abonnement Unibet Coolblue
pi_81595834
Laat er een keer geen rood vlak op het thuisshirt zitten trouwens..
pi_81603981
Leuk voetballertje hoor die Toornstra, maar om na 3 of 4 aardige wedstrijdjes tegen rkc willem 2 en sparta al gelijk met eisen te komen is natuurlijk redelijk belachelijk.
gewoon een modaal salaris bieden want tegen de betere clubs kwam ie absoluut niet uit de verf op het middenveld.
gelijk weer zo'n hype rondom zo'n speler als ie 2 goeie potten speelt
take it or leave it, zeg ik!
wordt eens tijd dat die salarissen van de heren voetballers teruggeschroefd worden tot normale proporties! beetje miljonair worden om je hobby uit te mogen oefenen en zeeen van vrije tijd te hebben....dacht 't niieeeet!!!

Onderhandelingen Toornstra en ADO in impasse
18/05/2010 22:48

ADO Den Haag is er nog niet in geslaagd om met middenvelder Jens Toornstra overeenstemming te bereiken over een nieuw meerjarig contract.

Het talent dat het afgelopen seizoen doorbrak in de hoofdmacht ligt weliswaar nog twee jaar vast, maar het salaris in zijn huidige verbintenis is relatief laag. Andere clubs liggen op de loer om Toornstra weg te kapen.

De jeugdinternational zou op de lijst staan bij onder meer AZ, FC Twente en Roda JC. Commissaris Mark van der Kallen van ADO laat zich er niet door onder druk zetten. 'Het zal wel dat andere clubs op hem jagen', vertelt Van der Kallen aan Voetbal International. 'Maar wij zijn niet in de positie om rare dingen te doen.'

'Toornstra is een groot talent, maar de eisen zijn exorbitant. We hopen nog tot elkaar te komen, maar vooralsnog komen we er niet uit.'

ADO bereikte eerder al wel een akkoord met verdediger Pascal Bosschaart (30) en doelman Gino Coutinho (27), die hun aflopende contracten met één jaar verlengden. De club verwacht ook snel rond te komen met Wesley Verhoek (23). De door NEC begeerde aanvaller kan voor twee jaar bijtekenen, met een optie voor een derde seizoen.
pi_81604417
Slecht nieuws, maargoed weet niet wat hij allemaal eist dan..
  woensdag 19 mei 2010 @ 00:18:39 #279
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_81606697
Krijg er zo´n Peter Jungschlager gevoel bij
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_81613635
het staat nu zelfs ook op nu.nl
het feit alleen al dat die vd kallen met petrovic om 1 tafel gaat zitten en een serieus gesprek gaat voeren zegt in mijn ogen alles over de voetbalknowhow van deze man en dat we hem op zijn poen na zeer laag mogen
wat een clown....
kom niet meer bij als het petrovic daadwerkelijk wordt.

Petrovic

Zeljko Petrovic bevindt zich op de kandidatenlijst voor het hoofdtrainerschap van ADO Den Haag. De club uit de Hofstad zoekt een opvolger voor interim-coach Maurice Steijn.

Dinsdag voerde eigenaar Mark van der Kallen van ADO een onderhoud met Alfons Groenendijk.

“Dat was een oriënterend gesprek. De aanstelling van een nieuwe trainer zou zomaar nog eens twee tot drie weken kunnen duren”, vertelt Van der Kallen in het AD.

Behalve Petrovic en Groenendijk zou ook RKC Waalwijk-trainer Ruud Brood in beeld zijn bij ADO. Jan Everse daarentegen is van het lijstje geschrapt.


Hamburger SV

Petrovic’ laatste betrekking was het assistent-trainerschap bij Hamburger SV. In navolging van zijn ‘baas’ Martin Jol stapte hij daar vorig jaar op. Twee maanden geleden toonde de 45-jarige Montenegrijn in dagblad De Pers zijn onbegrip over het gebrek aan interesse.

“Gevoelsmatig denk ik dat mijn toekomst in het buitenland ligt. Er zijn zoveel trainers in Nederland, het zal wel even duren voordat ik weer aan de beurt ben.”
  woensdag 19 mei 2010 @ 10:33:45 #281
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_81614251
ik vind het in elk geval wel een sympathieke vent
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_81617258
Ik lees nu net, dat Ruud Brood ook een kandidaat is.
pi_81624672
Lex Immers en Ricky van den Bergh mogen vertrekken
19 May 2010 om 00:20
Al eerder was bekend, dat Lex Immers ADO Den Haag wil verlaten en de voorkeur geeft aan Italie, waar zijn ouders wonen. Ook Ricky van den Bergh mag weg, als een club zich meldt in het Forepark.

