abonnement Unibet Coolblue
pi_93979172
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef Tim21 het volgende:
Opnames nieuwe seizoen zijn toch onder andere met carnaval geweest?
Nee, dat is voor de film, weer een ander project
pi_93979404
Oké... dit einde is dus wel erg slecht.

Wolfs die opeens al dat geld in die auto heeft zitten, dat kan gewoon niet kloppen. Ik vraag me af hoe de schrijvers hier een wending aan gaan geven zodat Wolfs gewoon weer z'n werk kan gaan doen.

Ik zat bij de scène met Esmee de hele tijd te denken dat ze haar zouden laten sterven, gelukkig is ze nog in leven. Alleen is het wel te hopen dat ze volgend seizoen weer meedoet :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_93980179
Of Wolfs probeert Fleur te beschermen, of Wolfs wordt erin geluisd. Ik denk het eerste.....

Maar ik vond dit echt een heel matig seizoen!
pi_93982137
Het zou wel erg ongeloofwaardig zijn als Wolfs het geld heeft gestolen, het al die tijd toch had of Fleur beschermd heeft (ook dan heeft hij informatie achtergehouden) en straks vrolijk weer naast Eva moorden gaat oplossen. Dus voor mijn gevoel zit er nog meer achter en ik vermoed dat hij er toch op de een of andere manier is ingeluisd. Of de schrijvers moeten wel een hele bijzondere verhaallijn bedenken...

Ik ben benieuwd, voorlopig even wachten. De spanning in dit seizoen was soms ver te zoeken voor mijn idee. In seizoen 3 en 4 had je toch een soort lopende verhaallijn wat telkens wel terug kwam en voor spanning zorgde. Dat ontbrak nu. Hopelijk komt dat in seizoen 6 weer wat meer terug. Jammer dat Daan de Vos geen verdere rol meer heeft gespeeld, was toch een meesterrol.
pi_93982659
Wtf? Ik vermoed dat Wolfs er flink is ingeluisd. Hij zei ook "Eva, beloof me 1 ding: wat er ook gebeurt, vertrouw die man nooit.". Zou het Youssef kunnen zijn?
pi_93982971
Wolfs, was echt wel de "dief" , ga maar na , na een paar afleveringen , zag je hem dure dingen kopen , zoals zo,n Jasje ,
+ hij kan z,n dochter toch wel geld hebben gegeven ?
  Moderator vrijdag 11 maart 2011 @ 23:18:26 #207
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_93983056
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 23:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Wtf? Ik vermoed dat Wolfs er flink is ingeluisd. Hij zei ook "Eva, beloof me 1 ding: wat er ook gebeurt, vertrouw die man nooit.". Zou het Youssef kunnen zijn?
Dat gevoel kreeg ik ook. Want zoals hij praatte op die camera is niet zoals je als KLPD praat.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_93984010
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 23:01 schreef Hippos het volgende:
Jammer dat Daan de Vos geen verdere rol meer heeft gespeeld, was toch een meesterrol.
Ik zat echt te wachten op het moment dat-ie met die strop in zijn handen op Wolfs afkwam :P

Maar goed, sowieso een slecht einde, net als dat van seizoen 2. Ik had hier liever een achtervolging door die parkeergarage gezien waarbij de KLPD op Wolfs' auto schiet :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_93984333
Seizoen alweer afgelopen.. Ik had het gevoel dat het pas net begonnen was!

En nu Flikkers in Gent.. da's toch heul niet zo leuk..
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_93994718
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 23:16 schreef King_Merc het volgende:
Wolfs, was echt wel de "dief" , ga maar na , na een paar afleveringen , zag je hem dure dingen kopen , zoals zo,n Jasje ,
+ hij kan z,n dochter toch wel geld hebben gegeven ?
Aan andere kant, waarom zou ie dat doen als ie al schijn tegen heeft....
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_93999643
Komt er wel nog een nieuw seizoen ? Want ik heb gehoord dat ze vorige week tijdens carnaval weer opnames hebben gemaakt in maastricht...
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_94006360
Er komt een film Flikken Maastricht, daarvoor hebben ze geschoten tijdens carnaval.

