abonnement Unibet Coolblue
pi_96537365
Ok :') uit je dak gaan voor ongeveer 10 punten :o
Lekker boeiend :D

Ben je ook zo'n mannetje die uit de game gaat, als je vaker dood bent gegaan dan dat je kills hebt gemaakt :? Wat dat vind ik pas triest :')
pi_96538329
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ok :') uit je dak gaan voor ongeveer 10 punten :o
Lekker boeiend :D

Ben je ook zo'n mannetje die uit de game gaat, als je vaker dood bent gegaan dan dat je kills hebt gemaakt :? Wat dat vind ik pas triest :')
Nee hoor... Het gaat niet om die 10 punten het gaat om mijn K/D ratio... En eruit gaan heb ik nog nooit gedaan... Ik verlaat alleen een match als ik tegen gewoon veel betere tegenstanders 2/3 keer heb verloren... Dit doe ik echter wel aan het einde van de match omdat ik een hekel heb aan computer spelers en dit mijn teamgenoten niet aan wil doen...
  maandag 9 mei 2011 @ 11:30:11 #253
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_96539378
Wat is er zo boeiend aan die K/D. Het is maar een getal. Ipv van de game te genieten fucked het je alleen maar op.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  maandag 9 mei 2011 @ 11:34:48 #254
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_96539523
Gisteren het eerste potje van de beta gespeeld. Ik stond op 1 tegen 5 bij een game Team Deathmatch. Ik had wel 8 downs... Ik had gewoon helemaal niet door dat je de spelers nog een keer extra moest afknallen voordat je een kill kreeg _O- :')
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 9 mei 2011 @ 11:37:22 #255
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_96539597
quote:
3s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:34 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren het eerste potje van de beta gespeeld. Ik stond op 1 tegen 5 bij een game Team Deathmatch. Ik had wel 8 downs... Ik had gewoon helemaal niet door dat je de spelers nog een keer extra moest afknallen voordat je een kill kreeg _O- :')
Zeker lang geleden dat je gears opgestart hebt :D
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  maandag 9 mei 2011 @ 11:38:51 #256
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_96539642
Toch hou ik niet echt van de MP van Gears gelukkig maken de geweldige verhaal lijn en horde heel veel goed.
  maandag 9 mei 2011 @ 11:39:38 #257
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_96539669
quote:
6s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:37 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Zeker lang geleden dat je gears opgestart hebt :D
Voor het laatst zo'n week na de release van Gears 2 denk ik :@
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 9 mei 2011 @ 11:41:21 #258
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_96539728
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Voor het laatst zo'n week na de release van Gears 2 denk ik :@
Daar ging ik al van uit aangezien gears 1 het ook al had :D
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_96539976
quote:
6s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:30 schreef Pettigrew81 het volgende:
Wat is er zo boeiend aan die K/D. Het is maar een getal. Ipv van de game te genieten fucked het je alleen maar op.
Je doet het toch uiteindelijk voor de prestatie die je levert? Ik speel games inderdaad voor de fun, maar die fun haal ik uit een goede score...

Als ik een game dus niet kan en hij is wel leuk ben ik er gauw klaar mee... Lijkt me toch logisch? Wat is er nou leuk aan b.v. 2 kills en 10 deaths? Sommige lui zie ik dat wel eens hebben tja, in het begin logisch als je nieuw bent met zo'n game maar als je mensen ziet die bij Gears 2 3000/4000 potjes hebben gespeeld en een K/D ratio hebben van 0,7/0,6 kan ik niet begrijpen waar hun de fun nog uithalen bij zo'n game...

Erg vreemd als ik hier de enige ben die hier zo over denk... Gears is toch wel een beetje een skill game...
  maandag 9 mei 2011 @ 11:58:59 #260
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_96540386
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Je doet het toch uiteindelijk voor de prestatie die je levert? Ik speel games inderdaad voor de fun, maar die fun haal ik uit een goede score...

