abonnement Unibet Coolblue
pi_80689465


Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei!
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Heeft sinds kort net als de rest geen sociaal leven meer en is de opperbal uit de slowchat.
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: De hoi-dag slowchatter die haar naam waar maakt. Met haar driedubbele leven is zij een sporadisch bezoekster. Ondanks haar uiterlijk dient men niet te zoetsappig over haar te denken aangezien ze je aars whooped met een ferme chokehold.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest frisse SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'.
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere topgames per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen. Heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill Ex zuurpruim van Fok!Games. Heeft na het verlaten van de helse site eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven.
Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"

DE OP IS HIER TE VINDEN
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren).

Gezocht!!
Wie o wie heeft er een hittecamera?
Voor een project zoeken we een hittecamera! We willen een a-capella dubstep nummer met clip op de markt brengen. Hier willen we de natuurlijke hitteproductie die bij het laten van een scheet vrijkomt in beeld brengen en op de beat laten ejaculeren. Eventueel is een kou camera ook welkom, maar dan wel een echte! Niet een hittecamera met een warme jas aan!

[ Bericht 0% gewijzigd door Poit op 25-04-2010 11:44:17 ]
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_80689523
Hey de op is weer de op waar ik ook in sta !

Zangeres Milk Inc dood
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80689553
V&A in GAM SC

Ik sta in de OP

Emoties nemen me over, ik wil iedereen hier bedanken maar ook vooral mijn ouders, broer, broetje, vriendin wat een moment
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zondag 25 april 2010 @ 11:36:28 #4
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_80689560
luie aap, 4 minuten nodig gehad om een nieuw topic te openen....

Maar veel plezier vandaag, ik ga de stad in. Op naar de World Press Photo!
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_80689577
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:36 schreef Fallen het volgende:
luie aap, 4 minuten nodig gehad om een nieuw topic te openen....

Maar veel plezier vandaag, ik ga de stad in. Op naar de World Press Photo!
Dude! Het is zondag! Laat me

Have fun kerel
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_80689592
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
V&A in GAM SC

Ik sta in de OP

Emotities nemen me over, ik wil iedereen hier bedanken maar ook vooral mijn ouders, broer, broetje, vriendin wat een moment
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik nog steeds niet jullie zijn allemaal gewoon niet lief
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_80689642
tvp

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_80689677
SMS Ijsje in het park halen AAN
  zondag 25 april 2010 @ 11:42:14 #9
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80689684
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hey de op is weer de op waar ik ook in sta !

Zangeres Milk Inc dood
Het is die van vroeger, niet die van nu
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 25 april 2010 @ 11:44:33 #10
111656 Poit
12-08-12
pi_80689752
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:38 schreef Morthill het volgende:

[..]

ik nog steeds niet jullie zijn allemaal gewoon niet lief
Morthill Ex zuurpruim van Fok!Games. Heeft na het verlaten van de helse site eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven.
Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_80690028
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:42 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het is die van vroeger, niet die van nu
Ja die van lopen over water!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80690198
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:55 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja die van lopen over water!
Bij dat nummer krijg warme nostalgische gevoelens

Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  zondag 25 april 2010 @ 12:04:11 #13
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_80690270
tvp
pi_80690287
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:42 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het is die van vroeger, niet die van nu
ik vind deze prima
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_80690314
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:01 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Bij dat nummer krijg warme nostalgische gevoelens


Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_80690329
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:01 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Bij dat nummer krijg warme nostalgische gevoelens

True that!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 25 april 2010 @ 12:09:06 #17
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_80690400
Ik? Duivelsaanbidder? Ik ben een fucking atheïst ten top
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_80690468
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:40 schreef Tain het volgende:
tvp

[ afbeelding ]
benen lopen paars aan
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zondag 25 april 2010 @ 12:13:30 #19
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_80690494
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:09 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik? Duivelsaanbidder? Ik ben een fucking atheïst ten top
als je atheist bent,geloof je daar heilig in?

n nu tijd voor iets heeeeel anders:

bazenspel
pi_80690618
Alweer?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80690822


Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zondag 25 april 2010 @ 12:29:05 #22
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_80690884
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]


pi_80691073
oi
pi_80691074
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
[ afbeelding ]

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 25 april 2010 @ 12:40:57 #25
111656 Poit
12-08-12
pi_80691267


Fucking koning dit!!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_80691416
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:44 schreef Poit het volgende:

[..]

