abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 mei 2000 @ 21:34:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263277
Hier kun je je commentaar, opmerkingen en vragen over de streamverslagen kwijt.

Je kunt hier ook melden als de streams het (weer) niet doen.

Vriendelijk verzoek om alleen hier de commentaren etc te plaatsen, om zo de streamverslagen leesbaar te houden.

  donderdag 11 mei 2000 @ 23:39:00 #2
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_263278
In de topic " streamverslagen " staat vermeld dat opmerkingen of vragen hierin niet thuishoren.
Steeds meer zie ik een persoonlijke opmerking verschijnen. Vaak in een andere kleur.
Niet, dat dit nu verschrikkelijk is..., maar toch niet consequent !!
Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 11 mei 2000 @ 23:46:00 #3
2705 cynix
is verdwaald
pi_263279
Harry, je hebt gelijk hoor, maar alleen maar typen wat er letterlijk gebeurt is zooo saaai!!!
Het is al bijna niet te harden, gun ons dat pleziertje svp. Hoort ook een beetje bij de therapie...
Zie het als een milde vorm van 'Gilles de la Tourette', we hebben het gewoon niet altijd onder controle om in onze rol te blijven...
  vrijdag 12 mei 2000 @ 00:01:00 #4
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263280
tjah Harrie, misschien dat er anderen zijn die het beter doen, by the way, je bent niet verplicht om het te lezen hoor

* Quenda® is juist ontzettend tevreden met de eigen inbreng en creativiteit van alle FOK!Streamverslaggevers!,de inhoud is volledig en de schrijfwijze is TOP!!.

Het commentaren topic is gewoon meer bedoelt voor de mensen die de streamverslagen lezen en daar vragen over hebben, en tot nu toe gaat dat perfect op deze manier.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 12 Mei 2000).]

  vrijdag 12 mei 2000 @ 00:10:00 #5
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_263281
* femfatale is ook zeer tevreden ovr de streamverslaggevers. Vooral de eigen inbreng en creativiteit van hen maakt het lezen ervan zo leuk.


* femfatale heeft het zelf ook eens geprobeerd om en verslag te maken van de streams, maar femfatale wordt er vreselijk gek van.


* femfatale heeft daarom zoveel bewondering voor degenen die dit wel lukken.

[Dit bericht is gewijzigd door femfatale (Datum 12 Mei 2000).]

never play games........
pi_263282
* WebJunk vindt het door die eigen inbreng hier juist zo gezallich .

Ik ga trouwens maffen, stream ze vannacht!

No. I will not fix your Windows.
  vrijdag 12 mei 2000 @ 00:42:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263283
O jah, ik wilde ook nog even kwijt dat de streamverslaggevers niet alles vemelden wat zij opvangen via de streams (recent voorbeeld van Webjunk en Cynix, de wachtwoorden die men hardop noemde, en voor mijzelf, na een telefonisch verzoek, bepaalde privé gegevens)

Wat dat betreft zijn we met z'n allen toch best discreet

pi_263284
quote:

Van WebJunk - 11 Mei 2000 @ 22:19.

Tessa krijst: AAAAAAAAA, gadverdamme! Gadverdamme! Wie deed dat? Dat was een echte tor. Zo'n dikke tor!"

Moor hoe kom ik hier overheen??? Reserveer maar vast wat uurtjes sofa.


Beste Webjunk,
heb even een homeopathisch audio-tegengif voor je gemaakt ('t is maar 1 minuutje, vandaar 'homeopathisch').

Antidotum

Dosering: dagelijks na het nuttigen van een heavy audio-menu met voorgerecht van Essie-giechels en 3 gangen van Tessa-krijs, én Essie-giechels én Iwan-schater-chip,
ff klikken op dit linkje en jezelf helemaal schoon laten blazen door dit Antidotum.

Bij aanblijven van de klachten, en vooral bij triggers wanneer omgeving je aanspreekt met zinnen als : "wat isssssssss dat ?" of "méééén je dat nou ?",
dosering verhogen tot 1 x per elk half uur.
Indien na enkele dagen geen verbetering intreedt, onmiddellijk aflossing zoeken door andere streamers die net even uit herstel-fase komen en voorlopig genezen zijn verklaard.

Bijwerkingen: mogelijke vraag naar méér 'antidotum'.

Veel succes en beterschap !

Moor.

  vrijdag 12 mei 2000 @ 01:47:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263285
In principe, denk ik, dat Webjunk daar persoonlijk sowieso geen probleem van maakt en heel blij is met dit paardenmiddel ( o jah, ik heb vroeger toch So gestunt joh, en toen haT ik een paarT en toen kreeg ik ook nog een leuk rose jurkje, jah eigenlijk kon dat sowieso niet op dat paarT , maar jah, je kent Essie he)

* Quenda® gaat slapen.

  vrijdag 12 mei 2000 @ 01:50:00 #10
2705 cynix
is verdwaald
pi_263286
Oei, Moor, dit is effe lekker!
Had ik nou net nodig.
Deze hou ik er in. Standby!
  vrijdag 12 mei 2000 @ 01:57:00 #11
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263287
quote:
Cynix schreef in de streamverslagen:Essie mist haar eigen PC: "Lekker met ICQ, mail ophalen en een beetje surfen. Joh, ik had het zo druk".
Iwan: "En je huiswerk dan?".
Essie: "Als ik uit school kwam, zat ik er rustig een paar uur achter. En helemaal als ik veel huiswerk had".
Iwan: "Ik ergerde me altijd. PC was altijd NET niet snel genoeg. Dan dacht ik 'laat maar'. Je moet kabel hebben, ECHT snel".
Eric: "Ik kreeg een rekening, 600 piek. Ik zei: 'Ja, maar dat is mij nooit verteld'. En nou heb ik zo'n gratis provider. Betaal alleen abonnement.

