abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 6 mei 2000 @ 22:18:00 #26
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262615
De felle lampen staan gericht op Esmeralda, die in een schattig blauw kort jurkje staat de dansen en zingen op de voortreffelijke muziek die uit de luidsprekers schalt.
Af en toe kijkt ze even speels naar de cameraman die daarna direct weer inzoomt.

Er wordt een nummer van Prince (Kiss) opgezet, de camera gaat even richting één van de vele felle lampen, om vervolgens weer in te zoomen op voornamelijk Esmeralda , die nu staat te dansen met Antoinet.

Op de achtergrond praat Iwan over een broek met zakken, die kennelijk nogal gewild is de laatste tijd.

Antoinet swingt in een prachtig grijs broekpak,en Esmeralda schud eens lekker met haar haren, de cameraman geniet zichtbaar, want hij probeert elk onderdeel van Esmeralda te accentueren. Ook de billen van Antoinet die ritmisch heen en weer gaan , krijgen af en toe aandacht van hem.

Gesprekken zijn er niet.

Mike, duidelijk opgehitst door alle verhalen van de afgelopen dagen over Esmeralda's stunten uit haar dagelijks leven en geïmponeerd door de danskunsten van de dames, komt ook op de dans-tuin-vloer.
De muziek bevalt hem blijkbaar niet, dus na 1 minuutje gaat hij weer ,als toeschouwer, naar zijn plaats op het terrasje van de bus.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 06 Mei 2000).]

  zaterdag 6 mei 2000 @ 22:23:00 #27
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262616
Iwan noemt het geheel een "Mallorca-feestje".
Mike haakt hier meteen op in met een anekdote over een bar waar hij ooit is geweest tijdens zijn vakantie, zijn verhaal word, (gelukkig), onderbroken, omdat er een nummer gedraaid word welke door Tessa als "lekker" ervaren wordt.

Antoinet en Esmeralda vinden nummer blijkbaar niet "dansbaar"genoeg, en gaan weer naar de radio, alwaar zij onderwijl plukkende aan hun haren, iets doen wat niet is te zien, omdat de lampen niet gericht staan op dit hoekje van de tuin.

Het volgende *kreun* nummer begint,en Esmeralda, opgezweept door de stem van deze zangeres, begint weer aan een nieuwe act.
Ook Antoinet komt erbij.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 06 Mei 2000).]

pi_262617
22.15 Once in a lifetime van de Talking Heads
Tessa: "Oh, lekker"
Esmeralda en Antonette staan bij de radio.

Iwan 2.2 vraagt of ze Talk Talk wil draaien.

Er vliegt een commercial voorbij die ik niet kan verstaan
Esmeralda staat weer te swingen, één van de mannen roept:
"Britney Spears?"

Ik word echt doodziek van die huppelende Furby, wie wil overnemen?

No. I will not fix your Windows.
  zaterdag 6 mei 2000 @ 22:33:00 #29
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262618
Iwan komt instructies geven, en iedereen is nu aan het dansen (in een kring)....
dit duurt een half minuutje.

De redactie: jullie mogen nog 1 nummer draaien (hoi,hoi,hoi)

Iwan; ik wil ook zo'n broek met van die zakken aan de zijkant
Esmeralda: weeeeeeh, ik heb een jurkje

en ze hossen achter elkaar aan.

  zaterdag 6 mei 2000 @ 22:52:00 #30
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262619
Af en toe gooien er mensen met "voorwerpen"
De redactie verzoekt de passagiers om de bus in te gaan, de bewaking gaat even naar de gooiende mensen.
Tessa: zouden het rotte eieren zijn
Esmeralda: daar zit je dan weer, te wachten
Eric: de bewaking is er al bij
Essie: zijn ze alweer naar buiten
Iwan: neej, er staat een klein hondje bij
(het hondje begint meteen te blaffen)
Essie: wij zoeken het even uit, meteen de hond erop.

Esmeralda heeft al 6 keer gezegd"dat het toch niet uitmaakt want ik heb een broekje eronderaan"
en: "viezerik"

Na 5 minuten mogen ze weer naar buiten van de redactie.
Iwan en Eric willen alvast Nassie gaan maken vannacht, want ze vinden het lekkerder als het een dagje heeft kunnen intrekken.

