abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 mei 2000 @ 23:23:00 #1
2361 ekatarina
Also known as Eikat
pi_262491
Net verwilderd zitten zoeken naar topics over de passagiers,maar niet gevonden, behalve een volle topic van mirrorman over :mijn haat voor Eric etc.
Toch het gevoel hier iets positiefs over toe te moeten voegen. Klopt, als ik die vrienden van Eric zie, begrijp ik het zelf ook niet meer, maar wat waar is, is waar, die gast heeft wel humor. Samen met Mike vind ik het wel een komisch duo.
Ik vind het ook bewonderingswaardig van zo'n Erik dat hij in zo'n korte tijd zo'n impact weet te hebben op een bestaande groep.
Eigenlijk, wil ik alleen maar zeggen hij is de kwaadste niet. Het lijkt een ontiegelijke bal, maar volgens mij als je daar doorheen kijkt, zie je best een leuk mens.
Boeken over "Big Brother 2" en "Mohammed Ali" vindt u bij BOL.
  zaterdag 6 mei 2000 @ 00:01:00 #2
3542 Gia
User under construction
pi_262492
Eikat, je hebt gelijk!
Ik ben het met je eens.
Vooral omdat Erik nu meer procentjes heeft als Tes.
Dus, Tes op de bank met Mike.
En dan maar duimen met z'n allen.
  zaterdag 6 mei 2000 @ 00:04:00 #3
2705 cynix
is verdwaald
pi_262493
Dus, hoe zat het ook al weer?
Hoe meer procentjes iemand krijgt, hoe leuker we hem gaan vinden??
  zaterdag 6 mei 2000 @ 00:12:00 #4
2705 cynix
is verdwaald
pi_262494
PS. Wie is de kwaadste dan wel?
  zaterdag 6 mei 2000 @ 01:28:00 #5
272 R@b
No-nonsens
pi_262495
Eric wordt een beetje de oom op verjaardagen met de sterke verhalen. ''Vroeger bij de commando's heb ik, om mijn groene baret te redden, nog wel eens mijn voet doorklieft met een bijl. Een bloedbad werd het, maar dat hadden we er in die tijd graag voor over''. Dat soort verhalen tussen de borrelnootjes door, zo'n figuur is ''ons'' Eric
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_262496
quote:
op 05-06-2000 om 01:28 AM schreef R@b het volgende:
Eric wordt een beetje de oom op verjaardagen met de sterke verhalen. ''Vroeger bij de commando's heb ik, om mijn groene baret te redden, nog wel eens mijn voet doorklieft met een bijl. Een bloedbad werd het, maar dat hadden we er in die tijd graag voor over''. Dat soort verhalen tussen de borrelnootjes door, zo'n figuur is ''ons'' Eric


R@B je vergeet er bij te zetten, Erik is commando bij het "corps frikandellen".

Nog een week en dan valt hij in herhalingen.!!

R@B welk programma gebruik ik voor screenshots??

  zaterdag 6 mei 2000 @ 02:04:00 #7
3542 Gia
User under construction
pi_262497
Nou en, we gaan toch de zomer in, dan zijn er altijd alleen maar herhalingen.
Dus laat ome Eric maar kletsen, hij zit er zeker nog 3 weken in, dus we zullen zien.
  zaterdag 6 mei 2000 @ 02:56:00 #8
2705 cynix
is verdwaald
pi_262498
Eric, de geweldenaar! de Rabbit-viller!
- die steeds omvalt als hj met z'n fietsje door de plas rijdt.
- die van vermoeidheid neervalt na drie keer om een pylonnetje huppelen.
- die schopjes krijgt van een paardje, nog voordat hij er op zit.

Het is te hopen dat de video-banden van de Bus dus nooit in handen van z'n neefjes vallen.

pi_262499
Seki vertelde dat hij Eric nog van de selectietraining kende. Nu heeft hij zelf in het leger gezeten en had een conditie van heb ik u daar. Het was dan ook enorm lachen toen ze allemaal over een touw hadden moeten kruipen en dat Eric eraf gelazerd was. Seki was dan ook van mening dat de commandoverhalen van Ome Eric volkomen uit de lucht gegrepen waren, en dat hij eerder een dienstplichtig piepeltje was met indianenverhalen, ongerealiseerde jongensdromen overcompenserend met heldhaftige fantasieen. R@b kijkt er ook goed doorheen zag ik.

