abonnement Unibet Coolblue
pi_83062093
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:34 schreef musicfreakyme het volgende:

[..]

Ik hoorde allemaal vage verhalen over die film - geen film die ik wil kijken, maar toch ben ik wel een beetje nieuwsgierig.
Ik kan nergens een trailer vinden - iemand?
(kwam wel een linkje tegen naar een oud topic van Fok - dat het de meest fuckedup film ooit is...)
Heb hem gezien (en afgekeken) puur uit interesse. En ik kan benadrukken dat het iig de meest zieke film is die ik ooit heb gezien. Met een eindscene waar ik spijt van hem dat ik het heb gezien; volgens mij ben ik hartstikke strafbaar met die beelden op mijn harde schijf.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_83068034
quote:
Op zondag 20 juni 2010 17:26 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Heb hem gezien (en afgekeken) puur uit interesse. En ik kan benadrukken dat het iig de meest zieke film is die ik ooit heb gezien. Met een eindscene waar ik spijt van hem dat ik het heb gezien; volgens mij ben ik hartstikke strafbaar met die beelden op mijn harde schijf.
Charlie sheen is met die film een keer opgepakt omdat ze dachten dat het echt was
Maar ik heb m ook eens gedownload, beetje skippend doorheen gekeken maar ging echt nergens over zo ziek. Was gewoon letterlijk zinloos geweld, alleen de eindscene weet ik zelf niet meer.
Voor de nieuwsgierigen : http://www.atrocitiescinema.com/DVD/mordum.html

[ Bericht 7% gewijzigd door dapluiz op 20-06-2010 20:10:30 ]
pi_83077485
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:04 schreef dapluiz het volgende:
Charlie sheen is met die film een keer opgepakt omdat ze dachten dat het echt was
Maar ik heb m ook eens gedownload, beetje skippend doorheen gekeken maar ging echt nergens over zo ziek. Was gewoon letterlijk zinloos geweld, alleen de eindscene weet ik zelf niet meer.
Voor de nieuwsgierigen : http://www.atrocitiescinema.com/DVD/mordum.html
Ow, echt, gearresteerd? Hij staat gewoon online. (zeer lage resolutie) (maar goed ook misschien)
http://www.watchxonline.c(...)unds-mordum-2003.php

Inmiddels door jullie verhalen nieuwsgierig geworden en hem nu voor de helft gezien. Vind hem onsamenhangend, warrig, slecht gefilmd, slecht geacteerd, alles slecht. En niet eens eng, maar gewoon ranzig.

En even een vraagje voor "zeg maar Erwin" heh:

- Welk gedeelte vond je geil?

a) waar er een eikel af wordt gesneden die vervolgens tussen iemands benen verdwijnt?
b) waar iemand z'n leuter tussen een stel uithangende darmen ramt?
c) waar dat meisje een zwakke maag blijkt te hebben en vervolgens iedereen onder blijft kotsen?
d) van het hysterische gelach en gegil wat de hele film aanhoudt?

...of dacht je dat je het geil vond, maar dat weet je niet meer goed omdat je duizelig bent geworden van de verschrikkelijke handy cam...

Poehee, als jij hier geil van wordt dan loop ik liever een straatje om als ik jou tegen kom, haha!!!

(Geef mij dan Caligula maar hoor) En die trailer van A Serbian film ziet er al zoveel boeiender uit: een verhaallijn, logica, mooie beelden, betere acteurs, goede kleurcorrectie...enz. Er is een trailer te downloaden op de meest gangbare downloadsites van 95 mb. Ben nu wel erg benieuwd naar de hele film, die ik ook nergens kan vinden...
  zondag 20 juni 2010 @ 22:58:04 #254
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_83078853
Mordum was gewoon ranzig. Niks meer niks minder. Geen verhaal, slecht acteren, just sick gore.

Hou niet (meer) van die films. Met goede zieke shit is niks mis, maar het moet wel samenhangen een beetje.
pi_83079479
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:37 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ow, echt, gearresteerd?
Denk dat ie in de war is met flower of flesh and blood, die sheen aan de FBI doorspeelde omdat ie dacht dat het echt was.
  zondag 20 juni 2010 @ 23:15:12 #256
152921 Filatelistfetisjist
Met pensioen :-)
pi_83079790
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:09 schreef LarryBird het volgende:

[..]

Denk dat ie in de war is met flower of flesh and blood, die sheen aan de FBI doorspeelde omdat ie dacht dat het echt was.
Het werd wel erg geloofwaardig idd toen ze nog leefde nadat haar armen en benen eraf gehaald waren
pi_83079849
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:15 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Het werd wel erg geloofwaardig idd toen ze nog leefde nadat haar armen en benen eraf gehaald waren
hehe... is de enige film die ik heb gekeken uit die serie. daarna geen zin meer om de andere te kijken.
pi_83084669
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:16 schreef LarryBird het volgende:

[..]

hehe... is de enige film die ik heb gekeken uit die serie. daarna geen zin meer om de andere te kijken.
O my ... is het een serie?!!
pi_83085498
quote:
Op maandag 21 juni 2010 01:16 schreef Luna3 het volgende:

[..]

O my ... is het een serie?!!
flower of flesh and blood had ik het over
pi_83085750
quote:
Op maandag 21 juni 2010 01:52 schreef LarryBird het volgende:

flower of flesh and blood had ik het over
Ow, fieuw. Ik had de ledematen afsnijden al "gemist" in Mordum. Lees vooral niet over de aanhalingstekens heen. Welterusten. Hoop dat ik nog een oog dicht doe.

