abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 april 2010 @ 13:44:07 #1
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80417872
quote:
Today I sat alone at the window
And I watched our little girl outside at play
With the little boy next door
Like so many times before
But somethin' didn't seem quite right today

So I went outside to see what they were doin'
And then the teardrops made my eyes grow dim
'Cause I heard him name a game
And I hung my head in shame
When I heard our little girl say to him

I don't wanna play house
I know it can't be fun
I've watched mommy and daddy
And if that's the way it's done
I don't wanna play house
It makes my mommy cry
'Cause when she played house
My daddy said goodbye


Voor scheidingen vorig topic, kijk hier, dit is de laatste posting: Vorig draadje: Sterren in scheiding #5


[ Bericht 60% gewijzigd door ThunderBitch op 17-04-2010 14:07:51 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_80420389
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 13:08 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Een adoptie- of een donorkind is een heel bewuste keuze, inderdaad, maar het is vooral ook een heel bewuste keuze voor een kind dat geen biologische ouders cq. bekende vader heeft. Dat is nogal wat. Daar zal zo'n kind zijn hele leven een probleem mee hebben. Dat is een grotere verantwoordelijkheid, vind ik, dan die van 'natuurlijke ouders'. Ook in zo'n geval kan er vanalles misgaan, maar bij een adoptiekind of een donorkind weet je van tevoren dat het kind extra kwetsbaar is. De afwezigheid van biologische ouders (of een vader) moet je willen compenseren, lijkt me.
De kinderen van Melissa Etheridge zijn biologisch van Tammy Lynn Michaels en een (waarschijnlijk) bekende donor. De twee kinderen van MLE uit haar eerdere huwelijk zijn ook van bekende ouders, namelijk van haar voormalig partner Julie Cypher en een bekende donor.
Ofwel, niks "onbekends" of "biologische ouders afwezig" aan.
pi_80420629
Wat lezzer zegt.
Daarnaast vind ik de zinsnede 'vooral ook een heel bewuste keuze voor een kind dat geen biologische ouders cq. bekende vader heeft' klinken alsof de kinderwens voor lesbische (of homo) stellen ondergeschikt is aan hun bewuste keus om een kind met achterstand op de wereld te zetten.
Lekker wereldbeeld.

Ben overigens benieuwd of je deze mening alleen aanhangt bij lesbische stellen of ook bij heterostellen die met donorzaad of via adoptie hun kinderen hebben gekregen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_80420750
Lesbisch stel met inkomsten uit een miloenen platenverkoop vs heterotokkiestel in de bijstand.
Mmmm, moellijk moeilijk moeilijk.
  zaterdag 17 april 2010 @ 19:09:18 #5
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80425995
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 15:34 schreef lezzer het volgende:
Lesbisch stel met inkomsten uit een miloenen platenverkoop vs heterotokkiestel in de bijstand.
Mmmm, moellijk moeilijk moeilijk.
Geld zegt ook niet alles. Het maakt het gemakkelijker voor de ouders, dat dan weer wel. Geen kunst aan dus.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_80426339
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 19:09 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Geld zegt ook niet alles. Het maakt het gemakkelijker voor de ouders, dat dan weer wel. Geen kunst aan dus.
Nee, maar het eerder gegeven argument slaat helemaal nergens op
pi_80438291
Ik plaats even een ordinaire tvp
  maandag 19 april 2010 @ 04:45:46 #8
277444 lievelotte
het is zoals het is
pi_80469419
quote:
Op zondag 18 april 2010 09:38 schreef Michellee het volgende:
Ik plaats even een ordinaire tvp
  maandag 19 april 2010 @ 08:08:28 #9
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_80469960
quote:
Op zondag 18 april 2010 09:38 schreef Michellee het volgende:
Ik plaats even een ordinaire tvp
ik dus ook
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_80470597
Meer over de breuk van Mel Gibson, die Oksana gaat hem waarschijnlijk lekker uitmelken aan alimentatie:
quote:
AMSTERDAM - De breuk tussen Mel Gibson en zijn vriendin Oksana Grigorieva gaat waarschijnlijk een dure grap worden voor de acteur. De twee hebben samen een dochtertje van vijf maanden oud, genaamd Luciana, en Gibson moet een flink bedrag aan kinderbijstand gaan betalen.

"De moeder heeft recht op kinderbijstand en in het geval van meneer Gibson zal dit een flink een bedrag zijn", zegt een scheidingsadvocaat tegen het Amerikaanse tijdschrift People.

"Hij is een zogeheten topverdiener en het is een voorwaarde dat een topverdiener elk redelijk bedrag nodig voor de opvoeding van het kind moet betalen."

Knowles denkt dat Gibson tussen de twaalfduizend en vijftienduizend dollar per maand moet gaan ophoesten.

Onlangs werd bekend dat Gibson en Grigorieva uit elkaar zijn. De 54-jarige acteur maakte dat eerder deze maand bekend. Hij en de 39-jarige zangeres zijn ongeveer een jaar bij elkaar geweest en kregen eind 2009 een dochter, Luciana.
Kost zo'n baby veel per maand zeg
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 19 april 2010 @ 10:24:52 #11
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_80472453
quote:
Actrice Kate Walsh gescheiden
Uitgegeven: 14 april 2010 09:22
Laatst gewijzigd: 14 april 2010 09:52

AMSTERDAM - Kate Walsh en haar man Alex Young zijn gescheiden. Het huwelijk tussen de actrice en de studiobaas is dinsdag officieel ontbonden in Los Angeles. Het stel gaat uit elkaar wegens 'onoverkomelijke verschillen'. Ze trouwden in september 2007.
© ANPYoung diende de scheidingspapieren al in december 2008 in. De boedel is inmiddels verdeeld. Young eiste vele miljoenen van de actrice, maar krijgt slechts 627 duizend dollar.

Walsh mocht in ruil voor dat bedrag in de echtelijke woning blijven wonen.


Walsh speelde in 'Grey's Anatomy' de vrouw van Patrick Dempsey, alias McDreamy. Later kreeg ze haar eigen spin-off in de vorm van 'Private Practice'. Volgende maand maakt ze haar debuut op Broadway.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 19 april 2010 @ 10:25:30 #12
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_80472469
En oja. Again.
quote:
Paris Hilton en Doug Reinhardt uit elkaar
Uitgegeven: 16 april 2010 09:48
Laatst gewijzigd: 16 april 2010 10:13

MASTERDAM - Paris Hilton en Doug Reinhardt zijn dan toch uit elkaar. Dat meldt de woordvoerster van Hilton vrijdag.
Paris en Doug uit elkaarslideshow
Volgens woordvoerster Dawn Miller zou Hilton de relatie met Reinhardt twee weken geleden al hebben beëindigd.

Het gerucht dat het koppel uit elkaar zou gaan ging al eerder. Begin deze week ontkende Hilton nog dat zij en Reinhardt uit elkaar waren en noemde het gerucht ‘een belachelijke leugen'.


Gebruikt

In februari gingen er nog verhalen de ronde dat het koppel zich zou gaan verloven.

Een reden voor de breuk werd niet gegeven, maar vrienden van het koppel beweren dat Doug te belust was op de roem van Paris. "Paris voelde zich gebruikt door Doug. Hij had haar nodig om bekendheid te vergaren."
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_80481421
quote:
Op maandag 19 april 2010 09:02 schreef rena het volgende:
Meer over de breuk van Mel Gibson, die Oksana gaat hem waarschijnlijk lekker uitmelken aan alimentatie:
[..]

Kost zo'n baby veel per maand zeg
wat een sukkel eerst je vrouw na 30 jaar verlaten en dan een tweede legje wat ook weer zoveel kost. Mannen!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 22 april 2010 @ 14:42:36 #14
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_80597331
Tygo Gernandt en Eva van de Wijdeven uit elkaar
Uitgegeven: 21 april 2010 20:47
Laatst gewijzigd: 22 april 2010 12:41
AMSTERDAM – Na drie jaar zijn Tygo Gernandt en zijn vriendin Eva van de Wijdeven uit elkaar. Dat bevestigde Gernandt tegenover RTL Boulevard.


© NU.nl/Mischa Schoemaker
Het acteurskoppel zou in goed overleg hebben besloten uit elkaar te gaan, aldus Boulevard. Geruchten over een breuk deden al langer de ronde.
In het tijdschrift Jackie vertelt Gernandt: “Ik heb het idee dat Eva en ik bij elkaar horen, maar het is voor ons nog te vroeg. Zij moet nog allemaal dingen doen.”

Buitenland
Het stel zou te lang van elkaar verwijderd zijn geweest. Gernandt zat twee maanden in Argentinië, een maand in Engeland en in Duitsland. “Je voelt dan iemand wegdrijven”, aldus de 35-jarige acteur.
Gernandt kan zich op dit moment moeilijk iets voorstellen bij een nieuwe liefde. Ook sluit hij nog niet helemaal uit dat hij weer met Van de Wijdeven opnieuw begint: “Wie weet, ze is vooralsnog de liefde van mijn leven.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_80852023
quote:
'Anastacia gaat scheiden'
Uitgegeven: 29 april 2010 13:11
Laatst gewijzigd: 29 april 2010 13:11

AMSTERDAM - Zangeres Anastacia heeft een echtscheiding aangevraagd. Dit meldt de Amerikaanse entertainmentwebsite RadarOnline. De 41-jarige zangeres is sinds 2007 getrouwd met haar voormalige bodyguard Wayne Newton.

De zangeres haalt onoverbrugbare verschillen aan als reden voor de scheiding. Het stel heeft nooit kinderen gehad, maar heeft wel een huwelijkscontract ondertekend.

Verschillende media melden dat Anastacia eerder duidelijk maakte dat ze nooit in het eeuwige huwelijk heeft geloofd.

"Alles is zo anders als je getrouwd bent. Ik zeg niet dat we het voor eeuwig volhouden. Ik zeg wel dat we het gaan proberen. We hebben beiden geen idee hoe het er over tien jaar uit gaat zien", vertelde de zangeres.
pi_80852949
alles is zo anders als je getrouwd bent
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80853899
Ah hier zijn we
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_80881520
quote:
AMSTERDAM - Een heftige Hollywood break up: Halle Berry en haar geliefde Gabriel Aubry zouden uit elkaar zijn.

Volgens Radaronline is het stel al een aantal maanden uit elkaar en is het model Gabriel Aubry die de stekker er na vijf jaar uit heeft getrokken. Hij zou het leeftijdsverschil van 9 jaar niet meer trekken.

De 34-jarige Gabriel zou in het begin van de relatie zo verliefd zijn geweest dat het prima om kon gaan met het feit dat Halle ouder is, maar naarmate de tijd verstreek zou het hem toch dwars zijn gaan zitten. Ook zou hij zich aangetrokken voelen tot andere vrouwen. Bronnen zeggen dat hij een fijne vent is die het oneerlijk zou hebben gevonden tegenover Halle om nog langer bij haar te blijven.

Voor Halle is het de derde relatie die mislukt. Twee keer eerder was ze zelfs getrouwd. Ookal zei ze in interviews geen behoefte meer te hebben om nogmaals te trouwen, dacht ze wel dat ze in Gabriel de ware had gevonden. Het stel heeft samen een dochtertje: Nahla Ariela Aubry.
Don't you love her madly?
pi_80882052
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 15:28 schreef Vanyel het volgende:
Wat lezzer zegt.
Daarnaast vind ik de zinsnede 'vooral ook een heel bewuste keuze voor een kind dat geen biologische ouders cq. bekende vader heeft' klinken alsof de kinderwens voor lesbische (of homo) stellen ondergeschikt is aan hun bewuste keus om een kind met achterstand op de wereld te zetten.
Lekker wereldbeeld.

Ben overigens benieuwd of je deze mening alleen aanhangt bij lesbische stellen of ook bij heterostellen die met donorzaad of via adoptie hun kinderen hebben gekregen.
Zie deze reactie nu pas, maar nee, ik denk er hetzelfde over bij heterostellen Het verschil tussen hetero of homo doet toch niet terzake? Het gaat om de natuurlijke achterstand van het kind - als je daar bewust voor kiest (als homo of hetero ) dan heb je een grotere verantwoordelijkheid, omdat zo'n kind van nature kwetsbaar is en het lijkt me logisch dat zoiets een grote rol speelt in de beslissing om te adopteren/insemineren of whatever. Je kiest dan voor een kind, maar je kiest vooral voor een kind waar iets mee aan de hand is. Mensen die adopteren (of via een anonieme donor zwanger worden) weten dat wel, hoor. Er zijn niet voor niets zoveel boeken over adoptiekinderen geschreven, en van de problemen (zoals ontworteling, identiteitsproblemen, gedragsproblemen etc.) weten we tegenwoordig ook genoeg af.
pi_80890096
Je kiest vooral voor een kind.
Je accepteert daarbij dat je kind mogelijk door de situatie kwetsbaarder zal zijn.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:39:11 #21
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80892327
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 23:35 schreef Vanyel het volgende:
Je kiest vooral voor een kind.
Je accepteert daarbij dat je kind mogelijk door de situatie kwetsbaarder zal zijn.
Maar soms is het wel egoistisch, al kan ik me de kinderwens bij vooral lesbische vrouwen wel begrijpen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_80896294
Bijna elke kinderwens is egoïstisch
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_81058087
Eerder werd nog gezegd dat Halle Berry een eind aan de relatie had gemaakt, nu weer dit bericht.
quote:
'Halle Berry zeurde te veel'

Uitgegeven: 5 mei 2010 17:45
Laatst gewijzigd: 5 mei 2010 17:48
AMSTERDAM - Halle Berry en Gabriel Aubry zijn uit elkaar gegaan omdat Berry te veel zeurde. Aubry heeft uiteindelijk de stekker uit de relatie getrokken omdat hij de opmerkingen over zijn inkomen zat was.
Dit vertelde een bron aan de Amerikaanse entertainmentwebsite Radar Online.
Ook het leeftijdsverschil speelde een rol. Aubry is negen jaar jonger dan Berry en wilde graag nog een kind, maar dat stond de biologische klok van de 43-jarige actrice niet toe.

Eerder werd gespeculeerd dat Berry de relatie had stopgezet omdat Aubry te weinig geld zou verdienen.
De bron veegt dit van tafel, maar geeft aan dat het wel de aanleiding van de breuk was. "Gabriel is absoluut niet arm. Toch verdient hij aanzienlijk minder met zijn modellenwerk dan Halle met haar films." Hij zou jaarlijks goed zijn voor zevenhonderdduizend dollar.
De actrice begon steeds vaker te zeuren over het verschil in inkomsten en spoorde Aubry aan meer te gaan verdienen, stelt de ingewijde.
Dit terwijl Gabriel juist zijn modellenwerk in de ijskast had gezet om voor hun 2-jarige dochter Nahla te zorgen, zodat Berry zich kon concentreren op haar acteerwerk.
Het 34-jarige model had er genoeg van en besloot een einde aan de relatie te maken.
"Hij keek steeds vaker naar andere vrouwen en besefte dat hij het uit moest maken. Hij is niet het type dat zijn partner bedriegt en al helemaal niet de moeder van zijn kind", aldus de bron.

Gabriel Aubry is niet blij met de negatieve aandacht die hij krijgt in de media. De bron vertelt dat Aubry overweegt juridische stappen te nemen om de voogdij over Nahla in handen te krijgen.
"Gabriels grootste zorg is zijn dochter, hij doet er alles aan haar te beschermen. Als het moet, neemt hij haar mee naar Canada om haar veilig te houden. Het is voor hem zeker dat Nahla niet in de mediachaos van Hollywood moet worden opgevoed", vertelde de bron.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_81126355
Aan het wankelen:
quote:
AMSTERDAM - John Ewbank en zijn vrouw Vivian Reijs beleven een dijk van een huwelijkscrisis. De bekende componist van o.a. Marco Borsato heeft opgebiecht dat hij overspel heeft gepleegd.

John liet weten aan RTL Boulevard: 'Ongeveer een maand geleden heb ik Viv opgebiecht dat ik ontrouw ben geweest. Ik kon niet meer omgaan met het feit dat ik moest liegen om wie ik was en merkte dat ik verwijderd was geraakt van mijzelf en ons gezin. Ik zag geen weg terug met de leugen tussen ons in.'

Het stel, dat 5-jarig dochtertje Day heeft, zit op Ibiza om te kijken of ze uit hun huwelijkscrisis kunnen komen. 'We zijn niet uit elkaar. De komende tijd besteden we deels met, en deels zonder elkaar.'

John besluit: 'Momenteel proberen we te voelen wat de redenen voor en de consequenties van mijn gedrag zijn.'
Don't you love her madly?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 7 mei 2010 @ 15:04:31 #25
22592 crew  Ole
pi_81134464
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_81167641
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:25 schreef Felixa het volgende:
Eerder werd nog gezegd dat Halle Berry een eind aan de relatie had gemaakt, nu weer dit bericht.
[..]


