abonnement Unibet Coolblue
pi_81115602
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:33 schreef EchoAlpha het volgende:
Naja rip aan de nabestaanden dan maar
RIP aan de nabestaanden?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 7 mei 2010 @ 01:01:58 #77
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_81115662
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 01:00 schreef Kees22 het volgende:

[..]

RIP aan de nabestaanden?
Typisch FOK! dingetje. Komt van de FP en is door het forum overgenomen (voor de verandering).
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:57:25 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81123060
Lijkt me verdomd moeilijk lopen ...

Kinderschoenen gekocht waar kramen uit de zool komen
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_81124992
Dit misbaksel heb ik potjandorie net zelf naar een collega gemaild:
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:45 schreef Lyrewyn het volgende:
Deze misschien op het eerste oog wat mysterieuze gang van zaken is goed te verklaren, [...]
pi_81125012
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:53 schreef sibbele het volgende:
De zin van het leven….

Is een vraag wat de mensheid zich mensenheugenis bezig houdt, wat de zin van het leven is op metaniveau zal ik ook geen enkele moeite voor doen om te begrijpen aangezien ik niet de ambitie heb om dat ooit te begrijpen. Er zijn wel mensen die er een pasklaar antwoord op hebben, de Dalai Lama zegt bijvoorbeeld heel zelfverzekerd dat de zin van het leven liefde is, een kennis van mij zegt dat de zin van het leven de zin in het leven is. Zo zijn er veel uiteenlopende gedachten over.

Aangezien dat onderwerp wel een beetje uitgekauwd is en we er waarschijnlijk toch nooit achter zullen komen vind ik het niet zo heel interessant, ik vind het interessanter hoe alle verschillende facetten in het leven de zin van het leven in stand houden. Zo heeft bijna alles in op en om de aarde zijn functie. neem nu de maan, de maan veroorzaakt de getijden, stabiliseert de kanteling van de assen van de aarde, en vertraagt de omwenteling van de aarde. Zonder de juiste grootte van een maan, zijn ontwikkelde levensvormen niet mogelijk.

Om leven te ondersteunen moeten vele factoren voor de planeet precies goed zijn. Dit zijn onder meer de leeftijd van de planeet (stabiliteit, oppervlakte temperatuur, omwentelingssnelheid), de massa van de planeet (zwaartekracht), het aanwezig zijn van noodzakelijke elementen zoals koolstof en water (het menselijk leven heeft 26 van deze noodzakelijke elementen nodig), de atmosfeer (de juiste samenstelling), het magnetische veld rondom de planeet, de vulkanische activiteiten, de aanwezigheid van tektonische platen, een gekantelde as (wat de seizoenen mogelijk maakt), de ronddraai periode, de oceanen t.o.v. vasteland verhouding, de hoeveelheid van water, de vorm van de omwenteling, het ozon niveau in de atmosfeer en de druk van de atmosfeer.

En doordat de aarde om zijn as heen draait en er voor zorgt dat we dag en nacht hebben op aarde komt de mens aan zijn wel verdiende rust toe, snachts heeft de mens de mogelijkheid zichzelf te herstellen door een heerlijk schoonheidslaapje in het donker, en het donker is ook nodig omdat zonlicht een activerend effect heeft. Ook zouden vele gewassen geen vruchten en bloemen kunnen geven als er geen verduistering was op aarde.

Niet alleen de elementen om de aarde maar ook de menselijke emoties hebben hun nut om het leven in stand te houden, zo is de emotie jaloezie ook van nut, er zijn theorieën dat wanneer de mens geen jaloezie zou hebben we allang uitgestorven zouden zijn. Dit zal dan wel weer met natuurlijke selectie te maken hebben waardoor de mens zichzelf steeds beter ontwikkeld en verder evolueert. Maar niet alleen jaloezie maar ook alle andere emoties hebben hun unieke functie om het leven collectief of individueel in stand te houden.

Je ziet het zelfs bij de dieren terug, de voedselketen is een perfecte afstemming, als er 1 schakel ontbreekt kan het beteken dat alle onderdelen dus al het leven die in de keten zal uitsterven. Dus zelfs het bestaan van diersoorten heeft zijn functie om andere diersoorten in leven te houden. Einstein zei eens; als de beien uitsterven sterft de mensheid ook uit. Dit onderstreept hoe alles zijn functie op aarde heeft. wat nog een leuk voorbeeld is een klein visje die als sonar fungeert voor een walvis, het visje zuigt zich vast aan de walvis en heeft een veel grotere overlevingskans door in aanwezigheid te verblijven van de walvis en daardoor niet snel ten prooi zal vallen aan andere roofdieren, de walvis heeft daarentegen voordeel van het sonarvisje omdat deze door het visje aanwijzingen krijgt wanneer hij te dicht bij het vaste land komt en zo minder gevaar loopt ongelukkig te sterven door te stranden op het vaste land.

