abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 april 2010 @ 17:42:55 #1
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_80604429
De titel zegt al veel ... ik koop regelmatig spullen via alibaba trade (soort chinese Ebay voor leveranciers en producenten) ik ben zelfstandige en heb dus een it bedrijf vandaar dat ik b2b kan doen. Dat puur als voorgeschiedenis.

Ik heb mijn oog laten vallen op panelen met een fijne afmeting
1.6 meter op 80 cm en 3.5 cm dik. Maximaal vermogen van 180 watt.

Ik kan er 20 bestellen dat zou just passen voor mijn garage dak dat perfect zuidelijk ligt met een hoek van 35 graden (de panelen hebben een minimum hoek nodig van 26 maximum 60)

iso cert etc, stalen bal op laten vallen van op 1 meter hoogte temperatuur veilig -
5 jaar volledige garantie
gegarandeerd 80 % rendement na 25 jaar
180 watt per stuk
efficientie van minstens 17%
anti aging EVA techniek
Vlambestendig
monosolar
alu omraming
3 mm veiligheidsglas
silicone rubber lijm
Monocrystalline
72 cellen
36 volt

dit is de referentie
http://www.alibaba.com/pr(...)_panel_PV_panel.html
het is een gold partner dus je kan er zeker van zijn dat ze te vertrouwen zijn.

voor de panelen betaal ik 1.72 USD per watt ...

dus 20 panelen
20 x 180 x 1.72 = 6192 USD

Dit is juist 1 cubike meter dus 1 CBM op een gedeelde container die in Antwerpen aan komt (ik woon in belgie)

Zij regelen alles van in china tot in Antwerpen

Transport kost 120 USD per 1 CBM

Dan zitten we dus op 6192 USD + 120 USD = 6312 USD

4000 USD wordt aanzien als Sample dus 6 % tax de overige 2192 wel aan 21 procent

4240 + 2652 = 6892 + 120 transport = 7012 USD

Let op dit is dus echt enkel de panelen!