No matter how hot the girl is... there is someone out there who is tired of putting up with her shit.


Deze quote blijkt maar weer eens o zo waar te zijn
pi_81679829
quote:
Ronan Keating scheidt na 12 jaar

Zanger Ronan Keating is van zijn vrouw Yvonne gescheiden. Dat maakten ze donderdag bekend op de website van de 33-jarige ster. Het stel was 12 jaar getrouwd en heeft drie kinderen samen, Jack (11),Marie (9) en Ali (4).

Volgens het bericht op de website zijn ze als vrienden uit elkaar gegaan. De scheiding is voor vrienden en familie als een verrassing gekomen." We wisten niet eens dat ze problemen hadden", zegt een goede vriend van de twee.

Keating is bekend geworden door de populaire boyband Boyzone. Hij gaat nu in de jury zitten van de Australische versie van de talentenjacht X-Factor.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:12:54 #28
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81683573
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 16:46 schreef ChatGirl het volgende:

[..]


Oeff, een lekkertje is dat. Jammer dat ze het niet volgehouden hebben. Het is echter een uitzondering als dat gebeurt, dus geschokt ben ik niet. "Nothing lasts forever".
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_81710252
Misschien dus toch niet "als vrienden uit elkaar".
quote:
'Ronan Keating ging vreemd'

Uitgegeven: 21 mei 2010 10:36
Laatst gewijzigd: 21 mei 2010 10:42

AMSTERDAM - De breuk tussen Ronan Keating (33) en zijn vrouw Yvonne Connolly (36) zou helemaal niet zo vriendschappelijk zijn verlopen als de Boyzone-zanger beweert. Een bron claimt vrijdag in een Britse tabloid dat de artiest is vreemdgegaan.

Yvonne, een ex-model, zou haar man het huis uit hebben gezet toen ze lucht kreeg van zijn slippertje, zo laat de bron aan The Sun weten. "Yvonne heeft hem eruit gegooid, met al zijn kleren en al. Ze schreeuwde tegen Ronan en beschuldigde hem van echtelijk bedrog."
Volgens de krant komt het nieuws niet geheel onverwacht. Al een tijdje zou het gerucht gaan dat Ronan het wel erg goed kon vinden met een vrouw die hij tijdens een tournee van Boyzone had ontmoet.

Donderdag maakte de Ierse zanger bekend dat hij en zijn vrouw gaan scheiden. Op zijn website liet hij weten dat ze op vriendschappelijke manier uit elkaar gaan.
Het stel is twaalf jaar getrouwd geweest. Samen hebben ze drie kinderen. In een verklaring liet de Boyzone-ster weten dat hij alles in het werk zal stellen om ervoor te zorgen dat hun kinderen niet de dupe worden van de scheiding.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:13:17 #30
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81713624
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 10:57 schreef Felixa het volgende:
Misschien dus toch niet "als vrienden uit elkaar".
[..]


Verbaast me niets. Die gasten komen ook wel erg in de verleiding natuurlijk.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_81718409
Goed excuus ja..
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:04:24 #32
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81718569
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:00 schreef Vanyel het volgende:
Goed excuus ja..
Maar wel een feit.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Moderator / Miss SHO maandag 24 mei 2010 @ 19:10:27 #33
22592 crew  Ole
pi_81839829
tjeemig
quote:
Tweede Entertainment Group-relatiedrama
'Do gaat scheiden' door onze redactie
AMSTERDAM - Opnieuw wordt onze vaderlandse showbiz opgeschrikt door relatieproblemen: zangeres Do en haar man Marc Verschoor zetten er een punt achter.

Dat meldt RTL Boulevard maandagavond. Do trouwde bijna drie jaar geleden in Barcelona.

Afgelopen oktober kwam Marc plotsklaps zonder werk te zitten. Hij was manager bij het inmiddels failliete The Entertainment Group van Marco Borsato.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_81840036
quote:
Op maandag 24 mei 2010 19:10 schreef Ole het volgende:
tjeemig
[..]

Het verbaasd me niet, vraag me niet waarom

Ooit eens een interview gelezen en ik kreeg er geen lekker-relatie gevoel bij.
Zo'n man die eens per jaar kan melden dat zijn vrouw er mooi uitziet, mweh.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO woensdag 26 mei 2010 @ 12:54:32 #35
22592 crew  Ole
pi_81916360
Klopt wel ongeveer..
quote:
Daarom gaat Do scheiden!
Dit bericht is geplaatst op 26-05-2010 om 10:50:00
Do gaat scheiden van haar man Marc omdat...
Op een gegeven moment kom je er toch achter dat koek misschien op is en dat je elkaar niet gelukkiger maakt", liet Do in RTL Boulevard weten.

"Ik ben heel verdrietig, ook geweest, inmiddels is het een beetje gesleten. We zijn zeven jaar bij elkaar geweest." Zo'n maand of twee geleden hebben ze definitief een punt achter hun samenzijn gezet.

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 26 mei 2010 @ 21:43:02 #36
22592 crew  Ole
pi_81943000
quote:
Javier Guzman is weer vrijgezel
Na meer dan twee jaar verkering met Anouk van Schie is Javier Guzman weer vrijgezel. Een paar weken geleden braken de KUS-zangeres en de cabaretier met elkaar.

Anouk en Javier ontmoette elkaar twee jaar geleden bij een concert van Coldplay in Paradiso. De vonk sloeg over en na een paar weken waren ze een koppel. Anouk vertelt RTL Boulevard dat Javier een moeilijke man is, maar dat dat niet de reden voor de breuk is. “Ik wist dat ik een relatie met een complexe man aanging. Het is echt op.”

De ‘zenuwinzinking’ op het podium van een paar weken geleden is in ieder geval niet de reden van de breuk. De relatie liep volgens Anouk toen al op zijn eind.

Dat Javier weer vrijgezel is, maakte hij zelf bekend via profielenpagina Facebook. Hij veranderde zijn status naar ‘single’ waardoor al zijn vrienden in een klap op de hoogte waren¨
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_82106382
quote:
Charlotte Church en verloofde breken
Uitgegeven: 30 mei 2010 14:11
Laatst gewijzigd: 30 mei 2010 14:11

AMSTERDAM - Charlotte Church gaat niet meer trouwen met rugbyspeler Gavin Henson.

Het stel, dat vijf jaar samen was en twee kinderen heeft, heeft de verloving verbroken. Volgens het Britse tabloid News of the World was het een gezamenlijke beslissing.

Charlotte en Gavin maakten hun verloving pas zes weken geleden wereldkundig.


De 28-jarige rugbyspeler ging in februari op zijn knieën voor de 24-jarige zangeres. "Ik was door het dolle heen", vertelde Church zes weken geleden. "Laten we maar zo snel mogelijk trouwen."


Ondersteboven

Die bruiloft komt er dus niet. "Na lang nadenken realiseren ze zich dat dit het beste is voor hen en hun kinderen", zegt een vriend van Gavin over de breuk. "Ze zijn er allebei ondersteboven van." Charlotte en Gavin hebben twee kinderen, dochter Ruby (2) en zoon Dexter (1).

De ex-geliefden, die samen een geschat vermogen van elf miljoen pond hebben, zouden al afspraken gemaakt hebben over hun breuk. Naar alle verwachting blijft Charlotte met Ruby en Dexter in de echtelijke woning wonen. Het stulpje in Wales is 1,2 miljoen pond waard.
pi_82107721
En Heidi Montag is ook weer vrijgezel.
quote:
AMSTERDAM - Heidi Montag heeft haar echtgenoot Spencer Pratt verlaten.

De blonde realityster, die eind vorig jaar aardig aan zich liet sleutelen door een plastisch chirurg, trekt in bij een vriendin. 'The Hills'-sterren Heidi en Spencer zouden niet in scheiding liggen.

"Heidi verlaat de echtelijke woning als gevolg van alle onzinverhalen van Spencer", zegt Heidi's woordvoerder tegen entertainmentwebsite TMZ.

Het realitykoppel haalt geregeld het nieuws. Zo lieten ze eerder deze maand de politie komen toen Heidi's moeder voor de deur stond. Ook deden de twee veel stof opwaaien toen ze zich indianennamen aanmaten.

De hoogblonde Heidi zou niet willen scheiden. "Wettelijk gezien zijn ze nog een echtpaar", zei een vriendin van de 23-jarige tegen Radar Online. Heidi is van plan samen met haar vriendin in Malibu te gaan wonen. Daar wordt deze zomer een nieuwe, nog titelloze realityserie gedraaid.

"Ze wil gewoon een beetje vrijheid om meidendingen te doen", gaat haar vriendin verder.

Het huwelijk van Heidi en Spencer staat volgens ingewijden al enige tijd onder druk. Zo gaf Spencer onlangs toe dat hij zijn vrouw verbood tv te kijken of internet te gebruiken. "Hij is een controlfreak en heeft haar geïsoleerd van haar familie en vrienden."
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_82108466
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:42 schreef rena het volgende:
En Heidi Montag is ook weer vrijgezel.
[..]


Nee nee
quote:
De hoogblonde Heidi zou niet willen scheiden
Volgens mij ben je dan toch geen vrijgezel...zal allemaal wel weer een grote publiciteitsstunt zijn. Er komt een nieuwe show aan en dit zijn ze afgelopen vrijdag. Een dag later zijn ze uit elkaar, en zo unhappy (als dat al kan met al die verbouwingen) ziet ze er toch niet uit

pi_82210007
Na 40 jaar huwelijk!
quote:
Al and Tipper Gore Separate

Originally posted Jun 1st 2010 9:25 AM PDT by TMZ Staff

Al Gore and his wife of 40 years, Tipper, are separating.

The couple wrote an email that found its way to Politico, saying, "We are announcing today that after a great deal of thought and discussion, we have decided to separate."

The email continues, "This is very much a mutual and mutually supportive decision that we have made together following a process of long and careful consideration."

The couple has 4 kids.

Roughly one year ago today -- the couple's daughter Kristin Gore filed for divorce from her husband Paul Cusack.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82240026
Ik snap eigenlijk niet wat de scheiding van hun dochter met dit stukje te maken heeft

Maar na 40 jaar nog scheiden Bijzonder wel..
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:44:21 #42
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_82247001
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:42 schreef Felixa het volgende:
Na 40 jaar huwelijk!
[..]

[ afbeelding ]
eindelijk wat een manipulerende bekrompen hypocriete vrouw is die tipper in vergelijkin met de vrijzinnige al
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_82266835
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:01 schreef rena het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat de scheiding van hun dochter met dit stukje te maken heeft

Maar na 40 jaar nog scheiden Bijzonder wel..
Misschien heeft de dochter haar moeder op een idee gebracht
pi_82327585
Mark Paul Gosselaar (Saved by the bell) en zijn vrouw gaan scheiden.
quote:
Saved By The Bell star Mark-Paul Gosselaar and wife of thirteen years Lisa Ann Russell have split, reports In Touch Weekly. An inside source has revealed that the actor and his wife "are separated,” adding that Gosselaar looked quite "somber" at an event promoting his latest show, Franklin & Bash.

The insider said that Russell has been “partying around LA,” while Gosselaar has been staying home with their two children, Michael, 6, and Ava, 4, adding that Gosselaar is taking the split, "very hard.”

According to the source the two haven't been on the same page for "quite some time now," with Gosselaar mainly focusing on his career and children.

Gosselaar, 36, and Russell met on the set of Saved By The Bell: The College Years, where the actor played his signature role of Zack Morris.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:21:21 #45
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82328394
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:03 schreef rena het volgende:
Mark Paul Gosselaar (Saved by the bell) en zijn vrouw gaan scheiden.
[..]


Zij is te leuk voor hem.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  † In Memoriam † zaterdag 5 juni 2010 @ 11:12:47 #46
43556 miss_dynastie
pi_82359609
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:21 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Zij is te leuk voor hem.
Huh, echt? Wat is er mis met MPG?
  zaterdag 5 juni 2010 @ 11:47:17 #47
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82360431
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 11:12 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Huh, echt? Wat is er mis met MPG?
Oeps, geen idee verder, ik heb alleen wat foto's bekeken. Ken ze verder niet echt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 5 juni 2010 @ 11:48:03 #48
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82360450
quote:
Op zondag 30 mei 2010 18:01 schreef kvd het volgende:

[..]

Nee nee
[..]

Volgens mij ben je dan toch geen vrijgezel...zal allemaal wel weer een grote publiciteitsstunt zijn. Er komt een nieuwe show aan en dit zijn ze afgelopen vrijdag. Een dag later zijn ze uit elkaar, en zo unhappy (als dat al kan met al die verbouwingen) ziet ze er toch niet uit

[ afbeelding ]
Dat overhemd.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_82361298
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 11:48 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat overhemd.
Alleen dat overhemd?
  zaterdag 5 juni 2010 @ 12:18:48 #50
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82361360
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 12:16 schreef mootie het volgende:

[..]

Alleen dat overhemd?
Nee, alles, maar er zullen vast mensen zijn die hem hot vinden, zij vond dat ook.
Alleen denk ik dan, hoe zie je niet dat dat hem verkeerd geknoopt is. Zij zou dat moeten zien. Misschien alternatief geknoopt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 5 juni 2010 @ 12:28:18 #51
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_82361599
quote:
Op zondag 30 mei 2010 18:01 schreef kvd het volgende:

[..]

Nee nee
[..]

Volgens mij ben je dan toch geen vrijgezel...zal allemaal wel weer een grote publiciteitsstunt zijn. Er komt een nieuwe show aan en dit zijn ze afgelopen vrijdag. Een dag later zijn ze uit elkaar, en zo unhappy (als dat al kan met al die verbouwingen) ziet ze er toch niet uit

[ afbeelding ]
Ik dacht in de eerste oogopslag dat het Brad Pitt was, die heeft ook zo'n zwerverslook...

Ik was al verbaasd dattie met Heidi Montag op stap was

Brad Pitt in Spencer Pratt-stijl:
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_82590191
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 21:42 schreef Felixa het volgende:
Na 40 jaar huwelijk!
[Al and Tipper Gore Separate

Originally posted Jun 1st 2010 9:25 AM PDT by TMZ Staff

Al Gore and his wife of 40 years, Tipper, are separating.

The couple wrote an email that found its way to Politico, saying, "We are announcing today that after a great deal of thought and discussion, we have decided to separate."

The email continues, "This is very much a mutual and mutually supportive decision that we have made together following a process of long and careful consideration."

The couple has 4 kids.

Roughly one year ago today -- the couple's daughter Kristin Gore filed for divorce from her husband Paul Cusack.]

[ afbeelding ]
Het is scheidingstijd in Al Gore-land, naast zijn dochter Kristin en zijn eigen scheiding, gaat zijn oudste dochter Karenna ook nog eens scheiden
http://celebritybabyscoop(...)-splits-from-husband
pi_82870734
En hier een mogelijk oorzaak voor de scheiding van Al Gore:
quote:
'Al Gore heeft affaire met Laurie David'

WASHINGTON - Voormalig vice-president Al Gore heeft volgens diverse Amerikaanse bronnen al twee jaar een affaire met Laurie David, de producente van zijn documentaire 'An Inconvenient Truth'.

Laurie David is de ex-echtgenote van Larry David, die weer bekend is als het brein achter tv-hitseries als 'Seinfeld' en 'Curb Your Enthousiasm'.

Twee weken geleden werd het nieuws bekend dat Al en Tipper Gore na een huwelijk van 40 jaar gaan scheiden. Een Affaire van Gore met Laurie lijkt dus de aanleiding voor de scheiding van het paar.

Laurie David heeft de affaire met Gore met klem ontkend.
Bron
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 17 juni 2010 @ 11:14:19 #54
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_82921980
John Ewbank gaat scheiden na overspel
Uitgegeven: 17 juni 2010 11:07
Laatst gewijzigd: 17 juni 2010 11:07

AMSTERDAM - John Ewbank en zijn vrouw Vivian gaan scheiden. Hun huwelijk, dat vijf jaar duurde, is niet meer te redden, zo bevestigt een woordvoerder van het stel donderdag aan Story.
© ANPIn mei biechtte de producent en liedjesschrijver publiekelijk op dat hij was vreemdgegaan.

"Ik kon niet meer omgaan met het feit dat ik moest liegen om wie ik was en merkte dat ik verwijderd was geraakt van mijzelf en ons gezin. Ik zag geen weg terug met de leugen tussen ons in", zo liet hij toen weten.


Het koppel besloot daarna samen op vakantie te gaan naar Ibiza, om te kijken of hun huwelijk nog te redden viel. Naar nu blijkt is dat niet gelukt.

John en Vivian trouwden in 2005 en hebben samen een dochtertje van vijf. De liedjesschrijver was eerder getrouwd met presentatrice Ellemieke Vermolen. Hun huwelijk duurde slechts een aantal maanden.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_82922501
Jep, die zagen we aankomen, ze woonde al ergens anders.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_82948349
quote:
Lange Frans en Daniëlle uit elkaar

van onze redactie
AMSTERDAM - Rapper Lange Frans en zijn vrouw Daniëlle zetten hun relatie voorlopig in de ijskast.