Antoinet vind het helemaal niet leuk buiten.
Ant: ik vind het helemaal niet leuk hier buiten met die vieze beesten
Mike; ik vind het ook goor
Iwan; ja, die beesten worden helemaal gek van die lampen, die blijven rondjes vliegen
Ant: kij, komt er weer eentje aan, bah
Iwan: toen in Rosmalen
Ant: maar dat waren kever
Eric: ja dat waren van die grote tzwarte torren, kevers
Ant: volgens mij had de redactie die erover heengegooid hoor...
Eric; neee

er beginnen weer mensen te joelen .

Esmeralda: ik ga ff wat meer onder die lamp zitten daar.
Iwan: je moet wel opppassen wat je zegt hoor
Essie: ja dat is toch ook dat we iets kregen van dat vloeken, dat wist ik echt niet van mezelf hoor...er zijn mensen die naar je kijken...en toen ben ik daar meer op gaan letten...


pi_262620
22.50 Het gesprek gaat inmiddels over vechten. Esmeralda heeft nog nooit gevochten. Iwan begint nu een verhaal te vertellen.
Tessa: "Niks gebroken!"
Essy: "Meestal gooien ze de deur dicht. Iedereen gaat zich ermee bemoeien"
Iwan: "Ja ze doen de lampen aan en de muziek uit"
* WebJunk herkent dit uit haar eigen horeca-ervaring.

Essy: "Kroeg in Almere-Haven en daar was een meisje en die d'r vriend en ..."
Tessa haakt hier op in; probeert te vertellen dat je tegen een mes of ander wapen niet zoveel kunt doen.
Esmeralda laat haar niet uitpraten: "Ja weet je weet je. Ik ga nooit kijken. Ja maar kijk, zie je mij er al tussen springen als er twee jongens staan te vechten."
"Als mijn vriendinnen zouden vechten zou ik er wel tussenspringen, maar mijn vriendinnen vechten niet."
Eric mompelt wat, Tessa schrikt zich dood van haar thee of een beest(?)

Essy schudt met haar hoofd; "En ik wil er niks mee te maken hebben, wat er ook gebeurt."

Eric: "Mike ligt altijd heel hard te praten"
Mike: "Wat heb ik nou weer gedaan?"
Iwan vertelt dat hij stil slaapt
Mike ratelt wat door, en zegt later
"Ja jongen, probeer het maar, ik kom je opzoeken."
(iets in die strekking, Red)

Eric: "Broer van jou? Sta je dan met je broer te vechten? Ja bla bla, Ga het dan gewoon vragen. Ik zeg waar gaat het over? Ze hebben al zolang ruzie. Ik kan me niet voorstellen dat ik met mijn broer... Ach kijk hem daar staan met zijn domme trui en die ketting om. En ik zeg ja het is wel een broer van je. Ja maar het slaat helemaal nergens op sta je hier een beetje je broer in mekaar te meppen."

Antonette begint op een rustige manier een verhaal, omdat ik zo schrik van deze omschakeling heb ik de strekking gemist.

No. I will not fix your Windows.
pi_262621
23.00 Het verhaal van Antonette gaat over een steekpartij, waarbij iedereen stond te kijken, en niemand deed wat.
Tessa: "Jezus!"
Esmeralda: En jij stond erbij?
Ant: "Ja maar ik kon er ook niets aan doen."
Politie erbij, overstuur, kind erbij, stond erbij te kijken etc.

Eric vertelt dat dat zo vervelend is tegenwoordig. Dat mensen messen dragen enzo. Vroeger vochtten ze dat met hun vuisten uit.