Morthill Ex zuurpruim van Fok!Games. Heeft na het verlaten van de helse site eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven.
Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Hoezo ex-zuurpruim? ik ben nog steeds zuurpruim
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zondag 25 april 2010 @ 12:46:08 #27
111656 Poit
12-08-12
pi_80691464
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:44 schreef Morthill het volgende:

[..]

Hoezo ex-zuurpruim? ik ben nog steeds zuurpruim
Niet zo erg meer als vroegah. En sowieso niet meer 'van' Fock die Gamessite!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_80691484
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:46 schreef Poit het volgende:

[..]

Niet zo erg meer als vroegah.
if only you knew
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_80691569
hai
pi_80691824
lekker op de fiets weggeweest in een voetbal shirtje, damn wat kijken sommige mensen je raar aan

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 25 april 2010 @ 13:06:40 #31
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_80692012
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
lekker op de fiets weggeweest in een voetbal shirtje, damn wat kijken sommige mensen je raar aan

[ afbeelding ]
Fietsen in voetbalshirtjes
Gay-lord!

Flauw.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  zondag 25 april 2010 @ 13:15:34 #32
111656 Poit
12-08-12
pi_80692308
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
lekker op de fiets weggeweest in een voetbal shirtje, damn wat kijken sommige mensen je raar aan

[ afbeelding ]
Heeft niks met je shirt te maken
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_80692397
Misschien omdat er dortmund op staat
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80692414
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80692595
Zo ik ben weer gespierd en topfit
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  zondag 25 april 2010 @ 13:28:01 #36
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80692697
Potver, wil ik net naar buiten gaan... verdwijnt het zonnetje achter de wolken
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 25 april 2010 @ 13:28:11 #37
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_80692700
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:51 schreef Flodder450 het volgende:
goeeavond/nacht alemaal
ik heb een PlayStation gekocht gisteren
27 speelen,allemaal kopietjes

en vandaag weer in t veen gewest,rommelmarkt,6 games voor ¤15
Welke spellen allemaal?

Ik vind het wel grappig dat je gewoon stug altijd 2 generatie achterloopt
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_80692704
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, jij ziet er echt niet uit zoals ik me had voorgesteld!

Ik mag vandaag de hele dag aan mn studie gaan werken. Vanavond de nieuwe versie van mn scriptie doorsturen naar mn begeleider en dan mag ik dinsdag op het matje komen en horen dat het nog steeds helemaal nergens op lijkt waarschijnlijk Maar het moet maar gebeuren...

En de hoeveelheid zon valt hier heel erg tegen... Gisteren was het mooier weer, toen ik moest werken.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_80692711
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Potver, wil ik net naar buiten gaan... verdwijnt het zonnetje achter de wolken
hier is het mooi zonnig (dus ga ik maar studeren )
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zondag 25 april 2010 @ 13:30:05 #40
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80692747
Ik zit hier te kloten om muziek op mijn gsm te krijgen voor als ik zo in het park ga liggen.

Memorykaartje is corrupt en ik kan nu geen data meer overbrengen van pc naar gsm
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_80692767
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:28 schreef koei het volgende:

[..]

Zo, jij ziet er echt niet uit zoals ik me had voorgesteld!

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 25 april 2010 @ 13:31:41 #42
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80692804
Whehe, ik sta er tussen , mogguh trouwens
pi_80692831
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:28 schreef koei het volgende:

[..]

Zo, jij ziet er echt niet uit zoals ik me had voorgesteld!

Ik mag vandaag de hele dag aan mn studie gaan werken. Vanavond de nieuwe versie van mn scriptie doorsturen naar mn begeleider en dan mag ik dinsdag op het matje komen en horen dat het nog steeds helemaal nergens op lijkt waarschijnlijk Maar het moet maar gebeuren...