In mei vertelde het stel dat ze zakelijk uit elkaar waren gegaan, maar vandaag is bekend geworden dat ook de relatie is gestrand. Volgens Lange Frans is de scheiding echter nog niet definitief, maar wonen ze voorlopig niet meer bij elkaar. Dit om uit te zoeken hoe ze nu verder gaan, áls ze nog verder gaan.
Eerder deze week stond op de site van de Belastingdienst vermeld dat de inboedel van Lange Frans' studio tijdens een executieveiling zou worden verkocht. Daniëlle liet toen weten dat hier niets van klopte en dat de Belastingdienst een fout had gemaakt. Opmerkelijk was dat zij gewoon in Nederland was, terwijl hij alleen op vakantie was in het buitenland...
Volgens Shownieuws is de breuk het gevolg van de financiële beslommeringen die ze de afgelopen tijd meemaakten. Zo werd Frans getild door zijn manager, waardoor het stel duizenden euro's kwijtraakte. Al het gedoe zou Daniëlle teveel zijn geworden.
Daniëlle en Frans trouwden in juni 2008 kregen later dat jaar zoontje Willem.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82948478
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:30 schreef Felixa het volgende:

[..]


Jammer zeg, zag ze vorig jaar nog in dat eetprogramma op RTL 4 en vond het nog best een leuk stel.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_82950171
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Jammer zeg, zag ze vorig jaar nog in dat eetprogramma op RTL 4 en vond het nog best een leuk stel.
Ja, dit vind ik ook jammer.
Overigens zijn ook zij vrij hard van stapel gelopen met een kindje krijgen en trouwen...
Don't you love her madly?
pi_82950301
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:05 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ja, dit vind ik ook jammer.
Overigens zijn ook zij vrij hard van stapel gelopen met een kindje krijgen en trouwen...

Waren hun nou tijdens de zwangerschap nog "ff snel getrouwd"?
Ja, dat snel-snel, ben benieuwd of onze Yo dat straks ook achterna gaat, maar je weet het niet
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_82950422
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Waren hun nou tijdens de zwangerschap nog "ff snel getrouwd"?
Ja, dat snel-snel, ben benieuwd of onze Yo dat straks ook achterna gaat, maar je weet het niet
Ja, volgens mij wel En ik had wel graag gezien dat het vooroordeel niet bevestigd was in hun geval.
En tuurlijk gaat Yo dat ook doen, al trouwt die niet ff snel
Don't you love her madly?
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:10:24 #61
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_82950460
Oud DJ Simone Walraven gescheiden van popzanger


Popstars-jurylid en oud DJ Simone Walraven zegt dat haar huwelijk met Johnny Hates Jazz zanger Clark Datchler al enige tijd voorbij is. Clark en Simone zijn een jaar geleden, na een huwelijk van 23 jaar, als goede vrienden uit elkaar gegaan.


Vorig jaar reikte Simone Walraven de Gouden Radioring uit tijdens het AVRO Radio Ring Gala in Amsterdam. Walraven heeft twee kinderen met Datchler.

In 2006 waren ze het middelpunt van een podcast die Schiffers.fm met het stel opnam. Hierbij bleek dat Simone nog nauwelijks Nederlands sprak. Inmiddels heeft ze onze taal weer helemaal opgepakt.

In de jaren tachtig was Simone Walraven de opvolger van Adam Curry in Veronica's Countdown en had Clark Datchler met zijn groep Johnny Hates Jazz hits als I Don't Wanna Be A Hero en Turn Back The Clock.


Erg jammer.Dat ze uit elkaar zijn..

Zo ziet ze er nu uit.

pi_82950527
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:09 schreef Lovechild het volgende:


En tuurlijk gaat Yo dat ook doen, al trouwt die niet ff snel
Nou, een paar maanden na de kennismaking al verloven Of bedoel je die hysterische bruiloft qua organisatie?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_82950631
Wat jammer van Siepie!!
Na 23 jaar huwelijk.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:21:59 #64
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_82951172
Ja Siepie werd ze toen genoemd bij radio Decibel en door Lex Harding van Veronica.
pi_82952828
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou, een paar maanden na de kennismaking al verloven Of bedoel je die hysterische bruiloft qua organisatie?
Ja, dat laatste.
Denk dat ze de helft van de tijd die ze bijelkaar zijn al de bruiloft aan het plannen zijn.
Don't you love her madly?
pi_82957205
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 20:30 schreef Felixa het volgende:

[..]


Mensen die om een slechte financiele situatie uit elkaar gaan.. met andere woorden : HOER
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:42:11 #67
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82970934
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 11:14 schreef Turbomuis het volgende:
John Ewbank gaat scheiden na overspel
Uitgegeven: 17 juni 2010 11:07
Laatst gewijzigd: 17 juni 2010 11:07

AMSTERDAM - John Ewbank en zijn vrouw Vivian gaan scheiden. Hun huwelijk, dat vijf jaar duurde, is niet meer te redden, zo bevestigt een woordvoerder van het stel donderdag aan Story.
© ANPIn mei biechtte de producent en liedjesschrijver publiekelijk op dat hij was vreemdgegaan.

"Ik kon niet meer omgaan met het feit dat ik moest liegen om wie ik was en merkte dat ik verwijderd was geraakt van mijzelf en ons gezin. Ik zag geen weg terug met de leugen tussen ons in", zo liet hij toen weten.


Het koppel besloot daarna samen op vakantie te gaan naar Ibiza, om te kijken of hun huwelijk nog te redden viel. Naar nu blijkt is dat niet gelukt.

John en Vivian trouwden in 2005 en hebben samen een dochtertje van vijf. De liedjesschrijver was eerder getrouwd met presentatrice Ellemieke Vermolen. Hun huwelijk duurde slechts een aantal maanden.
Heb het niet zo goed gevolgd, maar een kerel op opbiecht dat hij is vreemdgegaan? Hij heeft een ander dus.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_82971403
tja was wel te verwachten
pi_82982226
wat erger is zijn die bakvisjes in Xfactor topics die fappen op een 50+ vent die getrouwd is met een mooie vrouw maar die never nooit hun ziet staan. Ik heb het dan over Ewbank.

blijf het ook raar vinden dat dit soort gasten vaak met lelijker wijven vreemdgaan dan wat ze thuis hebben zitten. je gaat als je thuis zo een bloedmooie vrouw hebt toch niet vreemd voor minder?
check Ewbank en biivoorbeeld die gast Hugh Grant.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_82982491
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef rubje het volgende:
wat erger is zijn die bakvisjes in Xfactor topics die fappen op een 50+ vent die getrouwd is met een mooie vrouw maar die never nooit hun ziet staan. Ik heb het dan over Ewbank.

Wie is er 50+ dan?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:07:28 #71
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82982497
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef rubje het volgende:
wat erger is zijn die bakvisjes in Xfactor topics die fappen op een 50+ vent die getrouwd is met een mooie vrouw maar die never nooit hun ziet staan. Ik heb het dan over Ewbank.

blijf het ook raar vinden dat dit soort gasten vaak met lelijker wijven vreemdgaan dan wat ze thuis hebben zitten. je gaat als je thuis zo een bloedmooie vrouw hebt toch niet vreemd voor minder?
check Ewbank en biivoorbeeld die gast Hugh Grant.
Zo werkt het niet altijd. Wat wel bijna altijd zo werkt, is dat je hoe mooi ook, erop uitgekeken raakt en iets anders wil. Keur het niet goed, maar zo werkt het nou eenmaal.
Neem ze allemaal maar onder de loup. Al die sterren, man of vrouw, het duurt nooit lang. Het zijn net mensen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_82982719
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:02 schreef rubje het volgende:
wat erger is zijn die bakvisjes in Xfactor topics die fappen op een 50+ vent die getrouwd is met een mooie vrouw maar die never nooit hun ziet staan. Ik heb het dan over Ewbank.

blijf het ook raar vinden dat dit soort gasten vaak met lelijker wijven vreemdgaan dan wat ze thuis hebben zitten. je gaat als je thuis zo een bloedmooie vrouw hebt toch niet vreemd voor minder?
check Ewbank en biivoorbeeld die gast Hugh Grant.
Ja maar...Hij kreeg thuis quinoa-pap en speltboterhammetjes... Het is prima om offers te brengen voor je bloedmooie vrouw, maar na een paar jaar komt dat yogavoer echt wel je neus uit Dan maar een lelijkere vrouw die wel van een bakkie friet en een biertje houdt.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_82982930
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:10 schreef Jurk het volgende:

Dan maar een lelijkere vrouw die wel van een bakkie friet en een biertje houdt.
Alleen dan krijg je het volgende punt; hij krijgt hem niet omhoog en eet alsnog bij de buurvrouw
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 18 juni 2010 @ 17:11:00 #74
22592 crew  Ole
pi_82989221
Ook geen lang huwelijk
quote:
do

'Lange Frans en Daniëlle uit elkaar' van onze redactie
AMSTERDAM - Rapper Lange Frans en zijn vrouw Daniëlle zouden hun relatie voorlopig in de ijskast hebben gezet.

In mei vertelde het stel dat ze zakelijk uit elkaar waren gegaan, maar vandaag is bekend geworden dat ook de relatie is gestrand. Volgens Lange Frans is de scheiding echter nog niet definitief, maar wonen ze voorlopig niet meer bij elkaar. Dit om uit te zoeken hoe ze nu verder gaan, áls ze nog verder gaan.

Eerder deze week stond op de site van de Belastingdienst vermeld dat de inboedel van Lange Frans' studio tijdens een executieveiling zou worden verkocht. Daniëlle liet toen weten dat hier niets van klopte en dat de Belastingdienst een fout had gemaakt. Opmerkelijk was dat zij gewoon in Nederland was, terwijl hij alleen op vakantie was in het buitenland...

Volgens Shownieuws is de breuk het gevolg van de financiële beslommeringen die ze de afgelopen tijd meemaakten. Zo werd Frans getild door zijn manager, waardoor het stel duizenden euro's kwijtraakte. Al het gedoe zou Daniëlle teveel zijn geworden.

Daniëlle en Frans trouwden in juni 2008 kregen later dat jaar zoontje Willem.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:32:44 #75
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_82992324
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:11 schreef Ole het volgende:
Ook geen lang huwelijk
[..]
Zie een post of wat boven je
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_83090923
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:11 schreef Ole het volgende:
[img]Ook geen lang huwelijk [/img]
[..]


Ze zijn nog steeds getrouwd en gaan ook niet scheiden. Dat vertelde ze zelf in een interview vrijdag avond. Ze kan momenteel de druk even niet aan en wilt daarom wat meer afstand nemen maar ze blijven gewoon nog bij elkaar.
All good things are wild and free.
pi_83091008
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:16 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ze zijn nog steeds getrouwd en gaan ook niet scheiden. Dat vertelde ze zelf in een interview vrijdag avond. Ze kan momenteel de druk even niet aan en wilt daarom wat meer afstand nemen maar ze blijven gewoon nog bij elkaar.

Ben benieuwd, elke keer als er een "tijdelijke breuk" is gaan ze toch uit elkaar, kijk naar Bridget en John Ewbank.
Maar hoop het voor ze
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_83091073
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ben benieuwd, elke keer als er een "tijdelijke breuk" is gaan ze toch uit elkaar, kijk naar Bridget en John Ewbank.
Maar hoop het voor ze
Ja maar die ging vreemd Ze wilt gewoon even wat rust omdat er nu zoveel op hun dak komt. Hun relatie zelf zit gewoon nog goed. Maar goed, ik denk inderdaad niet dat het nog lang duurt.
All good things are wild and free.
pi_83091142
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:20 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja maar die ging vreemd Ze wilt gewoon even wat rust omdat er nu zoveel op hun dak komt. Hun relatie zelf zit gewoon nog goed. Maar goed, ik denk inderdaad niet dat het nog lang duurt.
Dat snap ik dan echt niet. Als je relatie gewoon nog goed is, wáár moet je dan afstand van nemen? Welke druk kan je dan niet aan? Want als je relatie oké is, kan je toch alles aan? Of beredeneer ik teveel vanuit mijn eigen rooskleurige situatie?
Don't you love her madly?
pi_83091292
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:22 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Dat snap ik dan echt niet. Als je relatie gewoon nog goed is, wáár moet je dan afstand van nemen? Welke druk kan je dan niet aan? Want als je relatie oké is, kan je toch alles aan? Of beredeneer ik teveel vanuit mijn eigen rooskleurige situatie?
Ja dat vond ik ook al raar. Maar de financiële problemen van hem werden haar teveel.
All good things are wild and free.
pi_83099533
quote:
Op maandag 21 juni 2010 11:27 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja dat vond ik ook al raar. Maar de financiële problemen van hem werden haar teveel.
Oké, geldzorgen kunnen erin hakken, daar weet ik ook alles van. Maar dat was hier juist iets wat we aankonden doordat het in onze relatie goed zat.
Don't you love her madly?
pi_83100444
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:08 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Oké, geldzorgen kunnen erin hakken, daar weet ik ook alles van. Maar dat was hier juist iets wat we aankonden doordat het in onze relatie goed zat.

Daar ben je héél snel klaar mee als er maar 1 de oorzaak is hoor
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 21 juni 2010 @ 16:14:50 #83
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_83103248
Geen nieuwe scheidingen?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_83103814
jawel hoor (alhoewel 3 scheidingen in een week natuurlijk meer dan genoeg is )
quote:
'Zangeres Leona Lewis weer vrijgezel'
Uitgegeven: 21 juni 2010 10:58
Laatst gewijzigd: 21 juni 2010 11:31

AMSTERDAM - Leona Lewis en haar jeugdliefde zijn niet langer bij elkaar. Dat stellen vrienden van het stel.

"Het is erg ingewikkeld en moeilijk, maar ze hebben besloten ieder hun eigen weg te gaan", zegt een vriend van de zangeres tegen de Britse krant Daily Mail.

Lewis won vier jaar geleden het derde seizoen van de Britse talentenjacht 'X Factor'. Sindsdien heeft de 25-jarige haar handen vol aan haar carrière.

Reizen

Dat zou Lewis' jeugdliefde Lou Al-Chamaa opgebroken hebben. "Lou kreeg genoeg van Leona's vele reizen", zegt de vriend.

De 'Bleeding Love'-zangeres zou kapot zijn van de breuk. "Natuurlijk is het ingewikkeld, Leona en Lou waren jarenlang bij elkaar."

Woordvoerders van de zangeres willen niet reageren op het nieuws. In eerdere interviews vertelde Lewis dat ze oud wilde worden met haar jeugdliefde. "Ooit gaan we trouwen, dat weet ik zeker."
pi_83114815
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Daar ben je héél snel klaar mee als er maar 1 de oorzaak is hoor
Ja duh Maar dat is ze niet. Zegt ze
Don't you love her madly?
pi_83115139
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:18 schreef Lovechild het volgende:

Zegt ze


Stond er niet in interviews dat hij keuzes moest maken, vond zij?
Als je er niet klaar mee bent verhuis je niet of laat je de ander niet vertrekken... maar goed das mijn mening

Nou hoe dan ook, we zullen het zien
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_83115552
quote:
Op maandag 21 juni 2010 20:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]


Stond er niet in interviews dat hij keuzes moest maken, vond zij?
Als je er niet klaar mee bent verhuis je niet of laat je de ander niet vertrekken... maar goed das mijn mening

Nou hoe dan ook, we zullen het zien
Mijn mening is het ook.
Maar jaaaa, dat kan je weleens hebben met zo halsoverkop trouwen en een gezinnetje stichten he? Dan ontdek je dingen die minder aangenaam zijn en zit je al zo vast aan iemand.
Don't you love her madly?
pi_83569245
quote:
AMSTERDAM - Kelsey Grammer, bekend van Amerikaanse comedies als Frasier, is aan de kant gezet door zijn vrouw Camille.

De acteur, die twee jaar geleden met hartfalen, maakte het nieuws via Twitter bekend. 'Dank allemaal voor jullie steun en ja het is waar, Camille en ik gaan scheiden.'

Hoewel Kelsey aangeeft dat hij het moeilijk heeft met de beslissing van zijn, nu nog, vrouw, hij vraagt wel of mensen haar willen ontzien. "Ik begrijp dat er mensen zijn die lelijke dingen willen zeggen over haar. Maar ik verzoek ze om dat niet te doen. Het bemoeilijkt alleen maar de situatie."
Don't you love her madly?
  maandag 12 juli 2010 @ 23:38:18 #89
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_83981788
AMSTERDAM - Zangeres Christina Milian en haar man The-Dream gaan na amper tien maanden huwelijk uit elkaar.

Dat er grote problemen waren in hun huwelijk, bleek uit deze foto's (http://dlisted.com/node/37999).


