abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 april 2010 @ 01:05:56 #226
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80409299
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ja maar het is niet iets van de laatste 10 20 40 60 80 160 jaar. Joden zijn gewoon ingeburgerde mensen die hun eigen boontjes kunnen doppen. En nee ik heb niets op met het Jodendom, ik vind het een rare religie, maar wel een religie die ondergesteld wordt aan de Islam
Nee, maar 200, 300 jaar geleden werden ook Joden in Nederland niet gelijk gesteld aan de Christenen. Die status hebben ze na heel lang vechten en na enorm moeilijke periodes eindelijk bereikt. Maar ik zie geen reden om terug te keren naar dat soort ongelijkheden, en deze in te voeren voor moslims.

Kijk ook eens naar de toekomst. Jij weet net zo goed als ik dat die 1 miljoen moslims Nederland niet gaan verlaten, en dat we in 2050, 2080, 2100 met nieuwe generaties aan moslims te maken hebben. Moeten die generaties echt gevormd worden door ze nu wettelijk ongelijk aan Nederlanders te stellen, zoals we in het verre verleden ook met Joden gedaan hebben?

Ik dacht toch dat we van het verleden geleerd hadden. Problemen met moslims in een westerse democratie dienen opgelost te worden met een dialoog, discussie. Zaken als vrouwenbesnijdenis zijn terecht verboden in Nederland, maar verder zijn alle mannelijke EN vrouwelijke moslims gelijk in Nederland onder de grondwet. En dat wil ik graag zo houden.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_80409314
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:05 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Tegenwoordig zijn er inderdaad idiote groeperingen moslims te vinden die de holocaust bejubelen. Ik durf wel te stellen dat ondanks dat deze mafkezen in grote getale voorkomen dit toch een minderheid betreft van de hele verzameling moslims. Bron? Gutfeeling, bronnen doen we de hele reeks al niet aan, veel is aan de dikke duim van voice-over onttrokken.

Een leuk weetje: wist jij dat in de grootste moskee in Parijs (ben de naam ervan kwijt) ten tijde van WOII de iman en zijn moslimgemeenschap veel joden heeft opgevangen en die daar onder heeft laten duiken?
Nope, dat wist ik niet. Wat ik wel weet is dat het grootste gedeelte van de Moslims in Nederland goedwillende burgers zijn. Alleen hun functioneren wordt beperkt door de islam, het imperialisme daarvan. Dat moet bestreden worden, uiteraard de Moslims zelf niet.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  zaterdag 17 april 2010 @ 01:07:25 #228
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80409329
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:01 schreef phpmystyle het volgende:
Dat het een eeuwenoude Nederlandse traditie is, en het geeft ook geen problemen. Daarom is dat wel acceptabel.
Wat voor problemen geeft een hoofddoekje precies?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 17 april 2010 @ 01:07:36 #229
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80409331
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:49 schreef maartena het volgende:

[..]

Geef even PRECIES aan waar ik zeg dat ik voorstander ben van de Sharia, of waar ik voorstander ben van het dak gooien van homo's?
Dat zeg je met zoveel gelul er omheen door te stellen dat iedereen gelijk is, en vind dat de islam thuishoort in een westerse democratie. Dat is niet te verenigen, om de doodsimpele reden dat de islam een totalitaire ideologie is dat geen democratie toestaat, maar onderdrukking.

Dus ja, iedereen is gelijk volgens jou, en dan ga je kijken naar wat juist slecht is door te stellen dat de PVV hier niet thuishoort, mensen die er op stemmen fout zijn (dus volgens jouw redenering minder), begint over zionisten, ga zo maar door. Dat is pas fout (en ohzo links als maar kan).
quote:
Wederom, onderbouw eens precies waar ik dat heb gezegd? Je verzint dit gewoon ter plekke. Ik ben voorstander van de democratie, en voorstander van gelijke rechten voor iedereen in Nederland. Homo en moslim.
Nogmaals, dat blijkt uit je relaas. Je kan geen voorstander zijn van een democratie als je een parij in de armen sluit die er juist tegen is. Zo'n partij bestrijd je. maar nee, die sluit je in de armen. Ooit gehoord van het paard van Troje?
quote:
Al die landen zijn NIET democratisch en NIET Nederland.

