abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80228379
Momenteel ben ik bezig met een webshop en zou graag mijn betalingssysteem gaan regelen. Mijn webshop maak ik dus in Wordpress aangezien dat voor mij op dit moment de beste optie is, ik ben namelijk niet een natuurtalent in websites maken. Nu moet ik dus de betalingssystemen op gaan maken, maar hoe? Als ik de iDeal methode wil bewerken krijg ik een dikke broncode waar ik niet veel wijzer van word. Ja ik weet dat ik een mollie account moet aanmaken, hoe ik dat moet koppelen aan de webshop met de Zingiri plug-in, geen idee. Iemand die hier meer van weet?
pi_80228789
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_80228940
quote:
Zoiets heb ik nog niet gezien nee, maar gaat dit wel samen met Zingiri webshop plug-in? Ik ben echt een leek wat dat betreft, maar wil het wel leren.
pi_80229247
Ik heb nooit zingiri webshop plug in gebruikt maar vraag het aan de maker van beide plugins (zingiri en die van die link van mij) meeste plugin makers zijn best vriendelijk als je hulp nodig hebt
pi_80234757
quote:
Op maandag 12 april 2010 15:53 schreef RPG het volgende:
Ik heb nooit zingiri webshop plug in gebruikt maar vraag het aan de maker van beide plugins (zingiri en die van die link van mij) meeste plugin makers zijn best vriendelijk als je hulp nodig hebt
Ok bedankt, zal het eens proberen. Hopelijk zo meteen nog meer tips van Fokkers die wel bekend zijn met Zingiri.
pi_80242697
misschien handig om topictitel te laten wijzigen in: Hulp bij wordpress plugin Zingiri + ideal nodig
pi_80384355
Inderdaad, zou in elk geval 'webshop' vervangen kunnen worden in de titel door 'Zingiri' ,mod?

Want ik heb nu ook een ander vraagje over Zingiri webshop plugin, de geplaatste orders komen wel in de Admin orders map, althans er staat aangegeven dat er een aantal orders zijn, echter als ik in dat mapje kijk en druk op 'toon alle orders' zie ik vervolgens geen enkele order. Hoe kan dat? En hoe is dat op te lossen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')