The-Dream vermaakt zich uitstekend met een dame die in elk geval niet zijn vrouw Christina is...
Zijn manager verklaarde al snel dat hun huwelijk al eind vorig jaar was afgelopen, wel zéér kort nadat ze trouwden in september. In februari van dit jaar beviel Christina van hun dochtertje Violet. Volgens de manager hebben ze voor het welzijn van de baby besloten hun breuk voor zich te houden.

bron telegraaf.nl
pi_83987762
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:38 schreef hexje het volgende:

The-Dream vermaakt zich uitstekend met een dame die in elk geval niet zijn vrouw Christina is...

Lekker dan
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_83988232
Hij gaat vreemd met zijn persoonlijk assisitent. Alleen de vraag is of ze eind van 2009 al uit elkaar waren...
quote:
It looks like The Dream was trying to do some major damage control by claiming that he separated from Christina Milian late last year!

Apparently he's not too smart and got himself caught in a lie because Christina Tweeted just two weeks ago, on June 29th:"everybody go pick up that LOVEKING album from THE- DREAM ASAP! Support my boo!"

It's a little more than obvious that the couple was still together in June or we're pretty sure Christina wouldn't support a damn thing her cheating hubby was trying to sell!

What do U think about The Dream and his lies??
pi_83995731
quote:
Op maandag 12 juli 2010 23:38 schreef hexje het volgende:
AMSTERDAM - Zangeres Christina Milian en haar man The-Dream gaan na amper tien maanden huwelijk uit elkaar.

Dat er grote problemen waren in hun huwelijk, bleek uit deze foto's (http://dlisted.com/node/37999).
[ afbeelding ]

The-Dream vermaakt zich uitstekend met een dame die in elk geval niet zijn vrouw Christina is...
Zijn manager verklaarde al snel dat hun huwelijk al eind vorig jaar was afgelopen, wel zéér kort nadat ze trouwden in september. In februari van dit jaar beviel Christina van hun dochtertje Violet. Volgens de manager hebben ze voor het welzijn van de baby besloten hun breuk voor zich te houden.

bron telegraaf.nl
wat een hond
  dinsdag 13 juli 2010 @ 17:05:33 #93
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_84006388
Scheiding voor Yfke Sturm

AMSTERDAM - Yfke Sturm en echtgenoot Imad Izemrane hebben na een huwelijk van drie jaar besloten om uit elkaar te gaan.


Het koppel, dat elkaar op 7 juli 2007 het jawoord gaf op het Spaanse eiland Ibiza, blijft op zakelijk gebied nog wel samenwerken.

Afgelopen februari fuseerde hun modellenbureau, MTA, met modellenbureau Elite. Samen met Michel van Beetz blijven Yfke en Imad leiding geven aan de onderneming. Bovendien blijft het model het gezicht van Elite.

Yfke en Imad wonen momenteel samen in New York. Via haar woordvoerder laat de blondine weten dat ze beiden op zoek gaan naar nieuwe woonruimte en dat ze als vrienden uit elkaar gaan.


Nou dat had ik dan weer niet verwacht eerlijk gezegd!
pi_84009946
Ben benieuwd hoeveel huwelijken van die datum er al strandden. Als ik het goed heb onthouden, trouwde Do namelijk ook op die dag...
Don't you love her madly?
pi_84033556
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:05 schreef Starlie het volgende:


Nou dat had ik dan weer niet verwacht eerlijk gezegd!
Ik ook niet, sta er wel van te kijken eigenlijk, vond ze wel een leuk koppel
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_84033842
quote:
Huwelijkscrisis Rick Engelkes

AMSTERDAM - Rick Engelkes (50) en zijn grote liefde Annemarie (42) zijn tijdelijk uit elkaar. De acteur is alleen met hun twee kinderen op vakantie. Zijn vrouw is alleen achtergebleven in hun grote, onder architectuur gebouwde, villa in Aerdenhout.


„Ik houd heel veel van Annemarie, en wil het graag goedmaken”, zegt de acteur en producent. „We zijn even uit elkaar omdat we moeten bekijken hoe we samen verder kunnen. Ik heb een grote vergissing begaan. En niet genoeg beseft hoe veel ik om Annemarie geef.”

Rick kwam deze week alleen met zijn twee kinderen aan in het vakantiehuis op Ibiza, waar ze als gelukkig gezin zo veel tijd samen doorbrachten. „We hebben ons geïnstalleerd. Maar overal waar ik kijk, hoop ik op haar aanwezigheid. Ik ga echt mijn best doen om een nieuwe start te maken. We moeten de klok terugzetten.”

Annemarie komt vrijdag aan in Ibiza. En Rick, die zelfs enkele weken niet meer thuis woont, hoopt dan dat hij op de vakantiebestemming rustig met haar kan praten. Hij gaat niet in op de vraag of er een andere vrouw in het spel is geweest: „Ik wil het uiterste doen om ons gezin te redden”, draait de Kruimeltje -producent eromheen. „Ons huwelijk heeft toekomst, daar geloof ik in. Daar ben ik nu helemaal op gefocust”

Rick trouwde acht jaar geleden, nadat hij al acht jaar samen was met Annemarie. Daarvoor had hij zich jaren prima vermaakt als vrijgezel. Hun toen nog enige dochtertje was bruidsmeisje. Rick, die jaren geleden doorbrak als dokter Simon in GTST , dacht zelfs nooit kinderen te willen. Toch werd hij in de afgelopen jaren een echte gezinsman. „Ik dacht eerst dat het vaderschap niks voor mij zou zijn. Maar wat ben ik daarvan teruggekomen. Het is begonnen toen Annemarie dacht dat ze zwanger was. Ik voelde me eerst boos, maar toen de test uitwees dat er geen sprake van was, was ik toch teleurgesteld! We hebben toen meteen de strip anticonceptiepillen weggegooid, in de vijver van het Vondelpark. De vaderlijke snaar was bij mij geraakt. Annemarie raakte gelukkig snel zwanger van Teddie. En ik vind kinderen top nu. Ook heel mannelijk. Het gevoel dat je nageslacht wilt hebben.”

Kinderloos

Rick vertelde zelfs dat hij degene was die nog een tweede kind wilde: „Mensen die bewust kinderloos zijn, weten niet wat ze missen. De onvoorwaardelijke liefde van een kind. En Annemarie is een fantastische moeder. Zij zorgt ervoor dat ons gezin kan reilen en zeilen. Zij is de sterke echtgenote, de geweldige organisatrice. Zonder haar zou ik niet weten wat ik moest beginnen.”

Vier jaar geleden vertelde hij nog dat hij zich in de volmaakt gelukkige fase bevond: „Annemarie en ik hebben afgelopen oudjaar met een glas champagne afgesproken dat we nu onze balans gaan vieren. We zijn maatjes en minnaars, hebben twee schatten van kinderen. We zijn wel geland met z’n twee.”

Daar voegt Rick nu openhartig aan toe: „Ik voel me leeg zonder haar. Nogmaals, er is niets wat ik zo graag wil als dat ze mij weer toelaat in haar leven…”
"Grote vergissing gemaakt" zal ook hier wel een metafoor zijn voor "vreemdgegaan"?
Don't you love her madly?
pi_84033992
Ah gut, Rick heeft ook buiten de deur zitten hengelen
quote:
Mensen die bewust kinderloos zijn, weten niet wat ze missen. De onvoorwaardelijke liefde van een kind.
Joh
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_84034086
Óók al naar Ibiza om daar de huwelijksproblemen proberen op te lossen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_84034143
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:20 schreef Felixa het volgende:
Óók al naar Ibiza om daar de huwelijksproblemen proberen op te lossen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_84034443
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:20 schreef Felixa het volgende:
Óók al naar Ibiza om daar de huwelijksproblemen proberen op te lossen.
Ibiza, persbericht... Hij doet een Ewbankje
pi_84034837
Ik vind het echt fouter dan fout dat hij zijn vrouw nu dan zo ongelooflijk zit op te hemelen. Dat maakt hem wat mij betreft niet geloofwaardiger.
Als ik Annemarie was kwam ik daar niet door terug.
Don't you love her madly?
pi_84034879
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:13 schreef Lovechild het volgende:

[..]

"Grote vergissing gemaakt" zal ook hier wel een metafoor zijn voor "vreemdgegaan"?

ook niet verwacht
pi_84036779
(edit: dat Yfke en Imad uit elkaar zijn bleek al eerder vermeld. )

Lijkt me wel lastig om te blijven samenwerken in dat modellenbureau van hun. Constant die confrontatie. (En ligt het aan mij, maar hoor je sinds de overname niks meer van Elite Model Management? Vroeger hoorde je steeds van alles over de Elite Model Look en al hun succesmodellen e.d., maar t'is nu bijna alsof het van de aardbodem verdwenen is.)

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2010 11:35:26 ]
  woensdag 14 juli 2010 @ 12:46:43 #104
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_84040253
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:29 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ibiza, persbericht... Hij doet een Ewbankje
En we weten allemaal hoe het met de Ewbankjes is afgelopen....
pi_84040838
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 12:46 schreef Starlie het volgende:

[..]

En we weten allemaal hoe het met de Ewbankjes is afgelopen....
Precies

Toch is dit wel een ander verhaal. Deze mensen zijn 16 jaar bij elkaar, het lijken me - i.t.t. de Ewbankjes - ook leuke, ontspannen types. Ze woonden hier vroeger in de buurt, voordat ze verhuisden naar dat architectonische hoogstandje in de bossen, en het waren gewoon aardige, relaxte mensen die al lang samen waren en die het leuk hadden met elkaar.

Rick zal wel een midlifecrisis doormaken Hij is 50, las ik En als je eenmaal geïnstalleerd bent in zo'n architectonisch wonder, en alle designmeubels staan op hun plek, en de tuinsproeiers functioneren naar behoren... ja, wat dan..?
pi_84044531
Je zal die "grote vergissing" zijn zeg....
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 juli 2010 @ 14:11:35 #107
22592 crew  Ole
pi_84044587
quote:
Zijn vrouw is alleen achtergebleven in hun grote, onder architectuur gebouwde, villa in Aerdenhout.
Belangrijk detail!

-edit-
anders lees je even de posts boven je Ole

[ Bericht 26% gewijzigd door Ole op 14-07-2010 14:16:43 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 20 juli 2010 @ 17:31:16 #108
22592 crew  Ole
pi_84281535
samen op Ibiza
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:34:51 #109
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_84282290
wtf is dat toch dat iedereen maar meent om naar Ibiza te vluchten
pi_84283206
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:56 schreef sherezade het volgende:
wtf is dat toch dat iedereen maar meent om naar Ibiza te vluchten
Nou ja, ze zullen daar vast allemaal een tweede huis hebben.
Don't you love her madly?
  Moderator / Miss SHO dinsdag 20 juli 2010 @ 19:06:59 #112
22592 crew  Ole
pi_84284891
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Ole, dat is Rick Engelkes en Annemarie.
Ja daar hadden we het toch over?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:44:57 #113
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_84292233
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:06 schreef Ole het volgende:


Ja daar hadden we het toch over?
Ik kan wel lezen hoor
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:39:44 #114
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_84295151
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Ole, dat zijn Rick Engelkes en Annemarie.
kon het niet laten
pi_84299637
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:56 schreef sherezade het volgende:
wtf is dat toch dat iedereen maar meent om naar Ibiza te vluchten
Deze maand wijdt de 'Quote' zelfs een themanummer aan IBIZA - het glamoureiland waar de rijken der aarde neerstrijken om hun huwelijkscrisis te bezweren miljoenen stuk te slaan
pi_84304582
Was het stukje al geplaatst dat Ronan Keating na de aankondiging te gaan scheiden, ergens in Mei, nu alsnog verder gaat met z'n vrouw?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 21 juli 2010 @ 09:50:58 #117
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_84304634
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 09:48 schreef Pisces29 het volgende:
Was het stukje al geplaatst dat Ronan Keating na de aankondiging te gaan scheiden, ergens in Mei, nu alsnog verder gaat met z'n vrouw?
Of het was voor de publiciteit, zoniet, gaat het vast toch mis. Tsja, de verleidingen zijn te groot.
Ik vind hem wel een vreselijk lekker hapje. Te bedenken dat je ook van hem zou kunnen denken, NU EVEN NIIET!!!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_84305045
quote:
'Ronan Keating trouwt opnieuw'
Uitgegeven: 19 juli 2010 23:16
Laatst gewijzigd: 19 juli 2010 23:15
AMSTERDAM - Ronan Keating lijkt zijn huwelijk gered te hebben. De 33-jarige Boyzone-zanger ging vreemd en kondigde in mei een scheiding aan, maar is nu volgens vrienden van plan opnieuw te trouwen met zijn vrouw Yvonne.
© Wenn.com

"Ze begint hem te vergeven", zeggen ingewijden tegen de Britse tabloid The Sun.

Met een derde huwelijksvoltrekking zou Ronan zijn slippertje definitief achter zich willen laten. "Ronan schaamt zich voor zijn gedrag en wil dolgraag bewijzen dat hij een andere man is", doet een vriend van de zanger uit de doeken.

"Hij wil via een nieuwe huwelijksceremonie laten zien hoeveel zijn vrouw voor hem betekent."

De Boyzone-zanger ging ruim een half jaar vreemd met een 26-jarige danseres. Zijn overspel kwam aan het licht toen zijn vrouw Yvonne pikante sms'jes vond. "Yvonne was er kapot van."

Kinderen

Het echtpaar wilde proberen hun huwelijk te redden voor hun kroost. Ronan en de 36-jarige Yvonne hebben drie kinderen, de 11-jarige Jack, de 9-jarige Marie en de 4-jarige Ali. Het stel trouwde in 1998 in een opwelling tijdens een vakantie in de Cariben.

Twee jaar later deden ze het nog eens dunnetjes over, ditmaal in het bijzijn van vrienden en familie in thuisland Ierland.

Dit keer zou Ronan twee ceremonies plannen. Een kleine in Australië, waar de zanger momenteel verblijft in verband met de Australische versie van X Factor, en een in Ierland. "De ceremonie in Australië is alleen voor Ronan en Yvonne, die in Ierland ook voor vrienden en familie."
© Novum
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_84312275
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]


een half jaar vreemdgaan met een danseres dat is geen slippertje meer
pi_84320853
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 09:50 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Of het was voor de publiciteit, zoniet, gaat het vast toch mis. Tsja, de verleidingen zijn te groot.
Ik vind hem wel een vreselijk lekker hapje. Te bedenken dat je ook van hem zou kunnen denken, NU EVEN NIIET!!!


Vind je hem nu hij dat nieuwe kapsel heeft ook nog een lekker hapje, ik vind het een tikkie apart...


Veel te strak, te hip, te design.

En ik heb niet speciaal deze vage blik van hem uitgekozen, op google kom je alleen maar die oude foto's tegen, met wel 10 kapsels maar niet dit nieuwe.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_84321048
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Vind je hem nu hij dat nieuwe kapsel heeft ook nog een lekker hapje, ik vind het een tikkie apart...
[ afbeelding ]

Veel te strak, te hip, te design.

En ik heb niet speciaal deze vage blik van hem uitgekozen, op google kom je alleen maar die oude foto's tegen, met wel 10 kapsels maar niet dit nieuwe.
hij ziet er een beetje afgeleefd uit
pi_84322560
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:11 schreef sherezade het volgende:

[..]

hij ziet er een beetje afgeleefd uit

Wat vind je van het kapsel?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 21 juli 2010 @ 19:00:02 #123
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_84324496
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Vind je hem nu hij dat nieuwe kapsel heeft ook nog een lekker hapje, ik vind het een tikkie apart...
[ afbeelding ]

Veel te strak, te hip, te design.

En ik heb niet speciaal deze vage blik van hem uitgekozen, op google kom je alleen maar die oude foto's tegen, met wel 10 kapsels maar niet dit nieuwe.
Lijkt wel een filmfoto uit een film over WO 2...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_84324851
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat vind je van het kapsel?

3x niks... tenzij hij toendertijd auditie deed voor de film Valkyrie
pi_84328448
Dat die man pas 33 is zeg. Ik dacht dat ie inmiddels wel tegen de 40 aanliep. Zo ziet ie er ook uit

[ Bericht 3% gewijzigd door shinydiscoball op 21-07-2010 21:10:31 ]
pi_84328707
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Dat die man pas 33 is zeg. Ik dacht dat ie inmiddels wel tegen de 40 aanliep. Zo ziet ie er ook uit

Komt ook omdat hij natuurlijk al de helft van z'n leven op tv is, gevoelsmatig is hij dan ook al oud
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_84329649
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Komt ook omdat hij natuurlijk al de helft van z'n leven op tv is, gevoelsmatig is hij dan ook al oud
Dat is het ook ja, ik weet al sinds mijn 6e wie het is. ( want ik vind het een beetje een griezel)
pi_84329674
Die hartjessmiley moest een zijn trouwens hehe.
  woensdag 21 juli 2010 @ 22:17:26 #129
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_84333053
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Vind je hem nu hij dat nieuwe kapsel heeft ook nog een lekker hapje, ik vind het een tikkie apart...
[ afbeelding ]

Veel te strak, te hip, te design.