Zo zijn er nog vele voorbeelden te noemen hoe alles op aarde erop gericht is om het leven in stand te houden, alles lijkt gericht op leven en overleven, van de elementen om en op de aarde tot de menselijke emoties die het leven in stand houden. Je kunt je afvragen wat die sturende kracht achter deze intelligentie is of voorgeprogrammeerd instinct, wie is er verantwoordelijk voor al deze perfectie op metaniveau? en waarom en hoe kan het dat deze innerlijke drive tot overleven in alles zit wat direct en indirect te maken heeft met het leven op aarde?
Mensen geven vele verschillende benamingen voor deze "oerkracht" noem het de Big bang, noem het God de schepper en de oerkracht de creator van al het leven op aarde. Geef het beestje maar een naam.
Maar wat ik eigenlijk nooit begrepen heb zijn bepaalde creaties van "God" (ik noem de "oerkracht" voor het gemak even God) Zo is er bijvoorbeeld een vogeltje op aarde wat zijn hele leven eraan weidt om naar de zuidpool te vliegen, als dit vogeltje na alle ontberingen en alle tegenslagen uiteindelijk op de zuidpool is aangekomen vliegt het weer terug naar de Noordpool, en ja dit heeft zoals ik het zie totaal geen enkel nut. En wat voor nut heeft dat visje wat in de Amazone rivier zwemt die wanneer je aan het urineren bent in de Amazone tegen de stroom in van je pisstraal zwemt zo je urinebuis in en dan vervolgens operatief verwijdert moet worden omdat hij zich met weerhaakjes vastzet in je urinebuis. wat the fuck voor nut heeft dat visje in de het grote plan van de almachtige schepper, die oerkracht, God? had God bij het creëren van dit alles ook humor? ja, dat vraag ik mij wel eens af…..
pi_81125051
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:43 schreef SwissDutchy het volgende:
...
Als je computer/laptop wordt meegenomen, wat kun je dan doen als blijkt dat er dingen zijn verweiderd.
En kun je weigeren om backups mee te geven.
Rijger.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_81125277
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:47 schreef OeJ het volgende:

[..]


Er staat wel meer bedenkelijks in, bijvoorbeeld:
quote:
Zo is er bijvoorbeeld een vogeltje op aarde wat zijn hele leven eraan weidt [...]
  vrijdag 7 mei 2010 @ 11:57:03 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81125407
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:43 schreef CaLeX het volgende:
Zijn ze aan het jumpen of aan het grinden?

Als ze aan het grinden zijn, kan je de oppervlaktes invetten. Vinden ze meestal ook niet leuk.

En daarnaast deel ik de mening van de meeste mensen hier, als je in de buurt van een school gaat wonen heb je last van kinderen, als je in de buurt van schiphol gaat wonen heb je last van vliegtuigen, als je in de buur van een schatparkje gaat wonen heb je ........
The love you take is equal to the love you make.
pi_81130577
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ah... ik kwam er echt niet uit wat hij bedoelde... tot ik de eerste regel las.
Skatepark?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_81140208
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Geen flauw idee, ik gok inderdaad dat plastic goedkoper is. Het zijn in elk geval rodflessen, ze lekken bij het schenken en worden daardoor helemaal vet aan de buitenzijde...


Wél een originele dtfout.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_81141230
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:07 schreef Son-Goku het volgende:
Dus ondanks dat iemand kenbaar geeft dat die er last van heeft gaan jullie stug door?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_81163596
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 19:57 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

En dan vind je dat ik alles makkelijk weg cijfer? Jij roept bij ieder voorbeeld iets over de Nederlandse vrouwen wat kant nog wal slaat dus wie cijfert wie nou weg hier? Denk nou eens na voor je weer zo een standaard antwoord geeft over de Nederlandse maatschappij. Je maakt je standpunten namelijk all1 maar belachelijk zo!
nog is niet origineel, maar slaan wel, denk ik.
En all1 is natuurlijk sms-taal.
Ach, en verder spaties, natuurlijk.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zaterdag 8 mei 2010 @ 14:43:42 #88
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81177233
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 14:38 schreef Lelieblaadje het volgende:
wat een keuzeloos topic je gaat niet van jezelf zeggen dat je lekker bent kun je wel maken aan de aandacht die je krijgt in het dagelijks leven maar dan nog moet je ze al erg hoog in je bol hebben
Is keuzeloos het nieuwe kansloos?
The love you take is equal to the love you make.
pi_81179476
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 15:51 schreef ManianMan het volgende:
TS is iemand die de Nederlandse taal niet bemachtigd
Mooi
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:03:14 #90
137079 Chowi
Lonerism.
pi_81179510
Bemachtigd? !
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_81180273
Die d/t-fouten zijn niet origineel, hoor.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:29:49 #92
137079 Chowi
Lonerism.
pi_81180373
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:27 schreef Lyrewyn het volgende:
Die d/t-fouten zijn niet origineel, hoor.
Ehm, je bemachtigt een taal niet, toch?
Je kunt een taal wel machtig zijn.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_81180524
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:27 schreef Lyrewyn het volgende:
Die d/t-fouten zijn niet origineel, hoor.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:36:10 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81180564
Jullie zagen zeker de knipoog niet van Lyrewyn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_81180584
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:36 schreef Lienekien het volgende:
Jullie zagen zeker de knipoog niet van Lyrewyn.
PI's
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:37:01 #96
137079 Chowi
Lonerism.
pi_81180592
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:36 schreef Lienekien het volgende:
Jullie zagen zeker de knipoog niet van Lyrewyn.
Nee, die zag ik pas na mijn reactie.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:37:13 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81180599
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

PI's
Ja wat nou?
The love you take is equal to the love you make.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 mei 2010 @ 19:52:58 #98
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_81187737
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 16:26 schreef Lelieblaadje het volgende:
met wandelschoenen zul je zeker veel meisjes verslinderen. Ik zou sowieso echt heel veel kleren meenemen zodat je leuke outfits kunt combineren. condooms nemen te veel plaats in beslag dus laat die maar thuis
Eerst versieren, dan verslinden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_81211768
!
quote:
Op zondag 9 mei 2010 09:29 schreef FCZwolleZuid het volgende:

[..]

Goed hè!
Speciaal voor jou nog ff uitgeterekend dat je 97,14% van de McDonald's af moet wonen om geen afval in je tuintje te krijgen
En in welke eenheid druk je 97,14% van de McDonald's uit? Geld? Oppervlakte? Hamburgers?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 10 mei 2010 @ 17:00:11 #100
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_81258439
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')