Waarom zouden we ons in Nederland moeten verlagen tot dat soort praktijken, waar de ene godsdienst minderwaardig is aan de andere?
Nooit verdiept in de islam? Nooit verdiept in de koran? Kom nou zeg.
quote:
Ik zou zeggen, lees je eens in over PVV-er Gidi Markuszower, lid van de Nederlandse tak van de Likud Partij.

http://www.likud.nl

En kom daarna terug met een mooie onderbouwing waarom Gidi geen zionist zou zijn. Ik lees het later wel.
Hou nou eens op met je jodenhaat
quote:
En wederom roep je maar iets over "het is vast een moslim", alleen maar omdat ik sta voor gelijke rechten voor IEDEREEN in Nederland.

IEDEREEN, Homo, Moslim, Christen, Jood, Atheist, etc.
Eens! Maar geen plaats voor islam, duidelijk toch? Islam wil het tegenovergestelde. Een moslim wil dit uitvoeren. 1+1= ?
quote:
En dus niet dat 1 groep minder rechten moet krijgen zoals Wilders dat wil.
Dat wil Wilders niet, Wilders wil de islam uitbannen. En helaas zijn er groepen die achter zo'n barbaarse ideologie staan. Dan is er voor die groep mensen wat de islam aanhangt maar 1 oplossing: afwenden van de islam, en de westerse democratie in de armen sluiten. Dat is het doel van Wilders, en ik sta daar achter. Als Wilders het anders bedoeld dan wat ik hier nu neerzet dan heb ik het verkeerd begrepen en sta ik er niet achter. Ik ben tegen uitsluiting van mensen.

Moslims zijn mensen, maar die kunnen zich altijd nog bedenken en iets als de islam loslaten of juist verbeteren door alle haatpassages uit die koran te scheuren. Dan mag een moslim een moslim zijn wat mij betreft. Ik heb aan alles wat tegen de menselijkheid indruist, wat dus ook in de koran staat, een kindje dood . En dus geen hekel aan moslims, maar hekel aan die domme ideeen van ze.
Scheer je weg!
  zaterdag 17 april 2010 @ 01:08:26 #230
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80409344
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:03 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ja? Dus?
Dat als het om het joods/christelijke geloof gaat je schijnbaar minder verwerpelijke teksten tegenkomt dan het handje vol teksten uit de koran die je via de TV of internet vernomen hebt, en dan durft te beweren dat het ene geloof slechter is dan het andere, niet rekening houdende met dat het in alle gevallen teksten betreft die als ze in welk geloof dan ook naar de regel geleefd zouden worden, op het zelfde neerkomen.
  zaterdag 17 april 2010 @ 01:08:28 #231
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80409345
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:06 schreef phpmystyle het volgende:
Nope, dat wist ik niet. Wat ik wel weet is dat het grootste gedeelte van de Moslims in Nederland goedwillende burgers zijn. Alleen hun functioneren wordt beperkt door de islam, het imperialisme daarvan. Dat moet bestreden worden, uiteraard de Moslims zelf niet.
En moet dat worden opgelegd, of mogen die moslims daar zelf in kiezen? Een orthodoxe jood mag toch ook? Een streng gereformeerde in Staphorst mag toch ook?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 17 april 2010 @ 01:09:57 #232
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80409371
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

AH, een bondgenoot, was wel nodig na al dit linkse eenzijdige gebash.
Maar je gaat slapen nu, sta ik er weer alleen voor.

Laters
Scheer je weg!
  zaterdag 17 april 2010 @ 01:10:09 #233
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80409378
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:07 schreef Gillette_M5 het volgende:
Hou nou eens op met je jodenhaat
Ik heb geen Jodenhaat. Waar maak je dat precies uit op?