Vreselijk, zo'n eerste indruk, je komt er niet meer van af. Eric, arrrrrrgggggghhhhh, als het de laatste man op aarde was en ik de laatste meid, dan stierf de mensheid uit. Net zoals ik me niet kan voorstellen dat er een man is die het met Teef Tessa kan, zelfs niet als je na 10 weken sexueel uitgehongerd bent.
Toch knap dat die onappetijtelijke minkukels ons al weken in de ban hebben..... he?

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 06 Mei 2000).]

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  zaterdag 6 mei 2000 @ 22:44:00 #10
2361 ekatarina
Also known as Eikat
pi_262500
Verkondigt Seki nu ineens de waarheid en niets dan de waarheid? Is zelf een parodie op de macho-man.
Boeken over "Big Brother 2" en "Mohammed Ali" vindt u bij BOL.
pi_262501
Ach, als je af en toe eens iets zou lezen, zou je weten dat Seki in de hier genoemde voorbeelden de waarheid heeft gesproken. En het is nog tebewijzen ook. Of hij altijd de waarheid spreekt weet ik niet, maar gedurende de tijd dat ik hem ken heeft hij alleen maar de waarheid gesproken. Volgens de wet van het Grote Getal mag je er dan van uitgaan dat dit doorgaans het geval zal zijn, op die ene uitzondering die de regel bevestigt, maar die uitzondering heeft zich evenmin voorgedaan.
Jouw hekel aan Seki maakt hem daarom niet minder geloofwaardig. Maar hou die twee dingen wel gescheiden.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_262502
Hee borgia meid, ben je nog steeds wakker?
Leuk dat je weer terug bent, ik heb je gemist!
Je krikt de stemming weer een beetje op met je leuke verhalen!
Hoe staan de zaken?
gratis en voor niet
pi_262503
Ach, Tommetje! Wat een heerlijke verrassing je weer hier te treffen. Zat de laatste twee dagen, sinds ik terugkeerde, al te speuren naar je aanwezigheid, maar je was natuurlijk slempen i.v.m. de 'bevrijding'.
Het gaat weer een stuk beter met me. Fok doet me goed. En omgekeerd ook, dunkt jou zowel als mij. *vette grijns*
Het is hier net familie onder elkaar, zooooo knus! Van je familie moet je het maar hebbuh, maak de siliconen maar vast nat!
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_262504
MIJN HAAT JEGENS ERIC WAS TIJDELIJK EEN PART-TIME VLEESGEWORDEN DEMON!!!!

quote:
op 05-05-2000 om 11:23 PM schreef ekatarina het volgende:
Net verwilderd zitten zoeken naar topics over de passagiers,maar niet gevonden, behalve een volle topic van mirrorman over :mijn haat voor Eric etc.
Toch het gevoel hier iets positiefs over toe te moeten voegen. Klopt, als ik die vrienden van Eric zie, begrijp ik het zelf ook niet meer, maar wat waar is, is waar, die gast heeft wel humor. Samen met Mike vind ik het wel een komisch duo.
Ik vind het ook bewonderingswaardig van zo'n Erik dat hij in zo'n korte tijd zo'n impact weet te hebben op een bestaande groep.
Eigenlijk, wil ik alleen maar zeggen hij is de kwaadste niet. Het lijkt een ontiegelijke bal, maar volgens mij als je daar doorheen kijkt, zie je best een leuk mens.

Echter, na Eric in actie te hebben gezien in een kinderopvang tehuis valt het allemaal wel weer mee.

Feit blijft wel dat het een dikke sukkel blijft, maar wel een goeie sukkel die zijn hart op de goeie plaats heeft zitten. Echt haten daarom kan ik hem dus niet meer (jammer, het was nochtans een leuke sport) ik dacht nl. eerst door het type kerel dat 'ie was dat hij net zo was als een ex-collega van me die achterbaks en hypocriet bleek. Zo zie je maar: Don't judge the book on it's cover! Maargoed, dat zijn dingen die T.V. met een mens doet, in de echte wereld oordeel ik lang niet zo snel.

Eric is okay, al vond ik Jop qua humor wel leuker.

Grtz,

Meerhoerman.
P.S. Mike de psychopaat is ook een toffe gast.

  zondag 7 mei 2000 @ 13:26:00 #15
3079 Flexer
Beflekst
pi_262505
quote:
op 05-06-2000 om 03:20 AM schreef Borgia het volgende:
Het was dan ook enorm lachen toen ze allemaal over een touw hadden moeten kruipen en dat Eric eraf gelazerd was. Seki was dan ook van mening dat de commandoverhalen van Ome Eric volkomen uit de lucht gegrepen waren, en dat hij eerder een dienstplichtig piepeltje was met indianenverhalen, ongerealiseerde jongensdromen overcompenserend met heldhaftige fantasieen.


Met andere woorden, omdat Eric van dat touw af is gedonderd zou hij geen commando zijn geweest en wordt hieruit vervolgens de conclusie getrokken dat hij uit z'n nek lult.

Wat een dikke bullshit !!
Alsof we langzamerhand niet zat zijn van dat gefrustreerde gezeik van Seki.

pi_262506

Lees je de Nieuwe Revu niet?
Vriend Hunter heeft de moeite genomen om dat integraal op te nemen. Als je dat nou eens eerst leest, he? Nog een prettige zondag en neem een prozacje.


[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 07 Mei 2000).]

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  zondag 7 mei 2000 @ 13:50:00 #17
3079 Flexer
Beflekst
pi_262507
Prachtig !!!
pi_262508
quote:
op 05-07-2000 om 01:50 PM schreef Flexer het volgende:
Prachtig !!!

Fijn, kort maar krachtig.
En lief kind, ga nou de zon lekker in, dat is veel beter voor je. Als je niet aan je bed gekluisterd ligt is het onzin om op een mooie dag als vandaag binnen te zitten!
Ik zal lief voor je zijn, omdat je nieuw bent. Welkom bij Fok, het is hier heel geshjellugh (Almerense variant) en gezalllich (Limburgse variant)

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 07 Mei 2000).]

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  zondag 7 mei 2000 @ 20:35:00 #19
2361 ekatarina
Also known as Eikat
pi_262509
Quote Borgia: Jouw hekel aan Seki maakt hem daarom niet minder geloofwaardig. Maar hou die twee dingen wel gescheiden.

Wel erg snelle conclusie dat ik een hekel aan Seki zou hebben. Dat zijn jouw woorden.
Maar ga verder zo door, is wel lache, dat Veronicaforum-gehalte, wat je in je stukjes weet te leggen. Krijg weer helemaal dat oude Big Brother gevoel. Toen was er bij Veronica ook zo'n scheldende massa actief. Had jij je vast thuis gevoeld.

Boeken over "Big Brother 2" en "Mohammed Ali" vindt u bij BOL.
pi_262510
quote:
op 05-07-2000 om 08:35 PM schreef ekatarina het volgende:
Quote Borgia: Jouw hekel aan Seki maakt hem daarom niet minder geloofwaardig. Maar hou die twee dingen wel gescheiden.

Wel erg snelle conclusie dat ik een hekel aan Seki zou hebben. Dat zijn jouw woorden.



Het is geen conclusie, het is indruk die je zelf met je woorden wekt.

quote:

Maar ga verder zo door, is wel lache, dat Veronicaforum-gehalte, wat je in je stukjes weet te leggen. Krijg weer helemaal dat oude Big Brother gevoel.


Veronicagehalte zou ik liever bij scribente leggen. Ik schrijf wetenschappelijke werkjes en hier krabbel ik wat ter verpozing. Iedere binding met Veronica is mij vreemd, jou blijkbaar niet want je brengt het te berde.

quote:

Toen was er bij Veronica ook zo'n scheldende massa actief. Had jij je vast thuis gevoeld.

Om jou te citeren "Wel erg snelle conclusie", en kant noch wal rakend. De enige nacht dat ik een scheldwoord van mijn keyboard liet rollen was tijdens een hypo.