Tekst: Rob Blankenstein


Karel Jansen jr., zaakwaarnemer van Lex Immers, is druk bezig om de mogelijkheden af te tasten voor de ras-Hagenaar. Wel moet een eventueel geïnteresseerde Italiaanse club een transfervergoeding van 700.000 euro op tafel leggen. Voor een transfer binnen Nederland – NEC Nijmegen is in beeld - verlangt ADO Den Haag een lagere transfersom.



Ook Ricky van de Bergh mag, indien zich een club meldt, vertrekken. Daar zal echter wel een transfersom (hoogte onbekend) tegenover moeten staan. Aan Bogdan Milic is te verstaan gegeven, dat zijn Haagse avontuur tot één seizoen beperkt blijft.



Ook Richard Knopper hoeft niet op een langer verblijf bij ADO Den Haag te rekenen. Hij is momenteel in gesprek met een Australische club om wellicht Down Under zijn carrière een vervolg te geven.

© Haaglandenvoetbal.nl (TR Media)
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:08:16 #284
69066 cohen
immer 2.
pi_81626898
heel goed van ADO om die halve voetballers eens weg te doen.
Immers mag wat mij betreft blijven, maar wat heeft Ricky vd Bergh nou toegevoegd? Om het maar niet over Milic te hebben. Bij een hoofdklasser zou het een gemiddelde spits zijn. Hoe kom je erop om zo'n jongen uit Montenegro aan te trekken? Ik vind het echt bizar.
Knopper heeft ook z'n beste tijd gehad. Bouw aan een jong team met echte leiders en niet met haantjes als verhoek, vd bergh en opperhaan buijs. Als je 10x je man laat lopen moet je ook niet zo stoer doen in het veld. hard werken en je mond houden! Dat moeten we hebben. Dat gecombineerd met de techniek van wat jonge gretige aanvallers en een middenveld, waar talent loopt als Toornstra, dan kunnen we eindelijk eens meedoen om in het linkerrijtje te komen.

Dit seizoen had had de 9e begroting van de Eredivisie. Hoe kan het dat er zo weinig wordt uitgehaald? Onbegrijpelijk.
wie zaait zal oogsten.....
pi_81628014
Hopelijk heb ze al goeie vervangers op het oog. Al lijkt met dat vrij lastig.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:46:09 #286
69066 cohen
immer 2.
pi_81628813
Kevin vd berg van utrecht?
Ooijer van PSV?
En zo zijn er nog veeeel meer die graag basis staan in de eredivisie
wie zaait zal oogsten.....
pi_81634485
Gelukkig maar,

Derijck wil toch bij ADO Den Haag blijven


Timothy Derijck zal ook aankomend seizoen de clubkleuren van ADO Den Haag verdedigen. De interim-trainer van de Hagenaars, Maurice Steijn, liet dat woensdagmiddag weten aan Omroep West. De centrale verdediger overwoog onlangs nog een vertrek bij de club uit Den Haag.

In de selectie van ADO heerste het afgelopen seizoen veel onrust en Derijck kon daar niet tegen. Bovendien was hij niet te spreken dat de toenmalige trainer Raymond Atteveld in de rust van een wedstrijd zijn privé-situatie in de groep gooide om de groep te motiveren. Atteveld werd onlangs ook op non-actief gezet bij ADO. Volgend seizoen zal hij ook geen trainer meer zijn bij ADO.

Derijck heeft bij de Hagenezen nog een contract tot medio 2012. De 22-jarige Belg speelt sinds 2008 voor de ploeg. Eerder kwam hij uit voor Feyenoord, NAC Breda en FCV Dender EH.
pi_81634648
had atteveld toch een goeie vooruitziende blik afgelopen maandag in VI
overigens een prima zet van het bestuur om de vervelende jongetjes en aso'tjes van de selectie eruit te gooien (immers en vd bergh)
Alleen jammer dat Knopper weg moet! Na een moeizaam 1ste jaar waarin ik die gozer niet mocht heeft ie zich prima hersteld en laten zien dat ie erg graag voor den haag wilt spelen! prima mentaliteit die gast!


Derijck blijft bij ADO, viertal spelers mag vertrekken
19/05/2010 17:46

Timothy Derijck blijft ADO Den Haag trouw. De club heeft Lex Immers, Ricky van den Bergh en Richard Knopper laten weten dat zij kunnen uitkijken naar een nieuwe club.

Dat meldden verschillende media, waaronder RTV West en Haaglanden Voetbal. Derijck zinspeelde in eerste instantie op een vertrek na alle perikelen rondom het vertrek van trainer Raymond Atteveld, maar heeft te kennen gegeven nu toch te willen blijven.

