abonnement Unibet Coolblue
pi_263200
Dit weten we natuurlijk al wel, maar het blijft zo ontluisterend. Kijk, met in gedachten onderstaand stukje uit de streamverslagen, maar eens TV over twee of drie dagen.

quote:
op 05-11-2000 om 12:32 AM schreef cynix het volgende:
00:15 uur
Eric springt ineens, spontaan, gekleed in het zwembadje!!! Lachen!
Groep: "Wat doe je nou!".
Eric: "Hadden ze zo gezegd, geen bommetje!".
Stem van de redactie op de achtergrond vraagt of Eric nog eens in het zwembadje wil springen. Natuurlijk wil Eric dat wel. Nu wel wat minder spontaan...
Groep roept ook weer (gespeeld): "Wat doe je nou?".

Met terugwerkende kracht ga ik alsnog dat roddelblad Aktueel geloven:

quote:
Aktueel 19, medio april:

Het dorp Durbuy in de Belgische Ardennen had er negen dagen lang een toeristische trekpleister bij: De BUS. 24 uur live met Iwan die lief naar het publiek aan de overzijde van de rivier zwaaide. Toeristen Bianca en Ronald vonden het SBS-programma ook live erg vermakelijk. Bianca: 'Kijk, die cameraman heeft net Iwan geroepen dat hij even op de schommel moet gaan zitten. Nu zijn ze aan het filmen. Ronald: 'Ja, en dat stukje van die twee nieuwe kerels moest overnieuw Ze zaten een hele tijd te schommelen en toen die cameraman terugkwam, stapten ze opnieuw uit de BUS met een kop koffie en op de schommel. Zeker een verkeerde grap gemaakt....



------------------
The trick is to keep breathing


[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno (Datum 11 Mei 2000).]

The trick is to keep breathing
pi_263201
Onderstaand tafereeltje is al eerder besproken:

quote:
Quenda schreef op 4 mei @ 14:59 in de streamverslagen

Tessa fluisterd tegen Iwan en Esmeralda

Tessa: en ze zeiden dat er...ruzie enzo....en serieus doen...en meer ruzietjes.... *fluister*fluister* Esmeralda:Zie je, daar ga je al, dat we weer gestuurd gaan worden!
Tessa: ja, en dodenherdenking...
Esmeralda pikt het nieuwe draaiboek meteen op en begint een verhaal (samen met Antoinet) over de oorlog en de dodenherdenking.

een heel verhaal Volgens Esmeralda hebben mensen die oorlog voeren geen "hersencapiciteit"
En Antoinet verteld 'spontaan' over een yellow bike waarme ze langs het Anne-Frank huis is gevaren.


The trick is to keep breathing
pi_263202
En hier de "psychologische begeleiding":

quote:
op 05-11-2000 om 02:33 AM schreef Quenda® het volgende:
Iwan verteld exact de methode die bert en evert toepasten op hem.(de 1e weken)
-je bent wat stil hoe komt dat?
**weet ik niet
-ja maar je zult toch wat moeten doen, anders kunnen de mensen zich niet met je identificeren
**tjah
-je zult wel iets moeten doen waardoor mensen je zien op tv
**jah , maar als het niet uitgezonden word, kan ik daar nix aan doen
-je moet iets doen waardoor mensen je gaan zien!en denken, goh, daar kan ik me mee identificeren, die knul is leuk, je moet een mening hebben, irriteer je je nooit ergens aan?
**nee, niet echt
-ja maar als je zo doorgaat dan zit je volgende week weer op die bank, je moet iets doen
**ja maar als er 3 mensen staan af te wassen ga ik daar niet tussen staan
-toch moet je meer doen, je irriteert je toch wel ergens aan?je hebt toch ook een mening?
**ja
-dus je gaat er iets aan doen
**mmmm


iwan: 2 weken later zat ik er weer, en toen zei ie: er is niet veel verandert,maar je gaat vooruit hoor, je wilt toch blijven?
JAH tuurlijk wil ik blijven
en toen dus weer hetzelfde verhaal.



The trick is to keep breathing
pi_263203
Gestimuleerd door de discussie van vanavond t.a.v. de spontaniteit van de Bus weer even een nieuw deeltje toevoegen. Het gaat over Job die per vliegtuig landde om zijn singel voor de passagiers te 'zingen'.

quote:
Op 15 Mei 2000 @ 20:40 schreef Cynix in de streamverslagen het volgende:
Er landt ineens een vliegtuigje!!?
Huh, stream is even weg!!
Er stapt iemand uit het vliegtuigje, die direct in een klaarstaande auto stapt.
Camera laat alleen benen zien. Oh, wat spannend!!

quote:
Op 15 Mei 2000 @ 20:51 schreef Sanne in de streamverslagen het volgende:
Het vliegtuigje is op de live-stream zelfs 4 keer geland. Heel mysterieus; je ziet benen, en die stappen in gereed staande auto, en vertrekken.

Vervolgens zie je daarna dus dat vliegtuig weer aankomen, benen etc.


The trick is to keep breathing
pi_263204
Het volgende deeltje in deze manipulatie-compilatie. Dit keer een getuigeverklaring van Quenda:

quote:
op 05-19-2000 om 02:16 PM schreef Quenda® (in "Tessa rekent op aanbiedingen") het volgende:

......
(alhoewel, let maar eens op, er valt mij al weken op dat het licht in de bus overdag af en toe plotseling zeer fel word, en Esmerlalda dan, "spontaan" reageerd, en direct begint te springen, heupwiegen en zingen)

Het leuke hiervan is, dat het eergisteren werd verteld op de streams...."hey, de lichten gaan wéér feller"....(een teken van de redactie om iets "leuks" te doen>?

in de uitzending van gisteren (ja,ja, ik heb 10 minuten gekeken) viel datzelfde weer op, de lichten werden feller, en Esmerlalda reageerde direct


The trick is to keep breathing
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')