abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 juli 2010 @ 12:12:39 #226
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_83801412
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:05 schreef Haunter het volgende:
Fc Twente

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mmm erg lelijk, niet kampioenswaardig, had toch minimaal een verwijzing naar de 1ste landstitel verwacht.... gemiste kans!
Lege virente, virent cuncta
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:16:14 #227
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_83803680
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 16:05 schreef Haunter het volgende:
Fc Twente

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt misschien aan mij ofzo...
Maar die shirts zijn te kort, en de mouwen te lang.
  donderdag 8 juli 2010 @ 13:59:56 #228
279213 Robbiedd
Tilburg till I die!
pi_83805564
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 13:16 schreef YazooW het volgende:

[..]

Ligt misschien aan mij ofzo...
Maar die shirts zijn te kort, en de mouwen te lang.
Ik vind ze wel vet, vooral de blauwe
pi_83808620
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 01:16 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Uit principe help ik je hier niet mee. Landverraad, en onzinnig bovendien.
Hierom een Duitsland shirt;
quote:
De spanjaarden moeten nu nog van Duitsland winnen

Toen we tegen Brazilië moesten aantreden, was ik veel minder positief dan nu. Ik denk namelijk dat we van dit Spanje moeten kunnen winnen.

Jogi denkt van niet. Die gedachte kwam in hem op toen hij gestyled werd door zijn persoonlijke visagist voor de persconferentie gisteravond. Om de ontstellende zwakte van zijn eigen Mannschaft in de halve finale te maskeren, sprak hij over een “superieur Spanje” en stelde hij nu al vast dat Nederland volstrekt kansloos is aanstaande zondag.

On-Duits
Welnu, zoals de persoonlijke stylist van Jogi liegt als hij zegt “Zo zit je haar goed voor de wedstrijd, je bent de knapste trainer van de wereld” (zonder die vaststelling durft Jogi het veld niet op), zo liegt Jogi tegen de wereldpers als hij dit verkondigt. Spanje was helemaal niet van een andere planeet, maar het was Duitsland dat onthutsend zwak was gisteravond. Verlamd door de angst. Niemand durfde iets te ondernemen. De voormalige revelatie Özil zwalkte rond en keek uit zijn ogen als een crackjunk die al een etmaal droogstaat. Podolski schudde al vanaf de aftrap meewarig zijn hoofd. Lahm begon al vanaf de rust zijn traantjes weg te vegen. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het was allemaal erg on-Duits. De enige waar nog pit in zat, was de mutant (half mens, half zwijn – en inderdaad, what’s in a name) Schweinsteiger.

Want het frivole, kinderlijk naïeve driehoekjesgepingel rondom de middencirkel van de Spanjaarden ten spijt, de voormalige Franco-adepten waren in feite op weinig momenten écht gevaarlijk. Kijk maar naar de ijskoude feiten: in de eerste helft weliswaar veel dreiging maar niet meer dan een halve uitgespeelde kans. In de tweede helft een in potentie uitgespeelde kans (verprutst door de zelfzuchtigheid van Pedro) en vier schoten uit de tweede lijn. De enige treffer viel uit een corner en werd gemaakt door verdediger Puyol.

Onzekere wijven
Spanje heeft het hele toernooi al moeite met scoren. De falende Torres kon niet meer op het vertrouwen van Del Bosque rekenen en zijn vervanger Pedro is zo eager om de nieuwe eerste keuze te worden dat hij teveel voor eigen succes gaat. Dan valt er voor het beleid van Van Marwijk – onvoorwaardelijk vasthouden aan Van Persie – meer te zeggen. Dat geeft vertrouwen en vertrouwen maakt sterk. En Van Persie speelt ook elke wedstrijd beter. Voetballers en vrouwen hebben met elkaar gemeen dat ze veel bevestiging nodig hebben. Anders worden ze onzeker. Welnu, Torres en Pedro zijn feitelijk twee onzekere wijven. “Houdt hij wel van me?”, denken ze elk moment van de dag. Die twee raken dus geen bal meer.