Ik stel alleen dat de PVV nogal exentrieke figuren in haar lijst opneemt. Gidi Markuszower heeft onder andere de dubbele nationaliteit, en heel vreemd: Opeens hoor je Wilders daar ook totaal niet meer over in de media.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_80409381
Gilette: serieuze vraag.

Ben jij zelf een jood?
  zaterdag 17 april 2010 @ 01:11:19 #235
177885 JoaC
Het is patat
pi_80409396
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 22:44 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

DUDE... Als jij je nou verdiept in de feiten ipv alles uit boekjes te halen....
Want in boeken staan geen feiten?
Hoeveel boeken lees ik?
Zijn feiten verschillend te interpreteren?
Welke bronnen zijn betrouwbaar volgens jou?

Je gaat nergens op in...
quote:
Oh, en nog sterkte he met die rampenpartij van je. D66, dat met de staart tussen de benen uit Amsterdam is vertrokken WTF
Liever het gepruts van een Telleman dan een geweldsfetisjist van een Markuszower.
Liever een partij die eerlijk is, dan een partij die een breekpunt noemt(hoofddoekenverbod), om vervolgens dit terug te trekken.

Maar ik zie nog nergens een weerwoord, alleen wat retorische ontwijkingen.

Mijnheer, u faalt.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  zaterdag 17 april 2010 @ 01:14:07 #236
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80409445
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:10 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik heb geen Jodenhaat. Waar maak je dat precies uit op?

Ik stel alleen dat de PVV nogal exentrieke figuren in haar lijst opneemt. Gidi Markuszower heeft onder andere de dubbele nationaliteit, en heel vreemd: Opeens hoor je Wilders daar ook totaal niet meer over in de media.
Heb je wel een punt. Tuurlijk vind ik dit ook niet helemaal zuiver van de PVV. Maar goed, welke politieke partij is nou wel zuiver te noemen? Ik snap best dat PVV bashers dit maar al te graag willen uitvergroten, daar niet van. Maar kom op, het is wat ik zeg: er is geen enkele PP zuiver.

En ja, ze hadden de kandidaten wat beter mogen screenen. Gewoon jammer dit soort incidenten.
Scheer je weg!
  zaterdag 17 april 2010 @ 01:14:36 #237
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80409455
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:10 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Gilette: serieuze vraag.

Ben jij zelf een jood?
Nope.
Scheer je weg!
  zaterdag 17 april 2010 @ 01:15:42 #238
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80409479
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:07 schreef Gillette_M5 het volgende:
Dat zeg je met zoveel gelul er omheen door te stellen dat iedereen gelijk is, en vind dat de islam thuishoort in een westerse democratie. Dat is niet te verenigen, om de doodsimpele reden dat de islam een totalitaire ideologie is dat geen democratie toestaat, maar onderdrukking.

Dus ja, iedereen is gelijk volgens jou, en dan ga je kijken naar wat juist slecht is door te stellen dat de PVV hier niet thuishoort, mensen die er op stemmen fout zijn (dus volgens jouw redenering minder), begint over zionisten, ga zo maar door. Dat is pas fout (en ohzo links als maar kan).
Ik ben niet links, maar centristisch. Even voor de duidelijkheid, ik moet ook niets hebben van de SP en GL bijvoorbeeld.

Maar omdat de Islam in andere landen mensen onderdrukt, dat is geen goede reden om dat in Nederland dan ook maar te doen. Dat begint dan een beetje te lijken op "zij doen het ook met Christenen en Joden, DUS mogen wij het ook met moslims".

Nee. We zijn in Nederland een vrije democratie, dus inclusief moslims. Problemen pakken we individueel aan.
quote:
Nooit verdiept in de islam? Nooit verdiept in de koran? Kom nou zeg.
Ik heb toevallig uit pure interesse hier eens in Barnes & Noble een Koran uit de schappen gerukt en heb er e.e.a. in gelezen. Lijkt erg sterk op de Bijbel. Heel sterk zelfs.
quote:
Eens! Maar geen plaats voor islam, duidelijk toch
Met die zin vlak achter het woordje "Eens" maak je dat woordje direct ongedaan. Je bent het dus NIET eens met gelijke rechten voor iedereen.

je wil gelijke rechten voor iedereen.... BEHALVE Islamieten.