Er is een zesde seizoen besteld, daar is nog (volgensmij) niets van geschoten. Op Wiki (geen goede bron) staat dat de opnames gepland staan voor medio 2011. In een eerder stadium is vermeld dat seizoen 6 ook afhangt van de bezuinigingen bij de PO. Dus afwachten.
Als seizoen 6 er definitief komt verwacht ik dat we het pad eind 2011 of begin 2012 weer op de TV zien, net als seizoen 5.
pi_94010048
Hoe wisten ze trouwens dat het achter de bekleding van de auto zou zitten? Dat is toch de laatste plek waar je zou zoeken :?
pi_94010390
quote:
Hoe wisten ze trouwens dat het achter de bekleding van de auto zou zitten? Dat is toch de laatste plek waar je zou zoeken :?
Omdat die ene Buitenlander het er zelf heeft neergelegd. Kan niet missen, en is ook zo voorspelbaar :'(
pi_94010580
Volgende vraag is dan, wat heeft die Turk weer te maken met Loeka of waarom wil hij juist Wolfs erin laten lopen? Als die Turk het geld had, was het slimmer geweest om er gewoon vandoor te gaan...
  zaterdag 12 maart 2011 @ 19:01:50 #216
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_94011515
Herrineren jullie nog dat de moordenaars van Frank ook mannetjes bij de politie hadden? Ze waren namelijk van alle acties van Eva op de hoogte. Die lui zijn nooit gepakt (althans niet op beeld).
Het is mogelijk dat Youssef en die 2 anderen die figuren zijn.
Het 'Wolfs erin laten luizen' is dan een wraakactie voor het vermoorden van Luca/oppakken van die witwassers.

Van de andere kant: die vriendin van Fleur heeft de tas gekocht. Hoe is zij dan aan de bewuste bankbiljetten gekomen? Ook erin geluist?
Of zou Wolfs toch Fleur willen beschermen?
Het kan nog alle kanten op :)
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
pi_94016757
wel een erug slecht einde vond ik. Maar als die-hard fan blijf ik hopen en wachten op seizoen 6.

Dit moet de nieuwe 24 worden en dan door gaan tot seizoen 45.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_94028977
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:01 schreef Pwn_zoon het volgende:
Herrineren jullie nog dat de moordenaars van Frank ook mannetjes bij de politie hadden? Ze waren namelijk van alle acties van Eva op de hoogte. Die lui zijn nooit gepakt (althans niet op beeld).
Het is mogelijk dat Youssef en die 2 anderen die figuren zijn.
Het 'Wolfs erin laten luizen' is dan een wraakactie voor het vermoorden van Luca/oppakken van die witwassers.

Van de andere kant: die vriendin van Fleur heeft de tas gekocht. Hoe is zij dan aan de bewuste bankbiljetten gekomen? Ook erin geluist?
Of zou Wolfs toch Fleur willen beschermen?
Het kan nog alle kanten op :)
Misschien heeft die vriendin van fleur, fleur weer ontvoerd :P
pi_94037100
Ja, want na at ene telefoontje smsje heeft Wolf niets meer (wat we hebben gezien) gehoord van Fleur...
pi_94044006
Een beetje vreemd einde inderdaad. Het is te hopen dat de eerste aflevering van het volgend seizoen (of de film) weer een beetje spanning brengt. Die finales en openingen van het seizoen staken er toch vaak wel boven uit tot nu toe.

Vraag me ook af wat ze nog met deze verhaallijn willen doen, hoever je die nog kunt uitmelken. Straks heb je weer dat Wolfs toch op de één of andere manier de dans ontspringt en weer aan het werk gaat, en dat Fleur weer wordt ontvoerd of iets dergelijks.

