abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_263367
Het volk wordt het zat om vier maanden tegen een nepfurby met op hol geslagen giechelchip aan te kijken en vooral TE LUISTEREN!!!
Gek wordt je van dat mens. Samen met het mooie weer is dat een van de redenen dat ik niet of nauwelijks nog naar de bus kijk.
DE GODGANDSE DAG DOOR, hihihihihihihihihihihihinihihihihihihihihihihihihihihhhhhhhhhhihihihihihi

Hoe krijgen we deze frigide papagaai zo snel mogelijk uit de bus.

Ik hoop dat JdM/SBS deze site lezen. Jongens, dat met die tegenvallende kijkcijfers, dat ligt aan Esmeralda.
Wees reeël SBS,de rest van de groep neemt haar nog nauwelijks serieus.

Dus post hier zoveel mogelijk argumenten om Essie te laten verdwijnen.
Dat maakt die laatste paar weken voor ons, en vooral de streamverslaggevers, nog een beetje draaglijk.

pi_263368
Essie jaagt onze streamverslaggevers/geefsters nog eens weg en dan ben ik strakjes mijn dagelijkse feuilleton kwijt
The trick is to keep breathing
pi_263369
Heb al een aantal weken de geest vrijgemaakt,,, stem toch maar in met een stomverwonderd moment op 7 (zet 6 op 7 nou ja) Hoor ik een eenaan eenaaneengescchakeld moment van ..Eeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh eeeeeehhhehehehehehehehehehehehhhehehehehehehehehehehe (nou ja ik ga het niet na doen ook) Jezus Cholera wat een laag bij de gronds gemekker.


Moet ik nou bedenken dat een beetje lekker wijf waar een camera op gericht wordt zo ongelooflijk stom is als hier wordt voorgedaan.... Nee toch of toch of niet of wel..............

[Dit bericht is gewijzigd door Ericsson (Datum 12 Mei 2000).]

Je weet het vaak soms nooit

pi_263370
Nou ja, zo stom als ze over komt met d'r gegeit....... Qua neuken lijkt ze me wel OK met d'r naar achter gestoken kontje. Vraag is Wie mag um d'r in hangen. Van horen zeggen weet ik alleen dat je in d'r hand kan kwakken (als je op je jas loopt te wachten). Het schijnt dat je dan Turks mot weze, hoewel dat sgeen ook weer een geintje. Enfin we wachten af in spanning......
Je weet het vaak soms nooit

pi_263371
Ericcson wat is er met je gebeurt??
  vrijdag 12 mei 2000 @ 08:38:00 #6
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_263372
quote:
op 05-12-2000 om 04:12 AM schreef Ericsson het volgende:
Van horen zeggen weet ik alleen dat je in d'r hand kan kwakken (als je op je jas loopt te wachten).

Ja wat een verhaal was dat. Vooral toen Bull het 2 minuten later nogmaals aan haar vertelde en ze 4 uitzendingen nodig had voor ze het begreep.

  vrijdag 12 mei 2000 @ 09:50:00 #7
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_263373

Dit is rrrrrrraaaaaaaaaaaarrrrrrrrrr en een beetje eng..............?

In de streamverslagen is te lezen, dat Essie vertelt, dat zij iedere dag toch wel een paar uur achter haar pjoeter zit te surfen.

Commentaar van Quenda: als je dit zo leest zijn het doorgewinterde internetters.
En vervolgens de vraag of iemand weet wie van de Fokkers er rond februari spoorloos verdwenen zijn

Net de dagboekstukjes van Essie gelezen en daarin schrijft ze om de paar zinnen het woord.........(smile)......? !

Het zou toch niet........neuhhhh, of toch...?

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_263374
quote:
op 05-12-2000 om 04:12 AM schreef Ericsson het volgende:
Nou ja, zo stom als ze over komt met d'r gegeit....... Qua neuken lijkt ze me wel OK met d'r naar achter gestoken kontje. Vraag is Wie mag um d'r in hangen. Van horen zeggen weet ik alleen dat je in d'r hand kan kwakken (als je op je jas loopt te wachten). Het schijnt dat je dan Turks mot weze, hoewel dat sgeen ook weer een geintje. Enfin we wachten af in spanning......

