abonnement Unibet Coolblue
pi_262698
ZELFS MEERHOERMAN MOET HET TOEGEVEN.

Na Eric zo bezig te hebben gezien met die downsyndrome kids (sorry als ik dit foutief benaamd, gezien er steeds weer andere namen hiervoor verzonnen worden, alle respect voor die lui en hun verzorgers) het een hartverwarmend ogenblik betrof. Eric vond het echt leuk en als hij dat speelde dan mag hij wel een Oscar winnen, maar mijns inziens was dit niet gespeeld. Ook Mike, door mij al eerder als psychopaat bestempeld toonde aan dat ook seriemoordenaars een klein hartje voor kinderen hebben. (geintje, nee die gast blijkt ook wel okay.) En ware het dat mijn haat jegens Eric in eerste instantie een vleesgeworden demon was, bleek ik het toch bij het verkeerde eind te hebben. Hij is niet zo erg als die collega die ik ooit nog eens gehad heb, en het type Eric is niet per definitie achterbaks. (Wat ik dacht toen hij zo vrolijk zei: Nu hoef ik niet meer te slijmen.)

Nee, Eric blijkt gewoon echt zo dom, heeft een groot hart en heeft bij het corps commando's niet meer dan zijn tijd uit gezeten en wat strepen gehaald. Ik ben een man, ik durf het toe te geven: Eric is gezallich. Ware het niet dat dit niet het einde betekend van grapjes en een grote lading flauwe humor die over hem uiteraard nog steeds welkom is.

Dus gooi nog wat Frikandellen in de frituurpan voor het thuisfront, ga nog een partijtje dijenkletsen en schenk nog een pint in.... het wordt toch echt wel toppie....

GEZALLICH!!!!

Grtz,

Meerhoerman.


------------------
Online speelbare MirrorMan games, download goodies, je eigen @mirrorman.nl e-mail adres:

www.mirrorman.nl

Ambachtelijk werk voor een redelijke prijs!

[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN (Datum 06 Mei 2000).]

pi_262699
Ge zijt unne goei kerel, Meerhoermenneke!
  zaterdag 6 mei 2000 @ 22:39:00 #3
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_262700
Hmmm, Mirrorman, een nogal onverwachte mededeling van je

Misschien moet ik het Eric-sux vaandel maar van je overnemen dan. Een zwaluw maakt nog geen zomer...

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  zaterdag 6 mei 2000 @ 22:46:00 #4
2361 ekatarina
Also known as Eikat
pi_262701
ffe een vraagje Mirrorman? Had jouw "verfrissende" mededeling niet onder de topic "Eric is de kwaedste niet" gepast? Door mij gisteravond geopend.
Boeken over "Big Brother 2" en "Mohammed Ali" vindt u bij BOL.
pi_262702
AI AI AI!!!!

Ik val door de mand, maar weiger pertinent de haat vaandel te dragen als die haat niet meer zo diep gegrond is als dat 'ie was. Ik draag de vaandel dus inderdaad door. Wellicht heeft Trainspotter als erelid interesse?

GEZALLICH!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

  zondag 7 mei 2000 @ 12:29:00 #6
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_262703
Mijn haat is ook een beetje aan het wegzakken maar dat komt meer omdat ik weer eens in een postfrikandelle busdepressie zit, heb al weer een volle week geen bus gezien. Ben ook al in geen twee weken in contact getreden met oerbrabanders (m.u.v een optreden van de BZB in wageningen) dus de drang om brabanders af te zijken is ook een beetje aan het wegzakken.

toch durf ik nu ook best toe te geven dat ondanks al zijn slappe geOH ik onze Erikandel best een geschikte vent begon te vinden (wellicht is zo mijn postfrikandelle depressie te verklaren)

laten we maar eens een stoer anti-tessa topic openen (in de sekilogische en/of erikandelle stijl), want er moet weer eens wat meer gelachen worden in het busforum.

pi_262704
quote:
op 05-07-2000 om 12:29 PM schreef Trainspotter het volgende:
Mijn haat is ook een beetje aan het wegzakken maar dat komt meer omdat ik weer eens in een postfrikandelle busdepressie zit, heb al weer een volle week geen bus gezien. Ben ook al in geen twee weken in contact getreden met oerbrabanders (m.u.v een optreden van de BZB in wageningen) dus de drang om brabanders af te zijken is ook een beetje aan het wegzakken.
toch durf ik nu ook best toe te geven dat ondanks al zijn slappe geOH ik onze Erikandel best een geschikte vent begon te vinden (wellicht is zo mijn postfrikandelle depressie te verklaren)
laten we maar eens een stoer anti-tessa topic openen (in de sekilogische en/of erikandelle stijl), want er moet weer eens wat meer gelachen worden in het busforum.

Hmmmm mail me eens wat ideeen, dan praten we erover. Ik moet volgende week dan ook even de Bus weer gaan volgen, heb dat nu ook wel gedaan, maar heb even geen inspiratie. Het moet echt om een diep gewortelde haat gaan, je weet wel, zo eentje die opeens als een vleesgeworden demon uit je keel komt zetten.

En die vervolgens als een Ericandel in je keel blijft steken.... Ik vond die ene opmerking laatst heel erg cool die die man schreeuwde, dat ze een dikke big is. Wellicht kan die man uitkomsten bieden? Of was jij soms die man? Hehehehe

Grtz,

Meerhoerman.

  zondag 7 mei 2000 @ 22:33:00 #8
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_262705
gemaild op mirrorman@mirrorman.nogwat

gezallich!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Trainspotter (Datum 07 Mei 2000).]

pi_262706
quote:
op 05-07-2000 om 10:33 PM schreef Trainspotter het volgende:
gemaild op mirrorman@mirrorman.nogwat
gezallich!!!

MIJN HELE EMAIL ADRES WEER HOEREREN HE!? HOE DURF JE!!!!

Heb je wel goed aan het postzegeltje gelikt?

GEZALLICH!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

  † In Memoriam † woensdag 14 juni 2000 @ 03:16:00 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_262707
Omhoog!!
fem wou nog wat zeggen
ga je gang fem!
het toetsenbord is voor jou!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 14 juni 2000 @ 03:26:00 #11
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_262708
Het blijft nostalgie om alle oude topics even te bekijken.

Maar onze Gezalliche Dikke Eric, valt in t echt ook reuze mee.

Ik ben nog op zoek naar de Ericandellen, want misschien dat Eric die nog even wil bekijken.

never play games........
  woensdag 14 juni 2000 @ 22:09:00 #12
3051 chuckie
woont nu in Leidsche Rijn
pi_262709
lieve paps, je bent een man naar m'n hart, dat je zo je ongelijk kan toegeven is van grote klasse. Eric blijkt idd wel mee te vallen, maar ik kan me toch niet voorstellen dat er een vrouw valt voor die vent. brrrrrr.
wanna play?
pi_262710
Nou Chuck, voor mij heb je gelijk. Als hij de laatste man was had ik nog geen zin. Zijn spraakchip beval me niet en dat logge lijf oogt allerminst aantrekkelijk.
Je moet echt naar ons nieuwe eiland komen, daar lopen een aantal spetters rond waar je u tegen zegt.
Maar Eric mag wel een keertje langskomen met zijn Ericadellen wagentje als we weer eens Bar-B-Q-en, hoewel er weinig behoefte bestaat aan extra hersen-inname bij de FOK!-familie voorheen de Bussers.
Eric wordt vast wel iemands favoriete schoonzoon bij de familie doorsnee met een leesmapje.
Zijn we al bij 30.000?
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')