abonnement Unibet Coolblue
pi_262889
Ik zat zaterdag (of was het nou zondag ?) te kijken naar de aflevering waarin Iwan mee uit werd gevraagd door Laura bij All you need is love .... wat me opviel was dat alle buspassagiers er leuk op reageerden behalve ..... juist ja, teefje Tessa ! Zat daar maar met een gezicht als een oorwurm en reageerde ook niet echt leuk. Volgens mij was ze nogal jaloers.
Was dat jullie ook opgevallen ?
  maandag 8 mei 2000 @ 10:20:00 #2
2937 bianca
She-devil
pi_262890
Ze vond dit inderdaad niet leuk zo mogelijk keek ze nog "vriendelijker".
Ik denk dat ze straks nog meer rede heeft om jaloers te zijn, of ben ik de enige die denkt dat Iwan nu wel wat in Essie ziet?
Ik heb gisteren 4 afleveringen zitten kijken (ben ik gek of niet) en zag toch duidelijk dat Iwan vroeg aan Essie :is die gozer nix voor jou? In de hitkrant dus ,en dat vroeg hij niet aan Tessa.
Wel is hij zo aardig om Tessa niet in een kwaad daglicht te zetten, want bij all you need is zei hij ja tessa is ook nog vrijgezel en niet :nee ik zie nix in haar.

als je niets zinnigs kunt zeggen, zeg dan niets.
  maandag 8 mei 2000 @ 11:42:00 #3
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_262891
quote:
op 05-08-2000 om 10:20 AM schreef bianca het volgende:
Wel is hij zo aardig om Tessa niet in een kwaad daglicht te zetten, want bij all you need is zei hij ja tessa is ook nog vrijgezel en niet :nee ik zie nix in haar.


Iwan is er de jongen niet naar om iemand compleet de grond in te boren. Hij heeft ook duidelijk uitgelegd dat hij en Tessa maatjes zijn in de Bus maar dat zij GEEN relatie hebben.

never play games........
pi_262892
Ach god Die arme Tessa. Ze is zo verliefd op Iwan en nu natuurlijk heeel jaloers omdat Iwan met een ander uitgaat.
Waar halen jullie het allemaal vandaan????
Zeker omdat debus zo saai is?
Of dit is wat jullie graag zouden willen.!
  maandag 8 mei 2000 @ 11:50:00 #5
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_262893
Tessa is alleen maar verliefd op zichzelf. Als ze jaloers is dan is ze jaloers op zichzelf.

Lafayette

  maandag 8 mei 2000 @ 11:52:00 #6
2937 bianca
She-devil
pi_262894
nee het is zeker niet arme Tessa,maar eerder (bij mij dan)ja dat is wat ik wil zien.
Ik denk dat ze wel eens op haar nummer gezet moet worden.
Lees maar eens de streamverslagen daar staat toch elke keer wel een snauw van Tessa naar Essie toe.
B.v. toen ze tegen antonette zei nee niet die trui oppakken (van Es )laat ze dat hem maar zelf wassen.
als je niets zinnigs kunt zeggen, zeg dan niets.
pi_262895
Nou sorry hoor, vond haar niet echt leuk reageren. Ik weet niet of ze verliefd is op Iwan (heb ik ook niet gezegd) maar het viel wel erg op dat ze zo lauw reageerde. Heb je die kop niet van haar gezien dan ? Of ze was natuurlijk jaloers omdat zij niet mee uit was gevraagd. In ieder geval stak het haar wel, dat was duidelijk te zien. En ja, ik vind de bus saaaaaaaaaai inderdaad !
  † In Memoriam † maandag 8 mei 2000 @ 12:24:00 #8
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_262896
quote:
op 05-08-2000 om 11:50 AM schreef Lafayette het volgende:
Tessa is alleen maar verliefd op zichzelf. Als ze jaloers is dan is ze jaloers op zichzelf.
Lafayette

Exact! Ze is zo met zichzelf ingenomen dat ze helemaal geen oog heeft voor de andere bussagiers (zijn die er dan?). Wat zielig voor haar dat ze er nog niet uitgestemd is. Zo groeit haar ego meer en meer tot masturbatiehoogte Wat zal het een heerlijk gezicht zijn als blijkt dat ze 2e wordt Wel jammer dat ze Antonette zo meesleept in haar waanwereld.

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 8 mei 2000 @ 12:27:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262897
quote:
op 05-08-2000 om 11:52 AM schreef bianca het volgende:
nee het is zeker niet arme Tessa,maar eerder (bij mij dan)ja dat is wat ik wil zien.
Ik denk dat ze wel eens op haar nummer gezet moet worden.
Lees maar eens de streamverslagen daar staat toch elke keer wel een snauw van Tessa naar Essie toe.
B.v. toen ze tegen antonette zei nee niet die trui oppakken (van Es )laat ze dat hem maar zelf wassen.