*uche* na deze "scherpe analyse" gaan we even verder....

IK ERGER ME OOK DOOD AAN ESMERALDA!!!!

Haar lachje gaat door merg en been, en het ergste is wanneer ze probeert te denken!!!!

DENKEN GAAT NIET BIJ HAAR, WAAROM HEEFT ZE DAT NIET DOOR!?

Gelukkig zijn we sinds het vertrek van Bijanka van haar psychologische adviezen af, maar dat lachje.... Enfin, ze schijnen het er bij Jack spijkerman ook al over gehad te hebben maar dat heb ik gemist.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_263375
Effe topicje omhoog halen.
Deze net voor de "grote crash" geopende klaagmuur over Essie

Kan me niet voorstellen dat er nog mensen zijn die haar nog kunnen verdragen.
Mocht zij geen winnaar van de bus worden, staat zij toch maar de eerste zeshonderd jaar moederziel alleen in het Guiness Book of records met vier maanden non stop giechelen.

  zondag 14 mei 2000 @ 22:27:00 #10
1585 itsme
Chaoot!
pi_263376
Blijkbaar zijn er nog heel veel mensen die,zie internet scores op diverse sites (gratiz)nog helemaal pro Esje zijn.
Ik ben ook gestopt met streams verslaan toen ik ontdekte dat ik mij steeds meer ging irriteren aan dat walgelijke lachje. (vooral om haar eigen grapjes)
Als er nog 1 bankzitting komt (nog 1 denk ik) dan plies dat verschrikkelijke kind op de bank.Alleen alsa ze samen met Eric komt ben ik er niet helemaal zeker van dat ze moet moven maar met de anderen dus wel.
pi_263377
Mee eens!
Ik had weer wat tijd voor een nachtelijk streamverslag hoor ik alleen maar dom gezwets (voor de zoveelste keer) tussen Iwan en Eric over hoe geweldig het wel niet is om bij de laatste (nu dan) vijf te horen, gevolgt door een keiharde practical joke om de horloges een uur terug te zetten en daarmee de meiden morgen te verrassen.
De dooddoener was echter weer Essie met de voor de zoveelste keer herhaalde opmerking, dat zij een geheimpje heeft, waarop de 21ste door MiRRoRMaN beschreven giechelversies volgde.
Onmiddellijk kwam mijn Essie-syndroom weer opzetten, waardoor ik mijzelf genoodzaakt zag om de streams weer af te zetten.
Sorry.
pi_263378
Vul aan, vul aan!!

SBS leest mee hier, dus als we die giechelmuts kwijt willen kom dan met argumenten.

Van sommige Fokkers had ik allang 'onderbouwde' motivaties verwacht (m?) aan het adres van SBS, waarom Essie,de bus beter kan verlaten.
m.a.w. betet uit het "script" geschreven kan worden!!

  dinsdag 16 mei 2000 @ 03:49:00 #13
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263379
Fondaco, Essie mist een schuimrubber achtig iets...jij iets gezien op de stream toevallig?? 9ze is nu een beetje erg A symetrisch door het kwijtraken van dit onderdeel.

(lijkt een beetje op een halve sinaasappelschil, maar dan anders en dikker)

(btw, off topic, hoorde Tessa net neurieen in haar slaap, aw wa liefff)

p.s: mocht iemand dat zoekgeraakte voorwerp vinden, Niet terugplaatsten in het oorspronkelijke "hoesje", maar graag in haar mond, niet te lang, maar toch, af en toe een uurtje of X oké?

pi_263380
Achejee, een push up kwijt hoe zal ze dat nu weer oplossen, ze kan nu niet even
met haar moeder gaan sjoppen om er een paar te halen (met korting, omdat de ene
(t)ietertje kleiner is dan de andere), waar zou die andere zijn trouwens, zou
Eric (jaaahaaa eric we weten het nou wel met een c) die soms hebben opgerookt.
Verdenk toch Ant er een beetje van, die deed er immers nogal krengerig over...
Ben toch wel benieuwd hoe ze er nu morgen bijloopt, helemaal voorover gebogen,
zodat ze allebei toch nog leuk in beeld komen of met 1 push up en dan lopen als
de gebochelde van de Notre Dame, met 1 schouder naar voren zodat die ene zonder
push-up zover naar voren wordt gestuwd dat ie toch hetzelfde effect krijgt als
die met.