En dan nog even terug naar dat vervelende getik rondom de middencirkel. Frank Snoeks, die met de week meer gaat lijken op Evert ten Napel, vond het gisteravond allemaal prachtig. “Kijk toch eens naar die circulatie, het is net een machine!” Leuk, een beetje in hoog tempo de bal rondspelen op het middenveld. Maar wat koop je ervoor? Zodra die balletdansertjes te dicht bij onze verdedigende middenvelders De Jong (niet voor niets de best verdienende speler van Oranje) en Van Bommel in de buurt komen voor een aanname en een actie, liggen ze op de grond en zijn ze de bal kwijt. Dat Nederlandse duo alleen al is meer Duits dan de hele Mannschaft.

Vies
Dus laat Spanje maar lekker rondtikken, net als wij in 1974. Wij hebben achterin de allerbeste balafpakkers van dit toernooi. En een verdediging die bijna niet te kloppen is. Als Spanje moeite heeft met scoren tegen landen als Zwitserland, Chili, Honduras of Paraguay, dan wordt dat tegen ons ook lastig. Het tekent meteen de sterkte van dit Nederland. Dus laat de angst er niet insluipen. En belangrijker nog: laat de Spanjaarden maar denken dat ze er al zijn. Laat de hele wereld het maar denken. Laat de Spanjaarden het spel maar maken op het middenveld. Wij krijgen voorin altijd onze momenten. Uit het niets. Heel vies en heel Duits.

Ach, eigenlijk komt het hier allemaal op neer. In Spanje denken ze dat ze van Duitsland hebben gewonnen. Fout. Spanje moet zondag pas tegen Duitsland aantreden. Wij zijn namelijk het nieuwe Duitsland. Een land dat slechter speelt dan jij maar wel van je wint. Wij zijn Internazionale en Spanje is Barcelona. Laat ze maar janken zondag. “Voetbal is zo gemeen! Zo oneerlijk!”

2026
Tja, Spanje… Mooi land, lekker eten, fijne mensen. Ik kom er graag. Heel graag zelfs. Maar goed, laten we eindigen met de harde feiten. Spanje was de laatste fascistenstaat van Europa. Het wordt tevens het laatste topvoetballand dat ooit de wereldtitel gaat pakken. Ik gok in 2026. Met Mark van Bommel als bondscoach.

Jonkheer Ton
Von Bommel is de grootste Duitser die ooit in ons Nederlands elftal heeft gespeeld en ik ben er trots op! Heb onderhand geaccepteerd dat resultaatvoetbal misschien de enige manier is om die cup te pakken.
pi_83811492
Von Bommel
There are only 151 Pokémon.
pi_83812973
Al een paar keer langsgekomen, maar ik blijf em vet vinden!

pi_83841760
Ik loop al een hele tijd te zoeken naar een onlineshop waar je goede replica shirts kunt kopen, het liefste in Nederland zodat ze niet ingenomen worden door de douane. Iemand die mij kan helpen?
pi_83842938
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:12 schreef Sjousi het volgende:
Ik loop al een hele tijd te zoeken naar een onlineshop waar je goede replica shirts kunt kopen, het liefste in Nederland zodat ze niet ingenomen worden door de douane. Iemand die mij kan helpen?
Ik heb persoonlijk hele goede ervaringen met http://www.subsidesports.nl, www.serieastore.nl en www.cheap-as-hell.com maar deze is tijdelijk offline en levert wel vanuit Thailand..
Hier had uw advertentie kunnen staan!
pi_83843403
Jammer genoeg kost het shirt waar ik momenteel naar op zoek ben daar zo'n 40 euro. Ik zal straks een naar die shop uit thailand kijken. Is er eigenlijk wel een kans dat de douane het onderschept?
Heel erg bedankt voor de sites trouwens!
pi_83843805
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 11:41 schreef Sjousi het volgende:
Jammer genoeg kost het shirt waar ik momenteel naar op zoek ben daar zo'n 40 euro. Ik zal straks een naar die shop uit thailand kijken. Is er eigenlijk wel een kans dat de douane het onderschept?
Heel erg bedankt voor de sites trouwens!
Bij mijn weten niet, zolang je maar geen grote partijen inkoopt. Ik bestel er meestal maar 1 tegelijk en nog nooit problemen gehad.

