abonnement Unibet Coolblue
pi_80343464
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:50 schreef Bragi het volgende:

[..]

!

Wel van plan om ze nog te gaan kijken? In dat geval, zou ik niet al te veel meelezen hier.
Mjah, ben S5 nu aan het binnenhalen. Tijd ontbrak me om het te blijven volgen, nu wil ik het wel weer gaan oppikken. Heb overigens alleen hier de laatste paar pagina's gelezen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_80343554
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef Rossdale het volgende:
Seizoen 2 had meer fillers dan storytellers... Ik ergerde me er wel behoorlijk aan.

Ik vind seizoen 1 en 5 het beste. Heel dat getijdreis en de ALT van seizoen 6 interesseert mij namelijk wel heel erg, alle natuurkundige verschijnselen zijn voor mij echt heel erg tof om over te speculeren
Ik vind seizoen 5 eigenlijk het minste na seizoen 2 Seizoen 6 ben ik tot nu toe erg tevreden over.

Die verklaring van de whispers was niet erg sterk. Ik denk dat het in het eerste seizoen de bedoeling was dat het the others waren, die waren toen nog erg mysterieus, Ethan had een soort onmenselijke kracht, ze konden ongezien door de jungle sluipen...achteraf bleken het gewoon tamelijk normale mensen te zijn, en moesten ze denk ik met een andere verklaring van de whispers komen.
Het probleem met de whispers was ook dat de verklaring verteld werd. Lost fans klagen wel altijd dat niemand in de serie een normaal antwoord geeft op een vraag, maar nu zie je ook hoe saai het is als personen antwoorden op mysteries gaan uitleggen.
pi_80343555
is er eigenlijk bekend of Mr Eko nog langskomt

overigens vind ik het verhaal wel erg langzaam gaan. Hoelang is Flocke nu al aan het wachten in die jungle zonder iets noemenswaardigs te ondernemen
  donderdag 15 april 2010 @ 14:14:30 #279
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_80343635
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:12 schreef Ereinion het volgende:

Ik denk dat het in het eerste seizoen de bedoeling was dat het the others waren, die waren toen nog erg mysterieus, Ethan had een soort onmenselijke kracht, ze konden ongezien door de jungle sluipen...achteraf bleken het gewoon tamelijk normale mensen te zijn, en moesten ze denk ik met een andere verklaring van de whispers komen.
Klinkt plausibel.
quote:
Het probleem met de whispers was ook dat de verklaring verteld werd. Lost fans klagen wel altijd dat niemand in de serie een normaal antwoord geeft op een vraag, maar nu zie je ook hoe saai het is als personen antwoorden op mysteries gaan uitleggen.
Whehe.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  donderdag 15 april 2010 @ 14:58:58 #280
242879 Onnoman
The On And Only
pi_80345414
net de nieuwst episode gezien! ik vond hem erg spannend dit keer!

kan iemand mij nu eens vertellen welke rol ieder nou heeft.. het lijkt wel alsof alle karakters moderne profeten en/of heiligen zijn uit de bijbel.

mijn idee is namelijk dat:

1.witmore (of hoe schrijf je dat) is idd puur geďnteresseerd in het belang van macht.. en geld.. en totaal geen intresse in de achtergrond van het fenomeen.. verder weet ik niet of hij en zijn vrouw kwaad in de zin heeft.. en er staat me ook iets van bij dat witmore heel erg onaardig deed tegen desmond in seizoen 1. Hij liet namelijk merken zijn dochter niet beschikbaar te willen stellen voor zon faalfiguur als desmond

2. hurley, dat lijkt mij nu wel duidelijk.. hij kan doden mensen zien die op dat eiland zitten, maar de poort tot de hemel is om een een of andere reden gesloten.. dus alle geesten zitten gevangen op dat eiland, en volgens mij zorg Lock ervoor dat die toegang geblokt is, en hurley is een soort "profeet daniël" uit het oude testament

3. jack shephard is denk ik de good guy die in de toekomst de functie van jacob moet overnemen.. maar ik kan het ook helemaal mis hebben

4. richard is iets wat michael ook geweest is.. tijdelijk onsterfelijk, maar hij is al dood, net als die irakees

5. desmond.. die schijnt telkens eenvoudig te kunnen tijdreizen zonder dat hij er lichamelijk aan ten onder gaat..

6. locke is slecht volgens mij..