Als ik een game dus niet kan en hij is wel leuk ben ik er gauw klaar mee... Lijkt me toch logisch? Wat is er nou leuk aan b.v. 2 kills en 10 deaths? Sommige lui zie ik dat wel eens hebben tja, in het begin logisch als je nieuw bent met zo'n game maar als je mensen ziet die bij Gears 2 3000/4000 potjes hebben gespeeld en een K/D ratio hebben van 0,7/0,6 kan ik niet begrijpen waar hun de fun nog uithalen bij zo'n game...

Erg vreemd als ik hier de enige ben die hier zo over denk... Gears is toch wel een beetje een skill game...
Ik heb zo'n 200 potjes erop zitten en heb dus een K/D ratio van 0,6. Gelukkig geniet ik nog elk potje. Omdat ik het met meerdere mensen speel en ik altijd mijn kills pak. Ik speel dan ook voor de ontspanning en niet om te bewijzen dat ik skills heb. Die heb ik niet
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_96540727
quote:
6s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:58 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Ik heb zo'n 200 potjes erop zitten en heb dus een K/D ratio van 0,6. Gelukkig geniet ik nog elk potje. Omdat ik het met meerdere mensen speel en ik altijd mijn kills pak. Ik speel dan ook voor de ontspanning en niet om te bewijzen dat ik skills heb. Die heb ik niet
Nou ja dit, ik heb ook 0,6 en het boeit me geen flikker. Ik speel voor de lol en gezelligheid. En als ik als clanmatches speel, dan is het teamwork en gaat het om winnen van de match en dan kijk ik niet wie mij kill pakt of dat mijn k/d ratio wel goed genoeg is :')
  maandag 9 mei 2011 @ 12:19:21 #262
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_96541099
Mensen een lage K/D zijn meestal lekker aan het aanklooien en dat is zoooo veel leuker dan een beetje kills hunten.

Ik geniet meer van het rondrennen en lompe acties uithalen (die vaak falen maar zo grappig zijn als het wel lukt) dan dat ik achter een rotsblok ga campen en mensen een voor een afknal met een sniper. Daar zie ik de lol dan absoluut niet van in bijvoorbeeld.
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 9 mei 2011 @ 12:29:27 #263
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_96541451
quote:
3s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:19 schreef Rossdale het volgende:
Mensen een lage K/D zijn meestal lekker aan het aanklooien en dat is zoooo veel leuker dan een beetje kills hunten.

Ik geniet meer van het rondrennen en lompe acties uithalen (die vaak falen maar zo grappig zijn als het wel lukt) dan dat ik achter een rotsblok ga campen en mensen een voor een afknal met een sniper. Daar zie ik de lol dan absoluut niet van in bijvoorbeeld.
Dit dus :D De meest makkelijke kills gaan bij mij mis maar als ik iets idioots verzin lukt het mij ook nog :D laatst nog iemand met shield in een van mijn granaten geduwd die ik in een muur achter gelaten had :D
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_96541950
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:08 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nou ja dit, ik heb ook 0,6 en het boeit me geen flikker. Ik speel voor de lol en gezelligheid. En als ik als clanmatches speel, dan is het teamwork en gaat het om winnen van de match en dan kijk ik niet wie mij kill pakt of dat mijn k/d ratio wel goed genoeg is :')
Je wint natuurlijk nog steeds prima ook zonder het afpakken van kills... Als ik met mijn 'clan' speel (gewoon mijn vrienden) dan pakken we geen kills af gebeurd dat perongeluk dan geef je jouw down gewoon een keer aan hem weer...

Maar goed smaken verschillen merk ik wel weer...