Deze week the Collector maar eens kijken.
Toen the Collector uitkwam dacht ik dat het om een verfilming ging van het boek van John Fowles. Helaas helaas, dat is namelijk een geweldig (horror/thriller) boek over een gast die dode vlinders spaart.

Heel modern boek, heb het jaren geleden gelezen voor mijn Engelse boekenlijst. Het is wel verfimd in 1965 (!!) met Terence Stamp. Super acteur, maar ik hoopte eigenlijk dat dit een moderne remake zou zijn. Niet dus.
  maandag 21 juni 2010 @ 09:36:31 #261
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_83088166
volgens mij zijn er ondertussen al 3 delen in de august underground serie:

de eerste 2 heb ik gezien, de derde heb ik nog liggen. het zijn niet echt films die ik zomaar even opzet
dus op een rijtje:

je hebt :

August Underground
August Underground Mordum
August Underground Penance
pi_83089919
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:09 schreef LarryBird het volgende:

[..]

Denk dat ie in de war is met flower of flesh and blood, die sheen aan de FBI doorspeelde omdat ie dacht dat het echt was.
Dat kan het ook geweest zijn ja
pi_83090026
Albino Farm niet kijken trouwens. Kutfilm.
pi_83094933
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:13 schreef dapluiz het volgende:
Misschien ter inspiratie : http://blogs.ign.com/Horror_Brain/2006/06/29/23243/
Deze heb ik gezien:

August Underground’s Mordum - nou ja, gewoon slecht dus.

Cannibal Holocaust - net zo ranzig als Mordum, maar iets meer een verhaal. (slecht verhaal overigens)

Ichi The Killer - geweldige manga met "real live actors". Regiseur maakt een punt met hoe verschrikkelijk wreed manga wel niet is: cruel, hier en daar grappig en origineel. Over een superantiheld.

Irreversible - Super gave film, noch ziek, noch horror. Gewoon een heel goed in elkaar gezet verhaal!

Iemand die andere van die site gezien? Tips?
  maandag 21 juni 2010 @ 13:27:35 #266
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_83095233
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:19 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Deze heb ik gezien:

August Underground’s Mordum - nou ja, gewoon slecht dus.

Cannibal Holocaust - net zo ranzig als Mordum, maar iets meer een verhaal. (slecht verhaal overigens)

Ichi The Killer - geweldige manga met "real live actors". Regiseur maakt een punt met hoe verschrikkelijk wreed manga wel niet is: cruel, hier en daar grappig en origineel. Over een superantiheld.

Irreversible - Super gave film, noch ziek, noch horror. Gewoon een heel goed in elkaar gezet verhaal!

Iemand die andere van die site gezien? Tips?
Men Behind the Sun, zitten best wel ranzige stukken in, het maakt het extra shocking omdat het echt gebeurd is. Salo, ziek! Vooral als vrouw moet je die eigenlijk wel zien. Had als man al een leeg gevoel toen hij afgelopen was..

Die moet je zien, Guinea Pig: Flower of Flesh and Blood heb ik maar gedeeltelijk gezien, maar vond ik in hetzelfde rijtje zitten als August en Cannibal Holocaust, niet helemaal mijn smaak meer.
pi_83097225
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:19 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Deze heb ik gezien:

August Underground’s Mordum - nou ja, gewoon slecht dus.

Cannibal Holocaust - net zo ranzig als Mordum, maar iets meer een verhaal. (slecht verhaal overigens)

Ichi The Killer - geweldige manga met "real live actors". Regiseur maakt een punt met hoe verschrikkelijk wreed manga wel niet is: cruel, hier en daar grappig en origineel. Over een superantiheld.

Irreversible - Super gave film, noch ziek, noch horror. Gewoon een heel goed in elkaar gezet verhaal!

Iemand die andere van die site gezien? Tips?
Deliverance, Southern Comfort... die al gezien?
pi_83150403
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:15 schreef LarryBird het volgende:
Deliverance, Southern Comfort... die al gezien?
Nope, zijn het beiden horrors? Kun je er de IMBD-link van geven?
pi_83151009
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:47 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Nope, zijn het beiden horrors? Kun je er de IMBD-link van geven?
Meer thrillers. imdb-pagina´s kun je zelf wel vinden
pi_83173157
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:56 schreef LarryBird het volgende:
Meer thrillers. imdb-pagina´s kun je zelf wel vinden
Ja, lukt me wel, heheh, maar ik kwam een hele oude tegen, uit 1972, met Jon Voight en Burt Reynolds...neem aan dat je die niet bedoelt? Of toch?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:56:09 #271
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_83173915
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:44 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ja, lukt me wel, heheh, maar ik kwam een hele oude tegen, uit 1972, met Jon Voight en Burt Reynolds...neem aan dat je die niet bedoelt? Of toch?
Je moet gewoon als eerste Salo gaan kijken, een klassieker.
pi_83174770
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:44 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ja, lukt me wel, heheh, maar ik kwam een hele oude tegen, uit 1972, met Jon Voight en Burt Reynolds...neem aan dat je die niet bedoelt? Of toch?
en wat zou er mis zijn met oude films?
pi_83177156
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 00:11 schreef LarryBird het volgende:

[..]

en wat zou er mis zijn met oude films?
Niks, maar er was ook een remake. Vandaar dat ik de juiste link vroeg....Aaghr, mannen kunnen net zo irritant doen als vrouwen merk ik wel...
pi_83199773
Japanse film Naked Blood: 3 vrouwen doen mee aan een experiment en gaan zich dan erg raar gedragen.... Disturbing film...
Audition (Odishon) is een aanrader.
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_83217296
net de australise horror dying breed

http://www.moviemeter.nl/film/54895

gezien maar vond em niet super...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')