En ik heb niet speciaal deze vage blik van hem uitgekozen, op google kom je alleen maar die oude foto's tegen, met wel 10 kapsels maar niet dit nieuwe.
Hier een van z'n nummers waar ik weke knieën van krijg.

en natuurlijk.........


... en, en en, en..... when you say nothing at all.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_84375817
quote:
'John Ewbank ging vreemd met Do'

HILVERSUM - John Ewbank belandde na een gezellige avond in bed met Do. Dat verklapt een bekende van de zangeres aan showbizzsite ShowNu. Het overspel van de componist zorgde voor een huwelijksbreuk van John en zijn vrouw Vivian.

John en Vivian Ewbank maakten vorige maand bekend te gaan scheiden. Begin mei biechtte de tekstschrijver van onder meer Marco Borsato op dat hij zijn echtgenote had bedrogen. Met wie John zijn vrouw bedroog, was niet bekend.

Volgens ShowNu zijn Do en John ook samen vastgelegd op de gevoelige plaat. Ook Do heeft een scheiding achter de rug. De zangeres, die werd geboren als Dominique van Hulst, zag haar huwelijk met Marc Verschoor in mei op de klippen lopen. (NOVUM)
Bron: AD
pi_84392495
En dat gerucht over Do en John is gewoon hier in SHO geboren
Don't you love her madly?
pi_84392539
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:57 schreef Lovechild het volgende:
En dat gerucht over Do en John is gewoon hier in SHO geboren
jup
pi_84571287
Zou het?
quote:
HUWELIJK RICK ENGELKES LIJKT GERED

27 juli 2010
Rick Engelkes heeft goede hoop dat zijn huwelijk met Annemarie toch nog te redden is. Het huwelijk stond aan de rand van de afgrond nadat Rick een misstap had gemaakt. Rick zat samen met zijn vrouw en kinderen op Ibiza om aan de relatie te werken. Rick is inmiddels al thuis, Annemarie en de kinderen komen morgen terug naar Nederland.
bron: shownieuws.tv
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_84572118
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Komt ook omdat hij natuurlijk al de helft van z'n leven op tv is, gevoelsmatig is hij dan ook al oud
Idd, hij is al vanaf z'n 16e non stop aan het performen, met een paar rustpauzes dan. Plus het feit dat bandlid en z'n hele goede vriend Stephen overleden is vorig jaar...Het is niet zijn jaar helaas .

En hij zal altijd m'n eerste grote liefde zijn...zucht...
And so the lion fell in love with the lamb
  Moderator / Miss SHO donderdag 29 juli 2010 @ 20:59:19 #135
22592 crew  Ole
pi_84641686
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:12 schreef Felixa het volgende:
Zou het? :)
[..]

bron: shownieuws.tv
Hebben we dat niet al vaker gehoord?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 29 juli 2010 @ 21:43:55 #136
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_84643834
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 23:12 schreef Felixa het volgende:
Zou het? :)


bron: shownieuws.tv
Wij hopen het beste voor ze! Waarom niet :)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:05:59 #137
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_84953885
Tatjana vertrekt bij Ronnie Rosenbaum

Diemen - Nog geen maand nadat Tatjana Simic liet weten dat ze niet helemaal gelukkig is met haar vriend Ronnie Rosenbaum heeft ze hun huis in Brasschaat verlaten.

De 47-jarige zangeres/actrice heeft haar intrek genomen bij een vriendin. Tegen Shownieuws verteld ze dat zij en Ronnie wel eens bonje hebben. "Maar dat lossen we samen op", aldus Simic.

Hoewel de multimiljonair haar alles geeft wat haar hartje begeert, mist ze toch het echte leven om haar heen, zo liet ze weten in Grazia.

"Ik heb mijn werk voor hem opgegeven en ik ben voor hem zelfs naar België verhuisd. Nu is het zijn beurt om te laten zien dat hij echt van me houdt".

Bron: blikopnieuws.nl
  Moderator / Miss SHO vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:12:54 #138
22592 crew  Ole
pi_84954186
Ach ja, geld is ook niet alles he ;)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_84967380
quote:
Sean Bean's FOURTH Marriage Ends
Filed under: Anglophilia > Love Line



NOBODY saw THIS coming!

Ha!

The wife of Lord of the Rings actor Sean Bean has filed for divorce at London's High Court, citing irreconcilable differences.

This doesn't come as much of a surprise as the couple's marriage has been under scrutiny after an argument between the pair turned violent.

Within just months of exchanging vows, Sean was accused of abuse after wife Georgina Sutcliffe called the police during a domestic dispute. Sean was arrested, however Georgina dropped the case. Soon after, the couple even announced that they were trying to have a baby.

Yes, because having a baby solves everything!!!

This divorce is probably a good thing for both of them. Maybe marriage just isn't in the cards for Sean.
pi_84967662
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:05 schreef hexje het volgende:
Tatjana vertrekt bij Ronnie Rosenbaum

Diemen - Nog geen maand nadat Tatjana Simic liet weten dat ze niet helemaal gelukkig is met haar vriend Ronnie Rosenbaum heeft ze hun huis in Brasschaat verlaten.

De 47-jarige zangeres/actrice heeft haar intrek genomen bij een vriendin. Tegen Shownieuws verteld ze dat zij en Ronnie wel eens bonje hebben. "Maar dat lossen we samen op", aldus Simic.

Hoewel de multimiljonair haar alles geeft wat haar hartje begeert, mist ze toch het echte leven om haar heen, zo liet ze weten in Grazia.

"Ik heb mijn werk voor hem opgegeven en ik ben voor hem zelfs naar België verhuisd. Nu is het zijn beurt om te laten zien dat hij echt van me houdt".

Bron: blikopnieuws.nl
Shit zeg, dat wilde ik net laatst zeggen dat ik die scheiding aan voelde komen, volgende keer maar geld op gaan zetten _O-

En ondanks dat ik niks met Tatjana heb, die kerel lijkt me niks, ze zit als een vogeltje in een kooi, bah -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_85341678
quote:
Looks like the divorce is back on!

Medium star Patricia Arquette and husband Thomas Jane of Hung have separated.

Back in 2009, the couple split, but got back together after a few months. Unfortunately, their rep says that this time it's real deal and "they intend to divorce."

Oh well.
Die weten ook niet wat ze willen :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_85344841
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 11:36 schreef rena het volgende:

[..]

Die weten ook niet wat ze willen :')
beetje a la Sean Penn en Robin Wright
pi_85406969
Nog een gevalletje wel-niet-wel-niet:
quote:
Talk about on-again, off-again: Marilyn Manson and actress Evan Rachel Wood ended their engagement last week, a source tells PEOPLE.

The newly single Manson, 41, then hit the town Saturday night, dining at L.A's STK and clubbing at next door Boudoir with a group including a brunette named Twiggy and former Playmate of the Year Colleen Shannon.

"They just broke off their engagement, and he needed a night out with friends," says another source. While together, the shock rocker proposed to the True Blood actress, 22, during a January stage performance in Paris, according to reports.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_85841734
quote:
Stephen Belafonte: 'Huwelijk met Mel B. voorbij' van onze redactie
AMSTERDAM - Oud-Spice Girl Mel B. gaat na een huwelijk van drie jaar scheiden van haar echtgenoot Stephen Belafonte.

Dat heeft de filmproducer in een telefoongesprek laten weten aan The Sunday Mirror. "Het is voorbij. Mel komt binnenkort terug naar Groot-Brittannië en ik kom niet mee", zo zou hij hebben gezegd. "Er zijn al langer problemen, ik weet niet wat er is gebeurd."

De breuk komt volkomen onverwacht omdat het stel slechts een paar dagen geleden nog kussend werd gefotografeerd. Maar schijnt lijkt te bedriegen en Stephen zou inmiddels een advocaat hebben ingeschakeld.

Een vriend vertelt: "Mel heeft het er al een tijdje over dat ze ermee wil stoppen. Het grootste probleem is denk ik jaloezie. Ze worden beiden woest als de ander aandacht krijgt en dat is al sinds het begin van hun huwelijk een probleem."

Het lijkt erop dat de moeder van de zangeres toch gelijk krijgt. Zij noemde het huwelijk in 2007 een 'hele grote fout'...
pi_85871630
quote:
Huwelijk Ronan Keating definitief voorbij
Uitgegeven: 30 augustus 2010 14:00

AMSTERDAM - Ronan Keating en zijn vrouw Yvonne hebben hun voorgenomen scheiding nog maar eens bevestigd. De zanger kondigde in mei al aan te gaan scheiden, maar het leek er later op dat het koppel hun huwelijk toch voort wilde zetten.

Via een persverklaring laat Keating weten dat de breuk definitief is.
"De situatie van toen is hetzelfde gebleven. Het koppel blijft samenwerken voor hun kinderen", lichtte zijn woordvoerder toe aan de Britse Daily Mail.

De zanger en zijn aanstaande ex-vrouw vragen om privacy. "De kinderen bereiden zich nu voor op een nieuw schooljaar. Alle onjuiste berichtgeving kan schade toebrengen aan hun welzijn."
Affaire
Keating en zijn vrouw belandden in een huwelijkscrisis toen bleek dat de Boyzone-zanger vreemdging. Hij had een affaire met een 26-jarige danseres.
Zijn overspel kwam aan het licht toen Yvonne pikante sms'jes vond. De 33-jarige Keating en zijn drie jaar oudere vrouw zijn twaalf jaar getrouwd geweest en hebben samen drie kinderen.
bron: nu
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85887266
quote:
Slash Files for Divorce -- And It's Bad
57 minutes ago by TMZ Staff


Slash has filed for divorce, TMZ has learned, and it's gonna get ugly.

According to legal docs just filed in L.A. County Superior Court, Slash -- real name Saul Hudson -- cites irreconcilable differences. Slash and wife Perla Ferrar have two boys, age 6 and 8. Slash is asking for joint physical and legal custody.

Sources close to the couple tell TMZ the breakup is extremely acrimonious.

Slash, who is repped by disso-queen Laura Wasser, is willing to pay spousal support, according to the docs. There is no prenup.

The couple was married in October 2001. Slash lists the date of separation as July
pi_85888185
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef kvd het volgende:

[..]


:o Die had ik niet zien aankomen. Nu ben ik wel heel benieuwd waarom het zo 'ugly' gaat worden. Wie is er vreemdgegaan :P ?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:34:59 #148
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_86173572
Lieke van Lexmond en boytoy zijn ook weer uit elkaar! Las van de week dat ze niet uitsluit dat zij en Mark van Eeuwen ook weer bij elkaar komen dus wie weet!

Schijnt nog een showbizzzz koppel uit elkaar te zijn, krijgen bij Boulevard zo te horen wie. Zullen Tatajana en Ronnie wel zijn gok ik!
pi_86173785
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:34 schreef Starlie het volgende:
Lieke van Lexmond en boytoy zijn ook weer uit elkaar! Las van de week dat ze niet uitsluit dat zij en Mark van Eeuwen ook weer bij elkaar komen dus wie weet!

Ik vond het al zo vreemd "ja met zoenen heb ik geen moeite en wie weet bloeit het ooit op", erg apart als je in een relatie zit :D Duidelijk nu ja :')

En Tatjana, meid, ren weg :%
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:53:45 #150
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_86174294
Hmm dacht dat ze net zeiden dat er nog een koppel uit elkaar was maar hoor er nu niets meer over!
pi_86177374
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:34 schreef Starlie het volgende:
Lieke van Lexmond en boytoy zijn ook weer uit elkaar! Las van de week dat ze niet uitsluit dat zij en Mark van Eeuwen ook weer bij elkaar komen dus wie weet!

Schijnt nog een showbizzzz koppel uit elkaar te zijn, krijgen bij Boulevard zo te horen wie. Zullen Tatajana en Ronnie wel zijn gok ik!
Lieke kan ook niemand houden lijkt wel :')
pi_86182325
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Lieke kan ook niemand houden lijkt wel :')
En elke keer dat ze iemand scoort schreeuwt ze net zo hard als Gordon dat het dit keer écht de ware is. :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:18:46 #153
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_86184253
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:11 schreef friekin_ het volgende:


Lieke kan ook niemand houden lijkt wel :')
Nee Lieke kan ook bij niemand houden :N
pi_86194777
Jezus, is al de zoveelste vent van Lieke.
Get a life :{w
pi_86195653
Waneer zouden we Colleen Rooney en Wayne Rooney aan dit lijstje kunnen toevoegen?
pi_86196739
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:07 schreef utrecht1970 het volgende:
Waneer zouden we Colleen Rooney en Wayne Rooney aan dit lijstje kunnen toevoegen?
volgens Perez Hilton en telegraaf nu al

quote:
Cheating Soccer Player Won't Fight To Keep His Wife
Filed under: Anglophilia > Zportz > Love Line

Isn't he a catch?!

Dirtbag Wayne Rooney is telling friends that he has no intention of trying to salvage his marriage if his wife tries to leave him. He probably wants a way out considering he paid a prostitute big $$$$$ while his wife Colleen was preggers.

A source claims:

"Wayne is not prepared to take any s*** off the wife and her family, not least because they're all living a very nice life off the back of his talent. If she can't handle it and it's over, so be it. Seems he thinks he can pretty much do what the hell he likes because they'd all be nothing without him."

And Colleen is trying to stay as strong as possible!

"I don't need you anymore," she said. "I don't want to see you. Just go and play football."

Rooney was asking for this mess. He never tried to keep his homewrecker Jennifer Thompson quiet and did not attempt to hide their relationship.

"He is not enjoying the attention or embarrassment," added an insider. "He's not going to be walking through the front door on Wednesday s****ing himself by the sounds of it."

We hope she just gets rid of him!
quote:
'Wayne Rooney niet meer nodig' Van onze redactie
AMSTERDAM - "Ik heb je niet meer nodig," riep Coleen naar de overspelige Wayne Rooney voordat ze hem de spreekwoordelijke rug toekeerde.

Ook de schoonfamilie heeft de deur in het slot gegooid voor de voetballer. "Hij zet nooit ofte nimmer meer een voet in dit huis", verklaarde de woedende vader van de bedrogen brunette.

Vandaag werd Coleen voor het eerst in het openbaar gespot sinds Wayne zijn affaire met prostituee Jenny Thompson heeft opgebiecht. Coleen verliet het huis van haar ouders en zal waarschijnlijk een tijdje de rust opzoeken in hun vakantiehuis op Barbados.

De Britste tabloid Sun meldt dat Wayne haar diverse keren gebeld heeft en smeekte om vergiffenis. Hij stelde zelfs voor om de EK-match vanavond tegen Zwitserland te laten schieten. Coleen had hier echter geen behoefte aan. "Ik wil je niet zien", antwoordde ze. "Ga voetbal spelen, ik heb je niet meer nodig."

Vrienden van Coleen hebben er weinig vertrouwen in dat het nog goed komt tussen het stel. “Haar vertrouwen is weg. Ze vraagt zich af wat er mis is met haar en hoe Wayne haar dit weer kon aandoen. De kans dat dit huwelijk nog standhoudt, schat ik op 50-50
pi_86197369
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:41 schreef rena het volgende:

[..]

En elke keer dat ze iemand scoort schreeuwt ze net zo hard als Gordon dat het dit keer écht de ware is. :')
Dat ook ja.
  woensdag 8 september 2010 @ 11:44:22 #158
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_86198529
Gaat lekker met die voetballers... Las laatst dat Coleen nog maar 22 is!!!! Dacht dat ze al rond de 30 was.
pi_86206961
Uhoh! :o

quote:
woensdag 08 september 2010 15:06

"Amanda Krabbé gaat weer vreemd"

Het huwelijk van Martijn en Amanda Krabbé zou op springen staan. Volgens weekblad Privé gaat het gerucht dat Amanda opnieuw verliefd is geworden op een andere man.

Ze zou deze zomer zelfs met haar nieuwe vlam op vakantie zijn geweest. Het is niet de eerste keer dat er huwelijksproblemen zijn tussen Martijn en Amanda. Toen Amanda in 1999 zwanger was van oudste zoon Bickel werd ze ook verliefd op een andere man en verliet ze de presentator. Martijn eiste vervolgens een DNA-test om er zeker van te zijn dat hij de vader was. Dat bleek het geval.
bron: at5
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_86211779
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:45 schreef Felixa het volgende:
Uhoh! :o
[..]

bron: at5
het vervolg

quote:
Martijn Krabbé woont niet meer bij gezin
Uitgegeven: 8 september 2010 17:39
Laatst gewijzigd: 8 september 2010 17:51

AMSTERDAM – Martijn Krabbé woont al twee maanden niet meer bij zijn gezin. Dit bevestigt zijn vrouw Amanda Krabbé tegenover het tijdschrift Story.