En de hoeveelheid zon valt hier heel erg tegen... Gisteren was het mooier weer, toen ik moest werken.
He Koei, het komt vast goed! En zelfs bij een aantal mensen om mij heen die cum laude zijn geslaagd ging dit proces zo... Dus waarschijnlijk hoort het erbij.

Dit zegt niet dat het niet irri is, ik zie er nu al tegenop...
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  zondag 25 april 2010 @ 13:38:37 #44
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_80693011
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:28 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Welke spellen allemaal?

Ik vind het wel grappig dat je gewoon stug altijd 2 generatie achterloopt
volgende generatie koop ik een wii/XD360,PS3
pi_80693023
MOGGE!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_80693063
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:38 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

volgende generatie koop ik een wii/XD360,PS3
Pak maar een wii, dat past beter bij je
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80693082
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Nick je kan zo bij Cypress hill, you got the look .
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  zondag 25 april 2010 @ 13:43:00 #48
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_80693138
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:40 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Pak maar een wii, dat past beter bij je
jij pakt de wii ook altijd
  zondag 25 april 2010 @ 13:47:30 #49
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_80693284
Goede morgen, brakke harrie hier
Do androids dream of electric sheep?
pi_80693292
Morgen SD en Ritse
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  zondag 25 april 2010 @ 13:48:23 #51
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_80693300
Morgen GB
Do androids dream of electric sheep?
  zondag 25 april 2010 @ 14:09:59 #52
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_80694582
Iemand wel eens bij Stonehenge geweest? Is dat de moeite waard voor een dagtrip vanuit Londen of stelt het weinig voor? Afstand is zo'n 80 miles, ongeveer 2 uur.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zondag 25 april 2010 @ 14:41:48 #54
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_80694602
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:41 schreef koei het volgende:
Iemand wel eens bij Stonehenge geweest? Is dat de moeite waard voor een dagtrip vanuit Londen of stelt het weinig voor? Afstand is zo'n 80 miles, ongeveer 2 uur.
Het schijnt absoluut niet de moeite waard te zijn, gewoon een hoopje stenen.
Do androids dream of electric sheep?
pi_80694803
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:41 schreef koei het volgende:
Iemand wel eens bij Stonehenge geweest? Is dat de moeite waard voor een dagtrip vanuit Londen of stelt het weinig voor? Afstand is zo'n 80 miles, ongeveer 2 uur.

Tis alleen dit...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_80694856
In het gras van het noorder plantsoen, ralf heeft gelijk.
  zondag 25 april 2010 @ 15:03:00 #57
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80695143
In het park in de zon liggen, met zonder zon is kut Zo maar weer terug naar huis denk ik...
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 25 april 2010 @ 15:03:46 #58
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80695162
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:50 schreef Tain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Tis alleen dit...
Het is iig meer dan de toeristische locatie waar camelot ooit gestaan zou hebben.
pi_80695216
Met een volle rugtas, een xbox360 achterop de fiets, een tas met nog meer zooi van de makro fietsen in deze zon is warm
pi_80695987
  zondag 25 april 2010 @ 15:45:46 #61
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
  zondag 25 april 2010 @ 15:52:43 #62
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80696317
en bij het pvda congres wilt men een goed verkiesbare plaats voor een homo, alsof er al niet genoeg homos in de partij zitten.
pi_80696447
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:05 schreef lkb9000 het volgende:
Met een volle rugtas, een xbox360 achterop de fiets, een tas met nog meer zooi van de makro fietsen in deze zon is warm
was het weer bijna gratis?
pi_80696584
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:57 schreef Reintji het volgende:

[..]

was het weer bijna gratis?
Wel een hele goede aanbieding ja, maar niet om door te verkopen, hij was alleen vandaag in de aanbieding bij de Makro en aangezien ik een Makro pas heb en Marvin vandaag in Luxemburg z'n clip zit op te nemen heb ik hem even gehaald voor hem.