Iwan vertelt nog een verhaal en eindigt met:
"Dingdong, die vrouw gewoon bruut verkracht"
(begin gemist)

Essy had een keer, toen ging de telefoon, en ze zij haar naam, en hoorde een mannenstem, hoi, ja en, en die man zei: "Ik wil je slipje ruiken." Die man belde daarna nog een keer, en toen heeft ze gezegd dat ze de hoorn ernaast zou leggen, en dat de "telefoongek" de kosten maar moest betalen.
"En dan denk ik, o ja dat heb ik weer."
Ja maar soms, ja maar soms, is het toch wel belachelijk dat je iemand om zijn. ... moet gaan vragen."
Omdat ik uit de buurt van Amsterdam kom, en dan zeggen ze dan ben je zeker voor Ajax, maar dat ben ik niet enne enne enne"

* WebJunk kan haar niet volgen, roept om hulp!.

No. I will not fix your Windows.
  zaterdag 6 mei 2000 @ 23:21:00 #33
2361 ekatarina
Also known as Eikat
pi_262622
Sorry, kan je niet helpen, want ik kan de streams niet ontvangen. Maar bedankt voor je komische weergave van de streams, ik zie en hoor "ze" helemaal voor me. Who needs streams, if you got a webjunk. Helpt dat een beetje (is echt gemeend)
Boeken over "Big Brother 2" en "Mohammed Ali" vindt u bij BOL.
  zaterdag 6 mei 2000 @ 23:26:00 #34
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262623
aanvulling:
Tessa: ik heb weleens gevochten met twee vrouwen, op een camping.(Tessa kon haar verhaal niet afmaken omdat Esmeralda er doorheen ratelde)
pi_262624
23.30 Mannen staan in tuin, en doen een impressie van Tom Cruise in Coktail. (gooien flessen op, lachen met verleidende blik, en vangen fles weer op."
Mike: "Hier hier hier"
Mike: "We gaan oefenen de hele dag"
Eric (trots): "Hee nu lukt het, hé daar hebben we hem."

Esmeralda komt weer naar buiten met haar zelfgemaakte spel, stelt vraag aan Iwan.
Wat zou hij kopen als zij vijf jaar met elkaar gingen?
Iwan geeft een antwoord.
"Oké Iwan is het geworden. De keuze is op Iwan gevallen." Giechel -giechel -giechel

Essy: "Eh, Eric je kunt het ook gewoon tegen me zeggen, je hoeft niet met flessen te gaan gooien."
"Keessie!" (?)
Dit ontging mij, ik kan niet alles tegelijk

No. I will not fix your Windows.
pi_262625
Essy: "Als ik je aan mijn vriendinnen voorstel dan...
Maar ik stel je niet aan mijn vriendinnen voor."
Mike reageert met een opmerking als "ik kom bij jou niet langs"
Essy: "Ik ben je alleen maar aan het voorbereiden op de harde wereld"
Mike: "... Ik vond het echt niet leuk"
Essy: "Nou, nou moet je ophouden hoor Mike!"

Iwan legt uit dat ze niet overal op in moet gaan
Mike: vooral vaag blijven.
Mike: "Maar dan heb ik met jou als jij dan gaat nephuilen, dan denk ik moet ik je nou ook neptroosten?"
Essy praat op lief toontje op hem in, weet niet wat wel en geen geintje is.
Essy: "En nou moet jij niet gaan nepjanken!" giechel giechel
Essy: "Moet je wel serieus bij mij blijven"

No. I will not fix your Windows.
pi_262626
Essy: "Mocht ik een keer een opmerking maken waar je wel mee zit..."
Iwan: "Luister nou, die jongen heeft een krokodillenhuid. Die kan daar echt wel tegen."
Essy: "Ja maar weetje en en bla bla bla"

23.40
Essy (tegen Mike) "Ophouden nou he. Ik ga veel te veel rekening houden met mensen."
Giechel - giechel - giechel
He - he - he

De jongens zitten haar gewoon in de maling te nemen, maar ze heeft het niet door (of ze speelt dat ze het niet doorheeft, maar dat kan ik me niet voorstellen). Ze blijft er serieus op in gaan dat ze Mike niet wil kwetsen, en dat ze niet weet waneer hij wel en niet loopt te geinen.

Essy: "Maar als ik een beetje moe ben, dan ben ik extra gevoelig en dan..." <nephuil>
Mike: "Zie je, nou gaat ze het zelf doen."

* WebJunk hoort op achtergrond Oude Jongens beginnen, en is pleite.

No. I will not fix your Windows.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')