Tante Bep, die er zeker met dat warme weer wel 's van baalt maar nu ze dit heeft
gelezen toch ook weer heel blij is met haar DD cupjes.

[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep (Datum 16 Mei 2000).]

pi_263381
Ah, DD cupjes, bedoel je dat met ronde vormen! Hierzitturnogeen. Nee, niet overdrijven, nu nog slechts 1 D. Maar in tijden van jong, mooi en strak waren het er nog twee. Mijn theedoeken zijn nog beter, die zijn DDDDD.

En Coos, HUMOR!

quote:
Kan me niet voorstellen dat er nog mensen zijn die haar nog kunnen verdragen.
Mocht zij geen winnaar van de bus worden, staat zij toch maar de eerste zeshonderd jaar moederziel alleen in het Guiness Book of records met vier maanden non stop giechelen.
inderdaad, hoor, ik zag Esje vanaf het prille begin al niet zitten, en daar heb ik ook luidruchtig melding van gemaakt. Dat geluid! Dat lachje, en og jesjusj, hoe kan ik ut vergetuh! Dat Almeersje aksjent. Dat barbie gewauwel, die psjeudo-psjygologisje sjermoenen. Nee sjeg, daar krijg ik compleet ut hartwatur van.

En van Ant begrijp ik dat ze haar haarkleur heeft aangepast aan haar verstandelijke vermogens. Ze is blond geworden.

Nee, ook ik kan geen streams meer volgen, noch TV-uitzendingen. Vandaag viel ik per ongeluk in een Eric die 'smakelijk' vertelde over hoe een meisje in de telefooncel door haar panty stond te zeiken. Tja, kan je verwachten van een vuilnisbakkensnuffelaar.
Wat ziet die kerel er toch onsmakelijk uit zeg , je gaat Iwan gewoon een knappe jongen vinden.
Es hield even nadenkend haar mond bij het aanschouwen van die ongein. Stond haar goed, eigenlijk moet je die klep dichtlijmen, of een kleine ingreep aan de stembanden wellicht.

Bel jij Guiness, Coos?

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_263382
Ze moeten gewoon allemaal opstappen. En terug krijgen onder de stenen waar ze onder vandaan gekropen zijn. . Maar als ik een zou moeten kiezen gebaseerd op de 4x die ik het nu gezien heb kies ik toch voor esmeralda .
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  dinsdag 16 mei 2000 @ 14:06:00 #17
3847 Sanne®
streamteam
pi_263383
quote:
op 05-16-2000 om 04:24 AM schreef Tante Bep het volgende:
....
Tante Bep, die er zeker met dat warme weer wel 's van baalt maar nu ze dit heeft
gelezen toch ook weer heel blij is met haar DD cupjes.

Me 2 vol en rond, triple D

pi_263384
quote:
op 05-16-2000 om 05:36 AM schreef Borgia het volgende:
Ah, DD cupjes, bedoel je dat met ronde vormen!

Zijn er ook vierkante dan? Ah weet je, van vorm is eigenlijk niet eens sprake meer
sinds dat lijn gejojo, je weet wel Twiggy-Rubens oftewel Es-Tes Es-Tes enz., als ik
's avonds m'n tuigje afdoe pleurt 't hele zootje op de grond, dan zwiep ik ze een
keer of 3 om m'n nek, ga in bed liggen en mep d'r 1 links en 1 rechts naast 't bed
en de andere morgen vouw ik ze dan weer origami in hun tuigje.

Gezien het gesprek wat Eric in de uitzending van vanavond met Iwan in de tuin
voerde is dit hartstikke ON topic!

pi_263385
quote:
op 05-17-2000 om 12:03 AM schreef Tante Bep het volgende:
Zijn er ook vierkante dan? Ah weet je, van vorm is eigenlijk niet eens sprake meer
sinds dat lijn gejojo, je weet wel Twiggy-Rubens oftewel Es-Tes Es-Tes enz., als ik
's avonds m'n tuigje afdoe pleurt 't hele zootje op de grond, dan zwiep ik ze een
keer of 3 om m'n nek, ga in bed liggen en mep d'r 1 links en 1 rechts naast 't bed
en de andere morgen vouw ik ze dan weer origami in hun tuigje.