7. voor de rest weet ik niet zoveel over de precieze bedoelingen van de overige characters.. zoals die chinezen.. dat oudere stel die je nooit meer ziet eigenlijk.. de zoon van michael.... kate , sawyer, e.a.
maar ik denk dat je scherpere conclusies kan trekken wanneer je alle seizoenen nog eens over gaat kijken.. seizoen 1 is nl. al zo lang geleden .. ik weet daar niks meer van
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 15 april 2010 @ 15:07:11 #281
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_80345676
Chinezen.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  donderdag 15 april 2010 @ 15:14:51 #282
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_80345977
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:58 schreef Onnoman het volgende:
net de nieuwst episode gezien! ik vond hem erg spannend dit keer!

kan iemand mij nu eens vertellen welke rol ieder nou heeft.. het lijkt wel alsof alle karakters moderne profeten en/of heiligen zijn uit de bijbel.

mijn idee is namelijk dat:

1.witmore (of hoe schrijf je dat) is idd puur geďnteresseerd in het belang van macht.. en geld.. en totaal geen intresse in de achtergrond van het fenomeen.. verder weet ik niet of hij en zijn vrouw kwaad in de zin heeft.. en er staat me ook iets van bij dat witmore heel erg onaardig deed tegen desmond in seizoen 1. Hij liet namelijk merken zijn dochter niet beschikbaar te willen stellen voor zon faalfiguur als desmond

2. hurley, dat lijkt mij nu wel duidelijk.. hij kan doden mensen zien die op dat eiland zitten, maar de poort tot de hemel is om een een of andere reden gesloten.. dus alle geesten zitten gevangen op dat eiland, en volgens mij zorg Lock ervoor dat die toegang geblokt is, en hurley is een soort "profeet daniël" uit het oude testament

3. jack shephard is denk ik de good guy die in de toekomst de functie van jacob moet overnemen.. maar ik kan het ook helemaal mis hebben

4. richard is iets wat michael ook geweest is.. tijdelijk onsterfelijk, maar hij is al dood, net als die irakees

5. desmond.. die schijnt telkens eenvoudig te kunnen tijdreizen zonder dat hij er lichamelijk aan ten onder gaat..

6. locke is slecht volgens mij..

7. voor de rest weet ik niet zoveel over de precieze bedoelingen van de overige characters.. zoals die chinezen.. dat oudere stel die je nooit meer ziet eigenlijk.. de zoon van michael.... kate , sawyer, e.a.
maar ik denk dat je scherpere conclusies kan trekken wanneer je alle seizoenen nog eens over gaat kijken.. seizoen 1 is nl. al zo lang geleden .. ik weet daar niks meer van
Dit is echt de meest nutteloze 'recap' van Lost die ik ooit gelezen heb.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 15 april 2010 @ 15:17:08 #283
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80346050
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dit is echt de meest nutteloze 'recap' van Lost die ik ooit gelezen heb.
Ik vind het wel leuk om te lezen wat andere mensen denken. Eén van de redenen dat ik dit topic lees. Of het nou klopt, of 'nuttig' is, boeit me niet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 15 april 2010 @ 15:18:51 #284
242879 Onnoman
The On And Only
pi_80346114
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:14 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dit is echt de meest nutteloze 'recap' van Lost die ik ooit gelezen heb.
doe jij eens een poging dan!
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_80346361
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:18 schreef Onnoman het volgende:

[..]

doe jij eens een poging dan!
Widmore's vrouw is gewoon de alien die het eiland gemaakt heeft joh.
Kiek dat hoofd van dat mens. Non human!! *points and shrieks*
  donderdag 15 april 2010 @ 15:35:13 #286
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_80346773
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:58 schreef Onnoman het volgende:
net de nieuwst episode gezien! ik vond hem erg spannend dit keer!

kan iemand mij nu eens vertellen welke rol ieder nou heeft.. het lijkt wel alsof alle karakters moderne profeten en/of heiligen zijn uit de bijbel.

mijn idee is namelijk dat:

1.witmore (of hoe schrijf je dat) is idd puur geďnteresseerd in het belang van macht.. en geld.. en totaal geen intresse in de achtergrond van het fenomeen.. verder weet ik niet of hij en zijn vrouw kwaad in de zin heeft.. en er staat me ook iets van bij dat witmore heel erg onaardig deed tegen desmond in seizoen 1. Hij liet namelijk merken zijn dochter niet beschikbaar te willen stellen voor zon faalfiguur als desmond