Het enige wat ik graag zou zien veranderen is dat bots geen speciale wapens kunnen pakken... Laatst ook zo'n bot heeft hij gewoon 3 minuten lang rond gelopen met een minigun terwijl mij die ook wel erg goed uitkwam in dat potje...
  maandag 9 mei 2011 @ 12:49:34 #265
258860 Cliffy
Groovy!
pi_96542193
9 van de 10 kills gejat? :')

Alsjeblieft zeg wat een gezever, je denkt zeker dat als je met 3 man op iemand schiet en jij bent degene met de kogel die em downt dat het dan gelijk jouw kill is?
pi_96542431
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:49 schreef Cliffy het volgende:
9 van de 10 kills gejat? :')

Alsjeblieft zeg wat een gezever, je denkt zeker dat als je met 3 man op iemand schiet en jij bent degene met de kogel die em downt dat het dan gelijk jouw kill is?
Je kunt nu wel allemaal leuke dingen bedenken wanneer het wel oké is als je iemand zijn kill afpakt... Tuurlijk zijn dit soort situaties prima dat, dat gebeurd.

Het gaat mij er nog steeds om jij downt hem (volledig en zou dus alle punten krijgen voor die kill) iemand anders maakt de kill gauw en krijgt daar dus maar 10 punten voor... Dat soort mensen zitten er genoeg in en dat vind ik triest

Jullie hoeven het ook echt niet eens met mij te zijn... Het is gewoon mijn mening en blijkbaar deelt niemand die hier...
  maandag 9 mei 2011 @ 13:04:46 #267
292709 KoningStoma
Misantroop
pi_96542755
Ik snap niet waarom ze al die leuke executions in de game stoppen, als je ze toch amper kan uitvoeren. Als je hem zelf niet snel genoeg killt dan komt er een of andere mongool de hoek om kijken die hem jat.
  maandag 9 mei 2011 @ 13:06:15 #268
258860 Cliffy
Groovy!
pi_96542816
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:56 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Je kunt nu wel allemaal leuke dingen bedenken wanneer het wel oké is als je iemand zijn kill afpakt... Tuurlijk zijn dit soort situaties prima dat, dat gebeurd.

Het gaat mij er nog steeds om jij downt hem (volledig en zou dus alle punten krijgen voor die kill) iemand anders maakt de kill gauw en krijgt daar dus maar 10 punten voor... Dat soort mensen zitten er genoeg in en dat vind ik triest

Jullie hoeven het ook echt niet eens met mij te zijn... Het is gewoon mijn mening en blijkbaar deelt niemand die hier...
Ja dat is kut en irritant als het 3 keer in een match gebeurd maar nog steeds niet iets om je zo druk over te maken en het gebeurd je al helemaal niet 9 van de 10 keer :')
Er zijn trouwens zat wapens die helemaal geen "down" achterlaten dus probeer die eens :P

Als ik met vrienden speel en ik down iemand en moet herladen oid dan roep ik juist dat iemand anders die kill maakt, ik wil namelijk winnen en m'n K/D ratio is goed genoeg om die paar kills aan anderen te laten
  maandag 9 mei 2011 @ 13:08:44 #269
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_96542927
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:04 schreef KoningStoma het volgende:
Ik snap niet waarom ze al die leuke executions in de game stoppen, als je ze toch amper kan uitvoeren. Als je hem zelf niet snel genoeg killt dan komt er een of andere mongool de hoek om kijken die hem jat.
Hoelang blijven die executions leuk? Ik had er al vrij snel genoeg van en schoot ze gewoon neer
  maandag 9 mei 2011 @ 13:10:22 #270
292709 KoningStoma
Misantroop
pi_96542991
Ze blijven altijd leuk. Zeker als het de laatste kill is. En je krijgt er meer xp voor.
  maandag 9 mei 2011 @ 13:11:34 #271
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_96543041
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:10 schreef KoningStoma het volgende:
Ze blijven altijd leuk. Zeker als het de laatste kill is. En je krijgt er meer xp voor.
Mwoah na voor de zoveelste keer iemand hoofd eraf te hebben geslagen met de Gnasher had ik het ook wel weer gezien. XP is de enige reden waarom je het zou blijven doen.
pi_96543068
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:06 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Ja dat is kut en irritant als het 3 keer in een match gebeurd maar nog steeds niet iets om je zo druk over te maken en het gebeurd je al helemaal niet 9 van de 10 keer :')
Er zijn trouwens zat wapens die helemaal geen "down" achterlaten dus probeer die eens :P