“Ongeveer twee maanden geleden hebben Martijn en ik de knoop doorgehakt. Martijn heeft toen ons huis verlaten”, aldus Amanda in het tijdschrift.

“Hij woont in zijn appartement in het centrum van Amsterdam en ik blijf met onze vier kinderen in het huis waar we vijf jaar geleden zijn gaan wonen.”

Volgens de vrouw van de bekende televisiepresentator zijn de twee uit elkaar omdat het voor hun huwelijk beter was om ‘tijd voor onszelf te hebben.” Ze denkt dat kritiek op elkaar in verschillende interviews de oorzaak is van de breuk.

Ongelukkig

“Ik denk dat we allebei niet goed in ons vel zitten”. Zo zou de televisiepresentator ongelukkig zijn geweest met zijn werk. “Maar de afgelopen maanden zit ik ook met mezelf in de knoop. Nu de kinderen – op de jongste na – naar school zijn weet ik niet wat ik met mijn leven wil doen”, zo wanhoopt ze.

De bekende televisiepresentator en zijn vrouw hebben samen vier kinderen: Bickel (10), Michelle (6), Jasmijn (4) en Achilles (2).

Scheiden

De breuk betekent volgens Amanda nog niet dat het stel gaat scheiden. “Ik weet zeker dat we niet gaan scheiden. Martijn en ik hebben samen al zoveel meegemaakt, deze crisis overleven we ook wel.”

“Na zestien jaar samen zijn zitten we nu in een dip. Dat overkomt wel meer stellen die zo lang samen zijn”, zo verklaart ze de breuk. “En wie weet is een latrelatie voor ons wel de oplossing.”
pi_86211807
Die Amanda komt echt over als een kreng. En Martijn vind ik ook al niet veel soeps.
pi_86211811
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:44 schreef Starlie het volgende:
Gaat lekker met die voetballers... Las laatst dat Coleen nog maar 22 is!!!! Dacht dat ze al rond de 30 was.
Nu je het zegt, nooit gedacht dat ze pas begin 20 was :N
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_86211829
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:06 schreef friekin_ het volgende:
Die Amanda komt echt over als een kreng. En Martijn vind ik ook al niet veel soeps.
Ik weet niet meer in welk programma ze zaten, maar Martijn was hapjes aan het maken, lekker huishoudelijk...
OHhhhhh ja, Programma van Bridget, en toen leek het zo gezellig eik :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 21:48:28 #164
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86221570
martijn lijkt me juist zo'n leuke vent.
maar ja, misschien staat het in zijn script

[ Bericht 1% gewijzigd door lady-wrb op 09-09-2010 13:12:51 ]
pi_86223964
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:48 schreef lady-wrb het volgende:

maar ja, misschien staat het in zijn scriot
:D
Ik vind Martijn ook heel leuk op tv :) , maar ja op tv en in een relatie zijn ook 2 dingen...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † woensdag 8 september 2010 @ 22:43:33 #166
43556 miss_dynastie
pi_86224079
Martijn komt wat mij betreft in interviews over als een echte ouderwetse hork. Maar hoop voor ze dat ze eruit komen.
  donderdag 9 september 2010 @ 13:12:46 #167
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_86238844
Die Martijn en Amanda is ook wel een echt schoolvoorbeeld van een kniopperlicht relatie. Want voor de hoeveelste keer dreigt het nu weer mis te gaan?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  † In Memoriam † donderdag 9 september 2010 @ 13:13:21 #168
37843 lady-wrb
kortaf
  donderdag 9 september 2010 @ 14:52:08 #169
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_86242536
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:13 schreef lady-wrb het volgende:
amanda is toch ook bi enzo?
ja en toen weer niet, en toen hebben ze toch nog een liefdesbaby met de naam bikkel gekregen?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  † In Memoriam † donderdag 9 september 2010 @ 15:13:10 #170
37843 lady-wrb
kortaf
pi_86243290
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:52 schreef Stroekie het volgende:

[..]

ja en toen weer niet, en toen hebben ze toch nog een liefdesbaby met de naam bikkel gekregen?
to bi or nog to bi zullen we maar zeggen :')
pi_86245689
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:52 schreef Stroekie het volgende:

[..]

ja en toen weer niet, en toen hebben ze toch nog een liefdesbaby met de naam bikkel gekregen?
Nee, toen waren ze uit elkaar. Amanda heeft het kind bikkel genoemd en Martijn eiste een dna test om te bewijzen of hij wel de vader was.
Pas later zijn ze weer bij elkaar gekomen.
pi_86306764
quote:
AMSTERDAM - Phillip Cocu (40) gaat scheiden van zijn één jaar oudere echtgenote Karin.

De legendarische middenvelder, die tot 2012 als assistent-bondscoach verbonden is aan het Nederlands elftal, verlaat de prachtige villa in Giesbeek waar hij met zijn vrouw en hun drie kinderen woonde.

De gezinsproblemen spelen al langere tijd, maar hebben de afgelopen twee maanden geleid tot een definitieve breuk. Karin blijft met de 12-jarige Raoul, Delano van 10 en Senna van 3 en de oppas in Giesbeek wonen. Zij is zelf actief bij de plaatselijke voetbalvereniging waar ze assistent-trainer is en onder andere haar eigen jongens opleidt.

De oorzaak van de scheiding houden Phillip en Karin voor zich.
Don't you love her madly?
pi_86306765
quote:
za 11 sep 2010, 07:00

Phillip Cocu gaat scheiden
door Wilma Nanninga

AMSTERDAM - Phillip Cocu (40) gaat scheiden van zijn één jaar oudere echtgenote Karin.

De legendarische middenvelder, die tot 2012 als assistent-bondscoach verbonden is aan het Nederlands elftal, verlaat de prachtige villa in Giesbeek waar hij met zijn vrouw en hun drie kinderen woonde.
De gezinsproblemen spelen al langere tijd, maar hebben de afgelopen twee maanden geleid tot een definitieve breuk. Karin blijft met de 12-jarige Raoul, Delano van 10 en Senna van 3 en de oppas in Giesbeek wonen. Zij is zelf actief bij de plaatselijke voetbalvereniging waar ze assistent-trainer is en onder andere haar eigen jongens opleidt.
De oorzaak van de scheiding houden Phillip en Karin voor zich.
bron
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_86504800
quote:
AMSTERDAM - Het hing al een tijdje in de lucht, maar nu is het officieel:Tatjana Simic en Ronny Rosenbaum zijn uit elkaar.


Dat meldt RTL Boulevard. De 47-jarige Tatjana had sinds 2008 een relatie met Ronny maar de laatste tijd liep het al niet lekker. Ronny werd gespot met een andere vrouw en ook Patricia Paay zou een afspraakje hebben geprobeerd te maken met de 63-jarige ondernemer.

Deze zomer vierde het stel apart vakantie. De blondine zat in Frankrijk terwijl Ronny onder de Spaanse zon lag te bakken. Tatjana en Ronny, die maart dit jaar gescheiden is van zijn ex-vrouw, waren verloofd.
Don't you love her madly?
pi_86568764
Er is niks aan de hand, het is heel normaal als je in een huwelijk een tijdje uitelkaar gaat (jaja..):

quote:
AMSTERDAM - Martijn Krabbé reageert op de verhalen rond zijn huwelijk. "We zijn drie maanden geleden voor onbepaalde tijd uit elkaar gegaan, maar dat heeft ons alleen maar goed gedaan."

De The Voice-presentator vertelt: "We hebben een aantal zware jaren achter de rug, dus zijn we even uit elkaar gegaan. Maar nu gaat het goed. We hebben veel contact, het is heel ontspannen tussen ons. We hebben het gezellig."

Martijn benadrukt dat ze absoluut niet uit elkaar gaan. "Er is geen scheiding op komst of zo. Dit kan in iedere huwelijk gebeuren, in sommige huwelijken meer dan eens", grapt hij.

Volgens Martijn is de tijdelijke separatie alleen maar goed geweest en begrijpen ze elkaar beter dan ooit. "Ik heb veel begrip voor het proces dat Amanda doormaakte. Als je wat afstand neemt zie je alles wat beter. Ik vind haar geweldig, ze is een ontzettend goede moeder voor onze vier kinderen."

Er werd gefluisterd dat Martijn en Amanda uit elkaar waren omdat ze verliefd zou zijn op een andere man, maar daarover repte Martijn met geen woord.
Don't you love her madly?
  zaterdag 18 september 2010 @ 14:05:56 #176
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_86569638
Kunnen we geen apart vreemdgangers-topic aanmaken? ZOu SHO eer aan doen })
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator / Miss SHO zaterdag 18 september 2010 @ 14:09:00 #177
22592 crew  Ole
pi_86569716
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 14:05 schreef SEMTEX het volgende:
Kunnen we geen apart vreemdgangers-topic aanmaken? ZOu SHO eer aan doen })
goed idee!

Aan jou de eer ;)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_87386687
quote:
Verrassingsscheiding Laura Dern

AMSTERDAM - Actrice Laura Dern zou raar hebben staan kijken toen ze om de oren werd geslagen met echtscheidingspapieren van echtgenoot Ben Harper.

De zanger claimt in de rechtbankdocumenten dat het koppel al sinds januari uit elkaar is, maar bronnen uit de nabije omgeving van het stel beweren dat dit niet het geval is. Aan TMZ.com vertellen ze dat Ben en Laura de afgelopen maanden nog regelmatig samen op reis zijn geweest en dat ze vorige week zelfs nog samen het bed hebben gedeeld.

Laura en Ben trouwden in 2005 en hebben twee kinderen samen: Eltery (9) en Jaya (5).
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:18:38 #179
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_87390365
Het wil niet zo met Laura Dern en de mannen :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_87391354
help me dan eens, ik kom tot 3. Billy Bob Thornton, Jeff Goldblum en Ben Harper. Wie zie ik over het hoofd?
  † In Memoriam † zondag 10 oktober 2010 @ 18:55:49 #181
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_87391465
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:18 schreef SEMTEX het volgende:
Het wil niet zo met Laura Dern en de mannen :P
Met Ben Harper is ze anders wel tien jaar samen geweest.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_87447422
Courtney Cox en David Arquette gaan uit elkaar.
quote:
Courteney Cox and David Arquette have separated after 11 years of marriage ... and TMZ has learned they've been separated for several months.

A source close to the couple tells us the two are "still friends" and they maintain a business relationship with each other. In fact, sources tell us ... no lawyers are involved.

The couple has one child together.

David and Courteney met on the set of "Scream" sometime around 1995 ... and were married in 1999. They are currently co-starring in the upcoming "Scream" movie due out next year.

There was a hint of things to come back on September 25 when Arquette was spotted out, sans wedding ring.

UPDATE: The couple has released a statement saying, "We have agreed to a trial separation that dates back for some time. The reason for this separation is to better understand ourselves and the qualities we need in a partner and for our marriage."

The statement continues, "We remain best friends and responsible parents to our daughter and we still love each other deeply."
Deze zag ik niet echt aankomen, hoewel er geruchten gingen dat zij een affaire had met haar tegenspeler uit Cougar Town.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:15:03 #183
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_87464843
Christina Aguilera gaat scheiden'

quote:
LOS ANGELES (ANP) - Christina Aguilera en haar man Jordan Bratman zijn uit elkaar, schrijft The Insider. De twee waren bijna vijf jaar getrouwd.
Een bron vertelt dat het koppel als vrienden uit elkaar is gegaan. De twee willen verder doen wat het beste is voor hun zoontje Max, die in januari 2008 werd geboren.

Christina en Jordan zijn sinds 2002 bij elkaar. In november 2005 gaven ze elkaar het jawoord.
bron:http://www.edestad.nl
pi_87464978
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:15 schreef hexje het volgende:
Christina Aguilera gaat scheiden'
[..]

bron:http://www.edestad.nl
Jammer, vond het wel een leuk stel :)

The seven eight year Itch -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_87465383
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:15 schreef hexje het volgende:
Christina Aguilera gaat scheiden'
[..]

bron:http://www.edestad.nl
En in interviews hem maar ophemelen en vertellen hoe geweldig hij is :') En ja, dat zijn recente interviews _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_87465436
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:31 schreef rena het volgende:

[..]

En in interviews hem maar ophemelen en vertellen hoe geweldig hij is :') En ja, dat zijn recente interviews _O-
Iemand kan ook een geweldig persoon zijn, maar dat het sámen niet meer werkt hè.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_87465596
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Iemand kan ook een geweldig persoon zijn, maar dat het sámen niet meer werkt hè.
Daar heb je een punt :P
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_87487188
Overigens zie ik nu pas "een bron vertelt", Christina heeft dus zelf niet aangegeven te gaan scheiden _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_87487264
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens zie ik nu pas "een bron vertelt", Christina heeft dus zelf niet aangegeven te gaan scheiden _O-
quote:
Christina Aguilera has confirmed that she is separating from her hubby Jordan Bratman after five years together.

She said, "Although Jordan and I are separated, our commitment to our son Max remains as strong as ever.”

Awwww. Stay strong, bb.
pi_87487335
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:03 schreef kvd het volgende:

[..]


[..]


Opgelost, slotje! ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_87487373
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Opgelost, slotje! ;)
:N doe nog maar niet, 't komt van perez hilton _O-
pi_87487402
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:07 schreef kvd het volgende:

[..]

:N doe nog maar niet, 't komt van perez hilton _O-
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_87487469
ik kom het wel meer tegen:

quote:
Christina Aguilera verlaat haar man

Zangeres Christina Aguilera en haar man Jordan Bratman zijn uit elkaar. Ze zijn vijf jaar getrouwd geweest. Samen hebben ze een zoon, Max. Hij is begin 2008 geboren.

Hoewel Jordan en ik uit elkaar zijn, blijft onze toewijding naar onze zoon net zo groot als altijd", staat in een verklaring. Ze zijn een paar maanden geleden al uit elkaar gegaan, maar hebben dat nu pas bekendgemaakt.

Een bron dicht bij de twee zei tegen de website US Weekly dat Christina en Jordan de laatste zes maanden meer vrienden waren dan man en vrouw.
(rtl nieuws)
pi_87487479
ideetje....we wachten gewoon nog even af ;)
pi_87491584
Als dat waar is (van Christina en man) vind ik het wel jammer. Ik vind ze wel leuk samen.
pi_87491647
Courtney Cox en David Arnogwat ook uit elkaar las ik in een ander topic? :o
pi_87492149
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:39 schreef Franneh het volgende:
Courtney Cox en David Arnogwat ook uit elkaar las ik in een ander topic? :o
Staat ook in dit topic, post #181. ;)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_87492562
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:56 schreef Felixa het volgende:

[..]

Staat ook in dit topic, post #181. ;)
Dom!
Overheen gelezen.. :')
pi_87496348
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Opgelost, slotje! ;)
toch een slotje op Christina:

quote:
Christina Aguilera wil schade beperken
Uitgegeven: 13 oktober 2010 14:24
Laatst gewijzigd: 13 oktober 2010 14:24

Christina Aguilera en haar aanstaande ex-man doen er alles aan om hun zoontje niet het slachtoffer te laten worden van hun scheiding. De 29-jarige zangeres bevestigt woensdag de geruchten over de breuk tussen haar en haar echtgenoot Jordan Bratman.
"Hoewel Jordan en ik uit elkaar zijn, blijft de band met onze zoon Max sterk als altijd", laat Christina in een verklaring aan diverse Amerikaanse media weten.

De zangeres trouwde in 2005 met muziekproducent Jordan Bratman. In januari 2008 werd hun zoontje Max geboren.

De 33-jarige Bratman zou inmiddels bij een vriend zijn ingetrokken. De 2-jarige Max zou zowel tijd bij zijn vader als moeder doorbrengen.

deze keer van nu.nl
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:04:17 #200
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_87574964
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:31 schreef rena het volgende:

[..]

En in interviews hem maar ophemelen en vertellen hoe geweldig hij is :') En ja, dat zijn recente interviews _O-
Ik las gisteren nog op de cover van een oktober issue van een of ander Amerikaans blad dat haar seksleven nog zo goed is! Vast niet met Jordan dan 8-).
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_87587668
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:04 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik las gisteren nog op de cover van een oktober issue van een of ander Amerikaans blad dat haar seksleven nog zo goed is! Vast niet met Jordan dan 8-).
klopt, de geruchten gaan dat ze vreemd ging
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 04:50:22 #202
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_87597272
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:37 schreef Franneh het volgende:
Als dat waar is (van Christina en man) vind ik het wel jammer. Ik vind ze wel leuk samen.
Ik niet. Ik vond hem altijd het sukkeltje en waarschijnlijk onderdanig in het huwelijk, en Christina overkomen alsof zij de broek aan had in het huwelijk en dominant. Dat gaat dus nooit werken.