2. hurley, dat lijkt mij nu wel duidelijk.. hij kan doden mensen zien die op dat eiland zitten, maar de poort tot de hemel is om een een of andere reden gesloten.. dus alle geesten zitten gevangen op dat eiland, en volgens mij zorg Lock ervoor dat die toegang geblokt is, en hurley is een soort "profeet daniël" uit het oude testament

3. jack shephard is denk ik de good guy die in de toekomst de functie van jacob moet overnemen.. maar ik kan het ook helemaal mis hebben

4. richard is iets wat michael ook geweest is.. tijdelijk onsterfelijk, maar hij is al dood, net als die irakees

5. desmond.. die schijnt telkens eenvoudig te kunnen tijdreizen zonder dat hij er lichamelijk aan ten onder gaat..

6. locke is slecht volgens mij..

7. voor de rest weet ik niet zoveel over de precieze bedoelingen van de overige characters.. zoals die chinezen.. dat oudere stel die je nooit meer ziet eigenlijk.. de zoon van michael.... kate , sawyer, e.a.
maar ik denk dat je scherpere conclusies kan trekken wanneer je alle seizoenen nog eens over gaat kijken.. seizoen 1 is nl. al zo lang geleden .. ik weet daar niks meer van
Wow Er is weinig blijven hangen van alle andere seizoen volgens mij? Blijf lekker meeposten in dit topic en dan merk je al snel dat er zoveel meer in de serie zit/gebeurd als dat jij nu opnoemt
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_80346892
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:07 schreef Bragi het volgende:
Chinezen.
Inderdaad... and there's more where that came from
pi_80347251
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:58 schreef Onnoman het volgende:
4. richard is iets wat michael ook geweest is.. tijdelijk onsterfelijk, maar hij is al dood, net als die irakees
Richard en die Irakees zijn nog niet dood geloof ik, maar ik vroeg me deze aflevering ineens wel af of er misschien iemand bijloopt waarvan we denken dat die nog leeft, maar die alleen Hurley maar kan zien.

Net als The Sixth Sense dus. Er zit namelijk 1 iemand in die groep die de laatste tijd bijzonder weinig interactie met de rest van de groep heeft: Lapidus. De enige twee waar hij nog mee praat zijn juist die twee die met de doden kunnen praten: Hurley en Miles.

Maar toen liet Sun hem dat briefje zien en kon die theorie ook weer de deur uit
  donderdag 15 april 2010 @ 15:51:57 #289
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_80347409
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:47 schreef Symer het volgende:

[..]

Richard en die Irakees zijn nog niet dood geloof ik, maar ik vroeg me deze aflevering ineens wel af of er misschien iemand bijloopt waarvan we denken dat die nog leeft, maar die alleen Hurley maar kan zien.

Net als The Sixth Sense dus. Er zit namelijk 1 iemand in die groep die de laatste tijd bijzonder weinig interactie met de rest van de groep heeft: Lapidus. De enige twee waar hij nog mee praat zijn juist die twee die met de doden kunnen praten: Hurley en Miles.

Maar toen liet Sun hem dat briefje zien en kon die theorie ook weer de deur uit
Of... SUN IS OOK AL DOOD!!! PLOTTWIST!!!!

Oh nee, want zij heeft 'gepraat' met Jack.

...

Of... JACK IS OOK AL DOOD!!!! PLOTTWIST NA PLOTTWIST!!!
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_80347551
Richard, Miles en Lapidus die samen een groep vormen kan wel hilarische gesprekken gaan opleveren
  donderdag 15 april 2010 @ 15:56:50 #291
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_80347595
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:55 schreef Jerrr het volgende:
Richard, Miles en Lapidus die samen een groep vormen kan wel hilarische gesprekken gaan opleveren
Vind het wel opmerkelijk dat díé twee (en verder niemand) met Richard meegingen. Ben bang dat ze (Richard ook? ) het loodje zullen leggen...
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  donderdag 15 april 2010 @ 15:58:13 #292
242879 Onnoman
The On And Only
pi_80347653
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:47 schreef Symer het volgende:

[..]

Richard en die Irakees zijn nog niet dood geloof ik, maar ik vroeg me deze aflevering ineens wel af of er misschien iemand bijloopt waarvan we denken dat die nog leeft, maar die alleen Hurley maar kan zien.

