abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 vrijdag 18 juli 2014 @ 11:57:41 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_142436489
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Toch maar eens nieuw leven inblazen want volgens mij heeft Den Bosch zich wel aardig versterkt deze zomer met een aantal talenten van Juventus en een paar Zweden... in de oefencampagne won Den Bosch bijvoorbeeld al met 1-4 van Dordrecht....
Heb ook die indruk. Wat ik lees zijn het echte versterkingen en doen ze het goed in de voorbereiding.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 10 februari 2016 @ 14:27:41 #102
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_159805610
Wiljan Vloet als trainer, daar ben je mooi klaar mee :{
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_159902552
quote:
2s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:27 schreef Mark het volgende:
Wiljan Vloet als trainer, daar ben je mooi klaar mee :{
Ja, dat kan er ook nog wel bij na dat bekerdrama. ;(
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  User die overal opduikt 2022 zondag 14 februari 2016 @ 08:45:45 #104
186611 Haags
pi_159902808
quote:
2s.gif Op woensdag 10 februari 2016 14:27 schreef Mark het volgende:
Wiljan Vloet als trainer, daar ben je mooi klaar mee :{
dieper zinken dan nu kan niet. :)
Zonder wrijving geen glans
pi_180743431
Nou we lijken voorlopig weer even gered:

https://www.bd.nl/fc-den-(...)bosch-over~a94580f4/

Nu maar hopen dat ze ook wat fatsoenlijke spelers kunnen halen nu
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_180765670
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2018 14:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou we lijken voorlopig weer even gered:

https://www.bd.nl/fc-den-(...)bosch-over~a94580f4/

Nu maar hopen dat ze ook wat fatsoenlijke spelers kunnen halen nu
Ben benieuwd, wel bizar dat een pikkie van 23 zo'n club kan kopen, maar op zich heeft Jordania het bij Vitesse toch wel netjes neergezet...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_180772175
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 12:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ben benieuwd, wel bizar dat een pikkie van 23 zo'n club kan kopen, maar op zich heeft Jordania het bij Vitesse toch wel netjes neergezet...
Z'n plan klinkt wel realistisch.

Eerst de organisatie goed neerzetten en dan naar top eerste divisie, dan naar eredivisie. Wat ze al willen gaan doen: kunstgras vervangen door echt gras, Jan Gösgens, jeugdtrainer bij Feyenoord, is aangetrokken om de jeugdopleiding opnieuw op te zetten, er zijn plannen om het jeugdcomplex en stadion op te knappen. Allemaal mooie, fundamentele plannen.

T enige waar ik bang voor ben is dat Jordania z'n eigen Georgische spelers wil gaan inbrengen en het dan een niet-coherent vreemdelingenlegioen wordt waarbij de ontwikkeling van de jeugd wordt tegengehouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Scorpion_17 op 27-07-2018 17:05:11 ]
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 12 augustus 2018 @ 17:36:28 #108
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_181133931
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2018 16:57 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Z'n plan klinkt wel realistisch.

Eerst de organisatie goed neerzetten en dan naar top eerste divisie, dan naar eredivisie. Wat ze al willen gaan doen: kunstgras vervangen door echt gras, Jan Gösgens, jeugdtrainer bij Feyenoord, is aangetrokken om de jeugdopleiding opnieuw op te zetten, er zijn plannen om het jeugdcomplex en stadion op te knappen. Allemaal mooie, fundamentele plannen.

T enige waar ik bang voor ben is dat Jordania z'n eigen Georgische spelers wil gaan inbrengen en het dan een niet-coherent vreemdelingenlegioen wordt waarbij de ontwikkeling van de jeugd wordt tegengehouden.
Kan ook goed uitpakken. Guram Kashia _O_
pi_181185048
Potverdorie wat een vreemdelingenlegioen is dat aan het worden zeg.

Vandaag 4 spelers gepresenteerd. De afgelopen week erbij gekomen: 2 argentijnen, een oostenrijker, een est, een bosniër en een Italiaan
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_181191866
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 19:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Potverdorie wat een vreemdelingenlegioen is dat aan het worden zeg.

Vandaag 4 spelers gepresenteerd. De afgelopen week erbij gekomen: 2 argentijnen, een oostenrijker, een est, een bosniër en een Italiaan
Dat was te verwachten natuurlijk, maar ook Van de Steen uit Vught... en die selectie had ook wel een flinke impuls nodig... ben benieuwd of Boessen dit aan de praat krijgt...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181191961
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat was te verwachten natuurlijk, maar ook Van de Steen uit Vught... en die selectie had ook wel een flinke impuls nodig... ben benieuwd of Boessen dit aan de praat krijgt...
Ik ben vooral benieuwd of Boessen de tijd krijgt dit aan de praat te krijgen. Je hebt de hele voorbereiding met een ander team gespeeld dan dat er over n week of 4 op t veld staat natuurlijk. Verwacht wel wat forse nederlagen in de eerste duels en de vraag is of Jordania dan al aan de stoelpoten van Boessen gaat zagen. Ondankbare taak hier iets van te smeden. Welke taal ga je communiceren, geef je talenten uit de eigen opleiding de kans of 'moeten' deze buitenlanders spelen etc.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_181192016
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 22:59 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Ik ben vooral benieuwd of Boessen de tijd krijgt dit aan de praat te krijgen. Je hebt de hele voorbereiding met een ander team gespeeld dan dat er over n week of 4 op t veld staat natuurlijk. Verwacht wel wat forse nederlagen in de eerste duels en de vraag is of Jordania dan al aan de stoelpoten van Boessen gaat zagen. Ondankbare taak hier iets van te smeden. Welke taal ga je communiceren, geef je talenten uit de eigen opleiding de kans of 'moeten' deze buitenlanders spelen etc.
Op zich heb ik wel vertrouwen in Jordania jr. als ie goed naar zijn pa luistert... Vitesse heeft toch ook wel aardig in de jeugdopleiding geïnvesteerd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181192093
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 23:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Op zich heb ik wel vertrouwen in Jordania jr. als ie goed naar zijn pa luistert... Vitesse heeft toch ook wel aardig in de jeugdopleiding geïnvesteerd
Wel gaan t zien!