Xbox 360 arcade + forza 3 + halo odst + extra halo odst controller, 153,50

Nu nog een 16GB usb stickje erbij en klaar
pi_80697200
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:43 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

jij pakt de wii ook altijd
Nah, ik pak hem niet
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 25 april 2010 @ 16:45:01 #66
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_80697694
ik zit op t moment vet lijp te doen met een maat van mij op Skype
  zondag 25 april 2010 @ 16:47:38 #67
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_80697773
Hou het lijp doen maar daar
Do androids dream of electric sheep?
  zondag 25 april 2010 @ 16:49:01 #68
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
  zondag 25 april 2010 @ 16:50:29 #69
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80697927
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:45 schreef Flodder450 het volgende:
ik zit op t moment vet lijp te doen met een maat van mij op Skype
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zondag 25 april 2010 @ 16:53:56 #71
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_80697960
quote:
episch
pi_80699486
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80699677
tijd voor de finale! succes BBN
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80699710
quote:
Op zondag 25 april 2010 17:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
tijd voor de finale! succes BBN
Dank je nick, ben er klaar voor
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_80700511
2-0 na 8 min is een lekker begin voor ajax
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_80701746
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:03 schreef Rossdale het volgende:
In het park in de zon liggen, met zonder zon is kut Zo maar weer terug naar huis denk ik...
wat voor tel gebruik je?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_80701773
mijn vakantie valt ook in het water t/m donderdag is het schitterend weer maar daarna 18 graden en bewolkt tot ik weer weg ga volgens de huidige voorspellingen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_80701837
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
2-0 na 8 min is een lekker begin voor ajax
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  zondag 25 april 2010 @ 19:06:40 #79
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80702361
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:50 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

wat voor tel gebruik je?
Nokia E75
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_80702617
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:06 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Nokia E75
prive of is die van je werk
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_80703667
quote:
Op zondag 25 april 2010 18:51 schreef Morthill het volgende:
mijn vakantie valt ook in het water t/m donderdag is het schitterend weer maar daarna 18 graden en bewolkt tot ik weer weg ga volgens de huidige voorspellingen.
Zolang het maar weer mooi is als je terug komt, want vlak daarna ga ik op vakantie!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zondag 25 april 2010 @ 19:40:35 #82
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80703724
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:13 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

prive of is die van je werk
prive maar is ook ideaal voor werk denk ik
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 25 april 2010 @ 20:05:06 #83
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_80704815


Jij rekel
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  zondag 25 april 2010 @ 20:12:24 #84
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_80705128
quote:
Op zondag 25 april 2010 16:45 schreef Flodder450 het volgende:
ik zit op t moment vet lijp te doen met een maat van mij op Skype
Wie belt Hart van Nederland?

"15-jarige debiel ontdekt Skype!"
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  zondag 25 april 2010 @ 20:12:56 #85
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_80705152
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:05 schreef Gamer_V het volgende:
[ afbeelding ]

Jij rekel
Niet kijken wat er nu staat.
Do androids dream of electric sheep?
pi_80705617
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:12 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Wie belt Hart van Nederland?

"15-jarige debiel ontdekt Skype!"
Waarom reageer je na een paar uur nog zo op Flodder? Het onderwerp in het topic is alweer verschoven naar Ritses knopjesmisbruik. Dat zijn post je niet boeit is prima, maar ga hem dan niet uitlokken door er zo op te reageren want nu doe je qua gedrag echt niet van hem onder. Gewoon negeren dus. Of neem een abbo en zorg dat je zijn reacties niet meer kan lezen als je je niet in kan houden.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zondag 25 april 2010 @ 20:27:19 #87
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_80705693
En ik heb mijn knopjes niet eens misbruikt
Do androids dream of electric sheep?
  zondag 25 april 2010 @ 20:27:35 #88
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_80705703
Goede post koei
Do androids dream of electric sheep?
  zondag 25 april 2010 @ 20:27:52 #89
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_80705710
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:25 schreef koei het volgende:

[..]

Waarom reageer je na een paar uur nog zo op Flodder? Het onderwerp in het topic is alweer verschoven naar Ritses knopjesmisbruik. Dat zijn post je niet boeit is prima, maar ga hem dan niet uitlokken door er zo op te reageren want nu doe je qua gedrag echt niet van hem onder. Gewoon negeren dus. Of neem een abbo en zorg dat je zijn reacties niet meer kan lezen als je je niet in kan houden.
En de excessieve lifestyle van Danny zeker onderhouden
Kap nou!