Net als The Sixth Sense dus. Er zit namelijk 1 iemand in die groep die de laatste tijd bijzonder weinig interactie met de rest van de groep heeft: Lapidus. De enige twee waar hij nog mee praat zijn juist die twee die met de doden kunnen praten: Hurley en Miles.

Maar toen liet Sun hem dat briefje zien en kon die theorie ook weer de deur uit
nee hoor.. lapidus praat met iedereen.. iedereen praat met iedereen.. ik denk het dus niet
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_80347667
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:51 schreef Bragi het volgende:

[..]

Of... SUN IS OOK AL DOOD!!! PLOTTWIST!!!!

Oh nee, want zij heeft 'gepraat' met Jack.

...

Of... JACK IS OOK AL DOOD!!!! PLOTTWIST NA PLOTTWIST!!!
Dat zou ik wel onmetelijk tof vinden, als blijkt dat ze allemaal zijn overleden tijdens die helikoptercrash in seizoen 4

Dat de schrijvers dan zeggen: "Het eiland was geen purgatory, het was limbo "

En iedereen dan van " "
  donderdag 15 april 2010 @ 15:59:48 #294
242879 Onnoman
The On And Only
pi_80347715
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:56 schreef Bragi het volgende:

[..]

Vind het wel opmerkelijk dat díé twee (en verder niemand) met Richard meegingen. Ben bang dat ze (Richard ook? ) het loodje zullen leggen...
dat krijg je als je van een 3 seizoenen een 6 seizoenen gaat maken.. dan moet je je aanpassen.. waardoor er waarschijnlijk veel kansloze shit tussen gaat komen waaronder wat je zegt
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_80347767
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:56 schreef Bragi het volgende:

[..]

Vind het wel opmerkelijk dat díé twee (en verder niemand) met Richard meegingen. Ben bang dat ze (Richard ook? ) het loodje zullen leggen...
Die anderen zijn allemaal candidates (behalve Lapidus.).

Dus Richards groepje is waarschijnlijk idd geen lang leven beschoren.
  donderdag 15 april 2010 @ 16:04:11 #296
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_80347854
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:01 schreef Symer het volgende:

[..]

Die anderen zijn allemaal candidates (behalve Lapidus.).

Dus Richards groepje is waarschijnlijk idd geen lang leven beschoren.
Het is toch niet zeker dat Lapidus een candidate is?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_80347870
quote:
Op donderdag 15 april 2010 15:59 schreef Onnoman het volgende:

[..]

dat krijg je als je van een 3 seizoenen een 6 seizoenen gaat maken.. dan moet je je aanpassen.. waardoor er waarschijnlijk veel kansloze shit tussen gaat komen waaronder wat je zegt
Ik denk niet dat Ben en Miles met Richard mee gaan omdat de schrijvers van een 3 seizoenen een 6 seizoenen hebben gemaakt, of begrijp ik je niet?

Of het al dan niet kansloos is moet ook nog blijken.
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:04 schreef Bragi het volgende:

[..]

Het is toch niet zeker dat Lapidus een candidate is?
Nee, daarom staat ie tussen haakjes, van de rest weten we wel dat ze candidates zijn.
  donderdag 15 april 2010 @ 16:05:09 #298
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_80347880
Het is idd wel opmerkelijk dat uitgerekend de piloot als enige non-candidate meegaat met de rest. Zal wel met een reden zo verzonnen zijn.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_80348263
Overigens voor iedereen die zich afvroeg waar Hurley's pa was deze aflevering:

Die had Hurley als klein kind verlaten en was oorspronkelijk alleen teruggekomen nadat Hurley's ma hem gebeld had om Hurley te helpen met al z'n pech na het winnen van de lotterij. Aangezien Hurley nu geen pech heeft is z'n pa dus nooit teruggekomen.
pi_80348952
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:16 schreef Symer het volgende:
Overigens voor iedereen die zich afvroeg waar Hurley's pa was deze aflevering:

Die had Hurley als klein kind verlaten en was oorspronkelijk alleen teruggekomen nadat Hurley's ma hem gebeld had om Hurley te helpen met al z'n pech na het winnen van de lotterij. Aangezien Hurley nu geen pech heeft is z'n pa dus nooit teruggekomen.
Nee, vroeg ik me totaal niet af.

Amen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')