Op wikipedia staat overigens:

quote:
De Tros heeft de opdracht gegeven om 10 nieuwe afleveringen te schrijven voor seizoen 6. De opnames worden gemaakt medio 2011. Er komt ook nog een televisiefilm van Flikken Maastricht die anderhalf uur gaat duren. De film zal inspelen op thema's uit de actualiteit. [4].
Gastrolletje voor Geert Wilders die wordt bedreigd? :D
pi_94081360
Wat een einde.... Enerzijds voorspelbaar, maar het roept wel allerlei vragen op. Die vriendin van Fleur speelt een heel belangrijke rol en ik heb het gevoel dat Wolfs sterk gechanteerd wordt. Maar niet met Fleur, met Eva. Als hij zijn mond open doet tegen Eva, zal er iets met haar gebeuren... Daarom kon hij haar niets zeggen.... Want ik geloof nooit dat hij Eva zal bedriegen, ze heeft nog zo recentelijk zijn leven gered, en heeft zo haar best gedaan om hem te helpen, dat hij haar nooit bewust voor de gein zo zou willen kwetsen en verraden.

Dat is mijn gok.... Moeten we nu écht weer een jaar wachten??
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 16 maart 2011 @ 16:49:40 #222
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_94197672
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
Oké... dit einde is dus wel erg slecht.

Wolfs die opeens al dat geld in die auto heeft zitten, dat kan gewoon niet kloppen. Ik vraag me af hoe de schrijvers hier een wending aan gaan geven zodat Wolfs gewoon weer z'n werk kan gaan doen.

Ik zat bij de scène met Esmee de hele tijd te denken dat ze haar zouden laten sterven, gelukkig is ze nog in leven. Alleen is het wel te hopen dat ze volgend seizoen weer meedoet :P
Dat eind is juist supergoed! Ik ben nu al benieuwd hoe het nieuwe seizoen begint!Of j
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 18:15 schreef Paxcon het volgende:
Hoe wisten ze trouwens dat het achter de bekleding van de auto zou zitten? Dat is toch de laatste plek waar je zou zoeken :?
Of juist de eerste!

Het volgende seizoen wordt in juni 2011 gedraaid en zal dus wel begin 2012 op televisie komen!
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
  woensdag 16 maart 2011 @ 16:51:42 #223
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_94197763
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 07:23 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat een einde.... Enerzijds voorspelbaar, maar het roept wel allerlei vragen op. Die vriendin van Fleur speelt een heel belangrijke rol en ik heb het gevoel dat Wolfs sterk gechanteerd wordt. Maar niet met Fleur, met Eva. Als hij zijn mond open doet tegen Eva, zal er iets met haar gebeuren... Daarom kon hij haar niets zeggen.... Want ik geloof nooit dat hij Eva zal bedriegen, ze heeft nog zo recentelijk zijn leven gered, en heeft zo haar best gedaan om hem te helpen, dat hij haar nooit bewust voor de gein zo zou willen kwetsen en verraden.

Dat is mijn gok.... Moeten we nu écht weer een jaar wachten??
Inderdaad, nu moet ik weer een jaar gaan zitten bedenken hoe het precies in elkaar zit... Tja, en wat dat meisje er mee te maken heeft...
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
pi_94327266
Ik mis het. ;(
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
  zondag 20 maart 2011 @ 13:18:22 #225
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_94371756
zo, de afgelopen dagen de 2 laatste afleveringen gezien, Prachtig einde wel.
Mijn held Wolfs moet blijven, ben benieuwd wat er achter zit.

Vorig jaar vond ik het einde snel gaan :)
Ik ga maar starten met Seizoen 5 van Lost en beginnen met Dexter ;)

Flikken Gent is juist ook erg tof vind ik, paar jaar geleden al alles er van gezien :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')