Gezien het gesprek wat Eric in de uitzending van vanavond met Iwan in de tuin
voerde is dit hartstikke ON topic!



Sjééésssss Tante Bep!!!

Vandaag als een gek zitten kijken of het opviel dat Es een kipfileetje kwijt is. Niets van gezien.

Ik verdenk Erik ervan hem inderdaad als een kipfileetje te hebben gezien. Dus Erik was niet van de kip-tandoori aan de schijterij maar van een niet goed doorgebakken push-upje van Miep Muts.

pi_263386
Ha Coos, ja een mens wordt wel eens melig met dat warme weer en dientengevolge
ook m'n schrijfseltjes, jij bent gelukkig ook weer uit je dipje zo te zien!

Vond die buikdans al leuk, maar Laurel en Hardy zijn helemaal te gek zeg!

pi_263387
quote:
op 05-17-2000 om 01:20 AM schreef Tante Bep het volgende:
Ha Coos, ja een mens wordt wel eens melig met dat warme weer en dientengevolge
ook m'n schrijfseltjes, jij bent gelukkig ook weer uit je dipje zo te zien!

Vond die buikdans al leuk, maar Laurel en Hardy zijn helemaal te gek zeg!


NouWWWWWW....Tante Bep, but the show must go on!!! (freddy Mercury)

pi_263388
quote:
op 05-17-2000 om 12:03 AM schreef Tante Bep het volgende:
Zijn er ook vierkante dan? Ah weet je, van vorm is eigenlijk niet eens sprake meer
sinds dat lijn gejojo, je weet wel Twiggy-Rubens oftewel Es-Tes Es-Tes enz., als ik
's avonds m'n tuigje afdoe pleurt 't hele zootje op de grond, dan zwiep ik ze een
keer of 3 om m'n nek, ga in bed liggen en mep d'r 1 links en 1 rechts naast 't bed
en de andere morgen vouw ik ze dan weer origami in hun tuigje.

Gezien het gesprek wat Eric in de uitzending van vanavond met Iwan in de tuin
voerde is dit hartstikke ON topic!



Jezus, Bep, het moet maar eens gezegd:
Weet je dat jij oneindig veel leuker bent dan de bus? Veel mensen hier trouwens. Als ik wil lachen kom ik hier jullie keyboardvruchten lezen, en als ik me plaatsvervangend wil schamen neem ik een Kijkje Bus. Meestal lachen dus, want die ongeinige, infantiele oenen in de bus interesseren me allang niet meer. Die toetertjes, het zwembadje, de maskertjes.
Gisteren heb ik me dus weer effe plaatsvervangend geschaamd.

He, ja, kan iemand me vertellen waarom die twee vetkleppen elkaars gezicht stonden te witten, en geen van beiden op het idee kwam dat er nog een derde Barbie in de bus was, die misschien ook wel een 'schoonheids'-maskertje wilde? Esje werd wel opvallend genegeerd. Ik ga d'r bijna aardig vinden tegen die achtergrond van dat valse kwartet, maar dan moet ze natuurlijk wel die giechelautomaat uitgeplugged laten.

Wat zag Tesje er trouwens een stuk beter uit onder dat wit! Riep associaties op: een juten zak. Zou haar ook heel goed staan.
Aanstaande maandag wordt het pas echt spannend. Houden we het gezallich, of zitten we nog twee weken met de zeug?
----------------
Ieder zijn meug, zei de boer....


[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 17 Mei 2000).]

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_263389
Esmeralda is leuk, punt uit.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_263390
...........................................
Jammer dat de BUS al weg was uit Enschede
...........................................

-- THUIS ZITTEN IS FIJN - ik dank alle Ned. belastingbetalers !
pi_263391
Jullie kunnen zeuren wat je wilt maar de complimenten aan SBS. Hoe is het mogelijk dat ze zo'n schoolvoorbeeld van een dom blondje hebben kunnen vinden!Grandioos
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')