abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 mei 2000 @ 11:14:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263397
Hte volgende mailtje kregen alle Tessa fans namens de Tessa Fanclub.

Beste leden,

Tessa zat afgelopen Maandag op de bank, maar kan de komende twee weken in De Bus blijven. Buiten de Bus gaan we Tessa eens een flink ondersteunen.

STUUR EEN (ANSICHT) KAART EN WIN EEN ETENTJE MET TESSA !!!!!

Doormiddel van een kaarten actie willen we de Bussagiers maar voornamelijk Tessa, steunen in de laatste weken. De allerleukste / orgineelste / liefste kaart wordt beloond met een etentje met Tessa op onze kosten. Wat moet je doen ? stuur een leuke kaart (Geen brieven) naar :

MIRACLE PLANET
POSTBUS 791
7500 AT ENSCHEDE

Zorg dat je de leukste kaart met tekst instuurd en win dat etentje.
Vraag haar figuurlijk de kleren van het lijf en kom alles over haar en De Bus te weten.

We proberen de kaarten De Bus in te krijgen, dus kaarten voor andere Bussagiers zijn ook welkom, maar tellen niet mee voor de Prijs. In iedergeval krijgt iedere Bussagier de kaarten.

Om het etentje te winnen moet je wel even je eigen adres op de kaart zetten.
Het etentje is in zwolle en vindt natuurlijk plaats ruim nadat Tessa De Bus heeft verlaten.

Voor de tweede t/m de vierde plaats hebben we een troostprijs : een Uniek Fanclub T-shirt van Hetnet.
Stuur jouw kaartje voor a.s. Donderdag.
Wil je meer weten over deze actie ? mail naar fanclub-tessa@hetnet.nl

* Familie en vrienden van Tessa kunnen wel kaarten insturen, maar dingen niet mee naar de prijs. Sorry, Jullie betalen het etentje maar zelf !


Veel Succes.
Groeten
Bas - Tessa Fanclub
* Quenda® heeft direct een aantal kaartjes verstuurd, namens Mirror,Borgia Cynix, Dolphin,Moor en PC-Eend.

helaas waren mijn postzegels op, maar ik denk dat ze wel op de plaats van bestemming terecht komen.

p.s mocht 1 van jullie de schitterende prijs winnen, dan graag een verslag (foto's hoeven niet)

pi_263398
En waarom sta ik d'r niet tussen?
Of ben ik aan alle kanten uitgekostst?

[Dit bericht is gewijzigd door WebJunk (Datum 14 Mei 2000).]

No. I will not fix your Windows.
  zondag 14 mei 2000 @ 09:02:00 #3
521 ruby
Hell yeah!
pi_263399
Uh, thanx but no thanx.

Ciao, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_263400
STUUR DEZE MAAR NAAR TESSA....

LIEVE (DOORGESTREEPT ERNA, LIEVE) TESSA

Ik mag je eigenlijk niet, tot dat ik de conclusie trok dat je toch wel bi zou kunnen zijn. Het idee door twee vrouwen gehoereerd te worden zint me wel. Komen we bij het onderwerp uiterlijk:

Lukt het je, ergens in de toekomst, om nog 110 kilo kwijt te raken en in ieder geval een grote 94% op bovenstaande foto te lijken, bel me dan.

GEZALLICH!!!!

Liefs, (ook weer later doorgestreept: liefs), Kusjes (en ook weer doorgestreept) Je vriend, (kras kras)

Ja,

Meerhoerman (ook namens Puckzzz.)

  zondag 14 mei 2000 @ 12:19:00 #5
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_263401
quote:
op 05-12-2000 om 11:14 AM schreef Quenda® het volgende:
Wat moet je doen ? stuur een leuke kaart naar :

MIRACLE PLANET
POSTBUS 791
7500 AT ENSCHEDE



Wat is dit voor zieke grap?

pi_263402
Ha, die Quenda, je actie
quote:

Quenda® heeft direct een aantal kaartjes verstuurd, namens Mirror,Borgia Cynix, Dolphin,Moor en PC-Eend.
heeft mijn instemming .
Echter, stel nou voor dat winnen..... dat etentje met Tessa bedoel ik....
Dat wordt toch kotsen met die kop tegenover je. Dan krijg je toch geen hap naar binnen, wanneer je steeds maar frikandellen op je netvlies hebt, terwijl er misschien wel een heerlijke Sole du Chef op je bord ligt.

Dus ik hoop maar dat je het niet te leuk hebt gemaakt, anders zijn we de klos. Vomeren met dit weer is geen pretje.

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  zondag 14 mei 2000 @ 15:18:00 #7
2705 cynix
is verdwaald
pi_263403
Eeeh Quenda, wat heb ik haar eigenlijk geschreven? Heb je er iets positiefs uit kunnen persen?
  zondag 14 mei 2000 @ 17:45:00 #8
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_263404
Quenda, zou je misschien voor mij meerdere kaarten willen versturen?
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  maandag 15 mei 2000 @ 14:46:00 #9
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_263405
Eet ze!!
Ik ben online
  woensdag 14 juni 2000 @ 03:28:00 #10
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_263406
* femfatale is nu toch wel heel nieuwsgierig wie ooit dit etentje gewonnen heeft.

Dus als iemand mijn nieuwsgierigheid kan beantwoorden dan heeft hij of zij nog maar een paar daagjes de tijd

never play games........
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')