Als ik met vrienden speel en ik down iemand en moet herladen oid dan roep ik juist dat iemand anders die kill maakt, ik wil namelijk winnen en m'n K/D ratio is goed genoeg om die paar kills aan anderen te laten
Wat ik niet goed snap hoe vaak komen dat soort situaties nou echt voor dat iemand gauw jou down moet killen omdat een ander hem anders weer laat opstaan... Zo vaak gebeurd dat bij mij niet hoor. Maar goed zoals ik al zei dan erger ik mij er ook niet aan... Ik bedoel gewoon zo'n situatie jij hebt hem gedownd met je retro lancher en je moet toevallig net reloaden... Het gebied is afgelegen en geen tegenstander in de buurt maar wel een medespeler... Op het moment dat hij down is gaat die gene dan gauw jou volledige down afmaken dat vind ik gewoon triest want dat is nergens voor nodig... Ik wil ook niet klagen over mijn K/D (1.5 op dit moment) maar dat wil ik graag ook zo houden en het valt me gewoon op dat het steeds meer wordt gedaan na verloop van de beta... In het begin gebeurde het af en toe net als in Gears 2 maar nu lijkt het wel alsof iedereen het doet omdat ze gefrustreerd zijn omdat anderen het ook bij hun doen...

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:04 schreef KoningStoma het volgende:
Ik snap niet waarom ze al die leuke executions in de game stoppen, als je ze toch amper kan uitvoeren. Als je hem zelf niet snel genoeg killt dan komt er een of andere mongool de hoek om kijken die hem jat.
Ben ik met je eens... Je moet altijd erg snel reageren en er naar toe lopen om zo'n executionmove te doen krijg je inderdaad bijna nooit de tijd voor.
pi_96543078
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:42 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Je wint natuurlijk nog steeds prima ook zonder het afpakken van kills... Als ik met mijn 'clan' speel (gewoon mijn vrienden) dan pakken we geen kills af gebeurd dat perongeluk dan geef je jouw down gewoon een keer aan hem weer...
Zo doen wij het ook, maar alleen als het kan ;) Sommige matches moeten we gewoon winnen, als ik met 10 vrienden speel, dan gebeurd het vaker dat we elkaars down teruggeven. Maar tijdens een belangrijke match niet ;)

Maar om er nou zo drama van te maken, vind ik dan weer triest :') Het is maar een spelletje, het is je werk niet, je verdient er niks mee. Dus ik snap de ophef niet ;)
pi_96543140
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:12 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Zo doen wij het ook, maar alleen als het kan ;) Sommige matches moeten we gewoon winnen, als ik met 10 vrienden speel, dan gebeurd het vaker dat we elkaars down teruggeven. Maar tijdens een belangrijke match niet ;)

Maar om er nou zo drama van te maken, vind ik dan weer triest :') Het is maar een spelletje, het is je werk niet, je verdient er niks mee. Dus ik snap de ophef niet ;)
Nou ja drama, drama... Ach deze week speel ik weer mooi met mijn PUNL clan :-) Aangezien je kan inviten... Misschien had ik bij Gears 2 niet zoveel last omdat ik eigenlijk altijd met mijn eigen team speelde...
pi_96652995
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 21:05 schreef Cliffy het volgende:
Is er nog een handige manier om aan een key te komen?
Ik heb gister via Twitter nog een kunnen bemachtigen (@dimplus). Ze gaven vandaag weer drie weg.

quote:
3s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:19 schreef Rossdale het volgende:
Mensen een lage K/D zijn meestal lekker aan het aanklooien en dat is zoooo veel leuker dan een beetje kills hunten.
Whhehehe, check mijn K/D bij Halo3, ODST, Reach, BF:BC2 Whoot!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')