Ben jij ook n Den Bosch-supporter?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_181192140
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 23:04 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Wel gaan t zien!

Ben jij ook n Den Bosch-supporter?
Geen diehard-fan. Vroeger wel, toen zat ik vaak met mijn vader, oom of opa op de tribune... de laatste jaren volg ik ze echt vanaf de zijlijn qua uitslagen... maar als de club van mijn woonplaats blijft dit toch altijd wel leuk om te volgen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181192168
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 23:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Geen diehard-fan. Vroeger wel, toen zat ik vaak met mijn vader, oom of opa op de tribune... de laatste jaren volg ik ze echt vanaf de zijlijn qua uitslagen... maar als de club van mijn woonplaats blijft dit toch altijd wel leuk om te volgen
Idem. Geboren Bosschenaar, nu in Utrecht dus volg t vooral van een afstand. Maar eind jaren 90/begin 2000 zat ik er als tiener geregeld op de tribune.

harry van der laan, arnold scholten, Fredje vd Hoorn. Mooie tijd.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_181192193
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 23:08 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Idem. Geboren Bosschenaar, nu in Utrecht dus volg t vooral van een afstand. Maar eind jaren 90/begin 2000 zat ik er als tiener geregeld op de tribune.

harry van der laan, arnold scholten, Fredje vd Hoorn. Mooie tijd.
En die gekke Kraay jr. _O-

Ben op zich wel blij met deze overname, dit was ook de enige manier om er nog iets van proberen te maken... hopelijk komt er ook weer een fatsoenlijk stadion zonder al die kijkgaten :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181192266
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2018 23:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]

En die gekke Kraay jr. _O-

Ben op zich wel blij met deze overname, dit was ook de enige manier om er nog iets van proberen te maken... hopelijk komt er ook weer een fatsoenlijk stadion zonder al die kijkgaten :')
En Lurling en Van Nistelrooy. Ja bijzondere jaren waren dat. Jozef Kiprich bij Den Bosch _O-

En idd anders was Den Bosch ten dode opgeschreven. Zolang ze maar niet een handelshuis worden, vind ik t best. Ik merk dat er nu al veel meer belangstelling is voor de club dus wat dat betreft betaalt de overname zich al uit
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_181275057
Eerste overwinning van het seizoen is binnen! De altijd lastige uitwedstrijd tegen Volendam met 1-2 gewonnen dankzij onder meer een doelpunt van nieuweling Sappinen. Erg benieuwd wat die nog gaat brengen.

Was voor t eerst in ruim 4.000 dagen dat Den Bosch de competitieouverture nog eens wist te winnen.

Heya Den Bosch!
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_181275380
Goede uitoverwinning ja, zeker omdat het nog verre van ingespeeld is.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181561061
En daar is Danny Holla. Er begint zowaar een elftal te staan dat zich met de besten kan meten in de KKD.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_181568258
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2018 22:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
En daar is Danny Holla. Er begint zowaar een elftal te staan dat zich met de besten kan meten in de KKD.
Ja da's wel een verrassende versterking, ook nog een linksback erbij van Genk op huurbasis... jammer dat ze vorige week niet gewoon gewonnen hebben van RKC, had je helemaal een vliegende start gehad
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_181576559
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 10:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja da's wel een verrassende versterking, ook nog een linksback erbij van Genk op huurbasis... jammer dat ze vorige week niet gewoon gewonnen hebben van RKC, had je helemaal een vliegende start gehad
Ja iets teveel weggegeven. Ben nog niet overtuigd van Van Der Steen als keeper. Maakte veel onnodige fouten nog. Morgen Jong Ajax, dat is standaard een lastig verhaal. Zo te zien doet Holla nog niet mee en heeft Boessen er alweer voor gekozen om plek in te ruimen voor 7 spelers van voor de komst van Jordania (Argentijn zit alweer op de bank ten faveure van een jeugdspeler die beter wordt bevonden).
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_185729523
quote:
0s.gif Op donderdag 30 augustus 2018 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Ja iets teveel weggegeven. Ben nog niet overtuigd van Van Der Steen als keeper. Maakte veel onnodige fouten nog. Morgen Jong Ajax, dat is standaard een lastig verhaal. Zo te zien doet Holla nog niet mee en heeft Boessen er alweer voor gekozen om plek in te ruimen voor 7 spelers van voor de komst van Jordania (Argentijn zit alweer op de bank ten faveure van een jeugdspeler die beter wordt bevonden).
Inmiddels is het seizoen wat verder gevorderd. Denk dat de conclusie toch wel is dat die Argentijnen er niet veel van kunnen.
  zaterdag 30 maart 2019 @ 10:31:33 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185931198
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185932793
"Overweegt in beroep te gaan". Dat is natuurlijk een veeg teken. Als je bestaan ervan afhangt is het geen vraag of je in beroep gaat.
Het beste adres voor al uw primeurs!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')