Hm , logisch als je zolanng samen met een Essie in de bus zit die vrijwel bij elke huishoudelijke taak niets doet of op het toilet zit.

pi_262898
Ik denk dat Iwan wel wat in Essie ziet, maar Essie niet in hem. Ik vind trouwens dat Mike ook erg veel geilt op haar.
Ik denk dat er een heuse romance gaat groeien tussen Bullent en Esmeralda. Esmeralda schrijft altijd wel iets in haar dagboek over Bullent. En de wijze waarop Bullent over Essie sprak in de auto na zijn vertrek en in de live uitzending sprak boekdelen.
Lees dit goed door. Over een maand of drie herinneren jullie deze post weer, omdat jullie in de prive hebben gelezen en gezien (bij de kapper natuurlijk) dat Essie en Bullent gespot zijn in een Amsterdams Discotheek.
Pikachu! Gezondheid.
pi_262899
Ik denk het niet.
pi_262900
Nou als je dat denkt, dan zal het wel zo zijn.
Pikachu! Gezondheid.
  maandag 8 mei 2000 @ 21:46:00 #13
2705 cynix
is verdwaald
pi_262901
Tjeess!! Ik zag nu pas dat stukkie waarbij Laura Iwan mee uit vraagt. Tessa!!! Die blik!!!
Nou, dat was niet gewoon onvriendelijk, dat was pure haat!!!
pi_262902
quote:
op 05-08-2000 om 08:23 PM schreef K-30 het volgende:
Ik denk het niet.

Hoezo??

Twee verschillende culturen???

  maandag 8 mei 2000 @ 23:33:00 #15
2180 Avia
FOK-Member
pi_262903
Misschien is het zo dat Tessa, nadat ze op het stembankje gezeten heeft vanavond, een aardige klap op haar ego heeft gekregen. Ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen de komende twee weken. Let maar op.
Die gaat nu rare sprongen maken, voor zover ze dat nog niet deed.

Oja, en Tessa is zeker weten verliefd op Iwan.
En die weet er overigens zeer slim mee om te gaan. Iwan is my winner!!!

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_262904
quote:
op 05-08-2000 om 11:00 PM schreef Coos het volgende:
Hoezo??

Twee verschillende culturen???



Nee, dat is het niet, het heeft er meer mee te maken dat ik Bullent ervan verdenk dat hij een act tegenover Essy heeft opgevoerd.

[Dit bericht is gewijzigd door K-30 (Datum 09 Mei 2000).]

  maandag 8 mei 2000 @ 23:48:00 #17
2937 bianca
She-devil
pi_262905
Tessa is de laatste tijd steeds op de 3e plaats terecht gekomen maar veranderen ho maar, dat kan ze gewoon niet zit in het aard van het beestje.
als je niets zinnigs kunt zeggen, zeg dan niets.
pi_262906
Ik denk dat Tessa alleen verliefd is op zichzelf maar wel denkt of hoopt dat iedereen verliefd op haar is. Ze vindt zichzelf nl. ontzettend leuk, spontaan, aardig enz.
pi_262907
Tessa is verliefd op Iwan. Ik dacht eerst van niet maar na de beelden van gisteren waarbij duidelijk zichtbaar was dat zei teleurgesteld was in de manier waarop Iwan zo makkelijk op een afspraak inging sprak toch boekdelen.
Alles wordt ineens duidelijk. Al haar geflirt met Erik is erop gericht om Iwan jaloers te maken. Al haar rare reakties laten een meisje zien dat verliefd is maar die haar liefde niet beantwoord ziet.

pi_262908
Bericht is verwijderd door WebJunk

Excuses, ik hoop dat de rommelpers het niet heeft gelezen


[Dit bericht is gewijzigd door WebJunk (Datum 09 Mei 2000).]

No. I will not fix your Windows.
pi_262909
Pas op kijk uit.

Geen uitspraken doen hier verder over voordat er zekerheid bestaat.

  dinsdag 9 mei 2000 @ 14:52:00 #22
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_262910
ALS let wel ALS dit waar is dan is dit een hele smerige lage streek. Ik heb zelf bekenden wiens vrouw zulke dingen flikte waardoor hij zijn kids nooit meer mag zien dus dit is laag. ALS het waar is..

Nou ja ik mocht haar toch al niet.!!!

pi_262911
quote:
op 05-09-2000 om 01:00 PM schreef WebJunk het volgende:
......

Webjunk, ik denk dat je zo'n onbevestigd berichtje beter niet kunt plaatsen. Zo help je geruchten verspreiden die met 90% waarschijnlijkheid gewoon verzonnen zijn. En dit is wel een gerucht van een erg akelig gehalte.

[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno (Datum 09 Mei 2000).]

The trick is to keep breathing
pi_262912
Sorry Junkje, je bent m'n vriendje, maar Arjuno heeft hier wel gelijk. Ik snap je wel hoor, ik ga over mijn nek van Tessa, al vanaf het prille begin, en helemaal na haar leugens over een zekere Bosnier.

Maar dit kan heus niet, je doet nu hetzelfde als de Prive met de Bosnier! Dit moet gewoon een grapje zijn van iemand die Tessa met geen tang zou willen aanraken en dan zoiets als dit bedenkt. Als je verstandig bent ga je even naar de edit-knop en haalt eigenhandig deze blaam van je blazoen.

No hard feelings hoor, verder vind ik zelf dat Tesje gepromoveerd is.
Van Teef tot Zeug.
(hoezo big? die zijn klein.)

En een aanvulling: K-30, dit is de eerste keer dat je correct reageert. Hulde! Waarvan akte.

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 09 Mei 2000).]

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_262913
De chatter heeft niet gereageerd op mijn oproep dit per e-mail te verduidelijken

Denk inderdaad dat er een grappenmaker op de chat zat. Hij/zij werd er ook op een gegeven moment vanaf gekickt (ik niet vandaag )

No. I will not fix your Windows.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')