En voor zo'n tweederangs democratie die meer lijkt op de vrijheden van Zuid-Afrika van voor 1994 pas ik toch echt.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 17 april 2010 @ 01:17:35 #239
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80409503
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:11 schreef JoaC het volgende:

[..]

Want in boeken staan geen feiten?
Hoeveel boeken lees ik?
Zijn feiten verschillend te interpreteren?
Welke bronnen zijn betrouwbaar volgens jou?

Je gaat nergens op in...
Mwa, ik heb hier al genoeg gepost dacht ik zo.
quote:
Liever het gepruts van een Telleman dan een geweldsfetisjist van een Markuszower.
Liever een partij die eerlijk is, dan een partij die een breekpunt noemt(hoofddoekenverbod), om vervolgens dit terug te trekken.

Maar ik zie nog nergens een weerwoord, alleen wat retorische ontwijkingen.

Mijnheer, u faalt.
BWahahaha, D66 een eerlijke partij noemen Dit is geen enkele partij! Ook de PVV niet nee. En ik ga ook niet stemmen op de PVV, al is de verleiding wel zeer groot. Enkele sterke punten is hun standpunt ten aanzien van de islam, hun standpunt Publieke Omroep, en aanpak van criminaliteit en verhogen van de straffen. Maarja, die laatste paar punten zijn ook wel te vinden bij de VVD, en daar ga ik naar alle waarschijnlijkheid ook weer op stemmen.
Scheer je weg!
pi_80409568
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:07 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Dat zeg je met zoveel gelul er omheen door te stellen dat iedereen gelijk is, en vind dat de islam thuishoort in een westerse democratie. Dat is niet te verenigen, om de doodsimpele reden dat de islam een totalitaire ideologie is dat geen democratie toestaat, maar onderdrukking.

Dus ja, iedereen is gelijk volgens jou, en dan ga je kijken naar wat juist slecht is door te stellen dat de PVV hier niet thuishoort, mensen die er op stemmen fout zijn (dus volgens jouw redenering minder), begint over zionisten, ga zo maar door. Dat is pas fout (en ohzo links als maar kan).
[..]

Nogmaals, dat blijkt uit je relaas. Je kan geen voorstander zijn van een democratie als je een parij in de armen sluit die er juist tegen is. Zo'n partij bestrijd je. maar nee, die sluit je in de armen. Ooit gehoord van het paard van Troje?
[..]

Nooit verdiept in de islam? Nooit verdiept in de koran? Kom nou zeg.
[..]

Hou nou eens op met je jodenhaat
[..]

Eens! Maar geen plaats voor islam, duidelijk toch? Islam wil het tegenovergestelde. Een moslim wil dit uitvoeren. 1+1= ?
[..]

Dat wil Wilders niet, Wilders wil de islam uitbannen. En helaas zijn er groepen die achter zo'n barbaarse ideologie staan. Dan is er voor die groep mensen wat de islam aanhangt maar 1 oplossing: afwenden van de islam, en de westerse democratie in de armen sluiten. Dat is het doel van Wilders, en ik sta daar achter. Als Wilders het anders bedoeld dan wat ik hier nu neerzet dan heb ik het verkeerd begrepen en sta ik er niet achter. Ik ben tegen uitsluiting van mensen.

Moslims zijn mensen, maar die kunnen zich altijd nog bedenken en iets als de islam loslaten of juist verbeteren door alle haatpassages uit die koran te scheuren. Dan mag een moslim een moslim zijn wat mij betreft. Ik heb aan alles wat tegen de menselijkheid indruist, wat dus ook in de koran staat, een kindje dood . En dus geen hekel aan moslims, maar hekel aan die domme ideeen van ze.
In de Torah en de Bijbel staan ook zwaar verwerpelijke teksten die misschien nog wel verder gaan dan de Koran. Uitbannen die religies.
  zaterdag 17 april 2010 @ 01:27:14 #241
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80409616
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:15 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik ben niet links, maar centristisch. Even voor de duidelijkheid, ik moet ook niets hebben van de SP en GL bijvoorbeeld.

Maar omdat de Islam in andere landen mensen onderdrukt, dat is geen goede reden om dat in Nederland dan ook maar te doen. Dat begint dan een beetje te lijken op "zij doen het ook met Christenen en Joden, DUS mogen wij het ook met moslims".

Nee. We zijn in Nederland een vrije democratie, dus inclusief moslims. Problemen pakken we individueel aan.
Dat 'zij doen het met hen, wij doen het met hun' geef ik je absoluut gelijk in. Ben ik ook op tegen. Het probleem wat namelijk speelt is de islam ansich. En ja, helaas hoort daar ene groep bij wat het aanhangt, en voorkom je nou neit dat je een groep uitsluit. Maar als dit ten goede komt aan de westerse democratie dan zeg ik: ja, doen! In de hoop dat moslims in gaan zien dat er een revolutie binnen die islam nodig is. Ze mogen wat mij betreft geloven in Allah. Maakt me geen reet uit, maar handen af van ONZE westerse blanke beschaving!
quote:
Ik heb toevallig uit pure interesse hier eens in Barnes & Noble een Koran uit de schappen gerukt en heb er e.e.a. in gelezen. Lijkt erg sterk op de Bijbel. Heel sterk zelfs.
Ach man, hou toch op. Er zijn echte (ex)moslims die er boeken over hebben geschreven. De échte ervaringsdeskundigen. En dan doel ik niet op Eshan Jami ofzo. Neem bijv. Necla Kelek, of lees het boek van Oriana Fallaci. Die weten wel beter.
quote:
Met die zin vlak achter het woordje "Eens" maak je dat woordje direct ongedaan. Je bent het dus NIET eens met gelijke rechten voor iedereen.

je wil gelijke rechten voor iedereen.... BEHALVE Islamieten.

En voor zo'n tweederangs democratie die meer lijkt op de vrijheden van Zuid-Afrika van voor 1994 pas ik toch echt.
Ik wil dat voor iedereen, behalve voor mensen die tegen de westerse beschaving zijn inderdaad.
Scheer je weg!
  zaterdag 17 april 2010 @ 01:49:09 #242
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80409849
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:27 schreef Gillette_M5 het volgende:

Ik wil dat voor iedereen, behalve voor mensen die tegen de westerse beschaving zijn inderdaad.
Is er uberhaupt een beschaving in het westen te vinden waarmee iedereen het eens kan zijn, zonder dat de gene die het daar niet mee eens zijn moeten bloeden omdat ze er een andere, soms verwerpelijke, soms dodelijke, soms suicidale meningen op nahouden?
  zaterdag 17 april 2010 @ 02:11:34 #243
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80410036
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:27 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ik wil dat voor iedereen, behalve voor mensen die tegen de westerse beschaving zijn inderdaad.
Het is in ieder geval moedig van je dat je voorstander bent van een wettelijk systeem waarbij de ene mens minder rechten heeft dan de andere.

Dat is in Europa alweer een tijd niet voorgekomen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 17 april 2010 @ 02:45:33 #244
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80410298
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 02:11 schreef maartena het volgende:

[..]

Het is in ieder geval moedig van je dat je voorstander bent van een wettelijk systeem waarbij de ene mens minder rechten heeft dan de andere.

Dat is in Europa alweer een tijd niet voorgekomen.
Daarom. Want volgens jouw redenering heeft een kinderverkrachter net zoveel rechten als een ieder ander mens.

Top

Pedofielen, u hoort het, met Maartena aan het roer mag u weer in een wijk wonen met veel gezinnen. Daar zal Maartena niet kinderachtig over doen....
Scheer je weg!
pi_80410588
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 02:45 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Daarom. Want volgens jouw redenering heeft een kinderverkrachter net zoveel rechten als een ieder ander mens.

Top

Pedofielen, u hoort het, met Maartena aan het roer mag u weer in een wijk wonen met veel gezinnen. Daar zal Maartena niet kinderachtig over doen....
Dat heeft een kinderverkrachter ook. Ieder mens heeft dezelfde rechten. Zie: Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens, dat geldt hetzelfde voor iedereen.
  zaterdag 17 april 2010 @ 05:09:07 #246
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80410892
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 03:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Dat heeft een kinderverkrachter ook. Ieder mens heeft dezelfde rechten. Zie: Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens, dat geldt hetzelfde voor iedereen.
Daarom. Wacht maar tot jouw kind of dierbare wordt verkracht, door het hoofd wordt geschoten, en begraven in een bos na in mootjes te zijn gehakt. Dan wil ik je nog wel eens horen.
Scheer je weg!
  zaterdag 17 april 2010 @ 06:31:18 #247
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80411187
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 02:45 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Daarom. Want volgens jouw redenering heeft een kinderverkrachter net zoveel rechten als een ieder ander mens.

Top

Pedofielen, u hoort het, met Maartena aan het roer mag u weer in een wijk wonen met veel gezinnen. Daar zal Maartena niet kinderachtig over doen....
Ze hebben in principe ook dezelfde rechten. Ze worden na het plegen van een misdaad veroordeeld en gestraft, en de straf kan ook in houden dat deze persoon na gevangenisstraf niet in bepaalde wijken mag wonen.

Maar dat is nogal een verschil met wat Wilders wil, en dat is de wet zo aanpassen dat ALLE moslims minder grondrechten krijgen, ongeacht of ze een misdaad hebben gepleegd

En ja, zelfs de kinderverkrachter is onschuldig tot het tegendeel bewezen heeft. En om het nog even wat meer kracht bij te zetten: Een kinderverkrachter die moslim is heeft dezelfde rechten als een kinderverkrachter die christen of jood is. En dat is maar goed ook.

De manier waarop je jezelf trouwens profileert met je Maartena dit, Maartena dat is trouwens wel erg kinderachtig.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 17 april 2010 @ 06:34:39 #248
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_80411193
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 05:09 schreef Gillette_M5 het volgende:
Daarom. Wacht maar tot jouw kind of dierbare wordt verkracht, door het hoofd wordt geschoten, en begraven in een bos na in mootjes te zijn gehakt. Dan wil ik je nog wel eens horen.
Tuurlijk, dan wil ik em dood. En nu meteen tegen de muur. Dat heten emoties, en elk slachtoffer of dichtbij-staande zal dergelijke emoties hebben.

Maar dat betekend nog niet dat het daarom ook maar moet gebeuren natuurlijk. We hebben in Nederland een relatief gezien redelijk goed werkend recht-systeem die een moordenaar of verkrachter volgens de Nederlandse wet straft.

Mogen deze straffen wat zwaarder zijn? Van mij wel.
Mogen deze straffen zwaarder zijn voor moslims dan niet-moslims? Nee, dat niet.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 17 april 2010 @ 08:46:37 #249
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_80411645
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 06:34 schreef maartena het volgende:

[..]

Tuurlijk, dan wil ik em dood. En nu meteen tegen de muur. Dat heten emoties, en elk slachtoffer of dichtbij-staande zal dergelijke emoties hebben.
Emoties moet je buiten de rechtsorde houden. Gelukkig ben jij geen rechter.
  zaterdag 17 april 2010 @ 08:56:52 #250
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_80411747
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:19 schreef maartena het volgende:
Wat ik echter niet accepteer zijn figuren als voice-over die eigenlijk alleen maar op de man kunnen spelen, en nauwelijks op een volwassen manier kunnen argumenteren.
Ik wil gewoon eerst weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Een man die jaren geleden naar de USA geėmigreerd is en daar 24x7 achter zijn beeldscherm zit om PVV'ers belachelijk te maken, roept bij mij vragen op ... to put it mildly.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')