's Nachts kan dat sowieso niet, want vulkanische as wordt niet gedetecteerd op de radar.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:33 schreef conleche het volgende:
Waarom doen ze dat niet allang? Pas hoger stijgen als de wolk niet meer boven ze hangt? Kan me voorstellen dat het over land wat onrustig is, maar vooral voor vluchten naar het westen lijkt me dat prima te doen.
Of zeg ik nu iets heel doms?
Ik zie 'm nog gewoon hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:33 schreef ondeugend het volgende:
Eeehh mijn vliegtuig is van de kaart en hij was vlakbij.
Naja, dan blijft overdag over, da's al meer dan nu.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
's Nachts kan dat sowieso niet, want vulkanische as wordt niet gedetecteerd op de radar.
Zwolle ongeveer, en neequote:Op zaterdag 17 april 2010 20:33 schreef Silven het volgende:
waar vliegt dat ding, of issie al ergens geland?
Hij is echt weg bij mij. Wel vliegt er nu eentje boven Polen/Ruslandquote:
Omdat lager vliegen veel meer brandstof kost. Als je naar amerika wil vliegen zou je halverwege neerstorten omdat 't op is.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:33 schreef conleche het volgende:
Waarom doen ze dat niet allang? Pas hoger stijgen als de wolk niet meer boven ze hangt? Kan me voorstellen dat het over land wat onrustig is, maar vooral voor vluchten naar het westen lijkt me dat prima te doen.
Of zeg ik nu iets heel doms?
Plus dat niemand echt weet hoe hoog die wolk zit, en welke concentraties gevaarlijk zijnquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat lager vliegen veel meer brandstof kost. Als je naar amerika wil vliegen zou je halverwege neerstorten omdat 't op is.
Drukte / brakke antenne, want ik zie 'm op een privéradar welquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:39 schreef Lady-Miekie het volgende:
Ik heb nergens beeld op die vliegradars
Dat dus.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Plus dat niemand echt weet hoe hoog die wolk zit, en welke concentraties gevaarlijk zijn
Maar die wolk is net voorbij Engeland al weg momenteel, of ben ik nu nou gek. Dan kan je daarna toch gaan stijgen? Dan ben je maar een paar 100 km laag.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat lager vliegen veel meer brandstof kost. Als je naar amerika wil vliegen zou je halverwege neerstorten omdat 't op is.
Maar er vliegen ook geen toestellen naar Griekenland, Turkije en Egypte bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat lager vliegen veel meer brandstof kost. Als je naar amerika wil vliegen zou je halverwege neerstorten omdat 't op is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |