abonnement Unibet Coolblue
pi_80265165
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:33 schreef FJD het volgende:
Blind de regels volgen is nooit een goed idee. Er bestaat een afweging tussen het maatschappelijk belang en de regels. Rawl heeft hier een stuk over geschreven. Ik heb de uitzending niet gezien dus moet het doen met een hear-say oordeel. Vwb de bekentenissen en de kennis die hij schijnt te hebben over andere zaken acht ik het maatschappelijk belang groter. Vwb de leefomgeving etc acht ik de rechterlijke uitspraak hoger.

16graden, UPC internet & thuis willen werken, wat een geniale combinatie
Dat is nou net de clue. Het was niet van dermate aard dat dit in mijn ogen een maatschappelijk doel diende.

Maar dat is voor interpretatie vatbaar. Echter blind regels volgen vind ik wel weer een uiterste tegenover iemand die mensen publiek aan de schandpaal nagelt als programmamaker en dan zelf de regels gaat buigen. Daar zit voor mij een beer op de weg.
pi_80266034
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:59 schreef jpjedi het volgende:
Dat is nou net de clue. Het was niet van dermate aard dat dit in mijn ogen een maatschappelijk doel diende.

Maar dat is voor interpretatie vatbaar.
Interpretatie van de rechter

Ik heb de uitzending niet gezien. Zat gisteren lekker Pacific, Simpsons en South Park te kijken Vooral South Park was weer geniaal
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:43:20 #103
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_80266705
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:39 schreef FJD het volgende:

[..]

De mening van de nabestaanden is volstrekt irrelevant in de discussie over het wel of niet uitzenden.
[..]

Dan moet je naar een bananenrepubliek verhuizen. Een moderne samenleving geeft iedereen een gelijke behandeling in de rechtzaal. Vrouwe Justitia heeft niet voor niets een blinddoek op. Gooi je dat principe weg dan ondermijn je elk vertrouwen in het correct functioneren vd overheid. Wat dat voor effect heeft op de bevolking kun je (in extreme mate) zien in bv China & Noord-Korea.
Vind ik niet, die mensen worden geconfronteerd met gruwelijke details, vind ik behoorlijk relevant voor de nabestaanden van de slachtoffers.
Ik vind dit een uitzonderingsgeval en niet te vergelijken met het regime in landen als China & Noord-Korea. Iedere kinderverkrachter / moordenaar mag wat mij betreft al zijn rechten verliezen. Het liefst zou ik voor dit soort figuren de doodstraf ingevoerd zien worden maar ook daar zitten natuurlijk haken en ogen aan wat betreft bijv. zijn geestelijke gesteldheid e.d.

Achja, ik vind het wel een goede actie van Peter R.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_80267313
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:43 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Vind ik niet, die mensen worden geconfronteerd met gruwelijke details, vind ik behoorlijk relevant voor de nabestaanden van de slachtoffers.
Ik vind dit een uitzonderingsgeval en niet te vergelijken met het regime in landen als China & Noord-Korea. Iedere kinderverkrachter / moordenaar mag wat mij betreft al zijn rechten verliezen. Het liefst zou ik voor dit soort figuren de doodstraf ingevoerd zien worden maar ook daar zitten natuurlijk haken en ogen aan wat betreft bijv. zijn geestelijke gesteldheid e.d.

Achja, ik vind het wel een goede actie van Peter R.
En wat is je onderbouwing dan? Dit is een mening.
  dinsdag 13 april 2010 @ 16:01:40 #105
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_80267561
NIks, gewoon mijn mening Voor de rest ben ik het wel met de rest eens. Just my 2 cents
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_80267712
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vind ik niet, die mensen worden geconfronteerd met gruwelijke details, vind ik behoorlijk relevant voor de nabestaanden van de slachtoffers.
Niemand houdt ze onder schot om naar Peter R de Vries te kijken. Ik doe niet eens m'n best om het ontwijken en ik heb geen enkel gruwelijk detail gehoord, laat staan als je wel je best doet. Als de nabestaanden er een probleem mee hebben dan hadden zij een zaak aan moeten spannen, ook daar is een rechtstaat voor. Dat is niet gebeurd en is het dus alleen de vraag of in dit geval de privacy boven de eventuele maatschappelijke relevantie staat.
quote:
Ik vind dit een uitzonderingsgeval en niet te vergelijken met het regime in landen als China & Noord-Korea.
Uitzonderingen blijven een hellend vlak, daarvoor zou je Animal Farm eens moeten lezen. Een ontwikkelde samenleving kent iedereen dezelfde rechten toe, ongeacht wat deze persoon in het verleden heeft gedaan. Voor dat vergrijp is hij namelijk veroordeeld. Anders kom je in de situatie dat de overheid moet gaan bepalen vanaf welk misdrijf je welke rechten zou verliezen, dat is een volstrekt onwenselijke situatie omdat het teveel ruimte overlaat voor subjectiviteit. De overheid dient zo objectief mogelijk te opereren en dat is het beste gewaarborgd als Vrouwe Justitia blind is.
quote:
Iedere kinderverkrachter / moordenaar mag wat mij betreft al zijn rechten verliezen. Het liefst zou ik voor dit soort figuren de doodstraf ingevoerd zien worden maar ook daar zitten natuurlijk haken en ogen aan wat betreft bijv. zijn geestelijke gesteldheid e.d.
Belangrijkste bezwaar is en blijft dat zowel politie als justitioneel onderzoek bij lange na niet onfaalbaar is. Zie bv. recentelijk nog een ander huzarenstukje van Peter R de Vries; de Puttense moordzaak. In jouw wereld hadden we twee man de doodstraf gegeven om 4 jaar later naar hun nabestaanden te moeten met een "oops sorry, het was toch iemand anders"-kaartje.