Lex Immers kan met zijn zaakwaarnemer Karel Jansen op zoek naar een andere club. De speler heeft een voorkeur voor de Italiaanse competitie, aangezien zijn ouders daar wonen. Immers kan naar verluidt voor zeven ton vertrekken naar het buitenland.

Voor Ricky van den Bergh kunnen geïnteresseerde clubs zich eveneens melden, terwijl Bogdan Milic te horen heeft gekregen dat zijn contract niet verlengd wordt. Hetzelfde geldt voor Richard Knopper. De middenvelder kan zijn carrière voortzetten in de Australische competitie.

[ Bericht 82% gewijzigd door HaagsPietje op 19-05-2010 18:29:27 ]
pi_81638791
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 23:20 schreef HaagsPietje het volgende:
Leuk voetballertje hoor die Toornstra, maar om na 3 of 4 aardige wedstrijdjes tegen rkc willem 2 en sparta al gelijk met eisen te komen is natuurlijk redelijk belachelijk.
gewoon een modaal salaris bieden want tegen de betere clubs kwam ie absoluut niet uit de verf op het middenveld.
gelijk weer zo'n hype rondom zo'n speler als ie 2 goeie potten speelt
take it or leave it, zeg ik!
wordt eens tijd dat die salarissen van de heren voetballers teruggeschroefd worden tot normale proporties! beetje miljonair worden om je hobby uit te mogen oefenen en zeeen van vrije tijd te hebben....dacht 't niieeeet!!!

Onderhandelingen Toornstra en ADO in impasse
18/05/2010 22:48

ADO Den Haag is er nog niet in geslaagd om met middenvelder Jens Toornstra overeenstemming te bereiken over een nieuw meerjarig contract.

Het talent dat het afgelopen seizoen doorbrak in de hoofdmacht ligt weliswaar nog twee jaar vast, maar het salaris in zijn huidige verbintenis is relatief laag. Andere clubs liggen op de loer om Toornstra weg te kapen.

De jeugdinternational zou op de lijst staan bij onder meer AZ, FC Twente en Roda JC. Commissaris Mark van der Kallen van ADO laat zich er niet door onder druk zetten. 'Het zal wel dat andere clubs op hem jagen', vertelt Van der Kallen aan Voetbal International. 'Maar wij zijn niet in de positie om rare dingen te doen.'

'Toornstra is een groot talent, maar de eisen zijn exorbitant. We hopen nog tot elkaar te komen, maar vooralsnog komen we er niet uit.'

ADO bereikte eerder al wel een akkoord met verdediger Pascal Bosschaart (30) en doelman Gino Coutinho (27), die hun aflopende contracten met één jaar verlengden. De club verwacht ook snel rond te komen met Wesley Verhoek (23). De door NEC begeerde aanvaller kan voor twee jaar bijtekenen, met een optie voor een derde seizoen.
In de wedstrijd tegen ADO tegen Ajax vond ik hem toch een van de betere spelers (al dan niet de beste van het veld). Die eisen zullen trouwens echt niet van Jens zelf komen, maar worden ingegeven door zijn zaakwaarnemer.
pi_81643727
Blijft Andres Oper eigelijk?
pi_81644804
"Ooit zal Jol trainer zijn van ADO Den Haag"


Mark van der Kallen, eigenaar van ADO Den Haag, is ervan overtuigd dat Ajax-trainer Martin Jol ooit de trainer van de club uit Den Haag zal zijn. De topman liet dat weten in Voetbal International.

Voordat de club André Wetzel aantrok als trainer voor het seizoen 2008/2009 had Van der Kallen contact met Jol. "Ja, ik heb hem aan de lijn gehad. Maar zij komst leek me niet realiseerbaar gezien de status van Jol. Wij konden hem geen salaris bieden van bijvoorbeeld een miljoen euro."

De topman van ADO denkt echter wel dat oefenmeester uit Den Haag ooit ADO nog zal trainen. "Wij dromen nog steeds van zijn komst naar ADO en ooit zal dat er ook van komen. Daarvan ben ik overtuigd. Ik heb nog wel eens contact met Jol en weet dat hij hier nog eens wil werken. Maar we zullen nog een paar jaar moeten wachten tot hij klaar is voor de stap", aldus Van der Kallen. In de periodes 1973-1978 en 1985-1989 kwam Jol als speler uit voor ADO en tussen 1991 en 1995 was hij trainer van de amateurs van ADO Den Haag.
pi_81645052
Ik vind Ernie Brandts op dit moment de beste keuze voor de trainers die nu beschikbaar zijn.
  donderdag 20 mei 2010 @ 01:00:27 #293
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_81659171
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:46 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Blijft Andres Oper eigelijk?
Ja. Zijn contract is met een jaar verlengd
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 20 mei 2010 @ 01:00:53 #294
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_81659181
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:03 schreef Hagenaar_94 het volgende:
"Ooit zal Jol trainer zijn van ADO Den Haag"


Mark van der Kallen, eigenaar van ADO Den Haag, is ervan overtuigd dat Ajax-trainer Martin Jol ooit de trainer van de club uit Den Haag zal zijn. De topman liet dat weten in Voetbal International.

