abonnement Unibet Coolblue
pi_263126
Heeft iemand toevallig de statistieken van de Jackpot bijgehouden?
Voor zo ver ik me kan herinneren stond deze twee terug op 409 een een beetje duizend gulden. Op dit moment op fl.448.453,=.
Normale weken, na een drie tal mindere aanvangsweken, waren zo om en nabij de fl.40.000,= indien ik me niet vergis.
E.e.a. zou moeten (nadruk op moeten) betekenen, dat het heel snel bergafwaarts gaat met de interesse voor De Bus.
pi_263127
Ik heb het niet exact bijgehouden maar kijk wel geregeld even naar de kijkcijfers. Wekenlang scoorden de 7-uur uitzendingen zo'n 600.000 kijkers, in de periode dat Seki en Jop uit de bus werden geflikkerd steeg dat aantal naar 700.000 maar sindsdien zakken de cijfers. Twee weken geleden schommelde het gemiddelde rond de 500.000, de afgelopen week (mooi weer) is het aantal zelfs nog dieper gezakt. De uitzending van gisteravond trok slechts 380.000 kijkers.

Stel dat er een week is met gemiddeld 400.000 kijkers dan stijgt de jackpot met slechts 4.000 x 6 = 24.000 gulden. Maar de vrijdag en zaterdag uitzendingen scoren lager dan de andere uitzendingen, dus 20.000 gulden per week lijkt me op het ogenblik waarschijnlijker.

[Dit bericht is gewijzigd door Sorrow (Datum 10 Mei 2000).]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')