En dan nog: dingen die mensen hier geen zak zullen boeien ga ik hier ook niet posten. Dat ik de hele middag op een terras heb gezeten met wat mensen zal ook iedereen een rotzorg zijn. Waarom zou het dan ook maar iemand interesseren dat je op Skype 'lijp' zit te doen
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_80705720
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:27 schreef RitseB het volgende:
En ik heb mijn knopjes niet eens misbruikt
Dan lok je knopjesmisbruik uit! En ik weet nog niet wat erger is...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zondag 25 april 2010 @ 20:28:32 #91
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_80705736
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:27 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

En de excessieve lifestyle van Danny zeker onderhouden
Kap nou!
Que?
Do androids dream of electric sheep?
pi_80705753
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:25 schreef koei het volgende:

[..]

Waarom reageer je na een paar uur nog zo op Flodder? Het onderwerp in het topic is alweer verschoven naar Ritses knopjesmisbruik. Dat zijn post je niet boeit is prima, maar ga hem dan niet uitlokken door er zo op te reageren want nu doe je qua gedrag echt niet van hem onder. Gewoon negeren dus. Of neem een abbo en zorg dat je zijn reacties niet meer kan lezen als je je niet in kan houden.
ik wist niet eens dat dit kon
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zondag 25 april 2010 @ 20:30:33 #93
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_80705798
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:28 schreef RitseB het volgende:

[..]

Que?
28 euro voor een jaarabonnement is echt belachelijk en übercommerciële zakkenvullerij. Denken dat je voor die 28 euro iets krijgt, kom op zeg
(behalve dat je wat reclame weg kunt werken)
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  zondag 25 april 2010 @ 20:31:11 #94
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_80705822
Je kan iedereen met een tagje niet blokkeren. Dus dan maar hopen dat het geen oranjefan is.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_80705837
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:27 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

En de excessieve lifestyle van Danny zeker onderhouden
Kap nou!
Volgens mij heb je geen flauw idee waar je over praat

Maar van mij hoef je geen abbo te nemen, zolang je Flodder maar gewoon niet uitlokt. Mocht dat je zonder abbo niet lukken en wil je geen abbo nemen dan hebben de modjes altijd nog een andere mogelijkheid, aan jou de keuze.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zondag 25 april 2010 @ 20:31:59 #96
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_80705855
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:31 schreef koei het volgende:

[..]

Volgens mij heb je geen flauw idee waar je over praat

Maar van mij hoef je geen abbo te nemen, zolang je Flodder maar gewoon niet uitlokt. Mocht dat je zonder abbo niet lukken en wil je geen abbo nemen dan hebben de modjes altijd nog een andere mogelijkheid, aan jou de keuze.
Ik quote hem even voor het na geslacht
Do androids dream of electric sheep?
pi_80705884
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:31 schreef Gamer_V het volgende:
Je kan iedereen met een tagje niet blokkeren. Dus dan maar hopen dat het geen oranjefan is.
Oeh, gelukkig dat jij geen gamescrew meer bent dan!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zondag 25 april 2010 @ 20:33:24 #98
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_80705923
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:31 schreef koei het volgende:

[..]

Volgens mij heb je geen flauw idee waar je over praat

Maar van mij hoef je geen abbo te nemen, zolang je Flodder maar gewoon niet uitlokt. Mocht dat je zonder abbo niet lukken en wil je geen abbo nemen dan hebben de modjes altijd nog een andere mogelijkheid, aan jou de keuze.
Wow. Moderator-in-wording Koei spreekt. Tjezus zeg
Maar je zal wel (weer) gelijk hebben.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  zondag 25 april 2010 @ 20:33:54 #99
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_80705943
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:33 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Wow. Moderator-in-wording Koei spreekt. Tjezus zeg
Maar je zal wel (weer) gelijk hebben.
Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Do androids dream of electric sheep?
pi_80705954
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:27 schreef RitseB het volgende:
En ik heb mijn knopjes niet eens misbruikt
Jouw knop word toch altijd misbruikt door een vrouwelijke bn'r .

p.s

Ik heb naar AJAX gekeken, en ze hebben 2-0 gewonnen dat is pas lijpe sjit.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')