En zij heeft de laatste jaren zo'n lesbische Lady Gaga sfeertje/uitstraling. Duidelijk dat haar man haar sexueel niet meer kon bekoren ;)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_87603382
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 04:50 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Ik niet. Ik vond hem altijd het sukkeltje en waarschijnlijk onderdanig in het huwelijk, en Christina overkomen alsof zij de broek aan had in het huwelijk en dominant. Dat gaat dus nooit werken.

En zij heeft de laatste jaren zo'n lesbische Lady Gaga sfeertje/uitstraling. Duidelijk dat haar man haar sexueel niet meer kon bekoren ;)
Stille wateren hebben diepe gronden.
We horen het uiteindelijk vast wel, ben wel benieuwd. :)
pi_87619349
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 04:50 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Ik niet. Ik vond hem altijd het sukkeltje en waarschijnlijk onderdanig in het huwelijk, en Christina overkomen alsof zij de broek aan had in het huwelijk en dominant. Dat gaat dus nooit werken.

En zij heeft de laatste jaren zo'n lesbische Lady Gaga sfeertje/uitstraling. Duidelijk dat haar man haar sexueel niet meer kon bekoren ;)
er gaan geruchten:

quote:
'Christina Aguilera had open huwelijk' van onze redactie
AMSTERDAM - Christina Aguilera mocht van haar nu ex-man Jordan Bratman rommelen met vrouwen. Haar bodyguard deed het vuile werk voor La Aguilera en ronselde de dames.

Een paar dagen geleden werd bekend dat Christina en Jordan na vijf jaar huwelijk uit elkaar gingen. De redenen voor de scheiding waren onbekend, maar een anonieme dame schijnt haar licht over de situatie: ze hadden een open huwelijk, omdat Christina zo nu en dan liever een mevrouw in haar bed had dan Jordan...

Ze vertelt aan Radaronline.com: "Ik was op een avond in club The Abbey toen een enorme man op me af kwam. Hij bleek de bodyguard van Christina te zijn en zei: 'Mijn baas vindt je leuk', terwijl hij naar haar wees."

Maar de dame zag ook dat haar man Jordan naast haar stond, en vond het een nogal rare situatie. Maar de bodyguard stelde haar 'gerust'... "Hij zei: 'hij is geen probleem, ze hebben afgesproken dat zij meisjes mee mag nemen en hij vindt dat okay'. Ik ontmoette Christina in het toilet en zij zei dat ze graag met meisjes 'speelde', maar ik vond het te raar en wees haar af. Later hoorde ik van andere meisjes dat zij hetzelfde voorstel hadden gehad. Ik denk dat het huwelijk daarom stukliep: hij kon de situatie waarschijnlijk niet meer aan, want hij mocht niet meedoen..."

Vandaag kwam bovendien het verhaal naar buiten dat Christina zich wel erg vermaakt met Lindsay Lohans ex Samanta Ronson...
quote:
Christina Aguilera 'intiem' met ex Lindsay Lohan van onze redactie
AMSTERDAM - Volgens een insider zou zangeres Christina Aguilera meer dan alleen vrienden zijn met DJ Samantha Ronson, de ex van Lindsay Lohan.

Een bron dichtbij Christina onthulde dit donderdag aan X17online. Hun relatie zou na een tripje naar Cabo een stuk ‘serieuzer' zijn geworden. “Christina voelt zich wel erg op haar gemak in de buurt van Samantha. De twee zijn onafscheidelijk.“

Afgelopen week werd de Hurt-zangeres zelfs laat in de avond bij het huis van haar nieuwe ‘vriendin’ gespot. “Het is meer dan een vriendschap”, concludeert de bron.

In juni onthulde de blondine nog aan Company Magazine dat ze zich aangetrokken voelt tot vrouwen. Hoewel ex-man Jordan op de hoogte was van de lesbische verlangens van Chistina zou het best eens kunnen zijn dat dit de twee uit elkaar heeft gedreven. De blonde diva wimpelde de breuk af als gevolg van meningsverschillen tussen haar en Jordan.

Christina vroeg afgelopen donderdag officieel de scheiding aan. Wordt ongetwijfeld vervolgd..

Maar goed, bron beide berichten is de telegraaf
pi_88046169
De ouders van Miley Cyrus gaan scheiden
quote:
Miley Cyrus's parents, Billy Ray and Tish Cyrus, are divorcing after 17 years of marriage, they tell PEOPLE.

"As you can imagine, this is a very difficult time for our family," they say in a statement. "We are trying to work through some personal matters. We appreciate your thoughts and prayers."

The couple have five children, including the pop star. Divorce papers were filed Wednesday in Tennessee citing irreconcilable differences.
:+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 1 november 2010 @ 14:31:45 #206
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_88209410
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2010 04:50 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Ik niet. Ik vond hem altijd het sukkeltje en waarschijnlijk onderdanig in het huwelijk, en Christina overkomen alsof zij de broek aan had in het huwelijk en dominant. Dat gaat dus nooit werken.

En zij heeft de laatste jaren zo'n lesbische Lady Gaga sfeertje/uitstraling. Duidelijk dat haar man haar sexueel niet meer kon bekoren ;)
Interessant, heb ik toch gelijk dat Christina biseksueel/lesbisch is :') Maar goed, het straalt gewoon van haar af. Is biseksualiteit tegenwoordig in ofzo bij de jongere zangeressen/actrices in het Hollywood wereldje? Het lijkt wel of tegenwoordig de helft onder die noemer valt. Of is het gewoon een poging om extra aandacht te trekken?

quote:
'Christina Aguilera had lesbisch trio in Mexico'


Christina Aguilera. FOTO BRUNOPRESS

ROTTERDAM - Christina Aguilera zou zich tijdens een vakantie in Mexico lekker hebben uitgeleefd. Volgens de site X17online.com zou ze een lesbisch trio hebben gehad met Lindsay Lohan's ex Samantha Ronson en een andere vrouw.
Althans, dat beweert een 'vriend' van Samantha, producer Marlon David.

,,Sam heeft me verteld dat ze vorige maand in Mexico een triootje had met Christina", zo vertrouwt hij X17online.com toe. ,,Toen realiseerde ze zich dat de zangeres een ongelooflijk lekker ding is. Volgens Samantha is ze 'zo geil als een eerstejaars student'.'' (BVDL)

01/11/10 09u39
Bron: AD.nl

[ Bericht 2% gewijzigd door SemperSenseo op 01-11-2010 14:39:31 ]
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  dinsdag 2 november 2010 @ 16:55:54 #207
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_88253577
Slash blijft toch bij zijn vrouw
Uitgegeven: 2 november 2010 14:07
Laatst gewijzigd: 2 november 2010 14:15

AMSTERDAM - Slash wil bij nader inzien toch niet scheiden. De 45-jarige gitarist diende eind augustus de scheidingspapieren in bij een rechtbank in Los Angeles maar is kennelijk van mening veranderd.
Slash en zijn vrouwFotoserie
Slash heeft de rechtbank gevraagd de papieren in de prullenbak te gooien, schrijft de Amerikaanse entertainmentsite TMZ.

De rocker is negen jaar getrouwd met Perla Ferrar. Het stel heeft twee zoons van 6 en 8 jaar oud.


Slash, die in het echt Saul Hudson heet, werd bekend door zijn gitaarspel bij Guns N'Roses. Hij is nu gitarist bij rockband Velvet Revolver.

© Novum
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  dinsdag 2 november 2010 @ 16:56:21 #208
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_88253593
Charlie Sheen vraagt scheiding aan
Uitgegeven: 2 november 2010 08:50
Laatst gewijzigd: 2 november 2010 13:11

AMSTERDAM - Charlie Sheen wil scheiden van zijn vrouw Brooke Mueller. De acteur diende maandag de benodigde papieren in bij de rechter. Ook Mueller, zijn derde vrouw, tekende voor een scheiding.
© Wenn.com Bekijk video

Beide acteurs noemen eerste kerstdag als de dag waarop de twee uit elkaar gingen. Het echtpaar kreeg het tijdens een kerstdiner aan de stok met elkaar.

Sheen werd vorig jaar gearresteerd na een etentje met vrienden tijdens kerst. De drank vloeide rijkelijk en werd de oorzaak van een hoog oplopende ruzie tussen de acteur en zijn vrouw, die allebei een problematisch alcoholverleden hebben.



Sheen gebruikte daarbij geweld tegen zijn vrouw en werd veroordeeld tot een maand afkicken en een cursus woedebeheersing.

Aanvankelijk leken de acteurs, die samen twee zoons hebben, hun huwelijk te willen redden. De verzoeningspogingen lijken echter geen succes te hebben gebracht. Sheen en Mueller noemen beide onoverkomelijke verschillen als motivatie voor hun breuk in hun scheidingspapieren

De 45-jarige Sheen wil de voogdij delen en vraagt de rechter geen alimentatie aan Mueller toe te wijzen. De 33-jarige Mueller vraagt de rechter om de voogdij aan haar toe te wijzen. Daarnaast wil ze alimentatie van de Two and A Half Men-acteur ontvangen.

Sheen was vorige week nog in het nieuws, omdat hij door het lint ging in een hotel in New York. De acteur werd daarop kort opgenomen in een ziekenhuis. Hij zou onder invloed van verdovende middelen zijn geweest en op zijn hotelkamer ruzie hebben gekregen met een prostituee.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_88603638
Anouk en lover zijn uit elkaar.
zeiden ze net bij Boulevard
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 november 2010 @ 18:37:38 #210
22592 crew  Ole
pi_88603750
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:35 schreef DarkElf het volgende:
Anouk en lover zijn uit elkaar.
zeiden ze net bij Boulevard
Dat is snel! Ze heeft toch al een koter van hem?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_88603802
En een tattoo B-)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_88603807
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:37 schreef Ole het volgende:

[..]



Dat is snel! Ze heeft toch al een koter van hem?
Yep.

Oh en de tattoo op haar pols gaat ze laten verwijderen.
Succes, hij is huge volgens mij :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88603819
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:39 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Yep.

Oh en de tattoo op haar pols gaat ze laten verwijderen.
Succes, hij is huge volgens mij :')
Dikke, zwarte letters _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_88603851
Dat is toch die 'Michel' uit de clip?
pi_88603897
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dat is toch die 'Michel' uit de clip?
ja.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88603933
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:39 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Yep.

Oh en de tattoo op haar pols gaat ze laten verwijderen.
Succes, hij is huge volgens mij :')
4 cm is toch niet huge? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_88603943
Aighhht. Jammer. Denk ik. Of niet.
pi_88603967
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]



4 cm is toch niet huge? :D
dikke zwarte letters... dat wordt wel een klusje om weg te krijgen denk ik.



oh ze is 31 maart dit jaar bevallen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 november 2010 @ 18:45:58 #219
22592 crew  Ole
pi_88604101
Is hij vreemdgegaan of zij?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_88604164
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:42 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dikke zwarte letters... dat wordt wel een klusje om weg te krijgen denk ik.

[ afbeelding ]

oh ze is 31 maart dit jaar bevallen
Ja, maar jij zegt groot ;) Groot is een rug vol inkt, niet 4 cm.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_88604170
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:45 schreef Ole het volgende:
Is hij vreemdgegaan of zij?
Zij heeft er een streep onder gezet zeiden ze.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88604193
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]



Ja, maar jij zegt groot ;) Groot is een rug vol inkt, niet 4 cm.
Potatoe/Potato :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88604273
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:48 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Potatoe/Potato :)
Lamaar _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 11 november 2010 @ 18:59:40 #224
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_88604703
quote:
11s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Anouk kan ook bij niemand houden.
Valt wel mee, hele lange relatie met Postman gehad. :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 11 november 2010 @ 19:03:02 #226
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_88604831
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:00 schreef Pisces29 het volgende:



Valt wel mee, hele lange relatie met Postman gehad. :Y
Dacht van niet ...Zo lang ging ze niet met hem, als jij zegt dat ze lange relatie met hem had is voor mij nieuw *)
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 november 2010 @ 19:04:51 #227
22592 crew  Ole
pi_88604917
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:03 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dacht van niet ...Zo lang ging ze niet met hem, als jij zegt dat ze lange relatie met hem had is voor mij nieuw *)
Lang genoeg om 3 koters op de wereld te zetten in elk geval.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 11 november 2010 @ 19:06:42 #228
22592 crew  Ole
pi_88604993
van wiki:
Nadat Anouk tot 1998 een relatie heeft gehad met Edwin Jansen (op dat moment haar manager) krijgt ze een relatie met Remon Stotijn (The Anonymous Mis), zanger van de rapformatie Postmen. Hij werd later ook de vader van haar twee zonen (Benjahmin Kingsley, 18 april 2002 en Elijah Jeramiah, 5 december 2003) en een dochter (Phoenix Ray, 3 juni 2005). Op 16 maart 2004 trouwden de twee met elkaar.

...
Op 5 mei 2008 werd bekendgemaakt dat het stel ging scheiden.[6]

Sinds maart 2009 heeft ze een relatie met de rapper Unorthadox (pseudoniem van Robert Coenen). Ze hadden ruim 10 jaar geleden een korte heftige relatie maar Anouk vond het leeftijdsverschil destijds te groot. Hij is te zien in de destijds opgenomen videoclip van het nummer Michel en in de clip van Three Days In A Row.[7]

31 maart 2010 is Anouk bevallen van haar vierde kind (zoon Jesiah Dox), haar eerste samen met Unorthadox
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 11 november 2010 @ 19:39:25 #229
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88606758
Ze was 8 jaar samen met Remon Stotijn :) Vandaar ook het liedje 8 years. '8 years, just all went down the drain'. Ik had stiekem wel m'n twijfels. I mean, ze had sinds 2009 een relatie, vrijwel meteen een tattoo, vrijwel meteen zwanger. Maar wel bij dat interview met Frank Evenblij zeggen 'Ja, maar we doen het allemaal héél rustig aan hoor'. En toen was ze al 4 maanden zwanger. Ik kan me nooit voorstellen dat als je net uit een relatie komt, dat je je dan weer zo kunt verliezen in iemand.

Ik kan van mezelf vooral herinneren dat ik bij de jongens ná een relatie vooral wat sceptisch was. Een beetje van 'We zien het allemaal wel..'
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_88608330
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:03 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dacht van niet ...Zo lang ging ze niet met hem, als jij zegt dat ze lange relatie met hem had is voor mij nieuw *)
8 jaar vind je kort?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † donderdag 11 november 2010 @ 22:35:33 #231
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_88615602
Derde keer dat Unorthadox z'n relatie uitmaaktgaat nog geen jaar na de geboorte van z'n kind :X
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 11 november 2010 @ 22:43:12 #232
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_88615930
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:



8 jaar vind je kort?
Nee is niet kort..ik zeg toch dat ik niet wist hoe lang Anouk met Postman een relatie had!!!
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:08:14 #233
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88624395
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 22:35 schreef Macka66 het volgende:
Derde keer dat Unorthadox z'n relatie uitmaaktgaat nog geen jaar na de geboorte van z'n kind :X
Dat is niet zo best dan. Hij hangt ook heel erg tussen 'mooie jongen' en lelijk in, vind ik dan ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  vrijdag 12 november 2010 @ 10:05:47 #234
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_88625948
Begint een beetje een Jerry Springer-verhaal te worden met ANouk :P
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:37:12 #235
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_88632835
Wat een engerd man. En wat bezielt die Anouk om iedere keer weer zo'n onbetrouwbare rap-neger te trouwen ...
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:52:57 #236
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_88633389
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:37 schreef FoXje het volgende:
Wat een engerd man. En wat bezielt die Anouk om iedere keer weer zo'n onbetrouwbare rap-neger te trouwen ...
Alsof Anouk zo betrouwbaar is.
pi_88633961
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:37 schreef FoXje het volgende:
Wat een engerd man. En wat bezielt die Anouk om iedere keer weer zo'n onbetrouwbare rap-neger te trouwen ...
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:33:44 #238
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_88639630
Je wilt hem niet in een donker steegje tegenkomen :o
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:38:40 #239
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_88639827
Juist wel, wat een junk zeg. Daar loopt Adje nog overheen :P
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:39:53 #240
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_88639886

:P
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:48:14 #241
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_88640243
Hij gaat wel voor de Beetlejuice-look he?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_88641264
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:33 schreef SEMTEX het volgende:
Je wilt hem niet in een donker steegje tegenkomen :o
[ afbeelding ]
Anouk is overigens ook een pareltje hier op de foto.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_88641857
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:33 schreef SEMTEX het volgende:
Je wilt hem niet in een donker steegje tegenkomen :o
[ afbeelding ]
Haha! Die pet!