Alle rechten verliezen betekent bv. ook dat iedereen deze persoon zou mogen martelen. Leuk man Vooral ook in combinatie met bovenstaande. Dan ontzeggen we twee man eerst van alle rechten en verklaren we ze in de gevangenis doodleuk vogelvrij om ze vervolgens de doodstraf te geven om daarna erachter te komen dat we fout zaten.

De gemiddelde burger begrijpt niet wat een enorm voorrecht het is om zich in een samenleving te bevinden waar iedereen beschermd wordt door Vrouwe Justitia die ongeacht de omstandigheden objectief oordeelt over de situatie. Het voorkomt dat je wordt overgelaten aan de grillen van een overheid die je willekeurig van de straat af kan pikken en op kan sluiten omdat ze zich even vervelen of omdat ze bij het onderzoek de kantjes eraf hebben gelopen.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_80268220
Amen!
  dinsdag 13 april 2010 @ 16:16:41 #108
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_80268288
Ben het helemaal met je eens hoor Fer
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_80270218
  dinsdag 13 april 2010 @ 19:49:57 #110
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_80276789
Altijd leuk een deployment welke gelijktijdig met het systeem van Spanje uitgevoerd dient te worden.
Live-test is mislukt, melding geeft een indicatie dat het in Spanje ligt, alleen communiceren is niet hun sterkste kant.

Ben hier nu nog alleen, verantwoordelijke manager is niet te bereiken en spanje is ook niet te bereiken.
pi_80278753
Het heeft een aantal seizoenen geduurd maar Jack gebruikt ze weer alle 24 hoor
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_80283540
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:31 schreef FJD het volgende:
Het heeft een aantal seizoenen geduurd maar Jack gebruikt ze weer alle 24 hoor
Zondag Feyenoord ( )

Wel morgen eerst winnen
pi_80284012


Wel sneu als Twente nu de teil in gaat

Go Ajax Go Ajax Go!!
Narf!
pi_80284326
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:07 schreef Sickert het volgende:
Wel sneu als Twente nu de teil in gaat

Go Ajax Go Ajax Go!!
Dan heb je straks twee gestolen prijzen in een jaar

Ik hoop zo dat Been zondag de hele A1 opstelt of dat Mulder de bal in de 93e minuut in z'n eigen goal trapt
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_80284801
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:31 schreef FJD het volgende:
Het heeft een aantal seizoenen geduurd maar Jack gebruikt ze weer alle 24 hoor
De laatste 3 afleveringen zijn inderdaad weer ouderwets goed
pi_80284984
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:18 schreef jpjedi het volgende:
De laatste 3 afleveringen zijn inderdaad weer ouderwets goed
Rij je zaterdag een stukje met me op? Als je Hoogstraten-Alphen-Breda-Hoogstraten doet dan kunnen we vanaf Alphen oprijden tot Breda.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 13 april 2010 @ 22:22:08 #117
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_80285040
Als ik het een keer niet erg vind dat Feyenoord verliest zal het a.s. zondag zijn
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_80286384
Wat een voetbal liefhebbers die Feyenoorders !
Narf!
pi_80286724
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:44 schreef Sickert het volgende:
Wat een voetbal liefhebbers die Feyenoorders !
Man, we zien zo weinig voetbal in de Kuip dat we allang blij zijn dat we nog weten dat het spel met 22 man en een leren bal wordt gespeeld
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  dinsdag 13 april 2010 @ 23:24:23 #120
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_80288403
Zo, morgen aaron droppen op school, checken of deployment goed was en dan lekker ff fietsen.
Thuiswerken.
pi_80288616
Overmorgen 150km fietsen Als ik t in 1x kan vinden tenminste, anders wordt t meer
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_80292366
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:44 schreef Sickert het volgende:
Wat een voetbal liefhebbers die Feyenoorders !
Nou he... meer anti ajax dan pro feyenoord.

Overigens geheel terecht als Ajax kampioen wordt.
Een doelsaldo van 96 - 19 waar je u tegen zegt en een topscoorder.

Bovendien heeft Twente vaak geluk gehad met de 13x 1-0 en 2-1 overwinningen.
Waarvan 5x in de 90e minuut ofzo.
pi_80292620
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:21 schreef FJD het volgende:

[..]

Rij je zaterdag een stukje met me op? Als je Hoogstraten-Alphen-Breda-Hoogstraten doet dan kunnen we vanaf Alphen oprijden tot Breda.
ok! we spreken nog wel exact af.

Ik kan inhaken tot Chaam en dan via Baarle-Nassau weer terug. Ga je naar je zus? Dan kun je toch beter de route volgen via Rijen? Echter de route via Alphen-Chaam is wel veel mooier.
pi_80292649
Yup alleen dan kom ik zaterdag vanaf m'n zus. Terugreis dus Ik kom langs de Bausjes @ Rijen Zal vanavond wel efkes m'n route posten en dan kijken we wat het handigste is

Mogguh

-edit-
De route zoals die er nu ligt;
http://xs.to/image-E507_4BC5559F.jpg

[ Bericht 13% gewijzigd door FJD op 14-04-2010 07:51:35 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 14 april 2010 @ 08:19:07 #125
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_80293015
quote:
Op woensdag 14 april 2010 06:08 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Nou he... meer anti ajax dan pro feyenoord.

Overigens geheel terecht als Ajax kampioen wordt.
Een doelsaldo van 96 - 19 waar je u tegen zegt en een topscoorder.

Bovendien heeft Twente vaak geluk gehad met de 13x 1-0 en 2-1 overwinningen.
Waarvan 5x in de 90e minuut ofzo.
Dan lijkt me ook wel terecht wie de beker moet gaan winnen..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')