Welk shirt zoek je trouwens en in welke maat? Dan kan ik eventueel nog voor je zoeken bij andere adresjes
Hier had uw advertentie kunnen staan!
pi_83847618
Ik ben nu op zoek naar het zwarte uit-shirt van Duitsland
Die dus :-)
  vrijdag 9 juli 2010 @ 13:39:08 #237
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_83848385
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 13:21 schreef Sjousi het volgende:
Ik ben nu op zoek naar het zwarte uit-shirt van Duitsland
[ afbeelding ] Die dus :-)
http://www.football-shirts.co.uk/germany-shirt.html

Hier, maar geen ervaring mee...
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_83853834
Prijs is toch nog wat hoog op die site. Ik wil wat shirtjes inlijsten op de slaapkamer als decoratie dus ben alleen op zoek naar een shirt dat in ieder geval hetzelfde uitziet, het liefste voor rond de 10-20 euro.
pi_83898957
Dan zou ik als ik jou was deze nemen:
http://www.bornprosper.com/cart/detail.asp?id=1526

Zonder naam 18 euro, met 23 zo ongeveer genomen. Shirts zien er precies uit als de originele. Heb alleen zelf het gevoel dat de kwaliteit een klein beetje minder is. Maar voor jouw doel, is deze perfect!
pi_83903809
Dat is inderdaad precies de site waarnaar ik op zoek ben! Heel erg bedankt
  zondag 11 juli 2010 @ 16:01:31 #241
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_83919814


Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 12 juli 2010 @ 11:53:40 #242
7242 WarPuppy
Paddestoel
pi_83950426
Ik ben nog opzoek naar het uit shirt van Nieuw-Zeeland, of anders thuis. Iemand deze ergens gezien?
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
  maandag 12 juli 2010 @ 12:58:17 #243
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_83952959
quote:
Op maandag 12 juli 2010 11:53 schreef WarPuppy het volgende:
Ik ben nog opzoek naar het uit shirt van Nieuw-Zeeland, of anders thuis. Iemand deze ergens gezien?
http://www.lightinthebox.com/index.php?main_page=advanced_search_result&inc_subcat=1&search_in_description=0&light_select=3016&keyword=New+Zealand
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  maandag 12 juli 2010 @ 13:05:21 #244
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_83953217


Die rechtse, dat ziet er toch niet uit?



Die derde vindt het ook maar niks
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 12 juli 2010 @ 13:06:21 #245
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_83953258
Ik had echt gehoopt dat hier de nieuwe shirt zou komen te staan met de gouden ster boven het KNVB-embleem. Helaas.
Feyenoord Rotterdam
pi_83956629
Hij is binnen!


Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 12 juli 2010 @ 14:27:49 #247
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_83957079


Wat een super mooi shirt.
pi_83959204
Nice, even kijken of ik die ergens (goedkoop) kan bestellen


Heb overigens een thuisshirt (uitshirt was er niet meer in de goede maat) van Duitsland besteld. Met Müller
Feyenoord Rotterdam
  maandag 12 juli 2010 @ 15:15:44 #249
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_83959316
quote:
Op maandag 12 juli 2010 14:27 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een super mooi shirt.

Een oud-klasgenoot van me is een Kroaat en supporter van Hajduk Split, toevallig dat ik die hier zie. Ze hebben altijd mooie shirts gehad, hij droeg echt alleen maar Hajduk Split-shirts tijdens het gymen.
Feyenoord Rotterdam
pi_83959730
Even offtopic, o.us, was jij gisteren op dat plein bij Blaak?
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')