abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 mei 2000 @ 02:58:00 #1
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_262783
In het begin dacht ik nog: het zal mij niet overkomen dat ik dagelijks met De Bus bezig ben, maar helaas moet ik nu toegeven dat ik dagelijks op het Fok aanwezig ben om alle topics te lezen (en dan vooral de streamverslagen)over wat er zoal in en rond het programma gebeurd.

Vandaag met het mooie weer dacht ik dat ik het wel links kon laten liggen, ook dat is mij niet gelukt. Nadat ik enkele uren in de tuin ben gaan liggen met een boek, kreeg ik toch weer de kriebels om op het Fok te gaan kijken, want stel je voor dat je toch iets zal missen.

Gelukkig kan ik het wel laten om naar de uitzendingen te gaan kijken, omdat ik de streamverslagen veel beter vind.

Ben ik nu de enige die voor deze verslaving uit durft te komen, of zijn er intussen al meerderen die dit hebben ingezien?

Want waar moeten we ons straks toch op gaan richten? Zit je ineens met zeeen van tijd en je bent het verleerd hoe je hier mee om moet gaan.

Help!!!!!

never play games........
pi_262784
Dat wil ik eigenlijk ook wel weten
No. I will not fix your Windows.
pi_262785
quote:
op 05-07-2000 om 02:58 AM schreef femfatale het volgende:

Help!!!!!


Stort fl. 500.00 op giro 3172425 en al je problemen worden opgelost!!!

  zondag 7 mei 2000 @ 03:04:00 #4
2705 cynix
is verdwaald
pi_262786
FemFatale, we zullen toch hopelijk wel weer aan iets anders verslaafd raken?
Anders zit er niks anders op dan dat Fok! zelf een bus uitzet of een huis vult.

Maar, zolang nog niet elke Nederlander op TV is geweest, kunnen we nog wel even vooruit: Geboeid (ga ik NIET volgen), Meiden van 5 (ga ik waarschijnlijk NIET volgen), Robinsons Island (weet ik nog niet), BB2-celebrities (ga ik niet alleen NIET volgen, ik moet bij de gedachte zelfs al ), BB2-gewone man/vrouw (misschien WEL volgen), De Bus 2 (Natuurlijk WEL volgen!).

pi_262787
quote:
op 05-07-2000 om 03:04 AM schreef cynix het volgende:


Geboeid (ga ik NIET volgen), Meiden van 5 (ga ik waarschijnlijk NIET volgen), Robinsons Island (weet ik nog niet), BB2-celebrities (ga ik niet alleen NIET volgen, ik moet bij de gedachte zelfs al ), BB2-gewone man/vrouw (misschien WEL volgen), De Bus 2 (Natuurlijk WEL volgen!).


Staat dat ons allemaal nog te wachten?
Deze overdosis maakt een regelrecht einde aan elke verslaving. Zelfs de busktasie.

pi_262788

'Geboeid' is al lang bezig. Kan de kijker kennelijk niet zo boeien . Is ook een beetje belachelijk.

Overigens weet ik nog een rehab-kliniek te staan die niet meer gebruikt wordt
i/s/Forum21/HTML/003632.html

en
i/s/Forum21/HTML/003703.html

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 7 mei 2000 @ 20:17:00 #7
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_262789
Was eerst wel een beetje Bus verslaafd, maar na het vertrek van Bullent en de anderen voor hem en bij het introduceren van alle newbies, heb ik het af laten weten.
De bus is vooral doodsaai. Lijkt een beetje op het turen naar een aquarium. Kun je ook lang volhouden totdat je dat guppie al voor de tiende keer langs dat kiezeltje heb zien zwemmen, en er gebeurt maar niks.
Voor mij is de Bus gigantisch geflopt.
pi_262790
* Fannetje wacht met spanning op BB2.

  zondag 7 mei 2000 @ 20:44:00 #9
2705 cynix
is verdwaald
pi_262791
* cynix wist niet dat geboeid al begonnen was.

* cynix heeft SBS er nog niet afgegooid, maar zapt direct na de bus naar een willekeurige andere zender, om iig niet bij SBS te blijven hangen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')