Voor het overige ben ik in dit forum een van de mensen met het meest zorgvuldige taalgebruik. Zoals daar zijn: Meister, Moor, TomBombadil, Fondaco, Dendro Dex, Hunter en wie mij nu helaas ontschiet, waarvoor excuus. Dezen kunnen zich met mij meten, jij zult nog een tijdje je best moeten doen.
Laat deze uitspraak je niet verleiden tot naijverige polemiek. Je legt het af, en daar heb ik geen scheldwoorden voor nodig.

Ik heb aanvankelijk nog gedacht dat je me vriendelijk in de maling nam, maar aangeland bij het 'thuisvoelen bij scheldpartijen' was ik overtuigd van de maligniteit van je intentie. Niet meer doen. Je bent gewaarschuwd.

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_262511
quote:
op 05-08-2000 om 02:34 AM schreef Borgia het volgende:

.......Zoals daar zijn: Meister, Moor, TomBombadil, Fondaco, Dendro Dex, Hunter en wie mij nu helaas ontschiet, waarvoor excuus. Dezen kunnen zich met mij meten.......


Nee, genoemden zijn slechts kleine jongens vergeleken met Borgia, de dame die mij richting woordenboek doet afdruipen:

quote:
op 05-08-2000 om 02:34 AM schreef Borgia het volgende:
....was ik overtuigd van de maligniteit van je intentie.....

The trick is to keep breathing
pi_262512
... en daar zit Arjuno dan met het "Verklarend handwoordenboek der nederlandse taal (tevens vreemde-woordentolk)" van Koenen (zijn ouders zouden bij het zien van dit tafereeltje goedkeurend geknikt hebben)...

blader blader ...
M
ma..
magi..
... oh nee ...
maling..
... oh nee ...
maligni..

HET STAAT ER NIET IN!!!


[Dit bericht is gewijzigd door Arjuno (Datum 08 Mei 2000).]

The trick is to keep breathing
pi_262513
Zo schieten me nu nog Sorrow en Arjuno te binnen, die mij ook al meningmaal verblijd hebben met in fraaie bewoording gestelde rake inzichten.
Ik weet dat ik nog iemand vergeet, maar wat wil je, als menopausaal ben je halverwege op weg naar de keuken vergeten wat je daar ook alweer wilde gaan doen.

Arjuno, het was zo raar. Jij zegt dat je naar het woordenboek greep i.v.m. maligniteit. Toen ik het daar zo cursief zag staan dacht ik 'mijn god, dit is een puur anglicisme'. Helemaal verdwaasd greep ik een hele kleine versie van Van Dale. Waar het niet in stond! De grote heb ik niet. Jij wel?
Heb je het kunnen vinden?
Het bestaat namelijk wel, en ik vond het terug in de medische kretologie waar het zeer gangbaar is. Het wordt daar gebruikt bij tumorbepaling (benigne tumor = goedaardig gezwel, maligne tumor = kwaadaardig gezwel, en ook "er is sprake van maligniteit").
De bron ligt in het Latijn, malignus, wicked. In niet medische betekenis is het volgens Webster: "Bedoeld te schaden, kwaadwilligheid, opzettelijk in discrediet brengen".
Klopt dat met jouw bevindingen? God, dat ik dit nog mag meemaken.

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_262514
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH, ik zie net dat jouw Koenen geen uitsluitsel geeft. Maar misschien heb je dan toch iets aan de valide uitleg die ik hiervoor heb gegeven. Je weet nu in ieder geval de betekenis.
Iemand van ons wijsneuzen moet toch een hele grote driedubbeldikke Van Dale hebben, waar alles in staat, tot zelfs de neologieen toe?
Wie o wie.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_262515
quote:
op 05-08-2000 om 03:44 AM schreef Borgia het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH, ik zie net dat jouw Koenen geen uitsluitsel geeft. Maar misschien heb je dan toch iets aan de valide uitleg die ik hiervoor heb gegeven. Je weet nu in ieder geval de betekenis.
Iemand van ons wijsneuzen moet toch een hele grote driedubbeldikke Van Dale hebben, waar alles in staat, tot zelfs de neologieen toe?
Wie o wie.

Ik ben blij te kunnen constateren dat de gramatica en vorm van een bericht door jou veel belangrijker gevonden wordt dan de inhoud. Heerlijk al die volzinnen en van Dalen opzoekertjes . Misschien behoefte aan een nieuw forum speciaal voor pseudo Neerlandici zoals jij ?

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')