hoeverre moeten beide heren afspreken wel/geen avances los te laten op haar? Volgens mij was dat de vraag van TS
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')