Het had wel d'r zoon kunnen zijn :X
pi_88643249
Ik wil Anouk ook echt niet in een donker steegje tegenkomen. Brrrr.
Ik had het nieuws trouwens gemist, paar dagen geleden werden de geruchten nog hevig ontkend.
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:00:24 #245
251095 Purdey
Better off alone..
pi_88646081
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil Anouk ook echt niet in een donker steegje tegenkomen. Brrrr.
Ik had het nieuws trouwens gemist, paar dagen geleden werden de geruchten nog hevig ontkend.
Klopt. Ze had iets 'raars' op twitter gezegd en daaruit werd opgemaakt dat hun relatie voorbij was. Echter na navraag bij het management werd dit indd ontkent. En een dag later maakte ze het zelf wereldkundig :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_88647215
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:37 schreef FoXje het volgende:
Wat een engerd man. En wat bezielt die Anouk om iedere keer weer zo'n onbetrouwbare rap-neger te trouwen ...
He lekker. Die vooroordelen.
pi_88647969
Ze was toch met die trompetter?
pi_88663421
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:48 schreef Deckard het volgende:
Ze was toch met die trompetter?
Doet Georgina het niet met een trompetter?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 november 2010 @ 08:12:00 #249
22592 crew  Ole
pi_88663920
georgina is net vorige week mama.. mag toch hopen dat haar mannetje niet nu al gillend is weggerend
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_88664063
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:33 schreef SEMTEX het volgende:
Je wilt hem niet in een donker steegje tegenkomen :o
[ afbeelding ]
Haar ook niet overigens. Chagrijnig rotwijf lijkt het me.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 13 november 2010 @ 10:44:52 #251
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_88665095
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:30 schreef friekin_ het volgende:

[..]



He lekker. Die vooroordelen.
Lekker he, je multi culti groen links wereldje :W

Als die gast betrouwbaar was (en Anouk ook ....) dan ga je niet uitelkaar maanden nadat je kindje is geboren ...
opgezegd@fok.nl
pi_88665230
Het zijn niet de enige mensen die uit elkaar gaan als hun kind nog klein is hoor ;)
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2010 @ 10:53:23 #253
43556 miss_dynastie
pi_88665232
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:33 schreef SEMTEX het volgende:
Je wilt hem niet in een donker steegje tegenkomen :o
[ afbeelding ]
Hoeveel jonger is dat jochie dan? Nou is dit ook niet de beste foto van Anouk, maar als je zou zeggen dat 'ie met zijn moeder op stap is zou ik het ook geloven :@
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:07:32 #254
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_88665461
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 10:44 schreef FoXje het volgende:

[..]


Lekker he, je multi culti groen links wereldje :W

Als die gast betrouwbaar was (en Anouk ook ....) dan ga je niet uitelkaar maanden nadat je kindje is geboren ...
Wat heeft dat er nou weer mee te maken.
Alsof dit met een multi-culti wereld te maken heeft. Beetje dom.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:24:20 #255
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_88665759
Dat heeft er alles mee te maken. Maar dat hoort hier niet thuis :)
opgezegd@fok.nl
  zaterdag 13 november 2010 @ 12:24:33 #256
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_88667468
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:24 schreef FoXje het volgende:
Dat heeft er alles mee te maken. Maar dat hoort hier niet thuis :)
Slap excuus. En als je dat denkt, zit je echt verkeerd.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 november 2010 @ 21:58:56 #257
22592 crew  Ole
pi_88682919
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]


Hoeveel jonger is dat jochie dan? Nou is dit ook niet de beste foto van Anouk, maar als je zou zeggen dat 'ie met zijn moeder op stap is zou ik het ook geloven :@
6 jaar jonger, valt mee
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_88683892
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 10:44 schreef FoXje het volgende:

[..]


Lekker he, je multi culti groen links wereldje :W

Als die gast betrouwbaar was (en Anouk ook ....) dan ga je niet uitelkaar maanden nadat je kindje is geboren ...
Heeft er weinig mee te maken. Maar goed, elke neger die het uitmaakt is in jouw wereld niet betrouwbaar.
  zaterdag 13 november 2010 @ 23:10:21 #259
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_88685281
Lekker zinloze discussie. Ontopic met plaatjes of roddels please ;)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_88687097
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 10:44 schreef FoXje het volgende:

[..]


Lekker he, je multi culti groen links wereldje :W

Als die gast betrouwbaar was (en Anouk ook ....) dan ga je niet uitelkaar maanden nadat je kindje is geboren ...
Sinds wanneer is ruimdenkend nou weer slecht. Ik hou die hypes hier ook niet bij. Ik geloof eerlijk gezegd dat Anouk gewoon een lastige is.
pi_88806738
Eva Longoria en Tony Parker. Eerder vandaag meldde TMZ dat Parker de scheiding aangevraagd zou hebben, Longoria's woordvoerders ontkennen dat. TMZ heeft daarna het bericht weggehaald.

Waar rook is, is misschien alleen maar rook?
  † In Memoriam † woensdag 17 november 2010 @ 04:17:01 #262
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_88807901
Volgens mij roken Eva en Tony niet.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_88810166
Ronald de Boer kan een dezer dagen ook aan dit lijstje worden toegevoegd.

Zie: Telegraaf
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 november 2010 @ 10:31:16 #264
22592 crew  Ole
pi_88811280
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:48 schreef utrecht1970 het volgende:
Ronald de Boer kan een dezer dagen ook aan dit lijstje worden toegevoegd.

Zie: Telegraaf
Oeh die is wel een eigen topic waard :Y
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 17 november 2010 @ 10:33:22 #265
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 november 2010 @ 10:37:13 #266
22592 crew  Ole
pi_88811488
De schuinsmarcheerder :P
"Ronald de Boer leidt dubbelleven"
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_88811741
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 00:50 schreef Radegast het volgende:
Eva Longoria en Tony Parker. Eerder vandaag meldde TMZ dat Parker de scheiding aangevraagd zou hebben, Longoria's woordvoerders ontkennen dat. TMZ heeft daarna het bericht weggehaald.

Waar rook is, is misschien alleen maar rook?
Oh, ik zit bij hun altijd alleen maar op de zwangerschap te wachten, aangezien ze in elk interview daar over praat. Wie weet idd alleen maar roddels :Y)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_88811770
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:37 schreef Ole het volgende:
De schuinsmarcheerder :P
"Ronald de Boer leidt dubbelleven"
Dat verbaasd me dan weer niks :o
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_88836584
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 00:50 schreef Radegast het volgende:
Eva Longoria en Tony Parker. Eerder vandaag meldde TMZ dat Parker de scheiding aangevraagd zou hebben, Longoria's woordvoerders ontkennen dat. TMZ heeft daarna het bericht weggehaald.

Waar rook is, is misschien alleen maar rook?
waar rook is is toch vuur, nu heeft zij de scheiding aangevraagd. De papieren:
http://tmz.vo.llnwd.net/o(...)_eva_tony_TMZ_Wm.pdf
pi_88836988
Ik weet niet hoeveel celebs er getrouwd zijn op 7/7/7, maar de drie die ik weet zijn dus allemaal weer uitelkaar :{
Don't you love her madly?
pi_88837494
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:56 schreef Lovechild het volgende:
Ik weet niet hoeveel celebs er getrouwd zijn op 7/7/7, maar de drie die ik weet zijn dus allemaal weer uitelkaar :{
Do en Yfke? of zit ik helemaal verkeerd?
pi_88856293
Nee, je zit helemaal goed, kvd.
Don't you love her madly?
pi_88885992
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:50 schreef kvd het volgende:

[..]



waar rook is is toch vuur, nu heeft zij de scheiding aangevraagd. De papieren:
http://tmz.vo.llnwd.net/o(...)_eva_tony_TMZ_Wm.pdf
zonde had ik niet verwacht
pi_89082011
quote:
After a year together, Emmy Rossum and Adam Duritz have ended their relationship.

Neither party disclosed the reason for the split, but we're guessing the 22-year age difference had something to do with it.

Although the relationship ended only two months ago, Emmy insists, "We're still very close friends."

Chin up, honey.
quote:
Another one?!

After five years together, actress Jennifer Jason Leigh and director Noah Baumbach are divorcing.

Jennifer cited irreconcilable differences as grounds for the split and wants physical custody of their infant son, but would allow her ex to have visitation.

We're sorry to hear that.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_89175257
quote:
'Man Eva Longoria had zeven minnaressen'

van onze redactie
Eva Longoria's inmiddels ex-man Tony Parker zat tijdens hun driejarige huwelijk niet bepaald stil...

Volgens tabloid The National Enquirer heeft Tony (28) Eva (35) met maar liefst zeven verschillende vrouwen bedrogen. Behalve met de vrouw van teamgenoot Brent Barry, deed hij het onder anderen ook met prostituee/model Alexandra Paressant en met een stripper.
De tabloid wist Alexandra op te sporen, en ze vertelt aan het blad dat hij haar al probeerde te versieren tijdens hun bruiloft. "Hij zat de hele tijd naar me te staren, en wilde mijn nummer. Daarna begon hij me seksueel getinte sms'jes te sturen en daar ben ik op in gegaan."
Eva vroeg de scheiding aan nadat ze er via zijn telefoon achterkwam dat hij alles behalve trouw was.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_89176867
echt sneu voor haar :N
  ESF Reporter zondag 28 november 2010 @ 22:10:17 #277
87554 Cee
Welluk?
pi_89276302
Van twitter:
quote:
@babettevanveen Lieve twittervrienden, ik ga scheiden. Om de kinderen er in alle rust aan te laten wennen heb ik dat voor me gehouden.
pi_89276522
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:10 schreef Cee het volgende:
Van twitter:

[..]

Bas Westerweel weer op de markt mmm. :9~
pi_89276641
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:13 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Bas Westerweel weer op de markt mmm. :9~
B-)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Moderator / Miss SHO zondag 28 november 2010 @ 22:29:47 #280
22592 crew  Ole
pi_89277456
Tjeemig... maar eerlijk gezegd vond ik het altijd al een beetje raar stel. Babette fladderde van de een naar de ander en was heel snel zwanger (voor zover ik me goed herinner)

Toch wel sneu..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_89278715
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:29 schreef Ole het volgende:
Tjeemig... maar eerlijk gezegd vond ik het altijd al een beetje raar stel. Babette fladderde van de een naar de ander en was heel snel zwanger (voor zover ik me goed herinner)

Toch wel sneu..
Jammer idd -O-

Over het gevoel van een 'raar stel' gesproken, dan moet ik denken aan Angela Schijf. Niet een raar koppel met haar man, maar omdat ze zo jong trouwde (22?) dacht ik dat ze nu al lang gescheiden zou zijn ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 28 november 2010 @ 23:06:09 #282
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_89279829
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:10 schreef Cee het volgende:
Van twitter:

Kreeg ik net ook te lezen op mijn twitter van Babette. Het is Bas zijn tweede scheiding.
  zondag 28 november 2010 @ 23:09:01 #283
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_89279989
quote:
@babettevanveen Ik probeer veel te werken, te genieten van m'n jongens en vertrouwen te houden in de toekomst. Je schijnt er sterker uit te komen.
  zondag 28 november 2010 @ 23:28:17 #284
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_89280920
Zij was toch al dood?
pi_89280967
quote:
11s.gif Op zondag 28 november 2010 23:28 schreef Microtubuli het volgende:
Zij was toch al dood?
Guusje Nederhorst.... niet Babette van Veen
  zondag 28 november 2010 @ 23:30:47 #286
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_89281043
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 23:29 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Guusje Nederhorst.... niet Babette van Veen
Oh klopt, ik haal die 2 altijd door elkaar...
pi_89285799
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:29 schreef Ole het volgende:
Tjeemig... maar eerlijk gezegd vond ik het altijd al een beetje raar stel. Babette fladderde van de een naar de ander en was heel snel zwanger (voor zover ik me goed herinner)

Toch wel sneu..
van wiki:
quote:
Op 27 augustus 1998 trouwde ze met tv-presentator Bas Westerweel. Tezamen hebben ze twee zoons: Sebastiaan (1 april 2000) [1] en Silvijn (25 april 2004) [1]. Ze zijn woonachtig in Maarssen. Op 28 november 2010 maakte Van Veen bekend via een persbericht op haar website dat ze gaat scheiden[2].

Ik ken mensen die sneller zwanger raken.

En help me even met die mannen....ik kom er (mbv google) tot 2, Koen Wauters en Winston Gerschtanowitz
  maandag 29 november 2010 @ 17:20:53 #288
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_89304929
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 06:36 schreef kvd het volgende:

[..]

van wiki:

[..]

Ik ken mensen die sneller zwanger raken.

En help me even met die mannen....ik kom er (mbv google) tot 2, Koen Wauters en Winston Gerschtanowitz
Winston Gerschtanowitz en Renate Verbaan waren al iets van 8 jaar samen ofzo voordat ze de eerste kregen...

Edit: volgens mij bedoel je iets compleet anders... :@
pi_89307019
Is Winston een ex van Babette? Neeeeeeee, echt? :o

Hoeveelste tv-blondje is dat voor Winston, zal ik gaan turven? ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_89307940
Wel echt iets om via twitter te melden.
Dat zou jij wel willen weten.
pi_89310198
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:20 schreef Starlie het volgende:

[..]

Winston Gerschtanowitz en Renate Verbaan waren al iets van 8 jaar samen ofzo voordat ze de eerste kregen...

Edit: volgens mij bedoel je iets compleet anders... :@
haha, ik bedoel idd iets compleets anders, Ole had het erover dat Babette van de een naar andere fladderde, ik kwam alleen op Koen en Winston...had dus niks met de kindjes van Winston en Renate te maken ;)
  maandag 29 november 2010 @ 19:48:05 #292
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_89311820
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:16 schreef kvd het volgende:

[..]

haha, ik bedoel idd iets compleets anders, Ole had het erover dat Babette van de een naar andere fladderde, ik kwam alleen op Koen en Winston...had dus niks met de kindjes van Winston en Renate te maken ;)
Ja sorry ik zat weer niet op te letten! Kon me denk ik niet voorstellen dat Winston iets met Babette heeft gehad ;)
pi_89312154
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:48 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ja sorry ik zat weer niet op te letten! Kon me denk ik niet voorstellen dat Winston iets met Babette heeft gehad ;)
Die twee hebben dus wel wat gehad toen zij 28 was en hij 19
http://www.imdb.com/name/nm0891713/bio
  maandag 29 november 2010 @ 19:56:20 #294
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_89312273
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:54 schreef kvd het volgende:

[..]

Die twee hebben dus wel wat gehad toen zij 28 was en hij 19
http://www.imdb.com/name/nm0891713/bio
Ieuwwwk.... complete mis match dus!
pi_89312987
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 19:56 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ieuwwwk.... complete mis match dus!
:Y
pi_89332383
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:27 schreef Roguee het volgende:
Wel echt iets om via twitter te melden.
_O-

Verbijsterend. Ik ga scheiden. Joh.
pi_89337079
Volgens mij is Bas vreemdgegaan, gezien de reacties.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 30 november 2010 @ 13:07:25 #298
22592 crew  Ole
pi_89339679
quote:
Bas Westerweel niet treurig om scheiding
Uitgegeven: 29 november 2010 19:20
Laatst gewijzigd: 30 november 2010 11:25

AMSTERDAM - Bas Westerweel gaat niet bij de pakken neerzitten na zijn scheiding met Babette van Veen. Van Veen kondigde zondagavond op Twitter aan dat het bekende echtpaar uit elkaar gaat. Bas koestert de gelukkige twaalf jaar die ze getrouwd waren.
© ANP"Het is gewoon niet gelukt. De koek is op. De energie is eruit. Tijd om te gaan, een volwassen beslissing", zegt Westerweel in RTL Boulevard. Westerweel en Van Veen trouwden in 1998 en kregen samen twee zoons, Sebastiaan (10) en Silvijn (6).

"We woonden al een tijdje niet samen. De kinderen zijn er inmiddels aan gewend", vertelt Westerweel. "Ieder kind wil dat papa en mama bij elkaar blijven, maar ze hebben nu zoiets van: als dit de volgende stap is, dan is dat zo."

"Scheiden hoeft niet altijd een drama te zijn", vindt Westerweel. "Je kunt er heel erg bij stilstaan en veel verdriet hebben, maar dat heb ik niet. Ik ben ontzettend blij dat Babette twaalf jaar aan mijn zijde is geweest. Life goes on."

© Novum
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2010 @ 14:57:13 #299
37843 lady-wrb
kortaf
pi_89344058
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 13:07 schreef Ole het volgende:

[..]

zo, dat is wel erg lakoniek zeg.
klinkt als blij dattie weg is.
pi_89347021
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:57 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

zo, dat is wel erg lakoniek zeg.

Zo zag hij er ook uit bij Boulevard gister, in een klein filmpje :D

Maar misschien is het al een jaar geleden dat ze zijn gaan scheiden en is het dus al zulk oud nieuws voor hem?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:25:49 #301
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89357186
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:57 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

zo, dat is wel erg lakoniek zeg.
klinkt als blij dattie weg is.
Laconiek? Eerder realistisch. Ook niet zo verwonderlijk, aangezien hij en Babette deze beslissing al een tijdje geleden gemaakt hebben. Me dunkt dat hij net na het maken van die beslissing niet zo nuchter kon reageren.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')