Voordat de club André Wetzel aantrok als trainer voor het seizoen 2008/2009 had Van der Kallen contact met Jol. "Ja, ik heb hem aan de lijn gehad. Maar zij komst leek me niet realiseerbaar gezien de status van Jol. Wij konden hem geen salaris bieden van bijvoorbeeld een miljoen euro."

De topman van ADO denkt echter wel dat oefenmeester uit Den Haag ooit ADO nog zal trainen. "Wij dromen nog steeds van zijn komst naar ADO en ooit zal dat er ook van komen. Daarvan ben ik overtuigd. Ik heb nog wel eens contact met Jol en weet dat hij hier nog eens wil werken. Maar we zullen nog een paar jaar moeten wachten tot hij klaar is voor de stap", aldus Van der Kallen. In de periodes 1973-1978 en 1985-1989 kwam Jol als speler uit voor ADO en tussen 1991 en 1995 was hij trainer van de amateurs van ADO Den Haag.
Over your dead body Van der Kallen. Jol is niet meer welkom.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_81659766
FC Den Haag op zoek naar 'tussenpaus'


Nu FC Den Haag formeel afscheid heeft genomen van Raymond Atteveld, wat de club naar verluidt rond de 275.000 euro heeft gekost, zijn de beleidsbepalers binnen de Haagse club druk bezig met het invullen van het technische plaatje voor het komend seizoen.

Tekst: Rob Blankenstein

Het wordt steeds duidelijker, dat de Hagenaars voor het nieuwe seizoen op zoek zijn naar een 'tussenpaus' totdat Maurice Steijn, die momenteel bezig is aan de cursus coach betaald voetbal, zelf bevoegd is om als eindverantwoordelijke te fungeren bij de Haagse BVO.

Maandag heeft er een moeizaam gesprek plaatsgevonden met oud FCDH-speler Alphons Groenendijk (foto), die het afgelopen seizoen werkzaam was bij Willem II en daar op non-actief werd gesteld. In het gesprek heeft de geboren Leidenaar aangegeven zijn eigen assistenten mee te willen nemen en een contract te willen tekenen voor minimaal twee jaar.




Zeljko Petrovic

Ook met ´eljko Petroviæ, voorheen onder meer werkzaam als assistent van Martin Jol bij Hamburger SV en als hoofdtrainer bij RKC Waalwijk, heeft dinsdag een gesprek plaatsgevonden om hoofdtrainer te worden. Maar ook Petrovic zou naar verluidt niets zien in de constructie om voor één jaar te tekenen.

Verder hebben er inmiddels twee gesprekken plaatsgevonden met oud FCDH-speler Jeffrey van As, momenteel als hoofd scouting werkzaam bij NAC Breda, voor de functie van Technisch Directeur. Voor de aanstelling van Van As hebben met name Lex Schoenmaker en Maurice Steijn zich hard gemaakt.


Wat een idioot idee weer van de club, vind je het gek dat trainers dit voor stel afwijzen.
  donderdag 20 mei 2010 @ 03:17:18 #296
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_81660212
Tussenpausje klinkt mij goed in de oren. Steijn, Steijn, Steijn,- die moeten we hebben. Ik zeg maar niet wat ik denk, ik ga maar niet in het wilde weg fantaseren, maar het komt helemaal goed met die vent. Dat wordt onze Ferguson,- laat die vent maar lekker twintig jaar zitten. 2017, FC Den Haag wint de Europa Cup.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:33:43 #297
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_81668759
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 03:17 schreef JAM het volgende:
Tussenpausje klinkt mij goed in de oren. Steijn, Steijn, Steijn,- die moeten we hebben. Ik zeg maar niet wat ik denk, ik ga maar niet in het wilde weg fantaseren, maar het komt helemaal goed met die vent. Dat wordt onze Ferguson,- laat die vent maar lekker twintig jaar zitten. 2017, FC Den Haag wint de Europa Cup.
2017 heten we FC Ypenburg
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:53:00 #298
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_81671808
Haaglanden United
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:59:50 #299
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_81672303
Zijn de datums dan al bekend van de oefenwedstrijden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')