Als je dit zo leest dan zou je bijna denken dat het doorgewinterde internetters waren voor ze dus bus inkwamen.
(weet iemand wie van de Fokkers er rond begin Februari spoorloos zijn verdwenen??)

o ja, ik wilde gaan slapen

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 12 Mei 2000).]

  vrijdag 12 mei 2000 @ 02:15:00 #12
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_263288
My God, Moor Your music soothens my soul!!
Wat is dat in vredesnaam??

Het is waarschijnlijk heel fout, maar tussen daft punk en muse in op mijn winamp playlist klinkt het als een 'fresh breath for the drunk'

bogus. can't you see that i am needed???

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_263289
Damn... Een keer 5 minuutjes naar de streams kijken en dat (*&)&)(*&()*& nummer komt je kop niet meer uit
pi_263290
Officieel loopt de poll wel niet meer, maar ik ga nog effe snel op Cynix stemmen.

gewoon, als therapie!!

pi_263291
quote:
op 05-12-2000 om 02:40 AM schreef Coos het volgende:
Officieel loopt de poll wel niet meer...

* Arjuno kan er ook niet altijd afblijven en zit soms weer stiekum.... Ssssstttt hoor!.

The trick is to keep breathing
  vrijdag 12 mei 2000 @ 03:40:00 #16
2018 PC eend
relativist
pi_263292
01:46
Eric is wel eens gevraagt om te zingen in de nachtsuite (flut-programma met christine van der horst red.) , z'n nicht werkt daar namelijk , maar hij had daar geen zin in.
eric : "dat von ik geen goed plan , daar komen echt B-artisten wat zeg ik D-artisten".


Hij schat zich zelf wel hoog in.

Nachtsuite wordt vast ook door endemol gemaakt , heeft zijn nicht er misschien voor gezorgt dat hij alsnog de bus inkwam ???

Was het trouwens bekend dat hij kennelijk wel vaker optreedt?

Toen eric en die ander erin stapte , kon er dus eigenlijk gekozen worden uit twee "muzikale" kandidaten.... ik voel weer een cd aankomen.

Of had eric al een contract bij endemol en wordt hij via de bus aan het grote publiek geintroduceerd? (ik vind hem namelijk wel van het niveau -veronica live- , vroeger call-tv )
Mocht dit het geval zijn dan lijdt endemol duidelijk weer aan het cyril-syndroom.

of heb ik nu duidelijk weer teveel gerookt?

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_263293
quote:
op 05-12-2000 om 03:40 AM schreef PC eend het volgende:
.... of heb ik nu duidelijk weer teveel gerookt?

Nee hoor, je bent nog prima te volgen

The trick is to keep breathing
pi_263294
quote:
op 05-12-2000 om 03:40 AM schreef PC eend het volgende:
01:46

Nachtsuite wordt vast ook door endemol gemaakt , heeft zijn nicht er misschien voor gezorgt dat hij alsnog de bus inkwam ???


of heb ik nu duidelijk weer teveel gerookt?


Hoe bruin is die arm dan van die nicht??
Of aan welk kuurtje zit zij nu??
Allemaal vragen???

of heb ik nu duidelijk weer teveel gerookt?

Nou dat denk ik niet!!!!


pi_263295
Ik ga het weer even proberen. Maar ben niet zo fris meer na 26 uur achter toetsenbord.

Wie mee wil schrijven, graag!

No. I will not fix your Windows.
  zondag 14 mei 2000 @ 19:26:00 #20
3847 Sanne®
streamteam
pi_263296
Het was me kennelijk niet gegund...
Heeft iemand de streamverslagen van Cynix van vandaag nog, ergens???

In History ofzo?
Please

  zondag 14 mei 2000 @ 19:51:00 #21
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263297
Lieverd, ik stel voor om NU samen een douche te nemen, ben ook al iets te lang wakker geloof ik

  zondag 14 mei 2000 @ 19:56:00 #22
3847 Sanne®
streamteam
pi_263298
O ja, Quen, samen douchen, heerlijk!!!
pi_263299
Quenda en Webjunk, meiden ik heb met jullie te doen hoor, kunnen jullie niet
even saampies in dat badje bij Eric gaan zitten, lijkt me ook aardige beelden
opleveren, wat zou Meerhoerman daar van genieten en ik weet zeker dat Cynix of
Coos die streams met liefde zouden willen verslaan!

Nog even wat uit de streams van vandaag.

Cynix schreef 14 mei om 15:00 uur

"Gaat over 'Saved by the bell'. Tessa wil een bitch spelen in een stuk."

Kijk, dat is nou wat je noemt "type casting".

  zondag 14 mei 2000 @ 20:45:00 #24
3847 Sanne®
streamteam
pi_263300
Cynix wil mee douchen
  zondag 14 mei 2000 @ 20:48:00 #25
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263301
Ben bang dat alle mensen die mee willen badderen er niet inpassen Tante Bep
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')