abonnement Unibet Coolblue
pi_262807
Sylvana:"Eric, ik heb jou motivatie nog niet gehoord! Eric?! Ik wil jouw motivatie en wel nu!!!!!!!"

"Eric????"

"Oh, Eric!! Waar ben je mee bezig????"

Eric:"Ikkuh zalleme es late wete wat ik hier allemoal van denk!!!! "



[Dit bericht is gewijzigd door Brok (Datum 07 Mei 2000).]

  zondag 7 mei 2000 @ 15:10:00 #2
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_262808
Welk programma gaat dit over ?????
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 7 mei 2000 @ 15:40:00 #3
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_262809
God, jij hebt écht humor hé!? Alleen jammer dat ik er niet om kan lachen.
pi_262810
quote:
op 05-07-2000 om 03:40 PM schreef Quocy het volgende:
God, jij hebt écht humor hé!? Alleen jammer dat ik er niet om kan lachen.

Ik vond dat het nou juist net zo GEZALLICH begon te worden

[Dit bericht is gewijzigd door Brok (Datum 07 Mei 2000).]

  zondag 7 mei 2000 @ 16:58:00 #5
2705 cynix
is verdwaald
pi_262811
Ik vind het tweede plaatje 'I want you to be Gezallich!' WEL leuk.

GEZALLICH!

pi_262812
quote:
op 05-07-2000 om 02:15 PM schreef Brok het volgende:
Sylvana:"Eric, ik heb jou motivatie nog niet gehoord! Eric?! Ik wil jouw motivatie en wel nu!!!!!!!"

"Eric????"

"Oh, Eric!! Waar ben je mee bezig????"

Eric:"Ikkuh zalleme es late wete wat ik hier allemoal van denk!!!! "



Moet dit leuk zijn??????
Trouwens, wie ben je,wie denk je dat je bent, waar kom je vandaan, dat je meent deze toch gezellige brabander te moeten afzeiken. Je bent overigens niet de enige, ik moet er echt van kotsen van dit zich zelf verheven voelend volkje van waar dan ook, dat neerkijkt op een gewone brabantse jongen die waarschijnlijk in een overmoedige bui zich heeft aangemeld voor De Bus.

He he, dat lucht op !!!!

Niet alles is wat het lijkt !!!
  zondag 7 mei 2000 @ 21:02:00 #7
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_262813
Al eens rennies geprobeerd tochtoevrouwke?????????????????????
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


pi_262814
quote:
op 05-07-2000 om 07:11 PM schreef tocheenfan het volgende:
Moet dit leuk zijn??????
Trouwens, wie ben je,wie denk je dat je bent, waar kom je vandaan, dat je meent deze toch gezellige brabander te moeten afzeiken. Je bent overigens niet de enige, ik moet er echt van kotsen van dit zich zelf verheven voelend volkje van waar dan ook, dat neerkijkt op een gewone brabantse jongen die waarschijnlijk in een overmoedige bui zich heeft aangemeld voor De Bus.

He he, dat lucht op !!!!


Ten eerste ben ik Eric juist steeds meer gaan waarderen in de Bus en ik zou het zelfs jammer vinden wanneer hij maandag zou vertrekken. Het is slechts jouw interpretatie dat ik neer zou kijken op Eric of wie dan ook.

Ten tweede begrijp ik absoluut niet waaruit je afleidt dat Eric in dit topic wordt afgezeken. Erik wordt juist positief neergezet omdat hij zogenaamd de loop neemt met Sylvana door zogenaamd zijn billen te laten zien. Met andere woorden:"Sylvana je kan me wat met je gezeur, dit kan je krijgen!!" (het zogenaamde "mooning" welbekend in Engelstalige landen )Ben ik dan Eric aan het afzeiken???? BOEHOEHOEEEEEEE Dat ik dit alles nog zit uit te leggen ook, het is allemaal maar een spelletje!! En wat is er nou mis met:"I want you to be GEZALLICH?" BOEHOEOEOEOEOE!!!! (Je hebt het nota bene zelluf over "een gezellige Brabander"!!!!!)

Ten derde: In andere topics vliegen je de scheldwoorden aan het adres van Eric (en andere bussagiers) om de oren, terwijl er in dit topic geen onvertogen woord over hem is gevallen. En dan krijg ik de wind van voren?

Ten vierde: Het is allemaal maar parodie en moet uiteraard niet al te serieus opgevat worden (maar goed ik weet het, de afbeeldingen in dit topic worden niet als parodie beschouwd, maar zijn wel als zodanig bedoeld ). Zonder parodie zou het Fok forum, maar half zo leuk zijn (of helemaal niet).


[Dit bericht is gewijzigd door Brok (Datum 08 Mei 2000).]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')